professor Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Εμένα με 160-170 και 4 άτομα φορτωμένος + μπαγκάζια το λιγότερο 10 - 11 λίτρα στα 100 χλμ.Μάλλον το τριπ κομπιούτερ σου δεν είναι αξιόπιστο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Φιλε με χωρις να ειρωνευομαι;,εκανες ταξιδι με 160-170 με 1.6 με 4 ατομα και εγραψες μεση καταλωση 6????????? δε νομιζω. τοσο ουτε εγω δεν καιω μ αυτες τις συνθηκες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Οχι το 160 ηταν το ανοτατο που επιασε με πιο χαλαρή οδήγηση πήγα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Οχι το 160 ηταν το ανοτατο που επιασε με πιο χαλαρή οδήγηση πήγα ! Για να δεις 6 λιτρα με 4 ατομα,πρεπει σε ολο το ταξιδι να πηγσινεις με 110 και να πιασεις σε καμια κατηφορα 160. Λεω και γω,πηγαινα με 160 και 170 και εκαψα 6 λιτρα,τοσα καιω με το diesel με το ζορι.... Με το passat 1.8 20v 125 hp με 5 ατομα και στσθερα 170-180 καιω γυρω στο 11 με 12 λιτρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Το 20vt που κολλαει ? Passat συγχρονο λογικα θελει ο φιλος μας οχι 10-15 ετων...Αν δεν τον νοιαζει η χρονολογια ναι να παρει 20vt αν θελει το καινουργιο μοντελο θα ελεγα 1.8 TSI αλλιως 1.4 TSI (ειδικα αν βγαινει στο Passat με τα 160 αλογα) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Οσο υπαρχει ακομα στην αγορα αυτο το διαμαντι,που βαζει τους γιαπωνεζους να παιζουν σε ταινια του σειρηνακη,θα παρει tsi?ας ειμαστε νοημων. Β.5.5 passat,20vt,με τα δερματα του μεσα και τις χλιδες του,με 100.000 χλμ που για αυτο το διαναντι ειναι στρωσιμο,με ενα σασι που ανακαταυεις με το καλαμακι τον καφε με 200χλμ,και το σημαντικοτερο. Το παιρνεις με 4-5 χιλιαρικα,και αφηνεις τα tsi να δινουν τοσα καθε χρονο σε καδενες,dsg,mechatronic,και οτι αλλο σου ξημερωνει καθε μερα. Υ.Γ winner σε κατουραω.σου στελνω chat για σαββατο καφε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 (edited) Passatouko το ότι σε αφήνουμε να γράφεις ασυστόλως τις αερολογίες σου δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε να αντιτάξουμε λόγο.Λοιπόν αν ο φίλος μας πάρει το 1.8 TSI- Tiptronic (το ίδιο με το δικό μου) θα ευχαριστηθεί αμάξι και αυτά που λες εσύ τα ακούμε βερεσέ. Βεβαίως του λες να πάρει αυτοκίνητο με ανάρτηση λίγο καλύτερη από κάρο Υγ: αμφιβάλω εάν καταλαβαίνεις για ποια μηχανή λέω. Edited September 10, 2014 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Εδωσα την απαντηση μου παραπανω. Δεν απανταω σε ερωτηση που εμπεριεχει την λεξη ΤSIμπαει λαδι. Οσον αφορα το θεμα της αναρτησης,συμφωνω,δεν στριβει το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 (edited) Υπερβολές 1,4 TSI αβλεπεί φιλε αυτο ειναι ντιεςνζι 7αρι... αντε να εκανα μια υπερβολη κατα 200-300 στροφες δλδ 4200-4300 παραπανω δεν ειναι 100%...καθος οταν πηγενα με 200 δεν κοιταω το κοντερ αλλα τον δρομο.. Passatouko το ότι σε αφήνουμε να γράφεις ασυστόλως τις αερολογίες σου δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε να αντιτάξουμε λόγο. Λοιπόν αν ο φίλος μας πάρει το 1.8 TSI- Tiptronic (το ίδιο με το δικό μου) θα ευχαριστηθεί αμάξι και αυτά που λες εσύ τα ακούμε βερεσέ. Βεβαίως του λες να πάρει αυτοκίνητο με ανάρτηση λίγο καλύτερη από κάρο Υγ: αμφιβάλω εάν καταλαβαίνεις για ποια μηχανή λέω. το μπροστινο συστημα διευθινσης που εχει το b5-b5,5 πολλοι θα ηθελαν να το εχουν σημερα...να φανταστεις για τι πισογυρισμα μιλαμε που στο β6 εβαλε απλα mcpherson και 3 στροφες απο ακρη σε ακρη εναντι 2,8 και διπλοψαλιδα για να μην μιλησω για εσπ πληρος απενεργοποιουμενο..... Edited September 11, 2014 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Ελα ρε χρηστο,κοιτανε τα 8 ψαλιδια μπροστα και ψαχνουν στις στροφες να δουνε που πηγαμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 (edited) Έχετε δίκιο, συμβιβαστήκανε με μπροστινό σύστημα του περασμένου αιώνα, αλλά προοδεύσανε και βάλανε ψαλίδια στην πίσω ανάρτηση και όχι ημιάκαμπτο άξονα.Για το ESP κάποιες διευκρινήσεις θα βοηθούσαν. Edited September 11, 2014 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Εμένα το b5 δε με τραβάει ενώ το b6 τραβάει πολλά βλέμματα είναι πιο κυριλέ το μόνο b5 που μου άρεσε ήταν ένα 4000 κυβικά που είδα το καλοκαίρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Εμένα το b5 τραβάει ενώ το b6 δεν τραβάει πολλά βλέμματα είναι πιο κυριλέ το μόνο b5,5 που μου άρεσε ήταν ένα 4000 κυβικά που είδα το καλοκαίρι (wannabe w8) το εσπ στο β5,5 οταν το πατας να βγει βγενει εντελος,δεν ξαναμπενει...τουλαχιστων ετσι εχω δει στην πορεια...και βασικα δεν χρειαζετε να μπει συχνα..σχεδων ποτε θα ελλεγα,το οριο του αυτοκινητου ειναι πολυ μεγαλο λογο μπροστινου συστηματος και σπορ αναρτησης μαμισιας να σ πω την αλληθεια..επειδη το γκολφ ειναι με πολλ/ους η διαφορα στο κρατημα ειναι σχεδον μηδαμινη μονο οταν εχει λακουβες πας λες και οδηγας το μαγικο χαλι του τζινι...... και μπορω να πω μετα βεβαιοτητος οτι λογο μεταξονιου το πασσατ μου εχει καλητερο πατιμα σε στροφες απ το γκολφ μου....το οποιο εχει και μποντι ρολλ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 το εσπ στο β5,5 οταν το πατας να βγει βγενει εντελος,δεν ξαναμπενει...τουλαχιστων ετσι εχω δει στην πορεια...και βασικα δεν χρειαζετε να μπει συχνα..σχεδων ποτε θα ελλεγα,το οριο του αυτοκινητου ειναι πολυ μεγαλο λογο μπροστινου συστηματος και σπορ αναρτησης μαμισιας να σ πω την αλληθεια..επειδη το γκολφ ειναι με πολλ/ους η διαφορα στο κρατημα ειναι σχεδον μηδαμινη μονο οταν εχει λακουβες πας λες και οδηγας το μαγικο χαλι του τζινι...... και μπορω να πω μετα βεβαιοτητος οτι λογο μεταξονιου το πασσατ μου εχει καλητερο πατιμα σε στροφες απ το γκολφ μου....το οποιο εχει και μποντι ρολλ.. Τωρα φιλε προσπαθεις να μας πεισεις οτι στριβει το b5/.5? Βαρκα ειναι με αξονα και προπολεμικα ψαλιδια μπροστα. Μην το παρετε. Παρτε τα καινουργια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 (edited) Γειά σας παιδιά, θα ήθελα την γνώμη σας όσον αφορά τον κυβισμό του Passat... Όπως ξέρουμε όλοι είναι ένα αυτοκίνητο με σχετικά μεγάλο "σουλούπι" να το πώ, οπότε έχει και ανάλογο βάρος. Είμαι γενικά πολύ κοντά στις μηχανές με 1.400 cc αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση του Passat πιστεύω ότι θα ζορίζεται η μηχανή με 1.400 cc και ίσως θα ήταν προτιμότερη μία με 1.600 cc. Το πρόβλημα με τις 1.600 άρες είναι ότι έχω διαβάσει διάφορα άρθρα που λένε ότι τα 1.600 είναι FSI οπότε βγάζουν προβλήματα και θα είναι προτιμότερη μία TSI. Όπως έχω παρατηρήσει κιόλας μετά το 2006 έχουν αρχίσει να βγαίνουν τα περισσότερα σε TSI, αλλά δεν είμαι σίγουρος για τα κυβικά. Συνοψίζοντας, ξεκάθαρα η ερώτησή μου είναι αν μια 1.400άρα μηχανή καλύπτει τις ανάγκες του αυτοκινήτου ή θα μπορούσαμε να πούμε ότι σχετικά "ζορίζεται" ; Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!!! :) Καλωςήρθες, σε αμαξώματα όπως του Passat, με μεγαλύτερο βάρος, το κυρίαρχο μέγεθος που μας δίνει την άισθηση στην οδήγηση είναι η ροπή. Από τον χαρακτήρα του το αμάξι συνήθως θα είναι φορτωμένο (οικογενειακό) οπότε εύκολα το βάρος θα πλησιάζει επικίνδυνα τους 2 τόνους. Συνήθως το Passat προσφέρεται για άνετα μεγάλα ταξίδια με υψηλές μουαγιέν, σε ανοιχτές καμπές και όχι για ανοίγματα από στάση και ανάβαση ριτσώνας. Ως εκ τούτου συγκρίσεις με μικρότερα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, κλίσεις σε σλάλομ, dragster κλπ αποκλείονται. Η ιπποδύναμη στο άνω φάσμα στροφών όμως είναι το μέγεθος που θα μας δώσει επιδόσεις (τελική). Η λύση για ροπή-αίσθηση-ευκολία προσπέρασης μετακίνησης ακούει στο όνομα τούρμπο. Μπορείς να επιλέξεις από τα προαναφερθέντα τουρμπο μοτέρ. Μην ξεχνάς ότι, οποιοδήποτε κι αν πάρεις με την εύκολη λύση του επαναπρογραμματισμού και μόνο θα δεις μια μεγάλη ποσοστιαία αύξηση στην ιπποδύναμη και την ροπή. Edited September 13, 2014 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arisk Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Εγω εχω το 1.4 tsi dsg το συστηνω ανεπιφυλακτα. Ανετότατο ταξιδι μεχρι και στο εξωτερικό χωρις να με κανει να νιωσω ποτέ οτι ειχα 1.4 αρι. Σε κοντρίτσες που το εβαλα με 1.6 αρια τα ριχνει ολα (με 3 το συγκρινα focus - golf- megane) αλλα εκει που με εντυπωσιασε ειναι οι ρεπριζ. Σε γενικες γραμμες το υπολογιζεις σε επιδοσεις σαν 1.8 ατμοσφαιρικό. Σε αναβασεις βουνών στο d παιζει πολυ με τις ταχυτητες, αλλα στο sport και στο manual ηταν μια χαρά. Σε περιπτωση και μονο που θα κανεις πολλα ταξιδια αξιζει να πας στο 1.6tdi αλλα μονο για την καλυτερη οικονομια βενζινης. Στο 1.4 σε επαρχιακους δρομους με 80-90 θα εισαι κατω απο 6 lt , σε αυτοκινητοδρομο με 110 στα 6 lt, με 130 στα 7,2lt. Αυτες ειναι μετρησεις με 2 ατομα , παιδι και γεματο πορτ μπαγκαζ και μονιμως ανοικτο AC. Ελπίζω να βοήθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pargyrak Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Και αν είσαι μέσα στην πόλη μακρυά από το 3.6.. 20λτ/100χλμ... Έξω 10-12λτ/100χλμ....με 160-200 (πιο οικονομικό από το 2.0 TFSI που είχα στο Leon) Φυσικά το γκάζι είναι άλλη αίσθηση αλλά πάλι δεν φτάνει την αίσθηση ενός δίλιτρου T(F)SI ειδικά λόγω αυξημένου βάρους λόγω τετρακίνησης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Και αν είσαι μέσα στην πόλη μακρυά από το 3.6.. 20λτ/100χλμ... Έξω 10-12λτ/100χλμ....με 160-200 (πιο οικονομικό από το 2.0 TFSI που είχα στο Leon) Φυσικά το γκάζι είναι άλλη αίσθηση αλλά πάλι δεν φτάνει την αίσθηση ενός δίλιτρου T(F)SI ειδικά λόγω αυξημένου βάρους λόγω τετρακίνησης... αφου λεει οικονομια το 3.6 ειναι για αλλες χωρες ουτε να το σκεφτεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pargyrak Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Ε σε άλλη χώρα είμαι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERMO Posted September 21, 2014 Author Report Share Posted September 21, 2014 Εγω εχω το 1.4 tsi dsg το συστηνω ανεπιφυλακτα. Ανετότατο ταξιδι μεχρι και στο εξωτερικό χωρις να με κανει να νιωσω ποτέ οτι ειχα 1.4 αρι. Σε κοντρίτσες που το εβαλα με 1.6 αρια τα ριχνει ολα (με 3 το συγκρινα focus - golf- megane) αλλα εκει που με εντυπωσιασε ειναι οι ρεπριζ. Σε γενικες γραμμες το υπολογιζεις σε επιδοσεις σαν 1.8 ατμοσφαιρικό. Σε αναβασεις βουνών στο d παιζει πολυ με τις ταχυτητες, αλλα στο sport και στο manual ηταν μια χαρά. Σε περιπτωση και μονο που θα κανεις πολλα ταξιδια αξιζει να πας στο 1.6tdi αλλα μονο για την καλυτερη οικονομια βενζινης. Στο 1.4 σε επαρχιακους δρομους με 80-90 θα εισαι κατω απο 6 lt , σε αυτοκινητοδρομο με 110 στα 6 lt, με 130 στα 7,2lt. Αυτες ειναι μετρησεις με 2 ατομα , παιδι και γεματο πορτ μπαγκαζ και μονιμως ανοικτο AC. Ελπίζω να βοήθησα. Ευχαριστώ αρχηγέ, είσαι ωραίος, σε κατάλαβα... ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...