Jump to content
riko3

Golf Vi Πρόβλημα Με Πιστόνι - Βλαβη Στις 79.000Χλμ

Recommended Posts

Καλησπερα σας...μολις εμαθα τα νεα απο το συνεργειο και ειπα να μοιραστω την στεναχωρια μου και καποιυς προβληματισμους μου!!να τα παρουμε με την σειρα!!

   Ειμαι κατοχος ενος "αξιοπιστου" golf 6 dsg 160 ...τα χιλιομετρα μου ειναι 79000, τα service ολα προβλεπομενα...την τριτη τοπρωι μπαινω σταυτοκινητο να παω μια βολτα ...ξεκιναω ολα καλα φτανω σε ενα φαναρι ,αρχιζει παρπαριζει πεφτουν οι στροφες στις 700 και μου αναβει το λαμπακι του κινητηρα!!ξεκιναω ολα καλα ..στα,αταω στο επομενο φαναρι τα ιδια παλι..για να μην σας κουραζω πηγα σε ενα συνεργειο την επομενη μερα...το βαλαμε στον εγκεφαλο εβγαλε βλαβη στον πρωτο κυλινδρο και παιρνει ο μαστορας συμπιεση απο τους κυλινδρους...ο πρωτος????νεκρος συμπιεση καθολου!!!μου ειπε πιθανος καμμια βαλβιδα κολλημενη θα ειναι δεν δικαιολογειται καμμια βλαβη μεγαλυτερη!!!φευγω πο εκει τρομαξα με τα λεγομενα του παω σενα δευτερο συνεργειο και μ λεει τα ιδια!!!για να μην στα πολυλεω παιδια ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΙΣΤΟΝΙ !!!ναι οπως σας το λεω...η ζημια ??μεγαλο το κοστος δεν θελω να αναφερθω ...μ ειπε καλο ειναι να αλλαξω και τα 4 πιστονια γιατι μπορει σε λιγα χιλιομετρα μπορει να σπασει επομενο ...εχει διαφορα στο κοστος με ενα αλλα δεν ξερω τι ειναι προτιμοτερο να κανω...εδω θα ηθελα καποια γνωμη καλη και αν εχει τυχη σε κανεναν κατι αναλογα και πως επραξε!!!

 υ.γ.ποσο απογοητευση ...θα ξανασκεφτω να πλησιασω το συγκεκριμενο γκρουπ..λυπαμαι

 

Link to comment
Share on other sites

Περαστικα στην τσεπη σου!! Απο οτο θυμαμαι εχει ξαναγραφτει παρομοια ιστορια εδω μεσα! Αν εισαι εκτος εγγυησης ελπιζω να μην το πηγες σε αντιπροσωπεια.

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Κρίμα καινούργιο αυτοκίνητο και κυρίως για την στενοχώρια που θα περάσεις. Αυτό που γράφεις στο υστερόγραφο θα σου πρότεινα κι εγώ! Και μην λυπάσαι καθόλου. Την καλύτερη δουλειά θα κάνεις.

 

Ελπίζω τα παιδιά εδώ να μπορέσουν να σε συμβουλέψουν σε ότι ζητάς.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πως ακριβως βγηκε το πορισμα?ανοιξατε καπακι?.πολλα σπαγανε ελατηριο και λουκι.απο θεμα κυλινδρου πως ειναι?και εγω το ειχα παθει αλλα με λιωμενο πιστονι.βαλε σφυριλατα που θα σου βγει και πιο φθηνα και αντεχουν περισσοτερο.

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

Πηρανε συμπιεση απο εκει βγηκε το πορισμα 99% σπασμενο λουκι πιστονιου
Στα CAVD(1.4 TSI) υπήρχε προβληματικη παρτιδα στο 2009 ! Επισης ειχε βγει και update εγκεφαλου γιατι σπαγανε ενα μετα το αλλο , ειχε γινει ανακληση με κωδικο 24S4 . Αν δεν ειχες κανει το update τοτε δεν θα προκεται να σου καλυψουν τιποτα οσο και αν το κυνηγησεις . Αν το εχεις κανει μπορεις να τους κυνηγησεις !

Link to comment
Share on other sites

Το οτι δεν εισαι στην εγγυηση ή το οτι δεν πηγαινεις στην αντιπορσωπια για σερβις δεν σημαινει τιποτα..

Μπορεις να επικοινωνησεις με την κοσμοκαρ και να τους πεις το προβλημα που εχεις..

Πολλες φορες εχουν αναλαβει εξοδα επισκευης ζημιων οπως η δικη σου που ειναι τετοιου μεγεθους σε καινουργια αυτοκινητα..

Μην αντιμετωπιζεις την κοσμοκαρ ή την καρεντα σαν κατι απλησιαστο μονο και μονο επειδη ειναι ακριβοι..

Και φυσικα μπορεις να το κυνηγησεις οσο θες στην vw στην γερμανια..

Με το καλο να γινει το αυτοκινητο και ψαξου λιγο με το θεμα της vw με ψυχραιμια..

Φιλικα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αντίστοιχη ζημιά έπαθε και ο πεθερός μου με ακριβώς ιδιο αυτοκίνητο και σκάρτα 90.000 χλμ. και όλα τα σέρβις στην Καρέντα. Αρχικό κουστούμι περίπου 3.500 και μετά από εκπτώσεις,  τσακωμούς και απειλές πλήρωσε γύρω στα 1.500...Σημειωτέον είχε γίνει και η αναβάθμιση που αναφέρεται πιο πάνω, αλλά προφανώς δεν τον έσωσε....

Link to comment
Share on other sites

πως γινεται οι μεγαλυτερες βλαβες και οι ποιο περιεργες και τα ποιο ειρωνικα σχολια να προερχονται απο μελη που μπηκαν γραψαν μονο για προβληματα και για τιποτα αλλο και εφυγαν, παραμενει μυστηριο... ή μηπως οχι;
 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest black gt

ολοι στην vw  θελουν να την πουν οττι βγαζει σκαρτα αμαξια, σημερα περασα από ένα συνεργειο και ειδα Renault klio rs 2008 μοντελο με σπασμενο πιστονι και ο ιδιοκτητης ηθελε να το σκοτωσει για να μην μπλεξει, δεν ηθελε να ακουει για Renault,  60000χλμ, είναι να μην σου τυχει

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας...μολις εμαθα τα νεα απο το συνεργειο και ειπα να μοιραστω την στεναχωρια μου και καποιυς προβληματισμους μου!!να τα παρουμε με την σειρα!!

   Ειμαι κατοχος ενος "αξιοπιστου" golf 6 dsg 160 ...τα χιλιομετρα μου ειναι 79000, τα service ολα προβλεπομενα...την τριτη τοπρωι μπαινω σταυτοκινητο να παω μια βολτα ...ξεκιναω ολα καλα φτανω σε ενα φαναρι ,αρχιζει παρπαριζει πεφτουν οι στροφες στις 700 και μου αναβει το λαμπακι του κινητηρα!!ξεκιναω ολα καλα ..στα,αταω στο επομενο φαναρι τα ιδια παλι..για να μην σας κουραζω πηγα σε ενα συνεργειο την επομενη μερα...το βαλαμε στον εγκεφαλο εβγαλε βλαβη στον πρωτο κυλινδρο και παιρνει ο μαστορας συμπιεση απο τους κυλινδρους...ο πρωτος????νεκρος συμπιεση καθολου!!!μου ειπε πιθανος καμμια βαλβιδα κολλημενη θα ειναι δεν δικαιολογειται καμμια βλαβη μεγαλυτερη!!!φευγω πο εκει τρομαξα με τα λεγομενα του παω σενα δευτερο συνεργειο και μ λεει τα ιδια!!!για να μην στα πολυλεω παιδια ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΙΣΤΟΝΙ !!!ναι οπως σας το λεω...η ζημια ??μεγαλο το κοστος δεν θελω να αναφερθω ...μ ειπε καλο ειναι να αλλαξω και τα 4 πιστονια γιατι μπορει σε λιγα χιλιομετρα μπορει να σπασει επομενο ...εχει διαφορα στο κοστος με ενα αλλα δεν ξερω τι ειναι προτιμοτερο να κανω...εδω θα ηθελα καποια γνωμη καλη και αν εχει τυχη σε κανεναν κατι αναλογα και πως επραξε!!!

 υ.γ.ποσο απογοητευση ...θα ξανασκεφτω να πλησιασω το συγκεκριμενο γκρουπ..λυπαμαι

 

Riko,

καλωσηρθες έαν και η εγγραφή σου δυστυχώς συνέπεσε με το πρόβλημα στο μοτέρ σου.

 

Το κοστολόγιο σου είναι λύσιμο κυλινδροκεφαλής, μέταλλα, αλλαγή ενός πιστονιού(ίσως και μπιέλας), ρεκτιφιέ, φλατζόκολλα-κλείσιμο μοτέρ, λάδια, παραφλού, φίλτρο λαδιού.

 

Εφόσον λυθεί το μοτέρ, δείτε τα μέταλλα σε τι κατάσταση είναι και να λυθούν τα πιστόνια μπιέλες των άλλων κυλίνδρων ώστε να ελεγχθούν.

 

1. Να ελεγχθεί η μπιέλα του σπασμένου πιστονιού στη βάση της και ψηλά στον πείρο. Αν χρειαστεί να αντικατασταθεί.

2. Άλλαξε όλα τα μέταλλα στροφάλου- μπιελών με καινούργια.

3. Δεν απαιτείται αλλαγή όλων των πιστονιών.

4. Να γίνει έλεγχος του στροφάλου. Φθορά ή εαν είναι αρπαγμένος.

5. Συμπληρωματικά να γίνει καθαρισμός εισαγωγής και βαλβίδων, με την ευκαιρία.

6. Μην ξεχάσεις στα 500χλμ να ξαναλλάξεις λάδια.

 

Οι έλεγχοι να γίνουν με μικρόμετρα και ρεκτιφιέ, όχι με το μάτι.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

στις επομενες μερες θα σας ενημερωσω την τελικη λυπητερη...σημειωτεον μουυ ειπε ο μαστορας και μ προτεινε να αλλαξουμε και τα 4 πιστονια γιατι ισως μετα απο 10000χλμ να χτυπησει και δευτερο και γιατι εβγαλαν βελτιωμενα απο αυτα που φοραω η vw...αναμενω τα πιστονια περιπου ολα μαζι στα 1900!!οσον αφορα φιλε dryannisk μακαρι να μην σου τυχει και εσενα κατι τετοιο ....δυσκολα ομως γιατι η αξιοπιστια τελικα τις vw group ειναι τεραστια!!

Link to comment
Share on other sites

στις επομενες μερες θα σας ενημερωσω την τελικη λυπητερη...σημειωτεον μουυ ειπε ο μαστορας και μ προτεινε να αλλαξουμε και τα 4 πιστονια γιατι ισως μετα απο 10000χλμ να χτυπησει και δευτερο και γιατι εβγαλαν βελτιωμενα απο αυτα που φοραω η vw...αναμενω τα πιστονια περιπου ολα μαζι στα 1900!!οσον αφορα φιλε dryannisk μακαρι να μην σου τυχει και εσενα κατι τετοιο ....δυσκολα ομως γιατι η αξιοπιστια τελικα τις vw group ειναι τεραστια!!

Αλλαξε 1 πιστονι, δεν χρειαζονται και τα 4.

Αν τα υπολοιπα πιστονια δεν εχουν σημαδια κρουστικης καυσης και στα λουκια ειναι οκ δεν χρειαζεται.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά και χωρίς καμία δόση ειρωνείας….αγοράζεις αμάξι αξίας 24500 που ουσιαστικά όλα λειτουργούν ηλεκτρονικά και με τόσο σοβαρό πρόβλημα δεν πας σε επίσημη αντιπροσωπεία για να κυνηγήσεις τζάμπα το μοτέρ…διότι η κοσμοκάρ σε τέτοια ζημιά αλλάζει το μοτέρ ολόκληρο και όχι το ένα πιστόνι. Εμένα μου το άλλαξαν τζάμπα και πλήρωσα τα μισά εργατικά. Από καρδιάς φίλε μου επειδή γνωρίζω το κόστος της ιστορίας ελπίζω να κινηθείς σωστά και να μην πληρώσεις τεράστια ποσά που θα μπορούσες με μία απλή επίσκεψη σε αντιπροσωπία να τα είχες γλιτώσει, διότι αν όχι τζάμπα θα έχεις σίγουρα μια γενναία έκπτωση. 

Edited by Hommer
Link to comment
Share on other sites

Απο τα διαφορα θεματα που εχω διαβασει νομιζω πως το θεμα ειναι τις περισσοτερες φορες καποιο μπεκ το οποίο βουλώνει με αποτέλεσμα να χρειάζεται να "κατουράει" περισσότερο για να ανταπεξέλθει και ετσι να ξεπλένει τον κύλινδρο απο λαδι και να συμβαινει αυτη η ζημια.

Το θεμα ειναι οτι αλλάζοντας αυτό το μπέκ διορθώνεται η κατασταση;

Ξερει κανείς αν όντως αυτη ειναι η ζημιά;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι αυτη η παρτιδα των μοτερ που λεγεται οτι ειχε θεμα αν βεβαια ισχυει δεν ξερει η vw τους κωδικους τους?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.