Jump to content
ANGO

Ποιό Είναι Το Καλύτερο Diesel (Καύσιμο)

Recommended Posts

Ωωωωω! Τι θέμα άνοιξες... Το ψάχνω κι εγώ και δεν έχω βρει σαφείς και έγκυρες απαντήσεις. Οι κατασκευαστές (Ευρωπαίοι και Γιαπωνέζοι) λένε ότι πρέπει να αποφεύγουμε το diesel με υψηλή περιεκτικότητα σε biodiesel. Τι εννοούν όμως υψηλή; Με το ο περίπου 7% που έχει το απλό diesel είμαστε εντάξει; Τα ενισχυμένα diesel τι περιέχουν; Κανένας δε λέει.

Edited by symearg
Link to comment
Share on other sites

Κανενα απολυτως ολα τα ιδια ....... ειναι.Ισως το Vpower diesel ειναι λιγο καλυτερο.που εκει εχει λιγη ποσοτητα biodiesel.Αραγε στο εξωτερικο τα diesel εχουν καθολου biodiesel?

Link to comment
Share on other sites

bp το απλο, δοκιμαζμενο χρονια χωρις προβληματα.

δοκιμασα και το ultimate, καμια διαφορα συν οτι πετουσε ποιο πολυ μαυριλα στο σκασιμο, παπαριες τα ακουω περι καθαριστικων που περιεχει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως βάζω από τότε που πήρα το αυτοκίνητο μόνο V Power Diesel γιατί έχει μικρότερο ποσοστό βιοντίζελ οπότε έτσι μειώνεις τις πιθανότητες να έχεις μύκητες στον κινητήρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ολα τα diesel καυσιμα περιχουν Bio Diesel. ΟΛΑ

 

Αυτο που εχω δει εγω ειναι τα εξης:

ανεπαίσθητα καλυτερη αποδοση του κινητηρα με τα ενισχυμενα diesel καυσιμα.

περισσοτερος θορυβος απο το μοτερ με τα ενισχυμενα καυσιμα Diesel V power , BP ultimate κλπ καθως τα ενισχυμενα καυσιμα εχουν μικροτερη περιεκτικοτητα περιεκτικοτητα σε θειο , το θειο λειτουργικο σαν λιπαντικο στα μοτερ μας.

αντιστοιχα μεγαλυτερη αυτονομια μεχρι τωρα εχω δει με καυσιμο EKO καθως και ποιο αθορυβη λειτουργία με λιγοτερους κραδασμους σε ρελαντι και μικρες ταχυτητες.

 

Το καλυτερο νομιζω ειναι να πω ειναι να βρεις ενα δυο στανταρ πρατηρια αφου δοκιμασεις και καταληξεις εκει που νομιζεις και να βαζεις μονο απο εκει.

η νοθεια στο πετρελαιο γινεται πολυ ποιο ευκολα και πολυ ποιο συστηματικα απο οτι στη βενζινη και τα αποτελεσματα στους κινητήρες μπορει να ειναι καταστροφικα σε βαθος χρονου.

 

Καλο θα ηταν αν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα να μην μενει παρα πολυ καιρο το πετρελαιο στο ρεζερβουαρ σου.. δηλαδη αν με ενα ρεζερβουαρ βγαζεις σιγουρα πανω απο μηνα μη το γεμιζεις (γνωμη μου). το diesel αναπτυσει μυκητες και παρα τα αντι μυκητιακα που υπαρχουν στο καυσιμο εγω προσωπικα θα το επεφευγα.

 

Τελος αν κανεις ολα τα χιλιομετρα μεσα στην πολη και κινηση πρεπει να εχεις στο μυαλο σου το φιλτρο DPF μιας και ειναι και αρκετα ακριβο. 

Δεν ξερω πως δουλευει το φιλτρο σωματιδιων DPF στα VAG (σε οσα εχουν) οποτε θα πρεπει να το τσεκαρεις και αυτο.

τα corsaκια εχουν αναφερει προβληματα αφου δεν γινεται αυτοκαθαρισμος και συχνα πυκνα τα βγαζουν σε ανοιχτο δρομο με φορτιο (2.000 - 2.500+ στροφες) 

για 15 - 20 λεπτα ωστε να ανεβασουν θερμοκρασια και να φυγουν οι επικαθισεις απο το φιλτρο. Προσφατα μιλαγα με εναν οδηγο ταξι με Octavia TDI και ηταν τρελαμενος σχετικα με τα προβληματα του DPF

Ευτυχως στην περιπτωση μου αυτη η διαδικασια γινεται αυτοματα

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Φρέσκο άρθρο!

 

Στη δημοσιότητα δόθηκε η λίστα με τα πρώτα 1.375 βενζινάδικα που έχουν ενταχθεί στο ολοκληρωμένο σύστημα εισροών-εκροών και προμηθεύουν με καύσιμα τους πολίτες με αδιάβλητες διαδικασίες.

 

http://www.zougla.gr/money/article/ta-ka8ara-pratiria

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, την Παρασκευή πέρασα από γνωστή αντιπροσωπεία στα Βόρεια προάστια, μου τόνισαν ότι οι οδηγίες της vw λένε να χρησιμοποιούμε το λεγόμενο "απλό" diesel γιατί περιέχει τη μκρότερη ποσότητα biodiesel. Στην ερώτησή μου αν τα ενισχυμένα diesel (V-Power, Ultimate κλπ) περιέχουν περισσότερο biodiesel, μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν και επέμεναν στην οδηγία της μαμάς vw για την Ελλάδα. Ξαναρώτησα για το θέμα με τους μύκητες και το biodiesel και μου απάντησαν ότι με το απλό diesel δεν θα αντιμετωπίσουμε πρόβλημα. Άν όμως συμβεί αυτό, να απευθυνθώ σε αυτούς.

Σήμερα ρώτησα έναν οδηγό ταξί με ένα Octavia του 12 με τον 1600άρη TDI με 268.000 χλμ και μου είπε "ένα redex-άκι κάθε 10.000 χλμ και είσαι μια χαρά". Κι αυτό γιατί τα πετρέλαιά μας είναι χάλια. Αλλιώς θα αρκούσε ένα μια φορά το χρόνο.

Εξακολουθώ πάντως να μην μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τα ενισχυμένα diesel. Το ίδιο και σε άλλα forum (Opel, BMW κ.α.) ο κόσμος αναρωτιέται..

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το DPF στις οδηγίες αναφέρεται ότι αν ανάψει λαμπάκι, μια βόλτα με τετάρτη στα 70χλμ, για 20 λεπτά πρέπει να είναι αρκετή!!!! 

Link to comment
Share on other sites

απ τη μια λενε οτι το v power ειναι καλυτερο επειδη δεν εχει μεγαλο ποσοστο σε βιοντιζελ αλλα απο την αλλη εχει μικρο ποσοστο σε θειο και δεν γινεται σωστη λιπανση του κινητηρα. τι κανουμε τοτε; βαζουμε που και που απλο ντιζελ η υπαρχει καποιο προσθετικο για θειο;

Link to comment
Share on other sites

Αστα ρε Ηλία , έχω χάσει το μπούσουλα με τα πετρέλαια. Εσύ που είσαι πιο παλιός στο desel τι κανείς; Ρίχνεις πρόσθετο για τους μύκητες; Επίσης, κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι μετά από 3 γέμισμα τα με v power diesel , μαυρισαν τα λάδια. Τυχαίο; Και το άλλο που μου κάνει μεγάλη εντύπωση και το έγραψα και πιο πάνω είναι ότι όσο κι αν έψαξα στο διαδίκτυο, δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση σχετικά με τα είδη του πετρελαίου και τις περιεκτικότητες σε bio και θείο. Γιατί τόση αδιαφάνεια;

Link to comment
Share on other sites

εγω εβαζα απο 2 πρατηρια μονο πετρελαιο που τα θεωρουσα καλα, και ακομα πιστευω το ιδιο. αλλα εβαζα σπανια καθαριστηκα. δεν πιστευα οτι θα εχω καποιο προβλημα. ελεγα αποκλειεται να ειναι τοσο για τον π.....ο το πετρελαιο, αλλα εκανα λαθος. στα 52.000 χλμ περιπου χρειστηκε και καθαρισα τα μπεκ. τα δυο ηταν οριακα και τα αλλα δυο πολυ χαλια. ειχαν πιασει κρουστα απο το βιοντιζελ. απ οταν τα καθαρισα βαζω μονο v power, γι αυτο και ρωταω τη γινεται με το θειο. οταν πηγα για να φουλαρω την τελευταια φορα ηθελα να παρω και κανενα καθαριστηκο για το βιο. ο ιδιος ο υπαλληλος ομως με διαβεβαιωσε, και επεμενε οτι δεν χρειαζεται και δεν πηρα

Link to comment
Share on other sites

δεν πηρα την προηγουμενη φορα, δεν ειπα οτι δεν θα ξαναβαλω. υπαλληλος του πρατηριου ηταν, δεν θα κερδιζε κατι που δεν πηρα, αντιθετα μαλιστα


α και απ οτι ειδα υπαρχουν προσθετα για καυσιμα με χαμηλη περιεκτικοτητα σε θειο.

Link to comment
Share on other sites

Αστα ρε Ηλία , έχω χάσει το μπούσουλα με τα πετρέλαια. Εσύ που είσαι πιο παλιός στο desel τι κανείς; Ρίχνεις πρόσθετο για τους μύκητες; Επίσης, κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι μετά από 3 γέμισμα τα με v power diesel , μαυρισαν τα λάδια. Τυχαίο; Και το άλλο που μου κάνει μεγάλη εντύπωση και το έγραψα και πιο πάνω είναι ότι όσο κι αν έψαξα στο διαδίκτυο, δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση σχετικά με τα είδη του πετρελαίου και τις περιεκτικότητες σε bio και θείο. Γιατί τόση αδιαφάνεια;

Τα λαδια στα μοτετ diesel μαυριζουν πολυ γρηγορα. Ειναι ασχετη η επιλογη της εταιριας

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μου έχουν πει οτι τα πετρελαιοκινητα αμαξια και μετα την αλλαγή λαδιων να κάνεις μια βόλτα και να τα βγάλεις αμέσως παλι μαύρα θα είναι. Και γω ειχα πάθει πλάκα στην πρώτη αλλαγή λαδιων που ήμουνα μπροστά

Link to comment
Share on other sites

λοιπον προσφατα εμαθα σε μια συζητηση οτι το πετρελαιο θερμανσης δεν εχει καθολου βιοντιζελ. ισχυει αυτο, ξερει κανεις; αν ειναι ετσι, μηπως ειναι η λυση των προβληματων μας σε μας που εχουμε tdi;

Link to comment
Share on other sites

Μη σου πω ότι το πετρέλαιο θέρμανσης έχει περισσότερο βιοντίζελ. Διότι στον λέβητα το βιοντίζελ καίγεται και σκέτο.ασε που το πετρέλαιο θέρμανσης είναι το ποιο άχρηστο.το λέει και η λέξη είναι θέρμανσης όχι κίνησης...

Edited by stellbouz
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα επειδή δουλεύω στο διυλιστήριο Ασπρόπυργου των ΕΛΠΕ να σας πω πως ολα τα diesel έχουν biodiesel 5% υποχρεωτικά και το κίνησης έχει σχεδόν μηδενικό θείο επίσης υποχρεωτικό απο τη νομοθεσία και για να παινεψουμε και το σπίτι μας το diesel που παράγουμε εχει τον υψηλότερο αριθμό κετανίων απο ολα της αγοράς και είναι διάφανο σαν νερό..

Να αναφέρω οτι εκτός απο τη shell και avin (motor oil δηλαδή)ολοι οι άλλοι απο εμάς αγοράζουν και ρίχνουν δικά τους πρόσθετα το ίδιο ισχύει και για τις βενζίνες με τη διαφορά οτι μερικές φορές πουλάμε και στις shell-avin.

βενζίνη

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

επειδη δεν καταλαβα καλα. γραφεις οτι ολα εχουν 5% βιοντιζελ. με το v power της shell τι ισχυει; εχει λιγοτερο βιοντιζελ οπως λενε; με το θειο που λενε οτι ειναι φτωχο τι γινεται; εγω που βαζω μονο v power μονο, τι προσθετα να βαζω; για το βιοντιζελ η για καλυτερη λιπανση;

Link to comment
Share on other sites

επειδη δεν καταλαβα καλα. γραφεις οτι ολα εχουν 5% βιοντιζελ. με το v power της shell τι ισχυει; εχει λιγοτερο βιοντιζελ οπως λενε; με το θειο που λενε οτι ειναι φτωχο τι γινεται; εγω που βαζω μονο v power μονο, τι προσθετα να βαζω; για το βιοντιζελ η για καλυτερη λιπανση;

Από ότι ξέρω από αρχιμηχανικό vag με 25+ χρόνια εμπειρείας δεν χρειάζεται τίποτα απολύτως αν βάζεις V Power.

Link to comment
Share on other sites

απαντησεις απο το email που εστειλα στις μεγαλες εταιριες σχετικα με το βιοντιζελ.

 

 

 

ΕΚΟ 

 

Κ. ************ καλημέρα σας,

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η περιεκτικότητα του biodiesel στο Diesel Ekonomy, είναι βάσει νομοθεσίας, μέχρι 7% κατ΄όγκο.

Προς περαιτέρω ενημέρωσή σας, επισυνάπτονται οι προδιαγραφές  του πετρελαίου κίνησης.

 

Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση, είμαστε στη διάθεσή σας.

 

Με εκτίμηση,

 

---------------------------

 

BP

 

Αγαπητέ κ. ********,

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, η μέγιστη περιεκτικότητα σε μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME ή κοινώς  biodiesel) στο πετρέλαιο κίνησης είναι 7%. Οι προδιαγραφές των πετρελαίων κίνησης που διατίθενται στα Πρατήρια ΒΡ ακολουθούν πλήρως τη σχετική νομοθεσία.

 

Με εκτίμηση,

 

****************

Hellenic Fuels S.A.

 

 

---------------------------

 

 

SHELL

 

με πηραν τηλεφωνο απο το αρμόδιο τμήμα και  με πληροφορησαν οτι η περιεκτικοτητα Bio diesel στα καυσιμα τους 

ειναι εως 6.8% για το απλο Diesel της Shell και περιπου 0.2% λιγοτερο στο Vpower.

 

 

 

@izz η Ελίν απο ποιο αγοράζει;

Edited by panos_bklks
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σου που ασχολειθηκες με το θέμα. Αυτή είναι η διαφορά ολη κι ολη; για 0,2 είναι το θέμα; αν ρωτήσεις σε πρατήριο για τη v power σου λένε ότι δεν έχει καθόλου βιοντιζελ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.