Jump to content
ANGO

Ποιό Είναι Το Καλύτερο Diesel (Καύσιμο)

Recommended Posts

Για το Super Diesel που έχουν τα BP πρατήρια ξέρει κανείς κάτι; Είναι καινούρια τακτική. Δεν έχουν απλό και Ultimate diesel αλλά μόνο super diesel σε τιμή ανάμεσα στο απλό και το ultimate.

Link to comment
Share on other sites

Εχουν παρει χαμπάρι οι εταιρείες οτι το πετρέλαιο είναι αυτό που πουλάει περισσότερο πλέον και δήθεν βγάζουν πιο καθαρά και πιο βελτιωμένα καύσιμα. Αλλά μάλλον μας δουλεύουν κανονικά

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σου που ασχολειθηκες με το θέμα. Αυτή είναι η διαφορά ολη κι ολη; για 0,2 είναι το θέμα; αν ρωτήσεις σε πρατήριο για τη v power σου λένε ότι δεν έχει καθόλου βιοντιζελ

Δεν γινεται αυτο ολα περιεχουν Bio Diesel. μην κοιτας απολυτα νουμερα.. δεν ειναι εκει το θεμα

το θεμα ειναι να βρεις ενα πρατηριο που θα ειναι καθαρο και δεν θα κλεβει. 

οι κινητηρες που εχουμε μπορουν να διαχειριστούν καυσιμα αυτων των προδιαγραφων..

η ουσιαστικη διαφορα με το V power diesel δεν ειναι στο ποσσοστο του Bio Diesel (αφου υπαρχει νομοθετικη οδηγια για αυτο) αλλα αυτη:

 

"Το Shell V-Power Diesel είναι το πρώτο και το μοναδικό καύσιμο που ενσωματώνει την επαναστατική τεχνολογία GTL (Gas to Liquid). Παρασκευασμένο από φυσικό αέριο, χαρακτηρίζεται από υψηλό αριθμό κετανίων και καθαρότητα που εξασφαλίζουν καλύτερη ανάφλεξη και καύση."

 

http://www.coralenergy.gr/el-gr/gia-ton-odigo/kaysima-shell/202-shell-v-power-diesel-.cmt

 

φυσικα αυτο εχει και τα αρνητικα του εκτος απο τα θετικα οπως ολα τα πραγματα στη ζωη.

οποτε MONO V power diesel εγω δεν θα εβαζα οπως και δεν βαζω ΜΟΝΟ αυτο.

 

Για το Super Diesel που έχουν τα BP πρατήρια ξέρει κανείς κάτι; Είναι καινούρια τακτική. Δεν έχουν απλό και Ultimate diesel αλλά μόνο super diesel σε τιμή ανάμεσα στο απλό και το ultimate.

marketing

Edited by panos_bklks
Link to comment
Share on other sites

Δεν γινεται αυτο ολα περιεχουν Bio Diesel. μην κοιτας απολυτα νουμερα.. δεν ειναι εκει το θεμα

το θεμα ειναι να βρεις ενα πρατηριο που θα ειναι καθαρο και δεν θα κλεβει.

οι κινητηρες που εχουμε μπορουν να διαχειριστούν καυσιμα αυτων των προδιαγραφων..

η ουσιαστικη διαφορα με το V power diesel δεν ειναι στο ποσσοστο του Bio Diesel (αφου υπαρχει νομοθετικη οδηγια για αυτο) αλλα αυτη:

"Το Shell V-Power Diesel είναι το πρώτο και το μοναδικό καύσιμο που ενσωματώνει την επαναστατική τεχνολογία GTL (Gas to Liquid). Παρασκευασμένο από φυσικό αέριο, χαρακτηρίζεται από υψηλό αριθμό κετανίων και καθαρότητα που εξασφαλίζουν καλύτερη ανάφλεξη και καύση."

http://www.coralenergy.gr/el-gr/gia-ton-odigo/kaysima-shell/202-shell-v-power-diesel-.cmt

φυσικα αυτο εχει και τα αρνητικα του εκτος απο τα θετικα οπως ολα τα πραγματα στη ζωη.

οποτε MONO V power diesel εγω δεν θα εβαζα οπως και δεν βαζω ΜΟΝΟ αυτο.

marketing

Ποιά είναι τα αρνητικά του δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

Το οτι έχει χαμηλή περιεκτικοτητα σε θειο; δεν διορθώνεται αυτο με καποιο προσθετο; τι άλλο καυσιμο βάζεις; και σε τι αναλογια;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να τα βάλουμε με τη σειρά

Η shell και avin ειναι μια εταιρία (motor oil βαρδινογιαννης) το μόνο που ξέρω είναι οτι παράγει ολα τα καύσιμα στο διυλιστήριο της στους αγίους θεωδορους και στα καύσιμα με επωνυμία v power τα πρόσθετα είναι της shell. Τώρα παμε στα γνώριμα δικα μας ολοι οι υπόλοιποι αγοράζουν απο εμάς πετρέλαιο με 5% βιοαιθανόλη (η οποία είναι και πανάκριβη) και βαζουν δικά τους πρόσθετα στο βυτίο η μικρές εταιρίες και στις δεξαμενές τους οι μεγάλες τι πρόσθετα δεν ξέρω. Εμείς σαν ελπε έχουμε την εκο και bp στη ετικέτα bp τα πρόσθετα ειναι τις BASF και έχουν να κάνουν και με τους μύκητες και με τη λίπανση το μοτέρ στην εκο ισχύουν τα ίδια η βάση δλδ το πετρέλαιο είναι το ίδιο προέρχεται κατά 70 % απο το διυλιστήριο μας στην Ελευσίνα το οποίο κατασκευαστικε για να παράγει diesel με σημερινές και αυριανές προδιαγραφές και είναι το πιο σύγχρονο στην Ευρώπη και έχει την τεχνολογία που αναφέρθηκε και στη shell με πρόσμιξη υγραερίου έχει τον υψηλότερο αριθμό κετανίων και σχεδόν μηδενικό θείο και είναι διάφανο σαν νερό το έως 7% bio που αναφέρθηκε ειναι 5 το 7% ειναι υποχρέωση μετα το 2017 αν θυμάμαι καλα με στόχο το 10% το 2020 απο την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Ilias.gr όλα έχουν πρόσθετα για λίπανση και καθαρισμο του κινητήρα απο εμάς ελέγχεται 1

00 φορές πριν φύγει μετά η ιδιώτες βυτιοφορεις και πρατηριούχοι τι κάνουν δεν ξέρω. Για σίγουρα καύσιμα προτιμήστε εταιρικά πρατήρια των διυλιστηριων είτε εκο-bp είτε avin-shell.για να έχετε το κεφάλι ήσυχο

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Τελος να πω οτι προ φόρων το πετρέλαιο είναι πιο ακριβό απο τη βενζίνη και στο μέλλον φεν ξέρω τη τιμή μπορεί να διαμορφωθεί. Εγώ παντως πέρσι που άλλαξα αυτοκίνητο προτίμησα βενζίνη βέβαια λόγο μηχανής δεν του κάνω και πολλά χλμ..

Link to comment
Share on other sites

Ποιά είναι τα αρνητικά του δηλαδή?

 

 

Λοιπόν να τα βάλουμε με τη σειρά

Η shell και avin ειναι μια εταιρία (motor oil βαρδινογιαννης) το μόνο που ξέρω είναι οτι παράγει ολα τα καύσιμα στο διυλιστήριο της στους αγίους θεωδορους και στα καύσιμα με επωνυμία v power τα πρόσθετα είναι της shell. Τώρα παμε στα γνώριμα δικα μας ολοι οι υπόλοιποι αγοράζουν απο εμάς πετρέλαιο με 5% βιοαιθανόλη (η οποία είναι και πανάκριβη) και βαζουν δικά τους πρόσθετα στο βυτίο η μικρές εταιρίες και στις δεξαμενές τους οι μεγάλες τι πρόσθετα δεν ξέρω. Εμείς σαν ελπε έχουμε την εκο και bp στη ετικέτα bp τα πρόσθετα ειναι τις BASF και έχουν να κάνουν και με τους μύκητες και με τη λίπανση το μοτέρ στην εκο ισχύουν τα ίδια η βάση δλδ το πετρέλαιο είναι το ίδιο προέρχεται κατά 70 % απο το διυλιστήριο μας στην Ελευσίνα το οποίο κατασκευαστικε για να παράγει diesel με σημερινές και αυριανές προδιαγραφές και είναι το πιο σύγχρονο στην Ευρώπη και έχει την τεχνολογία που αναφέρθηκε και στη shell με πρόσμιξη υγραερίου έχει τον υψηλότερο αριθμό κετανίων και σχεδόν μηδενικό θείο και είναι διάφανο σαν νερό το έως 7% bio που αναφέρθηκε ειναι 5 το 7% ειναι υποχρέωση μετα το 2017 αν θυμάμαι καλα με στόχο το 10% το 2020 απο την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Ilias.gr όλα έχουν πρόσθετα για λίπανση και καθαρισμο του κινητήρα απο εμάς ελέγχεται 1

00 φορές πριν φύγει μετά η ιδιώτες βυτιοφορεις και πρατηριούχοι τι κάνουν δεν ξέρω. Για σίγουρα καύσιμα προτιμήστε εταιρικά πρατήρια των διυλιστηριων είτε εκο-bp είτε avin-shell.για να έχετε το κεφάλι ήσυχο

 

 

 

 

Ελπιζω να σε καλυψε.

 

Ευχαριστουμε izz για της πληροφοριες, οτι γραφω παραπανω ειναι τα mail που πηρα απο τις εταιριες και το τηλεφωνημα που ειχα απο τη Shell σχετικα με τα ποσοστα 

θα μπορουσες να μας πεις για την Ελιν αν γνωρίζεις κατι; 

Edited by panos_bklks
Link to comment
Share on other sites

Το ότι έχει περισσότερα κετάνια το vpower είναι καλό, το αρνητικό που λέτε ποιό είναι? Ακόμα δεν το πιασα...

Link to comment
Share on other sites

Το ότι έχει περισσότερα κετάνια το vpower είναι καλό, το αρνητικό που λέτε ποιό είναι? Ακόμα δεν το πιασα...

ουτε κι εγω καταλαβα

Link to comment
Share on other sites

Και για το avio double filtered ξέρει κανείς τίποτα? Έχει περισσότερα κετάνια σαν το vpower ή απλά είναι διπλοφιλτραρισμένο?

Link to comment
Share on other sites

Το avio είναι σύστημα φιλτράρισματος του καυσίμου βρίσκεται πριν την αντλία σε ολα τα πρατήρια εκο και είναι αντίστοιχο μρβτο σύστημα φιλτράρισματος τον καυσίμων jet που είναι για αεροπλάνα είναι οτι πιο τέλειο σε φίλτρο φαντάσου να έχει σκουπιδακι στα καύσιμα ενσ αεροπλάνο και να πάθει ζημιά ο κινητήρας του οπότε σου εξασφαλίζει υψηλή καθαρότητα κατά τα άλλα η εκο έχει 1 diesel που είναι υψηλών κετανίων σαν το ultimate που είναι ακριβώς το ίδιο χωρις το έξτρα φιλτράρισμα. Δηλαδή δεν βγάζει απλό και σούπερ μόνο σούπερ.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι έχει περισσότερα κετάνια το vpower είναι καλό, το αρνητικό που λέτε ποιό είναι? Ακόμα δεν το πιασα...

 

το εκανα bold και underline στην παραθεση ποιο πανω.

το ελαχιστο θειο ειναι αρνητικο για τη λιπανση του μοτερ αλλα θετικο για το περιβαλλον

ο κινητήρας δουλευει ποιο "στεγνα" με καυσιμο μικρης περιεκτικοτητας σε θειο με οτι αυτο συνεπάγεται

 

αναφερω τις εμπειριες μου με καυσιμα εταιριων..

 

Με το V power diesel εχω δει αρκετα καλυτερο τραβηγμα που σιγουρα δεν ειναι placebo effect αλλα πολυ θορυβος και καραδασμοι στο ρελαντι και στη γενικοτερη λειτουργια σε σχεση με το ΕΚΟ πχ.

Με τις ιδιες συνθηκες και τροπο που οδηγω το V power diesel σε καταναλωση εχω δει μεχρι και 0.4lt / 100 χιλιομετρα μικροτερη μεικτη καταναλωση σε σχεση με το ΕΚΟ Diesel ekonomy.

Aπο την αλλη με ΕΚΟ νιωθω σαφως καλυτερη λειτουργια του μοτερ χωρις κραδασμους με λιγο μεγαλυτερη καταναλωση και λιγοτερη προθυμια του μοτερ.

Με το Diesel Avio της ΕΚΟ διαφορα δεν ειδα καμια σε καταναλωση , θορυβο , δυναμη σε σχεση με το απλο diesel της EKO.

 

Να πω οτι γεμιζω μονο απο 2 πρατηρια στην Αθηνα ενα ΕΚΟ και ενα Shell εδω και πολλα χρονια οποτε η αναφορα γινεται με βαση αυτα τα 2. (Εταιρικα και τα 2)

 

Στο επομενο γεμισμα θα  δοκιμάσω το Ελιν Diesel Crystal 

Edited by panos_bklks
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το avio είναι σύστημα φιλτράρισματος του καυσίμου βρίσκεται πριν την αντλία σε ολα τα πρατήρια εκο και είναι αντίστοιχο μρβτο σύστημα φιλτράρισματος τον καυσίμων jet που είναι για αεροπλάνα είναι οτι πιο τέλειο σε φίλτρο φαντάσου να έχει σκουπιδακι στα καύσιμα ενσ αεροπλάνο και να πάθει ζημιά ο κινητήρας του οπότε σου εξασφαλίζει υψηλή καθαρότητα κατά τα άλλα η εκο έχει 1 diesel που είναι υψηλών κετανίων σαν το ultimate που είναι ακριβώς το ίδιο χωρις το έξτρα φιλτράρισμα. Δηλαδή δεν βγάζει απλό και σούπερ μόνο σούπερ.

Οκ ευχαριστώ πολύ

το εκανα bold. το ελαχιστο θειο ειναι αρνητικο.

Το ελάχιστο θείο τι επιπτώσεις έχει?
Link to comment
Share on other sites

Panos η ελιν αγοράζει τη βάση απο εμάς (το πετρέλαιο δλδ) και βάζει δικά της πρόσθετα (καθαριστικά) ilias.gr ο panos υπογραμμίζει το μηδενικο θείο λογο της λίπανσης αλλά θα σου κατέστρεφε τον καταλύτη και το φίλτρο μικροσωματιδιων αν είχε οποτε αντικαταστητε απο λιπαντικά πρόσθετα. Αρα δεν υπάρχει κάτι κακό γενικά το τωρινό πετρέλαιο είναι κατασκευασμενο για να καίγεται σε κινητήρες euro 5 και 6.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το avio είναι σύστημα φιλτράρισματος του καυσίμου βρίσκεται πριν την αντλία σε ολα τα πρατήρια εκο και είναι αντίστοιχο μρβτο σύστημα φιλτράρισματος τον καυσίμων jet που είναι για αεροπλάνα είναι οτι πιο τέλειο σε φίλτρο φαντάσου να έχει σκουπιδακι στα καύσιμα ενσ αεροπλάνο και να πάθει ζημιά ο κινητήρας του οπότε σου εξασφαλίζει υψηλή καθαρότητα κατά τα άλλα η εκο έχει 1 diesel που είναι υψηλών κετανίων σαν το ultimate που είναι ακριβώς το ίδιο χωρις το έξτρα φιλτράρισμα. Δηλαδή δεν βγάζει απλό και σούπερ μόνο σούπερ.

εχω ακουσει για καποιες καινουργιες αντλιες στα πρατηρια με φιλτρα για το βιοντιζελ, ( δεν ξερω αν ειναι ιδιο μ αυτο που λες ), αλλα εχω ακουσει οτι μπουκωνουν πολυ γρηγορα  με αποτελεσμα να χρειαζονται συνεχεια καθαρισμα. και ξερω καποια πρατηρια που εχουν αυτες τις αντλιες και που εχουν βγαλει τα φιλτρα

Link to comment
Share on other sites

οποτε οτι γινεται αλλαζει με βαση τα "ζουμια" που βαζει η καθε εταιρια..

τρον τροπο διαθεσης στα πρατηρια και τους ελεγχους που γινονται.

ειναι αληθεια οτι η Ελιν συνεργαζεται με το ΕΜΠ για τους ελεγχους;

 

edit: εκανα Edit το προηγουμενο ποστ και εξηγω αυτο που με ρωτησες tonyantony για το θειο 

αναφερω και την εμπειρια μου απο καποια καυσιμα 

Edited by panos_bklks
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ilias δεν εχω ακούσει σχετικά αλλά ξέρω οτι στα εκο έχουν όλα αυτό το φίλτρο τουλάχιστον στα εταιρικά 100% στα συνεργαζομενα δεν ξέρω αλλά αν βρεθεί κάποιο εκτός προδιαγραφών κόβεται η σύμβαση και έχει και ριτρες επίσης γίνεται και καταγγελία στο υπουργείο.

Link to comment
Share on other sites

Panos κάπως έτσι είναι εμείς όταν φορτώνει το βυτίο περνουμε ενα δείγμα για το χημειο μας για το χημειο του κράτους που βρίσκεται στις εγκαταστασεις μας και για την εταιρεία που φορτώνει σφραγίζεται και το βυτίο και φεύγει τώρα συο δρόμο τι γίνεται δεν ξέρω. Η ελιν περνει απευθείας με αγωγό απο εμας και γεμίζει τις δεξαμενές της έλεγχος γίνεται στη δική μας πλευρά τι κάνει στις δεξαμενές της δεν ξέρω. Η ελιν πληρώνει το εμπ για ελέγχους στα πρατήρια της περισότερα δεν ξέρω εμείς έχουμε ιδιόκτητα ιχ που χωρίς κάποιο διακριτικό βάζουν καύσιμα σαν πελάτες και μετά έρχονται στο χημειο για έλεγχο ξαναλέω οτι τα εταιρικά πρατήρια που ανήκουν στο διυλιστήριο ειναι τα πιο αξιόπιστα δεν διακινδυνευουν το όνομα και την αξιοπιστία της εταιρείας οι συνεργάτες πάλι έχουν πολλά να χάσουν αν πιαστούν αλλά το κέρδος τους έχει περιοριστεί αρκετά όπως και η προθεσμία πληρωμής προς εμάς στα εταιρικά το πρατήριο το βυτίο το προσωπικό ειναι ολα της μαμάς εταιρίας και έχουν όλα σύστημα εισροων.

Edited by izz
Link to comment
Share on other sites

οποτε οτι γινεται αλλαζει με βαση τα "ζουμια" που βαζει η καθε εταιρια..

τρον τροπο διαθεσης στα πρατηρια και τους ελεγχους που γινονται.

ειναι αληθεια οτι η Ελιν συνεργαζεται με το ΕΜΠ για τους ελεγχους;

 

edit: εκανα Edit το προηγουμενο ποστ και εξηγω αυτο που με ρωτησες tonyantony για το θειο 

αναφερω και την εμπειρια μου απο καποια καυσιμα 

 

μονο στα χαρτια πλεον

οι μ@κ@κιες γινονται στο πρατηριο.......

 

Ilias δεν εχω ακούσει σχετικά αλλά ξέρω οτι στα εκο έχουν όλα αυτό το φίλτρο τουλάχιστον στα εταιρικά 100% στα συνεργαζομενα δεν ξέρω αλλά αν βρεθεί κάποιο εκτός προδιαγραφών κόβεται η σύμβαση και έχει και ριτρες επίσης γίνεται και καταγγελία στο υπουργείο.

 

 

ολοι εχουμε.ολα τα ΕΚΟ εχουν..

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Panos κάπως έτσι είναι εμείς όταν φορτώνει το βυτίο περνουμε ενα δείγμα για το χημειο μας για το χημειο του κράτους που βρίσκεται στις εγκαταστασεις μας και για την εταιρεία που φορτώνει σφραγίζεται και το βυτίο και φεύγει τώρα συο δρόμο τι γίνεται δεν ξέρω. Η ελιν περνει απευθείας με αγωγό απο εμας και γεμίζει τις δεξαμενές της έλεγχος γίνεται στη δική μας πλευρά τι κάνει στις δεξαμενές της δεν ξέρω. Η ελιν πληρώνει το εμπ για ελέγχους στα πρατήρια της περισότερα δεν ξέρω εμείς έχουμε ιδιόκτητα ιχ που χωρίς κάποιο διακριτικό βάζουν καύσιμα σαν πελάτες και μετά έρχονται στο χημειο για έλεγχο ξαναλέω οτι τα εταιρικά πρατήρια που ανήκουν στο διυλιστήριο ειναι τα πιο αξιόπιστα δεν διακινδυνευουν το όνομα και την αξιοπιστία της εταιρείας οι συνεργάτες πάλι έχουν πολλά να χάσουν αν πιαστούν αλλά το κέρδος τους έχει περιοριστεί αρκετά όπως και η προθεσμία πληρωμής προς εμάς στα εταιρικά το πρατήριο το βυτίο το προσωπικό ειναι ολα της μαμάς εταιρίας και έχουν όλα σύστημα εισροων.

ποια είναι τα ετεαιρικά πρατηρια της ΕΚΟ?

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Πως μπορώ να καταλάβω αν έβαλα νοθευμένο πετρέλαιο?

 

Ποια εταιρεία εμπιστεύεστε πιο πολύ; Εχω ακουσει απο φιλους διαφορα τρελα που τους έχουν τυχει.

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε παιδιά ένα σχετικό και κατά τη γνώμη χρήσιμο, άρθρο του Τάκη Πουρναράκη από το πρώτο θέμα: http://www.protothema.gr/blogs/blogger/post/432356/ti-petrelaio-vazeis/

Link to comment
Share on other sites

Φωτογραφίζει το Avio της EKO o κύριος Πουρναράκης στο τελευταιο μερος που μιλα για το φιλτραρισμενο καυσιμο που υπάρχει εδώ και πολλές δεκαετίες στα αεροπορικά καύσιμα.

εγω θα παραμεινω στο πως του ουσιαστικο ειναι ενα αξιοπιστο πρατηριο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.