Jump to content
ANGO

Ποιό Είναι Το Καλύτερο Diesel (Καύσιμο)

Recommended Posts

Σήμερα 7/4/16 έβαλα V Power Diesel  με 0,964 και το κάνω συνηδειτά μπας και ξυπνήσουν στην ΕΚΟ αυτοί που είναι υπεύθυνοι  στο marketing και κάνουν αντίστοιχη προσφορά.

Φίλος μου που εργάζεται στη Shell αρκετά ψηλά μου είπε ότι από τότε που καθιερώθηκαν οι μέρες τις προσφοράς η κερδοφορία της εταιρίας απογειώθηκε. (στην ΕΚΟ ύπνος βαθύς)

Σαν καταναλωτής κάνω ότι μπορώ για να δουλεύψει αυτό που λέμε σωστός ανταγωνισμός.

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , stellbouz said:

 δεν συνηθίζω να βάζω στην μέρα προσφοράς,γιατί νομίζω πως κάτι βρομάει στην υπόθεση,προσωπική μου άποψη

Sent from my iPhone using Tapatalk

Τίποτα δεν βρομάει, αυτό που γίνεται είναι ότι με αυτό τον τρόπο που σκέφτηκαν κάποιοι η εταιρία αυξησε την κερδοφορία σε νούμερα που δεν φαντάζεσαι....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που κρατάτε αυτο το θέμα ανοιχτό τόσο καιρό. Ολοι που αποκτούν πετρέλαιοκινητηρα θέλουν να το ψάξουν. Ετςι και εγω. 

Αγορασα μεταχειρισμένο 1600 euro5  με 150.000 χιλιόμετρα. Έχω άγχος για βλάβες που δεν τις ήξερα πριν. Όπως το DPF και την αντλία. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχω μπροστά μου 3 μπουκάλια Wurth ενισχυτικά πετρελαίου. Για τέτοιο άγχος.

οπως με ενημέρωσαν 2-3 μηχανικοί που το πήγα για έλεγχο είμαι "τυχερός" γιατι τα χιλιόμετρα τα έκανε Ιταλία και εχουν καλυτερα πετρέλαια. 

Εγω βάζω απο ΕΚΟ Καλυψώ απο το ίδιο εδω και παρά πολλα χρονια. Ετςι συνεχίζω με AVIO. 

Όμως μου άναψε λαμπάκι το DPF και τα lexotanil πάνε σύννεφο. 

Πως καταλαβαίνω ποτε το αμάξι κάνει αναγέννηση;

Να συμπληρώνω κετάνια αν βάζω AVIO ;

Οι διαδρομές μου είναι κάθε μέρα 60 χιλιόμετρα στην Αττική οδό και πλέον πιστεύω ο συντηρητικός τρόπος (Eco) οδήγησης δεν βοηθάει. Τι πιστεύετε εσείς;

ευχαριστω

Edited by AntonisZou
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που ανάψει λαμπάκι, με το κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας, το βιβλιαράκι λέει να κάνεις μια διαδρομή περίπου 20 λεπτών με 4η και 70-80. Αν δεν σβήσει, σταματάς επί τόπου, φωνάζεις οδική να σε πάει συνεργείο για να κάνουν εκεί αναγέννηση στο φίλτρο. Καλό είναι να το βγάζεις μια φορά κάθε μία ή δύο βδομάδες για μια βόλτα καμία ωριτσα και να πιεζεις λίγο για να ανεβάζει θερμοκρασία το φίλτρο.

Δυστυχώς δεν έχουμε κάποια ένδειξη για το πότε γίνεται η αναγέννηση, το καταλαβαίνεις από τις υψηλότερες στροφές στο ρελαντί, απενεργοποιειται το S/S και είναι λίγο πιο νευρικό στο γκάζι. Επίσης, καταλαβαίνεις ότι έχεις διακόψει αναγέννηση, όταν αφού σβήσεις το αμάξι, υπάρχει μυρωδιά καμένου και ακούς τους ανεμιστήρες να δουλεύουν στο τέρμα. Οπότε την επόμενη φορά που το ξεκινάς, κάνεις μια καλή βόλτα για να ολοκληρωθεί.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@faniaros Σωστός όπως πάντα, με τη διαφορά πως το αυτοκίνητο του @AntonisZou μάλλον δεν είναι VW.

Ενδέχεται κάτι να διαφέρει & να πρέπει να ζαναζητήσει τη συνδρομή μηχανικού - αυτή τη φορά όμως όχι με τόσα πολλά μπουκάλια ενισχυτικού ή καθαριστικού.

@AntonisZou φρόντισε τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα στην Αττική οδό να ανεβάζεις λίγο τις στροφές, κάλλιο να κάψεις λίγο παραπάνω καύσιμο παρά να πάρεις dpf στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο φίλε μου, δεν πρόσεξα ότι δεν έχει VW ο φίλος παραπάνω! 

Γενικά πάντως, το κονσεπτ με την αναγέννηση του dpf είναι ότι πρέπει να φτάσει σε πολύ υψηλή θερμοκρασία (ενεργά ή παθητικά) και να μείνει σε αυτή τη θερμοκρασία για λίγη ώρα ώστε να καούν τα μικροσωματίδια που είναι παγιδευμένα και να αδειάσει το φίλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω. Όντως δεν έχω VW. Έχω Volvo v60. Η λειτουργεί της αναγέννησης είναι το ίδιο πιστεύω. Τις έντονες βόλτες για να ανεβάσει θερμοκρασία τις κάνω αλλα στο συνεργείο άναψε το λαμπάκι και μου είπαν ετοιμάσου για χιλιάρικο. Μάλλον ήθελαν να τα πάρουν.

Σε μια ΕΚΟ πέτυχα ένα ταξιτζή με Mercedes καινούργια και του άνοιξα κουβέντα. Μου είπε να βάζω AVIO με κλειστά μάτια. Ακριβώς ότι αναφέρθηκε και παραπάνω. Μπορεί να μην βγάζει τόσα χιλιόμετρα όσα κάποια αλλα αλλα θα είμαι σίγουρος για την καθαρότητα. Απο συμπληρώματα μου είπε μόνο για μύκητες και μου έδειξε ένα μπουκαλάκι Wurth με 10 ευρώ που βάζεις λίγο.  Επίσης μου είπε να μην βάζω κετάνια με ενισχυμένο πετρέλαιο, μπορεί να του κάνω ζημιά.

Τελος το φίλτρο DPF οι ταξιτζήδες τα καθαρίζουν με 400 ευρώ αντί για 1000+ Καινούργιο. Σημασία έχει ότι όλες οι βλάβες απο κακής ποιότητας πετρελαίου είναι τόσο κοστοβορες που δεν αξίζει η οικονομία μερικών λεπτών ή και λίγο παραπάνω χιλιομέτρων απο υποδιαίστερης ποιότητας. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αντώνη, δεν ξέρω ακριβώς πως είναι για το V60, αλλά στα vw τουλάχιστον, αν ανάψει κίτρινο/πορτοκαλί το λαμπάκι το dpf σώζεται με τη παραπάνω διαδικασία. Αν δεν σβήσει μετά από αυτό, ή ανάψει κόκκινο, εκεί είναι που πας συνεργείο για να καθορίσουν αν μπορεί να καθαριστεί εκεί ή πάει για αντικατάσταση... 

Προσωπικά και εγώ κινούμαι μόνο με Avio,  δεν ξέρω πως θα ήταν με άλλο καύσιμο, αλλά με αυτό βγάζω συνήθως πάνω 1100-1200 χιλιόμετρα με γέμισμα. Αλλά όπως είπες και εσύ, προτιμώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και ας πληρώνω κάτι παραπάνω.

Όσο για τους ταξιτζήδες, δυστυχώς πολλοί είναι εκείνοι που καταργούν εντελώς το dpf, με τις όποιες συνέπειες έχει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να το πατάτε το αμάξι,είτε ειναι VW είτε ειναι άλλη μάρκα,ούτως ή άλλος ειναι οικονομικό,απλά θα κάνετε λιγότερα χιλιόμετρα με ενα γέμισμα. προσωπικά εγω το πάω εναλλάξ,ενα γέμισμα το πάω πολυ οικονομικά,το επόμενο γέμισμα το πατάω,μετα πάλι γέμισμα οικονομικά και πάει λέγοντας..

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
6 hours ago , AntonisZou said:

Τις έντονες βόλτες για να ανεβάσει θερμοκρασία τις κάνω αλλα στο συνεργείο άναψε το λαμπάκι και μου είπαν ετοιμάσου για χιλιάρικο. Μάλλον ήθελαν να τα πάρουν.

@AntonisZou Πάντως σίγουρα να πάρεις και 2η γνώμη πριν καταλήξει το συνεργείο σου πως απαιτείται αντικατάσταση, όπως τονίζει σωστά ο @faniaros, μπορεί να θέλει ένα καθάρισμα στο συνεργείο, με πολύ μικρότερο ποσό.

Μιας που είμαστε στην ενότητα του καυσίμου, να πω & γω τις καλές εντυπώσεις που έχω αποκομίσει από τη χρήση του Avio.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εχει κανεις δοκιμάσει το καλό πετρέλαιο της revoil και αν ναι εχει δει διαφορά;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπόσχεται αρκετά όπως και τα άλλα premium diesel , η τιμή του από ότι έψαξα είναι κάπου ανάμεσα από απλό πετρέλαιο και vpower,avio κλπ. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.

http://www.revoil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1133

Link to comment
Share on other sites

Κυριοι,

εδω και ενα χρονο που εχω το diesel βαζω παντα οταν ειμαι Αθηνα σε ενα συγκεκριμενο πρατηριο στην γειτονια εκει βαζω χρονια και με το βενζινη που ειχα μιας και βολευει και με ξερουν και ποτε δεν μου εχει τυχει προβλημα...οτι με εχει κλεψει στην αντλια ειναι σιγουρο αλλα οχι τοσο ωστε να το καταλαβω...χαχαχα

ετυχε το καλοκαιρι περνοντας απο Ναυπλιο να πετυχω ενα πρατηριο ΕΛΙΝ και ειδα το Crystal Diesel που ειναι και σε τιμη ιδια με τα κανονικα diesel και οχι τα premium, και ειπα να βαλω μιας και ηταν καινουργιο (ή τουλαχιστον εγω δεν το ειχα προσεξει αλλη φορα)...ειδα πολυ καλη αυτονομια απο το αυτοκινητο...

ανοιξε και στην περιοχη πλεον ενα καινουργιο (νεες δεξαμενες κτλ) και λεω να αλλαξοπιστισω (να κανω 2-3 γεμισματα και να δω πως παει σε σχεση με το αλλο της Shell που βαζω εδω και ενα χρονο...μιας και μου αφησε πολυ καλη εντυπωση το συγκεκριμενο...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 63.000 χλμ από τότε που το αγόρασα από το πρώτο χλμ με V Power Diesel είπα να δοκιμάσω και το EKO Avio. Έκανα ένα φουλάρισμα και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι αμέσως μου έδειξε 80 χλμ παραπάνω αυτονομία. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ φίλε@ANGO είναι ότι πάντα βγάζω πάνω από 1200 χιλιόμετρα στο γέμισμα, έχοντας διανύσει λίγο πάνω από 1100 κ με τον υπολογιστή να δείχνει 100+ χιλιόμετρα ακόμα. Επίσης σπάνια αντιλαμβάνομαι να κάνει αναγέννηση το αυτοκίνητο. Να σημειωθεί ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται σε αυτοκινητόδρομο, με Avio και αυτή τη στιγμή είμαι στα 27.500 χιλιόμετρα. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει αλλο καύσιμο σε ίδιες συνθήκες για να εκφέρω άποψη γιατί είμαι αρκετά ικανοποιημένος από αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Πάντως επειδή την προηγούμενη βδομάδα αναγκάστηκα να βάλω V-Power, έχω να πω πως στο κρύο (θερμοκρασίες κοντά στο 0), ο κινητήρας χλιμιντρίζει αλλά και καίει αρκετά περισσότερο σε σχέση με το Avio.

Βέβαια, οι Βορειοελλαδίτες του φόρουμ θα έχουν καλύτερη άποψη σχετικά...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε @faniaros πολλά χλμ κάνεις εγώ δεν έχω κάνει πάνω από 900 χλμ με Shell V Power Diesel βέβαια. Έχεις το bluemotion ?

Ναι, το Bluemotion φίλε μου, αλλά θα έλεγα πως σε ποσοστό 80% τα χιλιόμετρα είναι σε Εγνατία με ταχύτητα πάνω κάτω στα 110-120.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την αρχή βάζω V-Power Diesel με την προσφορά της εκάστοτε Πέμπτης.

Έβαλα κανα δυο φορές άλλο καύσιμο γιατί θα έμενα χωρίς να διαπιστώσω κάποια αλλαγή πάντως.

Δεν έχει γίνει ποτέ αναγέννηση DPF μέχρι τώρα (40.000 χλμ) GOLF VII 105 Hp BlueMotion.

Κινούμαι επαρχία με νορμάλ ταχύτητες.

Αν τύχει σε καμιά προσπέραση ή σε καμιά ευθεία φορτώνω για λίγο την 3η - 4η

Παραθέτω φωτό με καύσιμα από την περιοχή μου.

Δεν γνωρίζω για ποιό λόγο είναι διαφορετικό χρώμα της Shell.

Μέση κατανάλωση γενικά: 4,5 - 5,0 Lt/ 100 Km

 

IMG_2878test_resize.jpg

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago , Panagiotis_H said:

Εγώ από την αρχή βάζω V-Power Diesel με την προσφορά της εκάστοτε Πέμπτης.

Έβαλα κανα δυο φορές άλλο καύσιμο γιατί θα έμενα χωρίς να διαπιστώσω κάποια αλλαγή πάντως.

Δεν έχει γίνει ποτέ αναγέννηση DPF μέχρι τώρα (40.000 χλμ) GOLF VII 105 Hp BlueMotion.

Κινούμαι επαρχία με νορμάλ ταχύτητες.

Αν τύχει σε καμιά προσπέραση ή σε καμιά ευθεία φορτώνω για λίγο την 3η - 4η

Παραθέτω φωτό με καύσιμα από την περιοχή μου.

Δεν γνωρίζω για ποιό λόγο είναι διαφορετικό χρώμα της Shell.

Μέση κατανάλωση γενικά: 4,5 - 5,0 Lt/ 100 Km

 

IMG_2878test_resize.jpg

   Για την αναγέννηση αν δεν βάλεις κάποιο όργανο (πχ με OBD2 και κάποια εφαρμογή) ώστε να βλέπεις την θερμοκρασία καυσαερίων δεν υπάρχει καμία περίπτωση να την καταλάβεις αν γίνεται σε κίνηση  και όχι στο ρελαντί. Εδώ μέσα γράφουν διάφοροι ότι εμένα μου κάνει αναγέννηση κάθε τότε χωρίς σχεδόν κανένας από αυτούς να έχει όργανο και να το βλέπει.

   Για τα χρώματα στα diesel που βλέπεις, είναι φυσικά χρώματα δηλαδή δεν προκύπτουν από την προσθήκη στο διυλιστήριο κάποιου χρώματος. Το χρώμα εξαρτάται αποκλειστικά από τη χώρα προέλευσης του αργού πετρελαίου.  Όλα τα diesel που προέρχονται από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου και Θεσσαλονίκης της ΕΚΟ (Λάτσης) και κατ' επέκταση όλων των άλλων εταιριών που προμηθεύονται από εκεί έχουν αυτό το πρασινωπό χρώμα (το αργό το περισσότερο είναι από Ρωσία και  Καζακστάν) , Ενώ το διυλιστήριο της Motoroil (Βαρδινογιάννης) στους Αγ. θεωδώρους προμηθεύεται Αργό από Αίγυπτο κυρίως και από Αραβική χερσόνησο. Έτσι η Shell , Avin ,Cyclon και όσων άλλων προμηθεύονται από εκεί έχουν το άλλο πρασινοκίτρινο χρώμα που βλέπεις.

Προσθήκη χρώματος γίνεται μόνο στο πετρέλαιο κίνησης (κόκκινο) και στο ναυτιλιακό πετρέλαιο (μαύρο)

Στη φωτό πιο κάτω θα δεις διάφορα χρώματα από διαφορετικό Αργό, μόνο στο πρώτο από αριστερά (θέρμανσης) έχει γίνει προσθήκη χρώματος για φορολογικούς λόγους.

Dieselfuelsamples.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Πάντως, ειδικά για το Shell V-Power Diesel, η διαφορά στο χρώμα ίσως και να οφείλεται στο ότι παρασκευάζεται με διαφορετικό τρόπο από τις υπόλοιπες μάρκες πετρελαίων (από φυσικό αέριο, GTL - Gas to Liquid).

Link to comment
Share on other sites

Το GTL στο vpower εκτός του ότι είναι σε μικρό ποσοστό είναι και διαφανές.

Και το ΑVIN και το Cyclon  έχουν το ίδιο χρώμα με το vpower. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/12/2016 at 10:25 AM, Vassilis63 said:

   Για την αναγέννηση αν δεν βάλεις κάποιο όργανο (πχ με OBD2 και κάποια εφαρμογή) ώστε να βλέπεις την θερμοκρασία καυσαερίων δεν υπάρχει καμία περίπτωση να την καταλάβεις αν γίνεται σε κίνηση  και όχι στο ρελαντί. Εδώ μέσα γράφουν διάφοροι ότι εμένα μου κάνει αναγέννηση κάθε τότε χωρίς σχεδόν κανένας από αυτούς να έχει όργανο και να το βλέπει.

 Η αναγεννηση εν κινησει ειναι κατανοητη ευκολα γιατι αλλαζει ο ηχος της μηχανης,ακουγεται περισσοτερο η αντλια πετρελαιου και το αμαξι δεν περπατα οπως οταν δεν κανει αναγεννηση . Οταν δε πατησεις τον συμπλεκτη εν κινησει και πεσουν οι στροφες  , κρατουνται στις 1.000 περιπου και οχι στις 800 + , πραγμα που σημαινει οτι κανει εν κινησει αναγεννηση .

* Δεν διαλεξα το Palios σαν nickname τυχαια ξερεις....

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , O Palios said:

 Η αναγεννηση εν κινησει ειναι κατανοητη ευκολα γιατι αλλαζει ο ηχος της μηχανης,ακουγεται περισσοτερο η αντλια πετρελαιου και το αμαξι δεν περπατα οπως οταν δεν κανει αναγεννηση . Οταν δε πατησεις τον συμπλεκτη εν κινησει και πεσουν οι στροφες  , κρατουνται στις 1.000 περιπου και οχι στις 800 + , πραγμα που σημαινει οτι κανει εν κινησει αναγεννηση .

* Δεν διαλεξα το Palios σαν nickname τυχαια ξερεις....

   Ναι σίγουρα,... όταν ταξιδεύεις με 120 -130 χμ /ώρα με το θόρυβο του αέρα και των ελαστικών  ακούς και το ήχο της μηχανής που αλλάζει και φυσικά την αντλία πετρελαίου που παίζει "άλλες νότες". Και σε τακτά χρονικά διαστήματα όταν ταξιδεύεις πατάς και συμπλέκτη και περιμένεις να δεις πόσο είναι το ρελαντί.

  Κατά τη φάση της αναγέννησης στο ταξίδι η θερμοκρασία εισαγωγής του αέρα ΙΑΤ εξακολουθεί και μένει χαμηλά  ( μέσα στο μποτιλιάρισμα ανεβαίνει αρκετά γι' αυτό και η αίσθηση ότι "δεν πάει" ), έτσι λοιπόν δεν υπάρχει καμιά απολύτως πτώση στην απόδοση μιας και αυτό που γίνεται είναι να ψεκάζεται επιπλέον πετρέλαιο μόνο κατά το τέταρτο χρόνο λειτουργίας ενός τετράχρονου κινητήρα στη φάση της εξαγωγής αυξάνοντας την θερμοκρασία των εξερχομένων καυσαερίων, πράγμα που δεν επηρεάζει ούτε κατ' ελάχιστο το παραγόμενο έργο.

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/12/2016 at 10:49 PM, Vassilis63 said:

   Ναι σίγουρα,... όταν ταξιδεύεις με 120 -130 χμ /ώρα με το θόρυβο του αέρα και των ελαστικών  ακούς και το ήχο της μηχανής που αλλάζει και φυσικά την αντλία πετρελαίου που παίζει "άλλες νότες". Και σε τακτά χρονικά διαστήματα όταν ταξιδεύεις πατάς και συμπλέκτη και περιμένεις να δεις πόσο είναι το ρελαντί.

  Κατά τη φάση της αναγέννησης στο ταξίδι η θερμοκρασία εισαγωγής του αέρα ΙΑΤ εξακολουθεί και μένει χαμηλά  ( μέσα στο μποτιλιάρισμα ανεβαίνει αρκετά γι' αυτό και η αίσθηση ότι "δεν πάει" ), έτσι λοιπόν δεν υπάρχει καμιά απολύτως πτώση στην απόδοση μιας και αυτό που γίνεται είναι να ψεκάζεται επιπλέον πετρέλαιο μόνο κατά το τέταρτο χρόνο λειτουργίας ενός τετράχρονου κινητήρα στη φάση της εξαγωγής αυξάνοντας την θερμοκρασία των εξερχομένων καυσαερίων, πράγμα που δεν επηρεάζει ούτε κατ' ελάχιστο το παραγόμενο έργο.

 

 Εχοντας εκτισει την ποινη μου για τριτη φορα λογω εμπαθειας οπως αποδεικνυει η πορεια των πραγματων , ειμαι ελευθερος να απαντησω .

Ο θορυβος ττης μηχανης οταν γινεται αναγενηση αλλαζει ριζικα .Δεν υπαρχει περιπτωση για καποιον που ασχοληται με αμαξια να μην το καταλαβει. Εως και η τουρμπινα ανεβαζει πιεση και "σφυραει" περισσοτερο . Που εγραψα λοιπον οτι πρεπει σε τακτα χρονικα διαστηματα να συμπλεκταρω το αμαξι ; Αυτο που περιγραφεις ειναι τυχαια ακολουθια και οχι οτι περιεγραψα εγω . Ως αναφορα για την αισθηση "δεν παει" οπως το λες , μου θυμιζει το "δεν βλεπεις διαφορα ,ιδεα σου ειναι " που μου λενε οταν βαζω 2Τ στο καυσιμο . Ειμαι γνωστης του ποτε "παει " η οχι ενα αμαξι . Και εφ οσων αναλυεις τεχνικα το θεμα να σου θυμιζω οτι οι παλμοι της εισαγωγης και εξαγωγης ειναι μετρημενοι απο τον εγκεφαλο σε ms ( χιλιοστα του δευτερολεπτου ). Οτιδηποτε επηρεασει (επιταχυνει η καθυστερησει ) την εισαγωγη του αερα ,εν προκειμενω η εξαγωγη των καυσαεριων , επηρεαζει και την αποδοση . Οταν λοιπον ,οπως σωστα αναφερεις , ψεκασουμε στον 4ο χρονο εξτρα καυσιμο με σκοπο να μεταφερουμε φλογα στο dpf για να καψει την καπνα ,αυτο επιβραδυνει τον συνολικο κυκλο των τεσσαρων χρονων της μηχανης . Δηλαδη εχουμε πτωση αποδοσης για οση διαρκεια γινεται η αναγεννηση . Φυσικα στον αντιποδα, για να αναφερω ενα παραδειγμα επιταχυνσης , ειναι το νιτρο. Ψυχει την εισαγωγη με αποτελεσμα την ταχυτατη εισρροη περισσοτερης ποσοτητας οξυγονου εντος της μηχανης  . Επιστρεφοντας στο παραδειγμα μας , οταν λοιπον μεταφερεις διεσταλμενα καυσαερια μεσα απο την τουρμπινα προς το dpf με σκοπο να καψεις την καπνα , εχεις και εναν επιπλεον παραγοντα που δεν υπολογισες στην ολη διαδικασια . Το προιον καυσης της καπνας που ειναι και αυτο καυσαερια . Η εξατμιση δηλαδη εχει τα καυσαερια απο το μειγμα που σε κανονικες συνθηκες διαχειριζεται ,συν το εξτρα μειγμα του 4ου χρονου, συν το καυσαερια απο την καυση της καπνας . Βλεπεις οτι δεν ειναι τοσο απλη πλεον η εξαγωγη των καυσαεριων σε φαση αναγεννησης . Αυτος λοιπον ειναι και ο λογος που ο εγκεφαλος κατα την φαση αυτη  σηκωνει πιεση στην τουρμπινα . Για να βοηθησει στο "σπρωξιμο" των καυσαεριων . Δεν υπαρχει πλεον (νομιζω ) αμφιβολια οτι το αμαξι σε φαση αναγεννησης  "δεν παει" οπως οταν ειναι σε normal mode . Και συμβουλη μου ,οταν το αμαξι κανει αναγεννηση  , να μην το ζοριζετε με περιττα στροφαρισματα . Προσθετετε προσθετο βαρος στην τουρμπινα και στο ιδιο το dpf . Εξ αλλου αυτος ειναι κα ο λογος που η Vw προτεινει σταθερες στροφες στις 2.000 και ευθεια  μερικα λεπτα . Εαν δεν υπηρχε πτωση αποδοσης και φυσικα δεν γινονταν τιποτα απο τα παραπανω , θα ελεγε να μην κανουμε τιποτα και να οδηγουμε σαν να μην συμβαινει τιποτα . Ελα ομως που κατι συμβαινει ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.