Jump to content
ANGO

Ποιό Είναι Το Καλύτερο Diesel (Καύσιμο)

Recommended Posts

Διαβαζα οτι αν δουλευεις το μοτερ πχ ταξιδι στις 2200-2500 για 15-20 λεπτα στροφες στην ουσια κανει αναγεννηση του pdf...στο ταξιδι εθνικη το εχω μονιμα στα 140 με το cruise αρα δουλευει σε αυτο το φασμα...δεν ξερω αν το εχω καταλαβα καλα...

αλλα το λεω οτι ισως ισχυει γιατι αυξηση στροφων στις 1000 στο ρελαντι μου το εκανε στις 11000 χλμ περιπου που το ειχα στα χερια μου και μαλιστα επειδη δεν ειχε ξανασυμβει νομιζα οτι κατι δεν παει καλα με το αυτοκινητο...μετα αντιληφθηκα οτι αυτη ειναι η αναγεννηση του pdf...

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, asotosios said:

Διαβαζα οτι αν δουλευεις το μοτερ πχ ταξιδι στις 2200-2500 για 15-20 λεπτα στροφες στην ουσια κανει αναγεννηση του pdf...στο ταξιδι εθνικη το εχω μονιμα στα 140 με το cruise αρα δουλευει σε αυτο το φασμα...δεν ξερω αν το εχω καταλαβα καλα...

αλλα το λεω οτι ισως ισχυει γιατι αυξηση στροφων στις 1000 στο ρελαντι μου το εκανε στις 11000 χλμ περιπου που το ειχα στα χερια μου και μαλιστα επειδη δεν ειχε ξανασυμβει νομιζα οτι κατι δεν παει καλα με το αυτοκινητο...μετα αντιληφθηκα οτι αυτη ειναι η αναγεννηση του pdf...

 Κατα καποιο τροπο ειναι αληθες , αλλα οχι επακριβως . Απλως οταν ταξιδευεις εντος του οφελιμου φασματος των στροφων της ροπης παντα , εχεις και καλυτερη ροη καυσαεριων προς το dpf . Αρα αργει να μπουκωσει σε σχεση με καποιον που το πηγαινει πολυ χαμηλα  . Προσοχη , οταν πηγαινεις πολυ ψηλα , εχει το ιδιο αποτελεσμα με πολυ χαμηλα . Βγαζεις υπερβολικα καυσαερια εκει πανω και δεν προλαβαινουν να καουν . Τεστ που εκανα μερικες φορες , 160+ σταθερα για μερικα χιλιομετρα και η αναγεννηση ηρθε μεσα στα επομενα 100-150 χιλιομετρα . Γιατι ; Γιατι τα 160+ ειναι εκτος ροπης και τελειας ( ας πουμε) καυσης της μηχανης ,συνεπως εβγαζα ντουμανια καπνο αλλα φυσικα το dpf  τα κρατησε .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, O Palios said:

 Κατα καποιο τροπο ειναι αληθες , αλλα οχι επακριβως . Απλως οταν ταξιδευεις εντος του οφελιμου φασματος των στροφων της ροπης παντα , εχεις και καλυτερη ροη καυσαεριων προς το dpf . Αρα αργει να μπουκωσει σε σχεση με καποιον που το πηγαινει πολυ χαμηλα  . Προσοχη , οταν πηγαινεις πολυ ψηλα , εχει το ιδιο αποτελεσμα με πολυ χαμηλα . Βγαζεις υπερβολικα καυσαερια εκει πανω και δεν προλαβαινουν να καουν . Τεστ που εκανα μερικες φορες , 160+ σταθερα για μερικα χιλιομετρα και η αναγεννηση ηρθε μεσα στα επομενα 100-150 χιλιομετρα . Γιατι ; Γιατι τα 160+ ειναι εκτος ροπης και τελειας ( ας πουμε) καυσης της μηχανης ,συνεπως εβγαζα ντουμανια καπνο αλλα φυσικα το dpf  τα κρατησε .

Αυτο τοτε δικαιολογει οτι αργησε τοσο πολυ η αναγεννηση...αν και μπορει απλα να μην την ειχα παρει χαμπαρι μιας και η χρηση εντος πολης ειναι αρκετα περιορισμενη...οποτε φανταζομαι οτι θα την ειχα παρει χαμπαρι αν ειχε γινει νωριτερα...

Ευχαριστω για την αναλυση...

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, asotosios said:

Αυτο τοτε δικαιολογει οτι αργησε τοσο πολυ η αναγεννηση...αν και μπορει απλα να μην την ειχα παρει χαμπαρι μιας και η χρηση εντος πολης ειναι αρκετα περιορισμενη...οποτε φανταζομαι οτι θα την ειχα παρει χαμπαρι αν ειχε γινει νωριτερα...

Ευχαριστω για την αναλυση...

 

 Τα νορμαλ χιλιομετρα για την αναγεννηση ειναι 800+ ,αρα σου εχει κανει αλλα με 4-5 λεπτα στις στροφες που ανεφερες , εντος ροπης δηλαδη και ποτε ψηλοτερα εκτος , εχεις καθαρισει. Το γεγονος ομως οτι εχεις πολυ περιορισμενη χρηση εντος πολης , μας φανερωνει οτι την κανει στα ταξιδια σου . Και σε ταξιδι για να την καταλαβεις ειναι πιο δυσκολο , εαν δεν εισαι εξοικιωμενος,θα το καταλαβεις μονο απο το πιο αγριο δουλεμα της μηχανης ,πιο τραχυς ηχος , και φυσικα εαν επιχειρησεις να πατησεις γκαζι θα καταλαβεις εναν δισταγμο , μια υστερηση σε αποκριση που δεν εχει οταν εισαι σε νορμαλ λειτουργια  . Απλως τωρα σου ελαχε εντος πολης και πηρες μια "γευση" . Μην γελιεσαι ομως, το αμαξι κανει και μικροτερες αναγεννησεις ,αλλα αυτη η αναγεννηση που ανεβαζει το ρελαντι ειναι ας το πω με απλα λογια , η κυρια .

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, O Palios said:

 Τα νορμαλ χιλιομετρα για την αναγεννηση ειναι 800+ ,αρα σου εχει κανει αλλα με 4-5 λεπτα στις στροφες που ανεφερες , εντος ροπης δηλαδη και ποτε ψηλοτερα εκτος , εχεις καθαρισει. Το γεγονος ομως οτι εχεις πολυ περιορισμενη χρηση εντος πολης , μας φανερωνει οτι την κανει στα ταξιδια σου . Και σε ταξιδι για να την καταλαβεις ειναι πιο δυσκολο , εαν δεν εισαι εξοικιωμενος,θα το καταλαβεις μονο απο το πιο αγριο δουλεμα της μηχανης ,πιο τραχυς ηχος , και φυσικα εαν επιχειρησεις να πατησεις γκαζι θα καταλαβεις εναν δισταγμο , μια υστερηση σε αποκριση που δεν εχει οταν εισαι σε νορμαλ λειτουργια  . Απλως τωρα σου ελαχε εντος πολης και πηρες μια "γευση" . Μην γελιεσαι ομως, το αμαξι κανει και μικροτερες αναγεννησεις ,αλλα αυτη η αναγεννηση που ανεβαζει το ρελαντι ειναι ας το πω με απλα λογια , η κυρια .

ok ειναι πολυ πιθανο να μην το ειχα παρει χαμπαρι...ετσι και αλλιως ερχομενος απο βενζινη ετσι και αλλιως δεν εχω την απαιτουμενη εμπειρια στον ηχο...στην κινηση μου εκανε αμεσως εντυπωση...

οσο για τον δισταγμο και παλι δεν θα το επερνα χαμπαρι μιας και με το cruise control παω πορεια σταθερη στην εθνικη οποτε...

 

Μια ερωτηση ΙΣΩΣ λιγο ασχετη με το θεμα αν μπορεις να με κατευθηνεις...μιας και ειμαι ασχετος με τα diesel και ακομα δεν εχω καταλάβει το εν λογω μοντέλο πως να το ψαχνω δλδ σαν μοτερ golf V ή VI...

πλησιαζει το σερβις του τουτου...και θελω να αλλαξω το φιλτρο πετρελαιου...μου λενε οτι μονο το ανταλλακτικο ειναι 35ευρω...και αλλα τοσα εργασια...

μου φαινονται πολλα μιας και απο online καταστηματα βλεπω απο 11 εως και μαξ 20ευρω...απλα δεν ειμαι σιγουρος για τον τυπο που πρεπει να αγορασω...

το τουτου ειναι ενα golf plus 1.6tdi 105ps του 12...

μπορεις να με κατευθηνεις για τυπο μηχανης κτλ κτλ...

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Δες & εδώ @asotosios:

Ωραίο topic, με αναλύσεις - link με φίλτρα πετρελαίου. Τιμή αφού βρεις τον τύπο, παίρνεις & ρωτάς βάσει αυτού.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , O Palios said:

 Εχοντας εκτισει την ποινη μου για τριτη φορα λογω εμπαθειας οπως αποδεικνυει η πορεια των πραγματων , ειμαι ελευθερος να απαντησω .

Ο θορυβος ττης μηχανης οταν γινεται αναγενηση αλλαζει ριζικα .Δεν υπαρχει περιπτωση για καποιον που ασχοληται με αμαξια να μην το καταλαβει. Εως και η τουρμπινα ανεβαζει πιεση και "σφυραει" περισσοτερο . Που εγραψα λοιπον οτι πρεπει σε τακτα χρονικα διαστηματα να συμπλεκταρω το αμαξι ; Αυτο που περιγραφεις ειναι τυχαια ακολουθια και οχι οτι περιεγραψα εγω . Ως αναφορα για την αισθηση "δεν παει" οπως το λες , μου θυμιζει το "δεν βλεπεις διαφορα ,ιδεα σου ειναι " που μου λενε οταν βαζω 2Τ στο καυσιμο . Ειμαι γνωστης του ποτε "παει " η οχι ενα αμαξι . Και εφ οσων αναλυεις τεχνικα το θεμα να σου θυμιζω οτι οι παλμοι της εισαγωγης και εξαγωγης ειναι μετρημενοι απο τον εγκεφαλο σε ms ( χιλιοστα του δευτερολεπτου ). Οτιδηποτε επηρεασει (επιταχυνει η καθυστερησει ) την εισαγωγη του αερα ,εν προκειμενω η εξαγωγη των καυσαεριων , επηρεαζει και την αποδοση . Οταν λοιπον ,οπως σωστα αναφερεις , ψεκασουμε στον 4ο χρονο εξτρα καυσιμο με σκοπο να μεταφερουμε φλογα στο dpf για να καψει την καπνα ,αυτο επιβραδυνει τον συνολικο κυκλο των τεσσαρων χρονων της μηχανης . Δηλαδη εχουμε πτωση αποδοσης για οση διαρκεια γινεται η αναγεννηση . Φυσικα στον αντιποδα, για να αναφερω ενα παραδειγμα επιταχυνσης , ειναι το νιτρο. Ψυχει την εισαγωγη με αποτελεσμα την ταχυτατη εισρροη περισσοτερης ποσοτητας οξυγονου εντος της μηχανης  . Επιστρεφοντας στο παραδειγμα μας , οταν λοιπον μεταφερεις διεσταλμενα καυσαερια μεσα απο την τουρμπινα προς το dpf με σκοπο να καψεις την καπνα , εχεις και εναν επιπλεον παραγοντα που δεν υπολογισες στην ολη διαδικασια . Το προιον καυσης της καπνας που ειναι και αυτο καυσαερια . Η εξατμιση δηλαδη εχει τα καυσαερια απο το μειγμα που σε κανονικες συνθηκες διαχειριζεται ,συν το εξτρα μειγμα του 4ου χρονου, συν το καυσαερια απο την καυση της καπνας . Βλεπεις οτι δεν ειναι τοσο απλη πλεον η εξαγωγη των καυσαεριων σε φαση αναγεννησης . Αυτος λοιπον ειναι και ο λογος που ο εγκεφαλος κατα την φαση αυτη  σηκωνει πιεση στην τουρμπινα . Για να βοηθησει στο "σπρωξιμο" των καυσαεριων . Δεν υπαρχει πλεον (νομιζω ) αμφιβολια οτι το αμαξι σε φαση αναγεννησης  "δεν παει" οπως οταν ειναι σε normal mode . Και συμβουλη μου ,οταν το αμαξι κανει αναγεννηση  , να μην το ζοριζετε με περιττα στροφαρισματα . Προσθετετε προσθετο βαρος στην τουρμπινα και στο ιδιο το dpf . Εξ αλλου αυτος ειναι κα ο λογος που η Vw προτεινει σταθερες στροφες στις 2.000 και ευθεια  μερικα λεπτα . Εαν δεν υπηρχε πτωση αποδοσης και φυσικα δεν γινονταν τιποτα απο τα παραπανω , θα ελεγε να μην κανουμε τιποτα και να οδηγουμε σαν να μην συμβαινει τιποτα . Ελα ομως που κατι συμβαινει ....

    Καταρχήν χαίρομαι που είσαι καλά, γιατί άργησες να απαντήσεις και ανησύχησα.  (δεν ήταν φυσιολογική μια τόσο μεγάλη καθυστέρηση )

     Η θεωρία της εξαγωγής των καυσαερίων που αναφέρεις θα αφορούσε θαυμάσια κάποιον ατμοσφαιρικό σοφιστικέ κινητήρα που γυρίζει στις ........20.000σαλ αλλά σίγουρα καθόλου το  λιγόστροφο μαραφέτι για το οποίο μιλάμε. Με 2000σαλ το δικό μου γράφει στο κοντέρ 110 χμ , ταχύτητα με την οποία ταξιδεύω αρκετές φορές που θέλω να χαλαρώσω. Κανένα ζόρισμα λοιπόν, πηγαίνει κανονικά όπως και πριν , η πίεση του τούρμπο αμετάβλητη   (εσύ διαπίστωσες ότι σφυρίζει ωστόσο περισσότερο...?)   και το μόνο που αλλάζει είναι η θερμοκρασία καυσαερίων ( με 2000σαλ από 250-300C φυσιολογικά πάει 650-700C στη φάση αναγέννησης). Σε πολλά μου ταξίδια κατά τη διάρκειά τους έχει τύχη να κάνει αναγέννηση. Δεν θα την πάρεις είδηση όσο  "παλιός" και αν είσαι. 

    Βάλε ένα  OBD2 με ένα κινητό να βλέπεις πέντε πράγματα και εδώ θα είμαστε να συνεχίσουμε την κουβέντα.  (Θα αποκλείονται από τη συζήτηση βέβαια, τα διχρονόλαδα!!! και τα σαραντάρια!!! )

    Η VW για τη φυσιολογική φάση της αναγέννησης δεν αναφέρει καμιά οδηγία για το πως πρέπει να οδηγούμε   (λες να θέλει να χαλάσουμε το αγαπημένο μας όχημα? συνωμοσία μου μυρίζει εδώ.)   Αυτό που αναφέρει,  (μάλλον αυτό εννοείς) είναι ότι αν ανάψει το λαμπάκι του DPF που σημαίνει ότι η φυσιολογική φάση της αναγέννησης δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, τότε θα βάζουμε μια 4η και 80χμ σε δρόμο χωρίς κλίση  (που αντιστοιχούν στο δικό μου σε 1910σαλ) και οδηγούμε έτσι μέχρι να σβήσει η ένδειξη.

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Vassilis63 said:

    Καταρχήν χαίρομαι που είσαι καλά, γιατί άργησες να απαντήσεις και ανησύχησα.  (δεν ήταν φυσιολογική μια τόσο μεγάλη καθυστέρηση )

Ευχαριστω .

34 minutes ago, Vassilis63 said:

 Η θεωρία της εξαγωγής των καυσαερίων που αναφέρεις θα αφορούσε θαυμάσια κάποιον ατμοσφαιρικό σοφιστικέ κινητήρα που γυρίζει στις ........20.000σαλ αλλά σίγουρα καθόλου το  λιγόστροφο μαραφέτι για το οποίο μιλάμε. Με 2000σαλ το δικό μου γράφει στο κοντέρ 110 χμ , ταχύτητα με την οποία ταξιδεύω αρκετές φορές που θέλω να χαλαρώσω. Κανένα ζόρισμα λοιπόν, πηγαίνει κανονικά όπως και πριν , η πίεση του τούρμπο αμετάβλητη   (εσύ διαπίστωσες ότι σφυρίζει ωστόσο περισσότερο...?)   και το μόνο που αλλάζει είναι η θερμοκρασία καυσαερίων ( με 2000σαλ από 250-300C φυσιολογικά πάει 650-700C στη φάση αναγέννησης). Σε πολλά μου ταξίδια κατά τη διάρκειά τους έχει τύχη να κάνει αναγέννηση. Δεν θα την πάρεις είδηση όσο  "παλιός" και αν είσαι

    Βάλε ένα  OBD2 με ένα κινητό να βλέπεις πέντε πράγματα και εδώ θα είμαστε να συνεχίσουμε την κουβέντα.  (Θα αποκλείονται από τη συζήτηση βέβαια, τα διχρονόλαδα!!! και τα σαραντάρια!!! )

    Η VW για τη φυσιολογική φάση της αναγέννησης δεν αναφέρει καμιά οδηγία για το πως πρέπει να οδηγούμε   (λες να θέλει να χαλάσουμε το αγαπημένο μας όχημα? συνωμοσία μου μυρίζει εδώ.)   Αυτό που αναφέρει,  (μάλλον αυτό εννοείς) είναι ότι αν ανάψει το λαμπάκι του DPF που σημαίνει ότι η φυσιολογική φάση της αναγέννησης δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, τότε θα βάζουμε μια 4η και 80χμ σε δρόμο χωρίς κλίση  (που αντιστοιχούν στο δικό μου σε 1910σαλ) και οδηγούμε έτσι μέχρι να σβήσει η ένδειξη.

Το ολιγοστροφο μαραφετι δυστυχως εχει πολλη ροπη  σε χαμηλες στροφες λογω ειδους καυσιμου και συνεπως πολυ μεγαλο ογκο καυσαεριων σε σχεση με τα βενζινοκινητα .Η πιεση ανεβαινει 2-4 psi κατα την διαρκεια της φασης αναγεννησης  .

Ενα ωραιο λινκ ειναι εδω.

Αξιζει κυριολεκτικα χρυσαφι για ολους μας . Περιγραφει καθε ποτε ειναι η σωστη αναγεννηση ,το ποσο ανεβαινει η πιεση της τουρμπινας και μερικα αλλα "καλουδια" . Την κυρια αναγγενηση την καταλαβαινω παντα . Ισως επειδη εχω αδυνατο αμαξι και κοβει κατευθειαν , εαν ειχα μεγαλυτερα κυβικα το φαινομενο αυτο θα περνουσε σχεδον απαρατηρητο λογω τεραστιας ροπης που εχουν τα μεγαλα πετρελαια . Αλλα ισως με παραξενευε ο ηχος ....

"(Θα αποκλείονται από τη συζήτηση βέβαια, τα διχρονόλαδα!!! και τα σαραντάρια!!! )" ... Εδω γελασα , αληθεια λεω...

http://tinypic.com/view.php?pic=2s7xbur&s=9

Απο το manual .Λανθασμενως φυσικα αναφερει οτι μονο στα αυτοματα ανεβαινει το ρελαντι ,αλλα σωστως αναφερει οτι δεν αναβει παντα η λυχνια του dpf . Καπου αλλου , δεν θυμαμε αυτην την στιγμη , ειχα βρει απο την ιδια την Vw αυτο που ανεφερα για 2.000 στροφες κτλ . Θα το ξαναψαξω . Παντως το dpf γεμιζει αναλογα με την ποιοτητα καυσιμου οπως βλεπω μετρωντας το δικο μου . Κακο καυσιμο ισουτε με ταχυτατο γεμισμα  ενω ποιοτικο ,κρατα καθαρα και την μηχανη αλλα και ολο το συστημα εξαγωγης .

 

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα συζήτησης περί πετρελαίου, έκανα μια ανάρτηση πριν μερικές μέρες στην ενότητα του Polo με αφορμή το σέρβις των 30.000 χιλιομέτρων και την αλλαγή φίλτρου. Για να μην γράφω ξανά τα ίδια, ορίστε το συγκεκριμένο ποστ για όποιον ενδιαφέρεται. Στο ποστ αυτό αναφέρομαι στο Avio για όποιον βαριέται να το διαβάσει ολόκληρο και έχω φωτογραφίες του φίλτρου.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

εγώ σχεδόν από την πρώτη μέρα βάζω μόνο ΕΚΟ AVIO . Τώρα που άλλαξα φίλτρο πετρελαίου μόνος μου βρήκα λίγη λασπούλα στον πάτο του δοχείου του φίλτρου πετρελαίου και έβγαλα όσο πετρέλαιο είχε μέσα και το καθάρισα. Την πρώτη φορά μου το άλλαξαν στην αντιπροσωπεία και δεν είδα το δοχείο. Επίσης τώρα είπα να δοκιμάσω απλό ΕΚΟ Diesel και τώρα που πάει να τελειώσει το καύσιμο βλέπω πως βγάζω λιγότερα χιλιόμετρα με τις ίδιες αποστάσεις κάθε μέρα.

20180201_220018.jpg

20180201_220056.jpg

Edited by andrpyro_TSi
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

εγώ που είχα diesel (ford 1600 tdci 115hp) από την πρώτη μέρα που το πήρα, καύσιμο έβαζα μόνο shell vpower μαζί με χρήση και καθαριστικό πετρελαίου

 

από το 2014 μεχρι και το 2016 αλλαξα φιλτρο στα 8.409 χιλιόμετρα για πρώτη φορα 

 

και εγώ είχα μάκα μέσα στο φιλτρο μου                    

 

 

 

Σε σχέσει με v-power με το EKO AVIO σε αυτά τα χρόνια που είχα το αμάξι 3 φορές που έβαλα και φουλαρα με avio είχα ένα ποιο καλό γουργούρισμα στον κινητήρα μου

και με χιλιόμετρα και το vpower και avio μου έβγαζαν τα ιδια δεν είδα τρομερές διαφορες μεταξύ τους.            

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την αρχή με  vpower. 

Έχω κάνει 18000χλμ από κάπνα ( oil ash) στο dpf είμαι στο 4,5%

Βάζω και stanadyne performance formula, σε κάθε γέμισμα και καθε 15000χλμ βάζω το pro tech καθαριστικό (το οποίο όταν το βάζω το μοτέρ γίνεται τόσο αθόρυβο που πραγματικά σκέφτομαι να το βάζω σε κάθε γέμισμα). 

Όσο αφορά την αναγέννηση, μόνο αν ακούσω το βιντιλατερ, η δω την θερμοκρασία στο obd μπορώ να τη καταλάβω συνήθως κάθε 700-800 χλμ μου κάνει αναγέννηση. 

Τα περισσότερα χλμ τα κάνω εθνική. 

Link to comment
Share on other sites

εγώ στα 18000χλμ δεν είχα τόσο oil ash είμαι στα 50000χλμ με τα τελευταία 10000χλμ με πρόγραμμα και είμαι στο 9.7%.

έχω VW polo 1.4tdi 2015.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Έχω κι εγώ ένα Golf 7 1.6 diesel 110hp και προχθές ήταν η ημερομηνία που έπρεπε να γίνει αντικατάσταση του φίλτρου πετρελαίου. Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι από τότε που άλλαξα εταιρία και βενζινάδικο ( δηλαδή τα 4 τελευταία γεμίσματα ) μόλις άνοιξα το δοχείο του φίλτρου πετρελαίου και τράβηξα σιγά σιγά το φίλτρο έξω είδα στο σημείο που έσταζε το φίλτρο κάτι μικρά κομματάκια ημιδιάφανα σαν jel. Αφού βγάζω τελείως το φίλτρο βλέπω το δοχείο και το πετρέλαιο ήταν μαύρο. Βάζω έναν σωλήνα και τραβάω το πετρέλαιο από μέσα από το δοχείο και στον πάτο του είχε λάσπη μαζί με ένα είδος jel. To καθάρισα και έβαλα καθαρό πετρέλαιο. Παρακάτω είναι το πριν και το μετά.

20220104_133643.jpg

20220104_134036.jpg

20220104_134433.jpg

20220104_133533.jpg

20220104_140520.jpg

20220104_134659.jpg

Link to comment
Share on other sites



Αυτό το Adblue που έχει σε αντλία σε κάποια πρατήρια της η Ελιν τι λέει;

Sent from my SM-G928F using Tapatalk




Εγώ δεν έχω δει πουθενά τέτοια αντλία σε πρατήριο της ΕΛΙΝ σε επαρχία.

Καλημέρα,
Έχω κι εγώ ένα Golf 7 1.6 diesel 110hp και προχθές ήταν η ημερομηνία που έπρεπε να γίνει αντικατάσταση του φίλτρου πετρελαίου. Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι από τότε που άλλαξα εταιρία και βενζινάδικο ( δηλαδή τα 4 τελευταία γεμίσματα ) μόλις άνοιξα το δοχείο του φίλτρου πετρελαίου και τράβηξα σιγά σιγά το φίλτρο έξω είδα στο σημείο που έσταζε το φίλτρο κάτι μικρά κομματάκια ημιδιάφανα σαν jel. Αφού βγάζω τελείως το φίλτρο βλέπω το δοχείο και το πετρέλαιο ήταν μαύρο. Βάζω έναν σωλήνα και τραβάω το πετρέλαιο από μέσα από το δοχείο και στον πάτο του είχε λάσπη μαζί με ένα είδος jel. To καθάρισα και έβαλα καθαρό πετρέλαιο. Παρακάτω είναι το πριν και το μετά.


Δηλαδή, στην 3η φώτο, το αριστερό βρώμικο πετρέλαιο είναι της Shell και το δεξί καθαρό είναι της ΕΚΟ;

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

On 12/1/2022 at 12:44 ΜΜ, topmar said:


Ναι το αριστερό είναι Shell V-Power Diesel και το δεξιά είναι Eko Economy. 

 


Εγώ δεν έχω δει πουθενά τέτοια αντλία σε πρατήριο της ΕΛΙΝ σε επαρχία.



Δηλαδή, στην 3η φώτο, το αριστερό βρώμικο πετρέλαιο είναι της Shell και το δεξί καθαρό είναι της ΕΚΟ;

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν την προτιμώ τη Shell, στα δικά μου diesel.

Εκτός από το τραχύτερο δούλεμα, την αυξημένη κατανάλωση, έχουν αυξημένη ποσότητα σε θείο.

Πάντα βρωμάνε τα καυσαέρια με πετρέλαιο shell.

 

+ Έχουν ανάψει λαμπάκι αναγέννησης στο άσχετο μετά από φουλάρισμα, σε 2 Shell διαφορετικά αυτοκίνητα

τα οποία έστρωσαν μετά από φουλάρισμα σε διαφορετική εταιρία και ουδέποτε επανεμφάνισαν τέτοια συμπτώματα.

 

Τα ίδια και σε 1.5Dci φίλου, με πετρέλαιο Shell Vpower σέρνεται και είναι τραχύ στο δούλεμα με μικρότερη αυτονομία.

 

Σίγουρα το βενζινάδικο και οι δεξαμενές του είναι το σημαντικότερο, αλλά και η εταιρία.

Υπάρχουν πρατήρια ακόμη και ΑΠ με εξαιρετικό πετρέλαιο και Shell ή BP μεγάλες φόλες.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ξέρω προσωπικά είναι η διαφορά "καλού" πετρελαίου της ΕΚΟ από τις υπόλοιπες μάρκες...

Η διαφορά, όσο και να ακούγεται παράξενο είναι το έξτρα φίλτρο που έχει το avio γιατί μαζεύει τα μικροσωματίδια που είναι υπεύθυνα για τις μυκητιάσεις...

Το όλο "πρόβλημα" ξεκινάει από τον τύπο πετρελαίου που έχουμε στις νότιες χώρες της Ευρώπης (PIGS όπως μας λένε οι βόρειοι Portugal-Italy-Greece-Spain), το οποίο έχει ποσοστό βιοντίζελ μέσα...

Στην Ελλάδα φθάνει το 7% μέσα στο πετρέλαιο...

Το μειονέκτημα του καυσίμου αυτού είναι ότι με τα υπολείμματα φυτών που έχει μέσα είναι η αρχή για τις μυκητιάσεις και επίσης ότι οι περισσότεροι κινητήρες δεν έχουν σχεδιασθεί για να δουλεύουν με τέτοιο καύσιμο...

Οπότε επανερχόμενος στο θέμα μας, καταλαβαίνετε ότι μόνο και μόνο που μαζεύει τους παράγοντες μύκητα, έχουμε καλύτερη καύση και μειωμένο αφρισμό στο ρεζερβουάρ...

Link to comment
Share on other sites

Βάσει μετρήσεων που κάναμε στην δουλειά για ερευνητικούς λόγους καλύτερο καύσιμο είχε το BP ultimate 98,9% καθαρότητα 

μετα ακολουθούσε το Ελιν crystal 96,7

Μετά ΕΚΟ avio 94,2

Μετά τα αλλά ήταν πολύ άσχημα τα δείγματα 

 Γνωστή shell καυσιμα coral στην Ελλάδα 74,8

jet oil  72,1

avin 72,1

 

σε θέματα καθαρότητας !!!

σε κετανια 

Με μεγάλη διαφορά μπροστά η ΒΡ 

μετα ΕΚΟ , ελιν , Avin , shell(coral) jet

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο κάνε μια ανάλυση της δειγματοληψίας αν θες. Περιοχή Νομός Ποσότητα Ημέρα κλπ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.