Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

ειμαι πολυ ευχαριστημενος. το αμαξι δουλευει σαν μανισιο αλλα φυσικα με περισσοτερη δυναμη. 147 αλογα και 28.5 ροπη εβγαλε δυναμομετρημενα. απο καταναλωση οσο το πατας τοσο καιει, αν το παω νορμαλ καιει το ιδιο με πριν. εξυπηρετιση σουπερ απο τον  αντιπροσωπο της σουπερτσιπς στην αθηνα. 650 ευρω αλλα ηταν μαζι με μεταφορικα του εγκεφαλου για αγγλια με κουριερ.

Link to comment
Share on other sites

Ποιές βελτιώσεις έχετε κάνει ή σκέφτεστε να κάνετε ;

Καλο θα ηταν να εισαι περισσοτερο αναλυτικος στις ερωτησεις σου.

Δεν γνωριζουν ολοι σε τι αμαξι αναφερεσαι και ρωτας για tdi, δεν υπαρχει ενα μοτερ μονο!

Αν εσυ δειχνεις διαθεση, θα υπαρξει αναλογη προθυμια και απο τα μελη να γραψουν.

Ετσι κι εσυ θα ενημερωθεις αλλα θα μπορεις να συμμετεχεις στις συζητησεις.

Με αποτελεςμα να ειναι το τοπικ να γινει παιδικη χαρα!

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλο θα ηταν να εισαι περισσοτερο αναλυτικος στις ερωτησεις σου.

Δεν γνωριζουν ολοι σε τι αμαξι αναφερεσαι και ρωτας για tdi, δεν υπαρχει ενα μοτερ μονο!

Αν εσυ δειχνεις διαθεση, θα υπαρξει αναλογη προθυμια και απο τα μελη να γραψουν.

Ετσι κι εσυ θα ενημερωθεις αλλα θα μπορεις να συμμετεχεις στις συζητησεις.

Με αποτελεςμα να ειναι το τοπικ να γινει παιδικη χαρα!

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Ρωτούσα γενικά να συζητήσουμε για τη βελτίωση των TDI μιας και έχουμε γίνει αρκετοί οι ντιζελάδες. Σε βάθος χρόνου σκέφτομαι να βάλω το πρόγραμμα της revo στο Golf VII 1.6 TDI. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρωτούσα γενικά να συζητήσουμε για τη βελτίωση των TDI μιας και έχουμε γίνει αρκετοί οι ντιζελάδες. Σε βάθος χρόνου σκέφτομαι να βάλω το πρόγραμμα της revo στο Golf VII 1.6 TDI. 

 

Revo: 135ps με 30-31kgr ροπής είναι πολύ καλά.

Πιστεύω στο dyno θα δεις κι ελάχιστα παραπάνω.

Αυτά ισχύουν για το Passat, για Golf ακόμα έχω την εντύπωση δεν έχει, αλλά δεν θαργήσει...

 

Πολύ καλό είναι και το πρόγραμμα που φοράει ο Ηλίας, με περισσότερη ιπποδύναμη αλλά λιγότερη ροπή.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Revo: 135ps με 30-31kgr ροπής είναι πολύ καλά.

Πιστεύω στο dyno θα δεις κι ελάχιστα παραπάνω.

Αυτά ισχύουν για το Passat, για Golf ακόμα έχω την εντύπωση δεν έχει, αλλά δεν θαργήσει...

 

Πολύ καλό είναι και το πρόγραμμα που φοράει ο Ηλίας, με περισσότερη ιπποδύναμη αλλά λιγότερη ροπή.

Αρκετά πιο δυνατό το αυτοκίνητο, πόσο κοστίζει για το Passat ;

Για Golf δεν υπάρχει προς το παρόν το έχω κοιτάξει.

Link to comment
Share on other sites

650 ευρω πληρωσα. μαζι με μεταφορικα ομως για αγγλια ( γιατι επρεπε να ξεκλειδωθει ο εγκεφαλος ) λογικα και ο δικος σου θα ειναι κλειδωμενος.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά πιο δυνατό το αυτοκίνητο, πόσο κοστίζει για το Passat ;

Για Golf δεν υπάρχει προς το παρόν το έχω κοιτάξει.

Καλυτερα να παρεις ο ιδιος ενα τηλεφωνο να μιλησεις με τα κεντρικα της cargate

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ρωτησω αν θεωρειται καλύτερο: ο παραλληλος εγκεφαλος ή η αλλαγη προγραμματος στον εγκεφαλο απευθειας, οσον αφορα την βελτιωση του TDI γενικως....(ειδικως εχω παραγγείλει το καιvουργιο polo 1.4 TDi με τα 90hp) 

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ρωτησω αν θεωρειται καλύτερο: ο παραλληλος εγκεφαλος ή η αλλαγη προγραμματος στον εγκεφαλο απευθειας, οσον αφορα την βελτιωση του TDI γενικως....(ειδικως εχω παραγγείλει το καιvουργιο polo 1.4 TDi με τα 90hp) 

Ο επαναπρογραμματισμός είναι ασφαλέστερος, σίγουρος και πλεον διαδεδομένος τρόπος.

 

Οι παράλληλοι εγκέφαλοι στην "ουσία" ξεγελούν την εργοστασιακή ecu διαστρεβλώνοντας τις τιμές που διαβάζει, προσπαθώντας να αυξήσουν μόνο ορισμένες τιμές, (πχ. πίεση/αβανς/μίγμα).

 

Αργά ή γρήγορα όλοι οι χρήστες παράλληλου καταλήγουν σε επαναπρογραμματισμό (αξιοπιστία, απόδοση) πουλώντας τον παράλληλο.

 

Εν έτει 2014, οι παράλληλοι εγκέφαλοι ανήκουν στο χρονοντούλαπο και αποτελούν λύσεις μόνο για μη δεκτικές σε προγραμματισμό ecu ή αδαείς χρήστες που τους εκμεταλλευονται οι διάφοροι dealers.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

 

Μετά από αρκετό ψάξιμο έχω καταλήξει σε αυτή την εταιρία

 

http://www.racechip.com/

 

Θεωρείται από τις κυρυφαίες, εάν όχι η κορυφαία, στη Γερμανία και είναι και πολύ οικονομική!

Ο αδερφός μου πήρε για Smart diesel και το αυτοκίνητο άλλαξε εντελώς.

 

Θα το δοκιμάσω στον 1.6tdi και θα σας ενημερώσω!

Edited by banisth
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Μετά από αρκετό ψάξιμο έχω καταλήξει σε αυτή την εταιρία

http://www.racechip.com/

Θεωρείται από τις κυρυφαίες, εάν όχι η κορυφαία, στη Γερμανία και είναι και πολύ οικονομική!

Ο αδερφός μου πήρε για Smart diesel και το αυτοκίνητο άλλαξε εντελώς.

Θα το δοκιμάσω στον 1.6tdi και θα σας ενημερώσω!

Δοκιμασες ή ακόμη?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Διαβαστε το ποστ #14.

Προτιμηστε remap της ecu, αν και εφοσον βγει.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Νίκο συμφωνώ μαζί σου αλλά όσο βρίσκεται σε εγγύηση κάποιος όπως πχ. εγώ νομίζω πως ο μόνος δρόμος ειναι για παράλληλο plug & play κατάσταση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

το παρακατω link ειναι για βελτιωση με εξωτερικο εγκεφαλακι σε diesel τα λεγομενα  tuning box.

 

Ξερουμε κατι για την μαρκα αυτη?

http://racemode.blogspot.gr/2015/03/powerfull-performance-x-race-mode-chip.html

Link to comment
Share on other sites

ειμαι πολυ ευχαριστημενος. το αμαξι δουλευει σαν μανισιο αλλα φυσικα με περισσοτερη δυναμη. 147 αλογα και 28.5 ροπη εβγαλε δυναμομετρημενα. απο καταναλωση οσο το πατας τοσο καιει, αν το παω νορμαλ καιει το ιδιο με πριν. εξυπηρετιση σουπερ απο τον  αντιπροσωπο της σουπερτσιπς στην αθηνα. 650 ευρω αλλα ηταν μαζι με μεταφορικα του εγκεφαλου για αγγλια με κουριερ.

οταν δουλευει το μοτερ σε ανηφορα που ζοριζετε,η' οταν το ''πλακωνεις'' ,σου πεταει μαυριλα απο την εξατμιση η' παραμενει οπως ειναι απο το εργοστασιο?

Link to comment
Share on other sites

απ οτι μου εχουν πει, δεν βγαζει απολυτος τιποτα

εχω αλλαξει και katback εδω και κανενα χρονο περιπου και ειναι σαν να την εβαλα χθες, δεν εχει ιχνος μαυριλας

Link to comment
Share on other sites

το παρακατω link ειναι για βελτιωση με εξωτερικο εγκεφαλακι σε diesel τα λεγομενα  tuning box.

 

Ξερουμε κατι για την μαρκα αυτη?

http://racemode.blogspot.gr/2015/03/powerfull-performance-x-race-mode-chip.html

Αυτό που έβαλες στο σύνδεσμο είναι από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να βάλεις σε ένα ντίζελ. Δεν είναι tuning box αλλά απλή αντίσταση που αυξάνει τον ψεκασμό σε όλο το φάσμα των στροφών με αποτέλεσμα πολύ καπνό, ασταθές ρελαντί και ταχύτατη φθορά του κινητήρα, ουσιαστικά ο nicdev αναφέρεται σε αυτά τα φθηνά και επικίνδυνα εξαρτήματα. Τα tuning box, είναι παράλληλοι εγκέφαλοι που ανάλογα με την ταχύτητα του επεξεργαστή και τις παραμέτρους που ελέγχουν αυξάνεται και η τιμή τους. Η racechip είναι απο της πιο γνωστές σοβαρές εταιρείες που πουλάει tuning box, ένα απο τα οποία φοράω και εγω στο golf 5 1.9 pd τα τελευταία 2 χρόνια χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Ψαχνω και γώ καιρό να βρώ μια αξιόπιστη λύση για να επαναπρογραμματισω τον κινητήρα.

Είμαι κάτοχος ενός Golf VI 1.6TDI με 105 ίππους χρονολογίας 11/2010.

Έχω δεί μια λύση της Revo που αυξάνει την ιπποδύναμη έως 131 ίππους και με 29,8 κιλά ροπή.

Και είδα και μιά λύση απο http://www.chiptronic.gr/new_models1/golf_16_tdi_105.html

την chiptronic σε συνεργασια με την allcartuning που αυξάνει την ιπποδύναμη στους 145 ίππους με 32 κιλά ροπή.

 

Θα ήθελα μια υποστήριξη και απόψεις απο όσους έχουν κάνει επαναπρογραμματισμό να μου προτείνουν κάποια εταιρία να απευθυνθώ, και στην πράξη αν είναι ευχαριστημένοι απο αξιοπιστία μετα την αλλαγη του λογισμικού, πλυν των επιδόσεων.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

 

Σταύρος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Ψαχνω και γώ καιρό να βρώ μια αξιόπιστη λύση για να επαναπρογραμματισω τον κινητήρα.

Είμαι κάτοχος ενός Golf VI 1.6TDI με 105 ίππους χρονολογίας 11/2010.

Έχω δεί μια λύση της Revo που αυξάνει την ιπποδύναμη έως 131 ίππους και με 29,8 κιλά ροπή.

Και είδα και μιά λύση απο http://www.chiptronic.gr/new_models1/golf_16_tdi_105.html

την chiptronic σε συνεργασια με την allcartuning που αυξάνει την ιπποδύναμη στους 145 ίππους με 32 κιλά ροπή.

 

Θα ήθελα μια υποστήριξη και απόψεις απο όσους έχουν κάνει επαναπρογραμματισμό να μου προτείνουν κάποια εταιρία να απευθυνθώ, και στην πράξη αν είναι ευχαριστημένοι απο αξιοπιστία μετα την αλλαγη του λογισμικού, πλυν των επιδόσεων.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

 

Σταύρος

Καλησπέρα,

υπάρχει αντίστοιχο και για το Golf VII 1.6 TDI 105 ;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.