Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

ο παραλληλος θα κανει μια δουλεια μονο να αλλαξει το ποσο θα ψεκασει πετρελαιο.τπτ αλλο.ουτε να ρυθμισεις πιεση,ουτε να βαλεις δυκλειδες ασφαλειας τπτ.ετσι το εξηγω.ασε που αμα παθει κατι ο παραλληλος(βραχυκυκλωμα) και πχ ψεκαζει φουλ καυσιμο θα τα παρεις ολα στα χερια!!!!!

 

Αυτό φυσικά και δεν μπορεί να συμβεί καθώς όλες οι εργοστασιακές δικλείδες ασφαλείας εξακολουθούν να υπάρχουν και δεν καταργούνται. Οι καλοί παράλληλοι απλά τροποποιούν τα σήματα του εγκεφάλου με στόχο να ψεκάζουν περισσότερο πετρέλαιο όταν χρειάζεται! Αυτό είναι το μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τους αναπρογραμματισμούς, επιπλέον προσθαφαιρούνται πανεύκολα! Δεν μπορούν όλοι οι παράλληλοι να φτάσουν τα κέρδη από πρόγραμμα καθώς δεν αυξάνουν την πίεση του τούρμπο, βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που ελέγχουν και την πίεση του τούρμπο αλλά ξεφεύγουν σε τιμή. Ο καθένας θα κρίνει και θα προτιμήσει αυτό που κρίνει καλό, αλλά καλά είναι να αποφεύγονται οι ανακρίβειες.

 

@stellbouz oi παράλληλοι ξεγελούν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, δεν "ξέρει" ο εγκέφαλος ότι ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο μέσα στα εργοστασιακά όρια πάντα. Αν ξεπεραστούν τα εργοστασιακά όρια θα έρθει το safe mode...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτό φυσικά και δεν μπορεί να συμβεί καθώς όλες οι εργοστασιακές δικλείδες ασφαλείας εξακολουθούν να υπάρχουν και δεν καταργούνται. Οι καλοί παράλληλοι απλά τροποποιούν τα σήματα του εγκεφάλου με στόχο να ψεκάζουν περισσότερο πετρέλαιο όταν χρειάζεται! Αυτό είναι το μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τους αναπρογραμματισμούς, επιπλέον προσθαφαιρούνται πανεύκολα! Δεν μπορούν όλοι οι παράλληλοι να φτάσουν τα κέρδη από πρόγραμμα καθώς δεν αυξάνουν την πίεση του τούρμπο, βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που ελέγχουν και την πίεση του τούρμπο αλλά ξεφεύγουν σε τιμή. Ο καθένας θα κρίνει και θα προτιμήσει αυτό που κρίνει καλό, αλλά καλά είναι να αποφεύγονται οι ανακρίβειες.

 

@stellbouz oi παράλληλοι ξεγελούν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, δεν "ξέρει" ο εγκέφαλος ότι ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο μέσα στα εργοστασιακά όρια πάντα. Αν ξεπεραστούν τα εργοστασιακά όρια θα έρθει το safe mode...

Φίλε μιάς και βλέπω ξέρεις από παράλληλους, πως σου φαίνεται αυτός ; http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetailsNew.aspx?SID=10109862

Link to comment
Share on other sites

Αυτό φυσικά και δεν μπορεί να συμβεί καθώς όλες οι εργοστασιακές δικλείδες ασφαλείας εξακολουθούν να υπάρχουν και δεν καταργούνται. Οι καλοί παράλληλοι απλά τροποποιούν τα σήματα του εγκεφάλου με στόχο να ψεκάζουν περισσότερο πετρέλαιο όταν χρειάζεται! 

 

oi παράλληλοι ξεγελούν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, δεν "ξέρει" ο εγκέφαλος ότι ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο μέσα στα εργοστασιακά όρια πάντα. Αν ξεπεραστούν τα εργοστασιακά όρια θα έρθει το safe mode...

αυτα ακριβως ειναι και τα λογια απο τον αντιπροσωπο του εγκεφαλου που εβαλα.εγω δεν εχω κανενα προβλημα.Το αμαξι δεν καει παραπανω,απενατιας σε ανηφορες αν εκμεταλευτω την φορα που εχει πλεον το αμαξι ,παω με μια ταχυτητα επανω και καιω και λιγοτερο.Φυσικα οι ρεπριζ ειναι πολυ καλητερες πλεον.

 πως σου φαίνεται αυτός ; http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetailsNew.aspx?SID=10109862

30 αλογα και 6 κιλα ροπη επιπλεον???Μια χαρα εισαι.το θεμα ειναι σε αυτα τα μαραφετια να το εχει βαλει καποιος και να δεις πως παει το αμαξι,διαφορετικα ρισκαρεις να μην ειναι τοσο μεγαλη επιτυχια η αγορα του.

Link to comment
Share on other sites

αυτα ακριβως ειναι και τα λογια απο τον αντιπροσωπο του εγκεφαλου που εβαλα.εγω δεν εχω κανενα προβλημα.Το αμαξι δεν καει παραπανω,απενατιας σε ανηφορες αν εκμεταλευτω την φορα που εχει πλεον το αμαξι ,παω με μια ταχυτητα επανω και καιω και λιγοτερο.Φυσικα οι ρεπριζ ειναι πολυ καλητερες πλεον.

30 αλογα και 6 κιλα ροπη επιπλεον???Μια χαρα εισαι.το θεμα ειναι σε αυτα τα μαραφετια να το εχει βαλει καποιος και να δεις πως παει το αμαξι,διαφορετικα ρισκαρεις να μην ειναι τοσο μεγαλη επιτυχια η αγορα του.

Εσύ φίλε ποιόν έχεις βάλει; Μπορείς να μας πεις πόσο κόστισε και πόσα άλογα και ροπή έχεις τώρα ;

Link to comment
Share on other sites

Εσύ φίλε ποιόν έχεις βάλει; Μπορείς να μας πεις πόσο κόστισε και πόσα άλογα και ροπή έχεις τώρα ;

δεν το εβαλα σε δυναμομετρο.

Αυτος ειναι PRO 2 SIV Speed,

Εδω  http://helmetsgr.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/CHIP%20%CE%92%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%B9%CF%89%CF%83%CE%B7%20Diesel%20cars/θα βρεις οτι θελεις και το τηλ επικοινωνιας

Link to comment
Share on other sites

@ANGO

αυτός που έβαλες στο σύνδεσμο είναι πολύ ακριβός, λογική τιμή έχει αυτός που έχει ο takibrax ή ο racechip τον οποίο έχω εγώ http://www.racechip.com/chiptuning/volkswagen/golf/7-au/1-6-tdi-77kw/index.php , συμφέρουσα επιλογή ο Pro 2.

Link to comment
Share on other sites

@ANGO

αυτός που έβαλες στο σύνδεσμο είναι πολύ ακριβός, λογική τιμή έχει αυτός που έχει ο takibrax ή ο racechip τον οποίο έχω εγώ http://www.racechip.com/chiptuning/volkswagen/golf/7-au/1-6-tdi-77kw/index.php , συμφέρουσα επιλογή ο Pro 2.

Είσαι ευχαριστημένος από αυτό ; Με την κατανάλωση τι παίζει ; Έχεις δει διαφορά ;

Για αυτό το πρόγραμμα μπορεί κάποιος να μας πει μία γνώμη ; Στα 330 ευρώ περίπου.

http://revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=658:vw-golf-1-6-diesel-90-105hp-stage-1-2en&catid=836〈=en&Itemid=145

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

απο το racechip είμαι πολύ ευχαριστημένος, εύκολη τοποθέτηση, ξεκάθαρη βελτίωση, αυξομείωση της απόδοσης από τις ρυθμίσεις του παράλληλου. Στο θέμα της κατανάλωσης, αύξηση απόδοσης στα ντίζελ=αύξηση κατανάλωσης, με τον παράλληλο η κατανάλωση μου έμεινε σχετικά η ίδια, ανεπαίσθητη  διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα διάλεγα Racechip γνώμη μου ποιο επώνυμη και βλέπω οτι σε κάποιες χώρες δίνει και εγγύηση κινητήρα για 2 χρόνια, δυστυχώς σε αυτές δεν περιλαμβάνεται η Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι η διαφορά μεταξύ τους όπως κ με τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν γενικά (το ebay έχει γεμίσει) είναι η καλύτερη υποστήριξη, η καλύτερη συσκευασία, το κουτί τους, το marketing (καλύτερο site κλπ). Κατα τ άλλα πάνω-κάτω νομίζω το αποτέλεσμα είναι ίδιο και με ένα παράλληλο των 40-50Ε. Απ ότι καταλαβαίνω όλα αυτά στην ουσία "κλέβουν" το σήμα απ τον αισθητήρα πίεσης καυσίμου και την αφήνουν να ανέβει λίγο παραπάνω. Thats all.

Προσωπικά δεν το συγκρίνω με επαναπρογραμματισμό, μακράν καλύτερη λύση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν το συγκρίνω με επαναπρογραμματισμό, μακράν καλύτερη λύση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

συμφωνώ μαζί σου, ξέρεις όμως τι γίνεται; σε καινούριο αυτοκίνητο σχεδόν κανένας δεν κάνει επαναπρογραμματισμό,ακόμη και αν εχει τελειώσει η εγγύηση του αυτοκ. και μιλάμε για αυτοκίνητο 2ετων ,1ος λόγος δεν ξέρεις αν ο προγραμματιστής θα σου κάνει καλη δουλειά, 2ος θα πρεπει να βγει ο εγκέφαλος και να σταλεί για ξεκλείδωμα Γερμανία-Αγγλία,3ος αυτός που θελει μια αύξηση ιπποδύναμης χωρίς να πειράξει επιπλέον πράγματα,4ος το αυτοκ. δεν το εχει για αγώνες,το χρησιμοποιεί καθημερινά. θα μου πεις και τι το θελει το προγραμμα τότε... τι να πω.. γούστο του καθενός.

σε αντίθεση με τον παράλληλο το βάζει και το βγάζεις όποτε θες.

Link to comment
Share on other sites

Racechip : 445 euro

Tmcmotorsport : 350 euro

Update: Τιμές

 

Είμαι μεταξύ των παρακάτω δύο παράλληλων. Τι λέτε ;

https://www.racechip.com/shop/vw/golf-vii-from-2012/1-6-tdi-1598ccm-105hp-77kw-250nm.html

http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetailsNew.aspx?SID=10109862

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι θα σου πρότεινα αυτό που ειπώθηκε και πιο πάνω. Να κρατήσεις τα λεφτά σου και να κοιτάξεις λύσεις επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου του αυτοκινήτου. Λύσεις με παράλληλο εγκέφαλο παραπέμπουν σε άλλες εποχές και σίγουρα ένα σωστό πρόγραμμα προσφέρει πολύ περισσότερα απο έναν παράλληλο. Αν ψάξεις λύσεις υπάρχουν και μάλιστα αρκετές

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά, σήμερα ρώτησα για remap ecu για POLO 1.4 TDI 90 PS ΒΜΤ στην REVO  και μου είπε ότι πάει στα 125 HP και +45Nm ροπή με 400 ευρώ +φπα  και στην overload  130HP και +50Nm ροπή 290 ευρώ +φπα σε μέλη club αυτοκινήτου. Σε πέντε μήνες που θα τελειώσει η εγγύηση θα προχωρήσω.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά, σήμερα ρώτησα για remap ecu για POLO 1.4 TDI 90 PS ΒΜΤ στην REVO  και μου είπε ότι πάει στα 125 HP και +45Nm ροπή με 400 ευρώ +φπα  και στην overload  130HP και +50Nm ροπή 290 ευρώ +φπα σε μέλη club αυτοκινήτου. Σε πέντε μήνες που θα τελειώσει η εγγύηση θα προχωρήσω.

Με την κατανάλωση ; Ποσό θα αυξηθεί ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , sokratis91 said:

Με την κατανάλωση ; Ποσό θα αυξηθεί ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Η πιο κλασική ερώτηση πριν την βελτίωση....

Απάντηση.... αν δεν πατάς γκάζι και πας χαλαρά δεν θα αυξηθεί καθόλου και θα είναι όπως πριν. Αν τώρα θα χρησιμοποιείς τακτικά τα 130 αλογάκια θα κάψει... Τι να κάψει όμως??? πετρελαιάκι.... δεν είναι και 100άρα με 1.5 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , ANGO said:

Racechip : 445 euro

Tmcmotorsport : 350 euro

Update: Τιμές

 

Είμαι μεταξύ των παρακάτω δύο παράλληλων. Τι λέτε ;

https://www.racechip.com/shop/vw/golf-vii-from-2012/1-6-tdi-1598ccm-105hp-77kw-250nm.html

http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetailsNew.aspx?SID=10109862

Προτείνω racechip Pro 2 στα 249 ευρώ, ο ultimate δεν αξίζει τη διαφορά στην απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Η πιο κλασική ερώτηση πριν την βελτίωση....

Απάντηση.... αν δεν πατάς γκάζι και πας χαλαρά δεν θα αυξηθεί καθόλου και θα είναι όπως πριν. Αν τώρα θα χρησιμοποιείς τακτικά τα 130 αλογάκια θα κάψει... Τι να κάψει όμως??? πετρελαιάκι.... δεν είναι και 100άρα με 1.5 ευρώ

Θα σε τρώει το πόδι σου όμως με 130 αλογάκια. Βέβαια είναι πετρέλαιο!

Η αλήθεια είναι πως έχω μπει σε σκέψεις κι εγώ, αλλά δεν έχω κατασταλάξει ακόμη.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα περιμένω να τελειώσει η εγγύηση μήπως βγάλει κανένα κουσούρι και μετά θα πάω.

Link to comment
Share on other sites

πως θα το προγραμματισουν το 1.4tdi αφου ακομα δεν εχει ξεκλειδωσει ο εγκεφαλος;και σε εταιριες εξωτερικου αλλα καο ενχωριους βελτιωτες που ρωτησα μου ειπαν οτι ακομα δεν εχουν σπασει το πρωτοκολλο επικοινωνιας.αυτα μεχρι και την προηγουμενη βδομαδα.αμα το εσπασαν αυτη εχει καλως αλλιως μαλλον εννοουν παραλληλο!!!!!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , vasilisrx8 said:

πως θα το προγραμματισουν το 1.4tdi αφου ακομα δεν εχει ξεκλειδωσει ο εγκεφαλος;και σε εταιριες εξωτερικου αλλα καο ενχωριους βελτιωτες που ρωτησα μου ειπαν οτι ακομα δεν εχουν σπασει το πρωτοκολλο επικοινωνιας.αυτα μεχρι και την προηγουμενη βδομαδα.αμα το εσπασαν αυτη εχει καλως αλλιως μαλλον εννοουν παραλληλο!!!!!

Όχι Bill το ρώτησα και στις δυο εταιρίες, πρόκειται για κανονικό remap όχι παράλληλο.

Κάτι άλλο σχετικό να προσθέσω για τον 1.4 TDI κινητήρα, ψάχνοντας βρήκα ότι φοράει από τη μάνα του σφυρήλατα πιστόνια MAHLE. Αρκετά λογικό γιατί ήδη με τη μαμά χαρτογράφηση δουλεύει στο 1.5 BAR σταθερό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.