Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

46 λεπτά πριν , vasilisrx8 said:

μακαρι να ειναι ετσι για να ξεκινησω να βαζω τπτ στο αμαξι(μηχανικα) και να παω για προγραμμα!!!!

Τα άλογα που μου είπαν είναι χωρίς κάποια μηχανική μετατροπή.  Όσο για ένα φίλτρο αέρα πιο ελεύθερο θα το βάλουμε.

Εκτός αν θες να βγάλεις το DPF και να πας για περισσότερα HP!!!

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , Vassilis63 said:

Κάτι άλλο σχετικό να προσθέσω για τον 1.4 TDI κινητήρα, ψάχνοντας βρήκα ότι φοράει από τη μάνα του σφυρήλατα πιστόνια MAHLE. Αρκετά λογικό γιατί ήδη με τη μαμά χαρτογράφηση δουλεύει στο 1.5 BAR σταθερό.

Μπορείς να μου δείξεις που το διάβασες;

Μου φαίνεται πολύ περίεργο, πιθανόν να φοράει ενισχυμένα (reinforced) κ όχι σφυρήλατα (forged).

Link to comment
Share on other sites

Όχι Bill το ρώτησα και στις δυο εταιρίες, πρόκειται για κανονικό remap όχι παράλληλο.

Κάτι άλλο σχετικό να προσθέσω για τον 1.4 TDI κινητήρα, ψάχνοντας βρήκα ότι φοράει από τη μάνα του σφυρήλατα πιστόνια MAHLE. Αρκετά λογικό γιατί ήδη με τη μαμά χαρτογράφηση δουλεύει στο 1.5 BAR σταθερό.

Δεν ειναι σφυριλατα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 28/5/2016 at 10:50 ΜΜ, queen said:

Μπορείς να μου δείξεις που το διάβασες;

Μου φαίνεται πολύ περίεργο, πιθανόν να φοράει ενισχυμένα (reinforced) κ όχι σφυρήλατα (forged).

Ψάχνω να δω που το είδα γραμμένο αλλά δεν θυμάμαι.Δεν είμαι σίγουρος  τώρα που το λες μπορεί να έγραφε reinforced και να μπερδεύτηκα , μόλις το ξαναβρώ θα επανέλθω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επικοινωνησα με revo και ΔΕΝ εχουν βγαλει κατι για τον ΜΑΜΑ εγκεφαλο.δινουν φυσικα την δυνατοτητα για να παραλληλο.εστειλα και σε overload και περιμενω απαντηση την οποια κατα 99% την περιμενω να ειναι αρνητικη.οπως ειπα και προχτες δεν εχουν σπασει ακομα το πρωτοκολλο επικοινωνιας!!!μακαρι να με διαψευσουν απο την overload αλλα δεν το κοβω 

Link to comment
Share on other sites

44 λεπτά πριν , vasilisrx8 said:

επικοινωνησα με revo και ΔΕΝ εχουν βγαλει κατι για τον ΜΑΜΑ εγκεφαλο.δινουν φυσικα την δυνατοτητα για να παραλληλο.εστειλα και σε overload και περιμενω απαντηση την οποια κατα 99% την περιμενω να ειναι αρνητικη.οπως ειπα και προχτες δεν εχουν σπασει ακομα το πρωτοκολλο επικοινωνιας!!!μακαρι να με διαψευσουν απο την overload αλλα δεν το κοβω 

Πήρες την Cargate εδώ  ?

http://www.cargate.gr/προιοντα-βελτιωσης/REVO_Technik/Revo-Software/revo-stage1.html

 

Link to comment
Share on other sites

βασιλη αυτο κατα πασα πιθανοτητα ειναι για το παλιο 1.4tdi που υπηρχε.τους εξηγησες οτι ειναι για το 6c1 polo??τους εδωσες κωδικο κινητηρα(cusb);;;εγω μιλησα νωρις το πρωι και δεν υπαρχει ΤΠΤ ακομα για το μοντελο μας!!!!!

Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , vasilisrx8 said:

βασιλη αυτο κατα πασα πιθανοτητα ειναι για το παλιο 1.4tdi που υπηρχε.τους εξηγησες οτι ειναι για το 6c1 polo??τους εδωσες κωδικο κινητηρα(cusb);;;εγω μιλησα νωρις το πρωι και δεν υπαρχει ΤΠΤ ακομα για το μοντελο μας!!!!!

Του το είπα ότι είναι μοντέλο του 2014 ακόμη στην εγγύηση  και ότι λήγει το Οκτώβρη και μου λέει αν δεν θες κανονικό remap για να μη χάσεις την εγγύηση μπορούμε να βάλουμε παράλληλο. Μου είπε και τιμές , 400 +φπα το remap και 470 +φπα o παράλληλος. Τι να σου πω, αν έπινε τσιπουράκια εκείνη την ώρα δεν ξέρω. Θα ξαναπάρω τηλ και θα σου πω.

Link to comment
Share on other sites

Η apr εχει βγαλει στο site της απο ιανουαριο για τους ea211 1.2, 1.4 αλλα πηγα εκει το συνδεσαν και ελεγε δεν υπαρχει κατι

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το έχει δοκιμάσει κανείς ;

http://www.superchips.co.uk/search?make=38&fueltype=2&model=580&variant=2999

Αυτο το εχει δοκιμάσει ο Ηλίας που εχει ενα Passat b7 1.6tdi, είχε γράψει και σε πολυ προηγούμενα ποστ σε αυτο το θέμα,πιγενε στην 1η σελίδα και διάβασε. Υ.Γμάλλον ο φίλος Ηλιας εχει διαγραφεί και απο μέλος απο το φόρουμ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι ρε παιδια.

καλα ακουγονται τα 40+ επιπλεον αλογα΄.

ηθελα να ξερα ομως.τα εχετε δει στην πραξη?

εννοω...δυο ιδια μαμα αμαξια να κανουν ενα ανοιγμα...και μετα το ενα εκ των δυο να βαλει ενα προγραμμα και να ξανακανουν το ανοιγμα να 

φανει η διαφορα...

θα με ενδιεφερε πολυ μια τετοια αποψη..

Link to comment
Share on other sites

Έχει μιλήσει κανένας με Revo για πρόγραμμα σε Golf VII 1.6 TDI 105 ?

Ρωτάω γιατί μπορεί στην επίσημη σελίδα της Revo να μην το έχει σαν επιλογή αλλά σε mail που έστειλα στη Revo U.K. μου απάντησε ο αντιπρόσωπος από cargate και μου είπε

"Επικοινωνούμε μαζί σας ύστερα από το μήνυμα που αποστείλατε στα κεντρικά της REVO U.K. σχετικά με αναβάθμιση ιπποδύναμης για τον κινητήρα 1,6TDI 105ps.Να σας ενημερώσω πως η διαθεσιμότητα της αναβάθμισης έχει να κάνει με τον κωδικό του λογισμικού του κάθε αυτοκινήτου, αν επικοινωνήσετε με τον κοντινότερο αντιπρόσωποREVO της περιοχής σας εικάζω πως θα έχει τη δυνατότητα να σας ενημερώσει με περισσότερες λεπτομέρειες."

Link to comment
Share on other sites

Με revo που ειχα επικοινωνία μου είχαν πει για 115 άλογα σε αναβάθμιση στον μαμά εγκέφαλο  Έχω βάλει πρόγραμμα σε 1.6 tdi στην k-teck tuning στο Χαϊδάρι με πολύ καλά αποτελέσματα από 75 άλογα είμαι γύρω στα 140,δεν έχω κάνει ακόμη δυναμομετρηση για να ξέρω ακριβώς.

Edited by Teo62045
Link to comment
Share on other sites

Με revo που ειχα επικοινωνία μου είχαν πει για 115 άλογα σε αναβάθμιση στον μαμά εγκέφαλο  Έχω βάλει πρόγραμμα σε 1.6 tdi στην k-teck tuning στο Χαϊδάρι με πολύ καλά αποτελέσματα από 75 άλογα είμαι γύρω στα 140,δεν έχω κάνει ακόμη δυναμομετρηση για να ξέρω ακριβώς.

Τι αλλάζουν ακριβώς;

Που είδες διαφορά στην απόδοση του κινητήρα;

Και το ποιο βασικό χάνουμε την εγγύηση αν κάνουμε κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Εγγύηση λογικά ναι την χάνεις πρέπει να ρωτησεις σε αντιπροσωπία vw.μόνο χαρτογράφηση δεν βάζεις κάτι στον κινητήρα.με λιγο πίεση όλα γίνονται...

20160723_214033(0).jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

έχω ένα golf 7 1.6 tdi 2015 μοντέλο και σκέφτομαι να του βάλω ένα πρόγραμμα από e-tuners. Μπορεί κάποιος που έχει κάνει tunning να μ πει την γνώμη του?Ξέρει κανείς τι παίζει με το dpf?Πρέπει να το καταργήσω?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι απαραίτητο να το καταργησεις καλό θα ήταν να το κάνεις όμως για να μην πληρώνεις δύο φορές πρόγραμμα.είχα ρωτήσει και e-tuners για πρόγραμμα και μου φάνηκε καλός. Τελικα το εβαλα σε αλον.Προγραματιστης να μην έχει 'σπασει'αμαξι δεν υπάρχει,βασικά το tdi δεν το προγραμματιζουν copy-paste  κάνουν έτοιμα προγράμματα που έχουν αγοράσει από εξωτερικό.

Edited by Teo62045
Link to comment
Share on other sites

On 26/7/2016 at 8:47 ΠΜ, Samgolf7 said:

Καλησπέρα παιδιά,

έχω ένα golf 7 1.6 tdi 2015 μοντέλο και σκέφτομαι να του βάλω ένα πρόγραμμα Ξέρει κανείς τι παίζει με το dpf?Πρέπει να το καταργήσω?

Ευχαριστώ.

γιατι να το βγαλεις το dpf για να ρουφανε τα καυσαερια τα παιδακια σου και ολοι εμεις? Δεν θα κερδισεις κατι αν το βγαλεις.

 

Εξαλου ολες οι σωστες εταιρειες επαναπρογραματισμου δεν αφαιρουν το dpf.

Εμεις εδω στο ελαδισταν, οι κουτοπονηροι και μαστροχαλαστες μηχανικοι ,το αφαιρουμε γιατι ετσι μπορεσε καποιος προγραματιστης καποτε να κανει ενα ντιζελακι να δουλεψει με το αχρηστο προγραμμα που εβαλε σε εναν πελατη του(θυμα),οποτε αρχισανε  ολοι μετα να το βγαζουνε.

 

Δεν μπορω να καταλαβω την λογικη του παιρνω ντιζελ για οικονομια αλλα θελω και παραπανω γκαζια!!!!

 

Ας αγοραζαμε κατευθειαν ενα ιδιο αμαξι με μεγαλητερο μοτερ και τελος..

 

Οταν το προγραμμα ειναι σωστο το dpf δεν ''βουλωνει''..........

 

Ριξε τα λεφτα σου σε μια καλη εξατμηση να παρεις επιπλεον αλογα και μην ακουμπας το dpf.

 

Μην ψαχνεις να βρεις προγραμμα απο τον ελληναρα αρπακολα προγραματιστη γιατι τα ντιζελ ουτε που ξερουνε πως δουλευουνε αφου τα τελευται 4 χρονια μπηκανε στην αγορα της Ελλαδας.

 

Κοιτα να βρεις προγραμμα απο επωνυμη εταιρεια του εξωτερικου του τυπου ΜΤΜ-SOUPERCHIPS-BRABUS-REVO κτλ.

 

Καλητερα 5 αλογα λιγοτερα απο προγραμμα μιας τετοιας μαρκας και το κεφαλι σου ησυχο παρα 5-6 αλογα παραπανω απο τον τσογλαναρα της γειτονιας που ανοιξε μαγαζι εδω και 5 χρονια και το παιζει μεγας και τρανος προγραματισταρας.

 

Στα Φαρσαλα οπου μενω υπαρχει παλικαρι με golf τουρμπακι που τραβουσε τα μαλια του με τις μ@λ@κ@ες που του εκανε στο αμαξι ενας τρανος και ξακουστος προγραματιστης  της Αθηνας.Παρομοιες περιπτωσεις απο τον ιδιο ανθρωπο  υπαρχουνε και σε Λαρισα-βολο.

Το ονομα του εχει αναφερθει εδω μεσα αλλα για να μην φαω καμια μυνηση δεν μπορω να το πω.

 

Υ.γ   πριν απο 10 ημερες ενας πλανοδιος πωλητης απο πολυ γνωστη εταιρεια εμποριας εργαλειων για συνεργεια,περασε, μπροστα απο μια πλατεια γκαζωμενος τερμα με 2αρα και εχοντας βγαλει το dpf.Tο εταιρεικο Yaris ντιζελ (2 ετων αμαξι) πεταξε ντουμανι μαυριλα που μας κοπηκε η ανασα.

Εφαγε μπινελικια για ολη του την ζωη και για κακη του τυχη στα 100 μετρα ειχε τροχαια.........βλεποντας τον καπνο απο το μαχητικο F4 FANTOM, τον σταματανε και του λενε παμε συνοδεια στο ΚΤΕΟ φιλε.............δεν εμαθα τι και πως εκει στο ΚΤΕΟ αλλα θα ρωτησω συντομα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγη  εξάτμισης σε Diesel λίγο δύσκολο να πάρεις άλογα μάλλον θα χάσεις στα χαμηλά πολύ. Το ότι δεν ξέρουν από  Diesel το μόνο σίγουρο τα μπερδεύουν με τά βενζινης.δεν νομίζω ότι ξέρει κάποιος να προγράμματιζει στην Ελλάδα όλοι copy-paste κάνουν πρόγραμματα από εξωτερικό 

Link to comment
Share on other sites

Γεια στο forum!

Έχω Golf VII 1,6 TDi με 105Hp και μόλις έβαλα πρόγραμμα γνωστού οίκου.

Η διαφορά είναι ότι η καμπύλη της ροπής έχει ''φουσκώσει'' πολύ.

Η λειτουργία του κινητήρα είναι ακριβώς η ίδια, ούτε κομπιάσματα, ούτε τίποτα, σαν εργοστασιακή αύξηση ισχύος.

Επίσης κρεμάει πιο ψηλά, σχεδόν στον κόφτη.

Είναι ακριβώς όπως δείχνουν οι καμπύλες στο site της εταιρίας, και στο δρόμο φαίνεται.

Από θέμα κατανάλωσης, ακριβώς σαν πριν, αν το πας χαλαρά (και δεν τουρμπίζεις πολύ) είναι σαν πριν.

Αν το πατήσεις, θα τσιμπήσει λίγο παραπάνω (προφανώς και πρέπει να ταιστεί κάπως) αλλά θα πάει κιόλας.

Στις ανηφόρες ή προσπεράσεις έχει μεγάλη διαφορά.

Πάντως εγώ επειδή δεν άλλαξα τον τρόπο οδήγησής μου, καίω το ίδιο περίπου 5Lt/100km.

 

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγη  εξάτμισης σε Diesel λίγο δύσκολο να πάρεις άλογα μάλλον θα χάσεις στα χαμηλά πολύ. Το ότι δεν ξέρουν από  Diesel το μόνο σίγουρο τα μπερδεύουν με τά βενζινης.δεν νομίζω ότι ξέρει κάποιος να προγράμματιζει στην Ελλάδα όλοι copy-paste κάνουν πρόγραμματα από εξωτερικό 

Κάνεις ένα λάθος εδώ. Τα πρώτα προγράμματα και σχεδόν όλοι οι παλιοί στην Ελλάδα ξεκίνησαν με πετρέλαιο κινητήρες. Πολλά ταξί και φορτηγά που αλλαζαν πχ τούρμπο ή κάτι άλλο και έπρεπε να ρυθμιστεί πάλι σωστά ανάγκασε πολλά συνεργεια να ξεκινήσουν.

Πλέον οι πετρέλαιο κινητήρες στα συμβατικά αυτοκίνητα τείνουν στα βενζίνης αλλά και αντίστροφα.

Αξίζει το πρόγραμμα σε όλα τα τούρμπο αυτοκίνητα γιατί το ξυπνάς και δεν το έχεις κοιμησμενο για να έχεις την τουρμπινα μια ζωή

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.