Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

On 9/9/2016 at 11:39 ΜΜ, Kazuhiro said:

Καλησπέρα γενικά αναβαθμίσεις υπάρχουν πολλές γύρω από τα Golf-ακια μας είμαι κάτοχος ενός 1.6TDI R-line 110ps....

Το θέμα είναι οτί μετά από πολύ ψάξιμο το πιο σταθερό και συνετό για το αμάξι μας είναι ένα Stage 1 - Remap χωρίς να πειραχτεί τίποτα άλλο! Γενικά το θέμα στα Diesel έχει προχωρήσει πάρα πολύ αλλά εγγύηση βλέπω να δίνουν μόνο τα Remaps είμαι σχεδόν έτοιμος να βάλω πρόγραμμα από E-Tunners ή Apr στα 138 άλογα απλά περιμένω της τελικές τιμές!Μόλις ενημερωθώ θα σας πω! 

Αν κριτήριο είναι η εγγύηση που δίνουν οι "προγραμματάδες" της πιάτσας, τότε καλύτερα μην το προχωρήσεις.. Εδώ δεν βγαίνει άκρη με την εργοστασιακή εγγύηση πολλές φορές σε περίπτωση μηχανικής βλάβης, θα βγει μ αυτούς? Εκτός αν είναι κάποιος τόσο τίμιος που θα πληρώσει ένα 5χίλιαρο που έχει ένα καινούργιο τέτοιο μοτέρ σε περίπτωση που σπάσει με ένα πρόγραμμα των 300 Ευρώ. Αν είναι, τότε απλά θα πω "εύγε". Αλλά προς Θεού, μην είναι κριτήριο επιλογής, γιατί σε περίπτωση βλάβης το πιθανότερο είναι ότι θα ρίξουν το φταίξιμο αλλού και ότι θα τρέχεις χωρίς να σε καλύπτει κανείς. Επίσης, μου κάνει εντύπωση που αναφέρουν πολλοί την APR για 1.6TDI όταν στο site της δεν δείχνει να έχει κάτι γι αυτό το μοτέρ.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά θεωρώ τα προγράμματα τα οποία είναι custom πάνω σε Dyno & δρόμο είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις. Από κονσέρβες (και από επώνυμες μαλιςτα) δεν έχω τις καλύτερες εμπειρίες. Άποψη μου να βρεις έναν καλο Έλληνα προγραμματιστή να ασχοληθεί σωστά με το αυτοκίνητο και να προχωρήσεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θελω τις γνωσεις σας παρακαλω.....

Πριν απο λιγες ημερες το ντιζελακι εγραψε καταναλωση 4,3 ενω μας ειχε μαθει να παιζει καπου στο 5 με 5,2 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα και απο γκαζια πειρε τα πανω του σε μεγαλο βαθμο.

Η διαδρομη δεν αλαξε ,η ταχυτητα που πηγαινε στον δρομο παντα η ιδια δηλ καπου στα 90-110 και το καυσιμο που ειχε μεσα το ιδιο, αφου το φουλαραμε 3 ημερες νωριτερα και παντα απο το ιδιο βενζιναδικο.

Η διαφορα ειναι (για την ιδια παντα ωρα) στην θερμοκρασια αφου την τεταρτη πεμπτη που μας περασε ,δηλ πριν απο 3-4 ημερες, επεσε στους 17  βαθμους,εναντι των 21 περιπου που ειχε τις προηγουμενες ημερες και η μεγαλη διαφορα εγεινε στην  βαρομετρικη πιεση που ανεβηκε απο το 1010mb στο 1020mb.

Τελικα το αμαξι θελει παραπανω οξυγονο απο οτι καταλαβα για να καιει λιγοτερο και να τραβαει καλητερα, δηλ θελει πιο πυκνο αερα η' παραπανω αερα σωστα???

 

Εδω τωρα ερχονται τα δυσκολα.

 

Πως θα το πετυχουμε αυτο?

Με ενα μεγαλητερο ιντεκουλερ η' με ενα φιλτρο ελευθερας ροης???

 

το αμαξι ειναι στην εγγυηση οποτε δεν μπορω να του βαλω μεγαλο χερι

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα σήμερα με Revo για stage 1 σε Golf VII 1.6 TDI (105) και μου είπαν ότι έχει βγει μία beta έκδοση η οποία δεν είναι προς πώληση αλλά σύντομα θα έχουνε το τελικό. Με αύξηση δύναμης στα 140 άλογα και 30 + κιλά ροπής. Άντε να δούμε.

 

Μέτα από έρευνα για τους παράλληλους έχω καταλήξει βάση τιμής και εμπειρίας από ελληνικά και ξένα foroum στους εξής:

  • TMC motorsports
  • RAcechip ultimate
  • Chipexpress

Μόνο της TMC όμως έχει σύνδεση με τον αισθητήρα εκκεντροφόρου (camsaft sensor) . Μάλλον κλείνω προς αυτόν.

 

Προτάσεις και εμπειρίες από παράλληλο εγκέφαλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κράτα τα λεφτά σου και επένδυσε σε ένα σωστό προγραμμα. Λύσεις tuning box είναι πολύ υποδεέστερες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

https://www.sprintboostersales.com/Volkswagen_Golf-VII?sc1=1343
Με αυτό τι παίζει??
Καλύτερη απόκριση στο γκάζι λέει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέει κάνει. Βελτιώνει την απόκριση του ηλεκτρικού γκαζιού, δεν αυξάνει την ιπποδύναμη. Είναι ευρεσιτεχνία του Μπουλέκου. 

 

Link to comment
Share on other sites

On 7/11/2016 at 10:27 ΜΜ, stellbouz said:
https://www.sprintboostersales.com/Volkswagen_Golf-VII?sc1=1343
Με αυτό τι παίζει??
Καλύτερη απόκριση στο γκάζι λέει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 


Δουλεύει όντως, αν και με ένα σωστό προγραμμα πετυχαίνεις αντίστοιχα αποτελέσματα


Sent from my iPad using Tapatalk

 

 

On 7/11/2016 at 10:27 ΜΜ, stellbouz said:
https://www.sprintboostersales.com/Volkswagen_Golf-VII?sc1=1343
Με αυτό τι παίζει??
Καλύτερη απόκριση στο γκάζι λέει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 


Δουλεύει όντως, αν και με ένα σωστό προγραμμα πετυχαίνεις αντίστοιχα αποτελέσματα


Sent from my iPad using Tapatalk

 

 

Τέτοιου είδους "μετατροπές" κάναμε παλιότερα με τα Punto GT. Σε σύγχρονα αυτοκίνητα είναι απλά παρωχημένες τέτοιες λύσεις. Ρίξε μια ματια εδώ για να καταλάβεις τη μεγάλη διαφορά remap vs tuning box: DTUK tuning box

http%3A%2F%2Fwww%2Eseatcupra%2Enet%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D392680&share_tid=392680&share_fid=1220&share_type=t


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

http://www.vwroc.com/forums/topic/12263-dtuk-and-tmc-tuning-boxes-dyno-review/

 

Απλά ρωτάω αν έχει βάλει κάποιος να μας πει τη γνώμη του. Η cargate για παράδειγμα φέρνει τους παράλληλους της TMC motorsport και όσοι εχουν βάλει είναι ευχαριστημένοι. Οι παράλληλοι του παρελθόντος οι οποίοι ήταν μία αντίσταση δεν έχουν καμία σχέση με τους σύγχρονους πολυκάναλους με επεξεργαστή.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ANGO said:

Ο συγκεκριμένος πελάτης του θέματος που δείχνεις έχει MK7 R το οποίο με ένα σωστό πρόγραμμα και μάλιστα χαλαρό πρέπει να βγάλει τουλάχιστον 355-360 με επίσημο μέγιστο 375, δεν έχει σημασία ποιο πρόγραμμα, είναι ένα από τα δημοφιλέστερα. Αυτός με τον παράλληλο έβγαλε γύρω στα 330 με 2 άλογα διαφορά πάνω κάτω ανάμεσα σε 2 διαφορετικά μοντέλα παράλληλων. Ακόμα και η ροπή του είναι αδιάφορη. Αυτό δεν συμβαίνει τυχαία, τα μικρά κέρδη είναι ένα από τα μειονεκτήματα των παράλληλων, οι οποίοι κάποτε ήταν πολύ χρήσιμοι όταν δεν υπήρχε τρόπος να μπεις στον εγκέφαλο. Πλέον που μπορείς να κάνεις τα πάντα, δεν υπάρχει λόγος να περιορίζεσαι σε μικρά κέρδη.

Κάτι ακόμα που ποτέ δεν μου άρεσε στην φιλοσοφία των παράλληλων είναι ο τρόπος λειτουργίας τους, που βασίζεται στο να ξεγελά τον εγκέφαλο τροποποιώντας τις μετρήσεις που έρχονται από τους αισθητήρες, σε αντίθεση με ένα κανονικό χάρτη που φτιάχνεται πατώντας πάνω στις ίδιες τις μετρήσεις, τις οποίες ο εγκέφαλος εξακολουθεί να χρησιμοποιεί, γι' αυτό και μπορούμε να έχουμε όλες τις δεικλίδες ασφαλείας. Ασχέτως αν μπορεί να υπάρχουν αξιόπιστοι παράλληλοι στην αγορά, που δεν το ξέρω, προσωπικά δεν θα ένιωθα καλά γνωρίζοντας πως το αμάξι μου φοράει κάτι που ξεγελά τους αισθητήρες.

Link to comment
Share on other sites

2 εχω πεταμενα στην αποθηκη, οπως τα λεφτα που πεταξα, χαμενος κοπος, λαμπακια, safe mode, και πτωση αποδοσης απο τον εγγεφαλο ο οποιος καταλαβαινει και κοβει μετα απο καποια km αν υπαρχουν λαμπακια και safemode, και δεν συμαζευετε, ακατασχετη καπνα γιατι απλα αυτα τα παπαρακια βαζουν καυσιμο χωρις να ανεβαζουν πιεση τουρμπινας.

Μονο προγραμμα για αξιοπιστια και αποδοση.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Απλά ρωτάω αν έχει βάλει κάποιος να μας πει τη γνώμη του. Η cargate για παράδειγμα φέρνει τους παράλληλους της TMC motorsport και όσοι εχουν βάλει είναι ευχαριστημένοι. Οι παράλληλοι του παρελθόντος οι οποίοι ήταν μία αντίσταση δεν έχουν καμία σχέση με τους σύγχρονους πολυκάναλους με επεξεργαστή.


Αν ποτέ δεις τι παραμέτρους "ξεγελάνε" και με το υλικό/λογισμικό δεν θα έχεις την ίδια άποψη. Όπως και να έχει έχεις ολοκληρωμένη άποψη από αλλά μέλη καθώς και reference από ξένα forum. Κρατά τα λεφτά σου και βάλε ένα σωστό πρόγραμμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ANGO said:

Κάθεσαι και μας δείχνεις sites υπέρ των παράλληλων σαν να έχεις αποφασίσει ήδη, πήγαινε λοιπόν και βάλε. Δεν νομίζω πως χρειάζεσαι βοήθεια. ;)

Αλλά μιας και του έριξα μια ματιά, κάπου στη μέση λέει: "A good quality tuning box can outperform a cheap generic remap." To "cheap" γράφεται μεταφορικά εννοώντας αμφιβόλου ποιότητας. Συμπέρασμα, αν είναι να σε ρυθμίσει ο κρεοπώλης της γειτονιάς πάνω στον πάγκο με τις σπαλομπριζόλες, βάλε έναν καλής ποιότητας παράλληλο. Και με τα δυο χαμένος θα βγεις έτσι κι αλλιώς.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου δεν έχω αποφασίσει αλλιώς δε θα το συζητούσα στο φόρουμ. Απλά παραθέτω τα λινκ από όπου άντλησα πληροφορίες και έτσι άρχισα να το σκέφτομαι και για παράλληλο.

 

Τελικά κλείνω προς bluefin από την superchips. Έχει κάποιος εμπειρία από αυτό να μας πει ;

Link to comment
Share on other sites

γιατι box και όχι καποιος επώνυμος έλληνας προγραμματιστής (σαλι, etun. μαραβελ, παπαηλ, κογιοτ, κλπ).

και πιο πολλά λεφτα θα δώσεις και λγότερη απόδοση θα εχεις...

προσοχή μιλάω για τους συγκεκριμένους (πιθανόν ξεχναω 3-4  καλούς ακόμα) και οχι για προγραμματιστες- τζοπάνηδες που έχει γεμίσει ο τόπος και δε ξερουν την τύφλα τους και είναι απλά slave σε καποιον που (δήθεν) ξέρει...

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/11/2016 at 4:59 ΜΜ, turbomaniac said:

γιατι box και όχι καποιος επώνυμος έλληνας προγραμματιστής (σαλι, etun. μαραβελ, παπαηλ, κογιοτ, κλπ).

και πιο πολλά λεφτα θα δώσεις και λγότερη απόδοση θα εχεις...

προσοχή μιλάω για τους συγκεκριμένους (πιθανόν ξεχναω 3-4  καλούς ακόμα) και οχι για προγραμματιστες- τζοπάνηδες που έχει γεμίσει ο τόπος και δε ξερουν την τύφλα τους και είναι απλά slave σε καποιον που (δήθεν) ξέρει...

 

Τελικά θα πάρω Bluefin από Superchips.

Golf Mk7 1.6 TDI 105ps remap

 

pipercross panel filter

Για αυτό τι γνώμη έχετε ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Superchips bluefin είχε βάλει ένα παλικάρι από Θεσσαλονίκη σε Passat tdi 105hp και είχε πολύ καλά αποτελέσματα!!
Αν δεν κάνω λάθος το bluefin το κουμπωνεις στην θύρα obd και το προγράμμα περνάει κατευθείαν στον εγκέφαλο και μετά το ξεκουμπωνεις, θέλω να πω ότι δεν είναι κάποιος παράλληλος εγκέφαλος και είναι πολύ καλό αυτό!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι μια συσκευή στην οποία είναι φορτωμενος ο χάρτης. Αποθηκευεις τον μαματο χάρτη στον υπολογιστή και μετά φορτώνεις τον νέο στο αυτοκίνητο. Μπορείς οπότε θέλεις να το γυρίσεις στο μαμά πρόγραμμα. Επίσης κάνει και reset στο flash counter.

 

bluefin VW Golf VII 1.6 TDI 105

Ιδού τα αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Εχει τοποθετησει κανεις προγραμμα στοGolf VI TDI Bluemotion?

Και αν ναι απο που?
Μπορει να μας δωσει καποιες πληροφοριες?

:hi:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και απο εμενα...

Κατοχος ενος Golf Plus 1.6 TDi 105PS DSG, mont 12-2012 (πιανετε στα Golf V ή στα VI δεν γνωριζω αλλα στο section του forum για τα 5αρια δεν βρηκα αντιστοιχο μυνημα οποτε ποσταρω εδω ελπιζω να μην ενοχλει) το αυτοκινητο ειναι εισαγωγης και πλεον εχει 130κατι χιλιαδες χλμ...το μοτερ δεν δειχνει να εχει προβληματα απο οτι μπορω να καταλαβω...

εθνικη με ταχυτητες ταξιδιου 140κοντερ 132 στο gps (δεν παω παραπανω) δεν εχω κανενα προβλημα με καλυπτει ακομα και φορτωμενο σχετικα δεν με εχει προβληματισει...οταν ομως κινουμε μονος (δλδ χωρις την οικογενεια) σε επαρχιακα κομματια (πχ οποιος εχει κανει Τριπολη - Σπαρτη και τουμπα απο τον παλιο δρομο) σε προσπεραση θελει την προσπαθεια του κατι που καποιες φορες το κανει κτλ κτλ θα ηθελα να εχει λιγο παραπανω γκαζι...βεβαια παιζει και τον ρολο του το DSG που εχει μια υστερηση ειδικα οταν ειναι σε νορμαλ και οχι σε σπορ επιλογη...οπως και να εχει θα εκτιμουσα λιγο παραπανω γκαζι να ξυπνησει λιγο γιατι για τα γουστα μου ειναι λιγο νοχελικο...

το αυτοκινητο χρησιμοποιειτε καθημερινα και απο την συζυγο οποτε το θεμα οικονομια και φιλικοτητας (οσο δεν το πατας να μην καιει δλδ γιατι οταν το πατας δεν μπορεις να περιμενεις να μην καψει) συνεχιζει να ειναι στα ζητουμενα...το αυτοκινητο ειναι οικογενειακο...και δεν θα ηθελα να αλλαξω αυτοκινητο για πολλα χλμ ακομα οποτε το θεμα αξιοπιστιας ειναι επισης ζητουμενο...

Στην ερωτηση μου,

Τι προτεινετε...προγραμμα κονσερβα ή προγραμματιστη...

αν κονσερβα πχ REVO που ξερω οτι ειναι γνωστη για VAG ειναι καλη λυση?

αν προγραμματιστης υπάρχουν αξιοπιστοι (αεριτζιδες υπηρχαν και παλια) στην αγορα που δεν κυνηγανε μονο νουμερα αλλα εχεις και ενα μοτερ που δουλευει σωστα...δεδομενου οτι τα diesel ειναι καινουργιο θεμα για αυτους...

(εχω μιλησει ηδη με, http://www.chiptronic.gr/, αλλα δεν ξερω ποια μπορει να ειναι η εμπειρια τους οπως και των υπολοιπων στο χωρο σε κατι που δεν ειναι βενζινη...)

Βλεπω πχ οτι η ΜΤΜ δινει για το μοτερ μου 125ατια ενω ελληνες προγραμματιστες δινουν σχεδον 145ατια...με αντιστοιχες διαφορες σε ροπη...

την παραπανω ερωτηση δεν θα την εκανα αν προκειτο για βενζινη γιατι ξερω και απο προσωπικη εμπερια στο προηγουμενο οτι προγραμματιστης ηταν καλυτερη λυση απλα ΔΕΝ μπορω να ξερω λογω πετρελαιου τι παιζει πλεον μιας και ειναι σχετικα καινουργιο το αντικειμενο για αυτους...επισης εχω χαθει απο τα δρομενα αρκετο καιρο ωστε να μην γνωριζω πλεον ποιοι ειναι οι καλοι και ποιοι οχι στον χωρο αρα και παω στα τυφλα...ασε που ειναι η πρωτη φορα που εχω αυτοκινητο group vag και αρα ετσι και αλλιως εχω σχετικη αγνοια του χωρου...

ιδανικα θα ηθελα δοκιμασμενες λυσεις οχι απαραιτητα με τα περισσοτερα αλογα στα νουμερα αλλα κυριως αξιοπιστα και σωστα ρυθμισμενο μοτερ...

Ελπιζω να μην κουρασα.

Ευχαριστω εκ των προταιρων...

 

 

Edited by asotosios
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.