leonenero Posted April 5, 2017 Report Share Posted April 5, 2017 2 hours ago , Nrgakos3 said: Σε ποιό κινητήρα; Το έβαλες μόνος σου με το bluefin ή σε αντιπρόσωπο; Η ροπή κατέβηκε καθόλου στις πιο χαμηλές στροφές (πχ κάτω από 1500 που στο δικό μου 1,6TDI Tiguan έχει μια "καθυστέρηση" ) εσυ τι εκανες το γκολφ το πουλησες και πηγες tiguan μερια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted April 5, 2017 Report Share Posted April 5, 2017 Ακριβώς! Μεγάλωσε η οικογένεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted April 6, 2017 Author Report Share Posted April 6, 2017 (edited) On 04/05/2017 at 10:56 ΠΜ, Nrgakos3 said: Σε ποιό κινητήρα; Το έβαλες μόνος σου με το bluefin ή σε αντιπρόσωπο; Η ροπή κατέβηκε καθόλου στις πιο χαμηλές στροφές (πχ κάτω από 1500 που στο δικό μου 1,6TDI Tiguan έχει μια "καθυστέρηση" ) Στον 1.6 TDI (105) πήρα το bluefin από το Νίκο Σπέης rsmotorspost αντιπρόσωπο της Superchips εδώ. Το έβαλα μόνος μου είναι πολυ απλό . Το αυτοκίνητο είναι πιο ζωηρό από χαμηλά. Edited April 8, 2017 by ANGO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlos01 Posted April 21, 2017 Report Share Posted April 21, 2017 Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Είδα για αυτό το πρόγραμμα στη Θεσσαλονίκη. http://mega-speed.de/kraftfahrzeuge/pkw/volkswagen/volkswagen-golf/volkswagen-golf-7.html Τι λέτε?? Αξίζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuhiro Posted April 22, 2017 Report Share Posted April 22, 2017 On 4/21/2017 at 6:27 PM, pavlos01 said: Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Είδα για αυτό το πρόγραμμα στη Θεσσαλονίκη. http://mega-speed.de/kraftfahrzeuge/pkw/volkswagen/volkswagen-golf/volkswagen-golf-7.html Τι λέτε?? Αξίζει. Καλησπέρα φίλε μου αν θες στείλε μου prive μήνυμα το φοράω εδώ και λίγο καιρό,Είμαι πλήρως ικανοποιημένος έχω δει τρομερή διαφορά στο αμάξι απο άποψη νεύρου σε όλο το φάσμα των στροφών.Το αμάξι έχει νεύρο από τις 1500-4200 είναι λες και οδηγάω άλλο αμάξι.Από θέμα κατανάλωσης μέσα στην πόλη με χαλαρή οδήγηση είμαι μισό λίτρο κάτω εκτός πόλης στα 110 ίσως είμαι λίγο ανεβασμένος και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί αλλά στα 130-140 είμαι πάλι περίπου μισό λίτρο κάτω!Για ότι χρειαστείς στείλε μου Inbox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 23, 2017 Report Share Posted April 23, 2017 Γραψτε εδω γι' αυτο ειναι το clubSent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim40 Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 καλημέρα, όντως θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες, γιατί αρχίζει να μεγαλώνει ο ανταγωνισμός... Πρόσφατα έμαθα οτι και η APR έβγαλε πρόγραμμα για τα 1.6tdi με +40 άλογα περίπου. όποιος από την ομάδα έχει περισσότερες πληροφορίες καλοδεχούμενες... Kazuhi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuhiro Posted April 28, 2017 Report Share Posted April 28, 2017 (edited) 8 hours ago, dim40 said: καλημέρα, όντως θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες, γιατί αρχίζει να μεγαλώνει ο ανταγωνισμός... Πρόσφατα έμαθα οτι και η APR έβγαλε πρόγραμμα για τα 1.6tdi με +40 άλογα περίπου. όποιος από την ομάδα έχει περισσότερες πληροφορίες καλοδεχούμενες... Kazuhi Τα 40 άλογα με ένα πρόγραμμα για ένα τέτοιο εργοστασιακό αμάξι χωρίς κατάργηση DPF και εξάτμιση είναι πολλά κατά την γνώμη και δεν πιστέυω να βγουν στο δυναμόμετρο. Έχω δει αυτά τα άλογα(150 περίπου) σε Α3 με το ίδιο μοτερ με FMIC+Καταργηση DPF+Εξατμιση(Darkside)+Προγραμμα. Αλλά η παροχή της εργοαστασιακής τουρπίνας τελειώνει στα 160-165 άλογα περίπου, Με ένα πρώτο στάδιο E-tuners, Megaspeed, Apr, Chiptunic(SPtunes Έλληνες προγραματιστές ο ένας Αθήνα και ο άλλος Θεσσαλονίκη), REVO(Το έχουν βγάλει σε ένα Beta αυτοκίνητο στα 145 άλογα 33 κιλά ροπή αν δεν κάνω λάθος) και γενικά όλες αυτές οι "κονσέρβες" δίνουν περίπου 30 άλογα και 5-6 κιλά ροπή. Μόλις βρω χρόνο θα σας ανεβάσω και την δική μου δυναμομέτρηση! On 4/23/2017 at 8:12 AM, nikdev said: Γραψτε εδω γι' αυτο ειναι το club Sent from my iPhone using Tapatalk Έχεις δίκιο αγορίνα για να μαθαίνουν και τα υπόλοιπα παιδιά! Απλά δεν μπορώ να γράφω γενικά πράγματα και δεν ξέρουν μήπως κάποια θεωρηθούν διαφήμιση. Υ.Γ: Σε λίγες μέρες είναι να περάσω και ένα φίλτρο KN Edited April 28, 2017 by Kazuhiro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted April 28, 2017 Author Report Share Posted April 28, 2017 Με το φίλτρο τελικά τι ισχύει; Πολλοί λένε ότι στα Diesel δεν κάνει διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted April 29, 2017 Report Share Posted April 29, 2017 13 hours ago , ANGO said: Με το φίλτρο τελικά τι ισχύει; Πολλοί λένε ότι στα Diesel δεν κάνει διαφορά. και εγω αυτο περιμενω να μαθω.Αν βοηθαει εστω και λιγο την τουρμπινα να συκωσει πιεση πιο γρηγορα θα εβαζα και εγω.Διαφορετικα τζαμπα λεφτα θα ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted April 29, 2017 Report Share Posted April 29, 2017 βάλτε ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στο εργοστασιακό κουτί μόνο και μόνο για να μην σκατε χρήματα στο εργοστασιακό και λίγο και λιγάκι.εμενα πάντως όταν άλλαξα το πάνελ και έβαλα bmc πάνελ σε δοκιμή με διάφορα μερικών λεπτών είδα 4 γραμμάρια peak παραπάνω όχι τπτ το ιδιαίτερο αλλά κάτι πήρε και ακούω και την τουρμπίνα πιο πολύ χαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted April 29, 2017 Author Report Share Posted April 29, 2017 (edited) Συγκεντρωτικά έχω βρει αυτά τα φίλτρα πάνελ : bmc kn Revo pipercross jrfilters Edited April 29, 2017 by ANGO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuhiro Posted April 30, 2017 Report Share Posted April 30, 2017 Το φίλτρο χωρίς κάποιο πρόγραμμα είναι άχρηστο!Με ενα σωστό πρόγραμμα ίσως να δώσει λίγη παραπάνω ροπή στα χαμηλά.Πάντως για να λέμε την άληθεια δεν αξίζει να λεφτά του για εμένα είναι απλά ένα πείραμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted April 30, 2017 Author Report Share Posted April 30, 2017 Ναι εννοείται με πρόγραμμα. Αν δίνει έστω και λίγο παραπάνω ροπή καλό θα είναι να βάλουμε. Ξέρει κάποιος αν είναι καλύτερα τα λαδωμένα φίλτρα ή αυτά που είναι ξηρού τύπου σαν της Revo ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teo62045 Posted April 30, 2017 Report Share Posted April 30, 2017 Όχι λάδι γιατί κολλάει στον αισθητήρα με αποτέλεσμα να χαλασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted April 30, 2017 Author Report Share Posted April 30, 2017 18 λεπτά πριν , Teo62045 said: Όχι λάδι γιατί κολλάει στον αισθητήρα με αποτέλεσμα να χαλασει Άρα καλύτερα ξηρού τύπου. Εκτός από της Revo υπάρχει άλλο ξηρού τύπου ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 30, 2017 Report Share Posted April 30, 2017 Βάλε αυτό, πάρε και το κιτ της pipercross για συντήρηση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted April 30, 2017 Report Share Posted April 30, 2017 2 hours ago, ANGO said: Ναι εννοείται με πρόγραμμα. Αν δίνει έστω και λίγο παραπάνω ροπή καλό θα είναι να βάλουμε. Ξέρει κάποιος αν είναι καλύτερα τα λαδωμένα φίλτρα ή αυτά που είναι ξηρού τύπου σαν της Revo ; Τα λαδωμένα επειδή το είχα ψάξει πολύ ένα φεγγάρι πριν καταλήξω σε λαδωμένο που χρησιμοποιώ εδώ και 6 χρόνια, είναι πιό ελεύθερα και αναλόγως το μοντέλο έως πολύ πιό ελεύθερα από τα ξηρού τύπου, διαθέτοντας πολύ πιό λεπτά τοιχώματα και πολύ μεγαλύτερους πόρους, γιαυτό και χρειάζονται λάδι ώστε να συγκρατεί τα μικροσωματίδια. Το όφελος είναι στην απόδοση, το αρνητικό είναι στον καθαρισμό και γενικά τη συντήρησή του που απαιτεί περισσότερη φροντίδα και χρόνο. Υπάρχουν ειδικά καθαριστικά βέβαια που κάνουν τον καθαρισμό απλή διαδικασία, αλλά ένα τεταρτάκι θα το φας, και μετά θέλει στέγνωμα μακριά από τον ήλιο, μόνο σε σκιερό μέρος και απαγορεύεται το στέγνωμα με αέρα π.χ. πιστολάκι, τοποθέτηση δίπλα σε κλιματιστικό κτλ., πρέπει δηλαδή το στέγνωμα να γίνει με απόλυτα φυσικό τρόπο, αργά αργά, άρα μπορεί να πάρει και 2-3 μέρες. 2 hours ago, Teo62045 said: Όχι λάδι γιατί κολλάει στον αισθητήρα με αποτέλεσμα να χαλασει Συνονόματε δεν ξέρω αν είναι λόγω του συγκεκριμένου αισθητήρα αυτό, εγώ μπορώ να μιλήσω για τον δικό μας maf ο οποίος δεν διατρέχει τον παραμικρό κίνδυνο διότι πρόκειται για ειδικό λάδι που δεν φτάνει ποτέ μέχρι εκεί, ζήτημα είναι αν θα περάσει καν το φίλτρο για να μπει στη σωλήνα και αν συμβεί το πολύ πολύ να είναι για 2-3 εκατοστά και αυτό από λάθος του χρήστη αν βάλει υπερβολικό λάδι, κανονικά το λάδι μένει εντός του φίλτρου. Το λάδι το ψεκάζεις κυκλικά μέχρι ίσα ίσα να δεις ότι οι εξωτερικοί πόροι έχουν γεμίσει, και μετά αρχίζεις το μασάζ με αγάπη και φροντίδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted April 30, 2017 Author Report Share Posted April 30, 2017 49 λεπτά πριν , nikdev said: Βάλε αυτό, πάρε και το κιτ της pipercross για συντήρηση. Αυτό είναι ξηρού τύπου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 30, 2017 Report Share Posted April 30, 2017 Αφρου. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted May 1, 2017 Author Report Share Posted May 1, 2017 13 hours ago , nikdev said: Αφρου. Sent from my iPhone using Tapatalk Δεν το ψεκάζεις με λάδι δηλαδή ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 1, 2017 Report Share Posted May 1, 2017 Δεν θα παθει τιποτα το μοτερ σου οποιο και να βαλεις. Μην ανχωνεσαι.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted May 3, 2017 Author Report Share Posted May 3, 2017 Ισχύει τελικά ότι ανεβάζει πίεση η τουρμπινα πιο γρήγορα με πιο ελεύθερο φίλτρο; Γενικά σκέφτομαι να το δοκιμάσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted May 3, 2017 Report Share Posted May 3, 2017 15 λεπτά πριν , ANGO said: Ισχύει τελικά ότι ανεβάζει πίεση η τουρμπινα πιο γρήγορα με πιο ελεύθερο φίλτρο; Γενικά σκέφτομαι να το δοκιμάσω. εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο απλά παρατήρησα ότι ακούγετε η τουρμπίνα να φουσκώνει και στο άσε ακούγετε κάτι σαν σκαστρα που δεν είναι σκαστρα γιατί δεν έχει ώντας ντίζελ και φυσικά μέσω vcds είδα και μερικά γραμμάρια αέρα παραπάνω peak!!!πίεση η ίδια εννοείται!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted May 3, 2017 Report Share Posted May 3, 2017 Να ρωτήσω κάτι. Το dsg 7 με ροπή πάνω από 250 Nm είναι εντάξει; Γιατί παρατηρώ ότι σε όσα έχουν αυτό το κιβώτιο εργοστασιακά δεν έχουν παραπάνω ροπή (μπορεί να κάνω και λάθος). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...