Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

Η ζέστη παίζει μεγάλο ρόλο. Το αυτοκίνητο φοράει εισαγωγή και αν ναι ποια; Αν ρουφάει από το χώρο της μηχανής μόνο κακό κανεις και το εργοστασιακό φίλτρο κουτί είναι καλύτερο. Επίσης τι καύσιμο χρησιμοποίησες;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η ζέστη παίζει μεγάλο ρόλο. Το αυτοκίνητο φοράει εισαγωγή και αν ναι ποια; Αν ρουφάει από το χώρο της μηχανής μόνο κακό κανεις και το εργοστασιακό φίλτρο κουτί είναι καλύτερο. Επίσης τι καύσιμο χρησιμοποίησες;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , SkyNet said:

Για να έχεις μια εκτίμηση που βρίσκονται αντίστοιχα Golf από τον ίδιο προγραμματιστή: https://www.etuners.gr/vw-golf-vii-1-6-tdi-bluemotion-stage-1/

Δεν είναι μακριά τα νούμερα που είδες δεδομένου ότι η ζέστη είναι τραγική αυτές τις ημέρες. Μιλά μαζί τους και συνεννοησου αντίστοιχα


Sent from my iPhone using Tapatalk

βλεπωντας τη φωτοGolf74-1.jpeg

μπορει ευκολα καποιος να διαπιστωσει οτι το διαγραμμα ιπποδυναμης ξεκιναει απο τις 2000rpm και 100χλμ την ωρα.

με τι ταχτυτητα γινονται οι δυναμομετρησεις στα ντιζελ ρε παιδια?5η? 

Link to comment
Share on other sites

βλεπωντας τη φωτοGolf74-1.jpeg
μπορει ευκολα καποιος να διαπιστωσει οτι το διαγραμμα ιπποδυναμης ξεκιναει απο τις 2000rpm και 100χλμ την ωρα.
με τι ταχτυτητα γινονται οι δυναμομετρησεις στα ντιζελ ρε παιδια?5η? 


Δεν φαίνεται η φωτό.
Δυναμό μετρήσεις συνήθως με 4η


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

βλεπωντας τη φωτοGolf74-1.jpeg
μπορει ευκολα καποιος να διαπιστωσει οτι το διαγραμμα ιπποδυναμης ξεκιναει απο τις 2000rpm και 100χλμ την ωρα.
με τι ταχτυτητα γινονται οι δυναμομετρησεις στα ντιζελ ρε παιδια?5η? 


Δεν φαίνεται η φωτό.
Δυναμό μετρήσεις συνήθως με 4η


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

βλεπωντας τη φωτοGolf74-1.jpeg
μπορει ευκολα καποιος να διαπιστωσει οτι το διαγραμμα ιπποδυναμης ξεκιναει απο τις 2000rpm και 100χλμ την ωρα.
με τι ταχτυτητα γινονται οι δυναμομετρησεις στα ντιζελ ρε παιδια?5η? 


Δεν φαίνεται η φωτό.
Δυναμό μετρήσεις συνήθως με 4η


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

βλεπωντας τη φωτοGolf74-1.jpeg
μπορει ευκολα καποιος να διαπιστωσει οτι το διαγραμμα ιπποδυναμης ξεκιναει απο τις 2000rpm και 100χλμ την ωρα.
με τι ταχτυτητα γινονται οι δυναμομετρησεις στα ντιζελ ρε παιδια?5η? 


Δεν φαίνεται η φωτό.
Δυναμό μετρήσεις συνήθως με 4η


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , SkyNet said:

Η ζέστη παίζει μεγάλο ρόλο. Το αυτοκίνητο φοράει εισαγωγή και αν ναι ποια; Αν ρουφάει από το χώρο της μηχανής μόνο κακό κανεις και το εργοστασιακό φίλτρο κουτί είναι καλύτερο. Επίσης τι καύσιμο χρησιμοποίησες;


Sent from my iPhone using Tapatalk

εχω βαλει μονο kn φιλτρο μετα τον μετρητη αερα και εχω καταργησει το μαμα φιλτροκουτι..θα το ξαναβαλω ομως γιατι εχεις δικιο τραβαει ολη τη ζεστη απο τον κινητηρα και ισως χανει σε αποδοση..ισως βαλω πιο ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι..μονο vpower χρησιμοποιω απο την ωρα που το πηρα...αλλα γιατι να μου δειξει 122 αλογα πριν το προγραμμα δεν μπορω να καταλαβω..

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

βλεπωντας τη φωτοGolf74-1.jpeg

μπορει ευκολα καποιος να διαπιστωσει οτι το διαγραμμα ιπποδυναμης ξεκιναει απο τις 2000rpm και 100χλμ την ωρα.

με τι ταχτυτητα γινονται οι δυναμομετρησεις στα ντιζελ ρε παιδια?5η? 

εμενα μου την εκανε με 4η παντως....

Link to comment
Share on other sites

εχω βαλει μονο kn φιλτρο μετα τον μετρητη αερα και εχω καταργησει το μαμα φιλτροκουτι..θα το ξαναβαλω ομως γιατι εχεις δικιο τραβαει ολη τη ζεστη απο τον κινητηρα και ισως χανει σε αποδοση..ισως βαλω πιο ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι..μονο vpower χρησιμοποιω απο την ωρα που το πηρα...αλλα γιατι να μου δειξει 122 αλογα πριν το προγραμμα δεν μπορω να καταλαβω..

Και γω με 4η νομιζω πως γινεται ανεξαρτητως βενζινης ή πετρελαιου. Ρε συ το θεμα ειναι οτι ολα φασκουν και αντιφασκουν γιαυι ενω τραβαει ζεστο αερα απ το χωρο του κινητηρα εβγαλε παραπνω αλογα πριν τον προγραμματισμό. Κουφο τελειως. Επισης εχει σημασια αυτο που σου ειχα πει, αν γινονται οι μετρησεις με ανοιχτο ή κλειστο καπο γιατι παιζεινα δεις διαφορα αρκετη!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

εχω βαλει μονο kn φιλτρο μετα τον μετρητη αερα και εχω καταργησει το μαμα φιλτροκουτι..θα το ξαναβαλω ομως γιατι εχεις δικιο τραβαει ολη τη ζεστη απο τον κινητηρα και ισως χανει σε αποδοση..ισως βαλω πιο ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι..μονο vpower χρησιμοποιω απο την ωρα που το πηρα...αλλα γιατι να μου δειξει 122 αλογα πριν το προγραμμα δεν μπορω να καταλαβω..

Και γω με 4η νομιζω πως γινεται ανεξαρτητως βενζινης ή πετρελαιου. Ρε συ το θεμα ειναι οτι ολα φασκουν και αντιφασκουν γιαυι ενω τραβαει ζεστο αερα απ το χωρο του κινητηρα εβγαλε παραπνω αλογα πριν τον προγραμματισμό. Κουφο τελειως. Επισης εχει σημασια αυτο που σου ειχα πει, αν γινονται οι μετρησεις με ανοιχτο ή κλειστο καπο γιατι παιζεινα δεις διαφορα αρκετη!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , marvas8686 said:


Και γω με 4η νομιζω πως γινεται ανεξαρτητως βενζινης ή πετρελαιου. Ρε συ το θεμα ειναι οτι ολα φασκουν και αντιφασκουν γιαυι ενω τραβαει ζεστο αερα απ το χωρο του κινητηρα εβγαλε παραπνω αλογα πριν τον προγραμματισμό. Κουφο τελειως. Επισης εχει σημασια αυτο που σου ειχα πει, αν γινονται οι μετρησεις με ανοιχτο ή κλειστο καπο γιατι παιζεινα δεις διαφορα αρκετη!


Sent from my iPhone using Tapatalk

βασιλη οταν την εκανε τη δυναμομετρηση οντως σε θυμηθηκα..με ανοιχτο καπο την εκανε..λες απο αυτο να ειναι μεγαλη αποκλιση?

Link to comment
Share on other sites

Mε 1.6-1.7 bar πρεπει να εχεις 140 αλογα...παιζει ρολο το προγραμμα που εχεις δεν θελει πολυ πιεση θελει παραπανω πετρελαια,επομενο σταδιο με υβριδικο τουρμπο με ιδια πιεση intercooler εξατμιση 180-190 αλογα

Edited by Teo62045
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

βασιλη οταν την εκανε τη δυναμομετρηση οντως σε θυμηθηκα..με ανοιχτο καπο την εκανε..λες απο αυτο να ειναι μεγαλη αποκλιση?

Μπορει γτ φαντασου εσενα τραβαει ολη τη λάβα απ υον χωρο του κινητηρα με κλειστο το καπό. Φιλτροκουτι κ εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Αλλιως αν υπαρχει σκουπα μετωπης, πραγμα χλωμο γτ δε βρηκα πουθενα για μενα που κοιταξα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν , Teo62045 said:

Mε 1.6-1.7 bar πρεπει να εχεις 140 αλογα...παιζει ρολο το προγραμμα που εχεις δεν θελει πολυ πιεση θελει παραπανω πετρελαια,επομενο σταδιο με υβριδικο τουρμπο με ιδια πιεση intercooler εξατμιση 180-190 αλογα

teo δεν ξερω τη πιεση ανεβαζει (συντομα ομως θα βαλω..(μπαρομετρο αν δεν κανω λαθος δε λεγεται?..)..απλα μου φανηκε περιεργο γιατι δεν ανεβηκε η ροπη καθουλου..λες να ειναι λογω τουρμπινας μηπως δε σηκωνει πιεση επιπλεον?δεν επρεπε να παει πανω απο 30 λογικα με το προγραμμα? αφου μου ειπε οτι εβγαλε 28 κιλα πριν το προγραμμα κατι το οποιο μου φαινεται πολυ περιεργο...αντι για 25 3 κιλα πανω μαμα,,δεν ξερω τι να πω..κερδισα μονο ενα κιλο ροπη..

Link to comment
Share on other sites

λογικα δεν εχεις ανεβασει καθολου πιεση ειναι δυσκολος ο εγκεφαλος καμια σχεση με τα βενζινης.εγω πηρα 10 κιλα ροπης απο 20 σιγουρα 30

Link to comment
Share on other sites

57 λεπτά πριν , Teo62045 said:

λογικα δεν εχεις ανεβασει καθολου πιεση ειναι δυσκολος ο εγκεφαλος καμια σχεση με τα βενζινης.εγω πηρα 10 κιλα ροπης απο 20 σιγουρα 30

Μαπα προγραμμα δηλαδη??γιατι δεν ανεβασε?τι πιστευεις οτι μπορει να ειναι?απλα με παραξενευει πολυ που στην e-tuners αθηνα εχουν βγαλει προγραμμα για το ιδιο αμαξι με 145 αλογα 31 κιλα ροπη μετα το προγραμμα. ουσιαστικα για τον ιδιο εγκεφαλο delphi dcm6.2 (αυτον εχει το δικο μου) και εδω δεν επεσα κοντα στα αναμενομενα...

Edited by DinosRline27
Link to comment
Share on other sites

20161205_214121.thumb.jpg.8929a975a51eafb104e9ebc252988ce9.jpg

Να σε ρωτησω. Ειναι αυθεντικο Defi ή replica? Επειδη θελω κ γω να βαλω. Βασικα πηρα ενα ρεπλικα αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα αντιπροσωπευει αυτο που θα δειχνη με την πραγματικοτητα. Απο ποιο σωληνακι πηρες πιεση/υποπιεση; μπορεις να στειλεις καμια φωτο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

 

Ναι replica  ειναι και δειχνει μια χαρα δοκιμασμενο 25 ευρο απο e bay,για πιεση τρυπα σε κολαρο δεν υπαρχει κατι αλο και δεν εχει

υποπιεση μονο πιεση

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγω δεν θα εβαζα ποτε ενα προγραμμα απο τον μπαρμπα με το συνεργειο στην γωνια.

Τα ντιζελ κανανε ενα τσαφ και τα πειραμε χαμπαρι πριν απο 3-4 χρονια εδω στην Ελλαδα,οποτε οποιος πει οτι εχουμε προγραμματιστες εμπειρους σε μοτερ ντιζελ......... μαλον τον εαυτο του κορο'ιδευει.

 

Καλητερα 135 αλογα της revo-mtm-superchips κτλ και το κεφαλι μου  ησυχο,παρα 140 αλογα απο τον  ουρανοκατεβατο προγραμματιστη της διπλανης πολυκατοικιας και την καρδια μου να παει να σπασει απο το αγχος αν το μοτερ θα κλαταρει.

Ποτε εκατσε και εψαξε ο σακης-μακης-τακης-λακης-νοτης τι συμβαινει στο μοτερ μετα απο 10-20.000χλμ με το προγραμμα που εφτιαξε?  ΠΟΤΕ.....Τουλαχιστον οι μεγαλοι βελτιωτες του εξωτερικου που τα δουλευουνε τα ντιζελ εδω και 30 χρονια κατι θα ξερουνε και δεν τα τσιτωνουνε τα προγραμματα.

 

Δεν μπορει τωρα να ερθει ο  ΧΩΒΡΣΤΜΟΚΤΛΓ που ανοιξε μαγαζι πριν απο 5-6 χρονια και να μου πει οτι μπορει να φτιαξει καλητερο προγραμα απο την ΜΤΜ για παραδειγμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εσυ επαθες και δεν έμαθες το ABT και το revo παλιά το πλήρωνες 1200 ευρο και τώρα με 300 ευρο ο νοτις στο φτιάχνει 20 άλογα παραπάνω με επιλογές βενζίνης και ένα σωρό αλά. Εγώ θα το κάνω δεύτερο στάδιο έχει πρόγραμμα η revo π.χ....Μπορείς να καταργησεις dpf με το ABT?τι νομίζεις ότι κάνουν αυτοί καθαρά marketing..Το πρώτο στάδιο για εμας είναι κονσέρβα από εξωτερικό όλοι το ίδιο βάζουν. .Και ποιος κρίνει τι είναι καλλίτερο? 

Edited by Teo62045
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά τεχνογνωσία έχουν οι Έλληνες προγραμματιστές πλέον. Βρείτε έναν που σας ταιριάζει και θα μείνετε ευχαριστημένοι.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά τεχνογνωσία έχουν οι Έλληνες προγραμματιστές πλέον. Βρείτε έναν που σας ταιριάζει και θα μείνετε ευχαριστημένοι.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να ξέρετε ότι οι e-tuners είναι γνωστοί στο εξωτερικό και μία από τις χώρες που έχουν μάλιστα και αντιπρόσωπο είναι οι ΗΠΑ. Στο Αμερικάνικο δε golfmkv ένας από τους πιό έμπειρους στη βελτίωση που λύνει και δένει μοτέρ μόνος του, παράλληλα έχει αναπτύξει και εμπορεύεται δικά του προϊόντα και μάλιστα κάνα δυο που έχω δει καινοτόμα στον χώρο της βελτίωσης και όχι απλά αντιγραφές, που τυγχάνει να είναι και moderator εκεί, έχει σε ένα από τα αμάξια του πρόγραμμα e-tuners. Είμαι βέβαιος ότι ποιοτική δουλειά κάνουν και άλλοι Έλληνες βελτιωτές απλά είμαι σε θέση να γνωρίζω για τον συγκεκριμένο. Δεν είναι όπως κάποτε, πλέον οι Έλληνες βελτιωτές -με εξαίρεση ίσως κάποιων που πάντα θα υπάρχουν- έχουν υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και εξοπλισμού.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.