Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

On 12/7/2017 at 0:49 ΜΜ, Teo62045 said:

 

Ναι replica  ειναι και δειχνει μια χαρα δοκιμασμενο 25 ευρο απο e bay,για πιεση τρυπα σε κολαρο δεν υπαρχει κατι αλο και δεν εχει

υποπιεση μονο πιεση

σε τι μηχανικο να απευθυνθω για ενα μπαρομετρο παιδια?αυτοι που περνανε μπαταριες και τετοια?συγγνωμη αν ειπα μα..ια...αλλα δεν γνωριζω και  θελω να βαλω μπαρομετρο..εχετε να μου προτεινετε κανενα καλο?

Link to comment
Share on other sites

Θα πας να αγοράσεις κάτι σαν αυτό και θα κανεις μια τρύπα στο κέντρο σε ενα τορνο,θα το βιδωσεις από μέσα προς τα έξω στο κολάρο πριν την πεταλούδα και θα παρεις πίεση από εκει

20170714_122149.jpg

Edited by Teo62045
Link to comment
Share on other sites

On 13/7/2017 at 10:01 ΜΜ, DubbeR_ChRoniS said:

δηλαδη με 4η και 2000 στρ εχετε 100 χλμ?γιατι στο ντυνο ετσι λεει...!

κατι δε μου καθεται καλα!

ντιζελ ειναι.

με 5 και 2.000στροφες εχουνε περιπου 120 κοντερ,θεομακρες οι σχεσεις του σασμαν.

Κερδιζεις και σε καυσιμο ετσι.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους.σημερα μπηκε προγραμμα στο polo 6c 1.4tdi με delphi ecu απο την revlimit εδω στην πατρα.

το αμαξι εβγαλε 95αλογα και 25κιλα ροπης ΜΑΜΑ και μετα το προγραμμα πηγε στα 112 αλογα και 28.5κιλα ροπης!!

οπως τα δειτε και στα σχεδιαγραμματα εχει παρει αρκετα αλλα το κυριοτερο ειναι η διαρκεια που εχει και ψηλα παραδειγμα στις 4000 μαμα εχει 78 αλογα ενω μετα τον προγραμματισμο εχει 102 χαοδης διαφορα!

γενικα το αμαξι ειναι ζωντανο παντου και ειμαι πληρως ευχαριστημενος!

τωρα για καταναλωση με μια βολτα χαλαρη μεσα πατρα οπως πηγαινα και πριν ειναι λιγο πιο κατω,σε εθνικη θα δω το σκ που θα κανω ενα μικρο ταξιδακι σε γνωστο δρομο και θα σας πω αμα και ποσο λιγοτερα η περισσοτερα καιει.

το αμαξι τους το πηγα 10:30 και τελειωσαμε κατα τις 4 το απογευμα.

ξεχασα να γραψω οτι το dpf και η egr ειναι ΠΑΝΩ στο αμαξι φυσικα.μετα τι σκ που θα σας πω ποσα καιει θα σας πω και ποσο γρηγορα η αργα γεμιζει το pdf

P70725-181534.jpg

P70725-181540.jpg

Edited by vasilisrx8
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο σε βρισκω! Λογικα τωρα νιωθεις οτι οδηγεις κατι ζωντανο! Καλοταξιδο και να το ευχαριστηθεις! Τους ειχα ρωτησει κ γω αλλα δεν πηγα γτ μου υποσχεθηκαν πιο πολλα αλογα αλλα λιγοτερη ροπη, και επελεξα τη ροπη. Μεχρι τωρα δεν εχω ακουσει για πανω απο 360 Νm που βγαζει το δικο μου.. στα λογια τουλαχιστον. Την αλλη βδομαδα θα γινει δυναμομετρηση και θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , marvas8686 said:

Ωραιο σε βρισκω! Λογικα τωρα νιωθεις οτι οδηγεις κατι ζωντανο! Καλοταξιδο και να το ευχαριστηθεις! Τους ειχα ρωτησει κ γω αλλα δεν πηγα γτ μου υποσχεθηκαν πιο πολλα αλογα αλλα λιγοτερη ροπη, και επελεξα τη ροπη. Μεχρι τωρα δεν εχω ακουσει για πανω απο 360 Νm που βγαζει το δικο μου.. στα λογια τουλαχιστον. Την αλλη βδομαδα θα γινει δυναμομετρηση και θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

36κιλα??μιλαμε για polo 1.4tdi η για golf 1.6tdi?καπου σε εχασα!!με προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο παντα ετσι?απο οσο εχω δει τα golf πανε 31-32κιλα μαξ χωρις να βγαλεις dpf και egr!!!μια δυναμομετρηση θα ηταν καλο να την κανεις!!

ναι πλεον ειναι πιο ζωναντο.

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

Για golf 16αρι tdi. Το ειχα αναφερει πιο πανω γιαυτο.. Ειδα παντως στο προγραμμα που ρυθμιζε 360 Νm και 1,65 bar στην τουρμπινα. Το "κακο" ειναι πως δεν ειχα κανει πριν μετρηση για να δω σε τι αριθμους βρισκομουν. Ηξερα πως ειμαι μαμα. Το προγραμμα μπηκε στον μαμισιο εγκεφαλο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει αφαιρεθει τιποτα. Μπηκε μονο φιλτρο στο pupercross στον παπά και τελικο. Τελη του μηνα θα βαλω σωληνα και τελικο supersprint απο καταλυτη και κατω. Ολα τα υπολοιπα ειναι μαμα!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

με εξατμιση δεν θα κερδισεις τπτ αδερφε τους ρωτησα για να βαλω εξατμιση και μου ειπαν οτι δεν θα δω διαφορα αντε 1 αλογο τπτ αλλο αμα δεν αφαιρεσω dpf!!

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω. Μονο λιγο ηχο θα παρω κ τπτ αλλο. Αλλα dpf δε βγαζω! Αμα βγει θα παω στο λιμανι να το ξεκαπνιζω μαζι με τα κρουαζιεροπλοια.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , vasilisrx8 said:

καλησπερα σε ολους.σημερα μπηκε προγραμμα στο polo 6c 1.4tdi με delphi ecu απο την revlimit εδω στην πατρα.

το αμαξι εβγαλε 95αλογα και 25κιλα ροπης ΜΑΜΑ και μετα το προγραμμα πηγε στα 112 αλογα και 28.5κιλα ροπης!!

οπως τα δειτε και στα σχεδιαγραμματα εχει παρει αρκετα αλλα το κυριοτερο ειναι η διαρκεια που εχει και ψηλα παραδειγμα στις 4000 μαμα εχει 78 αλογα ενω μετα τον προγραμματισμο εχει 102 χαοδης διαφορα!

γενικα το αμαξι ειναι ζωντανο παντου και ειμαι πληρως ευχαριστημενος!

τωρα για καταναλωση με μια βολτα χαλαρη μεσα πατρα οπως πηγαινα και πριν ειναι λιγο πιο κατω,σε εθνικη θα δω το σκ που θα κανω ενα μικρο ταξιδακι σε γνωστο δρομο και θα σας πω αμα και ποσο λιγοτερα η περισσοτερα καιει.

το αμαξι τους το πηγα 10:30 και τελειωσαμε κατα τις 4 το απογευμα.

ξεχασα να γραψω οτι το dpf και η egr ειναι ΠΑΝΩ στο αμαξι φυσικα.μετα τι σκ που θα σας πω ποσα καιει θα σας πω και ποσο γρηγορα η αργα γεμιζει το pdf

P70725-181534.jpg

P70725-181540.jpg

Πολυ καλα αποτελσματα καλοταξιδο φιλε βασιλη..Ισως στο κοντινο μελλον απευθυνθω και εγω se revlimit γιατι απο E-TUNERS δεν εβγαλα ακρη τσαμπα τα εδωσα...παρεπιπτοντως παιδια αν παω σε αλλη εταιρια να μου κουμπωσουν αλλο αρχειο θα εχω κανενα θεμα με τον εγκεφαλο??

Link to comment
Share on other sites

On 26/7/2017 at 2:15 ΜΜ, DinosRline27 said:
Πολυ καλα αποτελσματα καλοταξιδο φιλε βασιλη..Ισως στο κοντινο μελλον απευθυνθω και εγω se revlimit γιατι απο E-TUNERS δεν εβγαλα ακρη τσαμπα τα εδωσα...παρεπιπτοντως παιδια αν παω σε αλλη εταιρια να μου κουμπωσουν αλλο αρχειο θα εχω κανενα θεμα με τον εγκεφαλο??


Αν σου εβαλε προγραμμα θα πρεπει να στο γυρισουν πρωτα σε stock και μετα να βαλουν το δικο τους. Αυτο σημαινει μια εξτρα χρεωση της ταξεως των 30 με 50 ευρω συνηθως. Κατα τα αλλα δεν θα εις κανενα θεμα με εγκεφαλο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γενικά δυο λόγια γιατί ειμαι  κι εγω  σε αναμονή για να βάλω πρόγραμμα στο 1.6 TDI DSG  R Line με Delphi εγκέφαλο.

-Η αφαίρεση του DPF δεν αφήνει ντουμάνια, το αυτοκίνητο έχει και καταλύτη που συγκρατεί τα καυσαέρια . Επίσης περνάει ΚΤΕΟ κανονικά.Μελλοντικά λέγεται οτι θα υπάρχει και καταμέτρηση αιθανόλης που εκει θα υπάρχει πρόβλημα αν αφαιρεθεί το DPF. Θεωρώ οτι μέχρι να φτάσουμε να έχουμε ολα τα ευρωπαικά στάνταρ και μετρήσεις θα έχω πάρει το R. Επομένως όταν βάλω πρόγραμμα θα αφαιρέσω και το DPF.

Θεωρώ οτι ενα καλό πρώτο στάδιο για το 1.6 είναι πρόγραμμα , πάνελ εισαγωγής για πιο γρήγορη απόκριση και μόνο ( η εισαγωγή στο TDI εχει το μαφ που επιτρέπει συγκεκριμένη ποσότητα αέρα οπότε και ελευθέρας να βάλει κανείς άχρηστο είναι) , αφαίρεση dpf.  Επίσης λόγω DSG θεωρώ οτι με το πρόγραμμα θα  πρέπει να μπεί και πρόγραμμα για το DSG για να δουλεύει με μεγαλύτερες πιέσεις διότι με 33-36 κιλα ροπής που δίνει το πρόγραμμα ενδέχεται μακροπρόθεσμα θέμα στα δισκάκια. 

Το να αγγίξουμε τα 150 αλογάκια με ενα τόσο καλό μοτέρ θεωρώ οτι είναι το ιδανικό

Αυτα απο μένα! 

Λεφτά να χουμε να σκορπάμε μαγκές  γιατι εκτός απο μοτέρ εχουμε αναρτήσεις φρένα ζάντες λάστιχα xenon interior και οτι αλλο μας ερθει το πρωί με τον καφε!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , vasilisrx8 said:

εγώ είμαι κάθετος για το dpf στο να βγει, πολύ μαυρίλα και καρκίνος για 4-5 άλογα παραπάνω.

+1

Άλλη δουλειά κάνει ο καταλύτης, άλλη το DPF. Τα μικροσωματίδια που κρατάει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το DPF ευθύνονται για χιλιάδες αναπνευστικές παθήσεις και καρκινογενέσεις στους ανθρώπους. Τι μου φταίνε οι λοιποί γύρω μου και τα παιδάκια να εισπνέουν περαιτέρω καρκίνο; Αν είναι έτσι, πάμε να τα βγάλουμε όλοι, να αποχαιρετίστουμε & σε καμία 10αριά χρόνια, τα λέμε στην κόλαση.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
On 7/25/2017 at 6:27 ΜΜ, vasilisrx8 said:

καλησπερα σε ολους.σημερα μπηκε προγραμμα στο polo 6c 1.4tdi με delphi ecu απο την revlimit εδω στην πατρα.

το αμαξι εβγαλε 95αλογα και 25κιλα ροπης ΜΑΜΑ και μετα το προγραμμα πηγε στα 112 αλογα και 28.5κιλα ροπης!!

οπως τα δειτε και στα σχεδιαγραμματα εχει παρει αρκετα αλλα το κυριοτερο ειναι η διαρκεια που εχει και ψηλα παραδειγμα στις 4000 μαμα εχει 78 αλογα ενω μετα τον προγραμματισμο εχει 102 χαοδης διαφορα!

γενικα το αμαξι ειναι ζωντανο παντου και ειμαι πληρως ευχαριστημενος!

τωρα για καταναλωση με μια βολτα χαλαρη μεσα πατρα οπως πηγαινα και πριν ειναι λιγο πιο κατω,σε εθνικη θα δω το σκ που θα κανω ενα μικρο ταξιδακι σε γνωστο δρομο και θα σας πω αμα και ποσο λιγοτερα η περισσοτερα καιει.

το αμαξι τους το πηγα 10:30 και τελειωσαμε κατα τις 4 το απογευμα.

ξεχασα να γραψω οτι το dpf και η egr ειναι ΠΑΝΩ στο αμαξι φυσικα.μετα τι σκ που θα σας πω ποσα καιει θα σας πω και ποσο γρηγορα η αργα γεμιζει το pdf

P70725-181534.jpg

P70725-181540.jpg

Καλορίζικο το "νέο" αυτοκίνητο!

Αν γίνεται, ενημέρωνέ μας για καταναλώσεις, είναι εντυπωσιακή η αύξηση της ισχύος και της ροπής, ειδικά για εμένα που έχω το 75άρι (μπήκα στο σάιτ της εταιρείας και είδα πως τα νούμερα της αναβάθμισης είναι τα ίδια και για το δικό μου μοτέρ).

Αν επιτρέπεται, για τι ποσό επένδυσης μιλάμε για stage 1?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Polakias TDI said:

Καλορίζικο το "νέο" αυτοκίνητο!

Αν γίνεται, ενημέρωνέ μας για καταναλώσεις, είναι εντυπωσιακή η αύξηση της ισχύος και της ροπής, ειδικά για εμένα που έχω το 75άρι (μπήκα στο σάιτ της εταιρείας και είδα πως τα νούμερα της αναβάθμισης είναι τα ίδια και για το δικό μου μοτέρ).

Αν επιτρέπεται, για τι ποσό επένδυσης μιλάμε για stage 1?

δευτέρα θα σας πω για καταναλώσεις που θα κάνω ένα ταξίδι.σημερα μέσα στην πόλη (Πάτρα) λιγότερη κατανάλωση είχα σε σχέση με πριν.

η τιμή είναι στα 360 αλλά μέχρι αύριο ουσιαστικά που τελειώνει η έκπτωση!!εσύ θα δεις τρελή διάφορα γιατί έχουμε το ίδιο αμάξι απλά εσένα είναι με άλλο πρόγραμμα.το καλό του προγράμματος είναι ότι έχει και διάρκεια ψηλά.βγηλα δοκιμή χθες και τερμάτισε στα 220 στον μισό δρόμο από ότι πριν.χωρις πρόγραμμα πήγαινε  βαριά 202-203 αλλά ήθελε διπλάσια απόσταση για να τα πιασει!

Edited by vasilisrx8
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , vasilisrx8 said:

εγώ είμαι κάθετος για το dpf στο να βγει, πολύ μαυρίλα και καρκίνος για 4-5 άλογα παραπάνω.

 Οσο αφορά το καρκίνος και θα παμε στην κόλαση γυρίστε το κεφάλι σας και κοιτάξτε τους χάρους με τα ταξί ,τα αμάξια που καίνε λάδια, τα φουγάρα απο εργοστάσια που δεν έχουν φίλτρα ,τα λύματα που αφήνουν στις θάλασσες και αναλογιστείτε το ποσοστό επιβάρυνσης που έχει ενα 1.6 αμαξι χωρίς dpf. ( Ολα τα πετρελαιοφόρα πριν το 2010 ειχαν dpf ? Τα φορτηγά ,ταξί  κτλ?) 

Μην παραλογίζεστε και κυρίως μην υπερβάλετε. 

Edited by Archo
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , Archo said:

 Οσο αφορά το καρκίνος και θα παμε στην κόλαση γυρίστε το κεφάλι σας και κοιτάξτε τους χάρους με τα ταξί ,τα αμάξια που καίνε λάδια, τα φουγάρα απο εργοστάσια που δεν έχουν φίλτρα ,τα λύματα που αφήνουν στις θάλασσες και αναλογιστείτε το ποσοστό επιβάρυνσης που έχει ενα 1.6 αμαξι χωρίς dpf. ( Ολα τα πετρελαιοφόρα πριν το 2010 ειχαν dpf ? Τα φορτηγά ,ταξί  κτλ?) 

Μην παραλογίζεστε και κυρίως μην υπερβάλετε. 

Έχεις δίκιο σε αυτούς/αυτά που αναφέρεσαι. Αυτό όμως δε σημαίνει πως νομιμοποιούμαστε ηθικά απέναντι στους γύρω μας (άσε το περιβαλλοντικά σε δεύτερη μοίρα, εξίσου σημαντικό όμως) να κάνουμε και εμείς το ίδιο. Επειδή δε βλέπεις κάτι να βγαίνει από μια εξάτμιση, δε σημαίνει πως είναι υπερβολή, παραλογισμός ή δεν υπάρχει.

Υπήρχαν και πριν την υποχρεωτική οδηγία του 2009 αυτοκίνητα με DPF. Βέβαια, αν δε γίνεται ορθή συντήρηση του αυτοκινήτου ή αντικατάσταση φθαρμένων εξαρτημάτων του αυτοκινήτου όπως το DPF (κάτι που δεν κάνουν όταν έρχεται το πλήρωμα του χρόνου οι επαγγελματίες οδηγοί λόγω κόστους), τότε θα μολύνει οποιοδήποτε αυτοκίνητο, με ρύπους ή σωματίδια, πετρελαιοκίνητο ή βενζινοκίνητο.

Στο όλο θέμα με τους ρύπους, τα καυσαέρια και τα σωματίδια, υπάρχει το περιβαλλοντικό πρόβλημα, ωστόσο έχει δοθεί καθαρά εισπρακτικός χαρακτήρας τα τελευταία χρόνια σε όλους τους τομείς της βιομηχανίας ή των μεταφορών και αυτό ίσως μας κάνει να αδιαφορούμε.

Στον καθένα μας δίνεται η επιλογή να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε. Οκ, ένα αυτοκίνητο δε θα κάνει διαφορά, πολλά όμως κάποια διαφορά θα κάνουν. Ίσως όχι όσο ένα παλιό container ship (αν και υπάρχουν πλέον ζώνες ελέγχου στη θάλασσα & για αυτά, κοντά στις παράκτιες περιοχές, δεχόμαστε πολλούς σχετικούς ελέγχους σε κάθε ελλιμενισμό), αλλά όποτε ανοίγω στο δρόμο το παράθυρο του παιδιού μου στο αυτοκίνητο, θα νιώθω λίγο πιο ήσυχος.

 

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Έχεις δίκιο σε αυτούς/αυτά που αναφέρεσαι. Αυτό όμως δε σημαίνει πως νομιμοποιούμαστε ηθικά απέναντι στους γύρω μας (άσε το περιβαλλοντικά σε δεύτερη μοίρα, εξόδου σημαντικό όμως) να κάνουμε και εμείς το ίδιο. Επειδή δε βλέπεις κάτι να βγαίνει από μια εξάτμιση, δε σημαίνει πως είναι υπερβολή ή δεν υπάρχει.

Υπήρχαν και πριν την υποχρεωτική οδηγία του 2009 αυτοκίνητα με DPF. Βέβαια, αν δε γίνεται ορθή συντήρηση του αυτοκινήτου ή αντικατάσταση φθαρμένων εξαρτημάτων του αυτοκινήτου όπως το DPF (κάτι που δεν κάνουν όταν έρχεται το πλήρωμα του χρόνου οι επαγγελματίες οδηγοί λόγω κόστους), τότε θα μολύνει οποιοδήποτε αυτοκίνητο, με ρύπους ή σωματίδια, πετρελαιοκίνητο ή βενζινοκίνητο.

Στο όλο θέμα με τους ρύπους, τα καυσαέρια και τα σωματίδια, υπάρχει το περιβαλλοντικό πρόβλημα, ωστόσο έχει δοθεί καθαρά εισπρακτικός χαρακτήρας τα τελευταία χρόνια σε όλους τους τομείς της βιομηχανίας ή των μεταφορών και αυτό ίσως μας κάνει να αδιαφορούμε.

Στον καθένα μας δίνεται η επιλογή να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε. Οκ, ένα αυτοκίνητο δε θα κάνει διαφορά, πολλά όμως κάποια διαφορά θα κάνουν. Ίσως όχι όσο ένα παλιό container ship (αν και υπάρχουν πλέον ζώνες ελέγχου στη θάλασσα & σε αυτά, κοντά στις παράκτιες περιοχές), αλλά όταν ανοίγω στο δρόμο το παράθυρο του παιδιού μου στο αυτοκίνητο, θα νιώθω λίγο πιο ήσυχος.

 

Με βρίσκει σύμφωνο η οπτική σου. Απλά θεωρώ οτι το ποσοστό των ανθρώπων που ασχολείται με την βελτίωση του diesel είναι εξαιρετικά μικρό και επηρεάζει απειροελάχιστα . Βέβαια απο ηθική σκοπιά συμφωνώ μαζί σου. Επειδή όμως το εψαξα λίγο απο χτές μίλησα με εναν γνωστό εξατμισά που με ενημέρωσε πως υπάρχει dpf για αναβάθμιση του diesel. Μόλις έχω περισσότερα στοιχεία θα ενημερώσω .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν από κατανάλωση τα ίδια με τάσεις για λιγότερη αλλά θέλει προσπάθεια για να πας παρακάτω.παει όμως.το dpf γεμίζει πιο αργά όπως πριν κάνω την επισημη αναβάθμιση μαζί με την αλλαγή του δισκοπλατο βολάν στην αντιπροσωπεία πριν 1.5χρονο 

 

κάτι που παρατήρησα είναι ότι άμα πας με πολλά δλδ 120-130 κάνει παθητική Αναγέννηση όπως πριν την επίσημη αναβάθμιση του εγκεφάλου όπως έγραψα παραπάνω.δεν ξέρω τι είχε κάνει η vw με την αναβάθμιση που μου είχε κάνει αλλά πλέον είναι καλύτερα τα πράγματα δεν κάνει Αναγέννηση κάθε 300χλμ αλλά θα αργήσει να κάνει όπως στις αρχές που έκανε κάθε 800-1000 ανάλογα το που το κινούσα το αμάξι.αυτα από εμένα θα επανέλθω για το θέμα καταναλωσης και dpf αφού κάνω 2000-3000χλμ για να έχουμε μια καλύτερη οπτική πάνω σε αυτά.

Link to comment
Share on other sites

On 25/7/2017 at 6:27 ΜΜ, vasilisrx8 said:

καλησπερα σε ολους.σημερα μπηκε προγραμμα στο polo 6c 1.4tdi με delphi ecu απο την revlimit εδω στην πατρα.

το αμαξι εβγαλε 95αλογα και 25κιλα ροπης ΜΑΜΑ και μετα το προγραμμα πηγε στα 112 αλογα και 28.5κιλα ροπης!!

οπως τα δειτε και στα σχεδιαγραμματα εχει παρει αρκετα αλλα το κυριοτερο ειναι η διαρκεια που εχει και ψηλα παραδειγμα στις 4000 μαμα εχει 78 αλογα ενω μετα τον προγραμματισμο εχει 102 χαοδης διαφορα!

γενικα το αμαξι ειναι ζωντανο παντου και ειμαι πληρως ευχαριστημενος!

τωρα για καταναλωση με μια βολτα χαλαρη μεσα πατρα οπως πηγαινα και πριν ειναι λιγο πιο κατω,σε εθνικη θα δω το σκ που θα κανω ενα μικρο ταξιδακι σε γνωστο δρομο και θα σας πω αμα και ποσο λιγοτερα η περισσοτερα καιει.

το αμαξι τους το πηγα 10:30 και τελειωσαμε κατα τις 4 το απογευμα.

ξεχασα να γραψω οτι το dpf και η egr ειναι ΠΑΝΩ στο αμαξι φυσικα.μετα τι σκ που θα σας πω ποσα καιει θα σας πω και ποσο γρηγορα η αργα γεμιζει το pdf

P70725-181534.jpg

P70725-181540.jpg

Καλησπέρα τρείς ερωτήσεις και απο εμένα,

1 Στα παλαιότερα που ήταν 1.6 tdi 90hp γιατι να δίνει περισσότερα αλογα και ροπή λόγω κυβικών ειναι τεράστια η διαφορα;

2 Με το πρόγραμμα ακούγεται περισσότερο το σφύριγμα της τουρμπίνας;

3 Ορισμένοι λετε οτι κάνατε ελεγχο το dpf αν ειναι αδειο, επειδή εμενα νιώθω οτι εχει πέσει λιγο το αμάξι παρα τα καθαριστικά που βάζω πως κάνω έλεγχο αν γεμισε το dpf;;

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.