Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

3 hours ago , marvas8686 said:


Για την ακριβεια 149 αλογα και 321 Nm (32kgm).. τα 100 δν τα χω μετρησει να σ πω τη αληθεια. 920fd654a720d88a72eecefc522d4fd9.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καταλαβα. Απλως απο αναγραμματισμο εγραφες 37 κιλα και κατι δε μου κολλουσε.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι βάλατε revo σε πόσα χιλιόμετρα/μέρες καταλάβατε μεγάλη διαφορά; Έβαλα χθές στο 1.6 tdi tiguan και δε πρόλαβα να κάνω ακόμα πολλά χιλιόμετρα ..

Link to comment
Share on other sites

Όσοι βάλατε revo σε πόσα χιλιόμετρα/μέρες καταλάβατε μεγάλη διαφορά; Έβαλα χθές στο 1.6 tdi tiguan και δε πρόλαβα να κάνω ακόμα πολλά χιλιόμετρα ..

Αμεσως!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπερα απο μενα ήθελα να αναφέρω με την σειρά μου το αποτέλεσμα μετα απο πρόγραμμα που έβαλα σήμερα στην microchips tuning ακούγωντας τον φιλο archo στις προηγούμενες σελίδες εδώ..Έδωσα λοιπόν μια ευκαιρία και κατέβηκα αθήνα για αυτόν τον λόγο μονο..Αφού λοιπόν έφτασα εκει κάναμε την πρώτη δυναμομέτρηση και έβγαλε 122 αλογα και 23 κιλά ροπή..ουσιαστικά ο προηγούμενος στον οποιο είχα πάει λάρισα όπως μου είπανε στην microchips tuning δεν έκανε σωστό προγραμματισμό μπορεί ακόμα και να μην πέρασε αρχείο καν στον εγκέφαλο και πολύ πιθανόν λανθασμένες μέτρησεις στο δυναμόμετρο διότι θα έπρεπε το αμάξι να ήταν πανω απο 135 άλογα τουλάχιστον και ροπή πάνω απο 30 κιλά(όπως τα περισσότερα 1.6tdi)..Για να μην τα πολυλογώ αφού το γυρισε σε μαμα με 113 άλογα και 25 κιλά ροπή δυναμομετρημένα  εργοστασιακά, έφτιαξε το πρόγραμμα ο γιώργος το περάσαμε στο αυτοκίνητο και με την πρώτη δυναμομέτρηση το αμάξι εκτοξεύθηκε στα 147 άλογα και 32 κιλά ροπή.με το αμέσως επόμενο πάτημα να ακολούθει στα ίδια νούμερα me απειροελάχιστες διαφορές..το αμάξι το κατάλαβα απο τα πρώτα μέτρα που έκανα φεύγωντας απο εκεί αλάζωντας και ανοίγωντας λιγο την 2α..Πολύ περισσότερο νεύρο σε μεγαλύτερπο φάσμα στροφών..συν λίγο χαμηλότερη κατανάλωση έγραφε ο υπολογιστής κατά την επιστροφή μου πίσω..Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος και απο εξυπηρέτηση και απο αποτέλεσμα τώρα μένει να δουλέψω λίγο το αμάξι για να δω πως θα πάει γιατί αργότερα πάμε για υβριδική τουρμπίνα και λοιπά αλλα μέχρι τότεεε έχει ο θεός..αυτά απο εμένα..Ευχαριστώ φίλε Archo...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπερα απο μενα ήθελα να αναφέρω με την σειρά μου το αποτέλεσμα μετα απο πρόγραμμα που έβαλα σήμερα στην microchips tuning ακούγωντας τον φιλο archo στις προηγούμενες σελίδες εδώ..Έδωσα λοιπόν μια ευκαιρία και κατέβηκα αθήνα για αυτόν τον λόγο μονο..Αφού λοιπόν έφτασα εκει κάναμε την πρώτη δυναμομέτρηση και έβγαλε 122 αλογα και 23 κιλά ροπή..ουσιαστικά ο προηγούμενος στον οποιο είχα πάει λάρισα όπως μου είπανε στην microchips tuning δεν έκανε σωστό προγραμματισμό μπορεί ακόμα και να μην πέρασε αρχείο καν στον εγκέφαλο και πολύ πιθανόν λανθασμένες μέτρησεις στο δυναμόμετρο διότι θα έπρεπε το αμάξι να ήταν πανω απο 135 άλογα τουλάχιστον και ροπή πάνω απο 30 κιλά(όπως τα περισσότερα 1.6tdi)..Για να μην τα πολυλογώ αφού το γυρισε σε μαμα με 113 άλογα και 25 κιλά ροπή δυναμομετρημένα  εργοστασιακά, έφτιαξε το πρόγραμμα ο γιώργος το περάσαμε στο αυτοκίνητο και με την πρώτη δυναμομέτρηση το αμάξι εκτοξεύθηκε στα 147 άλογα και 32 κιλά ροπή.με το αμέσως επόμενο πάτημα να ακολούθει στα ίδια νούμερα me απειροελάχιστες διαφορές..το αμάξι το κατάλαβα απο τα πρώτα μέτρα που έκανα φεύγωντας απο εκεί αλάζωντας και ανοίγωντας λιγο την 2α..Πολύ περισσότερο νεύρο σε μεγαλύτερπο φάσμα στροφών..συν λίγο χαμηλότερη κατανάλωση έγραφε ο υπολογιστής κατά την επιστροφή μου πίσω..Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος και απο εξυπηρέτηση και απο αποτέλεσμα τώρα μένει να δουλέψω λίγο το αμάξι για να δω πως θα πάει γιατί αργότερα πάμε για υβριδική τουρμπίνα και λοιπά αλλα μέχρι τότεεε έχει ο θεός..αυτά απο εμένα..Ευχαριστώ φίλε Archo...
Ωραίος ο φίλος....
Καλά χιλιόμετρα να εχεις παντα απροβληματιστα και να το ευχαριστηθείς...

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , DinosRline27 said:

Παιδιά καλησπερα απο μενα ήθελα να αναφέρω με την σειρά μου το αποτέλεσμα μετα απο πρόγραμμα που έβαλα σήμερα στην microchips tuning ακούγωντας τον φιλο archo στις προηγούμενες σελίδες εδώ..Έδωσα λοιπόν μια ευκαιρία και κατέβηκα αθήνα για αυτόν τον λόγο μονο..Αφού λοιπόν έφτασα εκει κάναμε την πρώτη δυναμομέτρηση και έβγαλε 122 αλογα και 23 κιλά ροπή..ουσιαστικά ο προηγούμενος στον οποιο είχα πάει λάρισα όπως μου είπανε στην microchips tuning δεν έκανε σωστό προγραμματισμό μπορεί ακόμα και να μην πέρασε αρχείο καν στον εγκέφαλο και πολύ πιθανόν λανθασμένες μέτρησεις στο δυναμόμετρο διότι θα έπρεπε το αμάξι να ήταν πανω απο 135 άλογα τουλάχιστον και ροπή πάνω απο 30 κιλά(όπως τα περισσότερα 1.6tdi)..Για να μην τα πολυλογώ αφού το γυρισε σε μαμα με 113 άλογα και 25 κιλά ροπή δυναμομετρημένα  εργοστασιακά, έφτιαξε το πρόγραμμα ο γιώργος το περάσαμε στο αυτοκίνητο και με την πρώτη δυναμομέτρηση το αμάξι εκτοξεύθηκε στα 147 άλογα και 32 κιλά ροπή.με το αμέσως επόμενο πάτημα να ακολούθει στα ίδια νούμερα me απειροελάχιστες διαφορές..το αμάξι το κατάλαβα απο τα πρώτα μέτρα που έκανα φεύγωντας απο εκεί αλάζωντας και ανοίγωντας λιγο την 2α..Πολύ περισσότερο νεύρο σε μεγαλύτερπο φάσμα στροφών..συν λίγο χαμηλότερη κατανάλωση έγραφε ο υπολογιστής κατά την επιστροφή μου πίσω..Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος και απο εξυπηρέτηση και απο αποτέλεσμα τώρα μένει να δουλέψω λίγο το αμάξι για να δω πως θα πάει γιατί αργότερα πάμε για υβριδική τουρμπίνα και λοιπά αλλα μέχρι τότεεε έχει ο θεός..αυτά απο εμένα..Ευχαριστώ φίλε Archo...

 Μπράβο Ντίνο. Καλοτάξιδο και να το χαρείς!

Ο Γιώργος είναι φοβερά ενημερωμένος προγραμματιστής ! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε όλους.. ειμαι κάτοχος ενός golf 6 160hp 1/2010 ειμαι σε φάση αναζήτησης κατάλληλου προγράμματος για το αυτοκινητο.. υπάρχει κάποιος με το ίδιο αυτοκινητο που το εχει κανει να μου πει εντυπώσεις και τι να προσέξω; Ευχαριστω εκ των προτέρων 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , DinosRline27 said:

Παιδιά καλησπερα απο μενα ήθελα να αναφέρω με την σειρά μου το αποτέλεσμα μετα απο πρόγραμμα που έβαλα σήμερα στην microchips tuning ακούγωντας τον φιλο archo στις προηγούμενες σελίδες εδώ..Έδωσα λοιπόν μια ευκαιρία και κατέβηκα αθήνα για αυτόν τον λόγο μονο..Αφού λοιπόν έφτασα εκει κάναμε την πρώτη δυναμομέτρηση και έβγαλε 122 αλογα και 23 κιλά ροπή..ουσιαστικά ο προηγούμενος στον οποιο είχα πάει λάρισα όπως μου είπανε στην microchips tuning δεν έκανε σωστό προγραμματισμό μπορεί ακόμα και να μην πέρασε αρχείο καν στον εγκέφαλο και πολύ πιθανόν λανθασμένες μέτρησεις στο δυναμόμετρο διότι θα έπρεπε το αμάξι να ήταν πανω απο 135 άλογα τουλάχιστον και ροπή πάνω απο 30 κιλά(όπως τα περισσότερα 1.6tdi)..Για να μην τα πολυλογώ αφού το γυρισε σε μαμα με 113 άλογα και 25 κιλά ροπή δυναμομετρημένα  εργοστασιακά, έφτιαξε το πρόγραμμα ο γιώργος το περάσαμε στο αυτοκίνητο και με την πρώτη δυναμομέτρηση το αμάξι εκτοξεύθηκε στα 147 άλογα και 32 κιλά ροπή.με το αμέσως επόμενο πάτημα να ακολούθει στα ίδια νούμερα me απειροελάχιστες διαφορές..το αμάξι το κατάλαβα απο τα πρώτα μέτρα που έκανα φεύγωντας απο εκεί αλάζωντας και ανοίγωντας λιγο την 2α..Πολύ περισσότερο νεύρο σε μεγαλύτερπο φάσμα στροφών..συν λίγο χαμηλότερη κατανάλωση έγραφε ο υπολογιστής κατά την επιστροφή μου πίσω..Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος και απο εξυπηρέτηση και απο αποτέλεσμα τώρα μένει να δουλέψω λίγο το αμάξι για να δω πως θα πάει γιατί αργότερα πάμε για υβριδική τουρμπίνα και λοιπά αλλα μέχρι τότεεε έχει ο θεός..αυτά απο εμένα..Ευχαριστώ φίλε Archo...

Φίλε χαίρομαι ιδιαίτερα που είχες το αποτέλεσμα που ήθελες. Καλοτάξιδο και καλά ανοίγματα με προσοχή! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

147 αλογα μοιαζουν για αισιοδοξο δυναμομετρο,το αμαξι βελτιωνεται απο την αυξηση ροπης οχι την αυξηση ιπποδυναμης.....εχει κανει καποιος εδω υβριδικο τουρμπο?

Edited by Teo62045
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , Teo62045 said:

147 αλογα μοιαζουν για αισιοδοξο δυναμομετρο.....εχει κανει καποιος εδω υβριδικο τουρμπο?

 Από τα καλύτερα δυναμόμετρα. Με αποδείξεις.

 Και καθόλου αισιόδοξο.  Οι περισσότεροι που μετριούνται λενε «μα εγω αλλου ειχα βγαλει 10 παραπανω» και αλλα τετοια...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Teo62045 said:

εγω εχω μονο προγραμμα και βλεπω αυτα τα χλμ..εσυ τα βλεπεις με τα 147 αλογα?

κοντερ.JPG

Οταν βρω χρονο φιλε τεο θα το τερματισω να δω τελικη. μεχρι τοτε βλεπουμε..απο οσα διαβαζω ομως χωρις να θελω να το παιξω ξερολας και διορθωστε με αν κανω λαθος (γιατι απο τα λαθη μαθαινουμε και μου αρεσει να μαθαινω) η πολλη ροπη σε λιγα αλογα δεν ειναι κατι..δεν λεει κατι.. η πολλη ροπη σε περισσοτερα αλογα εκει κανει δουλεια..αρα νομιζω οι επιδοσεις σε τελικη παραδειγμα  εξαρταται απο τα αλογα και οι απο ροπη..την πολλη ροπη την χρειαζεσαι για να ξεκινησεις να συρεις μια παρα πολυ βαρια συρομενη πορτα και τα αλογα τα χρειαζεσαι για να συνεχισεις να την σερνεις μου ειχε πει καποτε καποιος δικος μου..νομιζω πολυ σωστο..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά τα λες.  μην περιμένεις άλογα από πετρέλαιο δεν έχει δύναμη ψηλά ροπή βγάζει,μόνο για κανένα τροχοσπιτο κάνει.. 

Edited by Teo62045
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Teo62045 said:

Πολύ σωστά τα λες.  μην περιμένεις άλογα από πετρέλαιο δεν έχει δύναμη ψηλά ροπή βγάζει,μόνο για κανένα τροχοσπιτο κάνει.. 

Για αυτο λοιπον τα diesel εχουν θεομακρο σασμαν, ειδικα στην 6η, για να βγαζουν καλες τελικες δουλευοντας στο φασμα του μοτερ που ακομα βγαζει δυναμη. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Teo62045 said:

Πολύ σωστά τα λες.  μην περιμένεις άλογα από πετρέλαιο δεν έχει δύναμη ψηλά ροπή βγάζει,μόνο για κανένα τροχοσπιτο κάνει.. 

Εσυ ρε φίλε ήρθες να το παίξεις έξυπνος? Η ενότητα αφορά τα TDI αν δεν σε ενδιαφέρει να πας να σχολιάσεις αλλού. Τα περι τροχόσπιτου και τις εξυπνάδες τις βλέπω και γελάω. Εχουμε αυτοκίνητα που συνδιάζουν την αισθητική ,την οικονομία και τις εξαιρετικές επιδόσεις και κοστίζουν περίπου 30.000 ευρώ .  Και ένας κουβάς με 200 άλογα τρέχει αλλα δεν παύει να είναι κουβάς.  Και η διαφορά μας είναι οτι εμεις με τα TDI δεν χρειάζεται να κάνουμε ετήσιο προυπολογισμό για να πάμε ενα ταξίδι γιατι μας βγαίνει τσάμπα. Γεια χαρα!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Από ποτέ κάνει 30.000ευρω το Golf!όσο για την οικονομία θα την δεις σε λίγο που θα έχει 1.5ευρω το λίτρο η μόνη διαφορά θα είναι 1.5λιτρο στα 100...όπως ήρθαν τα diesel αστραπή έτσι και θα φύγουν από την αγορά.και τώρα που θα τα καταργησουν θα χάσουν και την αξία τους.. Tdi έχω δεν γράφω για να γράφω... 

Link to comment
Share on other sites

Και να ανέβει θα ξαναπέσει. Επίσης η αυτονομία του σε σχέση με την βενζίνη είναι σαφέστατα μεγαλύτερη . Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός οτι η διάρκεια της ζωης ενός dieselοκινητήρα είναι 3πλάσια απο αυτη του βενζινοκινητήρα. 

Οσο αφορά το κόστος  ενα Golf mk7 ΤDI Rline DSG και πολυλειτουργικό εχει 28.000 περίπου. Τέλος σου συστήνω να οδηγήσεις ενα TDI για να δείς αν είναι τροχόσπιτο η όχι..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , Teo62045 said:

Από ποτέ κάνει 30.000ευρω το Golf!όσο για την οικονομία θα την δεις σε λίγο που θα έχει 1.5ευρω το λίτρο η μόνη διαφορά θα είναι 1.5λιτρο στα 100...όπως ήρθαν τα diesel αστραπή έτσι και θα φύγουν από την αγορά.και τώρα που θα τα καταργησουν θα χάσουν και την αξία τους.. Tdi έχω δεν γράφω για να γράφω... 

Και 1,5 να παει το πετρελαιο, παλι ποιο πολλα km θα βγαζει απο ενα βενζινης, και θα εχεις και ροπη που σε βενζινης δεν την εχεις. Τωρα αν τα καταργησουν, μακαρι να τα καταργησουν να ξαναπεσει το πετρελαιοι στα 90 λεπτα, που ηταν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν καταργηθούν θα χάσει την αξία του το αυτοκίνητο.. Τώρα έχουν σειρά τα υβριδικα και μετά τα ηλεκτρικά και η μετάβαση θα γίνει από την βενζίνη... Μήπως έχει κάποιος εδώ υβριδικό τούρμπο? 

Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν , Teo62045 said:

όσο για την οικονομία θα την δεις σε λίγο που θα έχει 1.5ευρω το λίτρο η μόνη διαφορά θα είναι 1.5λιτρο στα 100...όπως ήρθαν τα diesel αστραπή έτσι και θα φύγουν από την αγορά.και τώρα που θα τα καταργησουν θα χάσουν και την αξία τους.. Tdi έχω δεν γράφω για να γράφω... 

Φίλε μου χωρίς καμία παρεξήγηση και επειδη συζήτηση κάνουμε.

 

Αυτό που θα σου πω το λέω γιατί είχα diesel αμάξι, πριν λίγο καιρό. 

Το diesel δεν είναι συγκρίσιμη με την βενζίνη, είναι 2 ανόμοια πράγματα, και 3€ να πάει η Τιμή του είναι πολύ οικονομικότερο από την βενζίνη και βγάζει τα διπλάσια χιλιόμετρα.

 

Για το θέμα κόστος σαν diesel αν δεν το προσέχεις-προσέξεις, να ξέρετε κάποιοι ότι το κόστος είναι το διπλάσιο η και τριπλάσιο στα ανταλλακτικά σε σχέσει με την βενζίνη. 

 

Το πρόβλημα σαν χώρα είναι ότι δυστυχώς έχουμε τα χειρότερα καύσιμα στο diesel και αυτό δεν βοηθάει και ιδιαίτερα την μακροζωία του κινητήρα και τα άλλα μέρη του.

 

Την αξία Τους δεν θα την χάσουν τα diesel, θα την χάσουν τα εισαγόμενα diesel αμάξια και όχι τα Ελληνικά diesel που αγοράστηκαν από Ελλάδα καινούργια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.