Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

3 λεπτά πριν , Teo62045 said:

Με πρόγραμμα εννοείται... Αλλά τόσο πολύ? 

Αφού έχει πρόγραμμα θα πρέπει να ρωτήσεις τον προγραμματιστή σε τι πιέσεις το έχει φτιάξει να δουλεύει.

 

Σε ποια εταιρία έχεις βάλει πρόγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago , Teo62045 said:

Και να το πειράξεις πάλι δεν θα έχει μαυρίλα! 

Δεν ξερω τεο..απλα δεν μου φαινεται καλη ιδεα για 2-3 αλογα να βγαλω dpf..απο οσο γνωριζω δεν παιρνεις και  πολλα αν το βγαλεις..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κερδίζεις σε προβλήματα! 
Και αφήνεις πίσω σου καυσαέρια πολύ πιο βλαβερά αφού δεν έχουν περάσει από το φίλτρο dpf. Πιστεύω ότι είναι ένας αρκετά σοβαρός λόγος για να μη το καταργήσουμε.

Sent from my SM-G928F using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια ερωτηση που με καιει εδω και πολυ καιρο..Εφοσον εχω προγραμμα τωρα και εισαγωγη στο αμαξι πως θα μπορουσα να πετυχω το λεγομενο flutter της τουρμπινας?γινεται?ειμαι ερωτευμενος με αυτον τον ηχο απο μικρο παιδι και θελω να το πετυχω.ξερω οτι δεν κανει καλο για την τουρμπινα αλλα πιστευω πως δεν ανεβαζει το δικο μου τρελες πιιεσεις για να εχει θεμα η τουρμπινα..εχω δοκιμασει τα παντα σχεδον απο φιλτρα αερος(τζαμπα λεφτα) αλλα τιποτα..το μονο που ακουω απο την εισαγωση που εχω τωρα ειναι το λεγομενο rattle kai oxi flutter.. οταν σε φουλ boost πατησω συμπλεκτη και αλλαξω ταχυτητα..συγγνωμη για την φλυαρια μου...και κατι τελευταιο που διαβασα σε αλλη ενοτητα εδω παιρνουν σκαστρα τα TDI???

Link to comment
Share on other sites

σκαστρα τα ντίζελ γενικά δεν παίρνουν το flutter που λες θα σε κάνει να πάρεις την τουρμπίνα στα χέρια πολύ νωρίτερα.αποψη μου μην το κάνεις (δεν ξέρω καν αν γίνεται φυσικά)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ας βάλει aftermarket wg, ας σφίξει την εργοστασιακή 5-6 στροφές ή τέρμα, ή ας αλλάξει σε τουρμπινά το ελατήριο της wg.

Τα έχει γράψει και σε άλλο θέμα.

 

Το σεσουάρ είναι μικρό με μικρό άξονα/φτερωτή το ίδιο και οι σωληνώσεις που δεν ακούγεται τόσο το φτερούγισμα.

Γούστα είναι αυτά του καθενός, να έχουν δουλειά και οι τουρμπινάδες.

Edited by nikdev
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 12/3/2018 at 10:16 ΜΜ, nikdev said:

Ας βάλει aftermarket wg, ας σφίξει την εργοστασιακή 5-6 στροφές ή τέρμα, ή ας αλλάξει σε τουρμπινά το ελατήριο της wg.

Τα έχει γράψει και σε άλλο θέμα.

 

Το σεσουάρ είναι μικρό με μικρό άξονα/φτερωτή το ίδιο και οι σωληνώσεις που δεν ακούγεται τόσο το φτερούγισμα.

Γούστα είναι αυτά του καθενός, να έχουν δουλειά και οι τουρμπινάδες.

Nikdev όταν λες να σφυξουμε 5-6 στροφές την εργοστασιακή τι εννοείς γιατί από όσο ξέρω τα πετρέλαια δεν έχουν Westgate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό μέρος αλλά θέλω να μοιραστώ κάτι μαζί σας. Σήμερα πήγα το golf για εσωτερικό καθαρισμο μηχανής carbon cleaning με υδρογόνο στην Ανατολική Θεσσαλονίκη μαζί με ένα φίλο με audi a4 tdi. Το αποτέλεσμα σε εμένα αρκετά καλό αν και έχω μόνο 35000 χλμ. Το αμάξι ανεβάζει στροφές πιο εύκολα και στο ρελαντί η κατανάλωση βρίσκεται στα 0,5 - 0,6 από  0,7-0,8 που ήταν πριν. Ο φίλος μου όμως με το audi που έχει περίπου 150000 χλμ. στο πρώτο φανάρι που σταμάτησε δίπλα μου ήταν όλος χαμόγελο. Το αμάξι ησύχασε από θόρυβο και ανεβάζει στροφές πιο εύκολα. Γενικά μείναμε και οι δυο πολύ ευχαριστημένοι και θα το κάνουμε μια φορά το χρόνο. Σας το συστήνω ειδικά αν έχετε πολλά χιλιόμετρα. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια ερωτηση(την εχω ξανακανει πιο πισω εδω αλλα δε πηρα καποια ολοκληρωμενη απαντηση) επειδη σκεφτομαι να αναβαθμισω σε τελικο καζανακι πιο ελευθερας ροης χειροποίητο ανοξειδωτο(καταργωντας το μαμα) στο γκολφ ισχυει αυτο που διαβαζω οτι χανεις δυναμη στα χαμηλα αρκετα??και αν ναι κερδιζει ψηλα τιποτα?γενικα αξιζει να προχωρησω σε κατι τετοιο??παρακαλω τα φωτα σας...

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , DinosRline27 said:

Παιδια μια ερωτηση(την εχω ξανακανει πιο πισω εδω αλλα δε πηρα καποια ολοκληρωμενη απαντηση) επειδη σκεφτομαι να αναβαθμισω σε τελικο καζανακι πιο ελευθερας ροης χειροποίητο ανοξειδωτο(καταργωντας το μαμα) στο γκολφ ισχυει αυτο που διαβαζω οτι χανεις δυναμη στα χαμηλα αρκετα??και αν ναι κερδιζει ψηλα τιποτα?γενικα αξιζει να προχωρησω σε κατι τετοιο??παρακαλω τα φωτα σας...

μόνο θόρυβο θα πάρεις από απόδοση τπτ απολύτως.αμα αλλάξεις όλη την εξάτμιση μπορεί να πάρεις 2-3 άλογα χωρίς φυσικά να βγάλεις το dpf

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Θα υπαρξει θεμα με κτεο,καρτες καυσαεριων και λοιπα αν αλλαξω τελικο βασιλη?ισως αλλαξω σε λιγο μεγαλυτερη διαμετρο ολη την εξατμιση αν γινεται οπως λες απο dpf kαι μετα..(εννοειται δεν βγαζω dpf)

Edited by DinosRline27
Link to comment
Share on other sites

Θα υπαρξει θεμα με κτεο,καρτες καυσαεριων και λοιπα αν αλλαξω τελικο βασιλη?ισως αλλαξω σε λιγο μεγαλυτερη διαμετρο ολη την εξατμιση αν γινεται οπως λες απο dpf kαι μετα..(εννοειται δεν βγαζω dpf)

Καλησπερα Ντινο! Θεμα με κτεο δεν θα εχεις κανενα. Ουτε θορυβο.. ουτε ειδα θεμα σε ροπη ψηλα ή χαμηλα. Ισως παρεις καποιο αλογο αλλα δν ξερω να σ πω σιγουρα. Παντως εγω κ ενα χειροποιητο ελευθερο π ειχα βαλει κ με το διπλο τελικο της supersprint που εχω τωρα δεν ειδα καμια διαφορα. Μπορω να σ πω πως με το χειροποιητο σε καποιες φασεις ειχε λιγο πιο σπορτιφ ηχο αλλα σεκαμια περιπτωση ενοχλητικο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα υπαρξει θεμα με κτεο,καρτες καυσαεριων και λοιπα αν αλλαξω τελικο βασιλη?ισως αλλαξω σε λιγο μεγαλυτερη διαμετρο ολη την εξατμιση αν γινεται οπως λες απο dpf kαι μετα..(εννοειται δεν βγαζω dpf)

Καλησπερα Ντινο! Θεμα με κτεο δεν θα εχεις κανενα. Ουτε θορυβο.. ουτε ειδα θεμα σε ροπη ψηλα ή χαμηλα. Ισως παρεις καποιο αλογο αλλα δν ξερω να σ πω σιγουρα. Παντως εγω κ ενα χειροποιητο ελευθερο π ειχα βαλει κ με το διπλο τελικο της supersprint που εχω τωρα δεν ειδα καμια διαφορα. Μπορω να σ πω πως με το χειροποιητο σε καποιες φασεις ειχε λιγο πιο σπορτιφ ηχο αλλα σεκαμια περιπτωση ενοχλητικο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , DinosRline27 said:

Θα υπαρξει θεμα με κτεο,καρτες καυσαεριων και λοιπα αν αλλαξω τελικο βασιλη?ισως αλλαξω σε λιγο μεγαλυτερη διαμετρο ολη την εξατμιση αν γινεται οπως λες απο dpf kαι μετα..(εννοειται δεν βγαζω dpf)

κανένα απολύτως θέμα με ΚΤΕΟ από τη στιγμή που δεν αφαιρείς dpf.αμα αλλάξεις τη  διατομή εννοείται ότι θα βάλεις μεγαλύτερη(το ποσο δεν το ξέρω για το δικό σου) και όπως είπαν άντε να πάρεις 1-2 άλογα.ισως και να τουρμπιζει ένα Τσικ πιο εύκολα(ίσως).από ήχο μην περιμένεις πάρα πολλά απλά πιο σπορτίφ θα γίνει.μπορεος να κάνεις και το άλλο που κάνουν στο Αμέρικα και στην Ευρώπη γενικά.σωληνα μετά το dpf χωρις τελικό.εκει θα έχεις πιο πολύ μπάσο ήχο και από απόδοση πάλι τα ίδια 1-2 άλογα βαριά 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κανένα απολύτως θέμα με ΚΤΕΟ από τη στιγμή που δεν αφαιρείς dpf.αμα αλλάξεις τη  διατομή εννοείται ότι θα βάλεις μεγαλύτερη(το ποσο δεν το ξέρω για το δικό σου) και όπως είπαν άντε να πάρεις 1-2 άλογα.ισως και να τουρμπιζει ένα Τσικ πιο εύκολα(ίσως).από ήχο μην περιμένεις πάρα πολλά απλά πιο σπορτίφ θα γίνει.μπορεος να κάνεις και το άλλο που κάνουν στο Αμέρικα και στην Ευρώπη γενικά.σωληνα μετά το dpf χωρις τελικό.εκει θα έχεις πιο πολύ μπάσο ήχο και από απόδοση πάλι τα ίδια 1-2 άλογα βαριά 

Σωστα οσα λες! Και γω μετα σκεφτηκα να το κανω χωρις τελικο γιατι σχεδον δεν ειχα καμια αλλαγη στον ηχο.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια ερωτηση(την εχω ξανακανει πιο πισω εδω αλλα δε πηρα καποια ολοκληρωμενη απαντηση) επειδη σκεφτομαι να αναβαθμισω σε τελικο καζανακι πιο ελευθερας ροης χειροποίητο ανοξειδωτο(καταργωντας το μαμα) στο γκολφ ισχυει αυτο που διαβαζω οτι χανεις δυναμη στα χαμηλα αρκετα??και αν ναι κερδιζει ψηλα τιποτα?γενικα αξιζει να προχωρησω σε κατι τετοιο??παρακαλω τα φωτα σας...


Κρατά τα λεφτά σου και βάλε ένα προγραμμα. Πολύ καλύτερο value for money. Αν θες να αλλάξεις κάτι από εξάτμιση ξεκινά από downpipe.


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

κανένα απολύτως θέμα με ΚΤΕΟ από τη στιγμή που δεν αφαιρείς dpf.αμα αλλάξεις τη  διατομή εννοείται ότι θα βάλεις μεγαλύτερη(το ποσο δεν το ξέρω για το δικό σου) και όπως είπαν άντε να πάρεις 1-2 άλογα.ισως και να τουρμπιζει ένα Τσικ πιο εύκολα(ίσως).από ήχο μην περιμένεις πάρα πολλά απλά πιο σπορτίφ θα γίνει.μπορεος να κάνεις και το άλλο που κάνουν στο Αμέρικα και στην Ευρώπη γενικά.σωληνα μετά το dpf χωρις τελικό.εκει θα έχεις πιο πολύ μπάσο ήχο και από απόδοση πάλι τα ίδια 1-2 άλογα βαριά 

Σωστα οσα λες! Και γω μετα σκεφτηκα να το κανω χωρις τελικο γιατι σχεδον δεν ειχα καμια αλλαγη στον ηχο.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Μετά την αναβάθμιση που έκανα πρώτη μου δουλειά ήταν να αλλάξω το τελικό, πολύ ζορισμα να βγουν τα καυσαερια... Φίλος με rav4 μαμά έκαψε μοτέρ λόγω τελικού είχε βουλωσει πολυ

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Teo62045 said:

Μετά την αναβάθμιση που έκανα πρώτη μου δουλειά ήταν να αλλάξω το τελικό, πολύ ζορισμα να βγουν τα καυσαερια... Φίλος με rav4 μαμά έκαψε μοτέρ λόγω τελικού είχε βουλωσει πολυ

είχε βουλώσει λόγο της μαυριλας εμάς το τελικό άμα το δεις είναι πεντακάθαρο άμα δεν έχεις βγάλει το dpf.αλλα ναι καλύτερα να το βγάλει ειδικά άμα κάνει αναβάθμιση στην ecu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , vasilisrx8 said:

κανένα απολύτως θέμα με ΚΤΕΟ από τη στιγμή που δεν αφαιρείς dpf.αμα αλλάξεις τη  διατομή εννοείται ότι θα βάλεις μεγαλύτερη(το ποσο δεν το ξέρω για το δικό σου) και όπως είπαν άντε να πάρεις 1-2 άλογα.ισως και να τουρμπιζει ένα Τσικ πιο εύκολα(ίσως).από ήχο μην περιμένεις πάρα πολλά απλά πιο σπορτίφ θα γίνει.μπορεος να κάνεις και το άλλο που κάνουν στο Αμέρικα και στην Ευρώπη γενικά.σωληνα μετά το dpf χωρις τελικό.εκει θα έχεις πιο πολύ μπάσο ήχο και από απόδοση πάλι τα ίδια 1-2 άλογα βαριά 

Δηλαδη μπορω να καταργησω τελειως το τελικο καζανακι και να βαλω σωληνα με μια μπουκα απλα στο τελος για ομορφια?γιατι μεσαιο καζανι δεν εχει..(dpf-σωληνα-τελικο  εχει..)Παλι περνας κτεο με αυτη τη μετατροπη η οχι?θα μου αρεσε να παρω λιγο και σε ηχο η αληθεια ειναι...οχι να μου παιρνει το μυαλο ομως..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια πριν 3 μερες περασα τελικα το ελευθερο τελικο που ηθελα...Τωρα απο αποψη επιλογης δεν ξερω αν εκανα καλα εβαλα hks muffler ελευθερας.Ηταν σωστη σαν επιλογη??Αλλα καζανακια φορανε τα βενζινης και αλλα τα δικα μας?Παιζει ρολο η διαμορφωση μεσα στο καζανακι?..Ηταν φιλου αχρησιμοποιητο και μου αρεσε πολυ οπως εδεσε με το αμαξι οποτε και αποφασισα να το περασω πληρωνοντας μονο τα εργατικα σε εξατμισα..αυτο που θα ηθελα να τονισω ειναι οτι ειχατε δικιο οι περισοτεροι που μου απαντησατε σε προηγουμενες ερωτησεις μου..Απο θορυβο καμια ουσιαστικη αλλαγη ισως λιγο πιο μπασο ηχο πηρε θα ελεγα αλλα και παλι ειναι ανεπαισθητη αλλαγη.Απο αποψη τουρμπισματος τωρα ισως τουρμπιζει πιο γραμμικα απο χαμηλα θα επελεγα να πω..Οπως και να εχει ειμαι ευχαριστημενος με το αποτελεσμα (οπτικο και μηχανικο) εφοσον κακο δεν εκανα νομιζω..θα ηθελα τη γνωμη σας..Μια φωτογραφια επισης.

DSC_0143.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.