Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

Ελάχιστα μπορεί να δώσει ένα τελικό. Η σωστή βελτίωση έρχεται από ένα καλό downpipe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , SkyNet said:

Ελάχιστα μπορεί να δώσει ένα τελικό. Η σωστή βελτίωση έρχεται από ένα καλό downpipe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Συμφωνω εφοσον ομως εχω πανω dpf πως γινεται να μπει downpipe?..

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , ANGO said:

Καλό ακούγεται...

 


Sent from my SM-G928F using Tapatalk
 

 

Aπλα το ψαχνω και σκεφτομαι παρα πολυ να το βαλω..αλλα 2 κατοσταρικα αυτα..τσιμπημενο θα ελεγα...200 ευρω (και αν κανει δουλεια και αν δε παρω καμια πεταλουδα στα χερια γιατι παιζει με σηματα και οσο να ναι ηλεκτρικα ειναι αυτα..)..για αυτο ρωτησα αν το εχει δοκιμασει σε πετρελαιο κανενας...σε βενζινη παλι που διαβασα σε αλλη ενοτητα εδω στο φορουμ αλλοι το συστηνουν αλλοι παλι οχι..

Link to comment
Share on other sites

Το υβριδιο θελει -dpf εξατμιση τουρμπινα προγραμμα φιλτρο.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το υβριδιο θελει -dpf εξατμιση τουρμπινα προγραμμα φιλτρο i/c

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , nikdev said:

Το υβριδιο θελει -dpf εξατμιση τουρμπινα προγραμμα φιλτρο.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Ευχαριστώ Νίκο για την διευκρίνηση..και μια ερώτηση.. Είναι απαραίτητο να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση το σμαξι όταν αλλάζει σε υβριδιο η μπορεις και με την ίδια πίεση αλλά λόγω μεγαλύτερης φτερωτης και λοιπά να βγάλει παραπάνω άλογα..? 

Edited by DinosRline27
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Teo62045 said:

Ναι πάει κοντά 190 άλογα με πολύ ροπή... +intercooler 

Τεο όταν λες intercooler τι εννοείς? Μεγαλύτερο νερού?μπαίνει?και αν ναι, κάπου ξεχωριστά? Γιατί από όσο ξέρω είναι μικρό από τη μάνα του πάνω στο μοτερ και όχι το κλασσικό intercooler αέρα στην γρίλια μπροστά.. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω το polo  6r το έχει μπροστά και χωράει πολύ μεγαλύτερο.. Και το Golf μπροστά το έχει... 

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , Teo62045 said:

Εγώ έχω το polo  6r το έχει μπροστά και χωράει πολύ μεγαλύτερο.. Και το Golf μπροστά το έχει... 

Νόμιζα μπροστά μόνο ψυγείο ειχε.. Παρόλα αυτά περίεργο γιατι το ψάχνω το θέμα.. 

Link to comment
Share on other sites

δεν έχει intercooler το golf Mk7 αλλά water to air cooler οπότε το μόνο που μπορείς να αλλάξεις είναι το ψυγείο του με μεγαλυτερο.δεν έχει βγει κάτι άλλο.αλλα και το ψυγείο του water to air cooler ή charger to air cooler (όπως το λέει η vw) με μεγαλύτερο θα δεις διάφορες ειδικά πέρα του 1ου σταδίου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , vasilisrx8 said:

δεν έχει intercooler το golf Mk7 αλλά water to air cooler οπότε το μόνο που μπορείς να αλλάξεις είναι το ψυγείο του με μεγαλυτερο.δεν έχει βγει κάτι άλλο.αλλα και το ψυγείο του water to air cooler ή charger to air cooler (όπως το λέει η vw) με μεγαλύτερο θα δεις διάφορες ειδικά πέρα του 1ου σταδίου.

Αυτο ακριβως..μα λεω και εγω τοσο εξω επεσα?..δεν εχει ιντερκοολερ καθε αυτου κλασσικο αλλα πιο περιπλοκο..Επειδη σκεφτομαι αλλαγη στο αμεσο μελλον με μεγαλυτερο ψυγειο(πχ απο gtd η το διλιτρο με τα 150 αλογα) 1)μεγαλυτερα ψυγεια δεν εχουν αυτα?και 2) λογικα ταιριαζουν κατευθειαν χωρις πολλα πολλα ετσι δεν ειναι?...

Link to comment
Share on other sites

Η βελτίωση από άποψη αλλαγής τουρμπίνας στο μοτέρ μας έχει αρκετές επιλογές! 

 

Υβρίδιο η πρώτη επιλογή με στοπ στα 180 190 άλογα! Θες dpf εξάτμιση φίλτρο και ίσως intercooler(στα 180 για εμένα ίσως δεν είναι απαραίτητο) 

 

Τουρμπίνα Gtb1549vz από 170αρι tdi. 

Το αμάξι χάνει αρκετά στα χαμηλά αλλά κερδίζει στα ψηλά! 190 με 200 άλογα και αυτή η λύση! Η τουρμπίνα είναι βγάλε βάλε με μόνη διαφορά στο Westgate θέλει ηλεκτρολόγο και να ξέρει ο προγραμματιστης! Αλλά είναι εφικτό και χωρίς κόπο! 

 

Τουρμπίνα Gtb1449vz από 184αρι tdi. 

Το αμάξι στα χαμηλά πεθαίνει γίνεται τάφος αλλά στα μεσαία και ψηλά είναι πραγματικά άλλο αμάξι! 200 210 άλογα το αμάξι. Και αυτή η λύση είναι βάλε βγάλε με το μόνο θέμα το Westgate. 

 

Και οι 3 λύσεις είναι καλές ανάλογα τι θες! Να δίνει στα χαμηλά να δίνει στα ψηλά!? Πιο καθημερινό αμάξι η όχι?

 

Τα μπεκ μας αντέχουν σίγουρα μέχρι 180 190 άλογα! Από εκεί πέρα θα ακούσετε το μακρύ και το κοντό του καθενός! Προσωπικά η καλύτερη λύση είναι το υβρίδιο το αμάξι δεν χάνει την σπιρτάδα του και κρατάει το χαρακτήρα του! 

 

Ο Νίκος λογικά θα γνωρίζει πιο πολλά και μπορεί να με διορθώσει σε όσα λέω αλλά τα αμάξια μας έχουν μια αρκετά εύκολη καλή και σχετικά φθηνή βελτίωση μέχρι τα 190 με 210 αλογα! 

 

 

Edited by Kazuhiro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , Kazuhiro said:

Η βελτίωση από άποψη αλλαγής τουρμπίνας στο μοτέρ μας έχει αρκετές επιλογές! 

 

Υβρίδιο η πρώτη επιλογή με στοπ στα 180 190 άλογα! Θες dpf εξάτμιση φίλτρο και ίσως intercooler(στα 180 για εμένα ίσως δεν είναι απαραίτητο) 

 

Τουρμπίνα Gtb1447vz από 170αρι tdi. 

Το αμάξι χάνει αρκετά στα χαμηλά αλλά κερδίζει στα ψηλά! 190 με 200 άλογα και αυτή η λύση! Η τουρμπίνα είναι βγάλε βάλε με μόνη διαφορά στο Westgate θέλει ηλεκτρολόγο και να ξέρει ο προγραμματιστης! Αλλά είναι εφικτό και χωρίς κόπο! 

 

Τουρμπίνα Gtb1449vz από 184αρι tdi. 

Το αμάξι στα χαμηλά πεθαίνει γίνεται τάφος αλλά στα μεσαία και ψηλά είναι πραγματικά άλλο αμάξι! 200 220 άλογα το αμάξι. Και αυτή η λύση είναι βάλε βγάλε με το μόνο θέμα το Westgate. 

 

Και οι 3 λύσεις είναι καλές ανάλογα τι θες! Να δίνει στα χαμηλά να δίνει στα ψηλά!? Πιο καθημερινό αμάξι η όχι?

 

Τα μπεκ μας αντέχουν σίγουρα μέχρι 180 190 άλογα! Από εκεί πέρα θα ακούσετε το μακρύ και το κοντό του καθενός! Προσωπικά η καλύτερη λύση είναι το υβρίδιο το αμάξι δεν χάνει την σπιρτάδα του και κρατάει το χαρακτήρα του! 

 

Ο Νίκος λογικά θα γνωρίζει πιο πολλά και μπορεί να με διορθώσει σε όσα λέω αλλά τα αμάξια μας έχουν μια αρκετά εύκολη καλή και σχετικά φθηνή βελτίωση μέχρι τα 190 με 210 αλογα! 

 

 

Απο πιεσεις ομως αντεχουν τα μαμα σωθικα??χρειαζονται αλλαγες και σε αλλα??

Edited by DinosRline27
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, DinosRline27 said:

Απο πιεσεις ομως αντεχουν τα μαμα σωθηκα??χρειαζονται αλλαγες και σε αλλα??

Τα μαμά σωθικά μέχρι και 230 άλογα είναι μια χαρά! Δεν γνωρίζω ακριβώς που θα παραδώσουν η αντλία και τα μπεκ! Ξέρω αμάξι με μαμά αντλία μπεκ μεγαλυτερο τούρμπο στα 195αλογα! Εγώ με μαμά μπεκ δεν θα πήγαινα πάνω από 190αλογα! Δες τι λέγανε για τα 1.4tsi πριν 6 χρόνια και τι λένε σήμερα! Στα πετρέλαια δυστυχώς είμαστε πολύ πίσω! 

Edited by Kazuhiro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , Kazuhiro said:

Τα μαμά σωθικά μέχρι και 230 άλογα είναι μια χαρά! Δεν γνωρίζω ακριβώς που θα παραδώσουν η αντλία και τα μπεκ! Ξέρω αμάξι με μαμά αντλία μπεκ μεγαλυτερο τούρμπο στα 195αλογα! Εγώ με μαμά μπεκ θα πήγαινα πάνω από 190αλογα! Δες τι λέγανε για τα 1.4tsi πριν 6 χρόνια και τι λένε σήμερα! Στα πετρέλαια δυστυχώς είμαστε πολύ πίσω! 

Να σου πω την αληθεια φιλε kazu εχω βαλει στο ματι την gtd1449vz απο το διλιτρο gtd εδω και αρκετο καιρο για αναβαθμιση..πιστευω οτι πρεπει ειναι..

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, DinosRline27 said:

Να σου πω την αληθεια φιλε kazu εχω βαλει στο ματι την gtd1449vz απο το διλιτρο gtd εδω και αρκετο καιρο για αναβαθμιση..πιστευω οτι πρεπει ειναι..

Χμ η τρίτη λύση και ίσως η χειρότερη για εμένα! Γιατί να μην παίξεις με την 1447? Μια φτερωτή αλλάζει τπτ άλλο! Το αμάξι θα χάσει πολύ στα χαμηλά, για εμένα για ένα diesel δεν θα μου άρεσε αυτό! Κυριάκος παρεμπιπτόντως χάρηκα! Εγώ είχα βάλει την 1447vz είχα βρει να φέρω και από έξω! Αλλά θα παίξω σε ιβριδιο! 

 

Την 1449 την βρίσκεις 900 με 1100 Ελλάδα καινούρια και έξω γύρω στα 700 800! Μεταχειρισμένη υπολόγιζε λίγο πιο κάτω για εμένα σαν value for money ειναι η καλύτερη λύση! Αλλά δεν μ αρέσει το φάσμα της αν πρέπει να το πω με μια λέξη! 

Edited by Kazuhiro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/8/2018 at 5:17 ΜΜ, DinosRline27 said:

Ευχαριστώ Νίκο για την διευκρίνηση..και μια ερώτηση.. Είναι απαραίτητο να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση το σμαξι όταν αλλάζει σε υβριδιο η μπορεις και με την ίδια πίεση αλλά λόγω μεγαλύτερης φτερωτης και λοιπά να βγάλει παραπάνω άλογα..? 

Θέλει παραπάνω πίεση να εκμεταλλευτεί πλήρως τις μεγαλύτερες διαμέτρους, διαφορετικά μικρά τα οφέλη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nouli said:

Θέλει παραπάνω πίεση να εκμεταλλευτεί πλήρως τις μεγαλύτερες διαμέτρους, διαφορετικά μικρά τα οφέλη.

Ευχαριστώ για τη απαντηση nouli και εγω ετσι πιστευω..ανεβαινει η πιιεση..(γιατι αναρωτιομουν στο δικο μου που δουλευει 1.5 μπαρ και αρκετες φορες βλεπω και 1.6 με μεγαλυτερη τουρμπινα δε θα ανεβει 1.8, θα αντεξει ομως?)απλα παντα σκεφτομαι τις ανοχες του μοτερ που εγραψα και παραπανω..

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη απαντηση nouli και εγω ετσι πιστευω..ανεβαινει η πιιεση..(γιατι αναρωτιομουν στο δικο μου που δουλευει 1.5 μπαρ και αρκετες φορες βλεπω και 1.6 με μεγαλυτερη τουρμπινα δε θα ανεβει 1.8, θα αντεξει ομως?)απλα παντα σκεφτομαι τις ανοχες του μοτερ που εγραψα και παραπανω..

Εμενα με ΦΠΕ αν ειναι οι ενδειξεις του μπαρομετρου σωστες φτανει μεχρι 1,9bar. Λογικα το βασικο πιστευω ειναι να υπαρχει επαρκεια σε καυσιμο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη απαντηση nouli και εγω ετσι πιστευω..ανεβαινει η πιιεση..(γιατι αναρωτιομουν στο δικο μου που δουλευει 1.5 μπαρ και αρκετες φορες βλεπω και 1.6 με μεγαλυτερη τουρμπινα δε θα ανεβει 1.8, θα αντεξει ομως?)απλα παντα σκεφτομαι τις ανοχες του μοτερ που εγραψα και παραπανω..

Εμενα με ΦΠΕ αν ειναι οι ενδειξεις του μπαρομετρου σωστες φτανει μεχρι 1,9bar. Λογικα το βασικο πιστευω ειναι να υπαρχει επαρκεια σε καυσιμο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , DinosRline27 said:
Ευχαριστώ για τη απαντηση nouli και εγω ετσι πιστευω..ανεβαινει η πιιεση..(γιατι αναρωτιομουν στο δικο μου που δουλευει 1.5 μπαρ και αρκετες φορες βλεπω και 1.6 με μεγαλυτερη τουρμπινα δε θα ανεβει 1.8, θα αντεξει ομως?)απλα παντα σκεφτομαι τις ανοχες του μοτερ που εγραψα και παραπανω..


Εμενα με ΦΠΕ αν ειναι οι ενδειξεις του μπαρομετρου σωστες φτανει μεχρι 1,9bar. Λογικα το βασικο πιστευω ειναι να υπαρχει επαρκεια σε καυσιμο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.