Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

4 λεπτά πριν , marvas8686 said:

Εμενα με ΦΠΕ αν ειναι οι ενδειξεις του μπαρομετρου σωστες φτανει μεχρι 1,9bar. Λογικα το βασικο πιστευω ειναι να υπαρχει επαρκεια σε καυσιμο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bασιλη 1.9?? τι να πω μπορει το torque να μου λεει αλλα..

Link to comment
Share on other sites

Bασιλη 1.9?? τι να πω μπορει το torque να μου λεει αλλα..

Ντινο καλημερα! Θα το μετρησω κ με την obd και θα ξαναστειλω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Bασιλη 1.9?? τι να πω μπορει το torque να μου λεει αλλα..

Ντινο καλημερα! Θα το μετρησω κ με την obd και θα ξαναστειλω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με μεγαλύτερες φτερωτές στην ίδια πίεση θα βγουν πιο πολλά άλογα (μιλάμε σε λογικά πλαίσια πάντα, όχι για γαϊδουροτουρμπίνες που δεν τις σπουλάρει το μοτέρ).

Για να το εξηγήσω απλά, θα "φυσάει" πιο πολύς αέρας στο μοτέρ ο οποίος θα είναι και ψυχρότερος μιας κ το μεγαλύτερο τούρμπο θα είναι αποδοτικότερο.

Αν αυξήσεις την πίεση θα έχεις ακόμα μεγαλύτερα οφέλη, αλλά απαραίτητη προυπόθεση για να βγάλεις πιο πολλά άλογα (αν κάνεις σωστή επιλογή) όχι δεν είναι.

Βέβαια αυτό που θα πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι το φάσμα, κ να επιλέξεις σωστά αν αυτό που σε ενδιαφέρει δεν είναι το απόλυτο νούμερο αλλά η νίκη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , queen said:

Με μεγαλύτερες φτερωτές στην ίδια πίεση θα βγουν πιο πολλά άλογα (μιλάμε σε λογικά πλαίσια πάντα, όχι για γαϊδουροτουρμπίνες που δεν τις σπουλάρει το μοτέρ).

Για να το εξηγήσω απλά, θα "φυσάει" πιο πολύς αέρας στο μοτέρ ο οποίος θα είναι και ψυχρότερος μιας κ το μεγαλύτερο τούρμπο θα είναι αποδοτικότερο.

Αν αυξήσεις την πίεση θα έχεις ακόμα μεγαλύτερα οφέλη, αλλά απαραίτητη προυπόθεση για να βγάλεις πιο πολλά άλογα (αν κάνεις σωστή επιλογή) όχι δεν είναι.

Βέβαια αυτό που θα πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι το φάσμα, κ να επιλέξεις σωστά αν αυτό που σε ενδιαφέρει δεν είναι το απόλυτο νούμερο αλλά η νίκη.

κατατοπιστικοτατη..Αυτο ακριβως queen σωστη επιλογη τουρμπινας γραμμικη με καλο φασμα απο τα χαμηλα οσο γινεται βεβαια γιατι οσο μεγαλωνεις τουρμπινα χανεις το φουσκωμα χαμηλα ειδικα στα πετρελαια μας και απο κει και περα πιεσεις..οσο για την νικη οχι δεν ειναι στοχος μου οι κοντρες.. αν το κανω θα το κανω καθαρα για δικη μου ικανοποιηση..

Link to comment
Share on other sites

On 7/8/2018 at 10:00 ΠΜ, Kazuhiro said:

Η βελτίωση από άποψη αλλαγής τουρμπίνας στο μοτέρ μας έχει αρκετές επιλογές! 

 

Υβρίδιο η πρώτη επιλογή με στοπ στα 180 190 άλογα! Θες dpf εξάτμιση φίλτρο και ίσως intercooler(στα 180 για εμένα ίσως δεν είναι απαραίτητο) 

 

Τουρμπίνα Gtb1447vz από 170αρι tdi. 

Το αμάξι χάνει αρκετά στα χαμηλά αλλά κερδίζει στα ψηλά! 190 με 200 άλογα και αυτή η λύση! Η τουρμπίνα είναι βγάλε βάλε με μόνη διαφορά στο Westgate θέλει ηλεκτρολόγο και να ξέρει ο προγραμματιστης! Αλλά είναι εφικτό και χωρίς κόπο! 

 

Τουρμπίνα Gtb1449vz από 184αρι tdi. 

Το αμάξι στα χαμηλά πεθαίνει γίνεται τάφος αλλά στα μεσαία και ψηλά είναι πραγματικά άλλο αμάξι! 200 220 άλογα το αμάξι. Και αυτή η λύση είναι βάλε βγάλε με το μόνο θέμα το Westgate. 

 

Και οι 3 λύσεις είναι καλές ανάλογα τι θες! Να δίνει στα χαμηλά να δίνει στα ψηλά!? Πιο καθημερινό αμάξι η όχι?

 

Τα μπεκ μας αντέχουν σίγουρα μέχρι 180 190 άλογα! Από εκεί πέρα θα ακούσετε το μακρύ και το κοντό του καθενός! Προσωπικά η καλύτερη λύση είναι το υβρίδιο το αμάξι δεν χάνει την σπιρτάδα του και κρατάει το χαρακτήρα του! 

 

Ο Νίκος λογικά θα γνωρίζει πιο πολλά και μπορεί να με διορθώσει σε όσα λέω αλλά τα αμάξια μας έχουν μια αρκετά εύκολη καλή και σχετικά φθηνή βελτίωση μέχρι τα 190 με 210 αλογα! 

 

 

αν κανουμε κατι απο τα παραπανω....το ερωτημα μου ειναι τι θα εχουμε απο καυσαερια?Ντουμανι μαυριλα,γιατι αν ειναι να πατας το γκαζι σε ενα συγχρονο και ωραιο αμαξι και να χανεις αυτον που ειναι απο πισω σου,τοτε το πραγμα θα ειναι πολυ ασχημο για να μην πω κατι πιο βαρι

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, takisbrax said:

αν κανουμε κατι απο τα παραπανω....το ερωτημα μου ειναι τι θα εχουμε απο καυσαερια?Ντουμανι μαυριλα,γιατι αν ειναι να πατας το γκαζι σε ενα συγχρονο και ωραιο αμαξι και να χανεις αυτον που ειναι απο πισω σου,τοτε το πραγμα θα ειναι πολυ ασχημο για να μην πω κατι πιο βαρι

Με σωστό πρόγραμμα και στα 180 190 άλογα δεν θα έχεις ντουμανι να χάνεις τον πίσω! Μια μικρή μαυρίλα ειδικά όταν είναι κρύο πιστεύω πως ναι! Αλλά γενικεχω δει 1.6ρια στα 180 άλογα χωρίς ντουμανι και 2.0 με 230+ με ντουμανι μετά τις 4000! 

 

6 hours ago, queen said:

Με μεγαλύτερες φτερωτές στην ίδια πίεση θα βγουν πιο πολλά άλογα (μιλάμε σε λογικά πλαίσια πάντα, όχι για γαϊδουροτουρμπίνες που δεν τις σπουλάρει το μοτέρ).

Για να το εξηγήσω απλά, θα "φυσάει" πιο πολύς αέρας στο μοτέρ ο οποίος θα είναι και ψυχρότερος μιας κ το μεγαλύτερο τούρμπο θα είναι αποδοτικότερο.

Αν αυξήσεις την πίεση θα έχεις ακόμα μεγαλύτερα οφέλη, αλλά απαραίτητη προυπόθεση για να βγάλεις πιο πολλά άλογα (αν κάνεις σωστή επιλογή) όχι δεν είναι.

Βέβαια αυτό που θα πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι το φάσμα, κ να επιλέξεις σωστά αν αυτό που σε ενδιαφέρει δεν είναι το απόλυτο νούμερο αλλά η νίκη.

Αυτό ακριβώς το hybrid θέλει σωστή δουλειά! Σωστές φτερωτες γιατί αλλιως δεν είναι εύκολο να πετύχεις μια καλή και σωστη καμπύλη! Χωρίς κρέμασματα ξεσπάσματα κλπ κλπ! 

 

Σε 1 2 χρόνια ίσως τα υβρίδια να είναι παντού βλέπε 1.4tsi με δοκιμασμένες συνταγές.... Τώρα ακόμα είνδυσκολα τα πράγματα μιας και τις πιο πολλές φορές το αμάξι στα χαμηλά χάνει σημαντικά! Και γίνεται να τάφος με ιδιοκτήτες να παραπονιουνται και αγανακτουν! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιας και λέτε για βελτιώσεις για diesel.

 

Θα πω και την προσωπική μου άποψη, παλιότερα όταν είχα το Ford Cmax 1600αρι με τα 115hp diesel.

 

Μια βελτίωση την οποία σκεφτόμουν να κάνω ήταν της rica tuning .

 

Από 115hp στα 140 hp και με 33kg ροπής. Και αυτό με remap και μέσα στην εγγύηση χωρίς  κανένα πρόβλημα. 

 

Και προπάντων χωρίς να ξηλωθούν EGR και DPF.

 

https://www.rica.nl/chiptuning.php?v=36-382-2371

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Update: ίδιο πατήμα έχει το turbo gtc1549 2.0 tdi cr177 το οποίο βγήκε και σε κάποιες εκδόσεις με τα 184! Και αυτό bolt on με μικρό διάφορες σε επιστροφές/παροχή λαδιού αν δεν κάνω λάθος! 

Link to comment
Share on other sites

Μέρα με τη νύχτα μετά τις 3000.

Καλοτάξιδο:goodjob:

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

100% αύξηση υποδυναμης ε; πάρα πολύ καλο λες και έχεις άλλο αμάξι! Από κάπνα πως πας; 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήθελα να ρωτήσω και εγώ κυριάκο από κάπνα πως πάει γιατί ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω αν όντως με την κατάργηση dpf-egr υπάρχει καπνός πολύς η καθόλου..Είναι τελικά ανάλογα το μοτέρ η όχι? μήπως ο πολύς καπνός (αν υπάρχει μετά την κατάργηση) οφείλεται στην αλλαγή με μεγαλύτερη τουρμπίνα που κάνουν αρκετοί για αύξηση δύναμης? πράγμα που και εγώ σκέφτομαι καιρό αλλά ο παράγοντας καπνός δε μου κάθεται καθόλου καλά και διστάζω.Πάντως και εγώ οταν βουλώσει το dpf θα το ξηλωσώ και θα μπει ένα καλό downpipe με μεγαλύτερη διατομή κλπ και ας γίνει ότι θέλει όσο αναφορά την καπνίλα..

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Πάντως και εγώ οταν βουλώσει το dpf θα το ξηλωσώ και θα μπει ένα καλό downpipe με μεγαλύτερη διατομή κλπ και ας γίνει ότι θέλει όσο αναφορά την καπνίλα..

Ναι μωρε και τι εγινε αν βγαινει καρκινος.

Αν κανεις παιδια θα το σκεφτεις αλλα δε θα σωζεται το πραγμα αφου θα υπαρχουν και αλλοι σαν και σενα που θα κανουν τα ιδια.

Ξερω ξερω η απαντηση ειναι οτι κυκλοφορουνε ταξι και βγαζουν ντουμανι οποτε δικαιολογουμαστε.

Απορουμε μετα που ολα πανε στραβα σ αυτη τη χωρα.

Ελλειψη παιδειας λεγεται....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , takpanos said:

 

 

 

 

Ναι μωρε και τι εγινε αν βγαινει καρκινος.

Αν κανεις παιδια θα το σκεφτεις αλλα δε θα σωζεται το πραγμα αφου θα υπαρχουν και αλλοι σαν και σενα που θα κανουν τα ιδια.

Ξερω ξερω η απαντηση ειναι οτι κυκλοφορουνε ταξι και βγαζουν ντουμανι οποτε δικαιολογουμαστε.

Απορουμε μετα που ολα πανε στραβα σ αυτη τη χωρα.

Ελλειψη παιδειας λεγεται....

Αν θέλεις να ασχοληθείς με το καλό της χώρας υπάρχουν τρόποι πιο αποδοτικοί από εδώ μέσα..αν πάλι η έλλειψη παιδείας του καθενός ανθρώπου κρίνεται από ένα φίλτρο αλίμονο μας..Φιλικά πάντα..

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , takpanos said:

 

 

 

 

Ναι μωρε και τι εγινε αν βγαινει καρκινος.

Αν κανεις παιδια θα το σκεφτεις αλλα δε θα σωζεται το πραγμα αφου θα υπαρχουν και αλλοι σαν και σενα που θα κανουν τα ιδια.

Ξερω ξερω η απαντηση ειναι οτι κυκλοφορουνε ταξι και βγαζουν ντουμανι οποτε δικαιολογουμαστε.

Απορουμε μετα που ολα πανε στραβα σ αυτη τη χωρα.

Ελλειψη παιδειας λεγεται....

ΔΕΝ ΠΕΡΊΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΌΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΈΤΟΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΣΕ  αυτοκινητιστικο club!!!!!

 

 και μάλιστα να λένε-λέμε ότι βγάλτε τα DPF  και EGR δεν τρέχει και τι τίποτα , Και τι θα γίνει αν αύριο μεθαύριο αν τα παιδιά μας γεννιούνται με καρκίνο  και με αναπνευστικά προβλήματα.......????:mad:

Δεν το γ@μ@ς το δικό μου σπίτι καιγετε;;?? του γειτονα καιγετε...     

 

ΛΥΠΆΜΑΙ ΠΟΛΎ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΙ ΤΈΤΟΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ.......

 

σαν club θα έπρεπε τέτοιες ενεργείς να της ΑΠΟΡΡΊΠΤΟΥΜΕ και να μην της κάνουμε ούτε συζήτηση, και θα έπρεπε να λέμε και 2-3 πραγματα σε αυτούς που σκέφτονται να προχωρήσουν σε τέτοιες ενεργειες. 

 

AN καποιοι αγοράσατε αμάξι DIESEL Για να το κανετε 200-300-η 400 άλογα , τότε κύριοι λυπαμε πολύ αλλα ΜΆΛΛΟΝ  διαλέξατε λάθος αμάξι....!!!    

 

 

 

 

https://www.theguardian.com/environment/2016/apr/17/diesel-particulate-filter-removal-air-pollution-department-for-transport

 

https://www.bbc.com/news/uk-41761864

 

 

 

 

 

Η αφαίρεση του συστήματος μείωσης εκπομπών καυσαερίων εκτός των σωματιδίων PM ελευθερώνει και CO, HC, και NOx, με αποτέλεσμα την αύξηση των ρύπων ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές με ότι αυτό συνεπάγεται για τον καθένα μας.

Το φίλτρο σωματιδίων Diesel  σε τακτικά διαστήματα λειτουργίας του κινητήρα  αναζωογονείται ή αναγεννιέται  ή αλλιώς αυτόκαθαρίζεται από τα σωματίδια αιθάλης, έτσι ώστε να μην βουλώνει και να μην επηρεάζεται η λειτουργία του.  Τα σωματίδια της αιθάλης (C) που συγκεντρώνονται στο φίλτρο καίγονται (οξειδώνονται) και καθαρίζει το φίλτρο. Η απομάκρυνση της αιθάλης λέγεται αναγέννηση ή αναζωογόνηση του φίλτρου.

Η αναζωογόνηση του φίλτρο σωματιδίων εκτελείται στα ακόλουθα στάδια:

  • Παθητική αναζωογόνηση
  • Ενεργητική αναζωογόνηση
  • Διαδρομή αναζωογόνησης από τον οδηγό
  • Αναζωογόνηση από το συνεργείο

Όπως φαίνεται λοιπόν ο κατασκευαστής έχει φροντίσει με 4 διαφορετικούς τρόπους τον καθαρισμό του φίλτρο DPF.

Πως λειτουργεί ένα φίλτρο καυσαερίων;

 

 

http://www.tosynergeio.gr/texnika/perivallon-texnologies-antirypansis/dpf-ekpobes-kausaeriwn-kinitirwn-diesel

 

 

 

 

δειτε τι Βρωμια βγάζει το dpf ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΕΊΔΗ ΕΠΆΝΩ ΣΕ ΑΜΆΞΙ   

 

 

 

 

       

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν , OMINUS said:

ΔΕΝ ΠΕΡΊΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΌΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΈΤΟΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΣΕ  αυτοκινητιστικο club!!!!!

 

 και μάλιστα να λένε-λέμε ότι βγάλτε τα DPF  και EGR δεν τρέχει και τι τίποτα , Και τι θα γίνει αν αύριο μεθαύριο αν τα παιδιά μας γεννιούνται με καρκίνο  και με αναπνευστικά προβλήματα.......????:mad:

Δεν το γ@μ@ς το δικό μου σπίτι καιγετε;;?? του γειτονα καιγετε...     

 

ΛΥΠΆΜΑΙ ΠΟΛΎ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΙ ΤΈΤΟΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ.......

 

σαν club θα έπρεπε τέτοιες ενεργείς να της ΑΠΟΡΡΊΠΤΟΥΜΕ και να μην της κάνουμε ούτε συζήτηση, και θα έπρεπε να λέμε και 2-3 πραγματα σε αυτούς που σκέφτονται να προχωρήσουν σε τέτοιες ενεργειες. 

 

AN καποιοι αγοράσατε αμάξι DIESEL Για να το κανετε 200-300-η 400 άλογα , τότε κύριοι λυπαμε πολύ αλλα ΜΆΛΛΟΝ  διαλέξατε λάθος αμάξι....!!!    

 

 

 

 

https://www.theguardian.com/environment/2016/apr/17/diesel-particulate-filter-removal-air-pollution-department-for-transport

 

https://www.bbc.com/news/uk-41761864

 

 

 

 

 

Η αφαίρεση του συστήματος μείωσης εκπομπών καυσαερίων εκτός των σωματιδίων PM ελευθερώνει και CO, HC, και NOx, με αποτέλεσμα την αύξηση των ρύπων ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές με ότι αυτό συνεπάγεται για τον καθένα μας.

Το φίλτρο σωματιδίων Diesel  σε τακτικά διαστήματα λειτουργίας του κινητήρα  αναζωογονείται ή αναγεννιέται  ή αλλιώς αυτόκαθαρίζεται από τα σωματίδια αιθάλης, έτσι ώστε να μην βουλώνει και να μην επηρεάζεται η λειτουργία του.  Τα σωματίδια της αιθάλης (C) που συγκεντρώνονται στο φίλτρο καίγονται (οξειδώνονται) και καθαρίζει το φίλτρο. Η απομάκρυνση της αιθάλης λέγεται αναγέννηση ή αναζωογόνηση του φίλτρου.

Η αναζωογόνηση του φίλτρο σωματιδίων εκτελείται στα ακόλουθα στάδια:

  • Παθητική αναζωογόνηση
  • Ενεργητική αναζωογόνηση
  • Διαδρομή αναζωογόνησης από τον οδηγό
  • Αναζωογόνηση από το συνεργείο

Όπως φαίνεται λοιπόν ο κατασκευαστής έχει φροντίσει με 4 διαφορετικούς τρόπους τον καθαρισμό του φίλτρο DPF.

Πως λειτουργεί ένα φίλτρο καυσαερίων;

 

 

http://www.tosynergeio.gr/texnika/perivallon-texnologies-antirypansis/dpf-ekpobes-kausaeriwn-kinitirwn-diesel

 

 

 

 

δειτε τι Βρωμια βγάζει το dpf ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΕΊΔΗ ΕΠΆΝΩ ΣΕ ΑΜΆΞΙ   

 

 

 

 

       

Πραγματικά έχω βαρεθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια  και έχετε καταντήσει κουραστικοί μερικοί.. 

Αν θέλετε πραγματικά να κάνετε δουλειά πανω σε αυτούς που ρυπαίνουν πρέπει να το πάρετε εντελώς αλλιώς και ναι να πάτε στους ταρίφες να πάτε στους φορτηγατζιδες να δίνετε τι γίνετε με τα αρχαία φίλτρα που έχουν τα εργοστάσια της ΔΕΗ, τα καράβια, και όλους αυτούς που λαδώνουν τα κτεο για να περνάνε λάδι αυτοί και γενικά να κατά κρίνετε πρώτα το 99%αυτόν που ρυπαίνουν και μετά το 1%

Δεν σάς λέω ότι είναι σωστό εννοείται και είναι λάθος αλλά ήμαρτον καταντάμε βαρετοί να λέμε τα ίδια και τα ίδια..  Λες και κάποιος που το έκανε θα σας ακούσει και θα το αλλάξει, στο κάτω κάτω το τοπικ λέει για βελτιώση.... Πολύ καλά κάνουν και το γράφουν εδώ 

Εσείς λοιπόν που θέλετε όντως να αλλάξετε αυτό το σύστημα μάλλον κοιτάτε λάθος δρόμο... 

Link to comment
Share on other sites

43 λεπτά πριν , baspax1 said:

Πραγματικά έχω βαρεθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια  και έχετε καταντήσει κουραστικοί μερικοί.. 

Αν θέλετε πραγματικά να κάνετε δουλειά πανω σε αυτούς που ρυπαίνουν πρέπει να το πάρετε εντελώς αλλιώς και ναι να πάτε στους ταρίφες να πάτε στους φορτηγατζιδες να δίνετε τι γίνετε με τα αρχαία φίλτρα που έχουν τα εργοστάσια της ΔΕΗ, τα καράβια, και όλους αυτούς που λαδώνουν τα κτεο για να περνάνε λάδι αυτοί και γενικά να κατά κρίνετε πρώτα το 99%αυτόν που ρυπαίνουν και μετά το 1%

Δεν σάς λέω ότι είναι σωστό εννοείται και είναι λάθος αλλά ήμαρτον καταντάμε βαρετοί να λέμε τα ίδια και τα ίδια..  Λες και κάποιος που το έκανε θα σας ακούσει και θα το αλλάξει, στο κάτω κάτω το τοπικ λέει για βελτιώση.... Πολύ καλά κάνουν και το γράφουν εδώ 

Εσείς λοιπόν που θέλετε όντως να αλλάξετε αυτό το σύστημα μάλλον κοιτάτε λάθος δρόμο... 

 

πες μου φίλε μου κάτι?

καταρχάς δεν ξέρω και πόσο χρονών είσαι??? η ποια χρονιά γεννηθείς??? 

 

Πόσα ταξί ξερεις εδώ στην Ελλάδα η γενικά αν ο στόλος τον ταξι έχει ανανεωθεί???? 

ανάθεμα αν τα ταξί που έχουμε που ειναι και του 1821 αν έχουν καν DPF καν επάνω , η αν είχαν 

 

Το ιδιο πάει και στα φορτηγά η ερώτηση μου..

 

για το κτεο που λες , άρα βάζεις μεσα σε αυτούς και τα παιδιά από εδώ μέσα στο club??? , ΠΟΥ ΕΝΏ ΈΧΟΥΝ DPF στο αμάξι τους  τα ΞΗΛΏΝΟΥΝ, και ''καλά'' βελτιώσει το λέμε τώρα...:db: άρα και τα παιδιά από επάνω που έβγαλαν τα DPF θα λαβώνουν το ΚΤΕΟ για να περνάνε λάδι και αυτή??? 

 

άρα τι κοιτάμε λάθος δρόμο......????                   

 

 

αυτά που έχουν γραφει στο TOPIC αυτο περί της αφαίρεσης του DPF στο diesel καλά κάνουμε και το συζητάμε εδώ μέσα.

 

γιατι αν θα μπει κάποιος ο οποιος δεν έχει ιδέα και κάποια στοιχειωδώς γνώσει , θα δει εδώ μέσα εσάς που βγάλατε τα DPF και όσους (υποστηρίζουν τέτοιες ενέργειες) και θα πει αφου το έβγαλαν αυτή ; γιατι να μην το βγάλω και εγω.....        

 

 

 

Άρα τι κοιτάμε λάθος???? 

αφού το πρόβλημα υπαρχει και εδώ μέσα...        

 

Και το υποστηρίζεις (όχι εσύ προσωπικά) και το φωνάζεις, ότι έβγαλα και ετσι; και αλλιώς.

άρα τι κάνουμε??? λέμε για όλους τους άλλος , και εμάς εδώ τους έχουμε στην απέξω???      

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites



Αν θέλεις να ασχοληθείς με το καλό της χώρας υπάρχουν τρόποι πιο αποδοτικοί από εδώ μέσα..αν πάλι η έλλειψη παιδείας του καθενός ανθρώπου κρίνεται από ένα φίλτρο αλίμονο μας..Φιλικά πάντα..


Ενταξει φιλε θα εξαιρεσουμε το φιλτρο απο την ελλειψη παιδειας...εχεις δικιο καλυτερα να παρουμε μερικα αλογα παραπανω και ας βγαζουμε καρκινο απο πισω για τους αλλους...φιλικα

Πραγματικά έχω βαρεθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια  και έχετε καταντήσει κουραστικοί μερικοί.. 
Αν θέλετε πραγματικά να κάνετε δουλειά πανω σε αυτούς που ρυπαίνουν πρέπει να το πάρετε εντελώς αλλιώς και ναι να πάτε στους ταρίφες να πάτε στους φορτηγατζιδες να δίνετε τι γίνετε με τα αρχαία φίλτρα που έχουν τα εργοστάσια της ΔΕΗ, τα καράβια, και όλους αυτούς που λαδώνουν τα κτεο για να περνάνε λάδι αυτοί και γενικά να κατά κρίνετε πρώτα το 99%αυτόν που ρυπαίνουν και μετά το 1%
Δεν σάς λέω ότι είναι σωστό εννοείται και είναι λάθος αλλά ήμαρτον καταντάμε βαρετοί να λέμε τα ίδια και τα ίδια..  Λες και κάποιος που το έκανε θα σας ακούσει και θα το αλλάξει, στο κάτω κάτω το τοπικ λέει για βελτιώση.... Πολύ καλά κάνουν και το γράφουν εδώ 
Εσείς λοιπόν που θέλετε όντως να αλλάξετε αυτό το σύστημα μάλλον κοιτάτε λάθος δρόμο... 


Συμφωνω οτι καταντανε βαρετοι και κουραστικοι καποιοι που βγαζουν τα φιλτρα και τα ακουμε εμεις που λεμε το σωστο οτι ειναι κακο για την υγεια μας. Για μισο λεπτο... Τωρα που το ξανασκεφτομαι ειμαι λαθος αφου ρυπαινουν μερικοι ταξιτζηδες και φορτηγα. Βγαλτε το ολοι...

Υ. Σ. Λες και το ξερα οτι θα αντιδρασουν μερικοι που τους θιγω. Οντως κοιταζω λαθος. Μετα αυτος που βγαζει φιλτρο θελει να εχει και παιδεια
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , takpanos said:


 

 


Ενταξει φιλε θα εξαιρεσουμε το φιλτρο απο την ελλειψη παιδειας...εχεις δικιο καλυτερα να παρουμε μερικα αλογα παραπανω και ας βγαζουμε καρκινο απο πισω για τους αλλους...φιλικα



Συμφωνω οτι καταντανε βαρετοι και κουραστικοι καποιοι που βγαζουν τα φιλτρα και τα ακουμε εμεις που λεμε το σωστο οτι ειναι κακο για την υγεια μας. Για μισο λεπτο... Τωρα που το ξανασκεφτομαι ειμαι λαθος αφου ρυπαινουν μερικοι ταξιτζηδες και φορτηγα. Βγαλτε το ολοι...

Υ. Σ. Λες και το ξερα οτι θα αντιδρασουν μερικοι που τους θιγω. Οντως κοιταζω λαθος. Μετα αυτος που βγαζει φιλτρο θελει να εχει και παιδεια

 

σε ένα video όλη η πραγματηκοτητα 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα η κατάργηση του dpf είναι λάθος... Και το πετρέλαιο ξαφνικά ρυπαίνει να πάρουμε υβριδικό δηλαδή ώστε να κονομισουν και αυτοί κάθε 5 χρόνια πρέπει να αλλάζουμε αυτοκίνητο δεν υπάρχει όμως η δυνατότητα πλέον, όλα θα τα βγάλω από πάνω αυτό με συμφέρει αυτό θα κάνω. Σε Αλο θέμα αυτά. Έχει κάποιος υβριδικό 1.6tdi?

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Αθάνατη Ελλαδάρα. Σύντομα θα αρχίσουν να γίνουν έλεγχοι και για τα φίλτρα DPF από κινητά συνεργεία της ΕΛΑΣ. Και τότε θα γελάσω πολύ. Γιατί μόνο έτσι καταλαβαίνετε κάποιοι, ταρίφες, φορτηγατζήδες και γενικά αυτοκινητιστές.

Link to comment
Share on other sites

Έχει ξεφτιλιστεί το θέμα με τα DPF και EGR, τα μικροσωματίδια και ΝΟχ μάγκες δεν φαίνονται με το μάτι, και είναι και τα δύο καρκινογόνα! Για να διευκρινίσω, με κάτι "τοξικό" παθαίνεις δηλητηρίαση ή/και πεθαίνεις, με τα "καρκινογόνα" παθαίνεις καρκίνο και πεθαίνεις μετά. 

 

Παράθεση

AN κάποιοι αγοράσατε αμάξι DIESEL Για να το κάνετε 200-300-η 400 άλογα , τότε κύριοι λυπάμαι πολύ άλλα ΜΆΛΛΟΝ  διαλέξατε λάθος αμάξι....!!! 

Το παραπάνω είναι απολύτως σωστό και με βρίσκει σύμφωνο.

Οπότε βελτίωση όσο το επιτρέπει το DPF, τέλος.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.