Jump to content
ANGO

Golf 6/7 - Βελτίωση 1,4 & 1,6 Tdi Κινητήρα

Recommended Posts

27 λεπτά πριν , Passatoukos said:

Μαλλον δεν εχει βρεθει στο δρομο σου φορτηγακι του υπουργειου ΚΕΚ με μπλοκο μαζι,εκει να δεις γλεντι μολις βαλει το ματζαφλαρι πισω τι εχει να γινει.

 

Υ.Γ Δεν βγαζω τον εαυτο μου στην απεξω,ενας απο εσας ειμαι και εγω.

Και ούτε πρόκειται να βρεθεί στη ρόδο που βρίσκομαι..
και για να είμαι ειλικρινής ούτε στην Αθήνα βλέπω να υπάρχει και πολύ αυτός ο έλεγχος που λες  γιατί αν ηταν όντως τόσο αυστηρά τα πράγματα δεν θα υπήρχε αυτό το ντουμάνι από τα πετρέλαια ουτε και παλαιά πετρελαιοκίνητα χωρίς dpf πάνω δεν θα υπήρχαν τόσα πολλα

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δεν εχει βρεθει στο δρομο σου φορτηγακι του υπουργειου ΚΕΚ με μπλοκο μαζι,εκει να δεις γλεντι μολις βαλει το ματζαφλαρι πισω τι εχει να γινει.
 
Υ.Γ Δεν βγαζω τον εαυτο μου στην απεξω,ενας απο εσας ειμαι και εγω.

Οτι ματζαφλαρι και να βαλει μονο τις κλασικες μετρησεις καθε κοινου ΚΤΕΟ μπορει να ελεγξει. Δεν θπαρχει περιπτωση ουτε στο μακρινο μελλον να ανανεωσουν τον εξοπλισμο τους!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

https://m.naftemporiki.gr/story/1401321

 

Ορισμένες αλλαγές υπαγορεύονται από την ΕΕ. Μη βάλετε στοίχημα πως θα συνεχίσει στην Ελλαδάρα να μη γίνεται τίποτα σχετικό με τα ντουμάνια πάντως, ενδέχεται να το χάσετε.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο φθάνει πάνω από 150 άλογα χωρίς κατάργηση dpf. Η κατάργηση του dpf είναι μεγάλη ανευθυνότητα και η δικαιολογία ότι το κάνουν οι άλλοι δεν αναιρεί την προσωπική ευθύνη όταν κάποιος το κάνει στο δικό του όχημα. Ο καθένας έχει την ευθύνη που του αναλογεί στην προστασία του περιβάλλοντος πέρα από τη συλλογική ευθύνη. Όταν γνωρίζεις ότι αυτό που κάνεις είναι επιβλαβές μην το κάνεις Τέλος.

 

Sent from my SM-G928F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μήπως γνωρίζει κανείς στα πόσα χιλιόμετρα πρέπει να ελεγχθούν-αλλαχθούν τα μπεκ ψεκασμού?Με μεγαλύτερα μπεκ και ίδια πίεση από τη μαμά τουρμπίνα έχουμε ασφαλή αύξηση της ιπποδύναμης? η πρέπει να ελεγχθούν και άλλοι παράγοντες πέραν του επαναπρογραμματισμού?

Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν , DinosRline27 said:

Μήπως γνωρίζει κανείς στα πόσα χιλιόμετρα πρέπει να ελεγχθούν-αλλαχθούν τα μπεκ ψεκασμού?Με μεγαλύτερα μπεκ και ίδια πίεση από τη μαμά τουρμπίνα έχουμε ασφαλή αύξηση της ιπποδύναμης? η πρέπει να ελεγχθούν και άλλοι παράγοντες πέραν του επαναπρογραμματισμού?

 Ανάλογα τι πετρέλαιο θα βάζεις για να χαλάσουν τα μπεκ πετρελαίου...

 

Μπορεί να τα πάρεις στο χέρι με 25-30000 χιλιόμετρα. 

 

Η να τα πάρεις στα 160.000 χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Πετυχαινω αρκετα συχνα μπλοκο ΚΕΚ,Ειτε εξω απο την Ερτ στην αγ.παρασκευη,ειτε στην πλατεια μπουρναζιου,ειτε στα τουρκοβουνια εξω απο τις Υαδες.

Μια χαρα υπαρχουν Κεκ,το οτι ειναι ελαχιστοι οι ελενχοι δεν σημαινει κατι.

Μια την πατας οχι καθε μερα.

19 hours ago , marvas8686 said:


Οτι ματζαφλαρι και να βαλει μονο τις κλασικες μετρησεις καθε κοινου ΚΤΕΟ μπορει να ελεγξει. Δεν θπαρχει περιπτωση ουτε στο μακρινο μελλον να ανανεωσουν τον εξοπλισμο τους!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν χρειαζεται κατι παραπανω για εμενα που δεν εχω καταλυτη,μια τετοια μετρηση φτανει :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , OMINUS said:

 Ανάλογα τι πετρέλαιο θα βάζεις για να χαλάσουν τα μπεκ πετρελαίου...

 

Μπορεί να τα πάρεις στο χέρι με 25-30000 χιλιόμετρα. 

 

Η να τα πάρεις στα 160.000 χιλιόμετρα.

μπορει και στα 300.000χλμ.αναλογα το καυσιμο που βαζεις και την ποιοτητα του μπεκ σαν μηχανημα.εχει καλες μαρκες εχει και κακες.  

 

βασικο ειναι το καθαρο καυσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο φθάνει πάνω από 150 άλογα χωρίς κατάργηση dpf. Η κατάργηση του dpf είναι μεγάλη ανευθυνότητα και η δικαιολογία ότι το κάνουν οι άλλοι δεν αναιρεί την προσωπική ευθύνη όταν κάποιος το κάνει στο δικό του όχημα. Ο καθένας έχει την ευθύνη που του αναλογεί στην προστασία του περιβάλλοντος πέρα από τη συλλογική ευθύνη. Όταν γνωρίζεις ότι αυτό που κάνεις είναι επιβλαβές μην το κάνεις Τέλος.
 
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
 
 
 
 
 
 
+απειρο
Ανευθυνοτητα τερμα
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 18/10/2018 at 6:22 ΜΜ, DinosRline27 said:

Μήπως γνωρίζει κανείς στα πόσα χιλιόμετρα πρέπει να ελεγχθούν-αλλαχθούν τα μπεκ ψεκασμού?Με μεγαλύτερα μπεκ και ίδια πίεση από τη μαμά τουρμπίνα έχουμε ασφαλή αύξηση της ιπποδύναμης? η πρέπει να ελεγχθούν και άλλοι παράγοντες πέραν του επαναπρογραμματισμού?

΄Όσο συχνά αλλάζονται και τα μπεκ βενζίνης, προσωπικά δεν μου έχει τύχει ζημιά σε μπέκ. Με μεγαλύτερα μπεκ θες και μεγαλύτερο τούρμπο, άρα και εξάτμιση και κάτι ψιλοπράγματα, σωληνάκια κτλπ. Η ένστασή μου στη βελτίωση των ντίζελ είναι, ο μάστορας που θα το βελτιώσει μπορεί να αλλάξει φλάντζα κεφαλής και το αυτοκίνητο να δουλέψει απροβλημάτιστα για 100000-200000χλμ; Γιατί με την τσαπατσουλιά που υπάρχει και την έλλειψη γνώσεων, αν μία αλλαγή φλάντζας σε βενζίνη βγάζει μαξ 50000χλμ, στο ντίζελ θα βγάλει το πολύ τα μισά, οπότε άστα βράστα, βάλε ένα πρόγραμμα και είσαι οκ, και με dpf ε;

 

ΥΓ. Για το φίλο που ανέφερε το Ροδίτικο Χ5 που άρπαξε φωτιά, μου θύμισε ότι όταν είχα ακούσει για το συμβάν, γελούσα. Γελούσα γιατί ο τύπος είχε μυαλό για να έχει χρήματα για Χ5, μυαλό για να επιλέξει κατάλληλο κινητήρα προφανώς δεν είχε, το Χ5 ντιζελ στο νησί δεν θα δούλεψε όπως πρέπει να δουλεύει ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

On 19/10/2018 at 12:42 ΜΜ, takisbrax said:

μπορει και στα 300.000χλμ.αναλογα το καυσιμο που βαζεις και την ποιοτητα του μπεκ σαν μηχανημα.εχει καλες μαρκες εχει και κακες.  

 

βασικο ειναι το καθαρο καυσιμο.

Εννοείτε ότι το βασικό είναι η ποιότητα καυσίμου.

Το A και το Ω.

 

Καλά τα χιλιόμετρα που ανέφερα ήταν συμβολικά.

Αλλά μην νομίζεις με τα καύσιμα που έχουμε, δεν παίζει να σου πάνε μέχρι 300.000.

 

Και ειδικά αν δεν γίνετε και χρήση καθαριστικου και βελτιωτικο. 

Άστα να πάνε...

 

Στο navara τα μπεκ τα αλλάξαμε σε 2 χρόνια από καινούργιο που ήταν το αμάξι.

Και ευτυχώς την γλυτώσανε γιατί το πρόβλημα παρουσιάστηκε περίπου 1 μήνα πριν τελειώσει η εγγύηση της Nissan.

 

Αλλιώς το κόστος ήταν 1500€ το μπεκ.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , OMINUS said:

Εννοείτε ότι το βασικό είναι η ποιότητα καυσίμου.

Το A και το Ω.

Αλλιώς το κόστος ήταν 1500€ το μπεκ.

Και στα 60.000χλμ χαλανε και κοστιζουνε 850 το ενα...ειμαι παθων απο διαφορετικο αμαξι με το δικο σου μιας και μου βαλε καυσιμο μαπα.

 

παλι καλα που ειχε εγγυηση το αμαξι και την εβγαλα τζαμπα

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , takisbrax said:

Και στα 60.000χλμ χαλανε και κοστιζουνε 850 το ενα...ειμαι παθων απο διαφορετικο αμαξι με το δικο σου μιας και μου βαλε καυσιμο μαπα.

 

παλι καλα που ειχε εγγυηση το αμαξι και την εβγαλα τζαμπα

850€ κάνουν τα δικά σου, όχι του Navvara.

 

Την ζημιά (Την δικιά μας) την πάθαμε από καύσιμο ετσι είπαν  τότε (Αλλά υπάρχει όμως μια πιθανότητα, τη  ζημιά να τη  πάθαμε από έναν ΆΛΛΟΝ ΠΑΡΆΓΟΝΤΑ) Το οποίο σηκώνει μεγάλη συζήτηση. 

Και το οποίο μπορει να το πάθεις ο καθένας μας. Εγώ εσύ και ο καθένας.( Άσχετα με την μάρκα του αυτοκινήτου )

 

 

 

Και να φανταστείς ότι τότε καύσιμο βάζαμε από ένα και μόνο πρατήριο.

 

Αλλά γενικά τα navara D40 , του 2007-2008 ειχαν βγάλει ΌΛΑ μα ΌΛΑ όμως τα ίδια προβλήματα. Με το δικό μας.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα Navara δεν αποτελούν μέτρο σύγκρισης για κανένα άλλο αυτοκίνητο, βγάζουν αμέτρητες ζημιές σε πολλά θέματα, μιλάμε για ότι πιο ζημιάρικο υπάρχει και όλες οι εκδόσεις.

 

Τα καθαριστικά και δήθεν βελτιωτικά είναι στη καλύτερη φιδέλαια, άλλοι πίνουν νερό στην ύπαρξη τους και άλλοι, όπως εγώ, δεν τα χρησιμοποιούν ποτέ. Οπότε ο καθένας έχει τις απόψεις του.

 

Έχω κάποιες απορίες για τον Teo62045, από τα 75 στα 140 έφτασε με τα ίδια μπεκ και το ίδιο τούρμπο;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , koge said:

Τα Navara δεν αποτελούν μέτρο σύγκρισης για κανένα άλλο αυτοκίνητο, βγάζουν αμέτρητες ζημιές σε πολλά θέματα, μιλάμε για ότι πιο ζημιάρικο υπάρχει και όλες οι εκδόσεις.

 

Τα καθαριστικά και δήθεν βελτιωτικά είναι στη καλύτερη φιδέλαια, άλλοι πίνουν νερό στην ύπαρξη τους και άλλοι, όπως εγώ, δεν τα χρησιμοποιούν ποτέ. Οπότε ο καθένας έχει τις απόψεις του.

 

Για την περίπτωση ας πούμε του navara. 

 

(Και δώσε βάσει εδώ γιατί μπορεί αύριο μεθαύριο να είναι ίσως και το δικό σου αμάξι μια τέτοια περίπτωση) 

 

Η αιτία τον προβλημάτων- ζημιές. Στα Navara εκείνης της περιόδου ήταν τα εξής.

 

Τα Navara D40 του 2007 δεν είχαν "ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ" για Ελλάδα ήταν για άλλες χώρες του εξωτερικού. (Όχι για Ευρώπη)

Και για αυτό τών λόγο είχαν τόσες πολλές βλάβες .

 

Και πρόσεξε αυτό που σου λέω δεν είναι λόγια του αέρα η από κανένα μάστορα (δεξιά-αριστερα) 

 

Είναι απάντηση από επίσημα χείλη μέσα από την ίδια την NISSAN.

 

 

Και η άλλη αιτία ήταν το πρόγραμμα της βελτίωσης από την nissan, εξού και 200hp.

 

 

Για τα βελτιωτικά (για το diesel) 

Εγώ είμαι προσωπικά ΥΠΈΡ στην χρήση τούς.

 

Και στο λέω αυτό από προσωπική εμπειρία και χρήση τέτοιων προϊόντων.

 

Στο τρακτέρ στο χωριό επειδή έχει φίλτρο καυσίμου γυάλινο και φαίνεται το φίλτρο μέσα.

 

Αν δεν βάλουμε καθαριστικό αρχίζει να μαζεύει μάκα.

 

Όταν βάζουμε τακτικά καθαριστικό δεν εμφανίζεται τίποτα , (η τουλάχιστον στο πόστο που θα είχε αν δεν έβαζα)

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ωπα, οπότε όταν λες για καθαριστικά μιλάς κατα βάση για μυκητοκτόνα, τα οποία είναι τα μόνα που έχει νόημα και πρέπει να χρησιμοποιούνται! Εγώ και πολλοι στο εξωτερικό λέω φιδέλαια τα καθαριστικά/βελτιωτικά. Οπότε συννενοηθήκαμε για αυτό.

Για τα Navara αναφέρομαι σε μοντέλα απο το 08 μέχρι το 16, σε εργοταξιακά αυτοκίνητα που μπαίναν συνεργείο το ένα μετά το άλλο για διάφορους λόγους, κινητήρες, μετάδοση, φρένα. Την ίδια στιγμή τα hilux σπάνια σταματούσαν. Φυσικά τα μοντέλα που αναφέρεσαι ήταν σκέτη καταστροφή και δεν συγκρίνονται ούτε με τα επόμενα!

Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , koge said:

Ωπα, οπότε όταν λες για καθαριστικά μιλάς κατα βάση για μυκητοκτόνα, τα οποία είναι τα μόνα που έχει νόημα και πρέπει να χρησιμοποιούνται! 
 

Ναι για αυτά για μύκητα και για μπεκ πετρελαίου.

 

Εγώ όταν είχα το ford το diesel πρίν από μερικά χρόνια.

 

Έβαζα καθαριστικό για μύκητα από την πρώτη μέρα από καινούργιο.

 

Για μπεκ χρησιμοποίησα μόνο μια φορά , έτσι προληπτικά.

 

Αλλά σε σταθερή βάση καθαριστικό για μύκητα κάθε 2000 χιλιόμετρα.

 

Για τα υπόλοιπα καθαριστικά του πετρελαίου που βρήκαν μετά... Δεν έχω κάποια άποψη η εικόνα για το τι ρόλο παίζουν????

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , OMINUS said:

Ναι για αυτά για μύκητα και για μπεκ πετρελαίου.

 

Εγώ όταν είχα το ford το diesel πρίν από μερικά χρόνια.

 

Έβαζα καθαριστικό για μύκητα από την πρώτη μέρα από καινούργιο.

 

Για μπεκ χρησιμοποίησα μόνο μια φορά , έτσι προληπτικά.

 

Αλλά σε σταθερή βάση καθαριστικό για μύκητα κάθε 2000 χιλιόμετρα.

 

Για τα υπόλοιπα καθαριστικά του πετρελαίου που βρήκαν μετά... Δεν έχω κάποια άποψη η εικόνα για το τι ρόλο παίζουν????

άφηνες ποτε το αμάξι πάνω από μήνα ακίνητο στον ήλιο.οχι τπτ άλλο αλλά για να αναπτυχθούν μύκητες στο καύσιμο πρέπει αν ΜΗΝ χρησιμοποιείς το αμάξι για πολύ καιρό και πάλι κάτω από συγκεκριμενες κλιματολογικές συνθήκες.α ναι και το καύσιμο να εχει κατά βάση πάνω από 5% βιοκαύσιμο πράγμα που στα δικά μας πετρέλαια δεν συμβαινει.

Link to comment
Share on other sites

On 20/10/2018 at 7:57 ΜΜ, koge said:

΄Όσο συχνά αλλάζονται και τα μπεκ βενζίνης, προσωπικά δεν μου έχει τύχει ζημιά σε μπέκ. Με μεγαλύτερα μπεκ θες και μεγαλύτερο τούρμπο, άρα και εξάτμιση και κάτι ψιλοπράγματα, σωληνάκια κτλπ. Η ένστασή μου στη βελτίωση των ντίζελ είναι, ο μάστορας που θα το βελτιώσει μπορεί να αλλάξει φλάντζα κεφαλής και το αυτοκίνητο να δουλέψει απροβλημάτιστα για 100000-200000χλμ; Γιατί με την τσαπατσουλιά που υπάρχει και την έλλειψη γνώσεων, αν μία αλλαγή φλάντζας σε βενζίνη βγάζει μαξ 50000χλμ, στο ντίζελ θα βγάλει το πολύ τα μισά, οπότε άστα βράστα, βάλε ένα πρόγραμμα και είσαι οκ, και με dpf ε;

 

ΥΓ. Για το φίλο που ανέφερε το Ροδίτικο Χ5 που άρπαξε φωτιά, μου θύμισε ότι όταν είχα ακούσει για το συμβάν, γελούσα. Γελούσα γιατί ο τύπος είχε μυαλό για να έχει χρήματα για Χ5, μυαλό για να επιλέξει κατάλληλο κινητήρα προφανώς δεν είχε, το Χ5 ντιζελ στο νησί δεν θα δούλεψε όπως πρέπει να δουλεύει ποτέ.

Άρα ουσιαστικά χαλάς την ισορροπία του κινητήρα αλλάζοντας μόνο τον έναν παράγοντα(μπεκ)..Απλά το είχα απορία (γιατί στα πετρέλαια αυξάνοντας την ποσότητα καυσίμου έχεις μεγαλύτερη ισχύ και όχι αέρα όπως τα βενζίνης)για αυτό ρώτησα αν με μεγαλύτερο ψεκασμό και ίδια πίεση μπορούμε να έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα..

 

ΥΓ. Έχω πρόγραμμα και με dpf πάνω..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , vasilisrx8 said:

άφηνες ποτε το αμάξι πάνω από μήνα ακίνητο στον ήλιο.οχι τπτ άλλο αλλά για να αναπτυχθούν μύκητες στο καύσιμο πρέπει αν ΜΗΝ χρησιμοποιείς το αμάξι για πολύ καιρό και πάλι κάτω από συγκεκριμενες κλιματολογικές συνθήκες.α ναι και το καύσιμο να εχει κατά βάση πάνω από 5% βιοκαύσιμο πράγμα που στα δικά μας πετρέλαια δεν συμβαινει.

όχι ποτέ το αμάξι έχει καθημερινή χρήση.

 

ποτέ δεν κάθεται    

Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν , OMINUS said:

όχι ποτέ το αμάξι έχει καθημερινή χρήση.

 

ποτέ δεν κάθεται    

τότε δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείς μυκητιοκτωνα.αντε ένα καθαριστικό έτσι για τα μάτια του κόσμου κάθε 5000χλμ.οχι ότι αυτά κάνουν τπτ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα μαγκες. Εγω που εχω ενα polo του 11' 1.2 πετρελαιο bluemotion αξιζει να το βαλω κανα προγραμμα η μετα θα τρεχω στα συνεργεια.? Το λεω γιατι οταν βγανω για προσπεραση πρωτα κανω κατεβασια και μετα πιανω την παναγιτσα με το δεξι μου χερι που κρέμεται απο τον καθρέπτη. Δεν το συζηταω όταν τυχαίνει και είμαστε τετραδα μεσα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.