Jump to content
Spyros Tetien Trader

Στου Παραδεισου Την Πορτα

Recommended Posts

Το προσωπο - η φιλη μου

Το αυτοκινητο - Mazda 6 1.800

Το συμβαν - το αυτοκινητο σε κινηση με 50 χιλ περιπου ξαφνικα κλειδωσε το τιμονι ... πανικος παρολιγον ατυχημα

Η διαγνωσις - ψοφησε ξαφνικα η μπαταρια

Η θεραπεια - αλλαγη μπαταριας τωρα ολα καλα (θα παραμεινουν ολα καλα ποιος ξερει)

Το αποτελεσμα - δεν το θελει να το οδηγησει καθολου δεν εμπιστευεται θελει λεει να οδηγαει το δικο μου (golf 122 1.4 highline

shit που λενε και τα αμερικανακια)

Ερωτησεις του κακομοιρη - λεω εγω τωρα ειναι δυνατον συγχρονες αυτοκινητοβιομηχανιες συγχρονα αυτοκινητα λογω ψοφιας μπαταριας

να κλειδωνει το τιμονι εν κινησει?

αν ηταν εθνικη με καμμια 150 αρια θα τραγουδαμε στου παραδεισου την πορτα?

η το συνεργειο βρηκε εναν αποδιοπομπαιο τραγο (μπαταρια ) κ το προβλημα παραμενει και ξαφνικα οποτε

τουρθει βγει με ολεθρια αποτελεσματα?

Αυτα, καλα χιλιομετρα . Pacific crossing

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Καλά για την μπαταρία αν και κουλό ποτέ δεν ξέρεις. Κανονικά αν έκλανε η μπαταρία δεν θα έκλανε και όλο το αυτοκίνητο? Της έσβησε κιόλας εν κινήσει δηλαδή, και μετά δεν έπαιρνε?  Με γυρισμένο τον διακόπτη-μίζα πως κλειδώνει το τιμόνι ? Κάτι δεν μου ταιριάζει.

 

Ήσουν μπροστά? Μήπως της έσβησε εν κινήσει και γύρισε τον διακόπτη να το ξαναβάλει μπροστά και εκεί της κλείδωσε και το τιμόνι?

 

Αφού δεν έγινε τίποτα πιο σοβαρό τελος καλο όλα καλά μην το συζητάς καθόλου. Απλά ή κάτι ξέχασες να μας πεις ή κάτι δεν σου λέει η φίλη σου για να μην την μαλώσεις :p γιατί κάτι δεν κολλάει εδώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μου ετυχε συνοδηγος σε toyota aygo, καινουργιο εβδομαδας το 2008 στα τεμπη να σβησει ξαφνικα. Αφου δεν σκοτωθηκαμε ( εβαλα το χερι αμεσως να το ξαναβαλω μπρος) η διαγνωση δεν εδειξε τιποτα οσο κι αν ψαχτηκε το αμαξι. Μεχρι και σημερα δεν εκανε το παραμικρο. Ετυχε...

Το τιμονι να κλειδωσει θελει και γυρισμα, αν σταματησει η υποβοηθηση γινεται πολυ βαρυ.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

γιατι σας παραξενευει? μου εχει συμβει στο golf που ειχα. δεν κλειδωσε ομως το τιμονι αλλα εγινε βαρυ σαν κουτσουρο. αλλαξα μπαταρια εκανα μια βολτα εσβησε και το κοκκινο λαμπακι του τιμονιου και ολα εγιναν οπως πρωτα

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχουν συμβεί οπωσδήποτε τα εξής:

O κινητήρας έσβησε

1.Το τιμόνι βάρυνε πολύ που θεωρήθηκε ότι κλειδώθηκε.

2.Εγινε επαναφορά του κλειδιού για να βάλει μπρός και το τιμόνι πράγματι κλειδώθηκε.

Τώρα με δεδομένο ότι ο κινητήρας δεν έσβησε από άλλη αιτία αλλά λόγω ηλεκτρικής τροφοδοσίας, αυτό

λέει ότι δεν φταίει η μπαταρία αλλά πρεπει να έχει πρόβλημα ο ενναλλακτήρας που μπορεί για κάποια διαστήματα να μην φορτίζει καθόλου ή να φορτίζει ελάχιστα.

¨Όταν ο κινητήρας λειτουργεί, το ρεύμα λειτουργίας το δίνει  το δινει ο ενναλλακτήρας και η μπαταρία δεν δίνει ρεύμα  αλλά φορτίζεται.

Αν είναι ψόφια φορτίζεται αλλά δεν κρατάει φορτίο ποτέ όμως όπως έγραψα προηγουμένως δεν σβήνει το αυτοκίνητο απλα΄δεν θα δουλέψει η μίζα.

Το αυτοκίνητο έσβησε επειδή δεν έδινε ο ενναλλακτήρας και το σβήσιμο  συνέβη όταν ξεφορτίσθηκε πλέον η μπαταρία.

Συμπέρασμα : Eπειγόντως εξέταση ενναλλακτήρα και κυκλώματος φόρτισης.Θα το ξανακάνει μετά από λίγο καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Παρομοιο περιστατικο μου ετυχε περυσι τετοια εποχη οταν στα καλα του καθουμενου και κινουμενος με 50χλμ/ωρα στην πολη το αμαξι ξαφνικα εσβησε..το τιμονι παρεμεινε ελαφρυ για καποια δευτερα αλλα στην προσπαθεια μου να ξαναβαλω μπρος αρχισε να βαραινει και για καλη μου τυχει ειχα προλαβει να πιασω ακρη..η διαγνωση εδειξε αισθητηρα εγκεφαλου...μη με ρωτησεις τι ειναι οσο κι αν προσπαθησα και αν ρωτησα ακομα δεν εχω καταλαβει

Link to comment
Share on other sites

Αν από οποιαδήποτε αιτία ,πράγμα εξαιρετικά σπάνιο σβήσει εν κινήσει το αυτοκίνητο δεν υπάρχει λόγος

να επιχειρήσουμε να βάλλουμε μπρός με τη μίζα. Υπάρχει κίνδυνος με την επαναφορά του κλειδιού να κλειδωθεί το τιμόνι.

Εξάλλου θα έπαιρνε μόνο του μπρός αφου έχουμε ταχύτητα και ανοιχτό διακόπτη.

Το καλύτερο είναι με ψυχραιμία σταματάμε δεξιά. Θα έχουμε κούτσουρο τιμόνι και φρένο αλλά φρενάρει αρκετά ο κινητήρας.

Είναι επικίνδυνη περίπτωση . Ο Θεός να φυλάει αλλά ευτυχώς πολύ πολύ σπανια περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Μου εχει ετυχε περσυ στην μαραθωνος με 100χλμ περιπου.

Ευτυχως δεν αφησα/ξαναπατησα το φρενο,και με κουτσουρο τιμονι το σταματησα....

Γειωσεις ηταν εμενα...

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου ετυχε οταν το πηρα-περιπου στις 4000 χλμ-σε προσπεραση μεσα στην πολη με καμια ογδονταρια χλμ πηγαινα και ευτυχως ηταν κατακαλοκαιρο και νωρις απογευμα δεν κυκλοφορουσε ψυχη....μου σβηνει η μηχανη αναβουν στιγμιαια ολα τα λαμπακια στο καντραν βαραινει το τιμονι ,φρεναρω σιγα σιγα και αρχιζω να στριβω ολο αριστερα(στο αντιθετο ρευμα που ημουν ηδη)και σταματησα στα 100 μετρα περιπου.ηταν τελικα εγκεφαλος,ευτυχως εγγυηση!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.