Jump to content
GALAN

Golf 7 1.6 Tdi - Περί... Dpf [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, είμαστε στη διάθεσή σου να συζητήσουμε και να σε βοηθήσουμε σε κάθε σου απορία. Ελπίζω να συνεχίσεις να είσαι ενεργό μέλος και να μας δίνεις γνώμες και εντυπώσεις!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε @faniaros την ίδια λανθασμένη εντύπωση είχα και εγώ  για το τι ακριβώς πρέπει να γίνεται την ώρα που ανάβει το λαμπάκι του DPF. Μετά την απόκτηση της εφαρμογής DPF VAG  διαπίστωσα ότι με παθητική αναγέννηση η ποσότητα  κάπνας που καίγεται είναι ελάχιστη και μετά από την επισήμανση του φίλου  @kapnias  ότι κατά τη διάρκεια της ενεργητικής αναγέννησης πρέπει να βοηθάμε την διαδικασία οδηγώντας με 4η και 80χμ  ώστε η θερμοκρασία του DPF να κρατιέται πάρα πολύ ψηλά για να μπορέσει να καεί όλη η κάπνα.

Τώρα το χειμώνα ειδικά έχω παρατηρήσει ότι με χαλαρή οδήγηση μέσα στην πόλη η ενεργητική αναγέννηση  διακόπτεται από την ECU (χωρίς να το σβήσω εγώ φυσικά) προτού καεί όλη η κάπνα αφήνοντας 8 με 10 γραμμάρια μέσα στο φίλτρο, ενώ σε ταξίδι πάλι κατά τη διάρκεια της ενεργητικής αναγέννησης καίγεται σχεδόν όλη η κάπνα αφήνοντας μόνο 2 με 3 γραμμάρια.

Σε άλλο ταξίδι μόλις διαπίστωσα ότι ξεκίνησε η ενεργητική αναγέννηση, επιτάχυνα και πήγαινα συνεχώς με 160 , με αποτέλεσμα όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία είχε καεί εντελώς όλη η κάπνα , δηλαδή 0 γραμμάρια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η παρατήρηση σου Βασίλη και ομολογώ πως δεν το ήξερα, μια και δεν έχω τσεκάρει ποτέ το dpf με το obd. Απλά νομίζω ότι η διαδικασία που ανέφερα παραπάνω είναι αυτή που περιγράφεται στο βιβλίο οδηγιών, χωρίς να είμαι απόλυτος όμως.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , faniaros said:

Πολύ καλή η παρατήρηση σου Βασίλη και ομολογώ πως δεν το ήξερα, μια και δεν έχω τσεκάρει ποτέ το dpf με το obd. Απλά νομίζω ότι η διαδικασία που ανέφερα παραπάνω είναι αυτή που περιγράφεται στο βιβλίο οδηγιών, χωρίς να είμαι απόλυτος όμως.

Δεν ξέρω γιατί αλλά  και εγώ διαβάζοντας αυτό που γράφει στο βιβλιαράκι του πόλο σχημάτισα την εντύπωση πως πρόκειται για παθητική αναγέννηση (εδώ θα έπρεπε να ήταν περισσότερο καλογραμμένο). Τώρα έχοντας πια την εφαρμογή βλέπω πως μόλις τα γραμμάρια της κάπνας ανεβαίνουν περίπου στα 22 τότε δίνεται πάντα εντολή από την ECU για ενεργητική αναγέννηση. Για να ανάβει το λαμπάκι DPF σημαίνει  πως τα γραμμάρια της κάπνας είναι πολύ πιο πάνω και η εντολή από την ECU εξακολουθεί να υπάρχει για ενεργητική αναγέννηση,  αλλά προφανώς θα έχει διακοπεί πάρα πολλές φορές προτού ολοκληρωθεί

dpf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο Βασίλης! Ποτέ δεν το σκέφτηκα έτσι για να πω την αλήθεια! Ευχαριστώ που με διόρθωσες!!

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , faniaros said:

Πολύ σωστός ο Βασίλης! Ποτέ δεν το σκέφτηκα έτσι για να πω την αλήθεια! Ευχαριστώ που με διόρθωσες!!

Τα εύσημα στον @kapnias !!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα εδώ και 2 μήνες περίπου βάζω πετρέλαιο ελιν κρυσταλ και έκτος από την πιο ήπια λειτουργία του κινητήρα, αναγέννηση μου κάνει αντί σε κάθε 200 χιλιόμετρα που είχα με vpower και avio, στα 400 με τις ίδιες συνθήκες οδήγησης. Αν μπορεί κάποιος ας το δοκιμάσει για να με επιβεβαιώσει. Ευχαριστώ. 

Edited by pavlos01
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Την βοήθεια σας παρακαλώ..  πρώτο αυτοκίνητο πετρέλαιο. Αφού έκανα μια διαδρομη μισής ώρας περίπου με 100-110 χιλ. μόλις μπήκα στην πόλη παρατήρησα ότι μου ζήταγε κατέβασμα σχέσης εντελώς ασυνήθιστα. Πχ  με δευτερα μου ζήταγε πρώτη Ενώ φυσιολογικά θα την κράταγε κ με λίγο γκαζάκι θα ζήταγε τριτη. Το έχω παρατηρήσει πάλι. Μάλιστα σε μια εκκίνηση πήγε πάνω από 2000 στροφές για να ζητήσει 2 ενώ άλλες φορές πολύ νωρίτερα. Το ίδιο κ με 2 προς 3. Έχει να κάνει με το ζέσταμα του κινητήρα?

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι έκανε αναγέννηση στο φίλτρο dpf, εντελώς φυσιολογική συμπεριφορά. Απλά φρόντισε όταν παρατηρείς αυτή τη συμπεριφορά, να μην σβήνεις το αμάξι μέχρι να ολοκληρωθεί η αναγέννηση κ να γίνουν όλα όπως πριν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , faniaros said:

Το αμάξι έκανε αναγέννηση στο φίλτρο dpf, εντελώς φυσιολογική συμπεριφορά. Απλά φρόντισε όταν παρατηρείς αυτή τη συμπεριφορά, να μην σβήνεις το αμάξι μέχρι να ολοκληρωθεί η αναγέννηση κ να γίνουν όλα όπως πριν.

Ευχαριστώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω αν δικαιολογειται να προσπθει να κανει αναγεννηση το φίλτρο παρολο που ειχε κανει ταξιδι 500 χιλιομετρων σε αυτοκινητοδρομο 2 μερες πριν?παρολο που η μεση καταναλωση σε ακινησια ειναι 0,5λτ οταν κλεινει η μηχανη ακουγεται το καρμπυρατερ ν δουλευει.ειναι κατι φυσιολογικο ή θελει κατι ελεγχο?

Link to comment
Share on other sites

On 14/4/2018 at 11:25 ΜΜ, evangelos2c said:

Καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω αν δικαιολογειται να προσπθει να κανει αναγεννηση το φίλτρο παρολο που ειχε κανει ταξιδι 500 χιλιομετρων σε αυτοκινητοδρομο 2 μερες πριν?παρολο που η μεση καταναλωση σε ακινησια ειναι 0,5λτ οταν κλεινει η μηχανη ακουγεται το καρμπυρατερ ν δουλευει.ειναι κατι φυσιολογικο ή θελει κατι ελεγχο?

Ναι, είναι απόλυτα φυσιολογικό, αναγέννηση κάνει όταν φτάσει η στάχτη μέσα στο φίλτρο σε ένα προκαθορισμένο επίπεδο κ δεν έχει καμία σχέση με τα χιλιόμετρα. Το βεντιλατέρ που αναφέρεις, δουλεύει κατά 90% όταν το σβήσεις επειδή διέκοψες την αναγέννηση. Χωρίς AC η φυσιολογική κατανάλωση ανά ώρα, με ζεστό κινητήρα είναι στο 0.4, οπότε πολύ πιθανό όταν βλέπεις το 0.5 να κάνει την αναγέννησή του. Παρατήρησε τις στροφές κ αν είναι κοντά στις 1000 κάνει, αν είναι γύρω στις 800 δεν κάνει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , faniaros said:

Ναι, είναι απόλυτα φυσιολογικό, αναγέννηση κάνει όταν φτάσει η στάχτη μέσα στο φίλτρο σε ένα προκαθορισμένο επίπεδο κ δεν έχει καμία σχέση με τα χιλιόμετρα. Το βεντιλατέρ που αναφέρεις, δουλεύει κατά 90% όταν το σβήσεις επειδή διέκοψες την αναγέννηση. Χωρίς AC η φυσιολογική κατανάλωση ανά ώρα, με ζεστό κινητήρα είναι στο 0.4, οπότε πολύ πιθανό όταν βλέπεις το 0.5 να κάνει την αναγέννησή του. Παρατήρησε τις στροφές κ αν είναι κοντά στις 1000 κάνει, αν είναι γύρω στις 800 δεν κάνει.

ok.σε ευχαριστω.η αληθεια ειναι με τρομαξε λιγο...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.εβαλα ενα obd2 στο αμαξι σημερα και εβγαλε τα αποτελεσματα της φωτογραφιας.μπορειτε να δωσετε μια μινη ερμηνεια.?επισης θερμοκρασια λαδιου 100 βαθμων κελσιου ειναι φυσιολογικο για την εποχη που ειμαστε ή μπορει να κανει αναγεννηση εκει τη στιγμη?ενημερωτικα η μεση εν σταση καταναλωση την στιγμη που ειδα το 100 ηταν 0,2 λιτρα.

Screenshot_20180518-145005.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dimitris golf7: Καλησπερα παιδιά θα ήθελα να ωτήσω αν γνωρίζετε εχω το golf 7 2013 16 dti και θέλω να τοποθετήσω cruise control οχι το πακετο κιτ απο καρεντα εχω μεταχειρισμενο διακόπτη φλας cruise στην καρεντα μου ειπαν οτι μπαίνει το δικο τους κιτ απο γερμανια παραγγελία ο τεχνικος μου που το πήγα μου να το τοποθετήσω μου ειπαι οτι θελουμε το κωδικό για να μπει το cruise στον εγκέφαλό της μηχανής επειδή εμενα δεν εχει απο την μανα του cruise control.Γινεται εκτός καρεντα και με τα δικα μου ανταλακτικα γνήσια

ξερει κανεις κάτι? Ευχαριστω 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έχω ένα golf 7 και όταν μου κάνει αναγέννηση μετα απο 2-3 λεπτά αφού τελειώσει μου πετάει τα νερά κάτω από το παγουρι. Δεν τα χάνει από την τάπα πάντως. Γνωριζεστε κάτι για αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Σας ανεβάζω τις μετρήσεις από το αυτοκίνητό μου (VW Golf Variant MK7, 1.6TDi, 105ps, 01.2015, 106.000km). Όπως διάβασα σε διάφορα forum η διάρκεια ζωής του dpf φαίνεται από την τιμή oil ash volume η οποία έχει όριο (χωρίς να είναι κάτι επίσημο από VW/Audi/Skoda) τα 0,18L (είμαι στα 0,06L). Επίσης οι τιμές soot mass measured, calculated καθορίζουν πότε θα γίνει η ενεργητική ή παθητική αναγέννηση. (Αυτό με επιφύλαξη). Επίσης μπορείτε να δείτε πριν από πόσα Km έγινε αναγέννηση (107κμ) και πριν πόσες ώρες (3,88ώρες) λειτουργίας της μηχανής. Αν μπορεί κάποιος ας μας δώσει περισσότερες πληροφορίες ή να κάνει διορθώσεις!

dpf_vw_variant_mk7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, κάτοχος VW Golf 7 1.6 TDI Bluemotion 12/2014 και εδώ και περίπου 2 μήνες μου βγάζει πορτοκαλί λαμπάκι κινητήρα. Το συνεργείο μου είπε αρχικά ότι το αμάξι είναι μπουκωμένο.

έκανα την κλασσική διαδικασία με υψηλές στροφές και οδήγηση συνεχόμενη αλλά τίποτα. Προχωρήσαμε σε αλλαγή EGR η οποία όταν ανοίχτηκε ήταν πεντακάθαρη. Παρόλαυτά την άλλαξαν γιατί είπαν μπορεί να έχει ηλεκτρικό πρόβλημα. (320€ μόνο η EGR αγορα). Παίρνω το αμάξι και στα 150 χλμ. ξανα βγάζει το ίδιο σφάλμα. Το πάμε πάλι στην αντιπροσωπεία και βλέπουν ότι το dpf έχει τέφρα 80%.

Ξεκιναν την αναγέννηση αλλά μου είπαν ότι την έκοψαν καθώς το αμάξι ανέβασε θερμοκρασία. Στη συνέχεια η τέφρα έπεσε στο 35% και μου είπαν να το ξανα πάω άλλη μια φορα.

Έχει κανείς παρόμοιο περιστατικό γιατί βλέπω να αλλάζουμε όλο το αμάξι και το λαμπάκι να είναι ακόμη πορτοκαλί. Το αμάξι έχει 144.000 χλμ και είναι από Γερμανία αγορασμένο.

Edited by zafemitt
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, κάτοχος VW Golf 7 1.6 TDI Bluemotion 12/2014 και εδώ και περίπου 2 μήνες μου βγάζει πορτοκαλί λαμπάκι κινητήρα. Το συνεργείο μου είπε αρχικά ότι το αμάξι είναι μπουκωμένο.
έκανα την κλασσική διαδικασία με υψηλές στροφές και οδήγηση συνεχόμενη αλλά τίποτα. Προχωρήσαμε σε αλλαγή EGR η οποία όταν ανοίχτηκε ήταν πεντακάθαρη. Παρόλαυτά την άλλαξαν γιατί είπαν μπορεί να έχει ηλεκτρικό πρόβλημα. (320€ μόνο η EGR αγορα). Παίρνω το αμάξι και στα 150 χλμ. ξανα βγάζει το ίδιο σφάλμα. Το πάμε πάλι στην αντιπροσωπεία και βλέπουν ότι το dpf έχει τέφρα 80%.
Ξεκιναν την αναγέννηση αλλά μου είπαν ότι την έκοψαν καθώς το αμάξι ανέβασε θερμοκρασία. Στη συνέχεια η τέφρα έπεσε στο 35% και μου είπαν να το ξανα πάω άλλη μια φορα.
Έχει κανείς παρόμοιο περιστατικό γιατί βλέπω να αλλάζουμε όλο το αμάξι και το λαμπάκι να είναι ακόμη πορτοκαλί. Το αμάξι έχει 144.000 χλμ και είναι από Γερμανία αγορασμένο.
Απορίες:
1. Όταν αγόρασες το αμαξι δεν ήξερες ότι έχει dpf και πρέπει όταν ενεργοποιείται η αναγέννηση (ο καθαρισμός) πρέπει να το οδηγάς με υψηλές στροφές συνεχόμενα για κάποιο 10λ?
2. Έχεις διαβάσει το βιβλίο για να δεις τη λειτουργία του.

Σίγουρα το αμάξι δεν έχει τα χλμ που λες
Link to comment
Share on other sites

1. Φυσικά και τα γνώριζα !

2. Τα χιλιομετρα είναι κανονικα φίλε μου.

Οσον αφορά το βιβλίο είναι στα Γερμανικά.

Βεβαια αυτά που λες δεν με βοηθάνε.

το αμάξι ποτέ δεν έχει σβήσει σε φαση αναγέννησης. Όταν επίσης οδηγείς δεν καταλαβαινεις αν κάνει αναγέννηση στον δρόμο για να το τρέξεις, δεν ανάβει κάποια λυχνία.

Link to comment
Share on other sites

1. Φυσικά και τα γνώριζα !
2. Τα χιλιομετρα είναι κανονικα φίλε μου.
Οσον αφορά το βιβλίο είναι στα Γερμανικά.
Βεβαια αυτά που λες δεν με βοηθάνε.
το αμάξι ποτέ δεν έχει σβήσει σε φαση αναγέννησης. Όταν επίσης οδηγείς δεν καταλαβαινεις αν κάνει αναγέννηση στον δρόμο για να το τρέξεις, δεν ανάβει κάποια λυχνία.
Μήπως τότε κάνεις σύντομες διαδρομές και το μπουκωσες?
Έτσι εξηγείται που έκαναν αναγέννηση αντιπροσωπεία και σου είπαν πως θέλει άλλη μια για να φτιάξει.
Όταν σου κάνει αναγέννηση το καταλαβαίνεις?
Τι κάνεις σε αυτή τη περίπτωση?
Εννοώ ποιος ο τρόπος οδήγησης σου σε εκείνη τη φαση?
Δεν ανάβει λαμπάκι αλλά έχει άλλα σημάδια.
Τα αυτοκίνητα από Γερμανία συνήθως κάνουν από 50-100.000 το χρόνο.
Επειδή είναι κάτι ο το ντίζελ εκεί το παίρνουν όσοι κάνουν πολλά χλμ.
Η καλύτερη αναγέννηση είναι στο δρόμο και όχι στάσιμο στην αντιπροσωπεία.
Βέβαια δε μπορούν να οδηγανε εθνική σε όποιον πηγαίνει εκει
Link to comment
Share on other sites

Είστε σίγουροι ότι δεν έχει ένδειξη για αναγέννηση??

 

 

 

 

 

 

Και εδώ η οδηγία 

mk6-golf-dpf-indicator-lamp.png

 

image.png.68255b209ddd3e2359c17d2b2ca4d01b.png

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Είστε σίγουροι ότι δεν έχει ένδειξη για αναγέννηση??
 
[/url]  
 
 
 
 
Και εδώ η οδηγία 
mk6-golf-dpf-indicator-lamp.png
 
image.png.68255b209ddd3e2359c17d2b2ca4d01b.png
Εμένα το τιγκ που είναι του 16 δεν έχει. Θα έχει το γκολφ που είναι του 14?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.