Jump to content
kostas..groupvag..

Μοτέρ Από Ibiza Cupra Σε Golf Mk2..

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια ειμαι νεος στο vwclub.. ειμαι κατοχος ενως golf mk2 και σκεφτομαι να του βαλω μοτερ απο ibiza cupra μηπως γνωριζει καποιος τι ακριβως χρειαζετε?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε, κ καλώς ήρθες.!

Αυτο δεν ειναι απλό ερωτημα που θέτεις, κ σαφής απαντήσεις απο φόρουμ δεν θα πάρεις γιατί ρωτάς πολύ γενικά.

Η απάντησή μου ειναι οτι χρειάζονται όλα αλλαγή κ όταν λεμε όλα εννοούμε τα πάντα. Απο εξάτμιση μεχρι καντραν κ σερβό φρένων.

Αρα δεν συμφέρει ουτε κατα διάνοια να μπεις σε τετοια διαδικασία.

Βγάλτο το μκ2 μερικές ωραίες φώτο να το χεις σε κάδρο κ αγόρασε 1 cupra.

Ποιο φτηνό κ ποιο αξιόπιστο θα ειναι.

Φιλικά,

Χρήστος

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απο θεμα ηλεκτρικα φιλε καντραν οπως ειπες και τετοια τα εχω κανονισει νε τον ηκεκτρολογο μου απο θεμα βασεις και ημιαξονια τι γεινετε?

Link to comment
Share on other sites

Το πατωμα-σασί ειναι διαφορετικό, όπως κ η μούρη. Βγάλε βάλε δεν νομίζω οτι ταιριαζει τίποτα.

Με πατέντες χρόνο και χρήμα, όλα γίνονται.

Λιγο φάρδεμα-στενεμα κόψε ράψε δηλαδή, και ολα ειναι εφικτά αλλα με αμφίβολη κατ εμένα αξιοπιστία.

Αν το ψαξεις σε 2 ,3 συνεργεία θα εχεις περισσότερες γενικές απαντήσεις στα γενικά ερωτήματά σου.

Υπολόγισε κ τα απρόβλεπτα. Πχ να σου πει ο μηχανικός οτι μπαινει το τάδε να το αγορασεις και μετα να μην ταιριάζει..

Σε μπελάδες θα μπεις να ξερεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εχω ρωτησει και μου εχουν πει μονο στην αριστερη βαση θα χριαστω παντενταα η μπροστινη και του σασσμαν ειναι ιδιες.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη πατέντα την οποία καλό θα ήταν να αποφύγεις.

Για ποιό λόγο θέλεις να το κάνεις;

Οικονομικά έτσι κι αλλιώς φαντάζομαι δεν θα στοιχίσει και λίγο.

Edited by Katafractos
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο θελω να το κανω κατα καποιο τροπο dragsteradiko δεν θελω να το εχω βολταδικο για αυτο ειπα να συνδιασω ελαφρια καροτσα με δυνατο μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις χρημα διαβενε και φυσικα υπομονη .Eνα τροπετο μιλαμε 20vt παιζει απο 1με2 χιλ ευρω βελε και τα μαστορικα σε κοβω για συνολικο κωστος 5000χιλ ευρω το λιγοτερο.Αν τωρα εχεις την κα.....λα να το κανεις να ξερεις στην καροτσα αυτη ολλα γινονται και χωρις πολλες πατεντες

Link to comment
Share on other sites

Θες σίγουρα ενα 5χιλιαρο η μετατροπή έχει γίνει από πολλούς τόσο σε πρωτοσταδιάτη μορφή όσο και σε ακραία με τετρακίνηση!

Το 2άρι για να μπορέσει να κάνει χρόνο αντάξιο της ιπποδύναμης του σε dragster μορφή θέλει πολύ ψάξιμο κ σωστό στήσιμο,λάστιχα κτλ.

Αλλά στάνταρ θέλει να αφιερώσεις,χρόνο,κόπο κ χρήμα

Εσύ αποφασίζεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τις βάσεις μηχανής, υπάρχουν στο εμπόριο έτοιμες βάσεις για να στηρίξεις το 20vt σε σασί mk1-mk2. απο εκεί και πέρα είναι θέμα ηλεκρολόγου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εε..καλαα σιγουρα θα χρειαστω και χρονο και χρημα...φιλε υπαρχουν τετοιες βασης στο εμποριο?

Αυτό ανέφερε ο dasauto, οτι δηλ υπάρχουν στο εμπόριο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

προσεχε μόνο μην εμπλακεις σε κανενα ατυχημα. οι ασφαλιστικες δεν αναγνωριζουν τιποτα. θα τρεχεις και δε θα φτανεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.