Jump to content
economist

Στησιμο Αυτοκινητου

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους...οπως μαρτυρα ο τιτλος ενδιαφερομαι να στησω το αμαξι(1.4 fsi) ωστε να ειναι πιο ανταγωνιστικο στις στροφοδιαδρομες..μιας και τα αμορτισερ σιγα σιγα τα φτυνουν η πρωτη επιλογη ειναι bilstein b6 σε συνδιασμο με αλλαγη silent block απο coupra or s3...στο θεμα μας τωρα αξιζει να βαλω αντιστρεπτικες απο gti(ειτε καποιο αλλο μοντελο) ή ειναι περριτο σε τοσο μικρης ιπποδυναμης αυτοκινητο?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας,ξεκινα με αμορτισερ.

Θα γινω πειραματοζωο,και θα δοκιμασω coilover ta technixs.

Με 269 ευρω παιρνεις και αναρτηση και ελατηρια.

Κανω περιπου 3.000χλμ τον μηνα,οπως ξερεις το πινω ολη μερα,σε 1.5 μηνα θα σου απαντησω σε ολα σου τα ερωτηματα.

Αν θελεις την γνωμη μου,εγω δεν θα εριχνα λεφτα σε αυτο το μοτερ.Οσο και να στησεις ενα αμαξι,για να το χαρεις στο βουνο θες δυναμη.

Τα φιλια μου γατακ(υ)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας,ξεκινα με αμορτισερ.

Θα γινω πειραματοζωο,και θα δοκιμασω coilover ta technixs.

Με 269 ευρω παιρνεις και αναρτηση και ελατηρια.

Κανω περιπου 3.000χλμ τον μηνα,οπως ξερεις το πινω ολη μερα,σε 1.5 μηνα θα σου απαντησω σε ολα σου τα ερωτηματα.

Αν θελεις την γνωμη μου,εγω δεν θα εριχνα λεφτα σε αυτο το μοτερ.Οσο και να στησεις ενα αμαξι,για να το χαρεις στο βουνο θες δυναμη.

Τα φιλια μου γατακ(υ)

Αμορτισερ ειναι το πρωτο πραγμα που θα αλλαχθει οπως ειπα μαζι με σινεμπλοκ...τωρα για τη δυναμη καλως ή κακως αυτο το αμαξι θα το εχω στα χερια μου αλλα 3-4 χρονια το λιγοτερο οποτε ειναι δυσκολο να συμβιβαστω με την υπαρχουσα κατασταση...τα σεβη μου Passatouko :laugh:

Edited by economist
Link to comment
Share on other sites

Φίλε economist φυσικά και να αλλαξεις σινεμπλοκ με σ3/κουπρα ειδικά αν είναι και φθαρμενα τα δικά σου. Θα κερδίσεις στην αίσθηση στο τιμόνι και όχι τόσο στη συμπεριφορά. Τη μεγαλύτερη διαφορά πάντως την είδα όταν πήγα από 205/16 σε 225/17 με ίδια αμορτισέρ τότε. Τεράστια διαφορά. Τώρα είμαι με 225/18 και είναι στα ίδια επίπεδα αλλά ελαφρώς χειρότερα από τα 17αρια.

Sent from my LG-LS980 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε economist φυσικά και να αλλαξεις σινεμπλοκ με σ3/κουπρα ειδικά αν είναι και φθαρμενα τα δικά σου. Θα κερδίσεις στην αίσθηση στο τιμόνι και όχι τόσο στη συμπεριφορά. Τη μεγαλύτερη διαφορά πάντως την είδα όταν πήγα από 205/16 σε 225/17 με ίδια αμορτισέρ τότε. Τεράστια διαφορά. Τώρα είμαι με 225/18 και είναι στα ίδια επίπεδα αλλά ελαφρώς χειρότερα από τα 17αρια.

Sent from my LG-LS980 using Tapatalk

Archon αυτη τη συμβουλη(να παω σε 17αρα) μου την εδωσε και ο nikdev ως την πιο ορθολογικη λυση...συμφωνω μαζι σας αλλα 1)ειναι πολλα τα λεφτα για αλλαγη σε ζαντολαστιχα και 2)το αμαξι θα χασει σε δυναμη και θα γινει ακομα πιο αργο...για την αντιστρεπτικη απο gti εχεις καποια γνωμη ή ειναι τσαμπα λεφτα?

 

Υ.Γ:"Φιλε" chilli ο καθενας φτιαχνει το αμαξι του για να αρεσει στον ιδιο και οχι στους αλλους..ετσι κι εγω δεν εχω σκοπο να παριστανω τον Loeb στα βουνα της Ελλαδας αλλα να το ευχαριστιεμαι οσο γινεται

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν φοράς ήδη αντιστρεπτικη (δεν γνωρίζω πχ το 4αρι δε φορούσε από τη μάνα του) θα το άφηνα για το τέλος. Του gti θα είναι απλά πιο χοντρη και η μόνη διαφορά που θα δεις θα είναι στη συμπεριφορά στο όριο, θα είναι πιο απόλυτο αλλά θα διορθώνει πιο άμεσα. Αν δε φοράς καθόλου αντιστρεπτικη τότε ναι βάλε τη και πριν τα αμορτισέρ μη σου πω. Για τα 17αρια ναι θα φύγουν πολλά χρήματα δυστυχώς. Η μόνη διαφορά αισθητή θα είναι στην κατανάλωση. Στις επιδόσεις θα καταλάβεις διαφορά μόνο αν πας από 15 σε 17,τότε θα ξενερωσεις πολύ, αλλά αν έχεις τώρα 16αρια δε θα καταλάβεις πολλά. Για την αντιστρεπτικη μιλάω για πίσω, μπροστά πραγματικά δε γνωρίζω αν αξίζει.

Sent from my LG-LS980 using Tapatalk

Edited by archon_rc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπως τα ξαναειπαμε,

Ξεκινωντας με bilstein b6 για αμορτισερ συνοδευτικα με ενα σετ silent blocks στα εμπρος ψαλιδια. (2 μαμα εμπρος 2 cupra r πισω) θα δεις ενα εντελως διαφορετικο αυτοκινητο.

Στη συνεχεια εφοσον το επιθυμεις, αλλαγη στα ελαστικα σε διασταση 225/45/17.

Τελευταιο βημα και εφοσον αξιολογησεις και οδηγησεις αρκετα το "νεο" σου αμαξι αντικατασταση των αντιστρεπτικων ψαλιδιων με aftermarket η απο gti.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χθες μιλησα με τον παναγιωτη στο τηλ και μου εξηγησε,και ισως εχει δικιο.

Δεν μπορει να αλλαξει αμαξι για 3-4 χρονια ακομα,και ουτε αξιζει να αλλαξει μοτερ.

Κατσε να δω τι ψαρια πιανει η coilover,και θα σου πω συντομα.

Σημερα την παρηγγειλα.

Για μενα η δυναμη που εχεις δεν χρειαζεται κατι παραπανω απο 4 αναρτησεις-ελατηρια-καλα λαστιχα.

Τα υπολοιπα στον αγιο ιωαννη τον ρωσσο σε 1 μηνα που θα ξεφτυλισω το bmw.... <3

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη ανοιξες θεμα που κοστιζει αρκετα.οταν θες να ευχαριστηθεις παραπανω απο αυτο που σου δινει το αμαξι πρεπει να μπει το χερι στην τσεπη βαθια.με τα σινεμπλοκ εχεις καλυτερη αισθηση αλλα ουτε θα φρεναρεις αργοτερα πριν τη στροφη ουτε στην εξοδο με γκαζι δε θα σου μουριασει ουτε θα μπεις με περισσοτερα.ξεκινας απο τα λαστιχα.αν αυτα δεν ειναι οπως πρεπει οτι αλλο και να φορας παει στραφι.η 17αρα ειναι must για αυτο που θες οπως ειπε και ο Νικος με ενα σωστο λαστιχο (μπορεις να ανταλλαξεις τις δικες σου με μεταχειρω 17).σαφως και χρειαζεσαι παχυτερες αντιστρεπτικες για να μειωσεις τις στρεβλωσεις.στην αναρτηση που θα επιλεξεις (οχι του 300αρικου) θα πρεπει να ρυθμισεις καμπερ.τελος ενα καλο σετακι με τακακια και εισαι ετοιμος!ειναι πολλα το ξερω αλλα ετσι θα δεις τη διαφορα χωρις να χρειαστει να πιεσεις το αμαξι στο οριο για να δεις αν αλλαξε κατι. και στο βουνο αν δεν ειναι φουλ αναβαση δε χρειαζεσαι δυναμη φορα χρειαζεσαι και την αποκτας οταν δεν κοβεις πολυ στις στροφες.τα καλυτερα στριψηματα Χρηστακο τα εχω κανει σε βουνα με caddy και 4αρι και τα 2 1400! το 4αρι στημενο γ αυτο το λογο!

Edited by Συριωτης Νικος
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ας αρχισουμε απο τα βασικα.

εχεις το 5αρι σωστα?σωστα.οποτε εχουμε ψαλιδια μπρος πισω.καλο για δρομο "κακο" για πιστα.

να ξερεις πως δε χρειαζεται να το χαμηλωσεις ιδιαιτερα...2 το πολυ 3 εκατοστα ειναι υπεραρκετα.

αμορτισερ...bilstein χοντρομπουλακα...μονοδρομος.

ελατηρια...ποσο σκληρα τα θελεις? ξερεις?ιδανικο για μενα μια pss... πολλα τα λεφτα πολλες οι επιλογες.

στα αμορτισερ ισχυει το "οτι πληρωνεις περνεις"

σινεμπλοκ.οτι πιο σκληρο εργοστασιακο βρεις.απο κουπρα ες 3 r32 οτι βρεις

αντιστρεπτικη.βοηθαει πολυ στο να μην γερνει πολυ το αυτοκινητο στις στροφες οταν στριβεις οριακα.και καλο και κακο.

καλο γιατι απλα δε γερνεις αρα δεν υπαρχει τοσο μεγαλη μεταφορα φορτιου προς την εξωτερικη πλευρα του αυτ/του αρα και στα χωραφια :D κακο γιατι στο πολυ οριο ξεκολαει αποτομα το αυτοκινητο...και αν δεν το προλαβεις...το αγορασες το αγροτεμαχιο

top mount.βλεπε αντιστρεπτικες

ζαντες...θα εμενα στις 16αρες γιατι με το πιο μεγαλο πλαινο και με το στοιχειωδες "διαβασμα" του αυτ/του απο σενα μπορεις να καταλαβεις ποτε μαγουλιαζει το πλαινο αρα αρχιζεις και πλησιαζεις στα ορια της προσφυσης.με τα 17 θα ειναι πιο αποτομο.

λαστιχα...πολλες καλες επιλογες...αλλα ψαξε με δεικτη V κατα την αποψη μου.

φρενα.αν ξερεις τι κανεις και που το κανεις δε σου χρειαζονται ιδιαιτερα

σιγουρα κατι ξεχασα αλλα οκ...4:15 το ξημερωμα ειναι με δικαιολογω!

Edited by dubbeR_xronis
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους...οπως μαρτυρα ο τιτλος ενδιαφερομαι να στησω το αμαξι(1.4 fsi) ωστε να ειναι πιο ανταγωνιστικο στις στροφοδιαδρομες..μιας και τα αμορτισερ σιγα σιγα τα φτυνουν η πρωτη επιλογη ειναι bilstein b6 σε συνδιασμο με αλλαγη silent block απο coupra or s3...στο θεμα μας τωρα αξιζει να βαλω αντιστρεπτικες απο gti(ειτε καποιο αλλο μοντελο) ή ειναι περριτο σε τοσο μικρης ιπποδυναμης αυτοκινητο?

Το αμαξι σου αν ειναι το sportline,θελει μονο ενα καλο σετ αναρτησης να κατεβει περιπου2-3 cm(η ζαμφορ ειναι πιο χοντρη στο sportline απο τα απλα) και καλα συνεμπλοκ ψαλιδιων και ζαμφορ,οτι καλητερο βρεις σε εργοστασιακο οπως απο s3 η' το GTI.Ξεχνα τα συνεμπλοκ τυπου powerflex γιατι θα παρεις ψαλιδια και κρεμαργιερα στα χερια μεσα σε λιγα χρονια.

 

Ζαντες δεν τις ακουμπας και και μενεις στο 205/55/16.Το βαρος του αυτοκινητου καθοριζει αν θα βαλεις λαστιχα 205 η' 225.Εσυ εισαι οτι πρεπει με τα 205/55/16.Αν εχεις κανενα φραγκο για πεταμα ψαξου σε μεταχηρισμενες ζαμφορ πιο χοντρες απο παραπλησια μεγαλητερη εκδωση οπως πχ του gti η' τελος παντον οτι ταιριαζει να βαλεις.

 

Με 17αρια λαστιαχα εχετε γεια επιδοσεις και καταναλωση και θα σου κρεμαει σε κλειστες στροφες το μοτερ.Οποτε τι νοημα εχει να ριξεις φραγκα σε στυσημο?????

 

Βαλε ενα καλο σετακι ελατηρια-αμορτισερ και εισαι κομπλε.Αφου θες να στριβεις θα δεις κατι σε κονι κιτρινα ρυθμιζομενα και αν αντεχει η μεσουλα σου το κοπανημα υπαρχουνε και τα κιτρινα χοντρομπουκαλα  bilstein.Ελατηρια εχει μπολικα.Ενς καλος αναρτησας θα σου πει τι πρεπει να βαλεις και αν μπορεις ψαξε να κανεις βολτα ενα αμαξι με τον συνδιασμο που θα σου πουνε.

 

Απο λαστιχα βαλε κατι καλο οπως vredestein sportrac 5 η' το καλο της dunlοp που δεν θυμαμαι τον κωδικο του.Τα παιδια εδω μεσα θα ξερουνε να σου τον πουνε.Τα michelin απο προσωπικη εμπειρια ειναι φολα.Μετα απο ενα χρονο ειναι αχρηστα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη ανοιξες θεμα που κοστιζει αρκετα.οταν θες να ευχαριστηθεις παραπανω απο αυτο που σου δινει το αμαξι πρεπει να μπει το χερι στην τσεπη βαθια.με τα σινεμπλοκ εχεις καλυτερη αισθηση αλλα ουτε θα φρεναρεις αργοτερα πριν τη στροφη ουτε στην εξοδο με γκαζι δε θα σου μουριασει ουτε θα μπεις με περισσοτερα.ξεκινας απο τα λαστιχα.αν αυτα δεν ειναι οπως πρεπει οτι αλλο και να φορας παει στραφι.η 17αρα ειναι must για αυτο που θες οπως ειπε και ο Νικος με ενα σωστο λαστιχο (μπορεις να ανταλλαξεις τις δικες σου με μεταχειρω 17).σαφως και χρειαζεσαι παχυτερες αντιστρεπτικες για να μειωσεις τις στρεβλωσεις.στην αναρτηση που θα επιλεξεις (οχι του 300αρικου) θα πρεπει να ρυθμισεις καμπερ.τελος ενα καλο σετακι με τακακια και εισαι ετοιμος!ειναι πολλα το ξερω αλλα ετσι θα δεις τη διαφορα χωρις να χρειαστει να πιεσεις το αμαξι στο οριο για να δεις αν αλλαξε κατι. και στο βουνο αν δεν ειναι φουλ αναβαση δε χρειαζεσαι δυναμη φορα χρειαζεσαι και την αποκτας οταν δεν κοβεις πολυ στις στροφες.τα καλυτερα στριψηματα Χρηστακο τα εχω κανει σε βουνα με caddy και 4αρι και τα 2 1400! το 4αρι στημενο γ αυτο το λογο!

Καταρχην σας ευχαριστω για τις απαντησεις...θα απαντησω απο εδω σε ολους

 

1ον)οι ζαντες δεν θα πειραχθουν καθως ξεφευγουμε σε χρηματα

 

2ον)τα αμορτισερ που θα μπουν ειναι bilstein αλλα στο μυαλο μου ειχα τα b6...τωρα βλεπω οτι μου προτεινεται και χαμηλωμα αρα το πραγμα αλλαζει και παμε σε b8...θα ηθελα καποιος να μου εξηγησει τη διαφορα που θα δω αν χαμηλωσει το αμαξι

 

3ον)σινεμπλοκ κλασικα s3-cupra αλλα για αντιστρεπτικες δεν εχω ιδεα τι παιζει...επισης Νικο οταν λες αντιστρεπτικες του 300αρικου τι εννοεις?του gti μεταχειρισμενες ποσοσ εχουν?εγω εχω μπρος πισω αντιστρεπτικες κι αν ναι πρεπει να αλλαχτουν και οι δυο?

 

4ον)φρενα-δεν ξερω αν επαρκουν τα ηδη υπαρχοντα αλλα μια καλη λυση που μου προτεινε ο nikdev ειναι απο tsi

Δεν νομιζω να ξεχασα κατι....καθε βοηθεια ευπροσδεκτη

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην σας ευχαριστω για τις απαντησεις...θα απαντησω απο εδω σε ολους

 

1ον)οι ζαντες δεν θα πειραχθουν καθως ξεφευγουμε σε χρηματα

 

2ον)τα αμορτισερ που θα μπουν ειναι bilstein αλλα στο μυαλο μου ειχα τα b6...τωρα βλεπω οτι μου προτεινεται και χαμηλωμα αρα το πραγμα αλλαζει και παμε σε b8...θα ηθελα καποιος να μου εξηγησει τη διαφορα που θα δω αν χαμηλωσει το αμαξι

 

3ον)σινεμπλοκ κλασικα s3-cupra αλλα για αντιστρεπτικες δεν εχω ιδεα τι παιζει...επισης Νικο οταν λες αντιστρεπτικες του 300αρικου τι εννοεις?του gti μεταχειρισμενες ποσοσ εχουν?εγω εχω μπρος πισω αντιστρεπτικες κι αν ναι πρεπει να αλλαχτουν και οι δυο?

 

4ον)φρενα-δεν ξερω αν επαρκουν τα ηδη υπαρχοντα αλλα μια καλη λυση που μου προτεινε ο nikdev ειναι απο tsi

Δεν νομιζω να ξεχασα κατι....καθε βοηθεια ευπροσδεκτη

χαμηλη αναρτηση=πιο χαμηλο κεντρο βαρους,αρα λιγοτερες κλισεις στις στροφες που παει να πει οτι το αμαξι θα εχει μικροτερη ταση να ''φυγει'' προς το εξωτερικο της στροφης,συνεπως θα μπαινεις με παραπανω χλμ και δεν θα εχεις την αισθηση οτι.....πας για '' του χαντακ''...Με λιγα λογια θα νομιζεις οτι το αμαξι σου φερνει λιγακι σε καρτ.Για να μην πουμε και οτι δεν θα εχεις τοση μεγαλη  συμπιεση-αποσυμπιεση του αμορτισερ με το λιγοτερο πλαγιασμα του αυτοκινητου,οποτε(παμε σε αναλυση που θελει μεγαλη κουβεντα αυτο) δεν θα χαλαει και  γεωμετρια της αναρτυσης,με τους τροχους να πατανε παντα στο δρομο με τις γωνιες που ''πρεπει''.

 

Ενα σετακι μεγαλητερα φρενα πρεπει να το βαλεις φιλε μου,αφου θελεις να μπαινεις στις στροφες,ωστε να μην κοβεις τοσο αποτομα οταν θα φτανεις στην εισοδο της στροφης.Μην ξεχνας οτι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια και ισως να δεις μεσα σε στροφη στο αντιθετο ρευμα κανενα φορτηγο.Εκει θα πρεπει το αμαξι να φρεναρει καλα αφου θα εχεις παραπανω χλμ στο κοντερ με το νεο στυσιμο.

Edited by takisbrax
Link to comment
Share on other sites

χαμηλη αναρτηση=πιο χαμηλο κεντρο βαρους,αρα λιγοτερες κλισεις στις στροφες που παει να πει οτι το αμαξι θα εχει μικροτερη ταση να ''φυγει'' προς το εξωτερικο της στροφης,συνεπως θα μπαινεις με παραπανω χλμ και δεν θα εχεις την αισθηση οτι.....πας για '' του χαντακ''...Με λιγα λογια θα νομιζεις οτι το αμαξι σου φερνει λιγακι σε καρτ.Για να μην πουμε και οτι δεν θα εχεις τοση μεγαλη  συμπιεση-αποσυμπιεση του αμορτισερ με το λιγοτερο πλαγιασμα του αυτοκινητου,οποτε(παμε σε αναλυση που θελει μεγαλη κουβεντα αυτο) δεν θα χαλαει και  γεωμετρια της αναρτυσης,με τους τροχους να πατανε παντα στο δρομο με τις γωνιες που ''πρεπει''.

 

Ενα σετακι μεγαλητερα φρενα πρεπει να το βαλεις φιλε μου,αφου θελεις να μπαινεις στις στροφες,ωστε να μην κοβεις τοσο αποτομα οταν θα φτανεις στην εισοδο της στροφης.Μην ξεχνας οτι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια και ισως να δεις μεσα σε στροφη στο αντιθετο ρευμα κανενα φορτηγο.Εκει θα πρεπει το αμαξι να φρεναρει καλα αφου θα εχεις παραπανω χλμ στο κοντερ με το νεο στυσιμο.

ευχαριστω για την αναλυση...τα φρενα απο tsi χωρανε στη δικια μου 16αρα ή θα πρεπει να φτιαξω βασεις?επισης πρεπει να αλλαχτουν μαζι με τις μπροστινες και οι πισω δαγκανες?

Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις αλλα ειμαι ασχετος

Link to comment
Share on other sites

 

 καποιος να μου εξηγησει τη διαφορα που θα δω αν χαμηλωσει το αμαξι

 

3ον)σινεμπλοκ κλασικα s3-cupra αλλα για αντιστρεπτικες δεν εχω ιδεα τι παιζει...επισης Νικο οταν λες αντιστρεπτικες του 300αρικου τι εννοεις?του gti μεταχειρισμενες ποσοσ εχουν?εγω εχω μπρος πισω αντιστρεπτικες κι αν ναι πρεπει να αλλαχτουν και οι δυο?

 

τις αναρτησεις εννοουσα να μην ειναι του 300αρικου.φρενα απο tsi εχω εγω ρε τα δικα μου με 30000 καμπλε με δισκους!εδω χωρανε του gti στην 16αρα μου ρε!!!οχι δε χρειαζεται να αλλαξεις και τα πισω.τι βασεις να φτιαξεις?αφου τα vw ειναι βγαλε βαλε τελειωσες!ελα φτιαχτηκες παλι!

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

Άν θυμάμαι σωστά έχουμε διαφορετικά άκρα με τα tsi και οπότε χρειάζονται να φτιαχτούν βάσεις για να μπουν.. Ας με επιβεβαιώσει/διαψεύσει όποιος θυμάται σίγουρα..

Link to comment
Share on other sites

Οπως τα ξαναειπαμε,

Ξεκινωντας με bilstein b6 για αμορτισερ συνοδευτικα με ενα σετ silent blocks στα εμπρος ψαλιδια. (2 μαμα εμπρος 2 cupra r πισω) θα δεις ενα εντελως διαφορετικο αυτοκινητο.

Στη συνεχεια εφοσον το επιθυμεις, αλλαγη στα ελαστικα σε διασταση 225/45/17.

Τελευταιο βημα και εφοσον αξιολογησεις και οδηγησεις αρκετα το "νεο" σου αμαξι αντικατασταση των αντιστρεπτικων ψαλιδιων με aftermarket η απο gti.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

 

Αν και είχαμε ξανασυζητήσει (μέσω πμ όμως) να υπενθυμίσω, ώστε να είναι οράτό σε όλους, ότι για την αλλαγή εμπρός φρένων από Fsi σε Tsi, ειδικά τα πρώτα Fsi "φοράνε" άκρα FS III οπότε κρίνεται αναγκαία η αλλαγή τους.

Τα μεγέθη δισκόπλακας είναι 280mm, ενώ στα 1.4Tsi 288 και 312 αναλόγως έκδοσης.

 

Το θέμα όμως αφορά στήσιμο... ας μείνουμε εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Αν και είχαμε ξανασυζητήσει (μέσω πμ όμως) να υπενθυμίσω, ώστε να είναι οράτό σε όλους, ότι για την αλλαγή εμπρός φρένων από Fsi σε Tsi, ειδικά τα πρώτα Fsi "φοράνε" άκρα FS III οπότε κρίνεται αναγκαία η αλλαγή τους.

Τα μεγέθη δισκόπλακας είναι 280mm, ενώ στα 1.4Tsi 288 και 312 αναλόγως έκδοσης.

 

Το θέμα όμως αφορά στήσιμο... ας μείνουμε εκεί.

Νικο εννοεις οτι ειναι αναγκαια η αλλαγη της βασης που πιανει η δαγκανα?αν ναι φανταζομαι υπαρχει σαν ανταλλακτικο ετσι?η χρειαζεται κατασκευη?

Link to comment
Share on other sites

Νικο εννοεις οτι ειναι αναγκαια η αλλαγη της βασης που πιανει η δαγκανα?αν ναι φανταζομαι υπαρχει σαν ανταλλακτικο ετσι?η χρειαζεται κατασκευη?

Αλλαγη ακρου θελει (ακραξονιο).

Τα ακρα ειναι δυο ειδων fn ΙΙΙ / fsIII αναλογα κουμπωνουν οι δαγκανες.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Άν θυμάμαι σωστά έχουμε διαφορετικά άκρα με τα tsi και οπότε χρειάζονται να φτιαχτούν βάσεις για να μπουν.. Ας με επιβεβαιώσει/διαψεύσει όποιος θυμάται σίγουρα..

Καλυτερα να βαλεις 2 ακρα απο tsi χωρις πατεντες, φτηνα ειναι γεματες οι μαντρες.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγη ακρου θελει (ακραξονιο).

Τα ακρα ειναι δυο ειδων fn ΙΙΙ / fsIII αναλογα κουμπωνουν οι δαγκανες.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Καλυτερα να βαλεις 2 ακρα απο tsi χωρις πατεντες, φτηνα ειναι γεματες οι μαντρες.

το αμαξι του Παναγιώτη ειναι του 07 και το δικο μου ειναι του 06.λες να θελουν αλλαγη η θα μπουν κουτα τα φρενα?

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγη Ακρων θελουν τα πρωτα μοντελα fsi που εχουν ακρα fsiii, ΜΟΝΟ εαν θελουν να βαλουν φρενα απο golf tsi.

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ο Παναγιωτης ξεκιναει το στησιμο του αυτοκινητου του τα χριστουγεννα και θα βαλει τα δικα μου τα φρενα απο το tsi.το δικο μου ειναι του 06 και του πανου το fsi ειναι 07.θελει αλλαγη ακρων η οχι?σχολιο εντος θεματος που ενδιαφερει αμεσα αυτον που ανοιξε το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

ο Παναγιωτης ξεκιναει το στησιμο του αυτοκινητου του τα χριστουγεννα και θα βαλει τα δικα μου τα φρενα απο το tsi.το δικο μου ειναι του 06 και του πανου το fsi ειναι 07.θελει αλλαγη ακρων η οχι?

 

σχολιο εντος θεματος που ενδιαφερει αμεσα αυτον που ανοιξε το θεμα.

 

Το vin check της αντιπροσωπίας θα σας πει στα σίγουρα την απάντηση. Κανείς άλλος.

 

Όσο για τα εντός-εκτός θέματος σχόλια βρίσκονται και θα συνεχίσουν να βρίσκονται εκεί που ανήκουν. Οποιαδήποτε παραπάνω διευκρίνιση χρειάζεστε μέσω π.μ. .

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Το vin check της αντιπροσωπίας θα σας πει στα σίγουρα την απάντηση. Κανείς άλλος.

 

Όσο για τα εντός-εκτός θέματος σχόλια βρίσκονται και θα συνεχίσουν να βρίσκονται εκεί που ανήκουν. Οποιαδήποτε παραπάνω διευκρίνιση χρειάζεστε μέσω π.μ. .

Λοιπον αυριο που θα εχω ελευθερο χρονο θα παω μια βολτα μεχρι την αντιπροσωπεια και θα ενημερωσω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.