bairas Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 Δείτε χιλιόμετρα σ'ένα αυτοκίνητο που ακολουθεί πιστά τα εργοστασιακά service και με το παραπάνω και από ''αστοχία υλικού'' (έχει γίνει αυτή η πρόταση ψωμοτύρι για όλα τα προβλήματα της vw group) δεν δούλεψε το ένα μπεκ σωστά και αχρήστεψε τον κινητήρα. ΄Εγινε αναφορά του προβλήματος με mail στην vw εταιρίας χωρίς να πάρουμε πίσω απάντηση εδώ και 15 ημέρες ενώ στείλαμε δοκιμαστικό mail στην εταιρία για αξεσουάρ και μας απάντησαν κατευθείαν.Η γελοιότητα στο μεγαλείο της! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 Κρίμα ειλικρινά. Η υπογραφή σου τα λέει όλα.... και ο νοών νοείτω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 Ότι και να πούμε είναι λίγο.. Τι έκδοση και τι χρονολογίας είναι το αυτοκίνητο ; Υπάρχει ενεργή εγγύηση ή επέκταση αυτής ; Όταν λες με mail στην vw εταιρίας εννοείς την VW Γερμανίας ή τον Έλληνα εισαγωγέα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted October 16, 2014 Author Report Share Posted October 16, 2014 Είναι 4 χρόνον εκτός εγγύησης αλλά σε αυτά τα καλομεταχειρισμενα χλμ δεν επιτρέπετε να χαλάσει τίποτα και ειδικά το μπεκ δεν πρέπει να χαλάσει ποτέ. Μαιλ στη Γερμανία απευθείας αλλά τίποτα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Περαστικά , ασε τα mail και μιλα με τον Έλληνα εισαγωγέα .Το μπεκ ειναι μπεκ και χαλάει όποτε γουστάρει ή δεν χαλαει ποτε ....Τι μοτέρ ειναι αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Αμάν! Όταν λες ότι σου χάλασε τον κινητήρα, τι ακριβώς εννοείς; Τι σου είπαν από το service; Δεύτερη μεγάλη ζημιά κινητήρα (μετά του Άρη) μέσα σε λίγους μήνες... Άσχημα τα μαντάτα. Βλέπω να τρέχουμε όλοι στην Mapfre για νέες επεκτάσεις εγγύησης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted October 17, 2014 Author Report Share Posted October 17, 2014 Το μοτέρ είναι 1.8 tfsi με cdaa κωδικό. Σαν ανταλλακτικό ή εταιρία δίνει κινητήρα κομπλέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Σαν ανταλλακτικό μπορεις να αγοράζεις ξεχωριστά ΟΤΙ Θες ! Απο την μικρότερη βίδα μεχρι κομμάτια μεγάλα ! Δες τι εχει πάθει ζημιά και άλλαξε το Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 (edited) Καλησπερα, Η κινησεις σου θα πρεπει να στραφουν προς κοσμοκαρ. Ακομη κι αν το αμαξι ειναι εκτος εγγυησης θα αξιωσεις αρχικα δωρεαν επιδιορθωση βασισμενος στα λιγα χιλιομετρα, μοντελο, μεγαλη αρχικη αξια ως αγορα, αξιοπιστια, απαξιωση αγορας, service book προβλεπομενο και αριστα συντηρημενο, updates στην ωρα τους, μη αναφορα του υπευθυνου service για δυςλειτουργεια, μη αναφερομενη περιοδικη συντηρηςη η ελεγχος μπεκ κλπ κλπ. Επισης εαν εγινε διαγνωση σε αντιπροσωπεια καλο ειναι να την εχεις γραπτως. Συνηθως στις διαπραγματευσεις βοηθα ενα καλο και ηρεμο κλιμα. Συμβουλες μπορεις να παρεις απο ενα δικηγορο. Υπαρχει τμημα που ασχολειται με αυτα και καταχωρουνται τα αιτηματα πελατων της cosmocar και αντιστοιχα δινονται οι απαντησεις. Υγ. Για την επισκευη αποτι φαινεται θα χρειαστει ελεγχος κυλινδρου απο ρεκτιφιε, πιστονακι, βαλβιδα, μπεκ, ελεγχος retainers κλπ που οταν χρειαστει τα ξαναλεμε αναλυτικα. Καλη επιτυχια και υπομονη κυριως. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Υγ. Να σε ενημερωσω πως το θεμα των μπεκ σε μικρη κλιμακα υπαρχει. Σε μοτερ 2.0 1.8 1.4 κλπ. Υπηρξαν και στο παρελθον περιστατικα οπου ελιωσαν πιστονια. Μαλιστα κατοχοι full st2+ k04 αλλαζαν προληπτικα. (τα παραπανω αυτη τη στιγμη λιγο σενδιαφερουν, απλα για την ιστορια δεν εισαι ο μοναδικος). Edited October 17, 2014 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Η Γερμανία χλωμό ως κίτρινο να απαντήσει ποτέ. Από όσο γνωρίζω η πάγια γραμμή αν και όταν το δουν είναι να το προωθήσουν στον εθνικό αντιπρόσωπο να το δει. Ουσιαστικά θα συμφωνήσω με τα όσα λέει ο nikdev μπας και βγάλεις καμία εμπορική εγγύηση, στην οποία φυσικά μην περιμένεις ούτε για πλακα πλήρη κάλυψη. Το πιθανότερο να σου δώσουν τίποτα "καλές εκπτώσεις" για την επιδιόρθωση. Σε τέτοια περίπτωση θα έχεις φυσικά εκ νέου για το μοτέρ σου 2ετή εγγύηση, αλλά δεν ξέρω αν ουσιαστικά σε συμφέρει γιατί όπως και να έχει το επίσημο δίκτυο υπερτιμολογεί τόσο ανταλλακτικά όσο και εργασία! Τσέκαρε εναλλακτικές και με άλλα συνεργεία γιατί μπορεί να βγει πολύ φθηνότερα η ζημιά. Τώρα για τη ζημιά σαν ζημιά, βλέπω και μια "σπασμένη" βαλβίδα, οπότε ο Θεός και η ψυχή του τι "άρπαγμα" έχει φάει μέσα. Πάντως κομπλέ μοτέρ αντικατάσταση αν σου πουν, το θεωρώ too much! Και για την τελευταία βίδα υπάρχει κωδικός ανταλλακτικού, και φυσικά μπορείς να κάνεις ανακατασκευή το μοτέρ σου!!! Δεν ειναι δυνατόν να μπαίνουν σε διαδικασία "πονάει χέρι, κόβει χέρι". Για τη βλάβη που το προκάλεσε αυτή καθ'αυτή, πραγματικά χάος! Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι πήγε στραβά. Αν ήταν μπεκ που δυσλειτούργησε, αν είχε μέσα το καύσιμο τίποτα, αν ήταν κάτι άλλο, αν... αν... αν... Δυστυχώς το έπαθες, και σημασία έχει να καταφέρεις να βγάλεις την άκρη και να ελαχιστοποιήσεις τη ζημιά σου. Καλό κουράγιο!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 φιλε μου πρεπει να αλλαξεο ολοκληκο κινητηρα (κορμι κεφαλαρι) οπως το λεμε και με τους μαστορες "κατουραγε" το μπεκ παραπανω και στην περιπτωση σου στον 1ο κυλινδρο και μονο εκεινο ειχε προβλημα αλλοσθε φενεται, γιαυτο τρυπισε και η βαλβιδα,ο λογος που πρεπει να αλλαξεις κινητηρα ειναι οτι τα γρεζια μεταφερθικαν παντου με το λαδι και θα φθαρθικαν πολλα παρα πολλα εξαρτηματα.αν λυσεις το φιλτρο του λαδιου θα ειναι γεματο γρεζια σιγουρα. εγω στην θεση σου θα επερνα εναν μεταχειρισμενος κινητηρα. δυστιχως συμβαινουν και αυτα,καλο κουραγιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 (edited) φιλε μου πρεπει να αλλαξεο ολοκληκο κινητηρα (κορμι κεφαλαρι) οπως το λεμε και με τους μαστορες "κατουραγε" το μπεκ παραπανω και στην περιπτωση σου στον 1ο κυλινδρο και μονο εκεινο ειχε προβλημα αλλοσθε φενεται, γιαυτο τρυπισε και η βαλβιδα,ο λογος που πρεπει να αλλαξεις κινητηρα ειναι οτι τα γρεζια μεταφερθικαν παντου με το λαδι και θα φθαρθικαν πολλα παρα πολλα εξαρτηματα.αν λυσεις το φιλτρο του λαδιου θα ειναι γεματο γρεζια σιγουρα. εγω στην θεση σου θα επερνα εναν μεταχειρισμενος κινητηρα. δυστιχως συμβαινουν και αυτα,καλο κουραγιο. Δημητρη σωστά το αναφέρεις, απλα θελει καθαρισμα λυμμενο και θα γινει, μην τον αποκαρδιωνουμε τον ανθρωπο. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited October 18, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 δεν συμφερει οικονομικα να φτιαξει το ιδιο μοτερ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 δεν συμφερει οικονομικα να φτιαξει το ιδιο μοτερ Sent from my iPhone using Tapatalk Εκ του μακροθεν δεν μπορω να κρινω δημητρη, τουλαχιστο εγω. Το πρωτο που εχει να κανει ειναι να αξιωσει επισκευη απο τη vw. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leftlane Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 (edited) πω ρε φιλε bairas, τι γκαντεμια κ αυτη...Σπανιο φαινομενο απο σχεδον καινουγιο κινητηρα με καλη χρηση και συντήρηση... Η γνωμη μου ειναι να επιμεινεις, σε ήπιους τόνους, για την κάλυψη μεγαλου, τουλαχιστον, μερους (αν οχι ολοκληρου..) του κοστους της ζημιας απο την αντιπροσωπεια απο την στιγμή που εσυ τους εμπιστευεσε και δινεις τα ωραια σου λεφτα στα service αφου ειχες την εναλλακτικη με λιγότερα χρηματα να το κανεις σε μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο (μετα το περας της εγγυσης) ! Παρεπιπτοντως, πως το ανακαλύψατε, τι συμπτωματα είχες...? Μ'επιασε ενας κομπος μολις ειδα τις φωτο και διαβασα αυτα που γραφεις...Μπορει ο καθενας μας να το παθει οσο καλα και να συντηρει και να προσεχει το αυτ/το του Edited October 20, 2014 by leftlane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted October 20, 2014 Author Report Share Posted October 20, 2014 (edited) Παρεπιπτοντως, πως το ανακαλύψατε, τι συμπτωματα είχες...? Μ'επιασε ενας κομπος μολις ειδα τις φωτο και διαβασα αυτα που γραφεις...Μπορει ο καθενας μας να το παθει οσο καλα και να συντηρει και να προσεχει το αυτ/το του Συμπτωματα δεν εχει.. πανω στο δρομο μου αναψαν λαμπακια απο το καντραν και εβγαλε ενα μνμ για το μοτερ Η απαντηση απο αντιπροσωπεια ηταν δεν καλυπτουμε τιποτα εκτος εγγυησεις... Edited October 20, 2014 by bairas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leftlane Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Συμπτωματα δεν εχει.. πανω στο δρομο μου αναψαν λαμπακια απο το καντραν και εβγαλε ενα μνμ για το μοτερ Η απαντηση απο αντιπροσωπεια ηταν δεν καλυπτουμε τιποτα εκτος εγγυησεις... Μάλιστα....Η γνωστοτατη θεση και τακτική όλων των εταιριών....Στον Μανδύλα να υποθεσω το πήγαινες...Ο ενας χειρότερος απο τον άλλο είναι... Η γνώμη μου, επιμονή σε αυτα που ανέφερα πρίν. Δλδ ως πελατης ηταν καλα οταν τα έδινες Χ2 για τα σερβις, τωρα νίπτουν τας χείρας τους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Μίλα με τα κεντρικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted November 27, 2014 Author Report Share Posted November 27, 2014 Τελικά μετά από ένα μήνα έχω πάρει το αυτοκίνητο όπου το μοτέρ έγινε καινούριο και ουσιαστικά με 0 χλμ. διότι μπήκαν τα εξής καινούρια πράγματα. 16 βαλβίδες με οδηγούς, 4 μπεκ (τα οποία η VW άλλαξε τους κωδικού και τα λέει βελτιωμένα) , 4 πιστονια, έναν άξονα που από τη καδένα χρονισμου (από δεν είχε ομαλή κίνηση μάλλον από κανένα γρεζο) , όλα τα κουζινετα κατω στις μπιελες και τελικός όλες οι φλατζες-τσιμουχες από το μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 (edited) Καλησπέρα και απο μένα, Εφόσο είσαι εκτός εγγύησης μπορείς να μου πεις πόσα χρήματα σου ζήτησαν?Δες και το δικό μου το θέμα http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59173&page=5#entry575848... το αμάξι είναι ακόμη συνεργείο γιατί είχε 3 σπασμένα πιστόνια και αλλάξαμε αρκετά... 1700 ευρώ ζημιά... σκέφτομαι να στείλω μαιλ στη VW αλλά η εμπειρία σου με απογοήτευσε... Edited November 27, 2014 by BTH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aegea Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Δεχτηκες να πληρωσεις 1700€; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Δεχτηκες να πληρωσεις 1700€; Σκεφτομαι να στείλω επιστολή στη μαμα VW ... τι άλλη λύση έχω? αν σου πει η αντιπροσωπεια 1700 ? by the way όπως και στον φίλο παραπάνω το αμάξι μου (golf 1,4 tsi dsg7 160hp) καλοσυντηρημένο , πάντα στην αντιπροσωπεία 52.000χλμ και 4,5 ετών... 28.000 γιούρο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelisn Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 Καλησπέρα κι από μένα το προηγούμενο Σάββατο έπαθα το ίδιο με το μπεκ στον τρίτο κύλινδρο passa cc 2010 41766 χιλιόμετρα ευτυχώς δεν άρπαξε κορμό. Εκεί ξεκίνησε ένας γολγοθάς ανοίγουμε και λέμε θα αλλάξουμε πιστόνι στον τρίτο ελατήρια στα αλλα τρία, Κουζινετα, βαλβίδες ελατήρια βαλβίδων, μπεκ τσιμούχες μπεκ και ειπα να αλλάξω προληπτικά και τον τεντωτηρα καδενας και αντλία νερού. Πάμε να παραγγείλουμε τα ανταλλακτικά βλέπουμε ότι έχει αντικατάσταση στα πιστόνια και δεν υπάρχουν αυτά που φοράω εγώ ( εμένα φοράει 82,50 και το καινούργιο είναι 82,51) τηλ κοσμοκαρ από την αρχή της φάσεις όπως αναφέρθηκε δεν καλύπτουμε τιποτα γιατί το αμάξι είναι 4μιση χρόνων) λέω εντάξει θα αλλάξουμε όλα και νου έκαναν έκπτωση στα ανταλλακτικά και αλλα 150 ευρώ η κοσμοκαρ) παραγγέλνουμε τα πράγματα και μου λένε δεν γίνετε να μπουν τα πιστόνια με της μπιελες που φοράς γιατί τα δικά μου έχουν πυρο 21 χιλιοστά και τα καινούργια 23 πάλι τηλ κάτω στα κεντρικά σκοτωμός μου κάνουν έκπτωση πάλι στο ανταλλακτικό και αλλα 100 ευρώ κάτω σύνολο νου βγαίνει 2600 όλα μαζί με περαστικά. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 Επειδή μαζεύονται αρκετά, μήπως να κάνετε καμία συντονισμένη κίνηση και γιατί όχι και καμία καταγγελία στο ΙΝΚΑ?? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted December 1, 2014 Author Report Share Posted December 1, 2014 Αυτό το σκέφτηκα κι εγώ γιατί απ ότι βλέπω η χρονιά 2010 με 2011 στα μοτέρ CDAA έχουν κάνει περικοπές στην αξιοπιστία.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...