Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
bairas

Αξιοπιστία Vw Group....ασ Γελασω...!

Recommended Posts

Δείτε χιλιόμετρα σ'ένα αυτοκίνητο που ακολουθεί πιστά τα εργοστασιακά service και με το παραπάνω

και από ''αστοχία υλικού'' (έχει γίνει αυτή η πρόταση ψωμοτύρι για όλα τα προβλήματα της vw group)

δεν δούλεψε το ένα μπεκ σωστά και αχρήστεψε τον κινητήρα. ΄Εγινε αναφορά του προβλήματος με mail στην 

vw εταιρίας χωρίς να πάρουμε πίσω απάντηση εδώ και 15 ημέρες ενώ στείλαμε δοκιμαστικό mail στην εταιρία

για αξεσουάρ και μας απάντησαν κατευθείαν.Η γελοιότητα στο μεγαλείο της!

post-18983-0-85354700-1413478373_thumb.j

post-18983-0-54205600-1413478857_thumb.j

post-18983-0-13143000-1413478915_thumb.j

post-18983-0-12448000-1413478951_thumb.j

post-18983-0-31322400-1413479267_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Grouper_8L

Κρίμα ειλικρινά.

 

Η υπογραφή σου τα λέει όλα.... και ο νοών νοείτω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ότι και να πούμε είναι λίγο..

Τι έκδοση και τι χρονολογίας είναι το αυτοκίνητο ;

Υπάρχει ενεργή εγγύηση ή επέκταση αυτής ;

Όταν λες με mail στην vw εταιρίας εννοείς την VW Γερμανίας ή τον Έλληνα εισαγωγέα ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι 4 χρόνον εκτός εγγύησης αλλά σε αυτά τα καλομεταχειρισμενα χλμ δεν επιτρέπετε να χαλάσει τίποτα και ειδικά το μπεκ δεν πρέπει να χαλάσει ποτέ. Μαιλ στη Γερμανία απευθείας αλλά τίποτα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικά , ασε τα mail και μιλα με τον Έλληνα εισαγωγέα .

Το μπεκ ειναι μπεκ και χαλάει όποτε γουστάρει ή δεν χαλαει ποτε ....
Τι μοτέρ ειναι αυτο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμάν!

 

Όταν λες ότι σου χάλασε τον κινητήρα, τι ακριβώς εννοείς; Τι σου είπαν από το service;

 

Δεύτερη μεγάλη ζημιά κινητήρα (μετά του Άρη) μέσα σε λίγους μήνες... Άσχημα τα μαντάτα. Βλέπω να τρέχουμε όλοι στην Mapfre για νέες επεκτάσεις εγγύησης...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μοτέρ είναι 1.8 tfsi με cdaa κωδικό. Σαν ανταλλακτικό ή εταιρία δίνει κινητήρα κομπλέ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαν ανταλλακτικό μπορεις να αγοράζεις ξεχωριστά ΟΤΙ Θες ! Απο την μικρότερη βίδα μεχρι κομμάτια μεγάλα !

Δες τι εχει πάθει ζημιά και άλλαξε το

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα,

Η κινησεις σου θα πρεπει να στραφουν προς κοσμοκαρ.

Ακομη κι αν το αμαξι ειναι εκτος εγγυησης θα αξιωσεις αρχικα δωρεαν επιδιορθωση βασισμενος στα λιγα χιλιομετρα, μοντελο, μεγαλη αρχικη αξια ως αγορα, αξιοπιστια, απαξιωση αγορας, service book προβλεπομενο και αριστα συντηρημενο, updates στην ωρα τους, μη αναφορα του υπευθυνου service για δυςλειτουργεια, μη αναφερομενη περιοδικη συντηρηςη η ελεγχος μπεκ κλπ κλπ.

Επισης εαν εγινε διαγνωση σε αντιπροσωπεια καλο ειναι να την εχεις γραπτως.

Συνηθως στις διαπραγματευσεις βοηθα ενα καλο και ηρεμο κλιμα.

Συμβουλες μπορεις να παρεις απο ενα δικηγορο. Υπαρχει τμημα που ασχολειται με αυτα και καταχωρουνται τα αιτηματα πελατων της cosmocar και αντιστοιχα δινονται οι απαντησεις.

Υγ. Για την επισκευη αποτι φαινεται θα χρειαστει ελεγχος κυλινδρου απο ρεκτιφιε, πιστονακι, βαλβιδα, μπεκ, ελεγχος retainers κλπ που οταν χρειαστει τα ξαναλεμε αναλυτικα.

Καλη επιτυχια και υπομονη κυριως.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Υγ. Να σε ενημερωσω πως το θεμα των μπεκ σε μικρη κλιμακα υπαρχει. Σε μοτερ 2.0 1.8 1.4 κλπ. Υπηρξαν και στο παρελθον περιστατικα οπου ελιωσαν πιστονια.

Μαλιστα κατοχοι full st2+ k04 αλλαζαν προληπτικα. (τα παραπανω αυτη τη στιγμη λιγο σενδιαφερουν, απλα για την ιστορια δεν εισαι ο μοναδικος).

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Γερμανία χλωμό ως κίτρινο να απαντήσει ποτέ. Από όσο γνωρίζω η πάγια γραμμή αν και όταν το δουν είναι να το προωθήσουν στον εθνικό αντιπρόσωπο να το δει.

 

Ουσιαστικά θα συμφωνήσω με τα όσα λέει ο nikdev μπας και βγάλεις καμία εμπορική εγγύηση, στην οποία φυσικά μην περιμένεις ούτε για πλακα πλήρη κάλυψη. Το πιθανότερο να σου δώσουν τίποτα "καλές εκπτώσεις" για την επιδιόρθωση. Σε τέτοια περίπτωση θα έχεις φυσικά εκ νέου για το μοτέρ σου 2ετή εγγύηση, αλλά δεν ξέρω αν ουσιαστικά σε συμφέρει γιατί όπως και να έχει το επίσημο δίκτυο υπερτιμολογεί τόσο ανταλλακτικά όσο και εργασία! Τσέκαρε εναλλακτικές και με άλλα συνεργεία γιατί μπορεί να βγει πολύ φθηνότερα η ζημιά.

 

Τώρα για τη ζημιά σαν ζημιά, βλέπω και μια "σπασμένη" βαλβίδα, οπότε ο Θεός και η ψυχή του τι "άρπαγμα" έχει φάει μέσα. Πάντως κομπλέ μοτέρ αντικατάσταση αν σου πουν, το θεωρώ too much! Και για την τελευταία βίδα υπάρχει κωδικός ανταλλακτικού, και φυσικά μπορείς να κάνεις ανακατασκευή το μοτέρ σου!!! Δεν ειναι δυνατόν να μπαίνουν σε διαδικασία "πονάει χέρι, κόβει χέρι".

 

Για τη βλάβη που το προκάλεσε αυτή καθ'αυτή, πραγματικά χάος! Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι πήγε στραβά. Αν ήταν μπεκ που δυσλειτούργησε, αν είχε μέσα το καύσιμο τίποτα, αν ήταν κάτι άλλο, αν... αν... αν... Δυστυχώς το έπαθες, και σημασία έχει να καταφέρεις να βγάλεις την άκρη και να ελαχιστοποιήσεις τη ζημιά σου.

 

Καλό κουράγιο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε μου πρεπει να αλλαξεο ολοκληκο κινητηρα (κορμι κεφαλαρι) οπως το λεμε και με τους μαστορες "κατουραγε" το μπεκ παραπανω και στην περιπτωση σου στον 1ο κυλινδρο και μονο εκεινο ειχε προβλημα αλλοσθε φενεται, γιαυτο τρυπισε και η βαλβιδα,ο λογος που πρεπει να αλλαξεις κινητηρα ειναι οτι τα γρεζια μεταφερθικαν παντου με το λαδι και θα φθαρθικαν πολλα παρα πολλα εξαρτηματα.αν λυσεις το φιλτρο του λαδιου θα ειναι γεματο γρεζια σιγουρα. εγω στην θεση σου θα επερνα εναν μεταχειρισμενος κινητηρα.

 

δυστιχως συμβαινουν και αυτα,καλο κουραγιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε μου πρεπει να αλλαξεο ολοκληκο κινητηρα (κορμι κεφαλαρι) οπως το λεμε και με τους μαστορες "κατουραγε" το μπεκ παραπανω και στην περιπτωση σου στον 1ο κυλινδρο και μονο εκεινο ειχε προβλημα αλλοσθε φενεται, γιαυτο τρυπισε και η βαλβιδα,ο λογος που πρεπει να αλλαξεις κινητηρα ειναι οτι τα γρεζια μεταφερθικαν παντου με το λαδι και θα φθαρθικαν πολλα παρα πολλα εξαρτηματα.αν λυσεις το φιλτρο του λαδιου θα ειναι γεματο γρεζια σιγουρα. εγω στην θεση σου θα επερνα εναν μεταχειρισμενος κινητηρα.

δυστιχως συμβαινουν και αυτα,καλο κουραγιο.

 

Δημητρη σωστά το αναφέρεις, απλα θελει καθαρισμα λυμμενο και θα γινει, μην τον αποκαρδιωνουμε τον ανθρωπο.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν συμφερει οικονομικα να φτιαξει το ιδιο μοτερ

Sent from my iPhone using Tapatalk

Εκ του μακροθεν δεν μπορω να κρινω δημητρη, τουλαχιστο εγω.

Το πρωτο που εχει να κανει ειναι να αξιωσει επισκευη απο τη vw.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

πω ρε φιλε bairas, τι γκαντεμια κ αυτη...Σπανιο φαινομενο απο σχεδον καινουγιο κινητηρα με καλη χρηση και συντήρηση... :sorry:

 

Η γνωμη μου ειναι να επιμεινεις, σε ήπιους τόνους, για την κάλυψη μεγαλου, τουλαχιστον, μερους (αν οχι ολοκληρου..) του κοστους της ζημιας απο την αντιπροσωπεια απο την στιγμή που εσυ τους εμπιστευεσε και δινεις τα ωραια σου λεφτα στα service αφου ειχες την εναλλακτικη με λιγότερα χρηματα να το κανεις σε μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο (μετα το περας της εγγυσης) !

 

Παρεπιπτοντως, πως το ανακαλύψατε, τι συμπτωματα είχες...? Μ'επιασε ενας κομπος μολις ειδα τις φωτο και διαβασα αυτα που γραφεις...Μπορει ο καθενας μας να το παθει οσο καλα και να συντηρει και να προσεχει το αυτ/το του  :frantics:

Edited by leftlane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρεπιπτοντως, πως το ανακαλύψατε, τι συμπτωματα είχες...? Μ'επιασε ενας κομπος μολις ειδα τις φωτο και διαβασα αυτα που γραφεις...Μπορει ο καθενας μας να το παθει οσο καλα και να συντηρει και να προσεχει το αυτ/το του  :frantics:

Συμπτωματα δεν εχει.. πανω στο δρομο μου αναψαν λαμπακια απο το καντραν και εβγαλε ενα μνμ για το μοτερ

Η απαντηση απο αντιπροσωπεια ηταν δεν καλυπτουμε τιποτα εκτος εγγυησεις...

Edited by bairas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμπτωματα δεν εχει.. πανω στο δρομο μου αναψαν λαμπακια απο το καντραν και εβγαλε ενα μνμ για το μοτερ

Η απαντηση απο αντιπροσωπεια ηταν δεν καλυπτουμε τιποτα εκτος εγγυησεις...

Μάλιστα....Η γνωστοτατη θεση και τακτική όλων των εταιριών....Στον Μανδύλα να υποθεσω το πήγαινες...Ο ενας χειρότερος απο τον άλλο είναι...

 

Η γνώμη μου, επιμονή σε αυτα που ανέφερα πρίν. Δλδ ως πελατης ηταν καλα οταν τα έδινες Χ2 για τα σερβις, τωρα νίπτουν τας χείρας τους...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά μετά από ένα μήνα έχω πάρει το αυτοκίνητο όπου το μοτέρ έγινε καινούριο και ουσιαστικά με 0 χλμ. διότι μπήκαν τα εξής καινούρια πράγματα. 16 βαλβίδες με οδηγούς, 4 μπεκ (τα οποία η VW άλλαξε τους κωδικού και τα λέει βελτιωμένα) , 4 πιστονια, έναν άξονα που από τη καδένα χρονισμου (από δεν είχε ομαλή κίνηση μάλλον από κανένα γρεζο) , όλα τα κουζινετα κατω στις μπιελες και τελικός όλες οι φλατζες-τσιμουχες από το μοτέρ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και απο μένα,

Εφόσο είσαι εκτός εγγύησης μπορείς να μου πεις πόσα χρήματα σου ζήτησαν?
Δες και το δικό μου το θέμα http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59173&page=5#entry575848...

το αμάξι είναι ακόμη συνεργείο γιατί είχε 3 σπασμένα πιστόνια και αλλάξαμε αρκετά... 1700 ευρώ ζημιά...

σκέφτομαι να στείλω μαιλ στη VW αλλά η εμπειρία σου με απογοήτευσε...

Edited by BTH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεχτηκες να πληρωσεις 1700€;

Σκεφτομαι να στείλω επιστολή στη μαμα VW ... τι άλλη λύση έχω? αν σου πει η αντιπροσωπεια 1700 ? by the way όπως και στον φίλο παραπάνω το αμάξι μου (golf 1,4 tsi dsg7 160hp) καλοσυντηρημένο , πάντα στην αντιπροσωπεία 52.000χλμ και 4,5 ετών... 28.000 γιούρο..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα κι από μένα το προηγούμενο Σάββατο έπαθα το ίδιο με το μπεκ στον τρίτο κύλινδρο passa cc 2010 41766 χιλιόμετρα ευτυχώς δεν άρπαξε κορμό. Εκεί ξεκίνησε ένας γολγοθάς ανοίγουμε και λέμε θα αλλάξουμε πιστόνι στον τρίτο ελατήρια στα αλλα τρία, Κουζινετα, βαλβίδες ελατήρια βαλβίδων, μπεκ τσιμούχες μπεκ και ειπα να αλλάξω προληπτικά και τον τεντωτηρα καδενας και αντλία νερού. Πάμε να παραγγείλουμε τα ανταλλακτικά βλέπουμε ότι έχει αντικατάσταση στα πιστόνια και δεν υπάρχουν αυτά που φοράω εγώ ( εμένα φοράει 82,50 και το καινούργιο είναι 82,51) τηλ κοσμοκαρ από την αρχή της φάσεις όπως αναφέρθηκε δεν καλύπτουμε τιποτα γιατί το αμάξι είναι 4μιση χρόνων) λέω εντάξει θα αλλάξουμε όλα και νου έκαναν έκπτωση στα ανταλλακτικά και αλλα 150 ευρώ η κοσμοκαρ) παραγγέλνουμε τα πράγματα και μου λένε δεν γίνετε να μπουν τα πιστόνια με της μπιελες που φοράς γιατί τα δικά μου έχουν πυρο 21 χιλιοστά και τα καινούργια 23 πάλι τηλ κάτω στα κεντρικά σκοτωμός μου κάνουν έκπτωση πάλι στο ανταλλακτικό και αλλα 100 ευρώ κάτω σύνολο νου βγαίνει 2600 όλα μαζί με περαστικά.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή μαζεύονται αρκετά, μήπως να κάνετε καμία συντονισμένη κίνηση και γιατί όχι και καμία καταγγελία στο ΙΝΚΑ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το σκέφτηκα κι εγώ γιατί απ ότι βλέπω η χρονιά 2010 με 2011 στα μοτέρ CDAA έχουν κάνει περικοπές στην αξιοπιστία..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...