Jump to content
zero

Golf Generation 2002 (1.6)

Recommended Posts

Καλημέρα, συγνώμη κατ'αρχήν αν έχω ανοίξει το thread σε λάθος κατηγορία, νομίζω πως εδώ ταιριάζει καλύτερα.

 

Είμαι πολύ κοντά στο να αγοράσω ένα Golf Generation 2002 (1.6) με περίπου 170.000χλμ, και προσπαθώ να βγάλω άκρη για πιθανά προβλήματα που εμφανίστηκαν στα συγκεκριμένα μοντέλα, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.

 

Δεδομένου πως τα οικονομικά μου είναι κάπως οριακά και μία σοβαρή ζημιά θα το αφήσει σε κάποιο γκαράζ που απλά θα το κοιτάω και θα στενοχωριέμαι, τι πρέπει να προσέξω πολύ κατά το έλεγχό του;

 

 

Η σοβαρότερη βλάβη που διάβασα για τα συγκεκριμένα είναι στο σασμάν, αλλά κάπου είδα πως στα 2002+ μοντέλα έχει διορθωθεί αυτό, οπότε μάλλον την γλυτώνω.

Αυτό που κοιτάζω το πήρα βόλτα, ο επιλογέας μου φάνηκε λίγο χαλαρός (ίσως επειδή μέχρι τώρα κυκλοφορούσα μόνο με γιαπωνέζικα (toyota - suzuki) στα οποία συνήθως η διαδρομή και οι ταχύτητες κουμπώνουν πολύ σφιχτά και σταθερά).

Δεν ήταν κάτι υπερβολικό, απλά αν άφηνα το χέρι μου πάνω στον επιλογέα, μόλις πατούσα ή άφηνα το γκάζι έχοντας οποιαδήποτε ταχύτητα, ένιωθα μια αντίστοιχη κίνηση σε αυτόν. Να υποθέσω πως είναι φυσιολογικό και ανησυχώ άδικα;

 

Επίσης άλλο ένα ανησυχητικό θεματάκι, είναι πως την πρώτη φορά που το έβαλα μπρος, έσβησε σε 2 δευτερόλεπτα.

Μόλις το ξαναέβαλα δούλεψε φυσιολογικά, και το πήγα και βόλτα.

Αργότερα δοκίμασα μερικές φορές ακόμη το άναψε-σβήσε από περιέργεια, και το έκανε άλλη μία φορά.

Μπορεί να οφείλεται σε κακή βενζίνη ή να χρειάζεται απλά ένα καθάρισμα η πεταλούδα, αλλά μπορεί να είναι και κάποια πιο ακριβή ζημιά, πολλαπλασιαστής ίσως;

Έχουν ακουστεί τέτοια προβλήματα;

 

Θα το τσεκάρει μηχανικός φυσικά πριν το πάρω, να του δώσω κάποια οδηγία να τσεκάρει κάτι με περισσότερη προσοχή;

 

 

Η συντήρηση - service σε αυτά πόσο κοστίζει πολύ χοντρικά;

 

 

Ξέρω πως τα χιλιόμετρα που έχει δεν είναι λίγα, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχω φοβερές απαιτήσεις, επειδή κυκλοφορώ πολύ και με την μηχανή, στο αμάξι κάνω μόλις 5.000χλμ / χρόνο, οπότε πιστεύω πως θα έχει μπόλικη ζωή αυτό το αμάξι στα χέρια μου.

 

Αυτά για την ώρα, ελπίζω να μην κούρασα πολύ! :hairy:

Link to comment
Share on other sites

Θα αγορασεις αυτοκινητο με 170.000χλμ ?

 

 

Τι ποσον διαθετεις

γιατι αυτα που πουλανε οι μαντρες με μεσο ορο τα 75.000 χλμ, ποσα νομιζεις οτι εχουνε κανει???

Αν το αμαξι ειναι σωστα συντηρημενο, με βιβλιο σερβις και ολα στην ωρα τους,ειναι ατρακαριστο,δεν του εχει ρουφιξει το αιμα ο προηγουμενος και η τιμη ειναι πολυ καλη....γιατι οχι.

 

Ενα αμαξι με αυτα τα χλμ και τις παραπανω προυποθεσεις,αν εχει προσφατα αλαγμενες βασεις μηχανης και συνεμπλοκ ψαλιδιωνς(κοβονται ευκολα τα εργοστασιακα),αμορτισερ,δυσκοπλακες-τακακια,σετ συμπλεκτη και το δινει 1,5-2 χιλιαρικα,εγω θα το αγοραζα και θα το ελεγα και ευκαιρια.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

γιατι αυτα που πουλανε οι μαντρες με μεσο ορο τα 75.000 χλμ, ποσα νομιζεις οτι εχουνε κανει???

Αν το αμαξι ειναι σωστα συντηρημενο, με βιβλιο σερβις και ολα στην ωρα τους,ειναι ατρακαριστο,δεν του εχει ρουφιξει το αιμα ο προηγουμενος και η τιμη ειναι πολυ καλη....γιατι οχι.

 

Ενα αμαξι με αυτα τα χλμ και τις παραπανω προυποθεσεις,αν εχει προσφατα αλαγμενες βασεις μηχανης και συνεμπλοκ ψαλιδιωνς(κοβονται ευκολα τα εργοστασιακα),αμορτισερ,δυσκοπλακες-τακακια,σετ συμπλεκτη και το δινει 1,5-2 χιλιαρικα,εγω θα το αγοραζα και θα το ελεγα και ευκαιρια.

Τα ειπες ολα

Link to comment
Share on other sites

Θα αγορασεις αυτοκινητο με 170.000χλμ ?

Τι ποσον διαθετεις

Εαν ενα αμαξι εχει συντηρηθει σωστα,και ειδικα τετοια μοτερ,τι νομιζεις οτι ειναι τα 170.000 χλμ;

170.000km με tsi δεν θα περνα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γιατι αυτα που πουλανε οι μαντρες με μεσο ορο τα 75.000 χλμ, ποσα νομιζεις οτι εχουνε κανει???

Αν το αμαξι ειναι σωστα συντηρημενο, με βιβλιο σερβις και ολα στην ωρα τους,ειναι ατρακαριστο,δεν του εχει ρουφιξει το αιμα ο προηγουμενος και η τιμη ειναι πολυ καλη....γιατι οχι.

 

Ενα αμαξι με αυτα τα χλμ και τις παραπανω προυποθεσεις,αν εχει προσφατα αλαγμενες βασεις μηχανης και συνεμπλοκ ψαλιδιωνς(κοβονται ευκολα τα εργοστασιακα),αμορτισερ,δυσκοπλακες-τακακια,σετ συμπλεκτη και το δινει 1,5-2 χιλιαρικα,εγω θα το αγοραζα και θα το ελεγα και ευκαιρια.

 

Αν παμε με την λογική σου αυτο με τα 170.000 πρεπει να εχει κανει το λιγότερο 400.000

Link to comment
Share on other sites

Αν παμε με την λογική σου αυτο με τα 170.000 πρεπει να εχει κανει το λιγότερο 400.000

 

Χωρίς να είναι ο κανόνας Νικολή, τουλαχιστο αυτά που μπαίνουν σε μάντρες προς πώληση είτε από ιδιώτες είτε leasing κατεβαίνουν σε "ελκυστικά χλμ"

καθώς χτυπάει αλλιώς στον υποψήφιο αγοραστή.

 

Σαφώς και η αγορά από ιδιώτη με service book και ένα λογικότερο πλήθος χλμ (που αντικατοπτρίζεται στο book αλλά και στην φθορά του αυτοκινήτου) είναι προτιμότερη. (κατά τη δική μου γνώμη).

 

Το αμάξι εαν το βρίσκει ο ZERO σε ελκυστική τιμή καλοσυντηρημένο ή έστω με υπολοιπόμενα μικρά service/Λάστιχα είναι καλή αγορά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Οταν το αυτοκίνητο εχει βιβλίο σέρβις ειτε ειναι από ιδιώτη είτε απο μαγαζί ειναι ενα και τα αυτο, τις ιδιες κομπίνες που μπορεί να κανει το μαγαζί τις ιδιες μπορεί να κανει και ο ιδιώτης, ζουμε στο 2014.

 

Εγω απλα εγω ρώτησα τι χρήματα διαθέτει ο zero και επισήμανα οτι τα χλμ ειναι πολλά. θα μπορούσε να δώσει κατι παραπάνω και να παρει ένα (απο ιδιωτη αν θελετε) με λιγότερα χιλιόμετρα.

 

Εκτός αν γνωρίζει το αυτοκίνητο, ειναι δηλαδη απο φιλο, γείτονα και ειναι σίγουρος για την αγορά

 

 

...αυτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, συγνώμη κατ'αρχήν αν έχω ανοίξει το thread σε λάθος κατηγορία, νομίζω πως εδώ ταιριάζει καλύτερα.

 

Είμαι πολύ κοντά στο να αγοράσω ένα Golf Generation 2002 (1.6) με περίπου 170.000χλμ, και προσπαθώ να βγάλω άκρη για πιθανά προβλήματα που εμφανίστηκαν στα συγκεκριμένα μοντέλα, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.

 

Δεδομένου πως τα οικονομικά μου είναι κάπως οριακά και μία σοβαρή ζημιά θα το αφήσει σε κάποιο γκαράζ που απλά θα το κοιτάω και θα στενοχωριέμαι, τι πρέπει να προσέξω πολύ κατά το έλεγχό του;

 

 

Η σοβαρότερη βλάβη που διάβασα για τα συγκεκριμένα είναι στο σασμάν, αλλά κάπου είδα πως στα 2002+ μοντέλα έχει διορθωθεί αυτό, οπότε μάλλον την γλυτώνω.

Αυτό που κοιτάζω το πήρα βόλτα, ο επιλογέας μου φάνηκε λίγο χαλαρός (ίσως επειδή μέχρι τώρα κυκλοφορούσα μόνο με γιαπωνέζικα (toyota - suzuki) στα οποία συνήθως η διαδρομή και οι ταχύτητες κουμπώνουν πολύ σφιχτά και σταθερά).

Δεν ήταν κάτι υπερβολικό, απλά αν άφηνα το χέρι μου πάνω στον επιλογέα, μόλις πατούσα ή άφηνα το γκάζι έχοντας οποιαδήποτε ταχύτητα, ένιωθα μια αντίστοιχη κίνηση σε αυτόν. Να υποθέσω πως είναι φυσιολογικό και ανησυχώ άδικα;

 

Επίσης άλλο ένα ανησυχητικό θεματάκι, είναι πως την πρώτη φορά που το έβαλα μπρος, έσβησε σε 2 δευτερόλεπτα.

Μόλις το ξαναέβαλα δούλεψε φυσιολογικά, και το πήγα και βόλτα.

Αργότερα δοκίμασα μερικές φορές ακόμη το άναψε-σβήσε από περιέργεια, και το έκανε άλλη μία φορά.

Μπορεί να οφείλεται σε κακή βενζίνη ή να χρειάζεται απλά ένα καθάρισμα η πεταλούδα, αλλά μπορεί να είναι και κάποια πιο ακριβή ζημιά, πολλαπλασιαστής ίσως;

Έχουν ακουστεί τέτοια προβλήματα;

 

Θα το τσεκάρει μηχανικός φυσικά πριν το πάρω, να του δώσω κάποια οδηγία να τσεκάρει κάτι με περισσότερη προσοχή;

 

 

Η συντήρηση - service σε αυτά πόσο κοστίζει πολύ χοντρικά;

 

 

Ξέρω πως τα χιλιόμετρα που έχει δεν είναι λίγα, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχω φοβερές απαιτήσεις, επειδή κυκλοφορώ πολύ και με την μηχανή, στο αμάξι κάνω μόλις 5.000χλμ / χρόνο, οπότε πιστεύω πως θα έχει μπόλικη ζωή αυτό το αμάξι στα χέρια μου.

 

Αυτά για την ώρα, ελπίζω να μην κούρασα πολύ! :hairy:

αυτη η χαλαρωτητα που βλεπεις στον επιλογεα ειναι απολυτως φυσιολογικη.και στο δικο μου ετσι ειναι και ηταν απ οταν αγορασα το αυτ/το το 2003.οποτε παει αυτο.

σασμαν.αν ο προηγουμενος οδηγος ηταν καυτης ακομα και σασμαν τιτανιου να ηταν θα ειχε ηδη βγαλει προβλημα.ρωτα αν εχει αλλαξει δισκο πλατο και ποτε!αν τον εχει αλλαξει προσφατα τοτε δε νομιζω να εχεις θεμα με το σασμαν.αν δε τον εχει αλλαξει καθολου τοτε ξεχνα το πιθανο προβλημα με το κιβωτιο.αν παλι τον εχει αλλαξει νωρις...ε οπως καταλαβαινεις κατι βρωμαει...!

αυτο που εσβηνε μπορει να ειναι πεταλουδα πολλαπλασιαστης μπορει και τπτ απολυτως.

τα χιλιομετρα για την ηλικια του αυτ/του ειναι απολυτα φυσιολογικα!

οσο για τα ποστ που διαβασες πριν μη δινεις σημασια....ο καθενας εχει τη δικη του αποψη.

εγω που εχω 206.000 χλμ με 16αρι του 2003 δε μου καιει πανω απο μισο λιτρο λαδι στις 15.000 χλμ που αλλαζω λαδια.

μου εχει καψει 3-4 φορες πολλαπλασιαστη.50 ευρω ο ενας απο αντιπροσωπια.

εχω αλλαξει το ρελε της αντλιας βενζινης 20 ευρω 

και ακομα με τον μαμα συμπλεκτη...ναι ναι με τον μαμα...!

οσο για τα σερβις...

λαδια φιλτρο καθε 15.000 υπολογιζε καπου στα 60 ευρω η αλλαγη.

καθε 30.000 αλλαζεις και τα υπολοιπα φιλτρα.

καθε 60.000 αλλαζεις μπουζι.κοστος 25-30 ευρω.(φοραει πλατινας) οπως και σετ ιμαντες με αντλια νερου.κοστος κανα 200αρι χωρις εργατικα

αν τα κανεις αυτα στην ωρα τους δε θα χεις ποτε προβλημα.

εγω που τα κανα ολα κανονικα και μερικα (ιμαντες μπουζι) καμια φορα και πιο νωρις

οπως σου ειπα και πιο πριν δεν εχω προβληματα.γι αυτο και δεν το πουλαω!εκτος αν μου στειλει ο θεος κανεναν με ενα ταλαρο στο χερι!εκει θα του κανω και ενα γυαλισμα κερωμα βιολογικο καθαρισμο δωρο :D

αυτα τα ολιγα.οτι απορια εχεις ευχαριστως να σε βοηθησω

Edited by dubbeR_xronis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

 

Το ποσό που διαθέτω είναι περίπου 3000€, τόσο βρήκα και αυτό που κοιτάζω, είναι πολλά να υποθέσω;

 

1600ρια εκείνης της εποχής, (απ'όσο χαζεύω στο car τουλάχιστον)  σε αυτή την τιμή περίπου κινούνται, αναλόγως την κατάσταση που βρίσκονται.

Το συγκεκριμένο, εμφανισιακά τουλάχιστον φαίνεται πολύ καλοδιατηρημένο, book service έχει, τα αμορτισέρ έχουν αλλαχτεί γιατί μου φάνηκε λίγο πιο χαμηλό από τα άλλα που είδα, έχει μια εξάτμιση και ένα φιλτράκι, ιμάντες έχουν αλλαχτεί, δίσκο μου είπε πως δεν έχει ζητήσει ακόμα στα χέρια του (είναι δεύτερο χέρι).

Ο συμπλέκτης έπιανε ψηλά μεν, αλλά δεν αντιλήφθηκα πατινάρισμα στην βόλτα που το πήγα. Είναι συχνή βλάβη ο συμπλέκτης σε αυτά;

Τι ακριβώς παθαίνει και τι κόστος επισκευής έχει;

 

 

 

Τα service φαίνονται σε πολύ φυσιολογικές τιμές, ο άνθρωπος που το δίνει επίσης φαίνεται φυσιολογικός, δεν είναι δηλαδή κάποιος πιτσιρίκος που μπορεί να το δουλεύει στα όρια (αυτό βέβαια ποτέ δεν μπορείς να το ξέρεις).

 

 

Τέλος, σε αυτά τα λεφτά τι άλλες αξιόλογες επιλογές έχω;

Κοιτούσα και τα Α3 της ίδιας εποχής που μου αρέσουν επίσης, καθώς και κάποια Focus, Corolla και Civic.

To Focus δεν μου πολυαρέσει εξωτερικά, τα Corrolla αν και πιο αξιόπιστα είναι εντελώς 90's εσωτερικά και με τσιμπημένες τιμές, τα Civic μου αρέσουν γενικά, αλλά δεν κατάφερα να βρω κανένα που να μην το έχουν σκίσει.

Στο Golf μου αρέσει πολύ το εσωτερικό του, στιβαρό και αρκετά εντυπωσιακό για τα χρονάκια του, γι'αυτό κλίνω προς τα εκεί.

 

 

Με μερικές παραχωρήσεις θα μπορούσα να κοιτάξω και στην πιο μικρή κατηγορία που υπάρχουν περισσότερες επιλογές, αλλά επειδή υπολογίζω να βγάλω μια δεκαετία με αυτό το αμάξι, προσπαθώ να την αποφύγω.

Link to comment
Share on other sites

Με κλειστά μάτια, αυτά που μπορεί να σου βγάλει στο προσεχές μέλον, μπορεί σίγουρα να χρειαστείς δίσκο, εμένα αλάχτηκε προλυπτικά στις 170000km και ηταν ίσα ίσα στα περτσίνια, σασμάν δεν είχα κανένα θέμα μέχρι στιγμής με 229000km, μίζα ισως συντήρηση αν σου κάνει θόρυβο, και κλασικά κανένα σινεμπλόκ της ανάρτησης, αντιστρεπτικής αν δεν έχουν αλαχτεί, κανένας γρύλος παραθύρου το κύριο πρόβλημα στα 4άρια, αισθητήρας λάμδα ίσως προλυπτικά αν δεν έχει αλαχτεί και δεις οτι ψιλοκαίει, έλενξε το αν έχει μεγάλη κατανάλωση λαδιού με το κλασικό τρόπο, δάχτυλο στην μπούκα της εξάτμισης αν είναι λαδωμένη καίει τα αντερά του.

Γενικά αν ειναι καλοσυντηρημένο μπορεί να σου βγάλει πολλά χιλιόμετρα ακόμα απροβλημάτιστα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά,το προηγουμενο passat 1.6 με ιδιο μοτερ,το δωσαμε με 320.000 χλμ αν θυμαμαι καλα.

Ενα καλο τσεκ σε φαναρτζη,ενα καλο τσεκ σε μηχανικο,του κανεις ενα σερβισακι λαδια φιλτρα,θερμοστατη,τσεκαρεις ιμαντες,τακακια,και ετοιμος να το κρατησεις αλλα 10 χρονια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για μένα αφού κάνεις έναν έλεγχο τσίμπα το!

Την χαλαρότητα του επιλογέα την έχουν όλα τα VW σε αυτά τα χιλιόμετρα.

Το ότι σβήνει μπορεί να ναι κ θέμα τρόμπας βενζίνης στο δικό μου όταν είναι στη ρεζέρβα το κάνει κάποιες φορές,δεν είναι λόγος ανησυχίας

Τώρα όσον αφορά τους μαντράδες το 80% είναι λαμόγια.Και λογικό γιατί θέλουν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι

Καλύτερα από χερι-ιδιώτη

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To τσέκαρε ο μηχανικός σήμερα, έδωσε πράσινο φως, οπότε από Δευτέρα λογικά θα το έχω.

 

Στις 180 χιλιάδες θα χρειαστεί ιμάντες μου είπε, αν δεν έχω κάνει 10.000χλμ σε κάνα χρόνο από τώρα, να τους αλλάξω έτσι κι αλλιώς γιατί κλείνουν 4ετία.

Μόλις φτάσει 170 (169 γράφει τωρα) θα του κάνω και ένα τυπικό σέρβις (λάδια - μπουζί - τακάκια κλπ.) για να ξέρω που βρίσκομαι.

 

 

Κατά τ'άλλα το αυτοκίνητο φαίνεται πεντακάθαρο, ένα ζευγάρι λάστιχα μόνο επείγει.

Το σβήσιμο που κάνει καμιά φορά το χρέωσε σε πεταλούδα, οπότε με ένα καθάρισμα πιστεύω θα είναι οκ.

 

Νεότερα από Δευτέρα. Ευχαριστώ όλους! :hi:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοταξιδο και χωρις προβληματα..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι, αν και καθυστερημένα, το έχω πάρει το αυτοκίνητο αλλά είχα άλλα τρεχάματα και ξέχασα να ενημερώσω.

Όλα καλά για την ώρα, δεν έχω κάνει και πολλά χιλιόμετρα ακόμα βέβαια!

 

 

8)

 

Το πρώτο στυλιστικό μικρόβιο που μου μπήκε είναι να βάψω μαύρες τις ζάντες, με τις δαγκάνες ίσως κόκκινες από μέσα.

Απ'όσο φαίνεται στις παραπίσω φωτό, θα του ταιριάζει μια τέτοια αλλαγή ή θα βγει πολύ "καγκούρικο";;

Edited by zero
Link to comment
Share on other sites

Βάψε την μάυρη με την προυπόθεση να αφήσεις την πατούρα νίκελ όπως είναι, ή αντί για μάυρο ανθρακί, με το νίκελ θα κάνει καλή αντίθεση, τα φρένα ναι, βάψτα κόκκινα

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξιζουν για μαυρες οι ζαντες ειναι πολυ μικρες και με πατουρα.

Καλυτερα:

5cec08a54951e6c3734138a6d1b59ee1.jpg

Παρε ενα σετ πεταλιερες oem r32 η leon cupra r.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχμ, νταξ, 17ρες είναι, πόσο να ήταν, δεν είναι και καγιέν! :D

Μαύρο ματ ολόκληρες σκεφτόμουν, να είναι πιο διακριτικό, το νίκελ δεν μου αρέσει γενικά, καθρεφτίζει και είναι λίγο attention horny!

 

Οι after market πεταλιέρες, επίσης σε όσα αμάξια έτυχε να οδηγήσω δεν μου φάνηκαν βολικές. :/

Edited by zero
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.