Jump to content
Mark Knopfler

Passat 92' B3

Recommended Posts

Καλημέρα φιλοι του VWclub , ειμαι νεος στο φορουμ , παρ'ολα αυτα χαζευα και διαβαζα διαφορα threads και posts πριν γραφτω,ειμαι 19μισι χρονων και εχω ενα passat b3 του 92', το αμαξι ειναι γδυμενο απο την κορφη εως τα νυχια, χωρις πισω καθισματα και με ενα μπακετ της Jamex στη θεση του οδηγου ,που βρηκα σε τιμη ευκαιριας, εχει δισκο πλατο βολαν απο G60 , σαζμαν πολυ κοντο που δεν εχω ιδεα απο που ειναι χεχε, το χε βαλει ο πατερας μου παλια, μοτερ 1600 μονου ψεκασμου απο golf mk3, μπρος πισω δισκοφρενα και εναν πολυ ωραιο στραβο πισω αξονα που σκοπευω να αλλαξω το συντομοτερο δυνατον. Ως νεος , ορεξατος και δυστηχως πολυ ανταγωνιστικος οδηγος , εχω βαρεθει να με πατανε τα mx5 και τα saxo-rallye και θελω να αλλαξω μοτερ, τα οικονομικα μου δεν μου επιτρεπουν την αγορα ενος αλλου οχηματος με περισσοτερες προοπτικες , ουτε κατα διανοια, οποτε λεω να το ρισκαρω και να  βαλω ενα καλο μοτερακι στο πασσατακι μου,το οποιο δεν παει καθολου ασχημα , εχει χασει παρα πολλα κιλα με το γδυσιμο και προσωπικα μου φενεται οτι εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο το vento/jetta της αντιστοιχης γενιας. (Αξιζει να αναφερω οτι ο πατερας μου που πιο νεος ειχε συνεργειο , το συγκεκριμενο πασσατ το χε g60 και μου λεει οτι εσκαβε.) Λοιπον τι μου προτεινετε φιλοι??? μου χουν περασει απο το μυαλο σχεδον τα παντα ,απο vr6 , g60, abf 2000cc 16v και μεχρι και το 8v διλιτρο , το καθενα εχει τα μειονεκτηματα και τα πλεονεκτηματα του!

Link to comment
Share on other sites

λοιπον, εσυ θες αμαξι να κυκλοφορεις ή να κανεις κοντρες? ολα αυτα τα μοτερ που αναφερεις και η βελτιωση που θα υποστουν αργοτερα για να εχεις τα αλογα που θες θα χαλασεις ενα σκασμο χρηματα οποτε παρε ενα αλλο. λιγοτερο θα σου κοστησει. αλλα εδω βλεπω οτι δε θες ενα αυτοκινητο για καθημερινη χρηση. θες ενα για να φευγεις απ' τα saxoralla.  :crazy:

Edited by xrigolfakias
Link to comment
Share on other sites

λοιπον, εσυ θες αμαξι να κυκλοφορεις ή να κανεις κοντρες? ολα αυτα τα μοτερ που αναφερεις και η βελτιωση που θα υποστουν αργοτερα για να εχεις τα αλογα που θες θα χαλασεις ενα σκασμο χρηματα οποτε παρε ενα αλλο. λιγοτερο θα σου κοστησει. αλλα εδω βλεπω οτι δε θες ενα αυτοκινητο για καθημερινη χρηση. θες ενα για να φευγεις απ' τα saxoralla.  :crazy:

ναι φιλε, κοιτα  .. δεν θελω να μεινω στον ορο "κοντρες" ,εννοειται πως σαν παιδι και γω μ' αρεσει να παταω αμα βρεθει η ευκαιρια, και κατα προτιμηση να παταω και να μην χανω αλλα ειμαι λατρης και ορεξατος για σπορ οδηγηση γενικοτερα, αρα ναι, δεν το θελω για να πηγαινω στη δουλεια και μετα βολτες με την γκομενα,σ αυτη την φαση ψαχνω φιλε μου φτηνους τροπους να χω ροπες και αλογα της προκοπης ωστε να μαθω να χειριζομαι αλογα και να κανω την πλακα μου και οπως ειπες και συ ,να φευγω απο τα σαξοραλλα , αλλα μεχρι εκει, δεν εχω σκοπο να κανω παραπανω βελτιωσεις περα απο αλλο μοτερ και κανα φρενο, κυριως λογω του οτι σ'ενα χρονο 99.9%  θα βρισκομαι εξωτερικο

Link to comment
Share on other sites

φθηνοι τροποι να παρεις αλογα και ροπη της προκοπης ,δε νομιζω να υπαρχουν..εκτος κι αν θεωρεις οτι η αλλαγη ενος κινητηρα μεταχειρισμενου σε μια νορμαλ αποδεκτη κατασταση μαζι με τα περαστικα κι ο,τι αλλο χρειαστει ειναι φθηνη...βαλε και τα λεφτα για τον αξονα που λες συν καλυτερα φρενα,βγαινουν αρκετα λεφτα τα οποια μπορεις να τα κρατησεις ωστε μολις μαζεψεις κι αλλα να παρεις ενα σωστο αμαξι...γιατι να πεταξεις τοσα λεφτα σε ενα παλιο αμαξι και για εναν χρονο αφου μετα θα φυγεις...?..κρατα το οπως ειναι κι ας μη φευγεις απο σαξοραλλα...

 

σπορ οδηγηση δε σημαινει καθομαι σε ενα φαναρι και σπαω 1η-2α-3η...

 

γραφω ολα αυτα χωρις να απανταω στην αρχικη σου ερωτηση γιατι επισης πιστευω οτι το να μαθεις εσυ να κουμανταρεις πολλα αλογα σε τεστ σε δημοσιο δρομο σε ενα οχι σωστο αμαξι ειναι επικινδυνο και για εσενα αλλα και για τους υπολοιπους οδηγους..

Link to comment
Share on other sites

Αξονας πισω,φρενα,μοτερ,σασμαν,πλεξουδες,εργατικα,αναρτηση.

Εχεις φτασει τα 2-3 χιλιαρικα.

Με αυτα τα λεφτα παιρνεις ibiza 20vt και με 300 ευρω ενα προγραμμα εισαι 200+ αλογα.

Link to comment
Share on other sites

φθηνοι τροποι να παρεις αλογα και ροπη της προκοπης ,δε νομιζω να υπαρχουν..εκτος κι αν θεωρεις οτι η αλλαγη ενος κινητηρα μεταχειρισμενου σε μια νορμαλ αποδεκτη κατασταση μαζι με τα περαστικα κι ο,τι αλλο χρειαστει ειναι φθηνη...βαλε και τα λεφτα για τον αξονα που λες συν καλυτερα φρενα,βγαινουν αρκετα λεφτα τα οποια μπορεις να τα κρατησεις ωστε μολις μαζεψεις κι αλλα να παρεις ενα σωστο αμαξι...γιατι να πεταξεις τοσα λεφτα σε ενα παλιο αμαξι και για εναν χρονο αφου μετα θα φυγεις...?..κρατα το οπως ειναι κι ας μη φευγεις απο σαξοραλλα...

 

σπορ οδηγηση δε σημαινει καθομαι σε ενα φαναρι και σπαω 1η-2α-3η...

 

γραφω ολα αυτα χωρις να απανταω στην αρχικη σου ερωτηση γιατι επισης πιστευω οτι το να μαθεις εσυ να κουμανταρεις πολλα αλογα σε τεστ σε δημοσιο δρομο σε ενα οχι σωστο αμαξι ειναι επικινδυνο και για εσενα αλλα και για τους υπολοιπους οδηγους..

Πολυ σωστο , αλλα με παρεξηγησες, δεν ειμαι καγκουρας επειδη ειμαι ορεξατος , το οτι που και που οταν γυρναω το βραδυ προς σπιτι μου, παταω στο φαναρι με κανα σαξοραλο στο χαλαρο δεν σημαινει οτι κανω μα**κιες σε δημοσιους δρομους με αλλους οδηγους και πεζους, οτιδηποτε κανω το κανω σε αλανες σε γηπεδα και σε δρομους που ειμαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει αλλος πεζος και οδηγος σε ακτινα 800μετρων , απλα σκεφτομουν μπας και καταφερω φτηνα και βαλω κανα διλιτρο ωστε να αρχισω βα χω επιτελους μια εμπειρια με λιγη δυναμη,

Link to comment
Share on other sites

καταλαβαινω τι λες,δεν εννοουσα οτι εισαι καγκουρας ;-) 

ημουν κι εγω σε παρομοια κατασταση πιο παλια,απλα πιστευω οτι ισως τελικα να μην αξιζει να χαλασεις τοσα λεφτα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.