Jump to content
man

Αγορα Μεταχειρισμενου Polo

Recommended Posts

Χεχε... Όντως το κατάλαβα λάθος...

Γνώμη για αέριο στον κινητήρα αυτόν θα σου πούνε όσοι το έχουν δουλέψει μάλλον... :wink:

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , Hellas4x4 said:

Χεχε... Όντως το κατάλαβα λάθος...

Γνώμη για αέριο στον κινητήρα αυτόν θα σου πούνε όσοι το έχουν δουλέψει μάλλον... :wink:

ας μου πει ένας γνώστης!! Ευχαριστώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

Το υγραέριο δεν δίνει μακροβιότητα στον εν λόγω κινητήρα. Είχα ρωτήσει παντού. Η πιο αξιόπιστη λύση το σύστημα που κάνει μετατροπή σε υγρό από αέριο. Το σύστημα είναι ολλανδικό και το βάζει η αντιπροσωπεία. Κόστος 2.500 αν θυμάμαι σωστά. Ή θα δείτε πιο οικονομικό αυτοκίνητο με μικρότερη κατανάλωση ή θα δείτε ατμοσφαιρικό αμάξι για να βάλετε αέριο ή θα βάλετε σε turbo αυτό με το σύστημα που το κάνει υγρό ή θα το βάλετε έτσι και πολύ πιθανόν σε 1 έτος να το πάρετε στο χέρι το μοτερ. Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

@vastil

Στο kit της vialle, αν αναφέρεσαι, υλοποιεί τα όσα προσφέρει, λειτουργεί σωστά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά κοστίζει και έχει το ρίσκο του στο μοτέρ.

Λειτουργεί σε αυτοκίνητα χωρίς βελτίωση και λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες (όχι σκισίματα και να του βγάζεις το λάδι).

 

Με 13-15Κ βρίσκεις μεταχειρισμένο Polo φυσικό αέριο πλέον, δεν αξίζει να πάρεις το Gti και να βάλεις υγραέριο.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι ο κύριος που θέλει αυτοκίνητο ή θα δει τα γκάζια ή την οικονομία ή θα δει ένα νέο που μπορεί και τα συνδυάζει κάπως και τα δύο. Όλα δεν μπορούμε να τα έχουμε. Πολύ προσοχή μην πετάξετε τα χρήματα σας άδικα.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Φιλε εχω polo gti του 2011. 

Εχω 120.000 χλμ και πριν 20.000 περιπου τοποθετησα συστημα υγραεριοκινησης Lovato. Μου στοιχισε 1300 ευρω. 

Λειτουργει καλα. Δε καταλαβαινεις διαφορα τουλαχιστον εγω που δε το σπαω και το παω νορμαλ. 

Αν θελω ποτε να πατησω λιγο παραπάνω γκαζι το κανω με βενζινη. 

Να ξερεις οτι καιει μονιμα και βενζινη. Π.χ αν καίει 8 τα 100 τα 1, 5 - 2 λιτρα θα είναι βενζινη και τα 6 υγραεριο. 

Επίσης κατω απο τις 1200 στροφες δουλευει μονιμα με βενζινη. 

Δεν εχω εντοπίσει καποιο προβλημα μεχρι στιγμης. 

Το μονο που θελει ειναι πιο νωρις αλλαγη στα μπουζι (αντι 60.000 θα τα αλλαζω στις 30.000). 

Κατα τα αλλα οσον αφορα το θεμα με τα gti ειναι γνωστο. Καινε λαδι. 

Οταν το αγόρασα καινουριο εκαιγε 1 λιτρο καθε 1.300χλμ.

Μου αλλαξαν κινητηρα στην εγγυηση και εκ τοτε καει γυρο στο λιτρο καθε 4000-5000χλμ.

Επισης στην εγγυηση αλλαξα κομπρεσορα aircondition και εχω αλλαξει και 2 γρυλλους. 

Θεμα με το κιβωτιο δεν ειχα ποτε. 

Παρατηρησεις δικες μου:

Α) το κιβωτιο στο D δουλεύει πολυ χαμηλα σε στροφες. Δε γινεται να πηγαινεις με 1600 στροφες 80 χλμ. Τι ειναι ντιζελ? Αυτο μου κανει πιστευω μπουκωματα και ακουω πειρακια. Αν το ανοιξω λιγο σταματανε να ακούγονται γι αυτο και πιστευω οτι προκειται για μπουκωμα. Επισης δε γινεται με 5 χλμ να κραταει τη 2α σα σχεση στο κιβωτιο .Δηλαδη φρεναρεις σε διασταυρωση και δε ριχνει σε 1η. Με αποτελεσμα αν πατησεις αποτομα γκαζι ζοριζεται αδικα το αμαξι. 

Β) στο S δουλευει αχαρα. Δηλαδη εμενα δε με καλύπτει ουτε το D ουτε το S σε στυλ οδηγησης. 

Γ) οτι λαδι και να βαλεις διαφορα δε θα δεις. Εχω δοκιμασει Aral fuchs mobil castrol. Το ιδιο τα καιει ολα. 

Δε μου ερχεται κατι αλλο. 

Το εχω ακριβως 10.5 χρονια. 

Δεν εχω πληρωσει καμια ακριβη ζημια εκτος απο τα σερβις του. 

Φετος μου επεσε ο ουρανος αν αυτο θεωρείται ζημια. 

-Το παω τοσο σιγα μου τωρα αλλαξα τα μαμα τακακια στα 120.000χλμ αν και τα πισω ειχαν ψωμι ακομα.

- Μαμα μπαταρια αλλαξα φετος προληπτικά γιατι το φοβηθηκα να την κρατησω κι αλλο μη με αφησει καπου. 

Γενικα καλα τα εχει παει εως τωρα αλλα πλεον επειδη αυξανομαστε σαν οικογένεια δε θα βολευει και σκεφτομαι σοβαρα να το δωσω. Η γυναίκα δε θελει αλλα οταν δει οτι δε χωραει καρότσι μωρού στο πορτ παγκαζ θα αλλαξει γνώμη. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά ενδιαφέρομαι να αγοράσω το πόλο αλλά είναι 75 άλογα και με προβληματίζει...αν βάλω πρόγραμμα και το πάω στα 95-100 άλογα θα έχει διαφορά η και πάλι σε ανηφόρες και τέτοια δεν θα τραβάει

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δε παίρνεις το φιέστα 1000αρι με 100 άλογα τούρμπο? Ίσως πετύχεις και κάποιο με εγγύηση γιατί έχουν από 5βεως 8 χρόνια εγγύηση ανάλογα το προγραμμα

Link to comment
Share on other sites

μεταφέρθηκε κάτω από την ενότητα των Polo

Link to comment
Share on other sites

παιδιά καλησπέρα πρόκειται σε λίγες μερες να πάρω ενα Polo GTI  2012 μοντέλο και θα ήθελα μερικές ερωτήσεις να κάνω .
Το αμάξι το είχε άνθρωπος μεγάλης ηλικίας και ειναι γύρω στα 75.000 km. 
Πήγε στην αντιπροσωπεία εγινε γενικά έλεγχος και ηταν κομπλέ.. με τα λάδια του δεν υπαρχει προβλημα.
Απλά μου άλλαξαν δισκους στο Dsg και κατι αλλα στο σασμάν  επίσης μου είπαν οτι θα μου αλλάξουν εγκέφαλο στο σασμάν λογικά για να ειμαι καλυμμένος . Απο κει και πέρα με τα καινουρια Updates που υπάρχουν εχουν εξαλειφθει καθολου τα προβλήματα που υπηρχαν στο Dsg ? Ρωτάω διοτι απ οτι κατάλαβα θα ειναι σαν να παίρνω καινουριο σασμάν σχεδόν . Η χρήση που θα το κάνω ειναι σε νορμάλ πλαισια ουτε εχω σκοπο να το βάλω χέρι το αμάξι ουτε να κάνω τπτ τρελά πράγματα... ισως αργότερα ψαχτώ με κανενα πρόγραμμα και καμιά εισαγωγή αερα αλλα ως εκει..
πιστεύετε απο την πείρα σας οτι θα εχω θέματα γενικά με σασμαν κλπ ή αυτο δεν μπορεις να το προσδιορίσεις ? ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν όντως αναβαθμισμένοι δίσκοι νέο revision ανταλλακτικού δηλαδή, αλλά το mechatronic αν χαλάει ή τυχόν πολύδισκος στο μέλλον θα τον πληρώσεις από την τσέπη σου και δεν ειναι μικροποσά.

Δες αν έχει αλλάξει μπεκ λαδιού ή δαχτυλίδια πιστονιών ή και πιστόνια.

Επίσης δες αν άλλαξε καδένα στην αντιπροσωπεία. Και πες μου στην άδεια τι κωδικό μοτέρ φοράει.

 

Καλό αυτοκίνητο, αλλά για γνώστες και με "άνεση στην τσέπη". Τα γράφω και πιο πάνω αν θες οικονομία, πάρε ένα έτοιμο με cng ή lpg άσε τα gti.

Η 100άρα κοντεύει 2,4€/λτ υπόψιν..

 

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 16/5/2022 at 10:50 ΜΜ, nikdev said:

Υπάρχουν όντως αναβαθμισμένοι δίσκοι νέο revision ανταλλακτικού δηλαδή, αλλά το mechatronic αν χαλάει ή τυχόν πολύδισκος στο μέλλον θα τον πληρώσεις από την τσέπη σου και δεν ειναι μικροποσά.

Δες αν έχει αλλάξει μπεκ λαδιού ή δαχτυλίδια πιστονιών ή και πιστόνια.

Επίσης δες αν άλλαξε καδένα στην αντιπροσωπεία. Και πες μου στην άδεια τι κωδικό μοτέρ φοράει.

 

Καλό αυτοκίνητο, αλλά για γνώστες και με "άνεση στην τσέπη". Τα γράφω και πιο πάνω αν θες οικονομία, πάρε ένα έτοιμο με cng ή lpg άσε τα gti.

Η 100άρα κοντεύει 2,4€/λτ υπόψιν..

 

 

τώρα ειναι αργά για να γυρίσω πίσω, το έχω σχεδόν πάρει το αυτοκίνητο, λογικα απο βδομαδα θα το εχω στα χέρια μου κιόλας. Δεν με προβληματίζει η βενζίνη ηταν κατι που το ηξερα απο πριν και γενικά το συγκεκριμένο αμάξι μου αρέσει παρα πολυ..  Ρώτησα για το σασμάν γιατι μου ειπαν οτι άλλαξαν αρκετά πράγματα , σφόνδυλο ,δίσκους και κατι εγκεφαλάκια για το σασμάν μπήκαν καινουρια , δεν θυμαμαι ακριβως τωρα τι , μολις το παρω στα χέρια μου θα τα γράψω πιο αναλυτικά..

 

Απο  πιστόνια καδένα κλπ δεν παιζει να εχει αλλαχτεί τιποτα ουτε μπεκ. απ'οσο ξέρω κιολας.  Το αμάξι ήταν leasing εως τα 70.000 km  με νορμάλ χρήση απο μεγάλο ανθρωπο. δεν το έπινε το αιμα. Απο κει και περα τι να πω μακάρι να μην μου βγάλει θεμα στο σασμάν με καινουρια πραγματα επανω και πιο αναβαθμισμένα.. Μολις το πάρω θα σου πω για τον κωδικό μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικα:
Αν δεν αλλάξεις αδεια, δεν πηρες τιποτα.

Ο λογος που τα εγραψα ειναι για να σε ενημερωσω, εσυ αποφασιζεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nikdev said:

Αρχικα:
Αν δεν αλλάξεις αδεια, δεν πηρες τιποτα.

Ο λογος που τα εγραψα ειναι για να σε ενημερωσω, εσυ αποφασιζεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ναι βρε εννοείται, και πολύ καλά έκανες σε ευχαριστώ πολύ κιόλας. Απλά έχω δώσει και προκαταβολή κλπ για αυτό ειπα ότι είναι λίγο αργά αλλά και πάλι δεν θα άλλαζα γνώμη γιατί το αμάξι το ήθελα εξ'αρχής είναι η αλήθεια.  Απλά γενικά γράφονται διαφορα για αυτά τα μοντέλα και προβληματίζομαι, δεν σημαίνει ότι θα το πάρω στα χέρια μου και θα έχω όλο προβλήματα απλα θέλει προσοχή και σωστή συντήρηση γενικα όπωςκαι κάθε αμάξι..Τώρα αν είναι να γίνει κάτι θα γίνει.  Μακάρι να ναι κομπλε 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα τελικά το πήρα το gti , απο βδομάδα θα παω για service . Ειναι του 2011 μοντέλο και ο προηγούμενος εχει αλλάξει αντλια βενζινης και καδένα , επίσης εχει και 3 χρόνια εγγύηση το σασμάν στον γερμανό..Το αμάξι το πηρα με 135.000 χιλιομετρα .Παρατήρησα τις προάλες που πήγα να το ανοίξω λιγο κατι γκουρλωματα οταν πατάω το γκάζι αποτομα.. αλλες φορες το κανει αλλες όχι , τι λέτε να φταίει ? Επισης εκεινη την στιγμή μου αναβόσβησε το check για πολύ λιγο και δεν αναψε ξανά..Παιζει να ειναι μπουζί ή πολλαπλασιαστης ?  Το σύνδεσα σε Obd2 ενος φιλου μου και δεν εβγαλε σφάλματα  μονο κατι ρεταρισματα στο ρελαντι..

Edited by Tolaras
Link to comment
Share on other sites

On 10/6/2022 at 1:00 ΠΜ, Tolaras said:

καλησπέρα τελικά το πήρα το gti , απο βδομάδα θα παω για service . Ειναι του 2011 μοντέλο και ο προηγούμενος εχει αλλάξει αντλια βενζινης και καδένα , επίσης εχει και 3 χρόνια εγγύηση το σασμάν στον γερμανό..Το αμάξι το πηρα με 135.000 χιλιομετρα .Παρατήρησα τις προάλες που πήγα να το ανοίξω λιγο κατι γκουρλωματα οταν πατάω το γκάζι αποτομα.. αλλες φορες το κανει αλλες όχι , τι λέτε να φταίει ? Επισης εκεινη την στιγμή μου αναβόσβησε το check για πολύ λιγο και δεν αναψε ξανά..Παιζει να ειναι μπουζί ή πολλαπλασιαστης ?  Το σύνδεσα σε Obd2 ενος φιλου μου και δεν εβγαλε σφάλματα  μονο κατι ρεταρισματα στο ρελαντι..

 

Link to comment
Share on other sites

Καλα ξεμπερδεματα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Missfire είναι προφανώς , αλλά μπορεί να προέρχεται από διαφορετικές αιτίες...θέλει ψάξιμο....μπουζί ποτέ έχει αλλάξει, έχουν μπει τα σωστά? Πολλαπλασιαστές έχουν αλλαχτεί?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/7/2022 at 10:39 ΜΜ, thodoris91 said:

Missfire είναι προφανώς , αλλά μπορεί να προέρχεται από διαφορετικές αιτίες...θέλει ψάξιμο....μπουζί ποτέ έχει αλλάξει, έχουν μπει τα σωστά? Πολλαπλασιαστές έχουν αλλαχτεί?

μπουζι ήταν τελικά.. Εγινε ενα καλό service και ολα κομπλε (ευτυχώς)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, κοιτάζω ενα Polo του 16 σε έκδοση Lounge. Τα χαρτια με τα οποία το έφερε ο ιδιώτης από Γερμανία το αναφέρουν ως ...1.2 Comfo. O ανθρωπος μου λέει ότι το στην ουσία είναι η ίδια έκδοση και σαν lounge κυκλοφόρησε για λίγο. Τα χαρτιά ως προς τα υπόλοιπα στοιχεία είναι οκ. Από όσο έχω ψάξει δεν είανι ίδια έκδοση. Τί μπορεί να παίζει?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους. Ηθελα να κάνω μια ερώτηση. Τους τελευταίους μήνες παρατηρώ μια κατανάλωση λαδιού συνήθως οταν το κάνω πορεία εκτός πόλης. 

Μέσα στην πόλη σε καθημερινή χρήση ειδα την ιδια κατανάλωση περιπου 200 ml στα 300km...Απλα σε πορεια μου τα εκαψε γυρω στα 90χιλιομετρα πιστευω παιζει ρολο το οτι το αμαξι σηκωνει και θερμοκρασία σε πορεία...

Σκέφτομαι απο 5W30 να πάω σε 5w40 αλλα πιστευω δεν θα κάνει και καμια διαφορά.. Αξίζει πιστεύετε η να κοιταξω να αλλαξω τσιμουχάκια κλπ εκτος αν το θεμα ειναι μετα στα ελατήρια..

το αμαξι εχει 140.000 χιλιομετρα και ειναι μαμά εκτος απο μια εισαγωγή που εχω βάλει και φιλτρο 

Link to comment
Share on other sites

200μλ στα 300χμ είναι πολύ.

 

Βλέπεις πουθενά δείγματα διαρροής; Βάλτο αν μπορείς σε ένα ανυψωτικό να δεις μπας και στάζει από κάπου. 

 

Υ.Γ.

Καλύτερα άνοιξε ένα θέμα στην υποενότητα προβλήματα για να συνεχίσουμε εκεί μιας και αυτό το θέμα που γράφεις είναι για αγορά μεταχειρισμένου Polo.

Link to comment
Share on other sites

On 26/5/2023 at 9:36 ΠΜ, doggy said:

200μλ στα 300χμ είναι πολύ.

 

Βλέπεις πουθενά δείγματα διαρροής; Βάλτο αν μπορείς σε ένα ανυψωτικό να δεις μπας και στάζει από κάπου. 

 

Υ.Γ.

Καλύτερα άνοιξε ένα θέμα στην υποενότητα προβλήματα για να συνεχίσουμε εκεί μιας και αυτό το θέμα που γράφεις είναι για αγορά μεταχειρισμένου Polo.

η μονη διαρροη που υπήρχε ηταν απο την τάπα που βγαζεις για να αλλαξεις λάδια. εκει δάκρυζε αλλα την αλλαξα πριν λιγες ημέρες. Επισης εκανα και αλλαγή λαδιών  πριν μια εβδομάδα και θα κανω μερικα χιλιόμετρα για να δω τι θα κάψει τωρα, ειναι η πρώτη αλλαγη στην ουσια που κανω γυρω στα 5000 χιλιομετρα , ειχα κανει και μια αλλαγη τοτε που το πηρα το αυτοκινητο τοτε που ειχα κανει το μεγάλο σερβις..Απ'οτι καταλαβα ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ξεπερνουσε τα χιλιομετρα για αλλαγη λαδιών.. Τωρα θα δω πως θα παει.. ελπιζω να στρώσει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παιδιά κάποιος που να έχει βάλει μεγαλύτερο Intercooler σε πολο gti στοκ υπάρχει ?

σκεφτομαι να το κάνω και θέλω να ρωτήσω εαν θα υπάρχει θεμα με lag γιατι αλλοι λένε πως δεν θα έχει λογω του κομπρέσορα και αλλοι λένε πως μπορεί να έχει λιγο... Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει σχετικά ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.