katsav Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Σχεδον πριν ενα μηνα εκει που ειχα παρκαρισμενο το αυτοκινητο μου καποιος με χτυπησε στην αριστερη πορτα του οδηγου και αναγκαστηκα να αλλαξω την πορτα(γνησια) και τον καθρεπτι σε συνεργειο της περιοχης μου (οχι της volkswagen).Επειτα απο αυτο οταν τα παραθυρα ειναι κλειστα αλλα και ακομα περισσοτερο οταν ειναι ανοικτο ενα ελαχιστο το παραθυρο του συνοδηγου και του οδηγου κλειστο ακουω ενα αεροδυναμικο θορυβο στο υψος του καθρεπτη κατι σαν ενα ελαφρυ σφυριγμα το οποιο δεν το ακουγα πριν το τρακαρισμα.το εχω παει στη καρεντα και μου ειπαν οτι οταν αλλαξα την πορτα επρεπε να αλλαξω και τα λαστιχα της πορτας(ολα τα λαστιχα).Το εκανα λοιπον και το προβλημα παραμενει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 (edited) Παρόμοιος θόρυβος που περιγράφεις ακούγεται σε μένα από το εξωτερικό πάνω βαμμενο κομμάτι του καθρέπτη. Βέβαια μου έχουν κοπανησει τον καθρέπτη με αποτέλεσμα να μην κουμπώνει σωστά το συγκεκριμένο κομμάτι και μόλις το χτυπήσω λίγο με το χέρι και κάθεται στη θέση του σταματά και ο θόρυβος. Απλά τσέκαρε τον καθρέπτη σου μήπως το καπάκι του έχει κάποιο κενό σε κάποιο σημείο και δεν έχει κάτσει σωστά κατά την αντικατάσταση που σου εκαναν. Πότε δεν ξέρεις... Ο θόρυβος μπορεί να είναι από κατι τόσο απλό. Sent from my LG-LS980 using Tapatalk Edited October 21, 2014 by archon_rc 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 (edited) Όπως έγραψε κι ο παραπάνω... Το 2002 μόλις είχα πάρει την Octavia ανακάλυψα αυτό το θόρυβο, από τη στιγμή που το έβγαλα από τη βιτρίνα. Αλλάχτηκαν τα λάστιχα στις πόρτες, αλλάχτηκε το παράθυρο, ρυθμίστηκε ίσα με δέκα φορές η πόρτα αλλά τίποτα. Λόγω εργασίας εγκαταστάθηκα σε άλλη πόλη και η αναζήτηση συνεχίστηκε στην εκεί αντιπροσωπεία, η οποία με έστειλε στο δικό της φανοποιό. Ο άνθρωπος έκατσε κι έκλεισε με χαρτοταινία κάθε εγκοπή που έχει το αυτοκίνητο, όπως το διάκενο φτερών - καπό, το διάκενο ανάμεσα στο τελάρο της πόρτας και το σώμα του αυτοκινήτου και τέλος κάλυψε τελείως τους καθρέπτες. Μιας και ντύθηκε με χαρτοταινία το αυτοκίνητο σταμάτησε το σφύριγμα. Έτσι σε συνεχόμενες δοκιμές αφαιρούσε μία - μία τις χαρτοταινίες. Μέχρι που έφτασε στη χαρτοταινία του καθρέφτη της πόρτας του οδηγού. Τότε ακούστηκε και πάλι το σφύριγμα. Το πρόβλημα ήταν το μονωτικό σφουγγαράκι που υπήρχε μεταξύ της βάσης του καθρέπτη και του σημείου επαφής με την πόρτα. Αλλάχτηκε ο καθρέφτης εντός εγγύησης και το θέμα λύθηκε. Edited October 23, 2014 by stratosg 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...