Jump to content
Μαρίνος

Passat 1.6 ALZ - Βελτίωση 1ου Σταδίου

Recommended Posts

Γειά σας, είμαι νέο μέλος και νέος τυχερός κάτοχος ενός VW PASSAT 1.6 με κωδικό κινητήρα ALZ. Λέγοντας τυχερός εννοώ πως ενώ το αυτοκίνητο είναι τόσων ετών τα χλμ. του είναι μόλις 12000 και είναι πραγματικά. Θέλω να το βελτιώσω τόσο όσο χρειάζεται, για να μπορεί να κινηθεί αυτή η καρότσα πιο άνετα. Ρώτησα στη REVO αλλά μου είπαν ότι επειδή είναι 8V δεν αξίζει. Να σημειωθεί ότι δεν θέλω να κάνω αλλαγή κινητήρα. Έχετε να μου προτείνετε κάτι, ούτως ώστε να ανέβει 15 με 20 άλογα και να πηγαίνω σαν άνθρωπος;

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ρωτησες λαθος.

Πηγαινε προς ανδιαρανακη,overload,auto veltiosis.

Με ενα προγραμμα γυρω στα 400 ευρω,ενα φιλτρο στα 100 ευρω,και μια ολοσωμη εξατμιση με αγωνιστικο καταλυτη,κανα 800ρι,θα φτασεις 120 αλογα

Πριν παρω το 1.8,ειχα το 1.6,δραμα.

Link to comment
Share on other sites

οχι

ευχαριστώ με υποχρέωσες

Ρωτησες λαθος.

Πηγαινε προς ανδιαρανακη,overload,auto veltiosis.

Με ενα προγραμμα γυρω στα 400 ευρω,ενα φιλτρο στα 100 ευρω,και μια ολοσωμη εξατμιση με αγωνιστικο καταλυτη,κανα 800ρι,θα φτασεις 120 αλογα

Πριν παρω το 1.8,ειχα το 1.6,δραμα.

Να 'σαι καλά φίλε μου, ευχαριστώ για την απάντηση και θα κοιτάξω κατά 'κει πλευρά, που λες!
Link to comment
Share on other sites

Αν θελεις ομως την αποψη μου,προκοπη δεν θα δεις.

Για να πεις οτι θα δεις διαφορα καλη,ειδικα ψηλα,θελεις εκκεντροφορους.

Στην θεση σου θα εβαζα αγγελια την πασσαταρα που ειναι ΚΟΥΤΑ,Θα επαιρνα ενα passat 1.8T και με ενα προγραμμα θα μουν 210 αλογα+.

Σε αυτο το μοτερ θα δωσεις πολυ χρημα και δεν θα δεις κατ'εμε ανταποκριση.

Εμεις το δωσαμε γιατι το αμαξι με 4 ατομα και A/C ηταν κυριολεκτικος ΤΑΦΟΣ.

Κοιτα και για microchips.

Επισης,επειδη δεν ξερω τι θα ακουσεις,αν σου ταξουν 20-30 αλογα με προγραμμα,κανε τους δωρο γλαροσουπα.

Link to comment
Share on other sites

Εδω ειμαι!!! φιλε ακου συνταγη δοκιμασμενη την τρεχω 2 χρονια τωρα χωρις προβλημα ολοσωμη decat φ52 με μεσσαιο και τελικο φιλτρακι ελευθερας μεσα στο μαμα κουτι προγραμματακι etuners θα στο φτιαξουν στο dyno γιατι δεν υπαρχει γι αυτο το setup ετοιμο με ανεβασμα τον κοφτη οσο κρινει ο προγραμματιστης οτι θα ειναι safe και εκκεντροφορο 262 μοιρες και 11.3 χιλιοστα βυθισμα απο εκει και περα αν διαθετεις χρημα μπορεις να παιξεις και με αλλα πραγματα οπως τροχαλιες ελαφρωμενες πεταλουδα μεγαλυτερη κλπ ακομα και ψεκασμα 35 αλογα. μετα τον εκκεντροφορο μπορει να ακουγονται τα ωστηρια λιγο παραπανω δεν ειναι προβλημα μην ανυσηχησεις. 

Edited by stavros g
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εδω ειμαι!!! φιλε ακου συνταγη δοκιμασμενη την τρεχω 2 χρονια τωρα χωρις προβλημα ολοσωμη decat φ52 με μεσσαιο και τελικο φιλτρακι ελευθερας μεσα στο μαμα κουτι προγραμματακι etuners θα στο φτιαξουν στο dyno γιατι δεν υπαρχει γι αυτο το setup ετοιμο με ανεβασμα τον κοφτη οσο κρινει ο προγραμματιστης οτι θα ειναι safe και εκκεντροφορο 262 μοιρες και 11.3 χιλιοστα βυθισμα απο εκει και περα αν διαθετεις χρημα μπορεις να παιξεις και με αλλα πραγματα οπως τροχαλιες ελαφρωμενες πεταλουδα μεγαλυτερη κλπ ακομα και ψεκασμα 35 αλογα. μετα τον εκκεντροφορο μπορει να ακουγονται τα ωστηρια λιγο παραπανω δεν ειναι προβλημα μην ανυσηχησεις. 

 

θα συμφωνησω και εγω για το σετ από του stavros.αν μπορεις να βαλεις το χερι στην τσεπη μπορει εν μερη να αξιζει.

από εκει και περα θα διαφωνησω για τις τροχαλιες και για τις πεταλούδες,μιας και δεν είναι καθολου value for Money και η διαφορα θα είναι...τιποτα...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

με λιγα λογια...θες να πεταξεις κοντα 1.500-2.000 ευρωπουλα για να εχεις ενα αυτοκινητο που σε μια εβδομαδα θα λες....

"αχ και να χα 20 αλογα παραπανω"

λυπαμαι που θα στο πω αλλα αν θελεις τη γνωμη μου...το κοστος αυτου που θελεις να κανεις σε σχεση με αυτο που θα παρεις ειναι...καταλαβαινεις...

μ αυτα τα λεφτα και ενα χιλιαρικο ακομα βαλεις αλλο κινητηρα... αλλα μπαινεις σε αλλο τρυπακι μετα....

εγω στη θεση σου θα βαζα κανενα βαρελακι (στο 16αρι γκολφακι μου δουλευει αψογα)  και θα καθομουν στα αυγα μου...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ παιδιά όλους σας, αλλά πιθανόν να μην έδωσα κι εγω να καταλάβετε. Αυτό που θέλω είναι λίγο παραπάνω απ' ότι έχει και οχι εξεζητημένη βελτίωση. Επίσης δε θέλω και θόρυβο μεγάλο απο εξάτμιση. Δε θελω να χάσει το αυτοκίνητο τον χαρακτήρα του και θέλω να πηγαίνω με ησυχία. Σίγουρα ένα με μεγαλύτερο κινητήρα να είναι καλύτερο, αλλά σιγα μην υπάρχει 1.8 με τοσα χλμ. όσα έχει αυτό. Το αυτοκίνητο μου το χάρισαν και το εννοώ, και όταν σου χαρίζουν κάτι δε το κοιτάς στα δόντια. Δε θελω 140 και 150 αλογα, μονο κατι παραπάνω για να μη σέρνεται τελείως. Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φιλε Μαρινο τα 15 με 20 αλογα που ζητας είναι εξεζητημενη βελτιωση.

από εκει και περα αν θες απλα να τσουλάει λιγο καλυτερα νομιζω δεν εχεις και πολλες επιλογες.

για μενα βαλε ένα φθηνο φιλτρακι και ένα πρόγραμμα και ισως δεις διαφορα.με ένα 500αρη πιστευω ότι θα εχεις ξεμπερδεψεις και αν πας Ανδριαννακη θα είναι λιγο πιο κατω.

εξατμιση δεν προτείνω μιας και θα δωσεις αρκετα λεφτα και ανεβαινει πολύ το κοστος

Link to comment
Share on other sites

φιλε Μαρινο τα 15 με 20 αλογα που ζητας είναι εξεζητημενη βελτιωση.

από εκει και περα αν θες απλα να τσουλάει λιγο καλυτερα νομιζω δεν εχεις και πολλες επιλογες.

για μενα βαλε ένα φθηνο φιλτρακι και ένα πρόγραμμα και ισως δεις διαφορα.με ένα 500αρη πιστευω ότι θα εχεις ξεμπερδεψεις και αν πας Ανδριαννακη θα είναι λιγο πιο κατω.

εξατμιση δεν προτείνω μιας και θα δωσεις αρκετα λεφτα και ανεβαινει πολύ το κοστος

Ευχαριστώ! Κι εγώ κάτι τέτοιο σκεφτόμουν να κάνω... απλώς δεν ήξερα πού, έτσι μπήκα στο foroum για να μάθω από ανθρώπους που έχουν το ίδιο αυτοκίνητο με μένα.
Link to comment
Share on other sites

σκεφτηκα πως αν κοντινες τις σχεσεις σου θα ειχες οοοοοοολα αυτα τα θετικα χωρις ομως να τα κανεις....αλλα ενα μεγαλο αρνητικο!ΒΕΝΖΙΝΕΣ

ΑΝ ειχες 6αρι καλο θα ηταν να το εκανες αλλα με το 5αρι σε κοντο κιβωτιο με 5η στις 4.000σαλ θα εχεις 100 χλμ :D 

Link to comment
Share on other sites

Οχι με τίποτα δε θα το κόντενα, λόγω χρήσης που το θέλω. Περιμένουμε 2ο παιδάκι και θέλω ένα οικογενειακό, ήσυχο αυτοκίνητο και να πηγαίνει, χωρίς να αγκωμαχάει φορτωμένο. Και λέγοντας αυτό, φυσικά δεν εννοώ να βάζω φωτιές στην άσφαλτο. Ξέρω τι έχω και για τι δουλειά είναι. Άσε dubbeR_xronis που τις καγκουριές μου τις έκανα, τώρα χαλαρά με μουσικούλα και καφέ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας, είμαι νέο μέλος και νέος τυχερός κάτοχος ενός VW PASSAT 1.6 με κωδικό κινητήρα ALZ. Λέγοντας τυχερός εννοώ πως ενώ το αυτοκίνητο είναι τόσων ετών τα χλμ. του είναι μόλις 12000 και είναι πραγματικά. Θέλω να το βελτιώσω τόσο όσο χρειάζεται, για να μπορεί να κινηθεί αυτή η καρότσα πιο άνετα. Ρώτησα στη REVO αλλά μου είπαν ότι επειδή είναι 8V δεν αξίζει. Να σημειωθεί ότι δεν θέλω να κάνω αλλαγή κινητήρα. Έχετε να μου προτείνετε κάτι, ούτως ώστε να ανέβει 15 με 20 άλογα και να πηγαίνω σαν άνθρωπος;

 

Βάλε μόνο ένα πρόγραμμα και εισαγωγή.

Για να κινηθεί το πασσάτ αξιοπρεπώς με 4 άτομα θέλει 150 άλογα, οπότε άλλο μοτέρ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Βάλε μόνο ένα πρόγραμμα και εισαγωγή.

Για να κινηθεί το πασσάτ αξιοπρεπώς με 4 άτομα θέλει 150 άλογα, οπότε άλλο μοτέρ.

Και κανοντας αυτο τουλάχιστον θα κάνω τίποτα ή μουλάρι ο αστραχαν, όπως έλεγε κι ο Βέγγος;
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και κανοντας αυτο τουλάχιστον θα κάνω τίποτα ή μουλάρι ο αστραχαν, όπως έλεγε κι ο Βέγγος;

 

Ε κάτι θα καταλάβεις, αλλά σε ψηλές στροφές κυρίως.. Τα ζυγίζεις και αποφασίζεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και κανοντας αυτο τουλάχιστον θα κάνω τίποτα ή μουλάρι ο αστραχαν, όπως έλεγε κι ο Βέγγος;

....θα καταλάβεις σίγουρα τη τσέπη σου ν΄αδειάζει γρηγορότερα.Θα έχεις τουλάχιστον 1 λίτρο ανά 100 χλμ κατανάλωση επιπλέον. 

Link to comment
Share on other sites

βρεςν ενα εξαρι απο πασατ εφ ες αι δες αν μπαινει και κοντινε εκεινο.πιο φθηνα 8α σου βγει και 8α κανεις και ταξιδακια ωραιος και ανετος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εδω ειμαι!!! φιλε ακου συνταγη δοκιμασμενη την τρεχω 2 χρονια τωρα χωρις προβλημα ολοσωμη decat φ52 με μεσσαιο και τελικο φιλτρακι ελευθερας μεσα στο μαμα κουτι προγραμματακι etuners θα στο φτιαξουν στο dyno γιατι δεν υπαρχει γι αυτο το setup ετοιμο με ανεβασμα τον κοφτη οσο κρινει ο προγραμματιστης οτι θα ειναι safe και εκκεντροφορο 262 μοιρες και 11.3 χιλιοστα βυθισμα απο εκει και περα αν διαθετεις χρημα μπορεις να παιξεις και με αλλα πραγματα οπως τροχαλιες ελαφρωμενες πεταλουδα μεγαλυτερη κλπ ακομα και ψεκασμα 35 αλογα. μετα τον εκκεντροφορο μπορει να ακουγονται τα ωστηρια λιγο παραπανω δεν ειναι προβλημα μην ανυσηχησεις. 

 

Καλησπερα , επειδη εχω το ιδιο μοτερ σε Audi A4 Β7 μοντέλο του 2006.Εχω βαλει τελικο στην διαμετρο της σωληνας της εξατμισης οπως λες και αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειναι φ52. Επισης εχω βαλει ενα BMC φιλτρο αερα στο φιλτροκουτο.Ειδα μια μικρη βελτιωση το αμαξι ανεβαζει πιο ευκολα χιλιομετρα και στην εθνικη κραταει καλη τελικη ταχυτητα.Στο κοντερ εχω δει και 210km.Ευθεια και κατηφορα και γενικα η διαδρομη απο κορινθο προς αθηνα που την κανω συχνα.

 

ερωτηση πρωτη.Με το μεσαιο ελευθερο καζανακι που εβαλες κανει θορυβο? ρωταω διοτι με το τελικο που φοραω τωρα δεν ακουγεται τιποτα.

 

ερωτηση δευτερη: o εκκεντροφορος που εβαλες τωρα τι ειναι? reprofile ή ετοιμος απο καποιο βελτιωτη?

 

ερωτηση τριτη: δυναμομετρηση εκανες πριν ή μετα την βελτιωση?

 

ερωτηση τεταρτη: ποσο στοιχισε το προγραμμα και ο εκκεντροφορος?

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.