vstratis Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 Καλημερα σε ολους. Θα ηθελα να ρωτησω για ενα 'περιεργο' 'προβλημα' που αντιμετωπιζω εδω και λιγο καιρο, μετα την αλλαγη του μοτερ aircondition. Τις πρωτες μερες ακουγοταν πιο εντονο το 'φυσημα' (μαλλον απο τουρμπινα στην εκκινηση πχ στο φαναρι. Το ανεφερα στον τεχνικο που εκανε την αλλαγη μοτερ, το κοιταξε και ειπε πως δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Απο τοτε ομως εχω τα εξης συμπτωματα: (με κλειστο το clima) 1. εχει υπερβολικη καταναλωση στις χαμηλες στροφες. 0-2000 εχω παρα πολυ μεγαλη καταναλωση. 2. στο ρελαντι, ανεβαινει διαρκως η καταναλωση σταδιακα 3. η μεση καταναλωση σε ταξιδια που εκανα συχνα πριν ηταν 6-7 τωρα ειναι 7-9. Ειδικα αν εχω σταματα-ξεκινα ανεβαινει πολυ η μεση καταναλωση. Στην πολη ειχα 7-9 τωρα εχω 9-12. 4. η επιταχυνσεις με μικρες ταχυτητες (1-3) εχει μειωθει, ενω (νομιζω) ο θορυβος της μηχανης σε κινηση με πανω απο 120χλμ/ωρα ειναι αρκετα πιο εντονος. Εχω κλεισει ραντεβου και σε συνεργειο , αλλα θα ηθελα να εχω καποια αποψη απο ατομα που ασχολουνται επαγγελματικα ή μη πολυ με τα αυτοκινητα και ισως εχουν καποια αναλογη εμπειρια. Διοτι μεχρι τωρα δεν ειμαι και τοσο ευχαριστημενος απο τα συνεργεια που εχω επισκεφτει. Για οποιαδηποτε επιπλεον πληροφορια χρειαζεται πειτε μου. Κραταω διαφορα videakia απο τη συμπεριφορα καθως επισης και στοιχεια με το torque pro μεσω obdII. Jetta TSI 1.4 2007 140hp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vstratis Posted November 19, 2014 Author Report Share Posted November 19, 2014 Συνεχιζοντας....Πηγα στο συνεργειο, το μονο που βρηκαν ηταν οτι εβγαζε σφαλμα η σκαστρα στον υπολογιστη. Και την αλλαξαν. Τα συμπτωματα θα μπορουσαν να ειναι απο τη σκαστρα. Το θεμα ειναι οτι μετα την αλλαγη δεν ειδα καμια διαφορα. Ουτε σε καταναλωση ουτε σε επιδοσεις. Επιπλεον, ενω πριν συμβουν ολα αυτα ακουγοταν οταν 'εμπαινε' το τουρμπο (δλδ ακουγοταν η σκαστρα) απο τοτε που συνεβη το προβλημα και ακομα και μετα την αλλαγη της σκαστρας δεν ακουγεται... Να παω στον ιδιο ή τσαμπα δινω χρηματα και δεν θα βρει τπτ ; Απο την αλλη αν ειτε δεν λειτουργει γιατι κατι δεν εγινε σωστα (τοποθετηση κλπ) ειτε γιατι ηταν ελαττωματικη θα πρεπει να το δει αυτος που την τοποθετησε. Καμια ιδεα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahilleas Posted December 8, 2017 Report Share Posted December 8, 2017 On 30/10/2014 at 9:36 ΠΜ, vstratis said: Καλημερα σε ολους. Θα ηθελα να ρωτησω για ενα 'περιεργο' 'προβλημα' που αντιμετωπιζω εδω και λιγο καιρο, μετα την αλλαγη του μοτερ aircondition. Τις πρωτες μερες ακουγοταν πιο εντονο το 'φυσημα' (μαλλον απο τουρμπινα στην εκκινηση πχ στο φαναρι. Το ανεφερα στον τεχνικο που εκανε την αλλαγη μοτερ, το κοιταξε και ειπε πως δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Απο τοτε ομως εχω τα εξης συμπτωματα: (με κλειστο το clima) 1. εχει υπερβολικη καταναλωση στις χαμηλες στροφες. 0-2000 εχω παρα πολυ μεγαλη καταναλωση. 2. στο ρελαντι, ανεβαινει διαρκως η καταναλωση σταδιακα 3. η μεση καταναλωση σε ταξιδια που εκανα συχνα πριν ηταν 6-7 τωρα ειναι 7-9. Ειδικα αν εχω σταματα-ξεκινα ανεβαινει πολυ η μεση καταναλωση. Στην πολη ειχα 7-9 τωρα εχω 9-12. 4. η επιταχυνσεις με μικρες ταχυτητες (1-3) εχει μειωθει, ενω (νομιζω) ο θορυβος της μηχανης σε κινηση με πανω απο 120χλμ/ωρα ειναι αρκετα πιο εντονος. Εχω κλεισει ραντεβου και σε συνεργειο , αλλα θα ηθελα να εχω καποια αποψη απο ατομα που ασχολουνται επαγγελματικα ή μη πολυ με τα αυτοκινητα και ισως εχουν καποια αναλογη εμπειρια. Διοτι μεχρι τωρα δεν ειμαι και τοσο ευχαριστημενος απο τα συνεργεια που εχω επισκεφτει. Για οποιαδηποτε επιπλεον πληροφορια χρειαζεται πειτε μου. Κραταω διαφορα videakia απο τη συμπεριφορα καθως επισης και στοιχεια με το torque pro μεσω obdII. Jetta TSI 1.4 2007 140hp μοτερ a/c ενοεις τον κομπρεσορα?αν ναι εβαλες καινουργιο η μεταχειρισμενο? το κυκλωμα καθαρηστικε η οχι ποσο λαδι εβαλε μεσα στον κομπρεσορα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...