Foinx Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Κοπέλια χαιρετώ το forum.Τον τελευταίο καιρό έχω ένα θεματάκι με τους διακόπτες των παραθύρων. Εξηγώ: μόλις ανάψω την μηχανή και πατήσω να κατεβούν τα παράθυρα ο διακόπτης δεν λειτουργεί για κάποια δευτερόλεπτα (σαν να μην δίνει ρεύμα) και ενώ τον έχω πατημένο ή τον αφήνω και τον ξαναπατάω 2-3 φορές μετά από λίγο λειτουργούν κανονικά και κατεβαίνουν τα παράθυρα. Το ίδιο κάνει σε όλα τα παράθυρα. Να σημειώσω ότι τον τελευταίο καιρό το κάνει αυτό. Επίσης όταν βάλω τη μίζα στην πρώτη σκάλα (στη θέση που δίνει ρεύμα, πριν την ανάφλεξη) τα παράθυρα λειτουργούν κανονικά και ανταποκρίνεται ο διακόπτης άμεσα. Μόνο όταν το βάλω μπροστά και για μερικά δευτερόλεπτα (3-10 sec) δεν λειτουργούν οι διακόπτες). Τώρα που είναι χειμώνας δεν έχω τόσο πρόβλημα γιατί δεν ανοίγω αμέσως τα παράθυρα λόγω κρύου, αλλά το καλοκαίρι είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για το αμάξι βράζει στον ήλιο και μόλις μπεις θες κατευθείαν να ανοίξεις το παράθυρο για να φύγει η κάψα από μέσα. Έχει κάποιος κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει και πως μπορώ να το φτιάξω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Κοπέλια χαιρετώ το forum.Τον τελευταίο καιρό έχω ένα θεματάκι με τους διακόπτες των παραθύρων. Εξηγώ: μόλις ανάψω την μηχανή και πατήσω να κατεβούν τα παράθυρα ο διακόπτης δεν λειτουργεί για κάποια δευτερόλεπτα (σαν να μην δίνει ρεύμα) και ενώ τον έχω πατημένο ή τον αφήνω και τον ξαναπατάω 2-3 φορές μετά από λίγο λειτουργούν κανονικά και κατεβαίνουν τα παράθυρα. Το ίδιο κάνει σε όλα τα παράθυρα. Να σημειώσω ότι τον τελευταίο καιρό το κάνει αυτό. Επίσης όταν βάλω τη μίζα στην πρώτη σκάλα (στη θέση που δίνει ρεύμα, πριν την ανάφλεξη) τα παράθυρα λειτουργούν κανονικά και ανταποκρίνεται ο διακόπτης άμεσα. Μόνο όταν το βάλω μπροστά και για μερικά δευτερόλεπτα (3-10 sec) δεν λειτουργούν οι διακόπτες). Τώρα που είναι χειμώνας δεν έχω τόσο πρόβλημα γιατί δεν ανοίγω αμέσως τα παράθυρα λόγω κρύου, αλλά το καλοκαίρι είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για το αμάξι βράζει στον ήλιο και μόλις μπεις θες κατευθείαν να ανοίξεις το παράθυρο για να φύγει η κάψα από μέσα. Έχει κάποιος κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει και πως μπορώ να το φτιάξω; δεν νομίζω να ειναι πρόβλημα και το δικό μου είναι έτσι από τότε που το πήρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted October 31, 2014 Author Report Share Posted October 31, 2014 Είσαι σίγουρος ότι είναι έτσι από την αρχή; Εμένα πάντως σίγουρα δεν το έκανε από την αρχή. Το όλο θέμα άρχισε από τις αρχές του περασμένου καλοκαιριού, δηλαδή περίπου 5 μήνες τώρα. Η μπαταρία είναι αλλαγμένη 3 χρόνια τώρα και σε σέρβις που έκανα τον Σεπτέμβρη ήταν σε καλή κατάσταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Είσαι σίγουρος ότι είναι έτσι από την αρχή; Εμένα πάντως σίγουρα δεν το έκανε από την αρχή. Το όλο θέμα άρχισε από τις αρχές του περασμένου καλοκαιριού, δηλαδή περίπου 5 μήνες τώρα. Η μπαταρία είναι αλλαγμένη 3 χρόνια τώρα και σε σέρβις που έκανα τον Σεπτέμβρη ήταν σε καλή κατάσταση. ναι πάντα έτσι ήταν 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Έτσι λειτουργούν τα παράθυρα. Το καλοκαίρι μετά από 2'' αφού πάρει μπρος το μοτέρ, μπορείς να κατεβάσεις τα παράθυρα. Αν θες να μην καείς το καλοκαίρι μπορείς να τα κατεβάσεις και πριν μπεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted November 1, 2014 Author Report Share Posted November 1, 2014 Έτσι λειτουργούν τα παράθυρα. Το καλοκαίρι μετά από 2'' αφού πάρει μπρος το μοτέρ, μπορείς να κατεβάσεις τα παράθυρα. Αν θες να μην καείς το καλοκαίρι μπορείς να τα κατεβάσεις και πριν μπεις.. Αυτό έκανα το καλοκαίρι για να μην ψηθώ μέχρι να ανοίξουν. Αλλά δεν παιδιά είστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ ότι έτσι ήταν πάντα; Εγώ γτ το παρατηρώ μόνο τους τελευταίους μήνες; Και ποιος ο λόγος να δουλεύουν έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 το προβλημα ειναι στην μπαταρια σου θελει αντικατασταση γιατι εχει αρχηση και πευτη η αποδοσητησ.αλλαξετην και το προβλημα αυτο θα σταματηση. αυτο το κανει γιατι κατα την εκεινηση ο εγκεφαλοσ δυκτιου δεινη ολο το ρευμα στην εκεινηση του κινητηρα και μεχρι να επανελθη η ταση τησ μπαταριασ που εχει πεσει η αποδοσητησ υπαρχη αυτη η μικρη καθηστερηση . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 Αν μιλαμε για μεχρι 2" ειναι φυσιολογικο. Επειδη αναφερει μεχρι και 10" ο φιλος μας απο πανω προφανως και τα χει παιξει η μπαταρια σιγα σιγα, οπως λεει ο γιατρος Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted November 3, 2014 Author Report Share Posted November 3, 2014 Ευχαριστώ για τις απόψεις σας παιδιά. Το θέμα είναι ότι σε καμιά περίπτωση δεν είναι 2'' αλλά πολύ περισσότερο, οπότε θα κοιτάξω το θέμα της μπαταρίας. Να πω την αλήθεια κι εγώ την μπαταρία σκεφτόμουν, αλλά στο σέρβις του Σεπτεμβρίου μου μετρήσανε την μπαταρία και μου την βγάλανε καλή. Οπότε ή αυτοί δεν μου κάνανε καλή μέτρηση ή κάτι άλλο συμβαίνει. Όσο αφορά τη μέτρηση, μου δώσανε ένα χαρτάκι σαν απόδειξη, που έγραφε τάση εκκίνησης 9 κάτι Volt (αν δεν κάνω λάθος στο νούμερο, γτ δεν θυμάμαι) και κατάσταση καλή. Τώρα αν μπορεί κάποιος να βγάλει από αυτό συμπέρασμα δεν ξέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 3, 2014 Report Share Posted November 3, 2014 Μαλλον λαθος θυμασαι Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...