FRee-tezas Posted November 3, 2014 Report Share Posted November 3, 2014 Χωρίς πολλά λόγια, προσπαθόντας να "τραβήξω" ρεύμα για μπαρόμετρο, βρέθηκα μπροστά σε....σπαζοκεφαλιά να το πω;;;Σας παραθέτω φωτό από το βιβλίο του αυτοκινητου, σελίδα όπου αναφέρεται στην εσωτερική ασφαλειοθήκη του αυτοκινήτου καθώς κ φώτο από την παρούσα κατάσταση της ασφαλειοθήκης μου (παρακαλώ αγνοείστε τα καλωδιάκια) Το πρόβλημα λοιπόν: Έχω θέμα αντιστοιχίας, π.χ. έχω ασφάλεια στη θέση 41 όπου αναφέρεται ως "Υαλοκαθαριστήρας πίσω παρμπρίζ". (Jetta έχω...δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα....) Έχω ασφάλεια στη θέση 42. Στο βιβλιαράκι ΔΕΝ την ονοματίζει καν.... Την θέση 13, μου την "δίνει" ως "Αισθητήρα Βροχής"....που απ'όσο ξέρω ρε παιδιά....δεν έχω........ΕΧΩ;;;;;; ?????? Αυτά..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Η ασφαλεια #42 αφορα στους αναπτηρες και στην παροχη στο πορτπαγκαζ. Η 41 αφορα στον πισω υαλοκαθαριστηρα και στην αντλια νερου. Αν το αμαξι ειναι μεταχειρισμενο, ανοιξε την ασφαλειοθηκη και δες πισω απο την 41 αν εχει καλωδια, αν δεν εχει βγαλτη. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Χωρίς πολλά λόγια, προσπαθόντας να "τραβήξω" ρεύμα για μπαρόμετρο, βρέθηκα μπροστά σε....σπαζοκεφαλιά να το πω;;; Σας παραθέτω φωτό από το βιβλίο του αυτοκινητου, σελίδα όπου αναφέρεται στην εσωτερική ασφαλειοθήκη του αυτοκινήτου καθώς κ φώτο από την παρούσα κατάσταση της ασφαλειοθήκης μου (παρακαλώ αγνοείστε τα καλωδιάκια) Το πρόβλημα λοιπόν: Έχω θέμα αντιστοιχίας, π.χ. έχω ασφάλεια στη θέση 41 όπου αναφέρεται ως "Υαλοκαθαριστήρας πίσω παρμπρίζ". (Jetta έχω...δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα....) Έχω ασφάλεια στη θέση 42. Στο βιβλιαράκι ΔΕΝ την ονοματίζει καν.... Την θέση 13, μου την "δίνει" ως "Αισθητήρα Βροχής"....που απ'όσο ξέρω ρε παιδιά....δεν έχω........ΕΧΩ;;;;;; ?????? Αυτά..... Kαι στο passat B6 υπάρχει το ίδιο θέμα.Άλλα γράφει στο εγχειρίδιο και άλλη είναι η πραγματική αντιστοιχία των ασφαλειών στην ασφαλειοθήκη.Προφανώς αφορά αυτοκίνητο με όλο τον εξοπλισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 ειναι αυτο που λεει ο professor. η ασφαλιοθηκη ειναι ιδια σε ολα τα μοντελα. αναλογα τον εξοπλισμο εχει και τις ασφαλειες. στο καπακι της ασφαλιοθηκης δε γραφει τι ειναι καθε ασφαλεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FRee-tezas Posted November 4, 2014 Author Report Share Posted November 4, 2014 Νομίζω ότι στο καπάκι δεν γράφει κάτι, αλλά θα ξανακοιτάξω... Μισή λύση θα δώσω μ'ένα δοκιμαστικό κατσαβιδάκι....θα ξεκινήσω δοκιμές, με μίζα κ μη....κ βλέπουμε... Η ασφαλειοθήκη να είναι κοινή σε όλα...απόλυτα λογικό... Με το βιβλιαράκι κ τις επεξηγήσεις όμως; Ναι το αμάξι είναι μεταχειρισμένο κ για ότι βλέπω είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός μη πω ή κάνω καμιά μακακία γιατί δεν το πολυκυκλοφορώ κ δεν το ξέρω όσο καλά θα έπρεπε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 (edited) Φιλε να πάρεις ρεύμα απο θέση στην ασφαλειοθήκη που ειναι κενη (εχει επαφες αλλα οχι ασφαλεια) και θα παρεις ρευμα με καλωδιακι add a cicuit το οποιο έχει και δικια του ασφάλεια !! Για να βρεις απο που θα παρεις θελεις και πολυμετρο, απο οτι βλεπω απο την φωτο σου εχει αρκετες θέσεις κενές οι οποιες μεσα εχουν επαφες για να παρεις ρευμα Εβαλα πριν 3 μερες μπαρόμετρο στο δικό μου και το εκανα ετσι, στο πακετο με το μπαρομετρο μου ειχε μεσα δυο καλωδια add a circuit και δυο ασφαλειες οποτε σε κενη θεση στην ασφαλειοθηκη που εδεινε σταθερο ρευμα με κλειστο διακοπτη έβαλα το καλωδιο +12 , και στις μικρες ασφαλειες παλι σε κενη θεση παλι με add a circuit εβαλα το καλωδιο που ειναι για το διακοπτομενο ρευμα (οταν κλεινεις το κλειδι να τερματιζει το οργανο) και τελος γειωση.ολα Plug n play ...χωρις να συνδεεις το μπαρομετρο σε αλλο κυκλωμα , ξεχωριστο δικο του και με ασφαλεια .Οριστε και μια φωτο απο το δικο μου Edited November 4, 2014 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FRee-tezas Posted November 7, 2014 Author Report Share Posted November 7, 2014 @xrigolfakias: Δεν γράφει τπτ πάνω στο καπάκι. @the_winner: Αλήθεια τι μάρκα είναι το μπαρόμετρό σου κ έχει <<επιπλέον>> αυτά τα καλώδια; (καλή φάση!!!) Το σύνδεσα σήμερα τελικά, απλά δοκιμάζοντας τις θέσεις. Προσωρινά πάνω σε υπάρχουσες ασφάλειες-θέσεις γιατί δεν έχω πολύμετρο για να ασχοληθώ περαιτέρω...ίσως στο μέλλο να γίνει μια πιο . . . "καθαρή" δουλειά. Υ.Γ.: Πάντως ρε παιδιά, όλες οι θέσεις πρέπει να είναι ΟΤΙ-ΝΑ'ΝΑΙ... Μα δοκίμασα μέχρι κ την ασφάλεια Νο 27 (που λέει ότι αντιστοιχεί στην αντλία καυσίμου) κ έχει ρεύμα με σβηστό τ'αμάξι... (χωρίς κλειδί στη μίζα) Είναι δυνατόν να'χει ρεύμα με σβηστό τ'αμάξι η αντλία;;;;; Λέω να στείλω κάνα mail στη VW (άμα βρω που να το στείλω) μπας κ μου στείλουν με τη σειρά τους κανένα διάγραμμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 (edited) Παρε 1 καλωδιο απο αντιπροσωπεια με p/n 000-979-021, κοψτο στη μεση και βαλε το ενα ακρο στην ασφαλειοθηκη μαζι με μια 5Α ασφαλεια να κανεις σωστη δουλεια. Στην πρωτη-δευτερη σειρα μια χαρα θα ειναι. Η αντλια χαμηλης εχει ρευμα. Οταν ανοιγεις την πορτα του οδηγου πρεσσαρει καυσιμο στην υψηλης και ακουγεται κιολας. Τα buses στην ασφαλειοθηκη διαχωριζονται σε 3 ειδων αναλογως των terminals που δινουν το ρευμα. Φυσικα και υπαρχουν γραμμες που εχουν ρευμα ακομα και με σβηστο μοτερ και σβηστο διακοπτη. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited November 7, 2014 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FRee-tezas Posted November 7, 2014 Author Report Share Posted November 7, 2014 Παρε 1 καλωδιο απο αντιπροσωπεια με p/n 000-979-021, κοψτο στη μεση και βαλε το ενα ακρο στην ασφαλειοθηκη μαζι με μια 5Α ασφαλεια να κανεις σωστη δουλεια. Στην πρωτη-δευτερη σειρα μια χαρα θα ειναι. Μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο; Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο μου λες το παραπάνω; Ιδιαίτερα αυτό για τη 1η-2η σειρά. Η αντλια χαμηλης εχει ρευμα. Οταν ανοιγεις την πορτα του οδηγου πρεσσαρει καυσιμο στην υψηλης και ακουγεται κιολας. Χμμμ...φυσικά κ έχεις δίκιο....Δε ξέρω τι σκάλωμα έφαγα κ το έγραψα αυτό... Φυσικα και υπαρχουν γραμμες που εχουν ρευμα ακομα και με σβηστο μοτερ και σβηστο διακοπτη. Αυτό πάλι; Το επισημαίνεις απλά; Γιατί αν δεν το είχα καταλάβει, δεν θα είχα καταλάβει πως λειτουργεί κ το όργανο... Δε σε "πιανω" μάλλον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 (edited) Το οργανο μπορει να τοποθετηθει στην ασφαλειοθηκη, με τετοιο τροπο ωστε να γινει εργοστασιακα. Δηλαδη οπως και οι υπολοιπες συσκευες για να το προστατεψεις καλυτερα. Μπορεις να το κανεις οπως σου ειπα πριν, αγοραζοντας το συγκεκριμενο καλωδιο.( ειναι για τις μικρες ασφαλειες). Η ασφαλειοθηκη αν την ανοιξεις θα δεις οτι εχει σειρες μεσα. Αυτα ειναι τα buses. Υγ. Σε περιπτωση που θες να βαλεις κατι αλλο που τραβαει περισσοτερο ρευμα θες αλλο καλωδιο για τις μεγαλες θεσεις. Επισης αναλογως τι ρευμα θες, διαλεγεις και σειρα. (Bus) Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited November 8, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FRee-tezas Posted November 8, 2014 Author Report Share Posted November 8, 2014 Το μόνο που δεν έχω κάνει από αυτό που λες, είναι να χρησιμοποιήσω ξεχωριστές θέσεις για το ρεύμα που ήθελα. Αυτή τη στιγμή, έχω πάρει ρεύμα από υπάρχουσες ασφάλειες, δένοντας την άκρη του καλωδίου πάνω στην υπάρχουσα ασφάλεια, αφήνοντας την να μεσολαβεί ώστε να προστατεύει ΚΑΙ το οργανάκι. Απλά θέλω κάποια στιγμή να πάρω ρεύμα από κενές θέσεις. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...