Jump to content
Katafractos

Golf 4 - Αγορά μεταχειρισμένου Golf 6 Tsi (Εντυπώσεις και Προβλήματα)

Recommended Posts

Πριν λίγες ημέρες αλλάξαμε το αυτοκίνητο μας.
Με δυσκολία μεν, μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά το καταφέραμε. :yahoo:
Ούτε συζήτηση βέβαια για το καινούργιο 7αρι μιας και τα οικονομικά μας δεν έφταναν ούτε κατά διάνοια τόσο μακριά.
Δώσαμε λοιπόν το 4αρι Generation 1,4 (10/2001) και πήραμε ένα μεταχειρισμένο 6αρι Highline 1,4 TSI 160-αλόγατα (11/2009) 90.000χλμ.
Εντάξει.. μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο... καμία σχέση. :)
Το τουτούνι είναι πολύ καλή κατάσταση. Τόσο που νομίζεις ότι μπαίνεις σε καινούργιο.
Το πήγαμε για έλεγχο στην αντιπροσωπία, καθώς και στο εξουσιοδοτημένο που πήγαινα το παλιό Γκολφάκι και μετά από ξεψάχνισμα μας είπαν όλοι ότι είναι χαρτί.
Από εκεί που το πήρα μου έδωσαν γραπτή εγγύηση 5 χρόνια για μηχανή και σασμάν καθώς και γραπτή εγγύηση ατρακάριστου και πραγματικών χλμ.

 

Το παλιό:

 

2dlw7s9.jpg nx6df.jpg

 

Το καινούργιο:

 

11lk93c.jpg fuuzir.jpg

 

 

Σαν πρώτη προτεραιότητα όταν βρεθούν χρήματα είναι να μπει ένα μηχανηματάκι Dynavin , καθώς και ένας συναγερμός Clifford 330x1 που είδα ότι δουλεύει με τα εργοστασιακά χειριστήρια.

 

Επίσης όταν θα έρθει η ώρα για να αλλάξει λάστιχα - και πάντα αν το επιτρέψει η οικονομική κατάσταση - σκεφτόμαι και για αλλαγή ζάντες σε στυλ Vancouver.

Έχω βρει αυτές  οι οποίες βγαίνουν και σε 18αρες και σε 17αρες.

 

Κάποια όνειρα που έκανα για original bi-xenon φανάρια και led πίσω, κάηκαν εν τη γεννέση τους :D , μιας και απ' ότι διάβασα στο forum για να κάνεις σωστή δουλειά και να λειτουργούν όλα πλήρως και άψογα, χρειάζεται πολύ χρήμα.
Ακόμη και μόνο για τα τα πίσω φανάρια να σκεφτώ, το δικό μου λογικά είναι κατασκευασμένο πριν τη 45η εβδομάδα μιας και η άδεια του είναι 11/2009, οπότε θα θέλει και αλλαγή bcm.

 

Μερικές ερωτήσεις.

1) Ο αυτόματος φωτισμός των οργάνων την ημέρα, όταν μπαίνω σε τούνελ ή στο πάρκινγκ σβήνει.

Φαντάζομαι ότι το κάνει γιατί θεωρεί ότι πρέπει να ανάψω φώτα. Σωστά;

2) Υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα με τον 160αρι που πρέπει να προσέξω;

Μου είπαν ότι κανονικά θέλει ζέσταμα και αντίστοιχα "χαλάρωμα" πριν τον σβήσεις αν πρωτύτερα τον έχεις πάει στα όρια.

Ισχύουν τέτοια πράγματα; Εντάξει σίγουρα αν είναι κρύος δεν θα το πλακώσεις αλλά όλα τα υπόλοιπα μου φάνηκαν υπερβολικά.

Έτσι κι αλλιώς βέβαια δεν είμαι από τους ανθρώπους που το σκίζουν το αμάξι.

 

Πάντως πως ανοίγει έτσι το εργαλείο; Δεν υπάρχει μιλάμε... 8)

Edited by nikdev
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο το αμαξι σου φιλε. Να το χαίρεσαι με πολλά και ασφαλη χλμ. Επειδή εχω βάλει dynavin και γω να σου πω οτι το εχω μετανιωσει πικρα και σίγουρα δεν αξίζει τα λεφτά του. Μπορείς να πάρεις με τα μισά λεφτα ισως και καλύτερη συσκευή κινεζική. Οσο για το συναγερμό εχω και γω clifford νομίζω τον 330.3 αν θυμάμαι καλα. Τον χρυσό πληρωσα και αυτον, 550 αν θυμάμαι καλά. Αλλα πιστεύω άξιζε τα λεφτά του

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες ημέρες αλλάξαμε το αυτοκίνητο μας.

Με δυσκολία μεν, μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά το καταφέραμε. :yahoo:

Ούτε συζήτηση βέβαια για το καινούργιο 7αρι μιας και τα οικονομικά μας δεν έφταναν ούτε κατά διάνοια τόσο μακριά.

Δώσαμε λοιπόν το 4αρι Generation 1,4 (10/2001) και πήραμε ένα μεταχειρισμένο 6αρι Highline 1,4 TSI 160-αλόγατα (11/2009) 90.000χλμ.

Εντάξει.. μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο... καμία σχέση. :)

Το τουτούνι είναι πολύ καλή κατάσταση. Τόσο που νομίζεις ότι μπαίνεις σε καινούργιο.

Το πήγαμε για έλεγχο στην αντιπροσωπία, καθώς και στο εξουσιοδοτημένο που πήγαινα το παλιό Γκολφάκι και μετά από ξεψάχνισμα μας είπαν όλοι ότι είναι χαρτί.

Από εκεί που το πήρα μου έδωσαν γραπτή εγγύηση 5 χρόνια για μηχανή και σασμάν καθώς και γραπτή εγγύηση ατρακάριστου και πραγματικών χλμ.

 

Το παλιό:

 

2dlw7s9.jpg nx6df.jpg

 

Το καινούργιο:

 

11lk93c.jpg fuuzir.jpg

 

 

Σαν πρώτη προτεραιότητα όταν βρεθούν χρήματα είναι να μπει ένα μηχανηματάκι Dynavin , καθώς και ένας συναγερμός Clifford 330x1 που είδα ότι δουλεύει με τα εργοστασιακά χειριστήρια.

 

Επίσης όταν θα έρθει η ώρα για να αλλάξει λάστιχα - και πάντα αν το επιτρέψει η οικονομική κατάσταση - σκεφτόμαι και για αλλαγή ζάντες σε στυλ Vancouver.

Έχω βρει αυτές  οι οποίες βγαίνουν και σε 18αρες και σε 17αρες.

 

Κάποια όνειρα που έκανα για original bi-xenon φανάρια και led πίσω, κάηκαν εν τη γεννέση τους :D , μιας και απ' ότι διάβασα στο forum για να κάνεις σωστή δουλειά και να λειτουργούν όλα πλήρως και άψογα, χρειάζεται πολύ χρήμα.

Ακόμη και μόνο για τα τα πίσω φανάρια να σκεφτώ, το δικό μου λογικά είναι κατασκευασμένο πριν τη 45η εβδομάδα μιας και η άδεια του είναι 11/2009, οπότε θα θέλει και αλλαγή bcm.

 

Μερικές ερωτήσεις.

1) Ο αυτόματος φωτισμός των οργάνων την ημέρα, όταν μπαίνω σε τούνελ ή στο πάρκινγκ σβήνει.

Φαντάζομαι ότι το κάνει γιατί θεωρεί ότι πρέπει να ανάψω φώτα. Σωστά;

2) Υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα με τον 160αρι που πρέπει να προσέξω;

Μου είπαν ότι κανονικά θέλει ζέσταμα και αντίστοιχα "χαλάρωμα" πριν τον σβήσεις αν πρωτύτερα τον έχεις πάει στα όρια.

Ισχύουν τέτοια πράγματα; Εντάξει σίγουρα αν είναι κρύος δεν θα το πλακώσεις αλλά όλα τα υπόλοιπα μου φάνηκαν υπερβολικά.

Έτσι κι αλλιώς βέβαια δεν είμαι από τους ανθρώπους που το σκίζουν το αμάξι.

 

Πάντως πως ανοίγει έτσι το εργαλείο; Δεν υπάρχει μιλάμε... 8)

Καλοταξιδο το εργαλειο...θελει καλο ζεσταμα και κρυωμα αντιστοιχα για να διατηρησεις την τουρμπινα σε καλη κατασταση...εντυπωση μου κανει οτι σου εδωσαν 5 χρονια εγγυση κινητηρα και σαζμαν..απο μαντρα το πηρες?παντως πρεπει οντως να ειναι στην πενα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

 

Ωραιο το αμαξι σου φιλε. Να το χαίρεσαι με πολλά και ασφαλη χλμ. Επειδή εχω βάλει dynavin και γω να σου πω οτι το εχω μετανιωσει πικρα και σίγουρα δεν αξίζει τα λεφτά του. Μπορείς να πάρεις με τα μισά λεφτα ισως και καλύτερη συσκευή κινεζική. Οσο για το συναγερμό εχω και γω clifford νομίζω τον 330.3 αν θυμάμαι καλα. Τον χρυσό πληρωσα και αυτον, 550 αν θυμάμαι καλά. Αλλα πιστεύω άξιζε τα λεφτά του

 

Απ' ότι μου είπαν, η τελευταία σειρά της Dynavin είναι αρκετά καλή και δύο άτομα που ξέρω και το έχουν βάλει είναι αρκετά ευχαριστημένοι.

Εσένα τι προβλήματα σου παρουσίασε;

Εγώ στο παλιό είχα ένα κινέζικο (witson) το οποίο σε γενικές γραμμές λειτουργούσε καλά αλλά στο bluetooth μου έβγαζε συνεχώς κολλήματα και δυσλειτουργίες και λύνονταν μόνο με reset.

Επίσης η λήψη στο ραδιόφωνο δεν ήταν κι από τις καλύτερες.

 

 

Καλοταξιδο το εργαλειο...θελει καλο ζεσταμα και κρυωμα αντιστοιχα για να διατηρησεις την τουρμπινα σε καλη κατασταση...εντυπωση μου κανει οτι σου εδωσαν 5 χρονια εγγυση κινητηρα και σαζμαν..απο μαντρα το πηρες?παντως πρεπει οντως να ειναι στην πενα

 

Ώστε τελικά δεν είναι υπερβολικό το ζέσταμα και κρύωμα όπως φανταζόμουν. ΟΚ τότε.

Να υποθέσω ότι ζέσταμα εννοούμε ότι ξεκινάς και απλά πας χαλαρά μέχρι να ζεστάνει το μοτέρ ή εννοούμε τον παλιό παραδοσιακό τρόπο ότι βάζεις μπροστά και περιμένεις σταματημένος;

 

Το πήρα από κέντρο μεταχειρισμένων μεγάλης εταιρείας που είναι και αντιπροσωπεία σε καινούργια (όχι VW)

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα μπορώ να αναφέρω το όνομα.

Η εγγύση ήταν ένας παράγοντας θετικός για εμένα να επιλέξω να το πάρω από εκεί.

Όταν βρω χρόνο θα τη σκανάρω και θα την ανεβάσω για να δείτε τι ακριβώς καλύπτει γιατί έχει και κάποια πράγματα (προφανώς αναλώσιμα υποθέτω) που τα εξαιρεί.

Επίσης το παλιό Γκολφάκι το έψαξαν εξονυχιστικά και για πάρα πολύ ώρα πριν το πάρουν ανταλλαγή.

Το εκτίμησα αρκετά αυτό, γιατί προφανώς δείχνει ότι όλα τους τα αυτοκίνητα τα ψάχνουν κάπως ανάλογα και η συμπεριφορά τους μου έδειξε ότι είναι αρκετά πιο επαγγελματίες από άλλους.

Σε άλλες μάντρες και εταιρείες μεταχειρισμένων που πήγα, το δικό μου του έριχναν απλά μια γενική ματία από μακριά ή γύρω γύρω και μου έδιναν τιμή. 

Edited by Katafractos
Link to comment
Share on other sites

Με γεια το εργαλειο.

Αντε,ωρα να ξεκινησει το tuning????

Οσον αναφορα το ζεσταμα της τουρμπινας,ναι,αν κατεβαινεις ολη την παραλιακη κομματια,καλο θα ηταν να το αφησεις ρελαντι,κανα 2-3 λεπτο,αν πας μια βολτα κυριλε,δεν νομιζω οτι χρειαζεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο έχει κανονικά book service, φαίνεται ότι έχει κάνει όλα τα service κανονικά και μάλιστα έκανε και στις 90.000χλμ λίγο πριν πουληθεί.

Επίσης πριν μου το παραδώσουν μου είπαν ότι του έκαναν κι αυτοί service.

Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο καλοταξιδο με πολλα ασφαλη χιλιομετρα!ευχομαι να το κανεις οπως γουσταρεις!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλα χιλιομετρα να εχεις με το νεο σου αυτοκινητο!

Πολυ σημαντικη η εγγυηση των 5ετων.

Το μονο που λειπει ειναι το αυτοκολλητακι του vwclub!

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

K 8) αλοριζικο καλοταξιδο με πολλα ασφαλη χιλιομετρα !!!!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους.

 

Έχω κάνει παρουσίαση σαν νέο μέλος με το παλιό Γκολφάκι όταν είχα γραφτεί, αλλά θα κάνω και ένα update για το καινούργιο μόλις βγάλω περισσότερες φώτο.

Link to comment
Share on other sites

Την προηγούμενη Τετάρτη πηγαίνοντας το μεσημέρι για δουλειά, άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα και στο ρελαντί το αυτοκίνητο έτρεμε.
Την άλλη μέρα το πρωί το πάω στην AC στη Φιλαδέλφεια. Το ελέγχουν και μου λένε ότι χρειάζεται αναβάθμιση στο software και αλλαγή τον πολλαπλασιαστή στον πρώτο κύλινδρο γιατί εκεί έβγαινε το alarm.
Προχωράω στις εν λόγω εργασίες, πληρώνω την 100αρα και το παίρνω.
Φαινόταν οκ πλέον αν και στο ρελαντί όχι πάντα αλλά μερικές φορές κάτι ελάχιστα τρέμουλα τα έκανε.

Την επόμενη το μεσημέρι κατεβαίνοντας πάλι για δουλειά, άρχισε πάλι το τρέμουλο όπως και την Τετάρτη και το λαμπάκι του κινητήρα να αναβοσβήνει.
Αρχίζουν και με ζώνουν τα φίδια. Δεν σταμάτησε όμως εκεί και μετά από κανά χλμ ανάβει το EPC, το αυτοκίνητο δεν πήγαινε βήμα και έτρεμε λες και είχε πάρκινσον. Συμπίεση στα τάρταρα.
Αρχίζω τα μπινελίκια, παίρνω τηλ στη δουλειά να ενημερώσω, τραβάω αναστροφή και φούλ για Φιλαδέλφεια πάλι.
Το βάζουν μέσα και αρχίζουν να μετράνε και να ψάχνουν.
Μετά από αρκετή ώρα έρχεται ο αρχιμηχανικός και μου λέει: "Το αυτοκίνητο έχει κόψει πιστόνι στον πρώτο κύλινδρο":startle:
Εν συνεχεία μου έλεγε κάτι για τον πρώτο κύλινδρο ότι είχε συμπίεση 4 ενώ έπρεπε να έχει 7; ή 11; δεν θυμάμαι γιατί το εγκεφαλικό με είχε πάει σε άλλη διάσταση.
Αρχίζει να μου αναλύει ότι πιθανόν να σώζεται μόνο με αλλαγή πιστόνια αλλά θα πρέπει να ανοίξουν καπάκι να δουν πρώτα, αλλά εγώ ακόμη δεν τον άκουγα.   

Αφού μετά το σοκ αρχίζει να ξεκαθαρίζει λίγο το μυαλό, θυμήθηκα ότι από το stock μεταχειρισμένων της εταιρείας που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο, μου είχαν δώσει 5 χρόνια εγγύηση.
Του το λέω. Μου λέει φέρε την εγγύηση να τη δούμε. Τη διαβάζει και μου λέει ότι με καλύπτει. 
Τους παίρνω τηλ. και τους εξηγώ τι έχει γίνει. Βρίσκουν το αμάξι στα αρχεία τους και μου λένε ότι όντως να μην ανησυχώ γιατί καλύπτεται από την εγγύηση κια θα μου το φτιάξουν. 
Αρχίζει σιγά σιγά και κατεβαίνει το αίμα από το κεφάλι. 
Μου είπαν να μην το κινήσω και επειδή συνεργάζονται με την Κ και όχι με την AC να φωνάξω οδική βοήθεια και να το πάω στα Κάτω Πατήσια.
Το κλειδώνω εκεί και την άλλη μέρα το πρωί φωνάζω την οδική. Όσο περίμενα έχει έρθει ένα παληκάρι με ένα scirocco και πάνω στη κουβέντα βγαίνει παρόμοια περίπτωση με τη δική μου.
Το είχε αγοράσει κι αυτός μεταχειρισμένο, στον ένα χρόνο του έκοψε πιστόνι στον 3ο κύλινδρο, τι γλίτωσε μόνο με αλλαγή στο πιστόνι/α (1700€) και τώρα το είχε φέρει πάλι με τρέμουλο στο ρελαντί και έτρεμε μήπως ήταν κάτι παρόμοιο. Παρακαλούσε να είναι απλά πολλαπλασιαστής ή κάτι άλλο μικρό.
Τι γίνεται ρε φούστη λέω; Να αρχίσω να ανησυχώ γενικώς για τα VW?

Το πάω τεσπα στην Κ και βρίσκω τον υπεύθυνο που μου είχαν δώσει από το stock της εταιρείας μεταχειρισμένων που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο.
Παραλαμβάνουν το αυτοκίνητο, συνενούνται με mail με την εταιρεία που το αγόρασα και μου είπαν ότι θα ξεκινήσουν και αυτοί τους ελέγχους αν και μάλλον θα πάει για αλλαγή κινητήρα. 
Όπα του λέω, τι κινητήρα; τι θα είναι αυτός; που ξέρω ότι θα είναι οκ;
Όχι μου λέει δεν καταλάβατε, εμείς δεν δουλεύουμε μεταχειρισμένα, καινούργιος κινητήρας θα είναι. Θα έρθει από το εργοστάσιο στη Γερμανία και θα έχει 2 χρόνια εγγύηση.
Με τα πολλά και αφού ελέγξαν το αυτοκίνητο με ενημέρωσαν προχθές ότι όντως πάμε για αλλαγή κινητήρα.
Έχουν στείλει mail στην εταιρεία που το αγόρασα με το συνολικό κόστος επισκευής (3500€) ώστε να λάβουν και τυπικά το οκ της έγκρισης και να προχωρήσουν στην παραγγελία του κινητήρα.

Το θέμα είναι ότι δεν μου βρίσκουν αυτοκίνητο αντικατάστασης, είμαι ήδη μία εβδομάδα χωρίς αμάξι και θα πάει απ' ότι καταλαβαίνω τουλάχιστον άλλες δύο.
Ο κινητήρας μόνο, θέλει μία εβδομάδα για να έρθει.
Τα έχουν όλα δεσμευμένα λέει για προγραμματισμένα service κτλ.

Τι γίνεται ρε; Τα έχω παίξει. Για πείτε τίποτα. Πρέπει να προσέξω κάτι στην όλη διαδικασία και επισκεύη;

Link to comment
Share on other sites

Εκοψε πιστονι Η εκαψε; Η ζημια στα πιστονια συνηθως γινεται απο "πολλα" ρευματα (λιωνει η κορωνα),αχρηστο Η πολυ δυνατο καυσιμο με προσθετα μεσα (πυρακια) .Δεν μου παει κατι αλλο στο μυαλο τωρα.Το αποτομο κατεβασμα ειναι ενας ακομα λογος για τετοιου ειδους ζημια.Εφ οσων θα ερθει αλλη μηχανη το μονο που μπορουν να κοιταξουν ειναι να την μετρησουν,παρ οτι καινουρια, ΠΡΙΝ την βαλουν επανω.Οι "παλιοι" μαστοροι την μετραγαν με ροποκλειδο στον στροφαλο φερνοντας τον γυρω και κοιτοντας τις τιμες που "εσπαγε" η συμπιεση ("κρυβω λογια"...) και εβλεπαν εαν ειναι "κοφα" η "τζιτζι"....

(Ειναι σιγουρα πιστονι και οχι βαλβιδες...;;;)

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

Έτσι μου είπαν, ότι έκοψε πιστόνι.

Το αμάξι δεν το "κακομεταχειρίζομαι". Ούτε απότομα κατεβάσματα, ούτε τσίτες, ούτε τίποτα.

Γενικώς το πάω στρωτά και νορμάλ.

Βενζίνη 95αρα. Ούτε πρόσθετα, ούτε κάτι άλλο.

 

Αυτό με τα "πολλά ρεύματα" δεν το πολύ κατάλαβα. Αν γίνεται μου το εξηγείς; 

Edited by Katafractos
Link to comment
Share on other sites

 Πολυ αβανς,τα ρευματα τα ανοιγουμε για αποδοση,να βγαλει αλογα.Με απλα λογια  εαν ειχε προγραμμα Η καποιο ειδος ενισχυτη των ρευματων δηλαδη ,αλλαγμενα μπουζοκαλωδια με λιγωτερη ωμικη αντισταση Η αλλαγμενους πολ/στες με δυνατοτερη εξοδο ρευματος.Ακομα και λαθος νουμερο μπουζι μπορουν να κανουν ζημια.

Link to comment
Share on other sites

Τοτε εφ οσων δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο μου μενει η αστοχια υλικου Η το σκαρτο καυσιμο.Εαν εβαζες μονιμα σε καποιο πρατηριο,αποφυγε το. Δεν ειναι φυσικα σιγουρο αλλα φυλαγε τα ρουχα σου.....Εαν καποιο αλλο μελος του φορουμ εχει ακουσει/ζησει κατι παρομοιο ελπιζω να μας διαφωτισει.

Link to comment
Share on other sites

sorry λιγο για να καταλαβω....

το 14 αγορασες ενα αυτοκινητο του 9... σου δωσανε και 5 χρονια εγγυηση...το 2016 χτυπαει πιστονι και στο καλυπτουν?

8 ετων αυτοκινητο?και μαλιστα tsi? 

στη θεση σου θα τους κερνουσα και τπτ να ξερεις.

πες μας απο που το πηρες να παμε και μεις να παρουμε τπτ απο εκει!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι CAVD ο κωδικός του κινητήρα και δεν είχε περαστεί το update για να μη σπάνε τα πιστόνια από κρουστική καύση;

 

Και είναι καλό να μαθαίνουμε ποιές μάντρες τηρούν τις εγγυήσεις τους!

Edited by Candlemass
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

sorry λιγο για να καταλαβω....

το 14 αγορασες ενα αυτοκινητο του 9... σου δωσανε και 5 χρονια εγγυηση...το 2016 χτυπαει πιστονι και στο καλυπτουν?

8 ετων αυτοκινητο?και μαλιστα tsi? 

στη θεση σου θα τους κερνουσα και τπτ να ξερεις.

πες μας απο που το πηρες να παμε και μεις να παρουμε τπτ απο εκει!!!

+1 Κανε τους το τραπεζι το μεσημερι και μην πεις ουτε σε παπα τι εγινε.

Χωρις πλακα,απο πια μαντρα το αγορασες?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι CAVD ο κωδικός του κινητήρα και αυτή τη στιγμή δεν έχω τη δυνατότητα να το δω μιας και το αυτοκίνητο είναι στην Καρέντα.

Αναβάθμιση μου έκαναν στην Auto Club όπως έγραψα, αλλά δεν ξέρω αν ήταν πλέον αργά.

 

Το αυτοκίνητο το αγόρασα από το stock center της Βελμάρ και συγκεκριμένα από το υποκατάστημα της Ερυθραίας.

Απ' όσο γνωρίζω όμως πλέον εδώ και κάνα χρόνο, δίνουν 1 χρόνο εγγύηση στα αυτοκίνητα τους και όχι 5.

Αν όλα λήξουν αισίως, εννοείται ότι τα παιδιά εκεί θα έχουν το κέρασμα τους.

 

DubbeR_ChRoniS@

Το αυτοκίνητο είναι 6,5 ετών και όχι 8. :D

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επανέρχομαι με περισσότερα δεδομένα και πληρέστερη ενημέρωση, μιας και όλες τις προηγούμενες  μέρες είχα γενικώς πολύ τρέξιμο  στη δουλειά καθώς  και για άλλα πράγματα και οι συνεννοήσεις μου γίνονταν πεταχτά από το τηλέφωνο.

Ότι έχω αναφέρει βέβαια ισχύει αλλά με μία μικρή διαφορά. Η ζημιά η οποία έχει αναφέρει και έχει στείλει στη Βελμαρ η Καρέντα, είναι η κατά 90% εκτιμώμενη, σύμφωνα με τις μετρήσεις και τους μέχρι τώρα ελέγχους μιας και ακόμη δεν έχει ανοίξει τον κινητήρα. Αυτό θα το κάνει τη Δευτέρα παρουσία και μηχανικού της Βελμάρ.

Εμένα η ενημέρωση της Καρέντα με είχε αφήσει να καταλάβω ότι αυτό είχε ήδη γίνει αλλά τα παιδιά στη Βελμαρ μου το εξήγησαν σήμερα. 

Βέβαια μου είπαν ότι παρ' όλα αυτά η Καρέντα έχει κάνει κάποιες αρχικές συνεννοήσεις με Γερμανία για την αντικατάσταση του κινητήρα.

Είμαι πλέον λίγο μπερδεμένος και δεν ξέρω αν είναι προτιμότερο να ισχύει αυτό το 90% και να γίνει αλλαγή κινητήρα ή αν πρέπει να ελπίζω στο 10% του να είναι κάτι μικρότερο το οποίο φτιάχνεται. 

Κι αν πάλι φτιάχνεται πόσο σίγουρος είσαι;

Η Βελμαρ μου είπε ότι θέλει η όποια ζημιά, να αποκατασταθεί πλήρως και με απόλυτη ορθότητα μιας και δεν είναι προς το συμφέρον της να πληρώνει συνέχεια χρήματα για επισκευές.

 

Έχω μείνει και χωρίς αμάξι ήδη μία εβδομάδα με οικογένεια και δύο μικρά παιδιά κι απ' ότι κατάλαβα δεν πρόκειται να μου δώσουν.

Άντε να δούμε...

Edited by Katafractos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.