Jump to content
tso tso

Sos Ρεταρισματακια Σε Ανηφορα Fsi 1.6 2005

Recommended Posts

γεια σας παιδια ! εχει καιρο τωρα που κανει ρεταρισματακια σε ανηφορικο κοματι , δηλαδη με σταθερο γκαζι μπερδευει-ρεταρι ελαχιστα για 2-3 δευτερολεπτα και μετα ο κινητηρας δουλευει καλα αλλα αυτο το κανει σε συνεχη κυκλο ειναι αρκετα αισθητο σε ανηφορικο κομματι αλλα γινεται αντιληπτω και και σε επιπεδο δρομο, δεν ειναι θεμα βενζινης εχω βαλει απο διαφορα βενζιναδικα ουτε απο πεταλουδα γκαζιου απο βρωμια η ρυθμιση αυτης αν και την αλλαξα και αυτη με αλλη μηπως το βρω το φταιξιμο αλλα παπαλα, αλλαξα και πενταλ γκαζιου προαιρετηκα μηπως ηταν αυτο  αλλα ουτε και αυτο ... το διαγνωστικο δεν βγαζει κατι και τα νευρα αρχιζουν να μην τα συγκρατω ... καμια ιδεα για καποιον αισθητηρα παιδια δεν παει αλλο θα το βαψω θαλασσι και μπλουμ μεσα ...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι από μπουζί/μπουζοκαλώδια/πολλαπλασιαστές μέχρι egr (μπορεί να φτιάξει και με απλό καθάρισμα αλλά θέλει καθάρισμα όλο το σύστημα, δλδ egr και σωλήνας μέχρι πεταλούδα) καθώς και αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού ή map/maf (ότι έχει ο κινητήρας). Γνώμη μου ξεκίνα με έλεγχο μπουζί καλώδια πολλαπλασιατές.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

λοιπον κοιταξα πριν λιγο με το vag com σε μια δοκιμαστικη βολτα και εχω misfire και στους 4 κιλυνδρους μονο ομως σε λιγο φορτιο δηλ με λιγο γκαζι εκει αρχιζει να μου διμιουργει τα ρεταρισματα αλλα με το πατημα παραπανω γκαζιου εξαφανιζονται και εχω μηδεν σε ολους τους κιλυνδρους στο διαγνωστικο που οταν μου το κανει βλεπω 2 4 5 3 και παιζουν ...μηπως σας διαφωτησα λιγο !!!

Edited by tsotsoros
Link to comment
Share on other sites

οι πολλαπλασιαστες δεν εχουν θεμα ουτε μπουζι ... μου το κανει εδω και 5 χρονια τουλαχιστον που το πηρα μεταχειρο το αυτοκ...και αναβαθμιση εκανα στον εγκεφαλο σε αντιπροσωπεια μηπως ηταν θεμα εγκεφαλου...

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πάνω από 120000 χλμ αντικατέστησε τους πολλαπλασιαστές.

Κατά την εκκίνηση από στάση στο παρουσιάζει ή και εν κινήσει??Σε ποιο φάσμα στροφών??

Link to comment
Share on other sites

τα μπουζι εχουν  7000 χλμ και καμια 50χιλ εχουν οι πολλαπλασιαστες...εν κινηση το κανει περισσοτερο σε ανηφορικο κομματι χωρις ιδιαιτερο φορτιο στον κινητηρα  με στεθερο γκαζι απο 1000+ στροφες αρχιζει να το κανει . μπριζομενω το vag com παρατηρω να κανει misfire  και στους 4 κυλινδρους με σταθερο παντα γκαζι δηλ μικρορεταρισματα 2-3 δευτερολεπτων κ μετα να δουλευει καλα αλλα και αυτο για λιγα δευτερα και παλι ρεταρισματα ...  και οταν πιεζω λιγο σταματαει να κανει τα ρεταρισματα ...το μπερδεμα ειναι οτι οταν πιεζω παραπανω το γκαζι σταματαει το προβλημα δεν ειναι συνεχομενο ... τι να πω ειναι θεμα εγκεφαλου που δεινει σημα στους πολλαπλασιαστες ... αν ηταν πολλαπλασιαστες θα το εκανε συνεχομενοσε ολο το φασμα των στροφων η αν ηταν μπουζι θα το το εκανε μετα την αλλαγη των μπουζι αλλα αυτο ισχυει εδω και 50-60000 χλμ ...ελα μου ντε δεν μπορω να βγαλω ακρη μεχρι εκει φτανουν οι μοναχικες γνωσεις μου...για αυτο λεω ειναι καποιος αισθητηρας που ρυθμιζει αυτο το θεμα οπως ο δοτης στροφων κατι αναλογω τεσπα...

Link to comment
Share on other sites

Βαλβίδες εισαγωγής έχεις καθαρίσει ποτέ??Αν όχι το μυαλό μου εκεί πάει.Απ΄οτι κατάλαβα στο παρουσιάζει σε χαμηλές στροφές και τα missfires είναι στιγμιαία διότι οι βαλβίδες έχουν πιάσει μάκα.Μόλις το πατάς περιορίζετα το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

γιωργο οταν παταω λιγο γκαζι τελος τα missfires μηδεν σε ολους τους κυλινδρους οταν το εχω σταθερο λιγο γκαζι λιγο φορτιο εκει ξεκινουν τα missfires...δεν το κανει στο ρελαντι ουτε σε κενο γκαζι σε αλλο ευρως στροφων ...μυστηριο... αν ηταν βαλβιδες θα το εκανε συνεχωμενα ... θα κοιταξω να βγαλω φωτο απο τα mesurement blocks μηπως σας δωσω ιδεες...για πειτε ιδεες τι μπορει να φταιει να αποκλειουμε καποιες....

Link to comment
Share on other sites

εχει δοκιμασει κανεις το seafoam καθαριζει τις επικαθησεις -μακα στις βαλβιδες ... κανει δουλεια??

Link to comment
Share on other sites

Δες οι pcv σου σε τι κατασταση ειναι.

κολλησα λιγο.. τι ειναι οι pcv ? σε αναζητηση που εκανα ειναι κατι για τις αναθυμιασεις ...? σωστα για πες κωσταντινε...

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε ολα τα μελη 

εχω ενα προβλημα με το passat 1.6 μοντελο 2002 , εδω και μια εβδομαδα  γεμισα το ντεποζιτο με βενζινα.

παρατηρησα πως 1)οταν εχω 3500 στροφες και δεν κινουμε, το αμαξι λειτουργει κανονικα.

2)οταν ειμε εν κινησει με 3500-4000 στροφες εχω ρεταρισματα

3)εκανα σερβις στην αντιπροσοπεια τον απριλιο στα 100000 και αλαξα πολ/στη,μπουζια.μπουσοκαλωδια,φιλτρα κτλ.

4)μου αναψε η λυχνια του κινητηρα, το μυαλο μου πηγε στο καυσιμο και ξανααλλαζω φιλτρο.

5)οταν ειναι κρυος ο κινητηρας παιρνει αμμεσος μπροστα-οταν ζεσταθει και παω να τον ξαναβαλω ,χτυπα κανονικα η μιζα αλλα αργει να παρει(3sec).

τι γινετε?    

παρακαλω πολυ προωθηστε το θεμα εαν εχετε την καλοσυνη....σας ευχαριστο πολυ.

Edited by Speedy
κεφαλαία
Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή που αναψε λαμπάκι η απορία σου λύνεται εύκολα σε οποιοδήποτε συνεργείο με διαγνωστικό. Και δε θα σου πάρει κανένας χρήματα για να σου πει απλά τι έχει καταγράψει ο εγκέφαλος. Τώρα εδώ ο καθένας θα αρχίσει να σου λέει το μακρύ του και το κοντό του, το οποίο φυσικά είναι αποδεκτό για κάποιον που ψάχνει λύση σε ένα πρόβλημα χωρίς να ξέρει από που να ξεκινήσει. Εσύ ξεκινάς από το τι βλάβη έχει καταγραφεί.

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω πολυ.

πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν πως οφειλετε σε κακη ποιοτητα καυσημου.....

μου προτεινε να γεμησω το ντεποζιτο...οπως και εκανα, ριχνοντας ενα βελτιοτικο προσμηκτο...(μου εσβησε το λαμπακι)..

το δουλευω 2 μερες τωρα ...συνεχιζει να εχει λοξιγκα(χαχαχαα)   , αναψε παλυ το λαμπακι....

προτεινετε να κανω υπομωνη?

:console:

Edited by Speedy
κεφαλαία
Link to comment
Share on other sites

Τι βλάβη έδειξε το διαγνωστικό δε σου είπε? Αμάν με αυτή την καραμέλα της κακής ποιότητας βενζίνης.

Sent from my LG-LS980 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Αποστολή 04 December 2014 - 09:35:12

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ  :clapping:

ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ PASSAT 1.6 ΜΟΝΤΕΛΟ 2002 , ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ  ΓΕΜΙΣΑ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΑ.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΠΩΣ 1)ΟΤΑΝ ΕΧΩ 3500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΙΝΟΥΜΕ, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

2)ΟΤΑΝ ΕΙΜΕ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ 3500-4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΧΩ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑΤΑ

3)ΕΚΑΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΕΙΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΣΤΑ 100000 ΚΑΙ ΑΛΑΞΑ ΠΟΛ/ΣΤΗ,ΜΠΟΥΖΙΑ.ΜΠΟΥΣΟΚΑΛΩΔΙΑ,ΦΙΛΤΡΑ ΚΤΛ.

4)ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ Η ΛΥΧΝΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΑΛΛΑΖΩ ΦΙΛΤΡΟ.

5)ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΜΕΣΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ-ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΑΛΩ ,ΧΤΥΠΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΜΙΖΑ ΑΛΛΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ(3SEC).

Γράφε με μικρά σε παρακαλώ.

Όσο αφορά στο αρχικό θέμα, είναι μεγάλη η πιθανότητα εφόσον έχεις ελένξει -αντικαταστήσει πρόσφατα τα προφανή και εγγυάσε γι'αυτά:

α. Maf

β. Πεταλούδα

γ. Πολ/στες - Μπουζί

 

Να πρέπει τσεκάρεις τα παρακάτω:

(Βγάλε ένα ένα τα μπουζί και δες αν έχει λάδι και σε ποιο σημείο τους) μετά σε συνεργείο:

 

α. Χρονισμό Μοτέρ

β. Συμπίεση Μοτέρ

γ. Μπεκ

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

το διαγνωστικό μου εβγαλε την βλαβη με κωδικο 16706 - κυκλωμα εισοδου αισθητηρα ταχυτητας κινητηρα ελλειψη σηματος

-διακοπτόμενο

sorry για τα κεφαλαια γραμματα.. :acute:

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by konstantinos passat
κεφαλαία
Link to comment
Share on other sites

Το οτι σου βγαζει διακοπτομενο στο σφαλμα σημαινει οτι δεν το κανει παντα.

Το σφαλμα αυτο,προσωπικα,το θεωρω ακυρο με την απαντηση οτι φταιει η βενζινη.

Απο αυτα που σου εβγαλε μαλλον χρειαζεται αλλαγη ο αισθητηρας ταχυτητας.

Link to comment
Share on other sites

Κάπως έτσι είναι ο αισθητήρας G28.

~60+Ε κοστίζει

06A906433Lsensor.jpg

Καλό είναι να ελεγχθεί ο χρονισμός του μοτέρ προληπτικά.

See post #18

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Απλα μου χαλατε για να μην γραψω κατι αλλο ..το ποστ μου ... κωσταντινε δεν ξερω ακομη τι ειναι το pcv ... καποια αλλη γνωμη για τα στιγμιαια misfires που εχω σε συγκεκριμενο αριθμο στροφων απο 1000+ μεχρι περιπου 1700 .

Link to comment
Share on other sites

Τι χαλαμε?

Pcv ειναι μια βαλβιδα αναθυμιασεων.

Ελεγξε μπουζι και πολλαπλασιαστες αλλα μου φαινεται λιγο δυσκολο να ειναι αυτα αν στο κανει σε τοσο μικρο φασμα το ρεταρισμα.

Link to comment
Share on other sites

δεν το λεω προσωπικα σε εσενα αλλα εχω ενα προβλημα και μπαινουν στο δικο μου ποστ και λενε για δικα τους προβληματα και λυσεις.. εκει αναφερομε οτι δεν ειναι το θεμα για γενικη συζητηση διαφορων προβληματων του καθε συμφορουμιτη αλλο για συγκεκριμενο προβλημα και για πιθανες αιτιες κ λυσεις αν καταλαβα καλα πως δουλευει το φορουμ αν οχι βαλτε με στην θεση μου ... τελικα ψαξε ψαξε ειδα τι ειναι η pcv presure control valve. Θα ψαξω να δω μηπως εχω καποια διαρροη απο τα σωληνακια ... πως μπορω να την ελενξω αν εχει θεμα η PCV ???

Ναι μου το κανει σε τοσο μικρο φασμα και οι μηχανικοι δεν το αντιλαμβανονται η κανουν την παπια...

Ναι μου το κανει σε τοσο μικρο φασμα και μετα με παραπανω στροφες στρωνει μηδενιζουν οι τιμες στο mesurement block στο 14 15 16 ...

Link to comment
Share on other sites

Ναι καταλαβα τι λες σχετικα με το χαλασμα.

Καλως ή κακως, απο τη στιγμη που γινεται κουβεντα καποιες φορες μπορει να πλατιασει λιγο αλλα παντα σε φυσιολογικα πλαισια. Γιαυτο το λογο αλλωστε υπαρχει και η διαχειριστικη ομαδα.

Στο θεμα σου τωρα, σε πρωτη φαση αν μπορεις να βρεις καποια αλλη να δοκιμασεις αλλιως να παρεις μια καινουρια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.