Jump to content
Nikosteto

Passat 1,8T 1999 Μεταχειρισμένο...αξίζει Η Αγορα;;;;

Recommended Posts

καλησπέρα σε όλους παιδιά...νέος στο forum και θα ήθελα τα φώτα σας!!! Μεχρι τωρα το μονο αυτοκίνητο που είχα απο το (group) ήταν ένα Leon σκέφτομαι να πάρω ένα Passat 1,8t του 1999...αξίζει;; Τι πρέπει να προσέξω;;; Εχω οικογένεια και θελω κάτι μεγάλο και να εχει λιγο γκάζι όποτε στα λεφτα που θελω να δώσω ειμαι καλα στο Passat!!!βοηθεια παρακαλω!!!!!!!!!ευχαριστω εκ των προτέρων!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξιζει απλα,τετοιο αμαξι σε αυτα τα χρηματα,ειναι δωρο απο τον θεο.

Σκυλι μοτερ,γκαζι οσο θες,κρατημα που ζηλευουν συνχρονα ρημαδια με 8 κιλα συστηματα πανω,χωρος τρελος μεσα.

Να προσεξεις να του κανεις χιλιομετρα.

Ενα γενικο τσεκ για το μοτερ,για τρακαρισμα και παρτο.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες τσεκ στο μοτέρ;;; Για τράκα οκ!!αλλα στο μοτέρ δεν ξέρω απο turbo..αν θελεις πες μου σημεία που φαίνεται κάτι!!! Ευχαριστω πολυ πάντως για την άμεση απάντηση!!

Link to comment
Share on other sites

Αν μπει σε διαγνωστικό σε συνεργείο βγάζει τα χιλιόμετρα;; sorry που ρωτάω τέτοια πράγματα αλλα οπως κατάλαβες ειμαι άσχετος...Χλμ λεει 142.000 για την ηλικία του μου φαίνονται λίγα!!απλα το λέω!!

Link to comment
Share on other sites

142.000 αν ειναι συντηρημενο σωστα,μολις στρωθηκε.

Φαινονται αν τα χιλιομετρα ειναι αληθινα,απο φθορα στα πενταλ,τιμονι,και γενικα το αμαξι ειναι ταλαιπωρημενο;βαλε την αγγελια.

Link to comment
Share on other sites

Δώσε κατι παραπάνω και πάρε το facelift, καμιά σχέση με τα πρώτα κομάτια που φένονται παλιά, άλλα φανάρια εμπρός/πίσω, ποιο όμορφο εσωτερικό.

Παράδειγμα, υπόψιν δεν εχω σχέση με την παρακάτω αγγελεία...

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/photos/5701912/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχεις δίκιο αλλα εχω και ένα Ibiza 1000 του 97 και καταλαβαίνεις οτι μετά θελω 2 τελη 2 ασφάλειες ολα δίπλα και δεν ειμαι ούτε για ευρώ παραπάνω!! Απλα μου φάνηκε καλό σαν τιμή και είπα μήπως αξίζει!! Τα αλλα δεν με απασχολούν!!σε ευχαριστω πολυ πάντως και μονο που ασχολήθηκες τόσο!!

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δίκιο αλλα εχω και ένα Ibiza 1000 του 97 και καταλαβαίνεις οτι μετά θελω 2 τελη 2 ασφάλειες ολα δίπλα και δεν ειμαι ούτε για ευρώ παραπάνω!! Απλα μου φάνηκε καλό σαν τιμή και είπα μήπως αξίζει!! Τα αλλα δεν με απασχολούν!!σε ευχαριστω πολυ πάντως και μονο που ασχολήθηκες τόσο!!

'Εχεις δίκιο, άλλα αν δεν το ελένξεις από κοντά δεν θα μάθεις, πάντως σαν αμάξι αξίζει, και η τιμή είναι χώμα.

Link to comment
Share on other sites

Εξαρταται απο την κατασταση που ειναι το συγκεκριμενο.

Ωστοσο,αν τα βαλεις κατω δεν ειναι καμια τρελη ευκαιρια:

Αν το αμαξι ειναι η ωρα για service ιμαντες,εισαι κανα 300ρι.

Αν το αμαξι θελει λαστιχα,φοραει 18ρια,οποτε εισαι κανα 600ρακι.

Αν δηλαδη,θελει με το καλημερα 1000€,μηπως ειναι καλυτερο να κοιταζες το facelift,που με 3.500-3800 μπορεις να βρεις.

Δεν εχουν τρομερες διαφορες,ωστοσο,εχει εναν υπολογιστη ταξιδιου,κανα 2 ντουλαπακια παραπανω,θυρα obd 2,και γενικα ειναι λιγο πιο "φρεσκαρισμενο".

Αν θρλεις την γνωμη μου,μην τρελενεσαι και ψαξτο καλα.

Link to comment
Share on other sites

Αν και εχω το passat του '99 1.8 20vt  θα σου προτεινα να δεις το facelift. Εμενα προσωπικα δεν μου εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα και το αγορασα πριν 2 χρονια 1.500 ευρω. Αλλα οπως και να το κανεις ειναι ενα παλιο μοντελο. Ακομα και τα service του μπορεις να τα κανεις σε πολυ οικονομικες τιμες .

Link to comment
Share on other sites

Αν και εχω το passat του '99 1.8 20vt  θα σου προτεινα να δεις το facelift. Εμενα προσωπικα δεν μου εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα και το αγορασα πριν 2 χρονια 1.500 ευρω. Αλλα οπως και να το κανεις ειναι ενα παλιο μοντελο. Ακομα και τα service του μπορεις να τα κανεις σε πολυ οικονομικες τιμες .

 

+1 απλα

για σερβις ιμαντα λιγο δυσκολο να ειναι οικονομικο βεβαια γιατι απαιτει λυσιμο ολης της μουρης...

 

απο το 2000 μπορεις να βρεις και μοντελο με εσπ που παιζει μεγαλο ρολο στην ενεργητικη ασφαλεια αχρειαστο να ναι..

και νομιζω οτι σε συμφερει να παρεις ενα με εσπ (τοτε κοστιζε εξτρα πανω απο 200000 δραχμες)

περισοτερο για την ασφαλεια της οικογενειας σου. 

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

H κατηγορία αυτή χρηματικά είναι περίεργη, γιατί μπορεί να δώσεις π.χ. 2000Ε για να το αγοράσεις, και άλλα τόσα για συντήρηση λόγω Km ή επισκευές από βλάβες που μπορεί να βγάλει στα Km αυτά.

 

Εγώ θα έδινα λίγα περισσότερα $$ και θα έπαιρνα κάτι πολύ πιο φρέσκο και με λιγότερα Km. Με 4-5000Ε παίρνεις αμαξάρες λίγων ετών και με σχετικά λίγα Km. 

 

Σίγουρα το Passat είναι καλό αυτοκίνητο, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει η αγορά του ως μεταχειρισμένο 15 χρόνια μετά. Δύσκολα θα βρεις κάποιον που θα το έχει συντηρήσει άψογα και θα το δίνει για 2-2500Ε.

 

Επίσης να κοιτάς και το θέμα κατανάλωση, γιατί συγκριτικά με αυτοκίνητα της τελευταίας 5ετίας-10ετίας, τα 20VT καίνε σαφώς πολύ περισσότερο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

H κατηγορία αυτή χρηματικά είναι περίεργη, γιατί μπορεί να δώσεις π.χ. 2000Ε για να το αγοράσεις, και άλλα τόσα για συντήρηση λόγω Km ή επισκευές από βλάβες που μπορεί να βγάλει στα Km αυτά.

 

Εγώ θα έδινα λίγα περισσότερα $$ και θα έπαιρνα κάτι πολύ πιο φρέσκο και με λιγότερα Km. Με 4-5000Ε παίρνεις αμαξάρες λίγων ετών και με σχετικά λίγα Km. 

 

Σίγουρα το Passat είναι καλό αυτοκίνητο, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει η αγορά του ως μεταχειρισμένο 15 χρόνια μετά. Δύσκολα θα βρεις κάποιον που θα το έχει συντηρήσει άψογα και θα το δίνει για 2-2500Ε.

 

Επίσης να κοιτάς και το θέμα κατανάλωση, γιατί συγκριτικά με αυτοκίνητα της τελευταίας 5ετίας-10ετίας, τα 20VT καίνε σαφώς πολύ περισσότερο.

 

οι περισοτεροι που εχουν πασσατ το εχουν για ενα λογο για μεταφορα της οικογενειας τους με ασφαλεια(δεν ειναι κοντραμαξο,ασχετα αν περνει την βελτιωση ανετα)...επομενος δεν νομιζω σε τομεις ασφαλειας ενα τετοιο αμαξι δεν θα ειναι συντηρημενο. η μηχανη ειναι μακραν καλητερη απ τα 1,4 τσι παντου,εκτος την καταναλωση εντος πολης που βαραει 12αρια εναντι 9αριων...αλλα στο ταξιδι ειναι μια η αλλη.+οτι του βαζει υγραεριο χωρις προβληματα και θεματα στο μελλον...

ο 20βαλβιδος στο πασσατ το μονο θεμα που εχει ειναι 1)φλαντζα ψευτοκαπακου οτι βγενει οφφ και κοστιζει μονο 30ε,2)τεντοτηρας καδενας ιμαντα εκεντροφορου οτι αν δεν ειναι αλλαγμενος κανει σαν τραχτερ(γυρω στα 200ε αλλα δεν τιθετε θεμα το αλλαζεις και οταν κανεις αλλαγη ιμαντων που κοστιζε περιπου στα 400ε).3)αντε και προληπτικα κανας πολλ/στης αν δεν δεινει σωστα ρευματα.(60ε εκαστος)

 

 

δλδ ενα πασσατ με bmy(τσι 140πσ) κινηρα ειναι σιγουρα πιο αξιοπιστο απο ενα 20βτ!?

 

παιδια ειπαμε μην τα λεμε αυτα γιατι θα μας παρουν με τις πετρες παραεξω

(εγω εδω στο δικο μου 6αρ ιτσι με τα 122 και τρεμω μην χτυπήσει καμια καδενα,που αν χτυπήσει πολυ απλα θα το πουλησω)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ελεγα οτι εχουμε και την τρελη καταναλωση, πχ εγω σε ταξιδι με τον κουμπαρο μου (εκεινος GOLF V GTI ) φουλαρουμε με διαφορα ενα λιτρο περισσοτερο εγω. Οπως και οταν γυρνουσα απο το event του VWCLUB στη Βουλγαρια τον Μαρτιο με ενα φουλαρισμα στα συνορα ηρθα Αθηνα και ειχα μεσα ακομα καυσιμο. Κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ οικονομικο. Οσο για καταλανωση εντος πολης δεν μπορω να εχω γνωμη, δεν εχω κανει ουτε 100 χιλιομετρα εντος.

Συμφωνω για την φλαντζα οπως και για τον τεντωτηρα , αλλα ειχα βρει μια ακρη στα 150 ευρω καινουργιο οταν νομιζα οτι χρειαζοταν αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

Φτασαμε παλι στο σημειο να λεμε αν ειναι αξιοπιστος ο 20vt?

Η λεξη βλαβες σε αυτο το αμαξι δεν υπαρχει,καμια φθορα τυπου πολλ/στη,30 ευρω μπορει να βγαλει.

Σιγουρα δεν καρφωνει πιστονια,δεν σε αφηνει στο δρομο,δεν θελει επεκταση εγγυησης για να κοιμασαι το βραδυ,δεν στνεις τον μηχανικο μπαχαμες αγκαλια με ΜΟΕΤ.

Απο θεμα αυτοκινητου,τι να λεμε.

Οποιος εχει οδηγησει Σασι β5/5.5 ξερει τι παει να πει ταξιδι,οδικη συμπεριφορα,στησιμο,στριψιμο,κ.α.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αθηνα κανα γυρω στα 9.5/10.5 100km.

Εκτος αμα πηγαινεις ατουρμπιστος πεφτει κατω απο 8.

το 9,5 αθηνα ειναι αρκετα αισιοδοξο οταν το μανιουαλ λεει 11..το οποιο και επιβεβαιωνω οτι εντος πολης παιζει κοντα στο 11 αναλογα την οδηγιση

εκτος επιβεβαιωνω οτι πεφτει κατω απο 8 με ταχυτητες 90-120

Link to comment
Share on other sites

λογικη καταναλωση πιστευω για το βαρος τα κυβικα του και το τουρμπο καθως και τη χρονολογια κατασκευης του....

 

διαβαζοντας λοιπον κι εγω το συγκεκριμενο θεμα και μιας και υπαρχει β5 πασσατ στην οικογενεια απο το 1999 με 210.000χλμ και χωρις το παραμικρο προβλημα, μπηκα σε σκεψεις....βρηκα λοιπον ενα πασσατ 2003 1,8τ highline με δερματινα με 100.000χλμ,το ειδα το τσεκαρα,τα χιλιομετρα φαινονται πραγματικα,καθως και η κατασταση του ειναι καινουρια τελειως...μηδενικες φθορες μεσα μηδενικες εξω...πολυ προσεγμενο,ουτε οι ζαντες δεν εχουν την παραμικρη γρατζουνιτσα..πραγματικα εντυπωσιαστηκα..το αμαξι ειναι σαν να βγηκε χθες απτο εργοστασιο...αν κι ο μηχανικος δωσει το οκ για να σιγουρευτω σκεφτομαι πολυ σοβαρα να το παρω...

 

ξερω οτι στα μειον ειναι τα αυξημενα τελη και η καταναλωση σε σχεση με το 6r πολο που εχω, αλλα δεδομενου της εντος πολεως εξυπηρετηση με μηχανη,νομιζω δεν θα με επηρεασει τοσο... το αμαξι ανεκαθεν μου αρεσε πολυ... πως βλεπετε εσεις μια τετοια αγορα σε σχεση με το πολο που εχω? αξιζει? εχω μπει σε σκεψεις και δεν μπορω να καταληξω..

 

να σημειωσω οτι το αμαξι μολις εκανε και το μεγαλο σερβις + σετ χρονισμου(ιμαντες κτλ) και η τιμη 5.000....σιγουρα μπορω να βρω πασσατ πολυ χαμηλοτερα αλλα δεδομενου της καινουριας καταστασης του,και του εξοπλισμου νομιζω ειναι λογικη..

Edited by polodi
Link to comment
Share on other sites

Αν το αμαξι ειναι οπως το λες,τα 5.000 δεν ειναι καμια τρομερη τιμη.

Μιλαμε για αλλο αμαξι.

Προσπαθησε να βρεις ενα τετοιο,βγαλε το μια βολτα εθνικη,κλεισε τα παραθυρα,και κρατα μια σταθερη ταχυτητα 180/190.

Θα λαβεις ολες τις απαντησεις που θελεις αυτοματα ;)

Οσον αναφορα το polo,δεν υπαρχει οδηγικη επαφη μεταξυ των 2 αυτοκινητων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λογικη καταναλωση πιστευω για το βαρος τα κυβικα του και το τουρμπο καθως και τη χρονολογια κατασκευης του....

 

διαβαζοντας λοιπον κι εγω το συγκεκριμενο θεμα και μιας και υπαρχει β5 πασσατ στην οικογενεια απο το 1999 με 210.000χλμ και χωρις το παραμικρο προβλημα, μπηκα σε σκεψεις....βρηκα λοιπον ενα πασσατ 2003 1,8τ highline με δερματινα με 100.000χλμ,το ειδα το τσεκαρα,τα χιλιομετρα φαινονται πραγματικα,καθως και η κατασταση του ειναι καινουρια τελειως...μηδενικες φθορες μεσα μηδενικες εξω...πολυ προσεγμενο,ουτε οι ζαντες δεν εχουν την παραμικρη γρατζουνιτσα..πραγματικα εντυπωσιαστηκα..το αμαξι ειναι σαν να βγηκε χθες απτο εργοστασιο...αν κι ο μηχανικος δωσει το οκ για να σιγουρευτω σκεφτομαι πολυ σοβαρα να το παρω...

 

ξερω οτι στα μειον ειναι τα αυξημενα τελη και η καταναλωση σε σχεση με το 6r πολο που εχω, αλλα δεδομενου της εντος πολεως εξυπηρετηση με μηχανη,νομιζω δεν θα με επηρεασει τοσο... το αμαξι ανεκαθεν μου αρεσε πολυ... πως βλεπετε εσεις μια τετοια αγορα σε σχεση με το πολο που εχω? αξιζει? εχω μπει σε σκεψεις και δεν μπορω να καταληξω..

 

να σημειωσω οτι το αμαξι μολις εκανε και το μεγαλο σερβις + σετ χρονισμου(ιμαντες κτλ) και η τιμη 5.000....σιγουρα μπορω να βρω πασσατ πολυ χαμηλοτερα αλλα δεδομενου της καινουριας καταστασης του,και του εξοπλισμου νομιζω ειναι λογικη..

θελεις να δωσεις το polo για να παρεις το passat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.