Jump to content
BTH

Golf 6 - Όλα Μαζί... Dsg, Πολλαπλασιαστές, Καδένα Και Τώρα Μηχανή....

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.
Είναι το 1ο μου ποστ και πραγματικά προσπαθώ να συγκροτήσω όλα αυτά που θέλω να γράψω γιατί δεν ξέρω από που να αρχίσω...

Έχω ένα Golf TSI 1,4 DSG7 (160PS) από τον 4ο/2010... με εγγύηση 2 + 2 (επέκταση αντιπροσωπείας)... (σημείωση: το αυτοκίνητο δεν έχει βγει ποτέ σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας)
Λίγο πριν λήξει η εργοστασιακή εγγύηση (νομίζω φεβρουάριος του 2012) άλλαξα πολύδισκο συμπλέκτη στο αυτόματο, δεν πλήρωσα τίποτα , όλα καλά

Ιούλιος 2014: Μου έβγαλε σφάλμα το check engine και το αμάξι μπήκε σε safe mode (όπως μου εξήγησαν στο τηλ),

δεν ανέβαζε ταχύτητα πάνω από 80. Το πήγα λίγο πιο χαλαρά μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου, έσβησε και συνέχισα χαλαρά.

Το πήγα συνεργείο , αλλάξαν τον έναν πολλαπλασιαστή που με ενημέρωσαν ότι είχε πρόβλημα

και ενώ ήμουν εκτός εγγύησης δεν πλήρωσα τίποτα. Στο μεταξύ, με ενημέρωσαν ότι υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση για το κιβώτιο,

την οποία και έκανα.

Σεπτέμβριος 2014: Δύο μήνες αργότερα και ενώ το αυτοκίνητο ήταν ακινητοποιημένο για 4 ώρες...πάω να βάλω μπρος..μήνυμα Transmission overheated..ενώ έπαιρνε μπρος το αυτόματο ήταν νεκρό..ακόμη και αν έβαζες ταχύτητα ήταν σαν να το έχεις στο P...φόρτωμα...συνεργείο... αποτέλεσμα πρόβλημα στο εγκέφαλο του αυτόματου... αρχικό κόστος πέρι τα ~1400€ , μου είπαν ότι θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν και εν τέλει τη γλίτωσα με ~200€ και καινούριο εγκέφαλο αυτόματου.
Στη συνέχεια παρατήρησα ότι ενώ ήμουν στο ρελαντί σε φανάρι μου αναβόσβηνε το check engine , λογικά πάλι πολλαπλασιαστές λέω  θα είναι, αφού όλη η σειρά πάει μαζί σετ

Οκτώβριος 2014: Ετοιμοι για το μεγάλο service στα ~52.000χλμ. Επισημαίνω το πρόβλημα με το φωτάκι της μηχανής και έναν θόρυβο που κάνει κατά την εκκίνηση


Έγινε το σερβις και αλλάξαμε και 2 ακόμη πολλαπλασιαστές που είχαν πρόβλημα (για αυτούς πάλι δεν πλήρωσα τπτ, τους κάλυψε η αντιπροσωπεία). Μου είπαν ότι ο θόρυβος είναι μάλλον καδένα και ίσως χρειαστεί αλλαγή, όχι άμεσα αλλά βγαίνει ένα κόστος πάνω από 500αρικο...
Όλα τα «φωτάκια» σβηστά πλέον... Μακάρι να ήταν έτσι... 2 μέρες αργότερα άρχισε πάλι το φωτάκι της μηχανής να αναβοσβήνει.. το πηγαίνω μετά από 5-6 μέρες πάλι συνεργείο... περιμένω επιτόπου να μου αλλάξουν τους πολ/στες και να φύγω... Έτσι και έγινε... Αλλάζουν τους πολλαπλασιαστές (δεν πληρωσα τίποτα) παίρνω το αυτοκίνητο και πάω να φύγω... Αμ δε... Ενώ ήμουν στο ρελαντί καθώς έβγαινα από το συνεργείο ... πάλι το check engine.. τους αφήνω το αυτοκίνητο... φεύγω και περιμένω ενημέρωση... Τα νέα μετά από ενδελεχή έλεγχο του αμαξιού λένε για πτώση πίεσης σε κάποιους κυλίνδρους...και πάμε για άνοιγμα μηχανής και ότι προκύψει.....  Περιμένω τα νεότερα από το συνεργείο...
Τι με συμβουλεύετε να κάνω όσοι είχατε παρόμοια προβλήματα?


ΥΓ: Πραγματικά κουράστηκα.... για ένα αυτοκίνητο 4,5 χρονών και ~52.000 χλμ θεωρώ αδικαιολόγητες αυτές τις ζημιές και με τίποτα δεν αντανακλούν την αξιοπιστία που υποτίθεται έχει ένα αυτοκίνητο Volkswagen.
 
Link to comment
Share on other sites

Θα αρχίσω να πιστεύω στο μάτι (μου το πε και ένας φίλος μου "ματιασμένο είναι")...δεν είναι δυνατόν από τον Ιούλιο να μου τα έβγαλε ΟΛΑ ... ότι πρόβλημα είχαν μεμονωμένα τα TSI εμένα ήρθαν όλα πακέτο... Από το συνεργείο μου είπαν ότι θα μου καλύψουν τα ανταλλακτικά και ότι εργασίες γίνουν θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν...

Η ερώτηση η δική μου είναι : μια επιστολή στη μαμα VW στη γερμανία ( γερμανικά δε γνωρίζω τόσο καλά και στα αγγλικά να πω την αλήθεια επειδή μιλάμε για ορολογία αυτοκινήτων πάλι θα μου ήταν δύσκολο να την γράψω αλλά το σκέφτομαι) θα βελτίωνε καθόλου την κατάσταση; Μια σοβαρή εταιρεία με τόσα προβλήματα σε μηχανές και αυτόματα θα έκανε ανακλήσεις και αντικαταστάσεις. Και μεταξύ μας, οι ελληνικές αντιπροσωπείες δεν ξέρω τι συμφωνία έχουν κάνει αλλά δεν νομίζω να είναι υποχρεωμένες να καλύπτουν και την εργασία. Τους καλύπτει η μαμα εταιρεία τα ανταλλακτικά αλλά θα έπρεπε να καλύπτει και την εργασία ωστόσο γιατί εγώ να επιβαρυνθώ για τις εργασίες για μια ζημιά που δεν είναι δική μου ευθύνη: Ούτε πιστεύω ότι έχουν τη διάθεση να μαλώνουν με τους πελάτες.

Σε ότι αφορά τη μηχανή, περιμένω τη «διάγνωση» τι θα βγάλει , από πρόβλημα σε βαλβίδες έως σπασμένο πιστόνι κλπ... σε συζήτηση για καινουρια μηχανή μου είπαν ότι μπορεί να έχει παλιά πιστόνια ενώ τα μεμονωμένα πιστόνια έρχονται καλύτερα.  Θέλω να πιστεύω ότι μετά από όλα αυτά θα ηρεμήσω , γιατί στην τελική γ@μτ VW πήρα και θα φοβάμαι μη με αφήσει στο δρόμο;

Link to comment
Share on other sites

Αφού service κλπ έκανες σε αντιπροσωπεία, πίεσε (αρκετά) για να σου καλύψουν τη ζημιά από εισαγωγέα/εργοστάσιο.

 

Τα θέματα που ανέφερες έχουν ξανασυζητηθεί πολλές φορές σε διάφορα topic. Αυτό που σου είπαν ότι αν σου αλλάξουν μηχανή μπορεί να έχει τα παλιά πιστόνια είναι λίγο..πατάτα..γιατί -ακόμα και αν ίσχυε-  το θέμα δεν το είχαν ποτέ τα πιστόνια, αλλά το λογισμικό του εγκ.κινητήρα για αυτοκίνητα παραγωγής έως μέσα του 2010. Αυτοκίνητα με ημερομ.κατασκευής από τα μέσα 2010 και μετά που είχαν το σωστό λογισμικό (και μετά), δεν εμφάνισαν τέτοια προβλήματα με τα πιστόνια. Βέβαια και πιστόνια μόνο να αλλάξεις στο δικό σου, είσαι ΟΚ, το πιθανότερο είναι να μην χρειάζεται ολόκληρο μπλοκ, δεν θα έχεις θέμα, ειδικά με το τελευταίο λογισμικό που έβγαλε για τον κινητήρα αυτό κ που λογικά θα στο χουν περάσει ήδη.

 

Όσα έγραψες για το DSG7, και πάλι έχουν συζητηθεί πολλάκις εδώ..Με τον τελευταίο πολύδισκο και το update, δεν θα έχεις προβλήματα στο εξής.

 

Τώρα, γενικά μην απογοητεύεσαι. Να ναι καλά η VW που τα καλύπτει αυτά τα θέματα, τις περισσότερες φορές τουλάχιστον. Γενικά πάντως, με τις αλλαγές αυτές (βελτιωμένα εξαρτήματα & updates), τα προβλήματα που περιέγραψες παραπάνω σταματούν. Έχε υπόψη σου ότι σε ότι αλλάζεις, έχεις εγγύηση 2 χρόνια εκ νόμου, οπότε έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Οπότε όταν τελειώσει ο "γολγοθάς", θα έλεγα να το κρατήσεις το αυτοκίνητο και να το ευχαριστηθείς, γιατί άσχετα με αυτά, προσωπικά - και έχοντας περάσει σχεδόν απ όλα από το 4 και μετά - νομίζω πως το 6άρι είναι το καλύτερο Golf overall μέχρι τώρα (κατ εμέ).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλά Pinion που μας δίνεις λίγο κουράγιο.. γιατί η αλήθεια είναι πέρα από ότι θα χάσω πολλάαα λεφτά αν πάει για πούλημα (ουσιαστικά «σκότωμα») ε γμτ 4,5 χρόνια μαζί του ήμουν :)
Πέρα από τα προβλήματα και ο κινητήρας είναι δυνατός και το αυτόματο φυσάει όταν είναι στα καλά τους. Δεν ξέρω αντίστοιχα άλλα γερμανικά  που μπήκαν στο χορό τελευταία με τα turbo και 8αρια κιβώτια τι καπνό φουμάρουν αλλά 

εκεί μιλάμε και για πολύ περισσότερα χρήματα...Σε ότι αφορά την πίεση , πώς να τους πιέσω δλδ? θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν μου είπαν και τα ανταλλακτικά της εταιρείας...σίγουρα μετράει ότι δεν έχει ανοιχτεί σε μη αντιπροσωπεία και αυτό μου το είπαν κιόλας...
Θα σας ενημερώσω μόλις έχω νεότερα

Link to comment
Share on other sites

Αφού service κλπ έκανες σε αντιπροσωπεία, πίεσε (αρκετά) για να σου καλύψουν τη ζημιά από εισαγωγέα/εργοστάσιο.

 

το θέμα δεν το είχαν ποτέ τα πιστόνια, αλλά το λογισμικό του εγκ.κινητήρα για αυτοκίνητα παραγωγής έως μέσα του 2010. Αυτοκίνητα με ημερομ.κατασκευής από τα μέσα 2010 και μετά που είχαν το σωστό λογισμικό (και μετά), δεν εμφάνισαν τέτοια προβλήματα με τα πιστόνια.

Χωρις καμια δοση ειρωνιας προς το προσωπο σου φιλε μου,αυτα ειναι ------- της vw για να κοροιδευει τα ανθρωπακια στα οποια ''εσπρωξε'' τις σαβουρες της.

 

Ειναι δυνατον να βγουνε απο το εργοστασιο χιλιαδες αυτοκινητα με λαθος προγραμα στον εγκεφαλο????

 

Δηλ ξαφνικα ενα πρωι ειπανε....πετα μωρε ενα προγραμα στην ECU, οτι υπαρχει και ενταξη ειμαστε θα δουλεψει.....δεν θα το καταλαβουνε οι καραχωριατιδες οι Ελληνες!!!!!

 

Αυτο το -------- προγραμα λογικα θα το ψαχνουνε για 2-3 χρονια πριν το βαλουνε στον εγκεφαλο,οποτε τα υπολοιπα ειναι λογια του αερα στην προσπαθεια να δικαιολογησουνε την αιτια που σπανε τα μοτερ και τιποτα αλλο.

Edited by activious
συμφωνω αλλα μην το γραφουμε κιολας
Link to comment
Share on other sites

Χωρις καμια δοση ειρωνιας προς το προσωπο σου φιλε μου,αυτα ειναι ------- της vw για να κοροιδευει τα ανθρωπακια στα οποια ''εσπρωξε'' τις σαβουρες της.

 

Ειναι δυνατον να βγουνε απο το εργοστασιο χιλιαδες αυτοκινητα με λαθος προγραμα στον εγκεφαλο????

 

Δηλ ξαφνικα ενα πρωι ειπανε....πετα μωρε ενα προγραμα στην ECU, οτι υπαρχει και ενταξη ειμαστε θα δουλεψει.....δεν θα το καταλαβουνε οι καραχωριατιδες οι Ελληνες!!!!!

 

Αυτο το -------- προγραμα λογικα θα το ψαχνουνε για 2-3 χρονια πριν το βαλουνε στον εγκεφαλο,οποτε τα υπολοιπα ειναι λογια του αερα στην προσπαθεια να δικαιολογησουνε την αιτια που σπανε τα μοτερ και τιποτα αλλο.

 

Βασικά ξεχνάς κάτι, ότι όταν σπάει πχ ένα πιστόνι, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν είναι γερό ή έχει κάποιο κατασκευαστικό λάθος. Εξάλλου με τα ίδια πιστόνια έχουν βάλει πάρα πολλοί υβριδικά turbo κλπ κ δεν είχαν κάποιο θέμα. Αν είχαν κάποιο θέμα τα πιστόνια, θα τα είχαν πάρει στο χέρι απ την πρώτη βόλτα. Το πιστόνι σπάει κυρίως γιατί οι συνθήκες λειτουργίας είναι εκτός προδιαγραφών. Και τις συνθήκες τις δημιουργεί το software του εγκ.κινητήρα, καθαρά. Οι τύποι στην VW απλά ήθελαν ένα μοτέρ EU5 που να είναι και δυνατό χαμηλά, κ με χαμηλή κατανάλωση. Ε, αυτό απλά δεν γινόταν και δυστυχώς το είδαν στην πορεία. Οπότε άλλαξαν το software και το έκαναν πιο αδύναμο χαμηλά (full throttle=70% μόνο έως τις 4000rpm περίπου), μεταφέροντας την καμπύλη προς τα δεξιά. Όλα αυτά, λόγω ΕU5. Γιατί σαφώς μπορούσαν να μην το ρίξουν χαμηλά με πιο safe μίγματα (πιο πλούσια, χωρίς επιστροφές), αλλά αυτό σήμαινε περισσότερους ρύπους. Τώρα θα μου πεις, είναι δυνατόν να πέσει τόσο έξω η VW? Και όμως, κανείς δεν είναι τέλειος. Και πιθανότατα οι τύποι που το χειρίστηκαν ψάχνουν για δουλειά προ πολλού.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Βασικά ξεχνάς κάτι, ότι όταν σπάει πχ ένα πιστόνι, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν είναι γερό ή έχει κάποιο κατασκευαστικό λάθος. Εξάλλου με τα ίδια πιστόνια έχουν βάλει πάρα πολλοί υβριδικά turbo κλπ κ δεν είχαν κάποιο θέμα. Αν είχαν κάποιο θέμα τα πιστόνια, θα τα είχαν πάρει στο χέρι απ την πρώτη βόλτα. Το πιστόνι σπάει κυρίως γιατί οι συνθήκες λειτουργίας είναι εκτός προδιαγραφών. Και τις συνθήκες τις δημιουργεί το software του εγκ.κινητήρα, καθαρά. Οι τύποι στην VW απλά ήθελαν ένα μοτέρ EU5 που να είναι και δυνατό χαμηλά, κ με χαμηλή κατανάλωση. Ε, αυτό απλά δεν γινόταν και δυστυχώς το είδαν στην πορεία. Οπότε άλλαξαν το software και το έκαναν πιο αδύναμο χαμηλά (full throttle=70% μόνο έως τις 4000rpm περίπου), μεταφέροντας την καμπύλη προς τα δεξιά. Όλα αυτά, λόγω ΕU5. Γιατί σαφώς μπορούσαν να μην το ρίξουν χαμηλά με πιο safe μίγματα (πιο πλούσια, χωρίς επιστροφές), αλλά αυτό σήμαινε περισσότερους ρύπους. Τώρα θα μου πεις, είναι δυνατόν να πέσει τόσο έξω η VW? Και όμως, κανείς δεν είναι τέλειος. Και πιθανότατα οι τύποι που το χειρίστηκαν ψάχνουν για δουλειά προ πολλού.

Εγω ξερω οτι για να βγει στην αγορα ενα μοτερ το σκιζουνε στα χλμ και σε συνθηκες απο -30 εως και +50 βαθμους παντα υπο σκια.

 

 

1ον.Aν δεν το εκανε και τα πλασαρε τα μοτερ στα μουλοχτα για να κονομισει ...κακο του κεφαλιου της εκανε, αφου εχει χασει ΠΑΡΑ πολους υποψιους πελατες εως τωρα.

 

2ον.Αν το εκανε.....λες να μην εσπασε κανενα μοτερ?????Ολλα δηλ σπασανε στα χερια τα δικα μας και φυσικα σε πολυ πιο ευνοικες συνθηκες χρησεως, σε σχεση με εκεινες κατα την διαρκεια των δοκιμων????

 

.Και  εστω οτι  ανακαλυψε ο μεγαλος αρχηγος της vw αυτους τους 2-3 ''αχρηστους'' υπαληλους και τους εδιωξε,αυτο σημαινει αυτοματα,οτι ξερει και για το προβληματικο μοτερ που πασαρε στον κοσμακι?

Ειδες εσυ να κανει καμια ανακληση????????????

 

Ο κοσμος δεν ειναι χαζος!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

 

.Και  εστω οτι  ανακαλυψε ο μεγαλος αρχηγος της vw αυτους τους 2-3 ''αχρηστους'' υπαληλους και τους εδιωξε,αυτο σημαινει αυτοματα,οτι ξερει και για το προβληματικο μοτερ που πασαρε στον κοσμακι?

Ειδες εσυ να κανει καμια ανακληση????????????

Για το συγκεκριμένο θέμα ναι, έγινε ανάκληση (24S4) και μπήκε με update το νέο λογισμικό στα αυτοκίνητα που είχα το "θέμα". Επίσης το μοτέρ δεν ήταν ποτέ προβληματικό, το software ήταν, αυτό σου εξήγησα παραπάνω. Αυτοκίνητα που βγήκαν 6/10 και μετά, δεν είχαν προβλήματα με πιστόνια κλπ, και το μόνο που είχε αλλάξει ήταν το software, έμπαινε το "καλό" από το εργοστάσιο. Τώρα κάποιοι απέφυγαν να το κάνουν το update και το βρήκαν μπροστά τους, άλλο αυτό όμως.

 

Επίσης, εδώ μέσα ειδικά (στα forum εννοώ), μπαίνουν κυρίως όσοι έχουν προβλήματα. Κανένας δεν θα μπει για να ανοίξει θέμα και να πει "είμαι happy με το αυτοκίνητό μου". Θα μπει κάποιος που έχει πρόβλημα, για να μάθει λεπτομέρειες. Επομένως -κακώς- δημιουργείται η εντύπωση στον αναγνώστη ότι τα προβληματα είναι άπειρα και τα αυτοκίνητά μας είναι απαράδεκτα. Προφανώς και δεν ισχύει αυτό. Ειδικά για τα TSI, που είναι χιλιάδες εκεί έξω (για Ελλάδα μιλάω), οπότε είναι και λογικό να έχουν ακουστεί περισσότερα προβλήματα. Αναλογικά πάει.

 

 

Ο κοσμος δεν ειναι χαζος!!!!!!!!

 

Εγώ βλέπω πάντως τα νούμερα να ανεβαίνουν της VW, και σε Ελλάδα κ παγκοσμίως. Το 7άρι έχει πουλήσει σαν τρελό. Δεν βλέπω κάποιο αντίκτυπο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι σε όλους.
Τα νέα δεν ειναι καλά. 3 απο τα 4 πιστονια βρεθηκαν σπασμενα και βρηκαν μερικα κομματια μου ειπαν μεσα.... κοστος? αρχικη τιμη 4 χιλιαρικα... και με αυτα που εκανε η αντιπροσωπεια πεφτουμε στα 1700... μιλάμε για τρελό νουμερο παλι για αμάξι 4,5 χρονων και 52.000 χλμ... Δικαιολογείται τετοια ζημιά ρε παιδιά? Πως σπάει ενα πιστόνι? 4,5 χρονια χωρις τρελό ζόρι το αμαξι...και τη Δευτερα θα ρωτησω πάλι... 1700 ευρω ειναι τα εργατικά? γιατι μου ειπαν οτι τα ανταλλακτικα θα μου τα καλύψουν όλα...  μπορω να κανω κατι? υποτιθεται οτι δεν το βγαλα εκτος αντιπροσωπειας ποτε το αμαξι για να εχω το κεφαλι μου ησυχο και να πληρωνω τετοια γαμ...τικα? Να κανω μια επιστολη στη μαμα VW? Συγνωμη για το υφος και θα το πω και παλι, αυτοκίνητο 28.000€ 4,5 χρονων και ~52.000 χλμ ... δηλαδη με συγχωρειτε...οκ ειναι 2 ετη η εγγυηση για μηχανικα μερη αλλά άμα σπάσει κανενα αμορτισερ μονο του ή κάτι άλλο θα μου πουνε δεν εχεις εγγυηση? μάλλον ήταν το 1ο και τελευταίο μου vw ... οτι και να λεμε αμα εισαι στο συνεργείο καθε 2-3 μηνες και σκας 1000αρικα , τι να κανω και το σουπερ αυτοματο και τα 160 αλογα...δε λεμε 200-300 ευρω... 1700 ευρω!!!! 3 μισθοί πλεον...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

βαλε μεταχειρισμενο κινητηρα.πιο φθηνα θα σου βγει.εκτος και αν σου δωσουν εγγυηση

αντε και τα δινω και μου δινουν 2 χρονια εγγυηση για τον κινητηρα .... και τον επομενο μηνα χαλαει κατι αλλο... δουλεια ειναι αυτο? και ο μεταχειρισμενος κινητηρας δε θα βγαλει προβλημα? εγω σκεφτομαι πολυ εντονα την επιστολη στην εταιρια και μαλιστα να τους πω να ενημερωθουν οι ιδιοι απο το το ειδος της ζημιας απο την αντιπροσωπεια για να μην μπω σε τεχνικες λεπτομερειες εγω ο ιδιος... το θεμα ειναι τι να περιμενω απο την απαντηση? θα απαντησουν?

Link to comment
Share on other sites

αντε και τα δινω και μου δινουν 2 χρονια εγγυηση για τον κινητηρα .... και τον επομενο μηνα χαλαει κατι αλλο... δουλεια ειναι αυτο? και ο μεταχειρισμενος κινητηρας δε θα βγαλει προβλημα? εγω σκεφτομαι πολυ εντονα την επιστολη στην εταιρια και μαλιστα να τους πω να ενημερωθουν οι ιδιοι απο το το ειδος της ζημιας απο την αντιπροσωπεια για να μην μπω σε τεχνικες λεπτομερειες εγω ο ιδιος... το θεμα ειναι τι να περιμενω απο την απαντηση? θα απαντησουν?

στη φαση που εισαι τωρα οτι και αν αποφασισεις ειναι ενα ρισκο...διαλεγεις ενα και το παιρνεις

Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου είναι να φτιάξεις αυτον τον κινητήρα να είσαι σίγουρος και οχι μεταχειρισμένο και μπεις σε άλλες περιπέτειες, και μολις καθαρίσεις να νομίζεις οτι είσαι έτοιμος πούλα το.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσφατα ενα tiguan ετγοςταςιακο αντιμετωπισε προβλημα μενα σπαςμενο πιστονι.

Η λυση που επιλεχθηκε ηταν τετραδα σφυριλατα πιστονια dp (700ε) + ολα τα αναλωσιμα κλεισιματος (φλατζες κολλες μπουΖονια τσιμουχακια) + καθαριςμα βαλβιδων μαζι με τα εργατικα κοστισε ~1600ε

Το μοτερ εγινε αλεξισφαιρο με σχετικα μικρο κοστος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προσφατα ενα tiguan ετγοςταςιακο αντιμετωπισε προβλημα μενα σπαςμενο πιστονι.

Η λυση που επιλεχθηκε ηταν τετραδα σφυριλατα πιστονια dp (700ε) + ολα τα αναλωσιμα κλεισιματος (φλατζες κολλες μπουΖονια τσιμουχακια) + καθαριςμα βαλβιδων μαζι με τα εργατικα κοστισε ~1600ε

Το μοτερ εγινε αλεξισφαιρο με σχετικα μικρο κοστος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

ναι αλλα το σφυριλατο πιστονι φθειρει πιο εντονα τον κυλινδρο αν δεν κανω λαθος....με λιγα λογια μετα απο 100χ χλμ θα θελει ξανα ανοιγμα ενδεχομενος..

 και γενικος εχω ακουσει οτι σφυριλατο για καθημερινο αυτοκινητο εργοστασιακης μορφης δεν ειναι οτι καλητερο ..

παρολα αυτα ειναι μια τιμια λυση...αρκει να ξερεις οτι εχει και μειονεκτιματα

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα το σφυριλατο πιστονι φθειρει πιο εντονα τον κυλινδρο αν δεν κανω λαθος....με λιγα λογια μετα απο 100χ χλμ θα θελει ξανα ανοιγμα ενδεχομενος..

και γενικος εχω ακουσει οτι σφυριλατο για καθημερινο αυτοκινητο εργοστασιακης μορφης δεν ειναι οτι καλητερο ..

παρολα αυτα ειναι μια τιμια λυση...αρκει να ξερεις οτι εχει και μειονεκτιματα

Αυτο που λες δεν ισχυει.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Προσφατα ενα tiguan ετγοςταςιακο αντιμετωπισε προβλημα μενα σπαςμενο πιστονι.

Η λυση που επιλεχθηκε ηταν τετραδα σφυριλατα πιστονια dp (700ε) + ολα τα αναλωσιμα κλεισιματος (φλατζες κολλες μπουΖονια τσιμουχακια) + καθαριςμα βαλβιδων μαζι με τα εργατικα κοστισε ~1600ε

Το μοτερ εγινε αλεξισφαιρο με σχετικα μικρο κοστος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Nομιζω οτι αυτη ειναι και η καλητερη λυση.Ισως αν βρει και πιστονια πιο φθηνα, δηλ οχι απαραιτητα σφυριλατα αλλα καλητερης ποιοτητας απο τα εργοστασιακα να κατεβει και περισοτερο το ποσον της επισκευης.

Ειναι κριμα αμαξι με λιγα χλμ να το πουληση σε μαντρα για λιγες χιλιαδες ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα καθαρίστηκε.

Έμειναν μόνο τα ποστ που αφορούν το πρόβλημα του θεματοθέτη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

μετά από αρκετό καιρό , (κλέβοντας λίγο χρόνο καθώς θα ηθελα να σας ενημερώσω κιολας αναλυτικά) σκέφτηκα να σας ενημερώσω για την κατάληξη του θέματος μου.
Η επιστολή στην Volkswagen Γερμανίας δεν είχε κάποιο αποτέλεσμα από μια γενικόλογη απάντηση (σχετκά γρήγορα σε 1 βδομάδα),

μας παρέπεμψε στην Kosmokar η οποία μας είπε ότι από το αρχικό κόστος των περίπου ~4000€ δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο από

τα 1840 € (τα οποία και πληρώσαμε).
Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε αντικαθιστώντας τα παρακάτω εξαρτήματα όπως φαίνονται στην εικόνα. ( συνοπτικά, αντικαταστάθηκαν τα 4 πιστόνια της μηχανής, η καδένα, μαζί με

το ρυθμιστή μεταβλητού χρονισμού και μπήκε καινούργιο καπάκι). Το αμάξι το έχω πάρει σχεδόν 2,5 μήνες και μπορω να πω ότι πάει πολύ καλα, το κροτάλισμα της καδένας

εξαφανίστηκε, και γενικά στο δρόμο (αυτή τη φορά και με ζόρι , δουλέυοντας το στις 5-6 χιλιάδες στροφές στο dsg sport και με εναλλαγές και με αρκετά kick-down) πάει πολύ καλά

και ελπίζω να συνεχίσει να πηγαίνει έτσι. Αν και πικρό το ποτήρι του κόστους της επισκευής έπρεπε να γίνει και δεν το μετανιώνω, δεν ξέρω αν σε άλλο συνεργείο (πλην της αντιπροσωπείας) έβγαινε πιο φθηνά.

Πάντως ρωτώντας και φίλους και γνωστούς μετά από καιρό, διαπιστώνω ότι στο VW Group (με skoda πχ) όλοι αντιμετωπίζουν τα ίδια ή/και παρόμοια προβλήματα.
http://i57.tinypic.com/df7nkh.jpg
http://i62.tinypic.com/fvh6l4.jpg
 

Edited by BTH
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

μετά από αρκετό καιρό , (κλέβοντας λίγο χρόνο καθώς θα ηθελα να σας ενημερώσω κιολας αναλυτικά) σκέφτηκα να σας ενημερώσω για την κατάληξη του θέματος μου.

Η επιστολή στην Volkswagen Γερμανίας δεν είχε κάποιο αποτέλεσμα από μια γενικόλογη απάντηση (σχετκά γρήγορα σε 1 βδομάδα),

μας παρέπεμψε στην Kosmokar η οποία μας είπε ότι από το αρχικό κόστος των περίπου ~4000€ δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο από

τα 1840 € (τα οποία και πληρώσαμε).

Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε αντικαθιστώντας τα παρακάτω εξαρτήματα όπως φαίνονται στην εικόνα. ( συνοπτικά, αντικαταστάθηκαν τα 4 πιστόνια της μηχανής, η καδένα, μαζί με

το ρυθμιστή μεταβλητού χρονισμού και μπήκε καινούργιο καπάκι). Το αμάξι το έχω πάρει σχεδόν 2,5 μήνες και μπορω να πω ότι πάει πολύ καλα, το κροτάλισμα της καδένας

εξαφανίστηκε, και γενικά στο δρόμο (αυτή τη φορά και με ζόρι , δουλέυοντας το στις 5-6 χιλιάδες στροφές στο dsg sport και με εναλλαγές και με αρκετά kick-down) πάει πολύ καλά

και ελπίζω να συνεχίσει να πηγαίνει έτσι. Αν και πικρό το ποτήρι του κόστους της επισκευής έπρεπε να γίνει και δεν το μετανιώνω, δεν ξέρω αν σε άλλο συνεργείο (πλην της αντιπροσωπείας) έβγαινε πιο φθηνά.

Πάντως ρωτώντας και φίλους και γνωστούς μετά από καιρό, διαπιστώνω ότι στο VW Group (με skoda πχ) όλοι αντιμετωπίζουν τα ίδια ή/και παρόμοια προβλήματα.

http://i57.tinypic.com/df7nkh.jpg

http://i62.tinypic.com/fvh6l4.jpg

 

Τραγικο για μενα

 

...θα μου πεις έμπλεξα τι να κανω

Link to comment
Share on other sites

Τραγικό ναι. Και σε άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας (Bmw 1.16 μοντέλο 2009) που πίστευα μέχρι τώρα οτι δεν θα βγάλει αλλάξαμε μία φορά έναν θερμοστάτη (κοντά 400-500 ευρώ) και πριν μια βδομάδα αντλία λαδιού και κάτι συναφή .... με εκπτώσεις κλπ κλπ 1250€... χωρίς εκτπώσεις ήταν 1730... μήπως εν τέλει ΟΛΑ τα καινούρια βγάζουν? ή πρέπει να σκεφτούμε και πάλι τι σημαίνει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα (γενικά, όχι μόνο της VW)

Link to comment
Share on other sites

Σε αντιπροσωπεία εξωτερικού για ολα αυτα που έφτιαξες μπορει να πληρώνεις και 6.000 ! Παλι καλα που ειναι η Kosmocar και μαζεύει λίγο το χαλι της VW με τα προβλήματα

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Και ναι ολα βγάζουν ζημιές , απο εκει ζουν

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι....

 

το αυτοκίνητο θα σπάσει όλα τα κοντέρ κακοτυχίας και γκαντεμιας και μαζί με αυτό και γω.....

Το πήρα αρχές Δεκεμβρίου μετά από όλες αυτές τις αντικαταστάσεις και βλάβες που έβγαλε πάει καλά...

Τώρα σχεδόν 3,5 μήνες μετά διαπιστώνω «πρόβλημα» στο κούμπωμα της ταχύτητας (που δεν κατεβάζει σε D1 παρά μόνο αν σταματήσεις) , όταν πάς να πατήσεις γκάζι να φύγεις διαπιστώνω ένα θόρυβο...

Πχ όταν είσαι σε διασταύρωση βλέπεις ότι δεν έρχεται κανείς και κάνεις πως στρίβεις (δεν έχει κατεβάσει σε D1, είναι κουμπωμένη η D2) αλλά το αμάξι το νιώθεις ότι πάει να σβήσει...

Λογικά είναι θέμα του πολύδισκου (ναι ναι, αυτού που άλλαξα το 2012)... η ερώτηση είναι αν το αφήσω (είναι περίοδος που δε μπορώ να μείνω ούτε μια μέρα χωρίς αμάξι) τι μπορεί να γινει; μπορεί να χειροτερέψει και να το βγάλει

σε πιο έντονο βαθμό αυτό;

 

ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ, ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ  28,000 χιλιάρικα αμάξι ... 28!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς οτι κανει τρεμουλο στο ξεκίνημα με d2 ? με τα προηγούμενα προβλήματα που ειχες τι έκανες ; Στα κάλυψαν στην εγγύηση ;

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι....

 

το αυτοκίνητο θα σπάσει όλα τα κοντέρ κακοτυχίας και γκαντεμιας και μαζί με αυτό και γω.....

Το πήρα αρχές Δεκεμβρίου μετά από όλες αυτές τις αντικαταστάσεις και βλάβες που έβγαλε πάει καλά...

Τώρα σχεδόν 3,5 μήνες μετά διαπιστώνω «πρόβλημα» στο κούμπωμα της ταχύτητας (που δεν κατεβάζει σε D1 παρά μόνο αν σταματήσεις) , όταν πάς να πατήσεις γκάζι να φύγεις διαπιστώνω ένα θόρυβο...

Πχ όταν είσαι σε διασταύρωση βλέπεις ότι δεν έρχεται κανείς και κάνεις πως στρίβεις (δεν έχει κατεβάσει σε D1, είναι κουμπωμένη η D2) αλλά το αμάξι το νιώθεις ότι πάει να σβήσει...

Λογικά είναι θέμα του πολύδισκου (ναι ναι, αυτού που άλλαξα το 2012)... η ερώτηση είναι αν το αφήσω (είναι περίοδος που δε μπορώ να μείνω ούτε μια μέρα χωρίς αμάξι) τι μπορεί να γινει; μπορεί να χειροτερέψει και να το βγάλει

σε πιο έντονο βαθμό αυτό;

 

ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ, ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ  28,000 χιλιάρικα αμάξι ... 28!!!!

ακομα αντεχεις και δεν το εχεις πουλησει?????δεν στο λεω για να σε κανω ακομα πιο ασχημα χυχολογικα,αλλα ρε φιλε οσο και να το γουσταρεις αφου βλεπεις οτι δεν σε θελει το ριμαδι,πουλα το να γελασει και λιγακι η ψυχουλα σου.Αμαξι θα δωσεις και οχι ανθρωπο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.