Jump to content
BTH

Golf 6 - Όλα Μαζί... Dsg, Πολλαπλασιαστές, Καδένα Και Τώρα Μηχανή....

Recommended Posts

Διαβάζοντας όλα αυτά που γράφεις πραγματικά απορώ με την υπομονή σου. Εκτός απο τα χρήμματα που εχεις δώσει ποιός μπορεί να εκτιμήσει την ψυχική οδύνη που έχεις περάσει καθώς και πόσες ώρες απο την εργασία σου έχεις χάσει για να τρέχεις στα συνεργεία.... τραγικό... Τελικά το 122αρι με χειροκίνητο κιβώτιο που αγόρασα το 2010 παρόλο που δεν είναι τόσο γρήγορο αποδείχτηκε αρκετά πιο αξιόπιστο... 50.000χλμ και έχει κάνει μόνο τις προγραμματισμένες του συντηρήσεις... και 19.000 χιλιάρικα μόνο το trendline συν μια ζαντούλα....

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα σε όλους,με βλέπω να είμαι ο επόμενος ΒΤΗ οπότε συντονιστείτε και αναμένετε νέα season της γνωστής σειράς θρίλλερ " Μου χαλάσαν όλα μαζί και κανεις δε ξέρει τι φταίει".

Trailer θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή.

 

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα σε όλους,με βλέπω να είμαι ο επόμενος ΒΤΗ οπότε συντονιστείτε και αναμένετε νέα season της γνωστής σειράς θρίλλερ " Μου χαλάσαν όλα μαζί και κανεις δε ξέρει τι φταίει".

Trailer θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή.

 

Γιάννης

2000 ευρώ λέει πρώτη προσφορά από μια αντιπροσωπεία. Η της ανατολικής Θεσσαλονίκης θα είναι ακόμα πιο ακριβή. Θα τους @$@#*$($*(#&@$

Link to comment
Share on other sites

2000 ευρώ λέει πρώτη προσφορά από μια αντιπροσωπεία. Η της ανατολικής Θεσσαλονίκης θα είναι ακόμα πιο ακριβή. Θα τους @$@#*$($*(#&@$

Για δωσε μας παραπανω πληροφοριες φιλε σχετικα με το θεμα σου γιατι με καει πολυ το 160αρι...το αμαξι μοντελο τι μοντελο ειναι (εννοω μηνα και χρονολογια) και ποσα χλμ εχεις αν επιτρεπεται βεβαια...;

Link to comment
Share on other sites

Για δωσε μας παραπανω πληροφοριες φιλε σχετικα με το θεμα σου γιατι με καει πολυ το 160αρι...το αμαξι μοντελο τι μοντελο ειναι (εννοω μηνα και χρονολογια) και ποσα χλμ εχεις αν επιτρεπεται βεβαια...;

Λοιπόν. Γκολφ 1.4 TSI 160ps DSG7,  11/2009 89,000km

Εχω πληρώσει (εκτός εγγύησης πάντα) έναν πολύδισκο πριν 2,5 χρόνια γιατί στο κατέβασμα από 3-2 και σε άλλες λίγες περιπτώσεις κροτάλιζε αρκετά

 

Τώρα πριν μια 10 μερες άρχισε να κλωτσάει στις αλλαγές ταχητήτων, να αναβοσβήνει το D, to S, το manual, μέχρι να κάνει αρκετό δρόμο για να "ζεσταθεί" κάτι εκεί μέσα, οπότε σταματάει να το κάνει.

Παράλληλα αναβει και δεν σβήνει το check engine. Αυτό το έκανε μια φορά το καλοκαίρι, διαβάστηκε, σβήστηκε και δεν είχε ξαναβγεί ως τώρα. Συμπτώματα άλλα δεν κάνει στη μηχανή.

Στον έλεγχο λοιπόν με το εργοστασιακό software - VAG.COM ΟΧΙ μέσα στις αντιπροσωπείες βρήκε και τις βλάβες στις ταχύτητες, και τον αισθητήρα μπλα μπλα εκκεντροφόρου, όπερ καδένα και τα συναφή.

 

Οι αντιπροσωπείες μου λένε, η μια Χαλκιδική τηλεφωνικά χωρίς να το δει και χωρίς πολλά πολλά ότι αν είναι όλα αυτά, θέλει 2 χιλιάρικα (με δόσεις)

Η άλλη μου βγαλε την ψυχή μέχρι να μου δώσει κάποιες τιμές, αλλά επιμένει να το πάω για σίγουρη διάγνωση μπλαμπλαμπλα. Το μεκατρονικ καινούριο 1200 σχεδόν, αλλά δεν υπάρχει και πρέπει να παραγγελθεί από Γερμανία, δεν έχει ούτε η Αθήνα.

 

Μετά από μειλ στην Κοσμοκάρ δέχομαι τηλέφωνα εντός 1μισης !!! ώρας, ενώ δεν τους έχω δώσει εγώ τηλέφωνο, προφανώς από την καρτέλα μου και επιμένει να με προωθεί στην αντιπροσωπεια Αν. Θεσνικη όπου θα μου κάνουν ότι καλύτερο γίνεται σε τιμη μπλαμπλαμπλα. Αλλά για εκτίμηση κόστους χωρίς να το δουν, ούτε κουβέντα. Παρότι η "ανεπίσημη" διάγνωση που έκανα 2 φορές από διαφορετικούς μηχανικούς θα είναι η ίδια με την επίσημη.

 

Το έχω κουβαλήσει με οδικη εκεί που μου τα ξανάκανε και το έσβησα, σε ένα συνεργειο, δυτικά

Αυτή είναι η ιστορία ως τώρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν. Γκολφ 1.4 TSI 160ps DSG7,  11/2009 89,000km

Εχω πληρώσει (εκτός εγγύησης πάντα) έναν πολύδισκο πριν 2,5 χρόνια γιατί στο κατέβασμα από 3-2 και σε άλλες λίγες περιπτώσεις κροτάλιζε αρκετά

 

Τώρα πριν μια 10 μερες άρχισε να κλωτσάει στις αλλαγές ταχητήτων, να αναβοσβήνει το D, to S, το manual, μέχρι να κάνει αρκετό δρόμο για να "ζεσταθεί" κάτι εκεί μέσα, οπότε σταματάει να το κάνει.

Παράλληλα αναβει και δεν σβήνει το check engine. Αυτό το έκανε μια φορά το καλοκαίρι, διαβάστηκε, σβήστηκε και δεν είχε ξαναβγεί ως τώρα. Συμπτώματα άλλα δεν κάνει στη μηχανή.

Στον έλεγχο λοιπόν με το εργοστασιακό software - VAG.COM ΟΧΙ μέσα στις αντιπροσωπείες βρήκε και τις βλάβες στις ταχύτητες, και τον αισθητήρα μπλα μπλα εκκεντροφόρου, όπερ καδένα και τα συναφή.

 

Οι αντιπροσωπείες μου λένε, η μια Χαλκιδική τηλεφωνικά χωρίς να το δει και χωρίς πολλά πολλά ότι αν είναι όλα αυτά, θέλει 2 χιλιάρικα (με δόσεις)

Η άλλη μου βγαλε την ψυχή μέχρι να μου δώσει κάποιες τιμές, αλλά επιμένει να το πάω για σίγουρη διάγνωση μπλαμπλαμπλα. Το μεκατρονικ καινούριο 1200 σχεδόν, αλλά δεν υπάρχει και πρέπει να παραγγελθεί από Γερμανία, δεν έχει ούτε η Αθήνα.

 

Μετά από μειλ στην Κοσμοκάρ δέχομαι τηλέφωνα εντός 1μισης !!! ώρας, ενώ δεν τους έχω δώσει εγώ τηλέφωνο, προφανώς από την καρτέλα μου και επιμένει να με προωθεί στην αντιπροσωπεια Αν. Θεσνικη όπου θα μου κάνουν ότι καλύτερο γίνεται σε τιμη μπλαμπλαμπλα. Αλλά για εκτίμηση κόστους χωρίς να το δουν, ούτε κουβέντα. Παρότι η "ανεπίσημη" διάγνωση που έκανα 2 φορές από διαφορετικούς μηχανικούς θα είναι η ίδια με την επίσημη.

 

Το έχω κουβαλήσει με οδικη εκεί που μου τα ξανάκανε και το έσβησα, σε ένα συνεργειο, δυτικά

Αυτή είναι η ιστορία ως τώρα.

 

Δηλαδη με το DSG εχεις τα περισσοτερα θεματα εσυ...με την καδενα θα πας για τα τα γνωστα (καδενα + τεντωτηρα);;;

Ψαχνομαι και εγω για Golf 6 τωρα...η καρδια λεει 160, το μυαλο 122...

Edited by smoker
Link to comment
Share on other sites

Ωραία, είμαστε το επόμενο αμάξι δηλαδή........

 

Οπως έγραψα σε άλλο ποστ, αυτή τη στιγμή που μιλάμε το αμάξι είναι σε φιλικό συνεργείο με γνώση στα VG κ το μοτέρ είναι λυμένο ολόκληρο........


Φίλε BTH, αυτό με τους πολλαπλασιαστές μπορείς να μου το αναλύσεις λίγο περισσότερο? Η παλιά σειρά τι πρόβλημα έχει??

Edited by Sylvestros
Link to comment
Share on other sites

Απόσα έχω διαβάσει γιατί δεν είμαι μηχανικός αυτόκινήτων : Η παλιά σειρά οδηγούσε σε misfires (ατέλεια καύσης) εντός του κυλίνδρου, στις νέες σειρές αυτό δεν παρατηρείται... δε γνωρίζω να σου πω τι βελτίωσαν

Link to comment
Share on other sites

Απόσα έχω διαβάσει γιατί δεν είμαι μηχανικός αυτόκινήτων : Η παλιά σειρά οδηγούσε σε misfires (ατέλεια καύσης) εντός του κυλίνδρου, στις νέες σειρές αυτό δεν παρατηρείται... δε γνωρίζω να σου πω τι βελτίωσαν

Φίλε μπορείς να μου παραθέσεις ότι τυχόν πηγές έχεις γι αυτό το θέμα? Γιατί είναι σοβαρό.............

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μπορείς να μου παραθέσεις ότι τυχόν πηγές έχεις γι αυτό το θέμα? Γιατί είναι σοβαρό.............

Πως φαίνεται ο νεος στον κοσμο της vw

 

Καλώς όρισες

 

Ψάξε στο φορουμ μπορεί να ανακαλύψεις θησαυρό ή διάλεξε όποιο λινκ σου αρεσει

https://www.google.gr/search?num=100&newwindow=1&q=misfires+site%3Avwclub.gr&oq=misfires+site%3Avwclub.gr&gs_l=serp.3...74002.89915.0.90293.22.19.3.0.0.0.337.4244.0j6j12j1.19.0....0...1c.1.64.serp..0.8.1465.UNKxIh4sVdU

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Πως φαίνεται ο νεος στον κοσμο της vw

 

Καλώς όρισες

 

Ψάξε στο φορουμ μπορεί να ανακαλύψεις θησαυρό ή διάλεξε όποιο λινκ σου αρεσει

https://www.google.gr/search?num=100&newwindow=1&q=misfires+site%3Avwclub.gr&oq=misfires+site%3Avwclub.gr&gs_l=serp.3...74002.89915.0.90293.22.19.3.0.0.0.337.4244.0j6j12j1.19.0....0...1c.1.64.serp..0.8.1465.UNKxIh4sVdU

Ε δεν ήξερα ότι υπήρχε παρτρίδα πολλαπλασιαστών που προκαλούσε missfires......... This is σοβαρό λέμε :p 

Ναι είμαι νέος μιας κ βασικά δεν είχα κ πολύ όρεξη να μπλεχτώ με αυτό τον κόσμο. Αλλα τι να κάνω που το έχει η γυναίκα μου. Κ καλούτσικο φαινόταν το ρημάδι κ έλεγα να το αναβαθμίσω κάποια στιγμή κ σε 1ο αμάξι μας.....

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.