bessos Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Καλησπερα, Θα σου πω και γω τη δικη μου γνωμη. Μεγιστη ισχυ τα tsi βγαζουν 5800+, 242 στις 5500 σημαινει 250+ max power. Με 1.6 over και 1 σταθερη 242 δεν βγαινουν σε maha, από 1.4tsi. Missfires κλπ για να γινει ακριβης διαγνωση θελει συνδεδεμενο laptop την ωρα που μετρουσαν. Μιλα με τον προγραμματιστη σου πρωτα και αφου δουλευει σωστα, κανε για να εισαι ησυχος εναν ελεγχο μαζι του. Απο κει και μετα μιλα μαζι του αν θες να το δυναμωσεις κι αλλο. Το όλο setup είναι πολύ ποιοτικό, όπως και όλα τα πράγματα που φοράς. Για να ανέβεις κι άλλο και να πας σε setup με αντλία, θέλεις CUSTOM πρόγραμμα. (άρα κόστος προγράμματος + σωθικά + αντλία μαμα εαν είναι με πολλά χλμ) Η αντλία μπαίνει ΚΥΡΙΩΣ για να μπορέσει η πίεση νανέβει στις μεσαίες, καθότι η πίεση είναι ανάλογη της περιστροφής του roller και των στροφών του κινητήρα. Ανεβαίνοντας η πίεση στις μεσαίες1,7-1,8bar , ανεβαίνει η καμπύλη ροπής αρκετά και μαζί με άνοδο σταθερής έως τον κόφτη (WG Forge) έχουμε και άνοδο ιπποδύναμης. Επομένως γι' αυτά τα λίγα άλογα και ροπή θέλει αρκετά λεφτά παραπάνω.. Ποιο προγραμμα φορας; Σε ποιο δυναμόμετρο μετρήθηκε? Πρόγραμμα από OVERLOAD.Δυναμομετρο μαραβελια. Όχι εγω δεν πιστεψα στιγμη ότι οι ενδείξεις είναι σωστες. Τη δευτερα θα μπει πανω η αντλια κ θα ξανατσεκαριστει το αμαξι Κ μετα λιγη υπομονη μεχρι να μαζεψω λεφτα για wg forge k custom πρόγραμμα.Δεν το κυνηγαω το αμαξι,ουτε πατηματα με αλλους κανω,για παρτη μου το φτιαχνω οποτε το θελω με τη μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια(αν μπορει να ειπωθεί αυτό με τοσα πραγματα που εχω αλλαξει)κ ας είμαι 10 -15 αλογα λιγοτερα. Εχω κ βλεψεις για υβριδιο αλλα αργοτερα.Κ επειδή απ οσα εχω διαβασει εισαι ανθρωπος που γνωρίζεις πραγματα,αν εχεις τη διαθεση με πμ μου λες τι γνωμη σου για που μπορω να παω για πρόγραμμα,τι να ζητησω...τι να προσεξω..κλπ.Στο βαθος του μυαλου μου εχω ένα αμαξι με υβριδιο που θα βγαζει γυρω στα 260 αλογα με μαμα σωθικα,κ θα είναι ασφαλες,κ οδηγησιμο.ελπιζω να το καταφερω κ με την βοηθεια κ τις συμβουλες σας.! Αυτα κ σορρυ για το σεντονι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Το προγραμμα που φορας ειναι custom,οχι κονσερβα. Το δυναμομετρο που μετρησες ειναι αισιοδοξο αβερτα. Πηγαινε σε ενα maha,και πιστευω δρν θα δεις πανω απο 225 αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 πολύ ωραιο θέμα! τόσο καιρό δεν το είχα δεί, τώρα το είδα και διαβαζοντας βγαζω τα εξης συμπερασματα... Μια ιστορική αναδρομή απο προσωπική εμπειρία... αν είχες πχ 6η απο χαμηλά γυρω στις 4.000 στροφες (αν θυμαμαι καλα) εκει που ενιωθες το αμαξι να ψεκαζει τερμα έμενες απο καυσιμο και safe mode... οι επιλογες ήταν ή έριχνες το πρόγραμμα ή έβαζες τρόμπα, ακριβως σε εκεινο το σημείο που ένιωθες οτι θα μπεις σε safe mode έκανε ενα μικρο κοψιματακι, αλλα δεν εμπενε σε safe mode και εξακολουθούσε να ψεκάζει! Αν θυμάμαι καλα αυτο το σκαλοπατακι φαινοταν και στις δυναμομετρήσεις! Τότε κάποιοι σαν εμενα έριξαν το πρόγραμμα κάποιοι πειραματίστηκαν με τις τρόμπες!!! Φτανοντας στο παρόν, απο αυτα που διαβάω βλέπω οτι αυτα τα προβληματακια εξαφανιστηκαν, παρα πολλα 5αρια εχουν προχωρησει σε αναβαθμιση τρόμπας, δουλεύουν αξιόπιστα και χωρίς κανένα πρόβλημα! Οι επιλογες είναι εσωτερικα απο kmd, autotech και taxopoulos που έχει φτιαξει δύο δικές του επιλογες ανάλογα με την δύναμη του αυτοκινητου! Συμβουλές που επίσης διάβασα παραπάνω είναι αν η μαμα τρόμπα έχει παραπάνω απο 80.000χλμ να αλλαχτεί και η μαμά (Σε αυτην την περίπτωση πόσο θα είναι δηλαδή το συνολικό κόστος?μαμα-autotech-τοποθετηση???) Πρίν την τοποθετηση ή μετά πρέπει να σεταριστουν τα μπεk? Το σεταρισμα τι ακριβως είναι? Δηλαδή πριν καποιος προχωρήσει σε αυτο το επίπεδο πρεπει να κανει και εναν έλεγχο στα μπεκ του? Μετα την αλλαγή της τρόμπας η κατανάλωση πως είναι σε νορμάλ οδήγηση? Mετα την τοποθετηση έλεγχο καθε 40.000χλμ τι ακριβως κοιταμε και πωλούνται ξεχωριστα τα κομματια της autotech ή πρεπει να την ξαναγορασεις ολοκληρη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 (edited) Φανη, Τα μπεκ δεν μετριουνται, ουτε επισκευαζονται. Αλλαζονται με καινουργια. Τα σωθικα αντλιας των εταιριων που ανεφερες κυμαινονται 400-550Ε περιπου. Η εργοστασιακη τρομπα 330-370Ε περιπου. Τοποθετηση ~50-70Ε Μονο το προγραμμα θελει update τιποτ' αλλο. Οι ελεγχοι που αναφερεις , (εκτος απο ζητουμενη πραγματικη πιεςη αντλιας υψηλης που γινεται ευκολα με vcds) αφου μπει νεα αντλια με σωθικα, αφορουν στην ουσια ελεγχο ψεκασμου και μιγματος. Ελεγχο μιγματος για bmy/blg θες wideband gauge, σε cavd με vcds. Ελεγχο ψεκασμου μπεκ μονο με τον προγραμματιστη. Τα υποψη setup θελουν γνωσεις αρκετες και καλη συνεργασια με τον προγραμματιστη.. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited October 26, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Καλητερη επιλογή ποια ειναι απο θεμα αντοχης η autotech ή kmd ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Η μαμά δυστυχώς μιλάμε για πατέντα ...μακάρι να είχαμε μια σίγουρη λύση όπως τα δίλιτρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Καλητερη επιλογή ποια ειναι απο θεμα αντοχης η autotech ή kmd ? Τα ιδια ειναι σε γενικες γραμμες. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Η μαμά δυστυχώς μιλάμε για πατέντα ...μακάρι να είχαμε μια σίγουρη λύση όπως τα δίλιτρα Δεν ειναι σιγουρη. Το ιδιο κανουν και τα 2lt. Και εκει εχουν φθορα. Ακομη και apr σετ τρομπα-σωθικα. Εκει εχει και ποτηρακι αλλαγη συχνοτερα. Το μοτερ που τα ξεπερασε ολα αυτα ειναι το 2.0 tsi. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Οποτε οποια και να βαλουμε μετα απο 10000 χλμ περιπου αρχιζει και τα παιζει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Οποτε οποια και να βαλουμε μετα απο 10000 χλμ περιπου αρχιζει και τα παιζει ? Τα 10.000 χλμ απο που προκυπτουν ειμαι περιεργος. Μιλαμε για αντλιες παλικαρια, αλλος 80.000 κανει σε μια 5ετια και δινει ταμαξι. Για σκεφτειτε λιγο λογικα μην λεμε οτι θελουμε και διαβαζει και κοσμος. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 Δηλαδη της apr ειναι ίδια πατέντα ;; Δε το ξερα .... Δυςτυχως με φοβίζει οτι δν χουμε κάποιο στάνταρ που να λεει κοιτά αντέχει τοσο ....και αν χαλάσει στα 30; 600 ευρο ειναι αυτα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 Nikdev άδικα τον χρονο σου χαλας !! Παιδια τα πράγματα ειναι απλα ! Κατι έτοιμο δεν υπάρχει και δεν νομίζω να βγει εδω η loba ασχολήθηκε με το 1.4 TSI και έβγαλε αντλια υψηλής για 170+ bar αλλα οχι για τα BMY/BLG την έβγαλε για τα CAV /CAX Οποιος πραγματικά θέλει 230+ βάζει την auto tech ή καποια άλλη όποιος δεν θέλει πάνω απο 230 κάθεται εκει που ειναι Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 (edited) Δηλαδη της apr ειναι ίδια πατέντα ;; Δε το ξερα .... Δυςτυχως με φοβίζει οτι δν χουμε κάποιο στάνταρ που να λεει κοιτά αντέχει τοσο ....και αν χαλάσει στα 30; 600 ευρο ειναι αυτα ... Δεν ειπα οτι ειναι πατεντα η apr, ΕΙΠΑ οτι ακομα και η apr (το σετ) εχει αστοχιες , ελαχιστες αλλα εχει.Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited October 27, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 Φανη, Τα μπεκ δεν μετριουνται, ουτε επισκευαζονται. Αλλαζονται με καινουργια. Τα σωθικα αντλιας των εταιριων που ανεφερες κυμαινονται 400-550Ε περιπου. Η εργοστασιακη τρομπα 330-370Ε περιπου. Τοποθετηση ~50-70Ε Μονο το προγραμμα θελει update τιποτ' αλλο. Οι ελεγχοι που αναφερεις , (εκτος απο ζητουμενη πραγματικη πιεςη αντλιας υψηλης που γινεται ευκολα με vcds) αφου μπει νεα αντλια με σωθικα, αφορουν στην ουσια ελεγχο ψεκασμου και μιγματος. Ελεγχο μιγματος για bmy/blg θες wideband gauge, σε cavd με vcds. Ελεγχο ψεκασμου μπεκ μονο με τον προγραμματιστη. Τα υποψη setup θελουν γνωσεις αρκετες και καλη συνεργασια με τον προγραμματιστη.. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Υπηρξε μια συζήτηση οτι ο Μπουλέκος μετράει τα μπεκ μας δεν ισχύει?! Δηλαδή εμεις οι 5αριδες να βάλουμε και ενα εξτρα κόστος ένα aem wideband μονιμα τοποθετημένο?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 Οποιοσδηποτε θελει να παρακολουθει μιγμα χρειαζεται wideband. οσοι εχουν cavd μπορουν ΟΤΑΝ συνδεσουν vcds να το δουν. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazartr Posted November 18, 2014 Report Share Posted November 18, 2014 Καλησπέρα . Golf 5 tsi με πρόγραμμα 200 αλογατα περασμενα πρόσφατα. Δεν ειδα τι διαφορά που περιμενα και μετα απο μετρηση της αντλιας βενζινης βρεθηκε το προβλημα. Ποια προτεινεται; μανισια; καποια αλλη πιο δυνατη; πειτε καμια γνωμη γιατι εμεινα χωρις αμαξι ..... και αν ξερει κανενας καποιον με φθηνα ανταλλακτικά θα βοηθουσε πολυ εστω και μεσω ιντερνετ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 σύμφωνα με όσα μου είπε ο Μαραβέλιας (όπου έβαλα και το πρόγραμμα εχτές) θα χρειαστείς μεγαλύτερη.φυσικά εγω το έφτασα στα 215 άλογα και νμου είπε ότι είμαι οριακά.για αυτό και δεν περάσαμε τα 220 που θα την πέρναμε στο χέρι. μπορείς να μου πείς τι έκανες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 20, 2014 Report Share Posted December 20, 2014 (edited) σύμφωνα με όσα μου είπε ο Μαραβέλιας (όπου έβαλα και το πρόγραμμα εχτές) θα χρειαστείς μεγαλύτερη.φυσικά εγω το έφτασα στα 215 άλογα και νμου είπε ότι είμαι οριακά.για αυτό και δεν περάσαμε τα 220 που θα την πέρναμε στο χέρι. μπορείς να μου πείς τι έκανες?Παει και παραπανω φπε. Γυρω στα 235.Απολα τα προγραμματα της αγορας μου κανει εντυπωση που πηγες σαυτον. Η αντλια πρεπει να μετρηθει πολυ πιθανο να ειναι πεσμενη η με φθορα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited December 21, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 δεν φοράει τίποτε άλλο το αμάξι.είμαι μαμά.μόνο το πρόγραμμα.εσύ για πιο πρόγραμμα θα έλεγες να έβαζα? όσο για την αντλία ψάχνομαι να δώ τι θα κάνω. μου λένε ότι υπάρχει ένα κιτάκι για την υπάρχουσα αντλία(αλλάζουνε τα σωθηκά)= 400 ευρώ περίπου η πάω για άλλη 700 ευρώ περίπου. γνωρίζουμε κάτι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 (edited) Δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα με την αντλια. Εφοσον λειτουργει απροβληματιστα κοιτα να το χαρεις. Υγ. Υπαρχει αναλυτικα στο θεμα εφτασαν τα 270αρια συζητηση για τις αναβαθμισμενες αντλιες και που χρειαζονται. Το αμαξι σου προς το παρον και μεχρι τα 235+αλογα μετρημενα σε maha δεν χρειαζεται να πειραξεις τιποτα. Γενικα διαβασε τα θεματα στην ενοτητα κινητηρας να παρεις μια ιδεα καθως εισαι νεος στο χωρο αυτο. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited December 23, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sensei1980 Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 (edited) ευχαριστώ Νικολάρα. Edited December 23, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros GT Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Γεια σας παιδιά σε δοκιμή προγράμματος μου έβγαλε το εξής σφάλμα ! και υπήρχαν διακιμανσεις στη πιεση τις αντλίας απο 139 bar που ζητούσε το πρόγραμμα αυτή έπαιζε από 130και μετα 100 80 70 90 50 60 κτλ μάλλον είμαι για αντλία υψηλής ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christakis Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 (edited) καλησπερα,εχω μια ερωτηση.εμαθα πως πλεον υπαρχουνκιτ αντλιας υψηλης after market για golf mk5 gt ξερει κανενας κανα site που μπορουμε να ψαξουμε? γραφουμε μονο με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish... Edited March 19, 2015 by activious προσοχη στα greeklish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 10, 2023 Report Share Posted August 10, 2023 Δεν υπαρχει κατι νεο για blg οτι ισχυε και παλιοτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...