Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

Πρίν λίγες ημέρες πήρα ένα Polo 2014 με τον ντήζελ κινητήρα 1.4 TDI. Όταν έχω δευτέρα ταχύτητα στο κιβώτιο και πέσουν οι στροφές, αφήνοντας το γκάζι π.χ. για να στρίψω σε στενό δρόμο και η ταχύτητα είναι το πολύ 20 χλμ/ώρα, μόλις ξαναπατήσω το γκάζι όταν μπώ στην στροφή ο κινητήρας κρεμάει και σβήνει!

 

Επίσης παρατήρησα ότι με δεύτερη πάλι στο κιβώτιο και αφήνοντας το γκάζι οι στροφές δεν πέφτουν ποτέ κάτω από τις 1150, και επομένως όταν επιβραδύνεις το αυτοκίνητο με φρένο και πέσουν οι στροφές τότε ξαναπατώντας το γκάζι πάλι κρεμάει ο κινητήρας και σβήνει!

 

Μέχρις στιγμή το έχω πάθει αρκετές φορές, το σημαντικότερο όμως ήταν όταν με "κρέμασε" σε μία διασταύρωση μένοντας μες την μέση του δρόμου με αυτοκίνητα τριγύρω με υψηλές ταχύτητες, πολύ επικίνδυνη περίπτωση!

 

 

Έχει κανείς άλλος παρόμοιο πρόβλημα? Εκτός από εκνευριστικό το συγκεκριμένο θέμα είναι και επικίνδυνο!

 

Ευχαριστώ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάνω κάτω την ίδια συμπεριφορά έχει και ο 1,6 tdi αλλά και η 116d που οδήγησα πρόσφατα. Θα πρέπει να προσαρμοστείς στον τρόπο λειτουργίας των diesel κινητήρων που είναι σαφώς διαφορετική από αυτή της βενζίνης. Οι σύγχρονοι turbo diesel δεν αρέσκονται σε λιγότερες από τις 1000 στροφές/λεπτό. Έτσι, όταν κινείσαι όπως περιέγραψες, με 15 - 20 χλμ και θέλεις άμεση επιτάχυνση (π.χ διασταύρωση) βάλε 1η. Μόλις το συνηθίσεις, δεν θα έχεις πρόβλημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω το 1.6 TDI Bluemotion 2 χρόνια παρά 2 μήνες... Δεν μου έχει σβήσει ποτέ ο κινητήρας εκτός από 2 φορές όπου με το πάτημα του συμπλέκτη παίρνει πάλι μόνο του το αμάξι μπρος! Δεν είχα πριν diesel είχα βενζίνη, είναι το πρώτο μου diesel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να κρεμάει και να σβήνει ο κινητήρας δεν μου φαίνεται σωστό διότι και εγώ έχω 1.6Tdi με 2α και 20χλμ δεν μου έχει σβήσει ποτέ.και εγώ καινούριος είμαι σε πετρέλαιο και στην αρχή έτσι πήγενα, Αλλά να ξέρεις ότι 20χλμ με 2α στο πετρέλαιο είναι πολύ λίγα χιλιόμετρα,και πλέον και εγω συνήθισα και μέχρι 30χλμ μόνο 1η.

Στο άλλο για της πολλές στροφές που αναφέρεις, όταν είσαι σταματημένος και βάλεις 1η αφήνοντας τον συμπλέκτη απο μόνο ανεβάζει στόφες και ξεκινάει χωρίς καθόλου γκάζι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε καθοτι νεος οδηγος ο ιδιος και εχοντας στην κατοχη μου το polo 9n3 1,4 μπορω να σου προτεινω να δοκιμασεις,αν δεν θες να κατεβαζεις πρωτη (πρωτη κατεβαζα στο τογιοτα γιαρις στην σχολη οδηγων,καμμια σχεση τα ιαπωνικα),να πατας ελαφρα φρενο με ελαφρα συμπλεκτη...δοκιμασε το αν και παλι σβυνει μετα..τοτε μονο με πρωτη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις συμβουλές αλλά δεν νομίζω ότι πρόκειται για θέμα συνήθειας του κινητήρα ντήζελ. Έχουμε στην οικογένεια και το καινούργιο golf 1.6 TDI το οποίο οδηγώ εδώ και ένα χρόνο χωρίς κανένα πρόβλημα και τέτοιες συμπεριφορές.

 

Νομίζω ότι εντόπισα το πρόβλημα στο εξής, όταν το αυτοκίνητο κινείται - ακόμα και με 10-20 χλμ - η χαρτογράφηση του κινητήρα δεν επιτρέπει στις στροφές να πέσουν κάτω από 1050. Έτσι π.χ. δεν μπορείς να "φρενάρεις" με το κινητήρα σε πολύ χαμηλές ταχύτητες αφήνοντας το πόδι από το γκάζι, όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, γιατί οι στροφές δεν πέφτουν ποτέ κάτω από τις 1050 και έτσι το αυτοκίνητο συνεχίζει κανονικά την πορεία του σαν να πατούσες γκάζι.

 

Για να επιβραδύνεις το αυτοκίνητο σε χαμηλές ταχύτητες πρέπει να πατήσεις πρώτα αμπραγιάζ και μετά φρένο, αν δεν πατήσεις αμπραγιάζ και πατήσεις μόνο φρένο από την μία η χαρτογράφιση του κινητήρα δεν επιτρέπει στις στροφές να πέσουν εν κινήσει κάτω από τις 1050, από την άλλη πατώντας το φρένο οι στροφές πέφτουν κάτω από τις 1000 και ο κινητήρας σκορτσάρει και σβήνει!

 

Είναι προφανώς θέμα λάθος χαρογράφησης στον κινητήρα το να μην αφήνει να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1050 εν κινήσει, αυτό δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο αυτοκίνητο με ντήζελ κινητήρα, και εκτός από ενοχλητικό επαναλαμβάνω είναι και επικίνδυνο.

 

Επικίνδυνο γιατί π.χ. είσαι με 2α η 3η στο κιβώτιο και κτύπα ξύλο χάσεις τις αισθήσεις σου για οποιοδήποτε λόγο, το αυτοκίνητο αν αφήσεις το πόδι από το γκάζι θα συνεχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα με 1050 στροφές στον κινητήρα, δηλαδή με 25-30 χλμ με την 2η και 30-40 με την τρίτη, και ο θεός βοηθός! Σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα σε μία τέτοια περίπτωση ο κινητήρας θα κρατούσε και θα φρενάριζε το αυτοκίνητο σε πλήρη ακινησία!

Edited by hipath

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποσό καιρό το έχεις το αυτοκίνητο? απο την αρχή σου το έκανε αυτό?

Share this post


Link to post
Share on other sites

από την περασμένη Παρασκευή το έχω, και το κάνει από την αρχή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειναι προβλημα ειναι θεμα οδηγησεις καθαρα.........αλλα για να σου φυγειι η απορια πηγαινε το και στην αντιπροσωπια να το σιγουρεψεις!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεμα οδηγησης ειναι. Οπως εμαθες με βενζινη ρελαντι 700-800rpm ετσι θα μαθεις στις 1000-1100 και θα προσαρμοσεις τις οδηγικες σου συνηθειες.

Προφανως μιλαμε για μικρα diesel μοτερ νεας τεχνολογιας. Στα παλια 1.9-2.3 τραβανε απο χαμηλα.

Δεν ειναι λοιπον προβλημα του κινητηρα οπως σωστα αναφερθηκε πιο πανω καποιο μελος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπερα φιλε μου εχω ακριβως το ιδιο πολο 1,4 bmt και σε μενα κανει τα ιδια απο την πρωτη μερα που το πηρα δεν ειναι θεμα συνηθειας, εχουν κανει 

μπαρουφα οι γερμανοι τοσο με τη χαρτογραφηση οσο και με την πολυ μακρια κλιμακωση του κιβωτιου στο συγκεκριμενο μοντελο, αυτο θα λυθει μονο αν βγαλουν 

καποια αναβαθμηση για το προγραμα , η αν παμε εμεις σε καποιο προγραματιστη να φτιαξει αλλο προγραμα, πρεπει να πας και εσυ στην αντιπρωσοπεια που το πηρες να καταγραφει το προβλημα μπας και μαζευτουμε αρκετοι με το ιδιο θεμα και ετσι να το προωθησουν και στους γερμανους και βγαλουν καμια αναβαθμηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@foris78:

 

Καλησπέρα, σήμερα το πήγα στην Καρέντα στο Μαρούσι για να ελέγξουν το πρόβλημα. Στην αρχή δεν με πιστεύανε και λέγανε ότι δεν έχω συνηθίσει τους ντήζελ, που δεν ισχύει μιας και όπως είπα έχω και το golf Με τον TDI 1.6 που δεν έχει τέτοιο θέμα.

 

Μετά πήρα μαζί μου έναν μηχανικό για να το δοκιμάσουμε στον δρόμο, και πράγματι και εκείνος διαπίστωσε ότι ο κινητήρας όταν το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει δεν αφήνει τις στροφές να πέσουν κάτω από 1050, έτσι με τρίτη π.χ. στο κιβώτιο γράφεις σχεδόν σαράντα χλμ στο ταχύμετρο χωρίς να πατάς το γκάζι.

 

Άφησα το αυτοκίνητο για έλεγχο και με πήραν το απόγευμα να μου πούνε ότι δεν έχει πρόβλημα, και το διασταυρώσαν με το polo που είχαν στην έκθεση που είχε την ίδια ακριβώς συμπεριφορά.

 

Οπότε όπως λες πρέπει να πειστούν ότι πράγματι είναι πρόβλημα, γιατί εκτός από εκνευριστικό είναι και πολύ επικίνδυνο, σκέφτομαι να στείλω email στην Γερμανία μπας και ακούσει κανένας γιατί από την εδώ αντιπροσωπία δεν νομίζω να πολυενδιαφερθούν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πραγματι φιλε μου ειναι πολυ εκνευριστικο και επικινδυνο, το πηγα και εγω σημερα για ελεγχο ενος θορυβου που εχω απο αντλια πετρελαιου και τους ειπα και  για τα σβησηματα και αυτοι προσπαθουσαν να με πεισουν  οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα και οτι ειναι θεμα συνηθειας... αν μπορεις στηλτο το mail, θα το εκανα εγω αλλα τα αγγλικα μου δεν ειναι καλα,

αν εχεις κατι νεοτερο στηλε μου ενα πμ σε παρακαλω.

Edited by foris78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονο με ενα μικρο update στο λογισμικο, εαν ειναι εφικτο να καλυτερεψει λιγακι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι εγώ με το ίδιο polo και έχοντας οδηγήσει αλλά 2 όμοια μπορώ να πω ότι με Δευτέρα και χαμηλές στροφές και τα 3 αυτοκίνητα είχαν την ίδια συμπεριφορά.

Πλέον έχω συνηθίσει και κατεβάζω όταν είναι τόσα λίγα τα χιλιόμετρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είχα κάνει test drive στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Μου έσβησε δύο φορές, αλλά δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, και γιατί νόμιζα ότι "φταίω εγώ" και δεν έχω συνηθίσει το diesel, αλλά κυρίως επειδή είχα αποφασίσει να πάρω το dsg. Και στο dsg πάντως, δεν πέφτουν οι στροφές εν κινήσει κάτω από 1100, εκεί κατεβάζει.

 

Θα γράψω περισσότερες εντυπώσεις για το 1.4 tdi, όταν κάνω πιο πολλά χλμ (μόνο ένα μήνα το έχω), στο αντίστοιχο θέμα που είχα ανοίξει... Για την ώρα, αυτό που με "έκαιγε", δηλαδή η οικονομία, έχει εξασφαλιστεί!

Edited by geologist

Share this post


Link to post
Share on other sites

πιστέυω οτι η έκδοση με το dsg είναι η καλύτερη επιλογή για το νέο πόλο :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλα διαβασε και αυτους που εχουν dsg που του εβγαλε προβλημα απο τα 20.000χιλ............

Share this post


Link to post
Share on other sites

ασχέτως dsg που είναι διαφορετική η φιλοσοφία του κιβωτίου, είναι πολύ επικίνδυνο το θέμα με το σβήσιμο του κινητήρα. το παρατήρησε και ο κολλητός μου που πήρε ένα εξυπηρέτησης πελατών για μια περίπου ημέρα. είμαι σίγουρος ότι είναι θέμα του αυτοκινήτου διότι ξέρω πολύ καλά πως οδηγεί. δεν είναι δυνατόν σε στροφή τετραγώνου να κατεβάζεις από 3η σε 2η σχέση και να σβήνει. το ίδιο και σε διασταυρώσεις. μην περιμένετε πότε θα το φτιάξουν. δε δικαιολογείται σε καινούργιο αυτοκίνητο. να πιέσετε την kosmocar μέσω της εξυπηρέτησης πελατών. είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα δοθεί λύση ειδικά αν τους πιέσετε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

 

Πριν από μέρες αγόρασα και γω ένα POLO 1.4 TDI BMT και επιβεβαιώνω την ακρίβεια των παρατηρηθέντων ανωμαλιών.  Δεν θα το έκανα θέμα αλλά όπως αναφέρθηκε είναι άκρως επικίνδυνο.  Τη Τρίτη έχω ραντεβού με μηχανικό της αντιπροσωπείας (Χανιά) γιατί δε πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει.  Εμένα μου κάνει εντύπωση πως κάτι τόσο επικίνδυνο δεν είναι γνωστό στην εταιρεία.

 

Στη διάθεση σας για ομαδική διαμαρτυρία/καταγγελία/αγωγή για έκθεση σε κίνδυνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει προβλημα και ειναι μαλλον θεμα χαρτογραφησης. Επειδή ομως μπορει να δημιουργηθει θέμα απο τους κραδασμούς...επικοινωνηστε ολοι μαζι τα μελη μαζεψτε αναφορες στις αντιπροσωπειες και ενημερωστε μαζικα την cosmokar. Υπηρχε θεμα και στο golf 7 οπου εσβηνε στην εκκινηση και βγηκε update . Τα testdrive αυτοκινητα εχουν την ιδια συμπερυφορά η οποια δεν ειναι φυσιολογική... 

Μονο μαζικα θα καταφερετε να λυθει γρηγορα το θεμα... γιατι αν λαβουμε υποψη τα περασμενα 5 χρονια και τα τρελα προβληματα που εκαναν 1-1.5 χρονο να τα λυσουν ..και να τα παραδεχθουν με εσωτερικες οδηγιες και οχι recalls ...θα πεσει παλι πολυ κλαμα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες παρατήρησα και κάτι άλλο: μπαίνεις σε στροφή με 3η (ας πούμε σε έξοδο εθνικής), αφήνεις γκάζι για να φρενάρει λίγο το αυτοκίνητο (πάνω στη στροφή) κι αυτό επιταχύνει.  Μία υποψία είναι να φταίει το ESP.  Θα το απενεργοποιήσω να δω τι κάνει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο που αφηνεις το γκαζι και νιωθεις οτι επιταχυνει νομιζω συμβαινει σε ολα τα πετρελαιοκινητα...δεν ειναι προβλημα....

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω το ίδιο αυτοκίνητο. Πράγματι παρουσιάζεται η συμπεριφορά που προαναφέρθηκε. Ο κινητήρας του έχει ένα σοβαρό κενό δύναμης από το ρελαντί (που για αργόστροφο diesel είναι ψηλά 850στρ.) μέχρι τις 1100 στρ περίπου (από εκεί και πάνω έρχονται 23 κιλά ροπής που σε κολάνε για λίγα δευτερόλεπτα στο κάθισμα εντυπωσιάζοντας αρκετά). Με αυτή τη χαρτογράφηση, που γκαζώνει από μόνο του σ 'αυτό το φάσμα των στροφών, η τάση να σβήνει είναι μεγάλη (αρκετά συχνά με τις μακριές σχέσεις που έχει μέχρι να το μάθεις).Τώρα αν δεν γκάζωνε από μόνο του τα πράγματα θα ήταν χειρότερα. Πάντως πιστεύω ότι χρειάζεται ένα update που να μετριάζει το φαινόμενο που πραγματικά είναι για το αρχάριο πολύ ενοχλητικό.

 -------------------------------------------------------------------------

Λογικά το πρόβλημα πρέπει να οφείλεται στο πολύ ελαφρύ βολάν που φοράει (πατώντας με νεκρά ανεβάζει πολύ γρήγορα στροφές , ενώ αφήνοντας το, πέφτουν αμέσως θυμίζοντας αγωνιστικό, πολύ παράξενο για ντηζελάκι!!! ίσως να έψαχναν το κάτι άλλο στην κατανάλωση και στα CO2, (μόνο 88γραμμ.)  (σε ταξίδι τριακοσίων χιλιομέτρων με 100χμ σταθερά, μετρημένο από εμένα, πραγματικά 3,5 λίτρα στα 100)

---------------------------------------------------

1420cc ,τρικύλινδρο , 79,5 δίαμετρο  Χ 95,5 διαδρομή  19,5 : 1 συμπίεση   75HP και 90 HP.        ( εγώ έχω το 90)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×