Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

welcome to the club φιλε βασιλη, θα το το συνηθησεις και εσυ το πολακι, δυστηχως το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι υπομονη

μεχρι να βγει καποιο update

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.  Για να λέμε και τα καλά, όντως το συνήθισα πλέον και είμαι πολύ ευχαριστημένος.  Βέβαια τα θέματα παραμένουν οπότε οψόμεθα.

Link to comment
Share on other sites

και εγω το εχω μαθει πλεον..αυτο εδω ρε παιδια αφορα και εμας??

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59418

 

εχει ερθει καποια επιστολη σε κανεναν για ανακληση?

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είναι ένα πολύ ενοχλητικό πρόβλημα και αρκετά επικίνδυνό

έμαθα να ζω με αυτο, το αμαξι δεν αγαπαει να πέφτει κάτω από 1200 στροφές, μετά από 2000 πόλυς με το αμάξι ακόμη καμμιά φορά μου σβήνει.

αν το ήξερα από την αρχη, ίσως να μην το αγόραζα τελικά.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είναι ένα πολύ ενοχλητικό πρόβλημα και αρκετά επικίνδυνό

έμαθα να ζω με αυτο, το αμαξι δεν αγαπαει να πέφτει κάτω από 1200 στροφές, μετά από 2000 πόλυς με το αμάξι ακόμη καμμιά φορά μου σβήνει.

αν το ήξερα από την αρχη, ίσως να μην το αγόραζα τελικά.

 

Θες να το ανταλαξουμε με το 1.2tdi που εχω εγω και δεν το κανει?

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα... είναι και αυτό μια λύση!!!

πάντως στην αρχή μου έχει τύχει να μου σβήσει κάτω από την γέφυρα της λαχαναγοράς στο ποτάμι , που άνετα θα μπορούσε ένα φορτηγό που έρχεται με ταχύτητα και δεν με βλέπει να με πάρει παραμάζωμα.

δεν είμαι νέος οδηγός.....οδηγάω 35 χρόνια και εχω γυρίσει την Ευρώπη με το αμάξι αρκετές φορές.

Edited by Jorgi
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στους Dieselόφιλους. :thumbsu:

Παιδιά το ''αμόλημα'' που κάνει το αυτοκίνητο στα χαμηλά γίνεται διότι αφήνετε το αυτοκίνητο σας να πέφτει εύκολα κάτω από τις 1000rpm και (συνηθισμένοι από τα βενζινοκίνητα) σας φαίνετε οτί έχει πολύ ταχύτητα ακόμη και πατώντας φρένο δίνετε παραπάνω φορτίο στον κινητήρα, οπού αυτός με την σειρά του για να ανταπεξέλθει και να προστατευτεί από κραδασμό σε στρόφαλο κλπ σηκώνει στροφές.

Μην ξεχνάτε πως το σασμάν σε ένα diesel είναι πολύ πιο μακρύ από ένα βενζινοκίνητο. Αυτό σημαίνει (ειδικά στο 1.4tdi και 1.6tdi και στα μεγαλύτερα) εκεί που με βενζίνα έβαζες 3η στο χαλαρό στα περίπου 20km/h , τώρα στο Tdi ανοίγεις ακόμη 2η για να βάλεις 3η στα 30km/h και πάνω.

Σαν ελάχιστη ταχύτητα (στο ταχύμετρο ) αν παρατηρήσει κανείς οι ταχύτητες κατ΄ ελάχιστο πάνε κάπως έτσι:

1η: περίπου 10km/h
2η:σχεδον 15km/h
3η: λίγο πιο κάτω απο 30km/h
4η: 40km/h
5η: 50+km/h
Οι παραπάνω τιμές αφορούν το 1.6tdi.Αναφέρω ότι βλέπω στο ταχύμετρο με κάθε ταχύτητα στο ρελαντί περίπου 900rpm. :bling:

Παράδειγμα.
Όταν τώρα κάποιος πάει με 2η από τα 20km/h και πατήσει φρένο να στρίψει σε στενό μόλις διαβάσει το υπερβολικό φορτίο ο εγκέφαλος θα σηκώσει στροφές και θα ''αμολήσει'' (όπως συνηθίζω να αποκαλώ αυτό το φαινόμενο).

Με μια βενζίνη θα μπορούσε κάποιος να μπει με 2η και να έπεφτε στα 10km/h άνετα.

Απλά σε diesel θέλει πιο συχνά την 1η ταχύτητα στο κιβώτιο ή ''γαργάλημα'' το συμπλέκτη με λίγο φρένο σε κάποιες περιπτώσεις αν νομίζει κάποιος οτι θα ήταν υπερβολικό να μπει 1η. Είναι θέμα προσαρμογής από βενζίνα σε diesel.

Για τους παραπάνω λόγους μας έχει ο Γερμανός το MSR (αν θυμάμαι καλά. . . .). Κάτι σαν τον μονόδρομο συμπλέκτη στις μοτοσυκλέτες για όποιον γνωρίζει. Η 1η μπαίνει και στα 50km/h και αν αφήσει κάποιος τον συμπλέκτη απλά θα πατινάρει ελεγχόμενα από μόνος του ο συμπλέκτης. Για να προστατεύσει το σασμάν και μοτέρ απο βαριά κατεβάσματα.
Το λέει και το βιβλίο του κατασκευαστή. . . . . που δεν το διαβάζει κανείς. . . :growl:

Που να πάρει κάποιος αγροτικό τελευταίας τεχνολογίας και να πάει να κάνει το ίδιο. Εκείνο με το ζόρι θα σβήσει. Θα κάνει τέτοιο ''αμόλημα'' . . . . . :startle:


Α.Α.Α.Α.Α....... :startle: Το ''αμόλημα'' εμφανίζεται και στα βενζινοκίνητα απλά πιο ήπια εκτός αν έχει πολλά κυβικά οπού εκεί είναι πιο έντονο.
Απόδειξη? Προσπαθήστε να ξεκινήσετε μια βενζίνη ΧΩΡΙΣ γκάζι ΜΟΝΟ με συμπλέκτη και θα το δείτε. Θα σηκώσει από μόνο του στροφές λόγω φορτίου. Αρκεί να είναι injection. . . .


:bling:


................Sorry για το μεγάλο Post. . . . . . . . . .

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

η μονη φορα που την "επαθα" με αυτο το κουσουρι των ντιζελ ηταν οταν το 1ο πηρα και αφου ειχα διαβασει το manual αλλα μετα αυτο που κανω ειναι να κατεβαζω 1η οταν χρειαζεται και ετσι ουτε καταπονω μηχανικα μεροι του κινδυνευω να "σκοτωθω".

 

αμα προερχεστε απο βενζινα λογικο αυτο που παθαινετε θελει εκμαθηση η πετρελιερα δυστυχως αλλα δεν ειναι και σαν να μαθαινεις να πιλοταρεις μαχητικο απλα συνηθηζεις να βαζεις 1η πολλες φορες ή να ψιλοπατιναρεις τον συμπλεκτη(δεν ειναι βεβαια ιδιαιτερο καλο αυτο) και τελος μετα!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ετσι είναι αλλά δεν είναι ευχάριστο . πάντα θα σου σβήσει κάποια στιγμή...

υποθέτω τώρα πια θα μπορούσαν όλη η διαδικασία με το "αμολημα" να γινόταν κάπως αυτόματα χωρίς να σβήνει ο κινητηρας.

το είχα διαβάσει σε τεστ πρν το πάρω και το έλεγαν "όχι φιλικό προς τον οδηγό" και μου φαίνεται ότι έτσι είναι αν και μπορείς με τον χρόνο να το συνηθίσεις. φανταστήτε να σας σβήσει σε μια δυΣλοκη περίπτωση οπως αν στρίψεις ςε ένα μικρό αρκετά κατηφορικό στενό.

να τα χαιρομόμαστε πάντως τα πολακια μας :-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776.asp εχει γινει θέμα στον τυπο. Εχω οδηγησει πολλα νεα diesel... κατι δεν παει καλα με το polo ...για να δουμε...

Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776.asp εχει γινει θέμα στον τυπο. Εχω οδηγησει πολλα νεα diesel... κατι δεν παει καλα με το polo ...για να δουμε...

 

Απο ότι διάβασα είναι θεμα. . . .φένεται δεν σηκώνει στροφές το 75άρι όταν έχει βαρύ φορτίο και σβήνει..... κακό ελάτωμα . . . . .θα το κάνω testdrive  να δώ. . . . 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Εχω κ εγώ το νέο polo 1.4 tdi κ εχω το ίδιο πρόβλημα. Μ έχει σβήσει κανά 2 φορές .εχω αρχίσει να το συνηθίζω αλλά είναι φορές που όταν κόβω ταχύτητα φοβομενως μην μου σβήσει αναγκαστικά κόβω αρκετά κ βάζω πρώτη ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, να ρωτήσω κ εγώ κάτι? Αν αντί για κατέβασμα σε πρώτη, "πατινάρεις" λίγο το συμπλέκτη, σβήνει πάλι? Να πω ότι θεωρώ κ εγώ απαράδεκτο κ επικίνδυνο κ ότι είναι μεγάλη φθορά στο δίσκο αυτό που λέω κ δε συνίσταται, αλλά ρωτάω καθαρά από περιέργεια μιας κ δεν το έχω οδηγήσει. 

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα πρεπει να εμφανιστηκε με την "μετατροπη" του μοτερ.

Ιδιο μοτερ με το 1.2tdi με μεγαλυτερη διαδρομη εμβολου.

 

Οταν αυξανουμε την διαδρομη χανουμε σε ευστροφια στις χαμηλες στροφες.

Δεν το προσεξαν (προφανως) και εμφανισε αυτο το προβλημα.

Κατι μου λεει οτι η διορθωση του προβληματος θα αυξησει την καταναλωση...

 

Προσωπικη μου απορια εξ αρχης ηταν γιατι δεν μικρυναν την διαδρομη του 1.6 να φτιαξουν ενα φανταστικο 4κυλινδρο 1.4diesel πιο ευστροφο χαμηλα που πασχουν ολα τα tdi πλην των 1.9...

Link to comment
Share on other sites

η θεωρια λεει οτι μεγαλυτερη διαδρομη ισουται με πιο αργοστροφο μοτερ ΑΛΛΑ πιπ γεματο σε ροπη χαμηλα-μεσσαια.αυτο τωρα το δεν το προσεξαν ειναι λιγο τραβηγμενο πιστευω.λογικα σβηνει για να μην καταπονουντε μπιελες και στροφαλος απο το μεγαλο φορτιο την δεδομενη στιγμη.με καποια διορθωση στην ecu λογικα θα εξαλιφθει το προβλημα.ειδωμεν βεβαια μεχρι τοτε ας βαζουμε 1η δεν κανει κακο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο λεμε, ενα αργοστροφο μοτερ ειναι πιο τραχυ χαμηλα και ιδιαιτερα στην εκκινηση.

Το τραβηγμενο ειναι το οτι δεν το προσεξαν ή το οτι σβηνει για πλακα...?  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

θα το διορθωσουν αυτο λογικα με καποια αναβαθμιση στην ecu.

το τραβηγμενο ειναι οτι δεν το προσεξαν.ρε παιδια δεν ειναι μια ομαδα απο 5-10 τελειοφοιτους μηχανικους που απλα κατασκευασαν ενα μοτερ για πλακα.ειναι μια μεγαλη εταιρια που ξοδευει εκατομμυρια ευρω για r&d και ισως καποια πραγματα οσον αφορα τον προγραμματισμο της ecu να τους ξεφευγει.ισως λεω ισως εμεις οι ιδιοι να μην ξερουμε να οδηγαμε ακομα diesel μοτερ.

παντως αυτο που εκανα σημερα ηταν να κανω δοκιμη για να δω αυτο που λενε.ε ρε παιδια σορρι αλλα ουτε το panda της μανας μου δεν το παω με 1000 2α και 10χλμ/ωρα.ας αλλαξουν αυτοι που εχουν προβλημα στυλ οδηγησεις οπως εκανα και εγω για την συγκεκριμενη φαση.σιγα τα οα δλδ.vw ειναι θα το λυσει το θεμα τι στο καλο.να σημειωσω οτι ειναι απο τους χειροτερους αντιvwκιδες πιστευω παγκοσμιος αλλα οσο αφορα την τεχνογνωσια των μηχανικων ε οκ δεν εχουν κανει πατατα στον σχεδιασμο του μοτερ.τωρα για την ecu ισως να μην εχουν κανει σωστη δουλεια,εξαλλου ποσες αναβαθμισεις εχουν κανει σε ολες υις ecu απο ολα τα μοτερ;;;απειρες οποτε οταν πεφτουν βροχη τα παραπονα θα το διορθωσουν

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και μενα με αγχωνε στην αρχη αλλα πλεον το συνηθισα.ωστοσο απο την στιγμη που καποιους τους ενοχλει οφειλουν να το διορθωσουν.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ας μην παραμυθιαζόμαστε.

Δεν είναι φυσιολογικό να σβήνει ο κινητήρας για να μην καταπονείται κλπ κλπ.

Είναι ξεκάθαρα κατασκευαστικό ελάττωμα-σφάλμα-βλάβη-αβλεψία πείτε το όπως θέλετε.

Εδώ ακόμη και ο Τύπος (που "χαιδεύει" συνήθως το γκρούπ) έχει αρχίσει και το αναδεικνύει το θέμα.

http://autotriti.gr/data/news/preview_news/Sbhnei-stis-xamhles_123776.asp

Edited by polo2010
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απλά αποδεχτείτε ότι το αυτοκίνητό σας έχει πρόβλημα και πιέστε να το φτιάξουν, fiat 500 1.3mtj σήμερα δοκίμασα όλες τις ταχύτητες ακόμα και 5η με ρελαντί 800στροφές και δεν έσβηνε, ότι άλλο και να πείτε, έτσι είναι τα diesel, όλα σβήνουν κλπ το ακούω βερεσέ.

Link to comment
Share on other sites

...και μοτοποδήλατο με 800στρ. Σβήνει...

Το θέμα εχει λήξει.Ηταν προβλημα στον συμπλέκτη.Ηδη οσα έρχονται τώρα ειναι διορθωμένα.

Όσοι εχετε προβλημα απευθύνθητε στις αντιπροσωπείες σας.

Link to comment
Share on other sites

Απλά αποδεχτείτε ότι το αυτοκίνητό σας έχει πρόβλημα και πιέστε να το φτιάξουν, fiat 500 1.3mtj σήμερα δοκίμασα όλες τις ταχύτητες ακόμα και 5η με ρελαντί 800στροφές και δεν έσβηνε, ότι άλλο και να πείτε, έτσι είναι τα diesel, όλα σβήνουν κλπ το ακούω βερεσέ.

δεν ειναι ολα τα μοτερ το ιδιο !

@ilektronio δηλαδη τι προβλημα υπηρχε στον συμπλεκτη? τωρα δηλαδη τι κανει και δεν σβηνει?πατιναρει ο δισκος και δεν σβηνει?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.