Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

Δεν ξέρω μηχανικές λεπτομέρειες για το τι και πως! Ξέρω οτι διορθώθηκε κ φυσικά δεν σβήνει κ δεν πατινάρει!????

Edited by ilektronio
Link to comment
Share on other sites

...και μοτοποδήλατο με 800στρ. Σβήνει...

Το θέμα εχει λήξει.Ηταν προβλημα στον συμπλέκτη.Ηδη οσα έρχονται τώρα ειναι διορθωμένα.

Όσοι εχετε προβλημα απευθύνθητε στις αντιπροσωπείες σας.

εγω πήγα στην vw την περασμενη εβδομάδα και δεν μου είπαν τιποτα!.. καμία αναβαθμιση και το πρόβλημα παραμένει εκεί.

σίγουρα ειναι κατι που με την χρ´ηση βελτιώνεται η εξοικίωση με το πρόβλημα , όμως δεν πάει να σε αγχώνει γιατί πάντα μπορεί να συμβεί. αν οδηγείς ομως δυο αυτοκίνητα τότε ειναι πιο δυσκολο να προσαρμοστείς.

φιλικό πάντως αμάξι για τον χρήστη δεν είναι σίγουρα και δεν ξερω αν είχα πάλι την επιλογή αν θα το διάλεγα πάλι σαν αγορά.

Edited by Jorgi
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως με αυτο το θεμα δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα και εχω και 2 αμαξια ενα το πολο και το αλλο το ρχ8 που εχει και 4φτερο δισκοπλατο.και με τα 2 δεν εχω θεμα οταν τα οδηγαω εναλλαξ πλεον τα εχω συνηθισει και ξερω οτι πρεπει να χρησιμοποιω 1η καποιες φορες αλλα ποτε ρε παιδια δεν μου εχει σβησει οπως εχω ξαναπει μονο με το 75αρι σε δοκιμη και αυτο γιατι επερνα για 1η φορα ντιζελ.τεσπα οντως ειναι κατι που πρεπει να διορθωσουν εστω μεσω αναβαθμισεις της ecu γιατι ειναι απαραδεκτο να εχει ουσιαστικα ρελαντι εν κινηση στις 1100 στροφες.

Link to comment
Share on other sites

αν εχω καταλάβει σωστά, εχει αλλο κινητήηρα το μοντέλο του ιουλίου 14, και αλλο τα προηγούμενα.

ίσως γιαυτο δεν το κανει σε ολους.

χώρια που το προβλημα που δεν παιρνι μπροστα (σπάνια) στα φανάρια συνεχίζεται!!

απόβδομάαδα θα το πάω να τους το αφήσω να βρουν το προβλημα!!

Link to comment
Share on other sites

Μετά από σχολαστικό test dríve του 1.4tdi 75hp, ένα έχω να πώ. Καλά κάνουν και μας κοροϊδεύουν οι Γερμαναράδες. Αν δεν μου έλεγε ο αντιπρόσωπος δεν θα το καταλάβαινα ΠΟΤΕ. Θα επιστρέψω με αναλυτικό ποστ για να είμαι ακριβής και σαφής. Εν ολίγοις Για να μου σβήσει έπρεπε να ζορίζω το μοτέρ με πολύ φρένο με την 2η ταχύτητα την ώρα που μου ΦΩΝΆΖΕΙ η ένδειξη να ΚΑΤΕΒΑΣΩ 1η. Αφου με έβλεπε πως δεν κατέβαζα και επέμενα στο φρένο έσβηνε. Για να καταλάβω που είναι το πρόβλημα? Αφου σου λέει ΒΑΛΕ 1η. . . . .Την ίδια γνώμη είχε και συνάδελφος εκπαιδευτής που έχει yaris βενζίνα. Εγώ πάντως δουλεύοντας το όπως το δικό μου το 1.6tdi δεν πήρα μυρουδιά. Τι να πώ. Για ναλέμε και του θεόστραβου το δίκιο είναι ελαφρώς πιο ευαίσθητο στο να σβήσει αλλά το αποδίδω στη φύση του 3κίλυνδρου μοτέρ.

Απο ότι ενημερώθηκα θα αλλάξουν το βολάν για να το ηρεμήσουν το θέμα. Και θα ξαναπάω να το βολτάρω όπως και δήποτε. . . . . . Η λεπτομέρια. . . . ; μόνο σε εμάς Ελλάδα και άλλες 2 νομίζω χώρες που είναι φρέσκιες σχετικά στα πολύστροφα .... (και όχι αργόστροφα όπως κάποιος αναφέρει πιο πάνω). . . κουρσάκια. Μιας και είναι εύστροφα - πολύστροφα μικρά dieselάκια.

Αυτά.

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Απο ότι ενημερώθηκα θα αλλάξουν το βολάν για να το ηρεμήσουν το θέμα. Και θα ξαναπάω να το βολτάρω όπως και δήποτε. . . . . . Η λεπτομέρια. . . . ; μόνο σε εμάς Ελλάδα και άλλες 2 νομίζω χώρες που είναι φρέσκιες σχετικά στα πολύστροφα .... (και όχι αργόστροφα όπως κάποιος αναφέρει πιο πάνω). . . κουρσάκια. Μιας και είναι εύστροφα - πολύστροφα μικρά dieselάκια.

Αυτά.

 

Φιλε μου, ενα ευστροφο μοτερ οπως το 1.2tdi (γιατι εκει βασιζεται το 1.4) οταν του αυξησεις την διαδρομη στον κυλινδρο για να παρεις 50παρπανω κυβικα το κανεις πιο αργοστροφο, σ'αρεσει δεν σ'αρεσει... Ετσι, αν δεν κανεις καποιες περιφεριακες βελτιωσεις γινεται τραχυ και δυσκολο χαμηλα. Πχ, μπορει να σβηνει, μπορει να κλοτσαει, χοροπηδαει κλπ...

Τωρα εσυ μπορεις να πιστευεις τον καθε αντιπροσωπο οτι λεει για τους δικους σου λογους.

 

Και μονο που αλλαζουν κατι στην μεταδοση (φυσικα επρεπε να γινει απο πριν) απλα επιβεβαιωνει το προβλημα και να με συγχωρουν οι γερμανοι αλλα κατι που δεν εχει προβλημα δεν αλλαζεται οποτε ας κοροιδευουν καποιους αλλους αγοραστες...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει το 1.4tdi. Εγώ που το οδήγησα είναι πολύ μα πολύ πιο εύστροφο απο το 1.2tdi. Ξεκινάει πολύ πιο εύκολα και μάλιστα ροπιάζει δυνατά σχεδόν σαν το δικό μου με μικρότερη διάρκεια. Δεν είμαι με τους Γερμανούς και φυσικά δεν έχω κάποιο όφελος. Αλλά τσατίστικα όταν μου είπε ο αντιπρόσωπος να αφήσω απότομα το συμπλέκτη με 2η ή να πατήσω επίμονα το φρένο με την ίδια ταχύτητα. Και του λέω . . . Μα γιατί να μην κατεβάσω. . . . .? Αφου μου λέει να κατεβάσω όπως και στο 1.6tdi.

Εγώ πάντως δεν είδα να σβήνει απο τις 1150 rp/m αλλά απο τις 800-900rpm/m. Το οδήγησα όπως το δικό μου. Έκανα παρκάρισμα μόνο με συμπλέκτη ανετα στις 900-1000rp/m και δεν έκανε κιχ. Και μπορώ να πώ πως το δικό μου κλοτσάει πιο δυνατά.

Εγώ πάντος δεν το κατάλαβα να είναι τραχύ στα χαμηλά,και καθόλου δύσκολο. Και με 2η ξεκίναγε απο σταματημένο. Σε σχέση με το 1.2 . .; μέρα με την νύχτα.

Και κάτι ακόμη αυτό που περιγράφεις είναι θεματάκια πολύστροφων και όχι αργόστροφων κινητήρων. Με την λογική σου τα τρακτέρ που αυτά και αν είναι αργόστροφα . . . γιατί δεν σβήνουν . . .;

Εγώ απορώ γιατί μόνο το autotriti βγήκε να το πεί αυτό και σε όλο το internet δεν βρίσκω κάτι.

Πως και δεν είπαν για το 1.6tdi οτι είναι χειρότερο που αμολάει σαν ταύρος. . . . . . .? Μήπως σε Αθήνα και Σαλόνικα είναι τα προβληματικά . . .?

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει το 1.4tdi. Εγώ που το οδήγησα είναι πολύ μα πολύ πιο εύστροφο απο το 1.2tdi. Ξεκινάει πολύ πιο εύκολα και μάλιστα ροπιάζει δυνατά σχεδόν σαν το δικό μου με μικρότερη διάρκεια. Δεν είμαι με τους Γερμανούς και φυσικά δεν έχω κάποιο όφελος. Αλλά τσατίστικα όταν μου είπε ο αντιπρόσωπος να αφήσω απότομα το συμπλέκτη με 2η ή να πατήσω επίμονα το φρένο με την ίδια ταχύτητα. Και του λέω . . . Μα γιατί να μην κατεβάσω. . . . .? Αφου μου λέει να κατεβάσω όπως και στο 1.6tdi.

Εγώ πάντως δεν είδα να σβήνει απο τις 1150 rp/m αλλά απο τις 800-900rpm/m. Το οδήγησα όπως το δικό μου. Έκανα παρκάρισμα μόνο με συμπλέκτη ανετα στις 900-1000rp/m και δεν έκανε κιχ. Και μπορώ να πώ πως το δικό μου κλοτσάει πιο δυνατά.

Εγώ πάντος δεν το κατάλαβα να είναι τραχύ στα χαμηλά,και καθόλου δύσκολο. Και με 2η ξεκίναγε απο σταματημένο. Σε σχέση με το 1.2 . .; μέρα με την νύχτα.

Και κάτι ακόμη αυτό που περιγράφεις είναι θεματάκια πολύστροφων και όχι αργόστροφων κινητήρων. Με την λογική σου τα τρακτέρ που αυτά και αν είναι αργόστροφα . . . γιατί δεν σβήνουν . . .;

Εγώ απορώ γιατί μόνο το autotriti βγήκε να το πεί αυτό και σε όλο το internet δεν βρίσκω κάτι.

Πως και δεν είπαν για το 1.6tdi οτι είναι χειρότερο που αμολάει σαν ταύρος. . . . . . .? Μήπως σε Αθήνα και Σαλόνικα είναι τα προβληματικά . . .?

 

Ω θεουλη απο που να αρχησω...

 

1ο λαθος, το εχω οδηγησει και κλωτσαει περισσοτερο σε χαμηλες στροφες απο το 1.2 αρκει να μην κανεις κλεψιες (που περιγραφεις)

2ο λαθος, τα τρακτερ που περιγραφεις, ξερεις πως κλωτσανε με το που αφηνεις τον συμπλεκτη? Εχεις ανεβει ποτε?

3ο λαθος, αυτο που εκανες με το 1.4tdi δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα, αν εστριβες σε στενο με 15-20 χιλιομετρα με δευτερα και πηγαινες να συνεχισεις την πορεια σου θα καταλαβαινες για ποιο θεμα μιλαμε... το να χαμηλωνεις σιγα σιγα ταχυτητα και να πατας φρενο ενεργοποιει αλλο συστημα και δινει μονο του γκαζι αυτοματα και γιαυτο δεν σου εσβησε.

4ο λαθος, το να ξεκινας με δευτερα ειναι θεμα συμπλεκταρισματος και δεν εχει σχεση με το προβλημα.

5ο λαθος, νομιζεις οτι εχεις γνωσεις για αργοστροφα, πολυστροφα, τετραγωνα, υπερτετραγωνα μοτερ, και πως αυτα συμπεριφερονται και πως μπορουμε να τα τιθασευσουμε με το αναλογου βαρους (και ποιου) βολαν κλπ. επειδη κατι σου ειπε καποιος πωλητης, που το μονο που θα εχει "σπουδασει" ειναι ενα καλο σεμιναριο marketing...

6ο λαθος, το οτι το 1.4 τραβαει απο πιο χαμηλα και καλυτερα απο το 1.2 δεν το κανει πιο ευστροφο ή πολυστροφο

 

Λυπαμαι ακομη και για τα likes γιατι το να επιβραβεβει κανεις την παραπληροφοριση (για να μην πω ημιμαθεια και φαω κανενα ban) ειναι το λιγοτερο λυπηρο.

 

Εξ αρχης ειχα πει οτι η διορθωση του προβληματος δεν θα γινει με update (οπως ελεγαν καποιοι γιατι δεν ειναι θεμα χαρτογραφησης) θα γινει και θα εχει σχεση με την μεταδοση/συμπλεκτη γιατι αλλαγη μοτερ δεν κανουν (ειναι πολυ δαπανηρο) και μαλλον αυτο και θα γινει.

Το τι θα κανουν στους χαζους που ηδη τα πηραν ειναι το θεμα και με τι ημιμετρο θα το σκεπασουν το συμπτωμα γιατι το προβλημα χρειαζεται ανακληση και αλλαγη μηχανηκων μερων!

 

Το καλυτερο θα ηταν να επαιρναν τον 1.6 και να του μειωναν διαδρομη να γινοταν ενα φανταστικο πολυστροφο dieselακι 4 κυλινδρο

με κατα πασα πιθανοτητα μεγαλυτερη αποδοση οπου με τις αναλογες χαρτογραφησεις να εκοβαν και τον 1.2 και τον 1.6 στο polo με 3 διαφορετικες αποδοσεις 75-90-110 (οπως γινεται στα tsi) μεχρι να βελτιωσουν τον 1.6 που ειναι απο τους χειροτερους στην κατηγορια πια.

 

Εχω την εντυπωση οτι μιλας και γραφεις για θεματα που δεν πολυκατεχεις οποτε ας το αφησουμε καπου εδω...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς δεν παραπληροφορώ κανέναν. Εγώ γράφω αυτό που έβλεπα.

1ον. Δεν σε καταλαβαίνω .Τι κλεψιές . . .? Το να πατηνάρεις για να ξεκινήσεις ή το να κατεβάσεις πρώτη όπου χρειάζεται?

2ον. Το οτί κλωτσάνε τα τρακτέρ ναι ισχύει αλλά που κολάει με το σβήσιμο που γράφω πιο πάνω.?Οδηγώ τρακτέρ απο τα 13 μου . . . . steyer 430 αθάνατο. . . .

3ον. Αν ξέρεις απο Λαμία όλο στενά είναι. Το έκανα αυτό που λες με 2η και δεν είδα στο ξαναπάτημα του γκαζιού να σβήνει αλλά ούτε με το να το αφήσω να ρολάρει ελεύθερα. Και ξαναλέω ΜΟΝΟ όταν το ζόριζα μου έσβηνε όπως θα έπρεπε να κάνει.

4ον. Συγνώμη αγαπητέ αλλά ξαναλέω γράφω τι και πως δοκίμασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν καταλαβαίνω γιατί πιανόμαστε απο τέτοια πράγματα.

5ον. Δεν γράφω πουθενά οτι έχω (ή να βγαίνει τέτοιο συμπέρασμα)συγκεκριμένες γνώσεις σε αργόστροφο- πολύστροφο- και για συγκεκριμένους όρους μηχανικής - τεχνικής αυτοκινήτων. Εγώ έγραψα αυτό που μου είπε ο αντιπρόσωπος - και όχι ο πωλητής- αγαπητέ. Δεν διάβασες προσεκτικά. Και φυσικά μετέφερα μια πληροφορία που είχα μιας και δεν το είδα εδώ γραμμένο.

6ον. Εγώ έγραψα πως δεν είναι τόσο τραχύ στα χαμηλά και πως είναι πιο εύκολο να ξεκινήσει σε σχέση με το 1.2. . . . .δεν συγκρίνω το αν τραβάει απο πιο χαμηλά ή πιο δυνατά.Διάβασε τι γράφω . . .

Καλά κάνεις και κράζεις την ημιμάθεια και την παταπληροφόριση. Συγνώμη αν κάποιος διάβασε το ποστ μου και έκανε λάικ.

Μπράβο σου που είχες πει οτι η διόρθωση δεν θα γίνει με update. Μπράβο που βρήκες οτι θα έχει σχέση με την μετάδοση . . .(σχεδόν αποδέχεσαι οτί είναι ο σφόνδυλος το θέμα ... Όπως είπε ο "πωλητής" σύμφωνα με τα λεγόμενα σου.)

Γιατί δεν τους έκοψε άραγε να κάνουν αυτό που λές. . .με τον υποκυβισμό του 1.6. Ίσως γιατί είναι ο χειρότερος . . .?

Δεν έκανα τίποτα εκτός απο το να γράψω αυτό που κατάλαβα απο την οδήγηση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Δεν κατάλαβα που ενοχλήθηκες; Ευχαριστώ για το μάθημα και για το οτι διόρθωσες τα 6 λάθη μου. . . που τελικά άλλα έγραφα εγώ άλλα διόρθωνες . .

Ότι να 'ναι .

Καλά κάνεις και το αφήνεις . . . Να λέμε και εμείς την γνώμη μας. Αλήθεια τι σχέση έχεις με τα μηχανολογικά και τους κινητήρες. . .;

Εγώ πάντος εδώ και 1,5 μήνα που ψάχνω στο internet μόνο 3 άτομα εδώ μέσα βρίσκω και το autotriti. Γιατί γράφανε γενικά πως ο "τύπος" το αναφέρει και όχι ένα mag-site. Και σε άλλα φόρουμ δεν βρήκα κάτι. Και το θέμα είναι πως το συγκεκριμένο site νομίζω έχει κάποιο κύρος. Δεν το λέει τυχαία. . .

Ρε μπας και μας έστειλαν σκάρτες παρτίδες λόγο Βαρουφάκη . . . . χα χα χα τους έχω ικανούς τους Γερμαναράδες. . . . . .

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το ότι κάνουμε like χωρίς να γράφουμε δεν σημαίνει ότι δεν γνωρίζουμε κάποια πράγματα απλά ότι συμφωνούμε!τώρα αν κάποιους τούς ενοχλεί να τα καταργήσουμε...

Άσχημο κατά τη γνώμη μου να αποκαλούμε χαζους όσους διάλεξαν το σσυγκεκριμένο μοντέλο.

Edited by mordor
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση η vw έπρεπε να το μανατζάρει διαφορετικά το θέμα. Γιατί δεν πρέπει να συμβαίνει σε όλα τα polo 1.4 . Το αστείο είναι αν φανταστεί κανείς την αντίδραση των Γερμανών στο άκουσμα του οτι μόνο στην Ελλάδα υπάρχει θέμα. Πάντος αφού παραδέχεται η vw οτι κάτι παίζει. . . .σημαίνει πως θα διορθωθεί. Πάντως ένα πράγμα που παρατήρησα στο καινούργιο είναι πως έχει πιο γρήγορη κρεμαριέρα. Η πιο κοντή. Νομίζω οτι στα τέρματα πρέπει να κόβει το ίδιο με το παλιό. . .

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

Το ότι κάνουμε like χωρίς να γράφουμε δεν σημαίνει ότι δεν γνωρίζουμε κάποια πράγματα απλά ότι συμφωνούμε!τώρα αν κάποιους τούς ενοχλεί να τα καταργήσουμε...

Άσχημο κατά τη γνώμη μου να αποκαλούμε χαζους όσους διάλεξαν το σσυγκεκριμένο μοντέλο.

 

Να το διευκρινισω.

Το χαζους το εγραψα γιατι κατα τους γερμανους δεν ξερουν να οδηγουν αλλα κατα τα αλλα θα το διορθωσουν το προβλημα.

Δηλαδη στα μουτρα τους τους λενε χαζους. (πιστευω να το πιανεις πως το λεω)

Εγω προσωπικα χαιρομαι αυτους τους χαζους που αντιστεκονται...

 

ANDRITSOULAS δες πρωτα πως συμβαινει στους συμφορουμητες το προβλημα, δες πως προσπαθησες να το "βρεις" εσυ και θα καταλαβεις οτι αλλο λενε, αλλο δοκιμασες.

Edited by eNeRGy
Link to comment
Share on other sites

Να το διευκρινισω.

Το χαζους το εγραψα γιατι κατα τους γερμανους δεν ξερουν να οδηγουν αλλα κατα τα αλλα θα το διορθωσουν το προβλημα.

Δηλαδη στα μουτρα τους τους λενε χαζους. (πιστευω να το πιανεις πως το λεω)

Εγω προσωπικα χαιρομαι αυτους τους χαζους που αντιστεκονται...

 

ANDRITSOULAS δες πρωτα πως συμβαινει στους συμφορουμητες το προβλημα, δες πως προσπαθησες να το "βρεις" εσυ και θα καταλαβεις οτι αλλο λενε, αλλο δοκιμασες.

 

Αγαπητέ πρέπει σόνι και καλά να έχει πρόβλημα αυτό που οδήγησα εγώ. . . . . . ? Δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου. . . . . Μήπως τελικά ψειρίζουμε πολύ το θέμα τελικά . . . . . . έχεις κάποιο όφελος με το να ήταν προβληματικό αυτό που οδήγησα. . . ? Έχεις κάποια εμμονή με όσους έχουν διαφορετικές εμπειρίες από τις δικιές σου πάνω στο ίδιο θέμα . . ? :startle:

Μπορεί να με κορόιδεψε ο αντιπρόσωπος και να μου έδωσε κάποιο που είχε διορθωμένο πρόβλημα . . . . .  τι να πω.

 

 

Εγώ έκανα την δοκιμή μου μαζί με συνάδελφο που έχει βενζινοκίνητο Ιαπωνικό. . .  και οι 2 μας δεν καταλάβαμε τίποτα από αυτά που περιγράφουν οι συμφορουμήτες πιο πάνω. Ούτε εγώ ούτε ο συνάδελφος. Μάλιστα ο συνάδελφος από ότι μου είπε ψήνεται πολύ να το αγοράσει.

 

Γενικά κάτω από τις συνθήκες που το οδήγησα και είμαι πολύ παράξενος και ιδιότροπος σε τέτοια θέματα (μιας και θέλω να έχω πάντα μια ολοκληρωμένη εικόνα αλλά και να είμαι σίγουρος) δεν είδα να σβήνει από μόνο του πουθενά. Τώρα αν υπάρχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν με καίει ιδιαιτέρα. Πιστεύω πως κάποια παρτίδα από το εργοστάσιο που μας στέλνει εδώ Ελλάδα μπορεί να ήταν ελαττωματική. 

 

 

Δεν μπορεί 1500+ μονάδες μέχρι τώρα (σύμφωνα με τα λεγόμενα του αντιπροσώπου και εννοώ το πλήθος που έχουν πουληθεί από την ημέρα κυκλοφορίας του Ελλάδα ή Ευρώπη θα σας γελάσω, ) να μην έχει ακουστεί κάτι άλο. Και σε όλη την Ευρώπη να μην έχει γίνει θέμα.

 

 

Η εξήγηση μου. . . ? Επίτηδες μας στείλανε σκάρτα polo επειδή ζητάμε τις Γερμανικές αποζημιώσεις. . . . .   :crazysmile:  :crazysmile:   

(Το σχόλιο αυτό δεν έχει πολιτική βάση απλά ειρωνεύομαι τις συγκυρίες)

 

 

 

:bling:

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί

 

Το αυτοκίνητο έχει το συγκεκριμένο πρόβλημα, μη το ψειρίζεται.  Και μπορεί να μη παρουσιασθεί σε test drive.  Συμβαίνει εκεί που δε το περιμένεις, κι αυτό είναι το επικίνδυνο.  Όλοι όσοι το αναφέρουμε είμαστε πεπειραμένοι οδηγοί αλλά προφανώς και ενεργοί πολίτες.  Είμαι σίγουρος ότι σε όλους έχει παρουσιασθεί, αλλά οι πιο πολλοί πιθανόν να μη το θεωρούν άξιο λόγου, άλλοι μπορεί να πιστεύουν ότι φταίνε αυτοί κλπ.  Όταν συμβεί κάποιο ατύχημα, που απεύχομαι, με κανά τουρίστα που θα το πάρει ενοικιαστικό, ή το παιδί μας ή σε μας τέλος πάντων, τότε θ αναρωτιόμαστε τι φταίει.

 

Δυστυχώς δεν υπάρχουν οι δομές, πχ κάποιο ανεξάρτητο σώμα ελεγκτών, να ξεκαθαρίσει το θέμα να το φτιάξει η VW και να λήξει και καθόμαστε εδώ και τρωγόμαστε μεταξύ μας λες κι έχουμε κάτι να χωρίσουμε.  

 

(Παρεπιπτόντως το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό κατά τα άλλα). 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί

 

Το αυτοκίνητο έχει το συγκεκριμένο πρόβλημα, μη το ψειρίζεται.  Και μπορεί να μη παρουσιασθεί σε test drive.  Συμβαίνει εκεί που δε το περιμένεις, κι αυτό είναι το επικίνδυνο.  Όλοι όσοι το αναφέρουμε είμαστε πεπειραμένοι οδηγοί αλλά προφανώς και ενεργοί πολίτες.  Είμαι σίγουρος ότι σε όλους έχει παρουσιασθεί, αλλά οι πιο πολλοί πιθανόν να μη το θεωρούν άξιο λόγου, άλλοι μπορεί να πιστεύουν ότι φταίνε αυτοί κλπ.  Όταν συμβεί κάποιο ατύχημα, που απεύχομαι, με κανά τουρίστα που θα το πάρει ενοικιαστικό, ή το παιδί μας ή σε μας τέλος πάντων, τότε θ αναρωτιόμαστε τι φταίει.

 

Δυστυχώς δεν υπάρχουν οι δομές, πχ κάποιο ανεξάρτητο σώμα ελεγκτών, να ξεκαθαρίσει το θέμα να το φτιάξει η VW και να λήξει και καθόμαστε εδώ και τρωγόμαστε μεταξύ μας λες κι έχουμε κάτι να χωρίσουμε.  

 

(Παρεπιπτόντως το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό κατά τα άλλα). 

 

Μακάρι να ξεκαθαριστεί το θέμα. . . . .  Κανείς φαντάζομαι δεν θέλει να γίνει ατύχημα εξαιτίας αυτού ή αλλού προβλήματος.

Πάντως στα VAG πρέπει να περιμένεις 1 χρόνο να κυκλοφορήσουν να διορθωθούν τα τυχών προβλήματα και μετά να κάνεις την όποια αγορά. . . . .  Μας χαλάει δεν μας χαλάει είναι γεγονός. . . . . . Έτσι έκανε ο πατέρας μου από το 1991 μέχρι και σήμερα εγώ. Και φαντάσου τα έχουμε για να βγάζουμε το ψωμί μας .

:bling:

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα έλεγα μετα τα 3 χρόνια κυκλοφοριας του ! Και οχι μονο στα vag αλλα σε όλες τις μάρκες !

Ο καταναλωτής πλέον ειναι beta tester και αναφέροντας τα προβλήματα στις αντιπροσωπείες αυτοί βελτιώνουν το κομματι που πάσχει

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα έλεγα μετα τα 3 χρόνια κυκλοφοριας του ! Και οχι μονο στα vag αλλα σε όλες τις μάρκες !

Ο καταναλωτής πλέον ειναι beta tester και αναφέροντας τα προβλήματα στις αντιπροσωπείες αυτοί βελτιώνουν το κομματι που πάσχει

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

:lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  beta tester. Μια χαρά τα λες. . . .  Φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά. . . . 

Για να σου πω την αλήθεια μέχρι στιγμής έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από το δικό μου polo και έχω βάλει σαν στόχο να πάρω και πάλι polo-cng ή polo-diesel (για cng περισσότερο) όταν βγει το καινούργιο. Εννοείται πως όταν βγει το 2016 δεν θα πάω να τσακιστώ να το πάρω αλλά μετά τον 1+ χρόνο σίγουρα.  

 

Άποψη μου ..... στα 5 max χρόνια αλλαγή τα βενζινοκίνητα, σε 7max τα diesel. Εκτός και αν είναι απερπάτητα. . . . . 

Link to comment
Share on other sites

:lolu:  :lolu:  :lolu:  :lolu:  beta tester. Μια χαρά τα λες. . . .  Φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά. . . . 

Για να σου πω την αλήθεια μέχρι στιγμής έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από το δικό μου polo και έχω βάλει σαν στόχο να πάρω και πάλι polo-cng ή polo-diesel (για cng περισσότερο) όταν βγει το καινούργιο. Εννοείται πως όταν βγει το 2016 δεν θα πάω να τσακιστώ να το πάρω αλλά μετά τον 1+ χρόνο σίγουρα.  

 

Άποψη μου ..... στα 5 max χρόνια αλλαγή τα βενζινοκίνητα, σε 7max τα diesel. Εκτός και αν είναι απερπάτητα. . . . . 

@Andritsoula σε ποια χωρα νομιζεις οτι ζεις?

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα γιατί. . . . . ?

 

Μιλάω γενικά και πως θα ήταν κατά την γνώμη πιο καλό για όλους μας. Τώρα το λες αυτό λόγο κρίσης ίσως αν το σκεφτείς όμως με τι ταχύτητα χάνουν την αξία τους σήμερα τα επιβατικά νομίζω πως έχει μια λογική αυτό που λέω. 

 

Με μια φυσιολογική - μέση χρήση των 15.000χιλ. -20.000χιλ για τα βενζινοκίνητα και 20.000χιλ -30.000χιλ για τα diesel το χρόνο στα 5 την βενζίνη και στα 7 το diesel το δίνεις σε μια αξιοπρεπέστατη τιμή και όχι κάτω από το μισό της αρχικής του αξίας φυσικά μιλάμε πάντα για ένα καλά συντηρημένο . . 

 

Έτσι και αυτός που θέλει το μεταχειρισμένο θα πάρει ένα ξεκούραστο αμάξι και αυτός που το δίνει μπορεί πιο εύκολα να πάρει ένα καινούργιο ή ένα μεγαλύτερης κατηγορίας μεταχειρισμένο αν έχουν αλλάξει οι ανάγκες του. . . . .

 

Αν από την άλλη κάποιος κάνει 5.000χιλ το χρόνο φαντάζομαι δεν έχει λόγο να το αλλάξει.

 

 

Η άποψη μου είναι πως το αυτοκίνητο είναι μια επένδυση που προσπαθείς να την διαχειριστείς όσο το δυνατόν καλύτερα. . . . .Γιατί αλλιώς μπαίνεις σε έναν φαύλο κύκλο του να πληρώνεις φθορές για ένα αυτοκίνητο που στο τέλος θα το πουλήσεις στο 20% της αρχικής του τιμής. Αν υπολογίσει κανείς και τις φθορές ίσως και λιγότερο. . . . .

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-anaklhsh-toy-Polo-diesel_124252.asp

 

Σύμφωνα με το άρθρο, γνωρίζουν το πρόβλημα κ δουλεύουν πυρετωδώς να το λύσουν, αλλά είναι άγνωστο το ποιά κ πότε θα είναι διαθέσιμη η λύση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο δεν ειναι επενδυση, ειναι μεταφορικο μεσο...

 

Μεταφορικό μέσο είναι χαίρω πολύ. . . . . . .  αλλά κανείς δεν παίρνει γουρούνι στο σακί.......... νομίζω. . . . . . .  Όλοι το μελετάμε το θέμα πριν κάνουμε την αγορά μας. Κάποιοι μάλιστα ξεκινούν πρώτα απο την αξία μεταπώλησης. . 

 

Πάντως για να μην είμαστε άλλο offtopic το θέμα είναι υπο επεξεργασία και προς ανεύρεση λύσης. Για να δούμε τι θα δούμε. . . . 

 

:bling:

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

Υπομονή κ βλέπουμε. Μακάρι να δωθεί μις λύση.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-anaklhsh-toy-Polo-diesel_124252.asp

Σύμφωνα με το άρθρο, γνωρίζουν το πρόβλημα κ δουλεύουν πυρετωδώς να το λύσουν, αλλά είναι άγνωστο το ποιά κ πότε θα είναι διαθέσιμη η λύση.

Edited by mordor
Link to comment
Share on other sites

3ον. Αν ξέρεις απο Λαμία όλο στενά είναι. Το έκανα αυτό που λες με 2η και δεν είδα στο ξαναπάτημα του γκαζιού να σβήνει αλλά ούτε με το να το αφήσω να ρολάρει ελεύθερα. Και ξαναλέω ΜΟΝΟ όταν το ζόριζα μου έσβηνε όπως θα έπρεπε να κάνει. ...

δεν γίνεται στο "ξαναπάτημα"

όταν πας πατήσεις γκάζι..... αυτό έχει ήδη σβήσει.

και μην νομίζετε ότι σβήνει συνέχεια....

μόλις ξεχαστείς..... κάποια στιγμή θα σου σβήσει

φαντάσου πχ ότι δεν μπορείς να κατεβεις μια μεγαλη κατηφόρα με φρεναροντας με το κιβώτιο και το φρένο.... κινδυνευεις να σου σβήσει...

δεν είναι θέμα οδηγού, και σε όλους μπορει να μην σβ´ησει.. όμως η οδ´ηγηση ενός αυτοκινήτου το 2015 θα έπρεπε να ήταν πιο χαλαρή πιο φιλική κσι χωρίς σκορτσαρίσματα από το συχνό παιχνίδι με τις ταχυτητες και τα κατεβάσματα για να μην σβήνει ο κινητηρας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα το διορθωσουν σιγουρα...Παντως ο κινητηρας ειναι πυραυλακι πολυ καλος... σε ενα χρονο θα ειναι πολυ ωριμη αγορα καιοι παιδικες αρρωστιες περασμενες!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.