Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

Φιλε μου καλε να μιλας για τον εαυτο σου.

Δεν ξερω τι σε εχει φαει εσενα και τους γυρω σου, εγω παντως ζω μια πανεμορφη ζωη!

Αντι να παω στη γερμανια λοιπον να τους πω για τα μοτερ, μπορω να σου πω για αρχη, πως να ζεις καλυτερα και να μην νομιζεις οτι σε τρωνε ή σε εχουν φαει φαντασματα!

Τα λεμε!

Εντελώς άκυρη η απάντηση σου, δεν μπαίνω στην διαδικασία.

Αλλά επειδή γνωρίζεις περισσότερα από τους μηχανικούς καλό είναι να τους κανείς υποδείξεις

Edited by sokratis91
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το τραβάμε πολύ .. ο καθενας είπε το δικό του.

οι οδηγάρες φυσικά δεν εχουν πρόβλημα.

Σωκράτη καλοτάξιδο να είναι.

εγώ είχα γράψει και αλλου για ενα αλλο προβληματακι που είχα που ετυχε μερικές φορές να μην παίρνει μπροστά στο φανάρι. (εκανε πως παίρνει γυρω στις 250 στροφες και εσβηνε.... μετα πάλι εκανε το ίδιο 5-6 φορές και μετα οκ).

εδώ και καμμιά 10ρια μέρες δεν μου το ξαναέκανε. αυτό που άλλαξα είναι ´οτι παλιά ξεκινούσα σαν να μην είχε σβήσει η μηχανή. δηλ. ´αναβε το πράσινο, και συγχρόνωςπατούσα συμπλέκτη και έβαζα ταχύτητα.

τώρα παταω συμπλέκτη και αφού πάρει μπροστ´α τότε βάζω ταχύτητα. ´ισως αυτό να ήταν το πρόβλημα.

εσείς έτσι το κάνετε?

ερώτηση 1 : γνωρίζει κάποιος γιατί δεν έχει όργανο που να δείχνει την θερμοκρασία του κινητήρα;

ερώτηση 2: τα ντήζελ παίρνουν μπρος στην κατηφόρα όπως τα βενζινοκίνητα; σε αυτό αν πρέπει να πατάς τον συμπλέκτη σημαίνει ότι δεν γινεται. σωστά;

 

 

Αυτό που λες με το stop/start ισχύει. . . .  Μην το έχεις στο μυαλό σου. Απλά κάνε ότι θα έκανες και σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Νεκρό όσο περιμένεις να ανάψει το πράσινο και χωρίς να πατάς το συμπλέκτη. Αυτό φυσικά θα σβήσει. Μόλις ανάψει το πράσινο πάτα το συμπλέκτη τέρμα και βάλε πρώτη να φύγεις. Και να βιαστείς (σε λογικά πλαίσια ) δεν παίζει πρόβλημα. Αν πατήσεις και βάλεις ταυτόχρονα ταχύτητα δεν θα ανάψει για να μην κοπανήσεις ... για παράδειγμα ... τον μπροστινό σου και εκεί όμως αν βγάλεις νεκρό με πατημένο συμπλέκτη κρατημένο θα πάρει πάλι μπροστά.

 

1, Όντως λίγο μακακία :thumbsd:  που δεν έχει οργανάκι (ακόμη και το facelift) . . .  Έχει λαμπάκι που προειδοποιεί ''αχρείαστο να είναι''. Μάλλον φιλοσοφία της vw.

 

 

2. Αν εννοείς το αν παίρνει μπροστά μετά από σβήσιμο λόγο stop/start σε κατωφέρεια ... αν τσουλήσεις με νεκρό (καλό είναι να μην το κάνεις πλην σπάνιων εξαιρέσεων - έχει αναφερθεί αναλυτικά σε άλλο thread)....... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα πάρει μόνο του μπροστά. Γενικά όμως δεν σβήνει αν είναι μεγάλη η κλήση του δρόμου (για λόγους ασφαλείας) είτε είσαι σε φάση ανηφόρας είτε σε φάση κατηφόρας.

 

   Αν πάλει εννοείς να το βάλεις ''σκαστό '' στην κατηφόρα (δεν μου έχει τύχει να το δοκιμάσω ) φαντάζομαι ότι όπως όλα τα αυτοκίνητα θα παίρνει λογικά. Diesel - Βενζίνη το ίδιο δεν αλλάζει κάτι. Ίσως θα πρέπει να υπολογίζει κάποιος την αυξημένη συμπίεση του κινητήρα . . . . . 

 

:bling:

Edited by ANDRITSOULAS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Αυτό που λες με το stop/start ισχύει. . . .  Μην το έχεις στο μυαλό σου. Απλά κάνε ότι θα έκανες και σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Νεκρό όσο περιμένεις να ανάψει το πράσινο και χωρίς να πατάς το συμπλέκτη. Αυτό φυσικά θα σβήσει. Μόλις ανάψει το πράσινο πάτα το συμπλέκτη τέρμα και βάλε πρώτη να φύγεις. Και να βιαστείς (σε λογικά πλαίσια ) δεν παίζει πρόβλημα. Αν πατήσεις και βάλεις ταυτόχρονα ταχύτητα δεν θα ανάψει για να μην κοπανήσεις ... για παράδειγμα ... τον μπροστινό σου και εκεί όμως αν βγάλεις νεκρό με πατημένο συμπλέκτη κρατημένο θα πάρει πάλι μπροστά.

 

1, Όντως λίγο μακακία :thumbsd:  που δεν έχει οργανάκι (ακόμη και το facelift) . . .  Έχει λαμπάκι που προειδοποιεί ''αχρείαστο να είναι''. Μάλλον φιλοσοφία της vw.

 

 

2. Αν εννοείς το αν παίρνει μπροστά μετά από σβήσιμο λόγο stop/start σε κατωφέρεια ... αν τσουλήσεις με νεκρό (καλό είναι να μην το κάνεις πλην σπάνιων εξαιρέσεων - έχει αναφερθεί αναλυτικά σε άλλο thread)....... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα πάρει μόνο του μπροστά. Γενικά όμως δεν σβήνει αν είναι μεγάλη η κλήση του δρόμου (για λόγους ασφαλείας) είτε είσαι σε φάση ανηφόρας είτε σε φάση κατηφόρας.

 

   Αν πάλει εννοείς να το βάλεις ''σκαστό '' στην κατηφόρα (δεν μου έχει τύχει να το δοκιμάσω ) φαντάζομαι ότι όπως όλα τα αυτοκίνητα θα παίρνει λογικά. Diesel - Βενζίνη το ίδιο δεν αλλάζει κάτι. Ίσως θα πρέπει να υπολογίζει κάποιος την αυξημένη συμπίεση του κινητήρα . . . . . 

 

:bling:

 

Δεν το λέω 100% αλλά νομίζω και το fiesta κάνει το ίδιο δεν είναι πρόβλημα αυτό με το start/stop.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείτε πως δεν είναι πρόβλημα. . . . 

Στο δικό μου polo και όλα τα VAG φαντάζομαι θα είναι το ίδιο. . . . . Για λόγους ασφαλείας περισσότερο φαντάζομαι. . . .  Νομίζω ότι σε συναδέλφου το προηγούμενο yaris βενζίνα λειτουργεί το stop/start και χωρίς να φορά ο οδηγός ζώνη. . . . . .ΚΑΚΟ. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1, Όντως λίγο μακακία :thumbsd:  που δεν έχει οργανάκι (ακόμη και το facelift) . . .  Έχει λαμπάκι που προειδοποιεί ''αχρείαστο να είναι''. Μάλλον φιλοσοφία της vw.

Η highline έκδοση ΕΧΕΙ ένδειξη θερμοκρασίας.

 

Άσχετο: Ένδειξη χαμηλής στάθμης πλυστικού παρμπρίζ παίζει να έχει; (Δεν το έχω αφήσει ακόμη να αδειάσει)

Link to comment
Share on other sites

Η highline έκδοση ΕΧΕΙ ένδειξη θερμοκρασίας.

 

Άσχετο: Ένδειξη χαμηλής στάθμης πλυστικού παρμπρίζ παίζει να έχει; (Δεν το έχω αφήσει ακόμη να αδειάσει)

 

Δυστυχως δεν εχει...

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς για το facelift

Ναι. Η αρχική ερώτηση του Jorgi στο facelift αναφερόταν.

 

Δυστυχως δεν εχει...

Αυτά τα σπαστικά της vw. Να έχεις πληρώσει highline, να έχεις βάλει αυτόματα κλιματισμό-φώτα-υαλοκαθαριστήρες (ακόμη και... κιβώτιο!), και να μην έχεις αυτή την ένδειξη (που δεν είναι κάτι άχρηστο) ή π.χ. φως στο ντουλαπάκι συνοδηγού!

 

Τέλος πάντων, έχουμε βγει κι εκτός θέματος...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες με το stop/start ισχύει. . . .  Μην το έχεις στο μυαλό σου. Απλά κάνε ότι θα έκανες και σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Νεκρό όσο περιμένεις να ανάψει το πράσινο και χωρίς να πατάς το συμπλέκτη. Αυτό φυσικά θα σβήσει. Μόλις ανάψει το πράσινο πάτα το συμπλέκτη τέρμα και βάλε πρώτη να φύγεις. Και να βιαστείς (σε λογικά πλαίσια ) δεν παίζει πρόβλημα. Αν πατήσεις και βάλεις ταυτόχρονα ταχύτητα δεν θα ανάψει για να μην κοπανήσεις ... για παράδειγμα ... τον μπροστινό σου και εκεί όμως αν βγάλεις νεκρό με πατημένο συμπλέκτη κρατημένο θα πάρει πάλι μπροστά.

 

1, Όντως λίγο μακακία :thumbsd:  που δεν έχει οργανάκι (ακόμη και το facelift) . . .  Έχει λαμπάκι που προειδοποιεί ''αχρείαστο να είναι''. Μάλλον φιλοσοφία της vw.

 

 

2. Αν εννοείς το αν παίρνει μπροστά μετά από σβήσιμο λόγο stop/start σε κατωφέρεια ... αν τσουλήσεις με νεκρό (καλό είναι να μην το κάνεις πλην σπάνιων εξαιρέσεων - έχει αναφερθεί αναλυτικά σε άλλο thread)....... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα πάρει μόνο του μπροστά. Γενικά όμως δεν σβήνει αν είναι μεγάλη η κλήση του δρόμου (για λόγους ασφαλείας) είτε είσαι σε φάση ανηφόρας είτε σε φάση κατηφόρας.

 

   Αν πάλει εννοείς να το βάλεις ''σκαστό '' στην κατηφόρα (δεν μου έχει τύχει να το δοκιμάσω ) φαντάζομαι ότι όπως όλα τα αυτοκίνητα θα παίρνει λογικά. Diesel - Βενζίνη το ίδιο δεν αλλάζει κάτι. Ίσως θα πρέπει να υπολογίζει κάποιος την αυξημένη συμπίεση του κινητήρα . . . . . 

 

:bling:

Αυτό που λες με το stop/start ισχύει. . . .  Μην το έχεις στο μυαλό σου. Απλά κάνε ότι θα έκανες και σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Νεκρό όσο περιμένεις να ανάψει το πράσινο και χωρίς να πατάς το συμπλέκτη. Αυτό φυσικά θα σβήσει. Μόλις ανάψει το πράσινο πάτα το συμπλέκτη τέρμα και βάλε πρώτη να φύγεις. Και να βιαστείς (σε λογικά πλαίσια ) δεν παίζει πρόβλημα. Αν πατήσεις και βάλεις ταυτόχρονα ταχύτητα δεν θα ανάψει για να μην κοπανήσεις ... για παράδειγμα ... τον μπροστινό σου και εκεί όμως αν βγάλεις νεκρό με πατημένο συμπλέκτη κρατημένο θα πάρει πάλι μπροστά.

αυτό έκανα παλιά ..... δηλ. σαν να μην είχε σβ´ησει ο κινητηρας. πρωτα συμπλέκτης και σχεδόν ταυτόχρονα ταχύτητα. οπως κανουμε με κάθε αυτοκινητο βενζίνης. τοτε μου έκανε ο πρόβλημα που περιέγραψα.

τώρα το κανω πιο αργα. δηλ. παταω όλο τον συμπλέκτη, περιμένω να παρει μπροστά. και μετά βάζω ταχύτητα. ετσι δεν μου το έχει ξανακάνει .

Link to comment
Share on other sites

αυτό έκανα παλιά ..... δηλ. σαν να μην είχε σβ´ησει ο κινητηρας. πρωτα συμπλέκτης και σχεδόν ταυτόχρονα ταχύτητα. οπως κανουμε με κάθε αυτοκινητο βενζίνης. τοτε μου έκανε ο πρόβλημα που περιέγραψα.

τώρα το κανω πιο αργα. δηλ. παταω όλο τον συμπλέκτη, περιμένω να παρει μπροστά. και μετά βάζω ταχύτητα. ετσι δεν μου το έχει ξανακάνει .

 

Μα και με αυτοκίνητο βενζίνης να το κάνεις που έχει stop/start το ίδιο θα έκανε. . . .  μάλιστα σε yaris αν θυμάμαι καλά πρέπει να σβήσεις διακόπτη και να ξαναβάλεις μπροστά. Πολύ χειρότερο από το polo που μόλις βγάλεις νεκρό βάζει μπροστά μόνο του. Μην τρελαθούμε ότι περιμένεις και να πάρει μπροστά. . . . . . Τουλάχιστον στο δικό μου 6r1 παίρνει άμεσα μπροστά. Μέχρι να πατήσω τέρμα το συμπλέκτη έχει πάρει. Σε φυσιολογικούς χρόνους.

Ρε χαλαρώστε εκεί στην Αττική με το άγχος των φαναριών. . . . :roadrage:  :roadrage:  :roadrage:  :roadrage:  Πιστεύω πως ούτε εσύ έκανες λάθος ούτε το αμάξι έφταιγε αλλά το άγχος που έχετε εκεί κάτω με το να ξεκινήσετε γρήγορα στο φανάρι μην αρχίσει ο από πίσω το βρίσιμο και την κόρνα. . . . .

 

Χααααλαααρααα .. . . . 

:bling:

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι καλά αχαχαχα...Πρωταπριλιά!!!
Σιγά μην συγκριθεί η VW με τοστιέρες που προσφάτως αποφάσισαν την χρήση μικρών Τούρμπο κινητήρων στην παραγωγή... Όλα αυτά όταν το TSI από το 2006 και μετά μεσουρανούσε παρόλα τα όποια προβλήματα. 9 χρόνια μετά!!!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Και έτρεξαν από κάτω κάποιοι να αδειάσουν τη χοληδόχο κύστη τους...

Ναι ρε παιδιά, χάλια ο κινητήρας του polo. Δεν πάει καθόλου. Άντε καλό μήνα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Και έτρεξαν από κάτω κάποιοι να αδειάσουν τη χοληδόχο κύστη τους...

Ναι ρε παιδιά, χάλια ο κινητήρας του polo. Δεν πάει καθόλου. Άντε καλό μήνα.

Ακόμα γελάω με τους γελοίους!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κανένας από αυτούς δεν ξέρει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου απλά μπορεί να κρίνει τα πάντα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχει καταντήσει κουραστικό αυτό με το autotriti.. Προσπαθεί να φανεί αμερόληπτο και αντικειμενικό κράζοντας απλά την VW για ένα "πρόβλημα" που ναι μεν έχει αναφερθεί, αλλά αυτοί το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο λες και το μοναδικό αμάξι του VAG Group είναι το Polo TDI 1,4 Bluemotion.. Εντωμεταξύ στα τελευταία σχετικά άρθρα για την VW μας λένε για την κάκιστη αξιοπιστία της, πόσο επηρεάστηκε από το Polo που "σβήνει στις χαμηλές" και την επίσημη απάντηση της VW Γερμανίας στο mail τους.. Τα σχόλια είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία που ο καθένας γράφει το μακρύ και το κοντό του, χωρίς καν να έχουν δει πως είναι το αυτοκίνητο, όχι να το έχουν οδηγήσει κιόλας.. Είχα διαφορετική άποψη για το autotriti αλλά το παραξήλωσαν το θέμα, και όσο το αναπαράγουμε και εδώ τόσες περισσότερες προβολές δίνουμε στο site τους..

Καλό μήνα και ένα μικρό βίντεο αφιερωμένο στο autotriti!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

...Βιβλικό οδηγιών χρήσης Polo,σελ 329...

 

Σωστός . . . . .  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:

 

Έτσι Διαβάζουμε το βιβλίο κατασκευαστή. . . . . . 

 

ΔΕΝ το παίζουμε έξυπνοι χωρίς να ξέρουμε τι μας γίνεται. . . . . . . 

 

 

:bling:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι, σωστά...

μονο που το "δεν λειτουργεί ομαλα" απλά δεν υφίσταται γιατι έχει ήδη σβήσει χωρίς προειδοπόιηση

και... κσνείς δεν κάνει τον έξυπνο εκτός απο εσένα. εχεις αυτό το μοντελο για το οποίο μιλάμε; πολο πετρελαιο 90 άλογα 2014;

κουβέντα κανουμε να δούμε αν κιαλλοι το βρίσκουν αυτό το θέμα ενοχλητικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1)αν εννοείς χωρις ´´προειδοποίηση´´ οτι ακούς τον κινητήρα να πεθαίνει,και οτι σου λέει να κατεβάσεις η ενδειξη τότε ναι άλλη προειδοποίηση δεν εχει !

2)αν πιστευεις οτι σου κανω τον έξυπνο επήδη προσπαθώ να τεκμηριώσω αυτα που λέω λογικά και δεν αναπαράγω μασημένες Αερολογίες άλλων ειναι προβλημα σου.

3)ειμαι κάτοχος του νέου polo diesel κλπ κλπ αλλιώς δεν θά´χε λόγο η αναφορά μου εδώ μεσα.

4)δεν εχω πρόθεση ούτε να πείσω ούτε να θίξω ούτε να πω εξυπνάδες εδώ μεσα.Την γνώμη μου λέω!

Απλά κάποιοι θα πρέπει να μάθουν να αποδέχονται οτι υπάρχει κ η αντίθετη άποψη!

Για μένα κλείνει το θέμα εδώ,

Πάντα φιλικά!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1)αν εννοείς χωρις ´´προειδοποίηση´´ οτι ακούς τον κινητήρα να πεθαίνει,και οτι σου λέει να κατεβάσεις η ενδειξη τότε ναι άλλη προειδοποίηση δεν εχει !

2)αν πιστευεις οτι σου κανω τον έξυπνο επήδη προσπαθώ να τεκμηριώσω αυτα που λέω λογικά και δεν αναπαράγω μασημένες Αερολογίες άλλων ειναι προβλημα σου.

3)ειμαι κάτοχος του νέου polo diesel κλπ κλπ αλλιώς δεν θά´χε λόγο η αναφορά μου εδώ μεσα.

4)δεν εχω πρόθεση ούτε να πείσω ούτε να θίξω ούτε να πω εξυπνάδες εδώ μεσα.Την γνώμη μου λέω!

Απλά κάποιοι θα πρέπει να μάθουν να αποδέχονται οτι υπάρχει κ η αντίθετη άποψη!

Για μένα κλείνει το θέμα εδώ,

Πάντα φιλικά!

 

Δεν μπορει να λες τοσα πραγματα περι γνωμες, αντιθετη αποψη και αποδοχη και μετα να καταληγεις οτι "για μενα το θεμα κλεινει εδω"...

Ειναι απλα αστειο!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί αρπαζόμαστε . . . . 

Όσοι πήραν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχουν παράπονο ας περιμένουν να δουν τι μέλι γενέσθαι με το θέμα από πλευράς VW και θα λυθεί το θέμα. . .. Δεν θέλω να πιστεύω πως μια τόσο μεγάλη εταιρία αν υπάρχει πρόβλημα θα το αφήσει να υπάρχει. 

 

Τώρα πέρα από την πλάκα δεν σας κάνει εντύπωση που τόσο καιρό δεν έχει αναφέρει κανείς άλλος (στον τύπο και στο διαδίκτυο) για το συγκεκριμένο θέμα. . . . ? Δεν σας κάνει εντύπωση που συγκεκριμένο περιοδικό-ιστότοπος τσιγκλάει πολύ το Group Vag και ιδιαιτέρα την VW. 

 

Πάντως και νέος κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ,γνωστός μου, επίσης δεν καταλαβαίνει κάτι ανάλογο. Μόνο που όταν πάει να σβήσει (κάνοντας το επίτηδες) κάποιες φορές το κάνει χωρίς να κλωτσάει. . .  Περίμενε να κάνει σαν το δικό μου....... Αυτό ίσως κάποιοι να το θεωρούν ''προειδοποίηση''.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και εμένα μου φάνηκε περίεργο ότι δεν βρήκα καμμία αναφορά σε ξένο site/forum/blog για το συγκεκριμένο θέμα.

Αυτό αν συνδυαστεί με τη "έρευνα" για τα προβλήματα της οποίας το δείγμα μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει σε οποιονδήποτε έχει βασικές γνώσεις στατιστικής ανάλυσης οδηγεί σε περίεργα συμπεράσματα.

Anyway εύχομαι σε όσους έχουν όντως θέμα να βρεθεί λύση.

Edited by AvatarX
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.