Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

Ναι παιδιά, για φέτος, όσοι είμαστε κάτω από τα 90 τη γλιτωσαμε!!

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.σήμερα που ήμουν αντιπροσωπια μου λένε θα σας κάνουμε κ μια αναβάθμιση λογισμικού.δεν μου έδωσαν χαρτί.είδα ότι άνοιξαν το καπό κ κάτι άλλαξαν.ξέρει κανείς που είναι αυτό το σωληνακη? Κάτι σκαλιζαν πίσω από το καπάκι της μηχανής κ προς την μπαταρία.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.σήμερα που ήμουν αντιπροσωπια μου λένε θα σας κάνουμε κ μια αναβάθμιση λογισμικού.δεν μου έδωσαν χαρτί.είδα ότι άνοιξαν το καπό κ κάτι άλλαξαν.ξέρει κανείς που είναι αυτό το σωληνακη? Κάτι σκαλιζαν πίσω από το καπάκι της μηχανής κ προς την μπαταρία.

Εμένα πάντως έκαναν περίπου 4 ώρες να το αλλάξουν, σήκωσαν το αυτοκίνητο και έβγαλαν τον καθρέφτη νομίζω για το αλλάξουν.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

παίδες, κι εγώ με πρόσφατα αγορασμένο Polo μοντέλο 15 1.4 tdi, μου εμφάνισε το γνωστό πρόβλημα να σβήνει σε χαμηλές στροφές. Κυρίως μου συμβαίνει με 2α σε πόλη. Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι είναι ενήμεροι για το πρόβλημα και ότι εδώ και 15 ημέρες περίπου έχει έρθει επίσημη οδηγία από VW για αντικατάσταση στα "προβληματικά" Polo: ημιαξόνιο, σετ συμπλέκτη, βολάν. Εγώ συγκεκριμένα θα το κάνω τον άλλο μήνα και ελπίζω να λυθούν τα θεματάκια. 

 

Edit: Εννοείται η αντικατάσταση θα γίνει χωρίς κόστος από την πλευρά μου

Edited by tzinaski
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Μόνο εμένα δεν έχουν ειδοποιήσει, αν και έχω το συγκεκριμένο πρόβλημα! Θα ξαναπάω συνεργείο να δω αν υπάρχει κάποια σχετική αναθεώρηση, δε γίνεται, νιώθω πως με παραμυθιάζουν.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εμένα δεν έχουν ειδοποιήσει, αν και έχω το συγκεκριμένο πρόβλημα! Θα ξαναπάω συνεργείο να δω αν υπάρχει κάποια σχετική αναθεώρηση, δε γίνεται, νιώθω πως με παραμυθιάζουν.

θα πας και θα τους πεις οτι εχει ερθει τεχνικη οδηγια για το μοντελο αυτο για το γνωστο προβλημα με τις χαμηλες στροφες και το σβησιμο.απαιτησε να σου παραγγειλουν τα ανταλλακτικα και να πας να σου τα αλλαξουν.πες οτι μιλησες καο με την κεντρικη αντιπροσωπεια και σου ειπαν να πας στην τοπικη σου αντιπροσωπεια για τα περαιτερω.εγω ετσι εκανα.πετα τους οτι τα ανταλλακτικα ειναι αυτα τα εξεις δλδ δισκοπλατο,βολαν,ημιαξονιο για να δειξεις οτι ξερεις τι γινεται μπας και παρουν τα χαμπαρια τους.αμα περιμενεις να σε παρουν τηλ ξεχνα το δεν προκειται ποτε να σε παρουν!!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μόνο εμένα δεν έχουν ειδοποιήσει, αν και έχω το συγκεκριμένο πρόβλημα! Θα ξαναπάω συνεργείο να δω αν υπάρχει κάποια σχετική αναθεώρηση, δε γίνεται, νιώθω πως με παραμυθιάζουν.

Απ τα λεγόμενα του φίλου, νομίζω πως έχει πάει στην αντιπροσωπεία έχει μιλήσει με την Kosmocar αλλα ενώ το αυτοκινητο του έχει πρόβλημα, αυτοι βάση αριθμού πλαισίου του λενε οτι δεν υπάρχει ανάκληση για το συγκεκριμένο αυτοκινητο, δεν έχει βγει δλδ ανάκληση και απλά περιμένει να τον καλέσουν για να του το πουν.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ!

 

Όποιος έχει επισκεφθεί πρόσφατα την ιστοσελίδα της Ελληνικής VW.gr θα διαπιστώσει ότι στον δημοσιευμένο τιμοκατάλογο για όλα τα μοντέλα δεν υπάρχει πλέον η ντίζελ έκδοση του POLO, εκτός φυσικά ότι δεν αναγράφονται πιά οι τιμές ρύπων και κατανάλωσης για κανένα αυτοκίνητο της εταιρείας, ο τιμοκατάλογος είναι εδώ

 

Περαιτέρω πληροφορούμαι από ξένο δημοσίευμα εδώ ότι η Γερμανική εφημερίδα Bild ισχυρίζεται ότι το νέο POLO ντίζελ αποσύρθηκε από την εταιρεία από όλες τις αγορές γιατί η κατανάλωσή του σε καύσιμο είναι τελείως έξω από τις προδιαγραφές που διαφημίζονται από την VW, αν και η ίδια η εταιρεία προβάλει σαν δικαιολογία ότι υπήρχε "μειωμένο" ενδιαφέρον αγοράς για αυτό και το απέσυρε!

 

Προσωπικά έχω επισκεφτεί δύο φορές το σέρβις της VW, πέρα από το πρόβλημα με την δευτέρα που έσβηνε ο κινητήρας το οποίο διορθώθηκε, για να διαμαρτυρηθώ ότι η κατανάλωση του αυτοκινήτου μου είναι κατά μέσο όρο πάνω από 6.5 λίτρα τα εκατό, τιμή που δεν έχει καμία σχέση με αυτά που διαφήμιζαν στα προσπέκτους και τις επίσημες προδιαγραφές.

 

Συγκεκριμένα με γεμάτο ντεπόζιτο των 45 λίτρων δεν κατάφερα ποτέ να βγάλω πάνω από 650 χιλιόμετρα όσο προσεκτικά και να οδηγούσα, όταν παρόμοια αυτοκίνητα όπως το Peugot και το Citroen βγάζουν χαλαρά 800-950 χιλιόμετρα το ντεπόζιτο, ίδιας χωρητικότητας των 46 λίτρων, όντας πραγματικά πολύ κοντά στις προδιαγραφές τους.

 

Παρακαλείται όποιος φίλος μπορεί και γνωρίζει την Γερμανική να προσπαθήσει να βρεί το άρθρο αυτό της Bild και να το κοινοποιήσει στους υπόλοιπους, γιατί η κοροϊδία που έχουμε φάει από την VW έχει υπερβεί κατά πολύ τα συνηθισμένα και τους αξίζει μία συλλογική αγωγή για εσκεμμένη και δόλια εξαπάτηση του καταναλωτή, με αποτέλεσμα να πληρώνουμε πολύ παραπάνω από την τσέπη μας τις ψευτιές της εταιρείας.

Edited by hipath
Link to comment
Share on other sites

τι λες ρε αδερφε εγω με 40λιτρα βγαζω πανω απο 800χλμ μικτα.αν παω μονο εκτος πολης πανω απο 1000χλμ.το να αποσυρει μια εταιρια ενα προιον μονο αν εχει πραγματικα προβλημα ασφαλειας.μαλλον δρν πολυ ευσταθει το αρθρο που ειδες ή αυτα που σου ειπαν

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ!

 

Όποιος έχει επισκεφθεί πρόσφατα την ιστοσελίδα της Ελληνικής VW.gr θα διαπιστώσει ότι στον δημοσιευμένο τιμοκατάλογο για όλα τα μοντέλα δεν υπάρχει πλέον η ντίζελ έκδοση του POLO, εκτός φυσικά ότι δεν αναγράφονται πιά οι τιμές ρύπων και κατανάλωσης για κανένα αυτοκίνητο της εταιρείας, ο τιμοκατάλογος είναι εδώ

 

Περαιτέρω πληροφορούμαι από ξένο δημοσίευμα εδώ ότι η Γερμανική εφημερίδα Bild ισχυρίζεται ότι το νέο POLO ντίζελ αποσύρθηκε από την εταιρεία από όλες τις αγορές γιατί η κατανάλωσή του σε καύσιμο είναι τελείως έξω από τις προδιαγραφές που διαφημίζονται από την VW, αν και η ίδια η εταιρεία προβάλει σαν δικαιολογία ότι υπήρχε "μειωμένο" ενδιαφέρον αγοράς για αυτό και το απέσυρε!

 

Προσωπικά έχω επισκεφτεί δύο φορές το σέρβις της VW, πέρα από το πρόβλημα με την δευτέρα που έσβηνε ο κινητήρας το οποίο διορθώθηκε, για να διαμαρτυρηθώ ότι η κατανάλωση του αυτοκινήτου μου είναι κατά μέσο όρο πάνω από 6.5 λίτρα τα εκατό, τιμή που δεν έχει καμία σχέση με αυτά που διαφήμιζαν στα προσπέκτους και τις επίσημες προδιαγραφές.

 

Συγκεκριμένα με γεμάτο ντεπόζιτο των 45 λίτρων δεν κατάφερα ποτέ να βγάλω πάνω από 650 χιλιόμετρα όσο προσεκτικά και να οδηγούσα, όταν παρόμοια αυτοκίνητα όπως το Peugot και το Citroen βγάζουν χαλαρά 800-950 χιλιόμετρα το ντεπόζιτο, ίδιας χωρητικότητας των 46 λίτρων, όντας πραγματικά πολύ κοντά στις προδιαγραφές τους.

 

Παρακαλείται όποιος φίλος μπορεί και γνωρίζει την Γερμανική να προσπαθήσει να βρεί το άρθρο αυτό της Bild και να το κοινοποιήσει στους υπόλοιπους, γιατί η κοροϊδία που έχουμε φάει από την VW έχει υπερβεί κατά πολύ τα συνηθισμένα και τους αξίζει μία συλλογική αγωγή για εσκεμμένη και δόλια εξαπάτηση του καταναλωτή, με αποτέλεσμα να πληρώνουμε πολύ παραπάνω από την τσέπη μας τις ψευτιές της εταιρείας.

Μάλλον και κάτι άλλο θα πηγαίνει στραβά στο πόλο σου γιατί και εγώ ,όπως και άλλοι έχω βγάλει σε ταξίδι εθνική με ταχύτητες 100-110κμ με γεμάτο ρεζερβουάρ + θάλαμο διαστολής 3 φορές από 1240χμ 1270χμ και 1310χμ σε αντίστοιχα ταξίδια. (polo 1.4 tdi bmt 90 με αλλαγμένο βολάν)) 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί όπως λέτε να έχει πρόβημα το συγκεριμένο δικό μου αυτοκίνητο, το γεγονός όμως παραμένει ότι η VW απέσυρε το συγκεκριμένο μοντέλο από όλες τις αγορές, δεν πωλείται πλέον πουθενά και σε καμμία αγορά. Η εφημερίδα Bild, της οποία το άρθρο βρήκα στο web αφού πήρωσα συνδρομή, ισχυρίζεται ότι το νέο POLO TDI BM αποσύρθηκε από την εταιρεία λόγω του ότι εμφανίζει αυξημένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου τελείως δυσανάλογες με τις διαφημίσεις της εταιρείας και τις προδιαγραφές που δημοσίευε στα προσπέκτους.

 

Το αυτοκινητάκι μας λοιπόν αποσύρθηκε παντελώς από όλες τις αγορές, και συγκεκριμένα η Bild αναφέρει ότι δώθηκαν ιδιαίτερες οδηγίες από την VW σε όλους τους μεταπωλητές και τις αντιπροσωπίες να μην ενημερώνουν τους ιδιοκτήτες με κανένα τρόπο και να θάψουν το θέμα!

 

Εσείς γιατί νομίζετε ότι γίναναν όλα αυτά? γιατί αποσύρθηκε ένα αυτοκίνητο δια παντός από όλες τις αγορές του πλανήτη μόλις ένα χρόνο και κάτι από την εμφάνισή του?

Edited by hipath
Link to comment
Share on other sites

Θα πάω στην αντιπροσωπεία να δω τι ακριβώς πουλιέται τώρα και τι όχι από πόλο και θα επανέλθω να ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Το ένα κτύπημα μετά το άλλο.

Κατ' αρχάς για τη κατανάλωση: για να είναι εύκολη η σύγκριση με τα λεγόμενα της εταιρείας, καλό είναι τα νούμερα να είναι συμβατά. Η εταιρεία ισχυρίζεται κατανάλωση 4,3 λ /100 χμ μεικτό κύκλο. Αυτό σημαίνει περίπου 1300 χμ με γεμάτο ντεπόζιτο 45 λίτρων. Εγώ οδηγώ πολύ συντηρητικά, και κυρίως εκτός πόλης, δεν καταφέρνω να ξεπεράσω τα 1000. Άρα τα λεγόμενα της εταιρείας είναι πολύ έξω. ΟΜΩΣ, αν κοιτάξει κάποιος προσεκτικά τα προσπέκτους θα δει ότι τα νούμερα αυτά δεν είναι απόλυτα, αλλά χρησιμοποιούνται μόνο για σύγκριση μεταξύ διαφορετικών μοντέλων.  Αν δεν κάνω λάθος είναι αποτέλεσμα εργαστηριακών δοκιμών σε συγκεκριμένες συνθήκες προσομοίωσης. Τρέχα γύρευε δηλαδή. Σε κάθε περίπτωση, αν τα νούμερα είναι τόσο έξω κάτι δε πάει καλά.

Βέβαια το ζήτημα ότι η εταιρεία σταμάτησε τη παραγωγή του είναι πιο σοβαρό και καλό θα είναι να παρακολουθήσουμε τι θα κάνουν και στον υπόλοιπο κόσμο, και να πράξουμε ανάλογα. 

Link to comment
Share on other sites

Θα πάω στην αντιπροσωπεία να δω τι ακριβώς πουλιέται τώρα και τι όχι από πόλο και θα επανέλθω να ενημερώσω.

 

δεχ χρειάζεται να πας αντιπροσωπία να ρωτήσεις, απλά κοίτα τον επίσημο τιμοκατάλογο της ΚΑΡΕΝΤΑ που έχω αναφέρει πιό πάνω, θα τον βρεις στο http://www.volkswagen.gr/content/medialib/vwd4/gr/pricelists-and-model-guides/vw-pc-pricelist-20151103-for-site-pdf/_jcr_content/renditions/rendition.file/vw-pc-pricelist-20151103-for-site.pdf το αυτοκίνητο δεν πωλείται πλέον, κανένα ντίζελ στην γκάμα του Polo

 

επίσης αν έχεις συνδρομή στην Bild θα διαβάσεις σε αυτό το link:

 

http://www.bild.de/bild-plus/geld/wirtschaft/martin-winterkorn/zog-oeko-polo-heimlich-aus-dem-verkehr-43589704,var=a.bild.html

 

ότι το αυτοκίνητο το απέσυρε "μυστικά" η VW από τις διεθνείς αγορές λόγω προβλημάτων στην κατανάλωση και τους ρύπους.

Edited by hipath
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια στο pdf εχει κανονικα το polo tdi στην 4η σελιδα για κοιταξτε καλυτερα και μην λετε ανακριβειες

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια στο pdf εχει κανονικα το polo tdi στην 4η σελιδα για κοιταξτε καλυτερα και μην λετε ανακριβειες

 

έχεις δίκαιο, σταμάτησα να διαβάζω στις πρώτες σελίδες όπου αναφερόταν τα POLO και μόνο βενζινοκίνητα, στον παλιό κατάλογο είχε όλα τα μοντέλα βενζίνη και ντήζελ στην ίδια σελίδα, οπότε εκ παραδρομής σταμάτησα να διαβάζω εκεί.

 

όμως το Γερμανικό site της BILD επιμένει ότι το αυτοκίνητο έχει αποσυρθεί από τις αγορές, και προφανώς ότι πωλείται πλέον θα είναι από το stock της εταιρείας μέχρι να εξαντληθούν τα αποθέματα.

Link to comment
Share on other sites

μονο αμα υπαρχει επισημη ενημερωση απο την μαμα vw θα ειναι κατι επισημο.ολα τα αλλα θα εισαι παπατζες.ενταξει ειναι γυρω στο 15% παραπανω αλλα ποια εταιρια πετυχαινει τα νουμερα;καμια αφου ολες "κλεβουν" στα τεστ των εργαστηριων.corsa tdi λεει το 3.4 μεικτο και πιανει κοντα στα 5 μεικτο.renault clio tdi κοντα στα 5 και αυτο.καμια εταιρια δεν πιανει τα νουμερα που ανακοινωνει.τα πιο ρεαλιστικα ειναι τα ιταλικα οσο και αν σας φενεται περιεργο.

γι αυτο εξεταζει η Ε.Ε αλλαγη στο πως θα μετρανε την καταναλωση.λενε οτι θα γινεται στον δρομο κανονικα.ειδωμεν

Link to comment
Share on other sites

μονο αμα υπαρχει επισημη ενημερωση απο την μαμα vw θα ειναι κατι επισημο.ολα τα αλλα θα εισαι παπατζες.ενταξει ειναι γυρω στο 15% παραπανω αλλα ποια εταιρια πετυχαινει τα νουμερα;καμια αφου ολες "κλεβουν" στα τεστ των εργαστηριων.corsa tdi λεει το 3.4 μεικτο και πιανει κοντα στα 5 μεικτο.renault clio tdi κοντα στα 5 και αυτο.καμια εταιρια δεν πιανει τα νουμερα που ανακοινωνει.τα πιο ρεαλιστικα ειναι τα ιταλικα οσο και αν σας φενεται περιεργο.

γι αυτο εξεταζει η Ε.Ε αλλαγη στο πως θα μετρανε την καταναλωση.λενε οτι θα γινεται στον δρομο κανονικα.ειδωμεν

Αυτό που λεει ο Βασίλης ειναι αλήθεια, καμια εταιρία δεν πέφτει μέσα στα νούμερα που δίνει από το εργαστήριο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by sokratis91
Link to comment
Share on other sites

H μικτή κατανάλωση είναι εντελώς υποκειμενική και φυσικά μη μετρήσιμη, αναφέρεται απλά για να έχει μια μια εικόνα ο καταναλωτής.( δηλαδή τι θα πει μικτό? μέσα στη πόλη υπάρχουν μέσες ωριαίες με 50χμ την ώρα αλλά και με 3χμ!!! την ώρα)

Τη μέτρηση ταξιδιού όμως μπορεί να την κάνει ο καθένας μας και θα είναι 100% αντικειμενική.

Εγώ προσωπικά και πιστεύω και άλλοι, έχω κάνει αρκετά ταξίδια 500+ χμ με μέση κατανάλωση εύκολα κάτω από 3.5 λίτρα ανά 100. (σωστές πιέσεις στα λάστιχα, πετρέλαιο της προκοπής (μόνο εταιρικά πρατήρια μακριά από ιδιώτες) ελαφρύ πόδι κλπ). 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

To θέμα είναι αυτό που έχω αρχίσει να αναφέρω & εδώ:

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=60571&hl=

 

Πλέον όχι μόνο άλλαξαν τον κατάλογο των τεχνικών χαρακτηριστικών όπως είχα επισημάνει, αλλά τον εξαφάνισαν & για το Polo!!!

Κάτι δεν πάει καλά, κάτι δεν πάει καθόλου καλά παιδιά.

 

Υ.Γ.: από κατανάλωση είμαι στα ίδια περίπου με αυτά που αναφέρουν οι περισσότεροι εκτός πόλης, μέσα στην πόλη είναι σχετικά αυξημένη η κατανάλωσή μου, εννοώντας πως είμαι μακριά από τα εργοστασιακά νούμερα.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Φίλε @Vassilis63 και οι δύο τιμές υποκειμενικές είναι, απλά το ταξίδι είναι λιγότερο υποκειμενικό από τη πόλη και το μικτό. Εξ άλλου και συ ο ίδιος ανέφερες στη παρένθεση μία σειρά από αστάθμητους, υποκειμενικούς παράγοντες με κυριότερο αυτόν του "ελαφρού ποδιού". Σε κάθε περίπτωση η VW δίνει 3,1 λίτρα/100.

Είναι ξεκάθαρα παραπλανητικά τα νούμερα, όχι μόνον της VW, και πρέπει να τροποποιηθεί η μέθοδος με την οποία δίνουν τα νούμερα.

Link to comment
Share on other sites

μα λογικο ειναι να αλλαξουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα αφου τα νεα μοντελα εχουν αλλο δισκοπλατο βολαν ημιαξονιο που ισως αυτα ανεβαζουν την καταναλωση και τα co2 οποτε ως προς τι η απορια;

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

μα λογικο ειναι να αλλαξουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα αφου τα νεα μοντελα εχουν αλλο δισκοπλατο βολαν ημιαξονιο που ισως αυτα ανεβαζουν την καταναλωση και τα co2 οποτε ως προς τι η απορια;

 

Δεν νομίζω ότι η στάση και αντιμετώπιση του θέματος είναι τόσο ξεκάθαρη από μέρους της VW.

Μία εμφανίζουν αναθεωρημένο κατάλογο, μία τον εξαφανίζουν.

Δεν κάνουν, ως οφείλουν, ανάκληση, επίσημη & σοβαρή.

Προσπαθούν παράλληλα να αποκρύψουν το θέμα.

Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μοντέλα που "ακολουθούν" τον προηγούμενο κατάλογο χαρακτηριστικών και έχουν πρόβλημα, δεν έχουν υποστεί αλλαγές σε βολάν κλπ. (είμαι & γω μέσα σε αυτούς).

Πάνω σε όλα αυτά είναι οι απορίες μου Βασίλη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.