Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

Αγαπητοί καλήμερα, Καλά Χριστούγεννα.

 

Αγόρασα πριν 12 περίπου μήνες το Polo 1.4TDI 75HP

Έσβηνε όντως με χαμηλές στροφές και κυρίως με 2α ταχύτητα.

Ο πωλητής κατά το καλοκαίρι που το ανάφερα (και με δεδομένη την αναταραχή στα φόρουμ και σε site περιοδικού) δεν αποδεχόταν πρόβλημα του οχήματος.

Έμαθα όλο το χρόνο να το ξεπερνάω "καρφώνοντας" πρώτη και πατώντας γκάζι, σε στροφούλες και κάθετες διασταυρώσεις στον αστικό ιστό.

Στο πρώτο service στο τέλος Νοεμβρίου ο τεχνικός υπεύθυνος με το που το ανέφερα (πιο πολύ για να κάνω κουβέντα παρά ότι περίμενα κάτι) μου πρότεινε να κλείσω ραντεβού για τις σχετικές αλλαγές (Βολάν- Συμπλέκτη - ημιαξόνιο).

Επιπλέον υποτίθεται ότι έγινε και αλλαγή στο λογισμικό

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

 

- Δεν σβήνει.

- Δεν φαίνεται τόσο δυνατό στις χαμηλές στροφές.

- Άλλου τύπου κραδασμοί (και πριν τις αλλαγές είχε μυστήριους κραδασμούς κατά την επιτάχυνση από 1200-1600 στροφές). Τώρα (μου) φαίνονται πιο απαλοί αλλά σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, αν όχι μόνιμοι και συνεχείς

- Πιθανότατα μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης, αλλά αυτό θέλει πιο ενδελεχή έλεγχο.

- Δεν παρατήρησα στις πόσες στροφές κρατάει το ρελαντί (θα επανέλθω). ---- >>> 800 στροφές σε στάση..

 

ΤΙ ΕΙΧΑΜΕ? / ΤΙ ΧΑΣΑΜΕ?

 

Τα προβλήματα εκ γεννητής (-αν υπάρχει ορθογραφικό, ο φιλόλογος της φόρουμ να διορθώσει) μόνο βελτιώνονται, δεν εξαλείφονται._

 

Εν κατακλείδι ... η κατάσταση βελτιώθηκε. & αγαπητέ φίλε Σωκράτη (λίγο -πολύ) όλοι μπορούν να καταλάβουν την διαφορά diesel /βενζίνης. Το να καθίσεις σε 4-5 σύγχρονα diesel (hyundai - peugeot -renault - fiat) 1.2 - 1.4 - 1.6lt είναι ικανό να σε κάνει να κατανοήσεις την ιδιοτροπία / σφάλμα του 1.4 TDI Polo.

 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Edited by aldim
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Aldim καλωσήρθες στο forum.

Με γεμίζει ελπίδα το μηνυμα σου, μιας και πλησιάζει το 1ο μου σέρβις και δε μου εχουν αναγνωρίσει ούτε εμένα το προβλημα, αν και υπαρκτό.

Για να δούμε λοιπόν...

Link to comment
Share on other sites

εμενα πριν με το διπλης μαζας που σαν σκοπο εχει να μην αφηνει τους κραδασμους να περνανε συμφωνα τουλαχιστον με το οτι εχω διαβασει απο την luk,δεν ειχε καθολου κραδασμους το μοτερ ακομα και με τα απλα πετρελαια,πλεον ομως εχει με το απλο(θα δοκιμασω και με το καλο).οταν το πηρα ανοιξα το καπο και ειδα να κουνιεται το μοτερ και για καλη μου τυχη ακριβως διπλα ηταν ενα ιδιο χωρις να εχει αλλαγμενο το βολαν και η διαφορα ηταν αισθητη.

οταν το ειπα στον αρχιμηχανικο μου ειπε οτι ακριβως ειχα διαβασει οτι το διπλης μαζας εχει εσωτερικα του πολλα ελατηρια αποροφησεις κραδασμων και γι αυτο δεν ειχε.κατι τελευταιο το διπλης μαζας ειναι βαρυτερο ελαχιστα απο το μονης μαζας που μας εχουν βαλει πλεον.τεσπα οπως και να εχει το αμαξι εστω και με 1050 εγινε ανθρωπινο για οσους δεν το ηξεραν.εμενα μου φενεται μια η αλλη!!!αντε καλες γιορτες σε ολους

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το οτι κουνιέται ο κινητήρας το εχω παρατηρήσει κι εγω αλλα μόνο όταν το αυτοκινητο ειναι κρύο, όταν κανω βόλτα και ζεσταθεί σταματάει.

Τωρα για το οτι με ταχύτητα κρατάει ρελαντί στις 1050 περίπου ειναι κάτι που το δικό μου αυτοκινητο το κάνει χωρίς να εχω αλλάξει βολάν και γενικα δεν είχα πρόβλημα με τις χαμηλές στροφές απο την αρχή που το αγόρασα, απλά είχε αυτή την συμπεριφορά, απ όσο θυμάμαι έτσι συμπεριφέρεται και το polo με τον 1.6 tdi, απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο μετα την αλλαγή του βολάν ίσως να αλλάζει η συμπεριφορά του στις χαμηλές στροφές δεν ειναι πρόβλημα.

Θα συμφωνήσω με τον Βασίλη για την ποιότητα του καυσίμου και για τους κραδασμούς που λεει, ισχύει 100% και το εχω παρατηρήσει κι εγω.

Το αυτοκινητο μετα την αλλαγή του βολάν ειναι μια χαρά, μην τρώγεστε παιδιά.

Καλές γιορτές σε όλους !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι νομίζουν ότι αγόρασαν βενζινοκίνητο (αθόρυβο , χωρίς κραδασμούς) χωρίς να πληρώνουν τέλη και με τζάμπα καύσιμο. Δυστυχώς δεν είναι έτσι και όσοι καταθέτουν την εμπειρία τους να διευκρινίζουν αν έχουν οδηγήσει άλλο diesel ή η μόνη τους προηγούμενη εμπειρία είναι τα βενζινοκίνητα, για μα μην γράφουμε ότι νάνε και μπερδεύουμε και τους υπόλοιπους.

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

φιλε ξερω τι εστι ντιζελ,ξερω για τους κραδασμους,αυτο που ειπα ομως ειναι οτι ΠΡΙΝ αλλαξω βολαν ειχε σχεδον ελαχιστους κραδασμους ΤΩΡΑ εχει πολλους παραπανω.ναι εχω ξαναοδηγησει ντιζελ ειτε επαγγελματικο μπουρδελο εντελως αλλα και καθε μερα τζιπ mercedes,mercedes βανακι και vw 1.9tdi του στρατου οποτε απο κραδασμους ξερω οπως και απο λειτουργεια.τεσπα καλες γιορτες σε ολους!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, είμαι ένας ενδεχομένως νέος κάτοχος Diesel 1.4 90ps αλλά με τα προβλήματα που διαβάζω αγχώνομαι λίγο...

 

Θα ήθελα να γνωρίζω αν το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει διορθωθεί στα καινούρια μοντέλα καθώς αν εξακολουθεί να υφίσταται θα είναι πρόβλημα...

 

Επίσης η κατανάλωση απ'ότι διαβάζω είναι λίγο αυξημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

Γενικά πιστεύετε ότι αξίζει η αγορά του η θα απογοητευτώ???

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, είμαι ένας ενδεχομένως νέος κάτοχος Diesel 1.4 90ps αλλά με τα προβλήματα που διαβάζω αγχώνομαι λίγο...

 

Θα ήθελα να γνωρίζω αν το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει διορθωθεί στα καινούρια μοντέλα καθώς αν εξακολουθεί να υφίσταται θα είναι πρόβλημα...

 

Επίσης η κατανάλωση απ'ότι διαβάζω είναι λίγο αυξημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

Γενικά πιστεύετε ότι αξίζει η αγορά του η θα απογοητευτώ???

 

Χρόνια Πολλά,

 

Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου εδώ και 13 μήνες, και μετά από αυτά που έχω περάσει με το να μπαινοβγίνω στα συνεργεία δεν θα το αγόραζα αν είχα την επιλογή ξανά.

 

Πέρα από τα τεχνικό πρόβλημα του κινητήρα που έσβηνε στις χαμηλές στροφές, το οποίο επιλύθηκε με την αναβάθμιση που του έγινε στο βολάν, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει τα εξής, κατά την άποψή μου, σοβαρά μειονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα και με αυτό που περιμένει κανείς από ένα αμάξι που κοστίζει πάνω από 15,000 ευρώ.

 

- Το πιό σοβαρό θεματάκι, και ο κύριος λόγος που δεν θα το ξαναγόραζα, είναι η αυξημένη κατανάλωση μέσα στην πόλη και λιγότερο έξω. Το αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες καθημερινής οδήγησης  μέσα στην πόλη καίει χαλαρά πάνω από 6.8 λίτρα τα εκατό χιλιόμετρα, με μαλακό πόδι στο γκάζι και οδηγώντας όσο το δυνατόν πιό οικονομικά μπορείς. Σε μικτές διαδρομές μέσα στην πόλη, δεν πέφτει με τίποτε κάτω από 6.1 λίτρα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο στην καλύτερη είσαι στα 5.3 λίτρα. Καμμία σχέση λοιπόν με τα διαφημιζόμενα από την VW και επίσης καμμία σχέση με τον ανταγωνισμό που βγάζει πολύ κοντά στα πραγματικά χιλιόμετρα που διαφημίζει! Το λέω γιατί με γεμάτο τεπόζιτο και με μικτές διαδρομές δεν μπόρεσα ποτέ να βγάλω καλύτερα από 700 χιλιόμετρα, ενώ γνωστοί και φίλοι με παρόμοια αυτοκίνητα του ανταγωνισμού βγάζουν χαλαρά 900 και πάνω χιλιόμετρα.

 

- Θέμα δεύτερο, ο κινητήρας, ιδιαίτερα μετά την αναβάθμιση, είναι τραχύς στην αίσθηση και θορυβώδης, σαν να οδηγείς τρακτέρ! Καμμία σχέση με την ομαλότητα του τετρακύλινδρου όπως το Golf 1.6 TDI του οποίου είμαι επίσης κάτοχος και είναι ο λόγος που αγόρασα το Polo πιστεύοντας ότι η καλή εντύπωση που είχα αποκομίσει με το Golf θα ίσχυε και για το αυτοκίνητο αυτό. Με λίγα λόγια η αίσθηση και ο θόρυβος του κινητήρα του Polo σε κουράζει αφάνταστα στις διαδρομές, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη μιας και έξω δεν είναι τόσο ενοχλητικό το πρόβλημα.

 

- Θέμα τρίτο, ο κινητήρας δεν είναι καλά "δεμένος" με τις σχέσεις του κιβωτίου, με αποτέλεσμα να κουράζεις το μυαλό σου για το που πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα για να είναι ομαλή η ροή του αυτοκινήτου χωρίς "σκορτσαρίσματα"! Τις περισσότερες φορές δεν το πετυχαίνω, και το αυτοκίνητο σκορτσάρει εκνευριστικά και κουραστικά, και πάντα με μέτρο σύγκρισης το πολύ καλό Golf TDI που είναι πράγματι οδηγική απόλαυση!

 

- Θέμα τέταρτο, το αυτοκίνητο έχει σοβαρό πρόβλημα σταθερότητας σε πλάγιους ανέμους στον αυτοκινητόδρομο, με 4-5 μποφόρ ανέμους και με 120 χλμ το αυτοκίνητο κουνιέται δεξιά και αριστερά συνέχεια, κάνοντας την οδήγηση πολύ κουραστική. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα οφείλεται κυρίως στον συνδυασμό ζάντας/λάστιχο που έχει το συγκεκριμένο αμάξι, 14άρα ζάντα με στενό και ψηλό προφίλ λάστιχου που συντελεί στο να "παίζει" το αμάξι σαν αμορτισέρ δεξιά-αριστερά στις υψηλές ταχύτητες με αέρα, ίσως με 15άρες ζάντες και χαμηλότερο προφίλ να συμπεριφερόταν καλύτερα!

 

- Θέμα πέμπτο, τα λάστιχα, χείριστα! γλυστράνε σαν τι στο νερό, ακόμα και σε στεγνή άσφαλτο, υπερθερμαίνονται στις υψηλές πάνω από 100 χλμ ταχύτητες, σκληρά στην αίσθηση, κουραστικά στο ταξείδι, ότι το χειρότερο έχω ποτέ οδηγήσει! Θα τα άλλαζα αν είχα την οικονομική δυνατότητα, αλλά όπως είπα και παραπάνω αν δεν ανέβει κανείς στην διάμετρο της ζάντας θα κάνει μία τρύπα στο νερό γιατί το αυτοκίνητο θα εξακολουθήσει να παίζει στους πλάγιους ανέμους! Θα πρέπει λοιπόν να ξοδέψω πάνω από 800 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση για να λύσω ένα κατασκευαστικό πρόβλημα επιλογής του συγκεκριμένου ελαστικού και ζάντας!

 

- Θέμα έκτο, πολύ φτωχός εξοπλισμός στις βασικές εκδόσεις μέχρι τα δέκα πέντε κάτι χιλιάρικα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τελικά σου λείπουν κάποια αξεσουάρ που είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού, και η ποιότητα του αυτοκινήτου δεν είναι τέτοια που να υπερκαλύπτει τις ελλείψεις στον εξοπλισμό!

 

- Θέμα έβδομο, βαρέθηκα να με δουλεύει η VW! Ήμουν ο πρώτος που ανέφερα το θέμα του κινητήρα σε αυτό το σάιτ, είχα κάνει δύο επισκέψεις στο συνεργείο για το θέμα, και άλλα λόγια να αγαπιώμαστε! Δεν έγινε ποτέ επίσημη ανάκληση από την εταιρεία ως όφειλε για ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα, διαβάζοντας δεξιά και αριστερά ανακάλυψα ότι βγήκε τελικά αναβάθμιση! Επίσης έχω πάει στο συνεργείο άλλες δύο φορές για το θέμα της κατανάλωσης και μου λένε ότι δεν βρήκαν πρόβλημα τεχνικό, αν και με τον μετρητή του ίδιου του αυτοκινήτου εύκολα διαπιστώνουν ότι η κατανάλωση τουλάχιστον μέσα στην πόλη υπερβαίνει τα 6.8 λίτρα τα εκατό! Τι πρέπει να κάνω λοιπόν για να παραδεχθούν το πρόβλημα? Α, και δεν ανέφερα ότι το Golf 1.6 TDI καίει λιγότερα από το Polo μέσα στην πόλη, στα 6.2 λίτρα κατά μέσο όρο, αν και είναι βαρύτερο από το Polo και με μεγαλύτερο κινητήρα!

 

- Θέμα όγδοο και τελευταίο και ίσως το σημαντικότερο, από ότι διαβάζω στον διεθνή τύπο η VW έχει σιωπηλά καταργήσει το συγκεκριμένο μοντέλο με κινητήρα ντήζελ από όλες τις παγκόσμιες αγορές, η επίσημη δικαιολογία είναι ότι δεν υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον για την έκδοση ντήζελ, εγώ πιστεύω ότι το αυτοκίνητο έχει τόσα σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα, με το σημαντικότερο την αδικαιολόγητα αυξημένη κατανάλωση, που χαλάει την εικόνα της εταιρείας! Αν αληθεύει ότι καταργήθηκε το μοντέλο άντε μετά να βρείς μεταπωλητική αξία!

 

Ελπίζω να σε κάλυψα για τους λόγους που δεν θα ξαναγόραζα το συγκεκριμένο αμάξι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα η αλήθεια είναι ότι με τρομάζεις με αυτά που γράφεις... δηλαδή ούτε ανταγωνιστής να σουνα...

 

Η αλήθεια είναι ότι χθες σε μια κουβέντα με κολλητό που είχα μου πε ότι μια φίλη του είχε πάρει πέρσι το Polo το diesel και μου

ανέφερε το πρόβλημα με την κατηφόρα και το σβήσιμο και επίσης ότι είχε κατανάλωση 7lt/100 όπου με το που το άκουσα

είπα αποκλείεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο, γι αυτό και το έψαξα περισσότερο...

 

Βέβαια θα ήθελα να ακούσω και μια δεύτερη γνώμη αλλά δύσκολα με βλέπω να προβαίνω σε αγορά τελικά...

 

Καλή Χρονιά με υγεία παιδιά!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μένω Αθήνα έχω το Πολακι απ τον Μάιο του 15 και μέσα στην πόλη με περίπου 38-40 λίτρα πετρέλαιο μου βγάζει 850-900 χλμ καλά αν πιάσω και εθνική και κάνω κανένα ταξίδι μου βγάζει 1000+ άνετα. Τις καταναλώσεις που έχω εγώ στο πόλο φίλος μου με Ford fiesta 1.6 diesel δεν τις έχει δει ποτέ ούτε στα πιο τρελά του όνειρα, συγκεκριμένα μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι περίπου 4,5 λίτρα και σε εθνική πέφτει άνετα στα 3,5-3,6 λίτρα με σχετική συναίνεση από μέρους μου έχει πέσει και στα 3,3 λίτρα. Επειδή είναι τρικυλινδρος ο κινητήρας κάνει λίγο θόρυβο παραπάνω αλλα η καμπίνα έχει πολύ καλή ηχομονωση δεν είναι καθόλου θορυβωδης πραγματικά, τα 23 κιλά ροπής είναι αρκετά μερικές φορές στο πάτημα του γκαζιου νομίζεις πως έχει αυτοκινήτου μεγαλύτερου κυβισμού, επίσης το συνεργείο το έχω επισκεφτεί μόνο για το προβλεπομενο service δεν μου έχει δημιουργήσει κανέναν απολύτως πρόβλημα. Μετά από 9 μήνες συνύπαρξης με το Πολακι μπορώ να πάω πως είμαι 100% ικανοποιημενος και αν είχα ξανά την επιλογή πάλι το ίδιο αυτοκίνητο θα έπαιρνα.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by sokratis91
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ας πω και εγω την αποψη.αγορασα το αμαξι γεναρη του 15.το προβλημα με τις χαμηλες στροφες καιβτο σβησιμο το καταφερα να το δω μετα απο δοκιμη που εκανα και πραγματικα οπως εκανε το λυπηθηκα αλλα το εκανα εγω εσκεμενα.δεν μου εχει σβησει καμια φορα.αλλαξα το βολαν και δοκιμασα ξανα και ναι δεν εχει πλεον αυτο το θεμα αμα το πιεζες για να σβησει.

η καταναλωση μου ειναι στην εθνικη οπου και κινητε το αμαξι κυριως στα 3,5 πριν το βολαν και μετα την αλλαγη του χαλαρα κατω απο το 3.5 χωρις προσπαθεια(πριν επρεπε να κανεις αρκετη προσπαθεια ειναι γεγονος).σε ταξιδι καταφερα να δω και 2,9 αλλα με ταχυτητες 70-80χλμ.μεσα στην πολη εχω μεταξυ 4.5-5.4 που εχει να κανει καθαρα με την κινηση(μενω πατρα και εχει πολυ κινηση και οχι καθαρη ροη).αμα παω μονο εκτος πολης βγαζω πανω απο 1100χλμ με μεση ταχυτητα τα 90χλμ/ωρα.μικτο γυρω στα 850-900

εχω παει κανα 3αρι φορες συνεργειο αλλα για αναβαθμιση του εγκεφαλου των αεροσακων,για σερβις και για την αλλαγη του βολαν.

το αμαξι το πηρα 16000 με 15αρα αλουμινιου και εξοπλισμο πολυ καλο.ναι ειναι υπερεκτιμημενο δεν λεω.

τωρα οσο αφορα το αμα εχουν αποσυρει τον κινητηρα απο οσο εχω δει ειναι διαθεσιμος παγκοσμιος και μονο ενα περιοδικο ειχε δημοσιευμα για την υποτιθεμενη αποσυρση.

τωρα στον κινητηρα ειναι 3 κυλινδρος οποτε ΘΑ εχει κραδασμους σε σχεση με τον 1.6 ειδικα μετα την αλλαγη του βολαν διπλης μαζας που η δουλεια του ηταν να αποσβενει τους κραδασμους με μονης που επιτρεπει περισσοτερους κραδασμους.οσο αφορα το πως ακουγεται στην καμπινα εκει εχουν κανει καλη δουλεια(ηχομονωση) και δεν καταλαβαινεις πολλα.κορσα και κλιο που εχω μπει κανουν σαν τρακτερ στην κυριολεξια και ειναι και 4 κυλινδρα.

τα νεα πολο εχουν ηδη το βολαν μονης μαζας οποτε δεν χρειαζεται να ανησυχει καπιος νεος αγοραστης.

αυτα απο εμενα.καλες γιορτες και καλη χρονια να εχουμε με υγεια

Link to comment
Share on other sites

τι να σας πώ ρε παιδιά, μόνο εγώ έχω το πρόβλημα της υπερκατανάλωσης? έχω ρωτήσει και άλλον έναν ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου μοντέλου και αυτός τα ίδια μου λέει, με το ζόρι 700, 750 χιλιόμετρα στο γέμισμα αν κάνεις μικτές διαδρομές, το μέγιστο 600 αν κινείσαι μέσα στην πόλη μόνο.

 

φαίνεται ότι εσείς αγοράσατε άλλο μοντέλο, τι να πώ, να σας φέρω μάρτυρες στην αντιπροσωπεία για να πεισθούν ότι το δικό μου έχει κάποιο πρόβλημα και έχει υπερκατανάλωση!

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα απλά 5lt/100 με 7lt/100 είναι μέρα με νύχτα δηλαδή δεν γίνεται να οφείλεται σε κακή παρτίδα κάτι άλλο παίζει....

 

Η αλήθεια είναι ότι για μένα η αγορά του Polo είναι μονόδρομος επειδή έχει το καλύτερο χρηματοδοτικό αλλά μη μου βγει και μάπα και καίει 7ltr/100...

 

Ο θόρυβος άμα όντως είναι στα επίπεδα του clio με αφήνει αδιάφορο και εφόσον το πρόβλημα με το σβήσιμο έχει διορθωθεί ίσως το ξανασκεφτώ...

 

Πάντως η τιμή του είναι στα ίδια επίπεδα με clio,fiesta,corsa με ίδιο εξοπλισμό.

 

Το 208 οδήγησα πρόσφατα και εντυπωσιάστηκα αλλά σε τιμή ξεφεύγει 2000 παραπάνω από τα υπόλοιπα.

 

Πάντως είναι φοβερό το γεγονός ότι πριν 10 χρόνια η VW ήταν μίλια μπροστά από τον ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα και τώρα έχουμε φτάσει 

σε σημείο να σκεφτόμαστε να αγοράσουμε ένα Polo π.χ. μη μας βγει μάπα.

Link to comment
Share on other sites

Από την αρχή που το πήρες είχε αυτή την καταναλωση;

Μήπως έχεις πολύ βαρύ ποδι;

Μήπως βάζεις μάπα πετρέλαιο; και έχουν μπουκώνει τα μπεκ;

Πόσα χλμ είπαμε έχεις κανει;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή Χρονιά σε όλους.

 

Η επιλογή ενός αυτοκινήτου έχει αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια και γίνεται σε σύγκριση με ομοειδή αυτοκίνητα.

Όσον αφορά στη κατανάλωση, έχω γράψει και σε προηγούμενο post, είναι πολύ καλή, γύρω στα 4,5 λ/100 μικτά, κυρίως εθνική. Είναι προφανώς ψηλότερη από τη διαφημιζόμενη για 1.4 90 ΒΜΤ, αλλά είπαμε, αυτή είναι από προσομοίωση.

Όσον αφορά στα υπόλοιπα, αν εξαιρέσουμε το γνωστό θέμα, το οποίο εν πάσει περιπτώσει έλυσε, όπως έλυσε η VW, δεν έχω άλλα παράπονα. Θα μπορούσα να πω μάλιστα, ότι είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει (45 χρόνια τώρα). Βέβαια, ίσως είναι νωρίς για να πει κάποιος με σιγουριά ότι το αυτοκίνητο δε θα βγάλει "χοντρά" έξοδα στο μέλλον, αλλά μέχρι τώρα όλα ΟΚ. Είναι σίγουρα ένα αυτοκίνητο που αξίζει κάποιος να λάβει υπόψη του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Από θέμα κατανάλωσης και ηχομόνωσης, να πω και γω πως είμαι ικανοποιημένος, το έχω επισημάνει σε αρκετές αναρτήσεις μου στο forum.

Το θέμα είναι πως στις λεπτομέρειες φαίνεται η διαφορά.

Τις λεπτομέρειες που με έχουν ενοχλήσει στον ένα χρόνο που έχω στην κατοχή μου το αυτοκίνητο τις έχω επίσης επισημάνει και είμαι κατάτι απογοητευμένος εξαιτίας τους.

Επιπλέον λόγω δουλειάς και λόγω φιλικού περιβάλλοντος, έχω εμπειρίες από αντίστοιχης κατηγορίας diesel - Corsa, Fiesta & Yaris (& όταν λέω εμπειρίες, δεν εννοώ να τα οδηγήσω μία-δυο φορές).

Αν με ρωτούσες αν θα ξανάκανα τη συγκεκριμένη αγορά, η απάντησή μου θα ήταν αρνητική.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω μεινει ικανοποιημενος με το polo και παλι το ιδιο θα αγοραζα. Μετα την αλλαγη βολαν το αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει αλλαγη στην καταναλωση απλως αυτο που με εχει ενοχλησει υπερβολικα ειναι οι επιδοσεις και v power που εβαλα δεν παει βημα σε σχεση με πριν. Μου εχει τυχει να παω να προσπερασω σε εθνικη να κολλαω τερμα το γκαζι και να μην πηγαινει. Αλλα ποιοτικα και σε εμφανιση (αν και η εμφανιση ειναι υποκειμενικη) δεν πιστευω να βρεις καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Μετά την αλλαγή βολάν έχω δει και εγώ σε ταξίδι με 90χμ πολλές φορές πλέον την ένδειξη 2.9 λ/100 όπως έγραψε πιο πάνω ο vasilisRX8. 

Tώρα για να πούμε και κάτι άλλο θετικό για το αυτοκίνητο,  είναι η οδική συμπεριφορά του που κάποιος υποψήφιος αγοραστής πρέπει να λάβει σοβαρά υπ' όψη του.

Το αυτοκίνητο στρίβει καταπληκτικά (ιδανικό για κάποιον αρχάριο, συγχωρεί σχεδόν όλα τα λάθη). Η εξαιρετική αυτή συμπεριφορά δεν οφείλεται ούτε στη χαλαρή ανάρτηση ούτε στα αστεία λάστιχα αλλά στο τελευταίας γενιάς ESP σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό που λόγω της πολύ γρήγορης επεξεργασίας των πληροφοριών από τους αισθητήρες δίνουν αυτό το αποτέλεσμα. (η πολύ γρήγορη επεξεργασία φαίνεται και στη λειτουργία του ABS).

 

  Το αυτοκίνητο θα το αγόραζα πάλι για δύο λόγους, ο πρώτος είναι ότι είναι ένα ασφαλές αυτοκίνητο ιδανικό θα τόνιζα πάλι για το αρχάριο οδηγό και δεύτερος λόγος είναι ότι απλά το κόστος χρήσης είναι σχεδόν τίποτα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω μεινει ικανοποιημενος με το polo και παλι το ιδιο θα αγοραζα. Αλλα ποιοτικα  δεν πιστευω να βρεις καλυτερο.

Οταν λες οτι ειναι ποιοτικο τι εννοεις φιλε μου?

Οτι εχει ωραια πλαστικα,αυτο που βλεπεις με το ματι δηλ?

Οτι δεν τριζει?

Οτι δεν ακους τον αερα απο τα λαστιχα της πορτας μετα τα 100 χλμ/ωρα?

Οτι δεν εχεις θορυβο κυλισης?

 

Καποτε,οχι πολα χρονια πριν,ετυχε να λυσω τον πλαστικο καπλαμα πορτας απο ενα αμαξι με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ.

Για να μην λεω περιτα λογια και σας κουραζω,αυτο που ειδανε τα ματακια μου με εκανε να πω την φραση''καημενε Ελληνα που πετας τα λεφτουδακια σου''!!!!!

 

Αισχος και κορο'ι'δια,απατη μεγαλη.

 

Αμαξι μοντελο του 1990 ειχε καλητερα πλαστικα....τιποτα αλλο δεν λεω,απλα να ξερετε οτι πλεον μας πασαρουνε μεγαλες σαβουρες τυλιγμενες σε ονοματα βαρια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετά την αλλαγή βολάν έχω δει και εγώ σε ταξίδι με 90χμ πολλές φορές πλέον την ένδειξη 2.9 λ/100 όπως έγραψε πιο πάνω ο vasilisRX8. 

0218.jpg

how to do a screenshot on a pc

 

Με 6η ταχυτητα και  cruise control σταθερα σε ευθεια καιει 4lt.

 

Το αμαξι ειναι Hyundai i30 1,4crdi (90ps) ντιζελακι μοντελο 2014 και βαρος 1.340 κιλα με καυσιμο 5 λιτρα μονο.

 

Με 5η και 75-80 χλμ παει στα 3λιτρα/100χλμ.

Αν περασεις τα 150 βλεπεις ανετα 7,5-8 λιτρα στα 100.

 

Στα λιγα χλμ και λιγες στροφες ειναι οικονομικα αυτα τα μικρα κυβικα.Μεχρι εκει ομως γιατι αν παμε στην εθνικη και ανεβασουμε πανω απο τα 140 χλμ καλητερα να εχουμε 14αρι τουρμπακι βενζινα πιο λιγο θα καψει.

Edited by takisbrax
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αδερφε, εχω την την highline εκδοση και εχω μπει και στις αντιστοιχες του fiesta και του yaris...αμα θες να κανουμε συγκριση για αυτη την κατηγορια σε θεμα ποιοτητας εσωτερικου και εχεις μπει σε καλυτερο πες το.

Οταν λες οτι ειναι ποιοτικο τι εννοεις φιλε μου?

Οτι εχει ωραια πλαστικα,αυτο που βλεπεις με το ματι δηλ?

Οτι δεν τριζει?

Οτι δεν ακους τον αερα απο τα λαστιχα της πορτας μετα τα 100 χλμ/ωρα?

Οτι δεν εχεις θορυβο κυλισης?

Καποτε,οχι πολα χρονια πριν,ετυχε να λυσω τον πλαστικο καπλαμα πορτας απο ενα αμαξι με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ.

Για να μην λεω περιτα λογια και σας κουραζω,αυτο που ειδανε τα ματακια μου με εκανε να πω την φραση''καημενε Ελληνα που πετας τα λεφτουδακια σου''!!!!!

Αισχος και κορο'ι'δια,απατη μεγαλη.

Αμαξι μοντελο του 1990 ειχε καλητερα πλαστικα....τιποτα αλλο δεν λεω,απλα να ξερετε οτι πλεον μας πασαρουνε μεγαλες σαβουρες τυλιγμενες σε ονοματα βαρια.

Link to comment
Share on other sites

0218.jpg

how to do a screenshot on a pc

Με 6η ταχυτητα και cruise control σταθερα σε ευθεια καιει 4lt.

Το αμαξι ειναι Hyundai i30 1,4crdi (90ps) ντιζελακι μοντελο 2014 και βαρος 1.340 κιλα με καυσιμο 5 λιτρα μονο.

Με 5η και 75-80 χλμ παει στα 3λιτρα/100χλμ.

Αν περασεις τα 150 βλεπεις ανετα 7,5-8 λιτρα στα 100.

Στα λιγα χλμ και λιγες στροφες ειναι οικονομικα αυτα τα μικρα κυβικα.Μεχρι εκει ομως γιατι αν παμε στην εθνικη και ανεβασουμε πανω απο τα 140 χλμ καλητερα να εχουμε 14αρι τουρμπακι βενζινα πιο λιγο θα καψει.

Εγώ με 140-150 χλμ σε εθνική, συγκεκριμένα Αθηνών - Λαμίας πάνω από 4,4λ δεν έχω δει ποτέ. Και μιλάω για σταθερή ταχύτητα 140 -150 όχι ανεβοκατεβασματα!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αδερφε, εχω την την highline εκδοση και εχω μπει και στις αντιστοιχες του fiesta και του yaris...αμα θες να κανουμε συγκριση για αυτη την κατηγορια σε θεμα ποιοτητας εσωτερικου και εχεις μπει σε καλυτερο πες το.

Δεν προσπαθω να σε πεισω οτι δεν ειναι ποιοτικο,

Απλα ρωτησα με ποια κριτηρια αποφασησες οτι ειναι ποιοτικο.

 

Και επαναλαμβανω....το σχημα των πλαστικων?

Η ανυπαρξια τριγμων στην λαμπινα?

Κατι αλλο?

 

Δεν προσπαθω να ερθω σε ριξη μαζι σου.Απλα θελω να δω πως σκεφτεται καποιος υποψηφιος αγοραστης ενος αυτοκινητου,για το οποιο οι γνωμες ειναι πολλες και διαφορετικες.Μην ξεχναμε οτι δεν ειναι και λιγοι αυτοι που το αγορασανε και μετα ειπανε οτι δωσανε πολλα λεφτα για μια ποιοτητα που τελικα δεν ειναι και τοσο μεγαλη.

 

Στο φιεστα εχω μπει μεσα και ναι εχεις δικιο,ειναι χαλια για τα λεφτα που κοστιζει.Στο νεο yaris παλι εψαχνα να βρω ελατωμα και τελικα του εβγαλα το καπελο.

 

Αν πουμε για το αουτντι Α1 εκει παω πασω.το αμαξι αν και πανακριβο ειναι 2-3 κατηγοριες επανω.

Εγώ με 140-150 χλμ σε εθνική, συγκεκριμένα Αθηνών - Λαμίας πάνω από 4,4λ δεν έχω δει ποτέ. Και μιλάω για σταθερή ταχύτητα 140 -150 όχι ανεβοκατεβασματα!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

στα 110 εχει 5 λιτρα ,θα μου πεις ειναι και πιο μεγαλο αμαξι,αλλα να εχεις 4,4 λιτρα με 150 χλμ ειναι τελειο,εκτος και αν δεν το προσεξες καλα γιατι κολιτος μου με κορσα στα 150 εχει 6,5+ , και  ξαδερφος μου με yaris στα 140 εχει 6,2 .

Αγαπητοί καλήμερα, Καλά Χριστούγεννα.

 

Αγόρασα πριν 12 περίπου μήνες το Polo 1.4TDI 75HP

Έσβηνε όντως με χαμηλές στροφές και κυρίως με 2α ταχύτητα.

Ο πωλητής κατά το καλοκαίρι που το ανάφερα (και με δεδομένη την αναταραχή στα φόρουμ και σε site περιοδικού) δεν αποδεχόταν πρόβλημα του οχήματος.

Έμαθα όλο το χρόνο να το ξεπερνάω "καρφώνοντας" πρώτη και πατώντας γκάζι, σε στροφούλες και κάθετες διασταυρώσεις στον αστικό ιστό.

http://www.autogreeknews.gr/volkswagen-dokimes/5279-dokimi-neo-volkswagen-polo-dizel-1-4-tdi-90ps-bmt

 

Εδω γραφουνε για πορομοιο προβλημα και οτι θελει το λογισμικο του start-stop επαναρυθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αγαπητοί, είναι κριτήριο το πόσο καίει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στα 150 χμ/ώρα ;

Όχι άλλα είναι κριτήριο η οικονομία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.