Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

Καλησπέρα. 

Καιρό έχω να μπω.. και χαίρομαι που πολλοί    ελυσαν το πρόβλήμα  τους. 

Στο συνολο  έχω 13000 ,  μετα την αναβαθμιση όπως είπα  και   πριν  έχασε την σπιρτάδα του, αλλά μικρό το κακό.

Αυτό  που δεν μου αρέσει σίγουρα   μετα τόσο καιρό είναι το κιβώτιο , όπου το βρίσκω   ας το πούμε    λάθος..

δηλ .  ενω από όσο εχω καταλάβει η "οικονομία"  ( άν το πούμε οικονομία)  του κινητήρα  βρίσκεται  όταν πλησιάζεις  τις 2000  .... έκει    σε ταχύτητες  90-100    νορμάλ θα έλεγα,  βρίσκεσαι  είτε   με  φορτωμένη  τετάρτη είτε με  άδεια πέμπτη.  Πιστεύω ότι λείπει μια  ταχύτητα  ακόμη  ανάμεσα στην τετάρτη και την πέμπτη.   Ελπίζω  να καταλάβατε τι εννοώ. 

Σχετικά με την οικονομία  μέσο όρο  με πολύ  ελαφρυ πόδι   5,5  λιτρα με μέση ταχύτητα  29χλμ.  Συνήθως   από Shell Vpower.

Στο τελευταίο  γέμισμα   έβαλα   AVIN  την απλή .... έχω κάνει 350  χλμ    με μικρότερη μέση   ( 24)   και η κατανάλωση έπεσε   5,1  .  Θα ξαναβάλω  και  θα επιστρέψω με  νέα .    

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα περισσότερο με ενοχλεί το μεγάλο κενό ανάμεσα στην κοντή πρώτη και τη μακριά δευτέρα. Πάντως ένα 6άρι μηχανικό με καλύτερη κατανομή των σχέσεων θα ήταν καλή ιδέα και ακόμη καλύτερη ιδέα ένα 7άρι DSG.  Τώρα πια που έχει προχωρήσει πολύ η εξέλιξη των DSG  ,  έχουν φτάσει να έχουν καλύτερες επιδόσεις μικρότερη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους από τα μηχανικά κιβώτια, αποτέλεσμα που μέχρι πριν από μερικά χρόνια φαινόταν αδύνατο.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Μετά από περίπου 1500χλμ. μετά την αναβάθμιση, μπορώ να πω πως οδηγώ ένα άλλο αυτοκίνητο.

Σίγουρα ο κινητήρας είναι πιο τραχύς & θορυβώδης, με έντονο συντονισμό σε επιτάχυνση στις 1600 rpm.
Οι ταχύτητες στο κιβώτιο δεν κουμπώνουν τόσο καλά όσο στο παλιό. Επίσης έχω παρατηρήσει, πέραν του κενού μεταξύ 1ης & 2ας, ένα κόμπιασμα-κενό σε καμπύλη ροπής σε χαμηλές στροφές.
Ευστροφία & σπιρτάδα έχει χάσει.
Επανεπισημαίνω πως δεν πρόκειται για αντικατάσταση εξαρτημάτων, αλλά για μετατροπή.
Κατανάλωση έχει ανεβεί 0.2-0.3ltr/100km, το έχω τσεκάρει με μέθοδο γεμίσματος (το trip computer συνεχίζει να χάνει σε ακρίβεια).
Σε γενικά πλαίσια & κοινή γλώσσα, έχω χαλαστεί αρκετά με το αυτοκίνητο, σε οριακό σημείο.

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα σήμερα στον τιμοκατάλογο για τις εκδόσεις polo της kosmocar πως η απλή έκδοση με τα 75 άλογα έχει 99 ρύπους μετά η active έκδοση με τα 90 άλογα είναι έχει 93 ρύπους και επόμενες δύο εκδόσεις έχουν 88 ρύπους. Εντάξει ο κινητήρας με τα 75 άλογα λογικό να έχει διαφορά στους ρύπους, αλλά οι άλλες 3 εκδόσεις νομίζω έχουν τον ίδιο κινητήρα με τα 90 άλογα εκτός αν δεν πρόσεξα καλά.

Κουλό δεν είναι?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εννιά μήνες μετά την διόρθωση του προβλήματος με το βολάν και το σβήσιμο του κινητήρα, παρατηρήσεις:

... κατανάλωση ελάχιστη που έχω παρατηρήσει 6.4 λ/100 σε διαδρομές 70% πόλη-30% έξω, και αυτή με το ενισχυμένο ντήζελ, σούπερ οικονομικά! καλύτερα να έμενα στην βενζίνη!

... ο μετρητής κατανάλωσης είναι για τα μπάζα, άλλα αντί άλλων δείχνει, τουλάχιστον 20% λιγότερο από την πραγματική κατανάλωση

... ο θόρυβος και οι κραδασμοί, υποκειμενική άποψη, έχουν αυξηθεί

.... οι σχέσεις στο κιβώτιο, άστο καλύτερα, εκτός αν οδηγείς μόνιμα σε γερμανική αουτομπαντ με 120 χλμ σταθερά, για το ελλάντα δεν κάνει καρντιά μου!

... νέο φρούτο, με κρύο ξεκίνημα κάθε τόσο και λιγάκι ανάβει ο ανεμιστήρας ψύξης χωρίς λόγο και αιτία, αποτέλεσμα ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί κανονικά και η κατανάλωση κτυπάει τα 10+ λ/100! Και μιλάμε για αυτή την εποχή που είναι κρύος ο καιρός! Το χειρότερο, ο ανεμιστήρας δεν σταματάει με τίποτε, ακόμα και αν σβήσεις την μηχανή και περιμένεις ένα-δύο λεπτά για να ξαναβάλεις εμπρός αυτός εκεί, κολλημένος στο φουλ και το βουητό να σου παίρνει τα αυτιά μες τον χειμώνα! Επιπλέον όταν συμβαίνει αυτό σταματά και το αυτόματο σταμάτημα/ξεκίνημα του κινητήρα στα φανάρια!

... κάθε φορά που οδηγώ το αυτοκίνητο αυτό πάνω από μισή ώρα βγαίνω έξω ένα ράκος, κουρασμένος χωρίς να ξέρω το γιατί, θέμα που δεν το είχα ποτέ με το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας το Golf TDI.

εν κατακλείδι τρελά απογοητευμένος από την  χειρότερη αγορά αυτοκινήτου που έχω κάνει στην ζωή μου, και έχω αλλάξει δέκα τέσσερα αμάξια μέχρι τώρα!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
13 hours ago, hipath said:

.. κάθε φορά που οδηγώ το αυτοκίνητο αυτό πάνω από μισή ώρα βγαίνω έξω ένα ράκος, κουρασμένος χωρίς να ξέρω το γιατί...

Καλημέρες σε όλους τους συνοδοιπόρους και ομοιοπαθούντες.

Hipath τα είπες όλα με την παραπάνω φράση.

Χθες πήρα αυτοκίνητο συγγενούς για λόγο που θα πω παρακάτω (Audi A1) & θυμήθηκα τι παει να πει αυτοκίνητο.

Ο λόγος: στο Polaki μου το πεντάλ του γκαζιού μετακινήθηκε προς τα μέσα (έχασε μέρος της διαδρομής του) & μυρίζει καμένο ο δίσκος έντονα. Όλα αυτά 1500 χλμ. αφότου βγήκα από το συνεργειο με αλλαγή δίσκου.

Η ζωή είναι ωραία, έτσι;;;; 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , hipath said:

 

... νέο φρούτο, με κρύο ξεκίνημα κάθε τόσο και λιγάκι ανάβει ο ανεμιστήρας ψύξης χωρίς λόγο και αιτία, 

Όταν κάνει αναγέννηση  DPF δουλεύουν και οι ανεμιστήρες. Πιθανότατα το έσβησες την προηγούμενη χωρίς να ολοκληρωθεί η διαδικασία και την επόμενη μέρα συνεχίστηκε.

Όταν γίνεται αναγέννηση DPF ψεκάζεται επιπλέον καύσιμο κατά τη φάση του τέταρτου κύκλου στο τετράχρονο κινητήρα στη φάση της εξαγωγής μαζί με την έξοδο των καυσαερίων έτσι η θερμοκρασία των καυσαερίων από τους 175 στο ρελαντί πάει στους 600 και καίγεται η κάπνα μέσα στο DPF. Aν δυσκολεύεσαι από την αλλαγή στο ήχο να το καταλάβεις πότε γίνεται βάλε ένα obd για να βλέπεις τη θερμοκρασία καυσαερίων (EGT). 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , hipath said:

Το χειρότερο, ο ανεμιστήρας δεν σταματάει με τίποτε, ακόμα και αν σβήσεις την μηχανή και περιμένεις ένα-δύο λεπτά για να ξαναβάλεις εμπρός αυτός εκεί, κολλημένος στο φουλ και το βουητό να σου παίρνει τα αυτιά μες τον χειμώνα! Επιπλέον όταν συμβαίνει αυτό σταματά και το αυτόματο σταμάτημα/ξεκίνημα του κινητήρα στα φανάρια!

Περιγράφεις ακριβώς τη διαδικασία αναγέννησης DPF

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Vassilis63 said:

Περιγράφεις ακριβώς τη διαδικασία αναγέννησης DPF

ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, από περιέργεια ξέρεις αν το γράφει αυτό το εγχειρίδιο χρήσης έτι ώστε να μην αναρωτιούνται οι οδηγοί τι στο διάβολο γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

εννιά μήνες μετά την διόρθωση του προβλήματος με το βολάν και το σβήσιμο του κινητήρα, παρατηρήσεις:

... κατανάλωση ελάχιστη που έχω παρατηρήσει 6.4 λ/100 σε διαδρομές 70% πόλη-30% έξω, και αυτή με το ενισχυμένο ντήζελ, σούπερ οικονομικά! καλύτερα να έμενα στην βενζίνη!

... ο μετρητής κατανάλωσης είναι για τα μπάζα, άλλα αντί άλλων δείχνει, τουλάχιστον 20% λιγότερο από την πραγματική κατανάλωση

... ο θόρυβος και οι κραδασμοί, υποκειμενική άποψη, έχουν αυξηθεί

.... οι σχέσεις στο κιβώτιο, άστο καλύτερα, εκτός αν οδηγείς μόνιμα σε γερμανική αουτομπαντ με 120 χλμ σταθερά, για το ελλάντα δεν κάνει καρντιά μου!

... νέο φρούτο, με κρύο ξεκίνημα κάθε τόσο και λιγάκι ανάβει ο ανεμιστήρας ψύξης χωρίς λόγο και αιτία, αποτέλεσμα ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί κανονικά και η κατανάλωση κτυπάει τα 10+ λ/100! Και μιλάμε για αυτή την εποχή που είναι κρύος ο καιρός! Το χειρότερο, ο ανεμιστήρας δεν σταματάει με τίποτε, ακόμα και αν σβήσεις την μηχανή και περιμένεις ένα-δύο λεπτά για να ξαναβάλεις εμπρός αυτός εκεί, κολλημένος στο φουλ και το βουητό να σου παίρνει τα αυτιά μες τον χειμώνα! Επιπλέον όταν συμβαίνει αυτό σταματά και το αυτόματο σταμάτημα/ξεκίνημα του κινητήρα στα φανάρια!

... κάθε φορά που οδηγώ το αυτοκίνητο αυτό πάνω από μισή ώρα βγαίνω έξω ένα ράκος, κουρασμένος χωρίς να ξέρω το γιατί, θέμα που δεν το είχα ποτέ με το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας το Golf TDI.

εν κατακλείδι τρελά απογοητευμένος από την  χειρότερη αγορά αυτοκινήτου που έχω κάνει στην ζωή μου, και έχω αλλάξει δέκα τέσσερα αμάξια μέχρι τώρα!

Πάρε ένα Ford η ένα ρενο η ένα πεζο να δεις άνεση στο ταξίδι.

Εγώ πάντως όσα ταξίδια κι αν έχω κάνει η άνεση που μου προσφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν την έχω βρει σε άλλο της ίδιας κατηγορίας.

23.000 χλμ Πλέον άνετα, απροβληματιστα, και οικονομικά!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , hipath said:

ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, από περιέργεια ξέρεις αν το γράφει αυτό το εγχειρίδιο χρήσης έτι ώστε να μην αναρωτιούνται οι οδηγοί τι στο διάβολο γίνεται?

Τι είπες τώρα ??? σιγά να μην το γράφει. Εδώ το κωλοβιβλιαράκι δεν γράφει άλλα πιο απλά, θα γράφει αυτό?

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα...οπως ειχα αναφερει λιγο παλαιοτερα ...μετα την αντικατασταση δισκο κτλ...μου ειχε βγαλει ενα θεμα ,γυρω στα 100-120 χιλιομετρα οταν αφηνα το γκαζι κ το ξαναπατουσα για να επιταχυνω..ετρεμε ο κινητηρας δυνατα..(με 4η-5η).καποια παιδια απο δω μεσα μου απαντησαν οτι ισως εφτεγε το καυσημο..αλλαξα κ καυσημο...αλλα παλι τα ιδια.μια μερα το πηγα στην vw για να το δουνε...κ μου ειπαν οτι οντος το κανει..κ χτυπαει ο κινητηρας...αλλα δεν μπορουν να βρουν απο τι ακριβως ειναι..κ θα εβγαζαν λεει τον εγκεφαλο να τον στειλουν στακεντρικα στην αθηνα  ηια να βρουνε αυτοι τι ακριβως εχει...

εν τελη..το αμαξι μεχρι αυτη την στιγμη ειναι γυρω στις 10 μερες μεσα..μου δωσαν οχημα αντικαταστασης ..κ ακομη δεν εχουν βρει τι εχει..

ετσι πληροφοριακα να γνωριζεται..αν εχει συμβει κ σε καποιον αλλον.

Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρέσεις τα μέτρια ελληνικά, το " κωλοβιβλιαράκι" αναφέρει για το φίλτρο σωματιδίων Diesel στη σελίδα 343.

Regeneration_1.jpg

Regeneration_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , John Spanos said:

Αν εξαιρέσεις τα μέτρια ελληνικά, το " κωλοβιβλιαράκι" αναφέρει για το φίλτρο σωματιδίων Diesel στη σελίδα 343.

Regeneration_1.jpg

Regeneration_2.jpg

Πού γράφει ότι κατά τι φάση της αναγέννησης απενεργοποιείται το start stop?και που λέει ότι κατά τη φάση αυτή δεν πρέπει να το σβήσεις γιατί περνάει καύσιμο από το κύλινδρο στο κάρτερ αλιώνοντας το λιπαντικό και ανεβάζοντας τη στάθμη του με κίνδυνο αυτανάφλεξης (του λιπαντικού)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εφ' όσον δεν μπορεί να λειτουργεί η αναγγένηση με σβηστό κινητήρα, είναι φυσιολογικό να απενεργοποιείται το start/stop, όπως απενεργοποιείται και σε άλλες περιπτώσεις, π.χ. λειτουργία κλιματισμού σε υψηλές θερμοκρασίες. Τώρα για το σβήσιμο και πέρασμα καυσίμου στο κάρτερ με αλλοίωση του λιπαντικού πού το βρήκες. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα είχαν καταστραφεί αρκετά TDI ανά την υφήλιο. Κάτι θα είχαμε ακούσει. Ίσως θα έπρεπε να ανάβει ενδεικτική λυχνία κατά τη φάση της αναγέννησης, αλλά μάλλον δεν έχουν βάλει για να μην μπερδεύεται ο μέσος οδηγός-καταναλωτής που δεν έχει ιδέα τι γίνεται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου του.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , John Spanos said:

Εφ' όσον δεν μπορεί να λειτουργεί η αναγγένηση με σβηστό κινητήρα, είναι φυσιολογικό να απενεργοποιείται το start/stop, όπως απενεργοποιείται και σε άλλες περιπτώσεις, π.χ. λειτουργία κλιματισμού σε υψηλές θερμοκρασίες. Τώρα για το σβήσιμο και πέρασμα καυσίμου στο κάρτερ με αλλοίωση του λιπαντικού πού το βρήκες. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα είχαν καταστραφεί αρκετά TDI ανά την υφήλιο. Κάτι θα είχαμε ακούσει. Ίσως θα έπρεπε να ανάβει ενδεικτική λυχνία κατά τη φάση της αναγέννησης, αλλά μάλλον δεν έχουν βάλει για να μην μπερδεύεται ο μέσος οδηγός-καταναλωτής που δεν έχει ιδέα τι γίνεται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου του.

Το ότι δεν γνωρίζεις το θέμα ή δεν έχεις ακούσει κάτι σχετικό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Προτείνω να αρχίσεις να διαβάζεις και από αλλού και όχι μόνο από το λεπτομερέστατο βιβλιαράκι του πόλο. 

Όποιος "μέσος οδηγός" δεν έχει ιδέα και ενδιαφέρεται και έχει διάθεση να μάθει, το ψάχνει 

Τα forum υπάρχουν για να ξεφεύγουμε από αυτό που λέγεται "μέσος οδηγός"

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το έψαξα και δεν βρήκα κάτι το ανησυχητικό για να μετατρέψει την απόλαυση της οδήγησης σε άγχος για το τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή κάτω από το καπό.

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , John Spanos said:

Το έψαξα και δεν βρήκα κάτι το ανησυχητικό για να μετατρέψει την απόλαυση της οδήγησης σε άγχος για το τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή κάτω από το καπό.

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αφού το έψαξες, εντάξει τότε απόλαυσε το πολάκι σου όπως εσύ νομίζεις και άσε τους άλλους να πάρουν κάποια προληπτικά μέτρα.

 

Εν κατακλείδι και μόνο για όσους έχουν διάθεση και ενδιαφέρονται, πρέπει να γνωρίζουν ότι οι συχνές κοντινές διαδρομές με χαμηλή ταχύτητα φέρνουν και πιο συχνές αναγεννήσεις  DPF.

Κατά τη διαδικασία μια μικρή ποσότητα πετρελαίου περνάει στο κάρτερ η οποία είναι πολλαπλάσια τη στιγμή που διακόπτεις τη διαδιακασία σβήνοντας το. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ανάμιξη του λαδιού λίπανσης με καύσιμο  (το λάδι προδιαγραφών VW507 αντιστέκεται σε αυτό το στρες κρατώντας τις λιπαντικές του ικανότητες μέχρις ενός σημείου).

Μέχρι εδώ καλά...    η στάθμη όμως του λαδιού με την συνεχή προσθήκη του καυσίμου ανεβαίνει πάνω από το όριο MAX του δείκτη ελέγχου της  στάθμης λαδιού και κάποια στιγμή αρχίζει η αυτανάφλεξη του ελαιοκαυσίμου , ο κινητήρας γυρίζει ανεξέλεγκτα σε πολλές στροφές, δεν σβήνει με τα κλειδιά μέχρι να κάψει όλο το ελαιοκαύσιμο και τις περισσότερες φορές προκαλούνται διάφορες βλάβες από αυτή την υπερστροφία.

Τη στιγμή εκείνη ο καθένας πρέπει να μείνει ψύχραιμος  να βάλει στο κιβώτιο μια μεγάλη ταχύτητα ( 5 ή 6) και πατώντας δυνατά το φρένο να αφήσει το συμπλέκτη για να σβήσει  ο κινητήρας ( είναι προτιμότερο να φας λίγο το συμπλέκτη παρά να πάρεις όλο το καπάκι με τα παρελκόμενα στο χέρι)

Πιο κάτω κάποια από τα πολλά σχετικά βιντεάκια του προβλήματος από κάποιους  "μέσους οδηγούς"

Και κάποιος που δεν στάθηκε τυχερός.....επικό μπαμ....

Aν δεν έχεις μηχανικό κιβώτιο για να το σβήσεις και έχεις αυτόματο παίρνεις γυναίκα και παιδί και φεύγεις μακριά

 

Edited by Vassilis63
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vassilis63 said:

Αφού το έψαξες, εντάξει τότε απόλαυσε το πολάκι σου όπως εσύ νομίζεις και άσε τους άλλους να πάρουν κάποια προληπτικά μέτρα.

 

Εν κατακλείδι και μόνο για όσους έχουν διάθεση και ενδιαφέρονται, πρέπει να γνωρίζουν ότι οι συχνές κοντινές διαδρομές με χαμηλή ταχύτητα φέρνουν και πιο συχνές αναγεννήσεις  DPF.

Κατά τη διαδικασία μια μικρή ποσότητα πετρελαίου περνάει στο κάρτερ η οποία είναι πολλαπλάσια τη στιγμή που διακόπτεις τη διαδιακασία σβήνοντας το. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ανάμιξη του λαδιού λίπανσης με καύσιμο  (το λάδι προδιαγραφών VW507 αντιστέκεται σε αυτό το στρες κρατώντας τις λιπαντικές του ικανότητες μέχρις ενός σημείου).

Μέχρι εδώ καλά...    η στάθμη όμως του λαδιού με την συνεχή προσθήκη του καυσίμου ανεβαίνει πάνω από το όριο MAX του δείκτη ελέγχου της  στάθμης λαδιού και κάποια στιγμή αρχίζει η αυτανάφλεξη του ελαιοκαυσίμου , ο κινητήρας γυρίζει ανεξέλεγκτα σε πολλές στροφές, δεν σβήνει με τα κλειδιά μέχρι να κάψει όλο το ελαιοκαύσιμο και τις περισσότερες φορές προκαλούνται διάφορες βλάβες από αυτή την υπερστροφία.

Τη στιγμή εκείνη ο καθένας πρέπει να μείνει ψύχραιμος  να βάλει στο κιβώτιο μια μεγάλη ταχύτητα ( 5 ή 6) και πατώντας δυνατά το φρένο να αφήσει το συμπλέκτη για να σβήσει  ο κινητήρας ( είναι προτιμότερο να φας λίγο το συμπλέκτη παρά να πάρεις όλο το καπάκι με τα παρελκόμενα στο χέρι)

Πιο κάτω ένα από τα πολλά σχετικά βιντεάκια του προβλήματος από κάποιον  "μέσο οδηγό"

 

Δίνω +1 στον φίλο καθώς το πρωί διάβαζα για το φίλτρο σωματιδίων και την "ανγγένηση" του σε διάφορα φόρουμ και εδώ αλλά και άλλων μάρκων άλλα σε σελίδων γενικα για αυτοκίνηση! Αυτό γίνεται λόγο της παροχής περισσότερου καυσίμου ώστε να φτάσει άκαυτο στο φίλτρο για να ανέβουν οι θερμοκρασίες και να "ξεκαπνιστει" η αιθάλη που  έχει στουμπώσει το φιιλτρο  σωστα? Αυτήν την δουλεία κάνει περίπου το adblue που χρησιμοποιουν στα φορτηγα?

Πάντως βρε παιδί μου με όσα έχω διαβάσει για το Polo 1.4 D αν υπήρχε περίπτωση λόγο πατρειάς κλπ να αλλάξω αυτοκίνητο μάλλον θα πήγαινα σε κάποιο πιο οικονομικό και χαμηλων επιδώσεων golf  η να μείνω με το 90άρι tsi μου! Με έχουν απογοητεύσει λίγο τα προβλήματα του και η οδηγική του συμπεριφορά με βάση τις εμπειρίες σας αν και όλα είναι υποκειμενικά και ίσως για μένα αν ήταν σούπερ αμαξι!

Edited by naruel
Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , naruel said:

Αυτήν την δουλεία κάνει περίπου το adblue που χρησιμοποιουν στα φορτηγα?

 

Το adblue κάνει διαφορετική δουλειά, αντιγράφω πιο κάτω από ιστοσελίδα

Πώς λειτουργεί η μέθοδος Επιλεκτικής Κατάλυσης (SCR)

Σύμφωνα με αυτήν τη μέθοδο, συνδυάζουμε τη βελτιστοποιημένη καύση του κινητήρα σε συνεργασία με ένα σύστημα τελικής επεξεργασίας των καυσαερίων με σκοπό την ελάττωση των επιπέδων οξειδίου του αζώτου (NOx). Βασικό στοιχείο της όλης διεργασίας είναι η χρήση του ΑdBlue. Το AdBlue ψεκάζεται στον σωλήνα καυσαερίων πριν τα καυσαέρια φτάσουν στον καταλύτη. Η υψηλή θερμοκρασία που επικρατεί στον σωλήνα μετατρέπει το ΑdBlue σε αμμωνία. Κατόπιν, καθώς η αμμωνία και τα βλαβερά οξέα του αζώτου περνούν μέσα από τον καταλύτη, αντιδρούν μεταξύ τους και μετατρέπονται σε άζωτο και υδρατμούς , δύο στοιχεία που δεν επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα. Για να καλύψουμε την οδηγία euro 4, το πρόσθετο αντιστοιχεί σε 3-4 % της ποσότητας του καυσίμου ενώ για την οδηγία euro 5 είναι 5-7 %.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Να συμπληρώσω σε όσα κατατοπιστικά αναφέρει ο Vassilis63 πως τo DPF (Diesel Particular Filter) ή FAP καθιερώθηκε από την Peugeot, που το τοποθέτησε για πρώτη φορά στο 607 (παρήχθη από 2000 μέχρι 2010).

Link to comment
Share on other sites

παντως ρε παιδια μου προξενει εντυπωση που αντιμετωπιζεται τοσο προβληματα με τα αμαξια σας.εγω προσωπικα δεν εχω καποιο θεμα.ειχα ενα με τους κραδασμους μετα την αλλαγη του βολαν αλλα εξαφανιστηκε απο την στιγμη που εβαλα ενισχυμενο πετρελαιο.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το τι συμβάινει αν διακοπούν πολλές φορές οι αναγεννήσεις, έχει απόλυτο δίκιο ο Βασίλης. Ορίστε και ένα άρθρο από κάποιον του είδους...

http://www.powermag.gr/el/doc-speak-177-runaway-diesel.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Βρίσκοντας παραπάνω ελεύθερο χρόνο σήμερα, είπα να κάτσω να μελετήσω λίγο το θέμα του γιατί έχει αλλάξει τόσο πολύ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μου, βάσει της περιγραφής που έχω κάνει παραπάνω, μετά τις εργασίες ανάκλησης που έγιναν σε αυτό.

Δεν είχα ιδέα τι κάνει το βολάν, το παρακάτω link βοήθησε πολύ. Θεωρώ πως η VW έπρεπε να έχει ψάξει αρκετά πιο προσεχτικά την ανάκληση ή να βάλει το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη. Αντιλαμβάνομαι πλέον πως η λύση που έδωσε ήταν λύση που προέκυψε με μεγάλη προχειρότητα & με μόνο στόχο, τι άλλο, τον περιορισμό των εξόδων.

http://www.schaeffler.com/remotemedien/media/_shared_media/08_media_library/01_publications/automotiveaftermarket/brochure_1/downloads_5/luk_5/LuK_Technical_Brochure_DMF_130612_GR_1.pdf

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.