Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

Και στο δικό μου Polo έγινε σήμερα νέα αναβάθμιση, η οποία, μου είπαν, σχετίζεται με την πρώτη αναβάθμιση. Καμία παραπάνω διευκρίνιση. Μαύρα σκοτάδια! Στην επισήμανσή μου ότι μια δυο φορές μπλόκαρε και πάλι ο λεβιές των ταχυτήτων όπως παλαιότερα, αλλά δεν το έκανε πρόσφατα, μου είπαν να το έχω στο νου μου και αν ξαναπαρουσιαστεί να τους το πάω. Στην ερώτηση, μάλιστα, κάθε πότε θα γίνεται αναβάθμιση αυτή μου απάντησαν "όποτε το κρίνει η εταιρεία"! Γεγονός που σημαίνει ότι όποτε το κρίνει η εταιρεία θα πρέπει να χάνω μια εργάσιμη ημέρα και να ταλαιπωρούμαι για να ξανά-ματα-βελτιώσω (!) το αυτοκίνητο. Τώρα ως προς την οδηγική του συμπεριφορά δε διαπίστωσα μέχρι στιγμής καμία διαφορά -η αλήθεια είναι, άλλωστε, πως λίγα από τα τεχνικά θέματα που συζητιούνται στο φόρουμ καταλαβαίνω. Αυτό, όμως, που κατάλαβα καλά είναι πως, παρόλο που φαίνεται να λειτουργεί προς το παρόν σωστά το αυτοκίνητο, λόγω της ανειλικρινούς στάσης της αντιπροσωπίας που επιμένει πως η προηγούμενη αναβάθμιση "βελτίωσε" το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό μου, δεν το επιδιόρθωσε (λες και δεν είχε ελάττωμα) η δυσαρέσκεια και η απογοήτευσή μου παραμένει μεγάλη με την αγορά αυτή, καθώς το μέλλον του (δεν μιλάω μόνο για μεταπωλητική αξία) είναι σίγουρα αβέβαιο. Επομένως. είτε έχει αποσυρθεί ως μοντέλο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είτε όχι, δε θα αγόραζα στο μέλλον ούτε μπρέτσελ!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@K@TRINA προσωπικά, βάσει αυτών που έχω περάσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (προβληματισμοί, ανησυχία, φόβος προ ανάκλησης, προσπάθεια να συνηθίσω το παλιό πρόβλημα, επισκέψεις σε συνεργείο, κλπ.) και έχω πλήρως αναφέρει στο φόρουμ, σε καταλαβαίνω απόλυτα και δυστυχώς συμφωνώ μαζί σου σε μεγάλο βαθμό, άλλωστε έχω ήδη γράψει κατι παρόμοιο. Ομολογώ πως εχω ενα θεματάκι με το κούμπωμα των ταχυτήτων και γω, αλλα δε το ειχα αναφέρει για να μην κατηγορηθώ ως πολύ παράξενος (γιατι παράξενος είμαι). Το θεμα το εχω με την 1η & τη 2α κυρίως, αλλα δεν εχω προσδιορίσει πότε εμφανίζεται (δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις όπως π.χ. δεν πατάω καλα τον συμπλέκτη και ειναι δικη μου υπαιτιότητα το κακό κούμπωμα).

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

54 λεπτά πριν , K@TRINA said:

 Στην επισήμανσή μου ότι μια δυο φορές μπλόκαρε και πάλι ο λεβιές των ταχυτήτων όπως παλαιότερα

Περιέγραψε λίγο καλύτερα το μπλοκάρισμα του λεβιέ για να πάρουμε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται

Link to comment
Share on other sites

Και στο δικό μου Polo έγινε σήμερα νέα αναβάθμιση, η οποία, μου είπαν, σχετίζεται με την πρώτη αναβάθμιση. Καμία παραπάνω διευκρίνιση. Μαύρα σκοτάδια! Στην επισήμανσή μου ότι μια δυο φορές μπλόκαρε και πάλι ο λεβιές των ταχυτήτων όπως παλαιότερα, αλλά δεν το έκανε πρόσφατα, μου είπαν να το έχω στο νου μου και αν ξαναπαρουσιαστεί να τους το πάω. Στην ερώτηση, μάλιστα, κάθε πότε θα γίνεται αναβάθμιση αυτή μου απάντησαν "όποτε το κρίνει η εταιρεία"! Γεγονός που σημαίνει ότι όποτε το κρίνει η εταιρεία θα πρέπει να χάνω μια εργάσιμη ημέρα και να ταλαιπωρούμαι για να ξανά-ματα-βελτιώσω (!) το αυτοκίνητο. Τώρα ως προς την οδηγική του συμπεριφορά δε διαπίστωσα μέχρι στιγμής καμία διαφορά -η αλήθεια είναι, άλλωστε, πως λίγα από τα τεχνικά θέματα που συζητιούνται στο φόρουμ καταλαβαίνω. Αυτό, όμως, που κατάλαβα καλά είναι πως, παρόλο που φαίνεται να λειτουργεί προς το παρόν σωστά το αυτοκίνητο, λόγω της ανειλικρινούς στάσης της αντιπροσωπίας που επιμένει πως η προηγούμενη αναβάθμιση "βελτίωσε" το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό μου, δεν το επιδιόρθωσε (λες και δεν είχε ελάττωμα) η δυσαρέσκεια και η απογοήτευσή μου παραμένει μεγάλη με την αγορά αυτή, καθώς το μέλλον του (δεν μιλάω μόνο για μεταπωλητική αξία) είναι σίγουρα αβέβαιο. Επομένως. είτε έχει αποσυρθεί ως μοντέλο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είτε όχι, δε θα αγόραζα στο μέλλον ούτε μπρέτσελ!

 

Το πρόβλημα μου παρουσιάστηκε λίγες μέρες πριν την 1η αναβάθμιση, μαζί με τα γνωστά προβλήματα του σβησίματος. Έμεινα καθηλωμένη -πρώτη στη σειρά- σε φανάρι της Κηφισίας... (Είχε ξανασυμβεί αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.) Δεν έμπαινε η πρώτη ούτε με σφαίρες! Αφού εισέπραξα -όχι αδίκως- την οργή όλων όσοι έχασαν το φανάρι εξαιτίας μου, κατάφερα να βάλω πρώτη με σβηστή τη μηχανή και μετά έβαλα μπρος το αμάξι. Έφτασα στο σπίτι μου με πρώτη! Δεν τόλμησα να αλλάξω ταχύτητα μήπως και το ξαναπάθω. Ήμουν "τυχερή" γιατί ήμουν κοντά. Μετά την αναβάθμιση νόμισα ότι αντιμετωπίστηκε με την αλλαγή των εξαρτημάτων που έγιναν στους περισσότερους από μας: σετ συμπλέκτη,δεξιού ημιαξονίου και βολάν. Το ξαναπαρουσίασε, όμως, μια δύο φορές ακόμη πριν από καιρό, χωρίς όμως να επαναληφθεί. Αυτό που συμβαίνει, όσο καλά μπορώ να το περιγράψω, είναι πως, ενώ πατάω γερά τον συμπλέκτη, ο λεβιές δεν κουνιέται-κοκαλώνει ή δυσκολεύεται να μπει η ταχύτητα -συνήθως πρώτη ή η δεύτερη, σαν να μην πατάω τον συμπλέκτη... Μετά χωρίς να κάνω κάτι ξεμπλοκάρει και όλα γίνονται"φυσιολογικά"... Δεν ξέρω αν βοήθησα με την περιγραφή μου...

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασες να αφήσεις τον συμπλεκτη, να τον αφήσεις, να πατήσεις ξανά και να δοκιμάσεις πάλι να βάλεις ταχύτητα?

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Νομίζω η @K@TRINA περιέγραψε καλά αυτό που έχει συμβεί και σε μένα.

Με τη διάφορα πως οι υπόλοιπες ταχύτητες σε εμένα έμπαιναν μια χαρα οπότε μου συνέβη, απλά  η συγκεκριμένη κάθε φορά (συνήθως η 1η) δεν έμπαινε. Σαν να κολλάει στη μέση της διαδρομής του λεβιέ και να μην πηγαίνει παραπέρα ώστε να κουμπώσει, αυτο νιώθω εγω.

 

@faniaros Το έχω δοκιμάσει, δεν γινεται τιποτα. Μετα απο "παιξιμο" του λεβιέ και κούμπωμα 2ας-3ης σαν να ξεκολλάει και να με αφήνει να κουμπώνω την 1η (οχι με την πρωτη φορά παντα). 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , faniaros said:

Δοκίμασες να αφήσεις τον συμπλεκτη, να τον αφήσεις, να πατήσεις ξανά και να δοκιμάσεις πάλι να βάλεις ταχύτητα?

Όλα. Τα δοκίμασα όλα. Μόνο τούμπες δεν έκανα. Και άφησα συμπλέκτη και ξαναπάτησα και έσβησα τη μηχανή και προσπάθησα ξανά. Το ότι μπήκε τελικά η πρώτη με σβηστή μηχανή ήταν τυχαίο εύρημα. Θυμίζω, όμως, και ελπίζω ότι αυτά τα συμπτώματα ήταν παρελθόν. Τις τελευταίες δύο φορές αυτό που παρουσιάστηκε ξανά ήταν ένα μπλοκάρισμα που θύμιζε μόνο το παλιό περιστατικό. Αλλά επειδή με αυτό το αμάξι τίποτε πια δεν είναι δεδομένο, με κάθε μικροπροβληματάκι φοβάμαι τα χειρότερα...

 

Και στο δικό μου Polo έγινε σήμερα νέα αναβάθμιση, η οποία, μου είπαν, σχετίζεται με την πρώτη αναβάθμιση. Καμία παραπάνω διευκρίνιση. Μαύρα σκοτάδια! Στην επισήμανσή μου ότι μια δυο φορές μπλόκαρε και πάλι ο λεβιές των ταχυτήτων όπως παλαιότερα, αλλά δεν το έκανε πρόσφατα, μου είπαν να το έχω στο νου μου και αν ξαναπαρουσιαστεί να τους το πάω. Στην ερώτηση, μάλιστα, κάθε πότε θα γίνεται αναβάθμιση αυτή μου απάντησαν "όποτε το κρίνει η εταιρεία"! Γεγονός που σημαίνει ότι όποτε το κρίνει η εταιρεία θα πρέπει να χάνω μια εργάσιμη ημέρα και να ταλαιπωρούμαι για να ξανά-ματα-βελτιώσω (!) το αυτοκίνητο. Τώρα ως προς την οδηγική του συμπεριφορά δε διαπίστωσα μέχρι στιγμής καμία διαφορά -η αλήθεια είναι, άλλωστε, πως λίγα από τα τεχνικά θέματα που συζητιούνται στο φόρουμ καταλαβαίνω. Αυτό, όμως, που κατάλαβα καλά είναι πως, παρόλο που φαίνεται να λειτουργεί προς το παρόν σωστά το αυτοκίνητο, λόγω της ανειλικρινούς στάσης της αντιπροσωπίας που επιμένει πως η προηγούμενη αναβάθμιση "βελτίωσε" το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό μου, δεν το επιδιόρθωσε (λες και δεν είχε ελάττωμα) η δυσαρέσκεια και η απογοήτευσή μου παραμένει μεγάλη με την αγορά αυτή, καθώς το μέλλον του (δεν μιλάω μόνο για μεταπωλητική αξία) είναι σίγουρα αβέβαιο. Επομένως. είτε έχει αποσυρθεί ως μοντέλο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είτε όχι, δε θα αγόραζα στο μέλλον ούτε μπρέτσελ!

 

Το πρόβλημα μου παρουσιάστηκε λίγες μέρες πριν την 1η αναβάθμιση, μαζί με τα γνωστά προβλήματα του σβησίματος. Έμεινα καθηλωμένη -πρώτη στη σειρά- σε φανάρι της Κηφισίας... (Είχε ξανασυμβεί αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.) Δεν έμπαινε η πρώτη ούτε με σφαίρες! Αφού εισέπραξα -όχι αδίκως- την οργή όλων όσοι έχασαν το φανάρι εξαιτίας μου, κατάφερα να βάλω πρώτη με σβηστή τη μηχανή και μετά έβαλα μπρος το αμάξι. Έφτασα στο σπίτι μου με πρώτη! Δεν τόλμησα να αλλάξω ταχύτητα μήπως και το ξαναπάθω. Ήμουν "τυχερή" γιατί ήμουν κοντά. Μετά την αναβάθμιση νόμισα ότι αντιμετωπίστηκε με την αλλαγή των εξαρτημάτων που έγιναν στους περισσότερους από μας: σετ συμπλέκτη,δεξιού ημιαξονίου και βολάν. Το ξαναπαρουσίασε, όμως, μια δύο φορές ακόμη πριν από καιρό, χωρίς όμως να επαναληφθεί. Αυτό που συμβαίνει, όσο καλά μπορώ να το περιγράψω, είναι πως, ενώ πατάω γερά τον συμπλέκτη, ο λεβιές δεν κουνιέται-κοκαλώνει ή δυσκολεύεται να μπει η ταχύτητα -συνήθως πρώτη ή η δεύτερη, σαν να μην πατάω τον συμπλέκτη... Μετά χωρίς να κάνω κάτι ξεμπλοκάρει και όλα γίνονται"φυσιολογικά"... Δεν ξέρω αν βοήθησα με την περιγραφή μου...

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το λέω επειδή και στο Golf μου έχει τύχει να είμαι σταματημένος σε φανάρι και να μην μπαίνει η πρώτη, αλλά με τη διαδικασία που ανέφερα λύθηκε.. Επίσης και αυτό που λέει ο Polakias το έλυσε, βάζοντας πρώτα 2α δηλαδή και μετά η πρώτη μπήκε κανονικά. Δοκιμάσατε να αφήσετε το αμάξι να κυλίσει λίγο και να προσπαθήσετε ξανά? Με τη προϋπόθεση ότι είστε σε έδαφος με κλίση φυσικά..  

Link to comment
Share on other sites

Σαν προβλημα στο σασμαν ακουγεται αυτο ή στις βαλβολινες. 

Στο δικο μου tsi ειναι τοσο μαλακες που με σβηστη μηχανη μπαινουν ετσι  οπως θα ηταν αν παταγα συμπλεκτη

Link to comment
Share on other sites

Αυτο μου συνέβη εμένα την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκινητο...

Δεν κούμπωνε με τιποτα η πρώτη...

Πανω στον πανικό πατά-ξαναπατάω συμπλέκτη τιποτα μονο μούντζες απο τους πιςω Εν τέλη κανω ενα κλικ τον συμπλέκτη πίσω...και αυτο ήταν... Επανήλθε φαίνεται ο συμπλέκτης και απο τότε ούτε το ξανάκανε ενα χρόνο τωρα.

αυτο που εχω παρατήρησει μονο ειναι οτι καμία φορά ενώ εχω βάλει νεκρά,η ενδειξη στο καντράν με τις ταχύτητες για αρκετά δευτερόλεπτα δείχνει την ταχύτητα που ειχα...μπορεί να μην ειναι κ τιποτα απλά το αναφέρω...

Σίγουρα πάντως μετα την αναβάθμιση μου ανάβει ρεζέρβα κ γω αγχώνομαι πλέον οτι κατι συμβαινει 

Σημειωτέον οτι ενα χρόνο ειχα συνηθίσει να οδηγώ με την ιδιαιτερότητα του αυτοκινητου,ούτε μου είχε σβήσει ποτε,ούτε στις χαμηλες ειχα προβλημα και η ροπή που είχε μου άρεσε,οικονομία ειχα δεν ξερω αν ήταν απαραίτητη η αλλαγή τελικά...

θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχει δίκιο ο sirdimitris. Το δικό μου ξέρω ότι έχει πιο αραιη βαλβολινη από το κανονικό Golf για μείωση της κατανάλωσης. Επίσης να πω πως το περιστατικό συνέβη δύο φορές μόνο στα 14.000 χιλιόμετρα που έχω και και στις δύο περιπτώσεις ήταν με κρύο κίνητρα, συνεπώς και κρύα βαλβολινη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους 

δυστυχώς και εγω εχω ολα τα προαναφερόμενα προβλήματα για το συγκεκριμένο μοντέλο . Πέρα απο αυτο αντιμετωπίζει κάποιος πρόβλημα με το λαμπάκι τον ελαστικών ; Ολα ειναι σωστά πιέσεις κτλπ και δεν λεει να σβήσει . Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία για την 2η αναβάθμιση μου ειπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι αν δεν έρθει κάποια άλλη αναβάθμιση . Ελεος δηλαδή . Απογοήτευση και στεναχώρια μονο για ένα αναξιοποίητο αυτοκίνητο 

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας όλα αυτά εδώ μέσα αρχίζω να ανησυχώ, μήπως τελικά δεν έχω αγοράσει το 1.4 TDI 90ps και μου έδωσαν κανένα άλλο?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

απορω με τα τοσα προβληματα σας ρε παιδια.ετυχα σε τοσο καλη παρτιδα ή ειναι τπτ αλλο στα δικα σας;;πχ χωρις παρεξηγηση τους μαματε την μανα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Προσωπικά όχι ρε συ @vasilisrx8, μακάρι να το έσκιζα να το ευχαριστιόμουν κιόλας, τότε δε θα παραπονιόμουν ούτε θα ψαχνόμουν στο forum τόσο πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
On 4/3/2016 at 2:53 ΠΜ, Polakias TDI said:

Κατανάλωση έχει ανεβεί 0.2-0.3ltr/100km, το έχω τσεκάρει με μέθοδο γεμίσματος (το trip computer συνεχίζει να χάνει σε ακρίβεια).

Δεν θέλω να ανοίξω νέο θέμα, μιας και έχουμε αναφέρει όλα τα ηλεκτρονικά updates που ακολούθησαν την ανάκληση σε αυτό το θέμα.

Μετά από αρκετά πλέον χιλιόμετρα μετά το τελευταίο update-αναβάθμιση που πραγματοποιήθηκε στο αυτοκίνητο, να αναφέρω πως το trip computer μου είναι πλέον πολύ πιο κοντά στην πραγματική κατανάλωση (έκανα τα μαθηματικά παιδιά, δεν έχω λάθος!!!).

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα απο την αλλαγή βολαν κλπ θελω να σας πω κ την δίκη μου άποψη.

Καταρχην ποτε δεν ειχα προβλημα στις χαμηλές και ποτε δεν μου είχε σβήσει.μετα απο παρότρυνση της αντιπροσωπείας έκανα τις αλλαγές.Το μονο που ειχα παρατηρήσει ήταν οτι δεν πέφτανε οι στροφές κάτω απο 1050.(αν θεωρείτε αυτο προβλημα!)

Μετα την αλλαγή λοιπόν οι παρατηρήσεις μου ειναι οι εξής, 

καλυτερη λειτουργεία σε πολυ χαμηλές ταχύτητες,

καθολου παραπάνω θόρυβος οπως αναφέρουν κάποιοι φιλοι

και το βασικότερο έπεσε κατα πολυ η καταναλωση πλέον κυμαίνεται στα 3,6 μες την πολη!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αξιοτιμοι φιλοι καλησπερα,

Μολις γραφτηκα στο φορουμ..εδω κ εξι μηνες ειμαι ιδιοκτητης ενος polo tdi blumotion 90 hp.

Θα προσπαθησω να ειμαι πολυ συνοπτικος στο μηνυμα μου αφου διαβαζοντας ολα τα σχολια σας φαινεται πως με το μηνυμα μου θα αγγιξω και εγω εν μερη η και ολοκληρωτικα πολλους απο εσας.

Το αυτοκινητο το αγορασα απο τον ΓΡΑΤΣΙΑ - ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ τον 10ο του 2015 αφου μετα απο ενα τεστ drive που εκανα και σε συνεχεια ενος ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ μηνα που ειχα στα χερια μου ενα νοικιαρικο polo 75αρι diesel, περα απο τη καλη ποιοτητα κυλισης για την κατηγορια του, εντυπωσιαστηκα απο τη ροπη του χαμηλα, την ευελιξια του στην πολη κ φυσικα την πολυ χαμηλη καταναλωση του!!!!

Θελοντας λοιπον να παρω ενα αυτοκινητο πολης αποφασισα κ κατεληξα στο να παρω το νεο πολο 1,4 με τους 90 hp. Να σημειωσω πως ειχα πολλα δυνατα και "ειδικα" αυτοκινητα στο παρελθον, καποια απο αυτα, 911 4S (996), Μ3 Ε92, 911 S (997), AUDI TT S κ πολλα αλλα...το σημειωνω απλα για να προσπαθησω να σας περασω το προφιλ μου σαν οδηγος κ πως στα χρονια αυτα κατεχω καποια πραγματα τεχνικα κ οδηγικα (οχι επειδη ειμαι μαγκας αλλα επειδη τα εχω πλήρωσει...να το ξεκαθαρισω αυτο).     

Μεχρι το πρωτο σερβις λοιπον, στα 15,000 χλμ, ολα καλα με το πολακι!!! 

1. Τρομερο αρπαγμα και ροπη απο τις 1,500 στροφες μεχρι τις 3,000 ....μετα τις 3500 στροφες ψωφιο βεβαια και αναμενωμενο...κανενας λογος να πιεσω.

2. Ασυλληπτα χαμηλη καταναλωση, μεση καταλωση 4,0-4,5 λτρς με νορμαλ/σβελτη οδηγηση,

   MAXIMUM 5.5-5,8 LTRS με το ποδι στο πατωμα στην εθνικη οδο.

   Ελαχιστη καταναλωση 3,6 λτρ/100 χλμ με 100χλμ/ωρα.

3. Αυτονομια 800 - 850 χλμ / Τα νουμερα που σας γραφω ειναι χωρις υπερβολες.

4. Κανενα τρεμουλο/κραδασμος και θορυβος στη λειτουργια του σε ολες τις στροφες (εκτος απο το θορυβο ρελαντι λογω diesel)

Οσον αφορα το σβησιμο χαμηλα, επειδη το ειχα αντιμετωπισει με το νοικιαρικο, ημουν ψηλιασμενος κ απλα οταν εφτανα σε γωνια/στροφη η εβαζα πρωτη η απλα αφηνα σιγα σιγα το συμπλεχτη (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΤΑΩ ΓΚΑΖΙ) και καθως το αυτοκινητο ΟΝΤΩΣ κραταει 1100 στροφες ρελαντι οταν τσουλαει ((((το νοικιαρικο δεν το εκανε αυτο))) , απλα επιταχυνε για λιγο μονο του οποτε κ πατουσα γκαζι για να επιταχυνω μετεπειτα (ισως αυτος ειναι και ο λογος που κρατει ψηλα τις στροφες οταν τσουλαει...δε θα το ελεγα προβλημα, λοιπον).  Οποτε μεχρι τοτε, δε μου εσβησε παρα μονο μια φορα που το ειχα παρακανει με πολυ χαμηλες στροφες αφου ξεχαστηκα και απλα βαρεθηκα να αλλαξω απο δευτερα σε πρωτη με ....10 μονο χλμ στο κοντερ!!!!!

Το παω λοιπον στο ΓΡΑΤΣΙΑ για αλλαγη λαδιων (oil service). Εκει μου λενε πως υπαρχει μια αναβαθμιση που πρεπει να γινει. Δυστυχως, μη γνωριζοντας τι παιζει, τους λεω ""οκ"" αλλα ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΠΩΣ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΤΛ ΚΤΛ αφου ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι τωρα κ δε θελω να μπω σε μπελαδες. Μου επιβεβαιωνουν πως ειναι γραμμη του εργοστασιου κ πως πρεπει να γινει κ πως ολα ειναι για το καλυτερο. Ρωτωντας τους τι ακριβως θα κανουν, μου απαντουν πως δε γνωριζουν ακριβως αλλα ειναι καμπανια κ θα γινει ""ON LINE".

Μην εχοντας αλλη επιλογη τους αφηνω να το κανουν...παιρνω το αυτοκινητο το απογευμα...τα αποτελεσματα ως εξης,

1. Νωχελικο αρπαγμα χαμηλα, ενω η ροπη μεταφερθηκε πανω απο τις 2,200 στροφες.

2. Μικροτερη δυνατη καταναλωση 5,0 λτρς με το νου μου συνεχεια στο οικονομομετρο - Mεση καταναλωση 6,0 LTRS

   Καταναλωση με το ποδι στο πατωμα στην εθνικη οδο 7,5 λτρς 

3. Αυτονομια 600 χλμ (με το ζορι!!!!!!!)

4. Καμια αλλαγη σε τρεμουλο/κραδασμοι και θορυβος λειτουργιας, ολα μηδενικα οπως κ πρωτα.

Ολα τα παραπανω επιβεβαιωμενα μετα απο 1,500 χλμ που εχω κανει εντος και εκτος πολης (τριτο ντεποζιτο τωρα).

Παιρνοντας τηλ και κανοντας παραπονο για την καταναλωση κ μετατοπιση της ροπης σε πιο ψηλες στροφες, δεν πηρα ποτε σοβαρη απαντηση. Σε δευτερη φαση μου ανεφεραν την αναγκη αντικαταστασης του συμπλεχτη βολαν, ημιαξονιου κτλ κτλ και φυσικα μπαινοντας και διαβαζοντας στο ιντερνετ καθως κ γνωριζοντας πως μια αλλαγη βολαν (πιο ελαφρυ)  μπορει να οδηγησει σε ακανονιστη/νευρικη λειτουργια της συμπλεξης, κραδασμους οπως κ αλλαγη στη αισθηση του συμπλεχτη (πιο αποτομος??), αρνηθηκα το οτιδηποτε. 

Η γνωμη μου λοιπον,

1. Αυτες οι επεμβασεις ΣΙΓΟΥΡΑ δεν αφορουν ολα τα αυτοκινητα σειρας POLO TDI Bluemotion....και πιο συγκεκριμενα ΟXΙ στο δικο μου αφου το αυτοκινητο ηταν πολυ καλο πριν απο αυτη κ καμια σχεση εχει το αυτοκινητο πια μετα απο αυτη.

2, Για οσους εχουν διαπιστωσει αυξηση καταναλωσης στο δικο τους πολο, πιστευω πως αυτη οφειλεται αποκλειστικα κ μονο στην αναβαθμηση στο μοτερ κ οχι στο στην αντικατασταση συμπλεχτη/βολαν/ημιαξονιου 

Η ερωτηση μου λοiπον ειναι η εξης.....Υπαρχει καποιος που να εκανε μονο την αναβαθμιση στη διαχειριση του κινητηρα χωρις να αντικαταστησει την ιδια στιγμη και βολαν/συμπεχτη κτλ κτλ (οπως εγω τωρα) και μετα σε δευτερο σταδιο να εχει προβει στην αντικατασταση αυτων, και αν ναι ?? ποιες ηταν οι παρατηρησεις του μετα την πρωτη αναβαθμιση καθως και μετα την αντικατασταση συμπλεχτη, βολαν κτλ κτλ. Η οποια γνωμη θα με βοηθησει να καταλαβω κατα ποσο μια αλλαγη συμπλαχτη/βολαν/ημιαξονιου θα μπορουσε να επαναφερει τισ καταναλωσεις κ την αποδοση ροπης στα αρχικα (ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ) επιπεδα περα απο το φοβο πως ισως θα αλλαξει η ηρεμη λειτουργια που, ευτυχως, εχω ακομη τωρα τουλαχιστον.

Ευχαριστω για την προσοχη σας.

Δημητρης

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, SURFER said:

Αξιοτιμοι φιλοι καλησπερα,

Μολις γραφτηκα στο φορουμ..εδω κ εξι μηνες ειμαι ιδιοκτητης ενος polo tdi blumotion 90 hp.

Θα προσπαθησω να ειμαι πολυ συνοπτικος στο μηνυμα μου αφου διαβαζοντας ολα τα σχολια σας φαινεται πως με το μηνυμα μου θα αγγιξω και εγω εν μερη η και ολοκληρωτικα πολλους απο εσας.

Το αυτοκινητο το αγορασα απο τον ΓΡΑΤΣΙΑ - ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ τον 10ο του 2015 αφου μετα απο ενα τεστ drive που εκανα και σε συνεχεια ενος ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ μηνα που ειχα στα χερια μου ενα νοικιαρικο polo 75αρι diesel, περα απο τη καλη ποιοτητα κυλισης για την κατηγορια του, εντυπωσιαστηκα απο τη ροπη του χαμηλα, την ευελιξια του στην πολη κ φυσικα την πολυ χαμηλη καταναλωση του!!!!

Θελοντας λοιπον να παρω ενα αυτοκινητο πολης αποφασισα κ κατεληξα στο να παρω το νεο πολο 1,4 με τους 90 hp. Να σημειωσω πως ειχα πολλα δυνατα και "ειδικα" αυτοκινητα στο παρελθον, καποια απο αυτα, 911 4S (996), Μ3 Ε92, 911 S (997), AUDI TT S κ πολλα αλλα...το σημειωνω απλα για να προσπαθησω να σας περασω το προφιλ μου σαν οδηγος κ πως στα χρονια αυτα κατεχω καποια πραγματα τεχνικα κ οδηγικα (οχι επειδη ειμαι μαγκας αλλα επειδη τα εχω πλήρωσει...να το ξεκαθαρισω αυτο).     

Μεχρι το πρωτο σερβις λοιπον, στα 15,000 χλμ, ολα καλα με το πολακι!!! 

1. Τρομερο αρπαγμα και ροπη απο τις 1,500 στροφες μεχρι τις 3,000 ....μετα τις 3500 στροφες ψωφιο βεβαια και αναμενωμενο...κανενας λογος να πιεσω.

2. Ασυλληπτα χαμηλη καταναλωση, μεση καταλωση 4,0-4,5 λτρς με νορμαλ/σβελτη οδηγηση,

   MAXIMUM 5.5-5,8 LTRS με το ποδι στο πατωμα στην εθνικη οδο.

   Ελαχιστη καταναλωση 3,6 λτρ/100 χλμ με 100χλμ/ωρα.

3. Αυτονομια 800 - 850 χλμ / Τα νουμερα που σας γραφω ειναι χωρις υπερβολες.

4. Κανενα τρεμουλο/κραδασμος και θορυβος στη λειτουργια του σε ολες τις στροφες (εκτος απο το θορυβο ρελαντι λογω diesel)

Οσον αφορα το σβησιμο χαμηλα, επειδη το ειχα αντιμετωπισει με το νοικιαρικο, ημουν ψηλιασμενος κ απλα οταν εφτανα σε γωνια/στροφη η εβαζα πρωτη η απλα αφηνα σιγα σιγα το συμπλεχτη (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΤΑΩ ΓΚΑΖΙ) και καθως το αυτοκινητο ΟΝΤΩΣ κραταει 1100 στροφες ρελαντι οταν τσουλαει ((((το νοικιαρικο δεν το εκανε αυτο))) , απλα επιταχυνε για λιγο μονο του οποτε κ πατουσα γκαζι για να επιταχυνω μετεπειτα (ισως αυτος ειναι και ο λογος που κρατει ψηλα τις στροφες οταν τσουλαει...δε θα το ελεγα προβλημα, λοιπον).  Οποτε μεχρι τοτε, δε μου εσβησε παρα μονο μια φορα που το ειχα παρακανει με πολυ χαμηλες στροφες αφου ξεχαστηκα και απλα βαρεθηκα να αλλαξω απο δευτερα σε πρωτη με ....10 μονο χλμ στο κοντερ!!!!!

Το παω λοιπον στο ΓΡΑΤΣΙΑ για αλλαγη λαδιων (oil service). Εκει μου λενε πως υπαρχει μια αναβαθμιση που πρεπει να γινει. Δυστυχως, μη γνωριζοντας τι παιζει, τους λεω ""οκ"" αλλα ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΠΩΣ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΤΛ ΚΤΛ αφου ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι τωρα κ δε θελω να μπω σε μπελαδες. Μου επιβεβαιωνουν πως ειναι γραμμη του εργοστασιου κ πως πρεπει να γινει κ πως ολα ειναι για το καλυτερο. Ρωτωντας τους τι ακριβως θα κανουν, μου απαντουν πως δε γνωριζουν ακριβως αλλα ειναι καμπανια κ θα γινει ""ON LINE".

Μην εχοντας αλλη επιλογη τους αφηνω να το κανουν...παιρνω το αυτοκινητο το απογευμα...τα αποτελεσματα ως εξης,

1. Νωχελικο αρπαγμα χαμηλα, ενω η ροπη μεταφερθηκε πανω απο τις 2,200 στροφες.

2. Μικροτερη δυνατη καταναλωση 5,0 λτρς με το νου μου συνεχεια στο οικονομομετρο - Mεση καταναλωση 6,0 LTRS

   Καταναλωση με το ποδι στο πατωμα στην εθνικη οδο 7,5 λτρς 

3. Αυτονομια 600 χλμ (με το ζορι!!!!!!!)

4. Καμια αλλαγη σε τρεμουλο/κραδασμοι και θορυβος λειτουργιας, ολα μηδενικα οπως κ πρωτα.

Ολα τα παραπανω επιβεβαιωμενα μετα απο 1,500 χλμ που εχω κανει εντος και εκτος πολης (τριτο ντεποζιτο τωρα).

Παιρνοντας τηλ και κανοντας παραπονο για την καταναλωση κ μετατοπιση της ροπης σε πιο ψηλες στροφες, δεν πηρα ποτε σοβαρη απαντηση. Σε δευτερη φαση μου ανεφεραν την αναγκη αντικαταστασης του συμπλεχτη βολαν, ημιαξονιου κτλ κτλ και φυσικα μπαινοντας και διαβαζοντας στο ιντερνετ καθως κ γνωριζοντας πως μια αλλαγη βολαν (πιο ελαφρυ)  μπορει να οδηγησει σε ακανονιστη/νευρικη λειτουργια της συμπλεξης, κραδασμους οπως κ αλλαγη στη αισθηση του συμπλεχτη (πιο αποτομος??), αρνηθηκα το οτιδηποτε. 

Η γνωμη μου λοιπον,

1. Αυτες οι επεμβασεις ΣΙΓΟΥΡΑ δεν αφορουν ολα τα αυτοκινητα σειρας POLO TDI Bluemotion....και πιο συγκεκριμενα ΟXΙ στο δικο μου αφου το αυτοκινητο ηταν πολυ καλο πριν απο αυτη κ καμια σχεση εχει το αυτοκινητο πια μετα απο αυτη.

2, Για οσους εχουν διαπιστωσει αυξηση καταναλωσης στο δικο τους πολο, πιστευω πως αυτη οφειλεται αποκλειστικα κ μονο στην αναβαθμηση στο μοτερ κ οχι στο στην αντικατασταση συμπλεχτη/βολαν/ημιαξονιου 

Η ερωτηση μου λοiπον ειναι η εξης.....Υπαρχει καποιος που να εκανε μονο την αναβαθμιση στη διαχειριση του κινητηρα χωρις να αντικαταστησει την ιδια στιγμη και βολαν/συμπεχτη κτλ κτλ (οπως εγω τωρα) και μετα σε δευτερο σταδιο να εχει προβει στην αντικατασταση αυτων, και αν ναι ?? ποιες ηταν οι παρατηρησεις του μετα την πρωτη αναβαθμιση καθως και μετα την αντικατασταση συμπλεχτη, βολαν κτλ κτλ. Η οποια γνωμη θα με βοηθησει να καταλαβω κατα ποσο μια αλλαγη συμπλαχτη/βολαν/ημιαξονιου θα μπορουσε να επαναφερει τισ καταναλωσεις κ την αποδοση ροπης στα αρχικα (ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ) επιπεδα περα απο το φοβο πως ισως θα αλλαξει η ηρεμη λειτουργια που, ευτυχως, εχω ακομη τωρα τουλαχιστον.

Ευχαριστω για την προσοχη σας.

Δημητρης

 Δεν εχω το 1,4 αλλα το 1,2 με τα 75 οπωτε απλως καταθετω την γνωμη μου.Τα σημαδια που επισημαινεις τα ειχα μονο οταν αλλαζα απο απλο πετρελαιο σε premium.Ψηλοτερα την ροπη,ηθελε δηλαδη πολυ ψηλοτερα την αλλαγη ταχυτητας,τραχια λειτουργια κινητηρα,μεγαλη καταναλωση σε καυσιμο.Στον αντιποδα ,πολυ καλυτερες επιδοσεις....

Link to comment
Share on other sites

48 λεπτά πριν , SURFER said:

Αξιοτιμοι φιλοι καλησπερα,

Μολις γραφτηκα στο φορουμ..εδω κ εξι μηνες ειμαι ιδιοκτητης ενος polo tdi blumotion 90 hp.

Θα προσπαθησω να ειμαι πολυ συνοπτικος στο μηνυμα μου αφου διαβαζοντας ολα τα σχολια σας φαινεται πως με το μηνυμα μου θα αγγιξω και εγω εν μερη η και ολοκληρωτικα πολλους απο εσας.

Το αυτοκινητο το αγορασα απο τον ΓΡΑΤΣΙΑ - ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ τον 10ο του 2015 αφου μετα απο ενα τεστ drive που εκανα και σε συνεχεια ενος ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ μηνα που ειχα στα χερια μου ενα νοικιαρικο polo 75αρι diesel, περα απο τη καλη ποιοτητα κυλισης για την κατηγορια του, εντυπωσιαστηκα απο τη ροπη του χαμηλα, την ευελιξια του στην πολη κ φυσικα την πολυ χαμηλη καταναλωση του!!!!

Θελοντας λοιπον να παρω ενα αυτοκινητο πολης αποφασισα κ κατεληξα στο να παρω το νεο πολο 1,4 με τους 90 hp. Να σημειωσω πως ειχα πολλα δυνατα και "ειδικα" αυτοκινητα στο παρελθον, καποια απο αυτα, 911 4S (996), Μ3 Ε92, 911 S (997), AUDI TT S κ πολλα αλλα...το σημειωνω απλα για να προσπαθησω να σας περασω το προφιλ μου σαν οδηγος κ πως στα χρονια αυτα κατεχω καποια πραγματα τεχνικα κ οδηγικα (οχι επειδη ειμαι μαγκας αλλα επειδη τα εχω πλήρωσει...να το ξεκαθαρισω αυτο).     

Μεχρι το πρωτο σερβις λοιπον, στα 15,000 χλμ, ολα καλα με το πολακι!!! 

1. Τρομερο αρπαγμα και ροπη απο τις 1,500 στροφες μεχρι τις 3,000 ....μετα τις 3500 στροφες ψωφιο βεβαια και αναμενωμενο...κανενας λογος να πιεσω.

2. Ασυλληπτα χαμηλη καταναλωση, μεση καταλωση 4,0-4,5 λτρς με νορμαλ/σβελτη οδηγηση,

   MAXIMUM 5.5-5,8 LTRS με το ποδι στο πατωμα στην εθνικη οδο.

   Ελαχιστη καταναλωση 3,6 λτρ/100 χλμ με 100χλμ/ωρα.

3. Αυτονομια 800 - 850 χλμ / Τα νουμερα που σας γραφω ειναι χωρις υπερβολες.

4. Κανενα τρεμουλο/κραδασμος και θορυβος στη λειτουργια του σε ολες τις στροφες (εκτος απο το θορυβο ρελαντι λογω diesel)

Οσον αφορα το σβησιμο χαμηλα, επειδη το ειχα αντιμετωπισει με το νοικιαρικο, ημουν ψηλιασμενος κ απλα οταν εφτανα σε γωνια/στροφη η εβαζα πρωτη η απλα αφηνα σιγα σιγα το συμπλεχτη (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΤΑΩ ΓΚΑΖΙ) και καθως το αυτοκινητο ΟΝΤΩΣ κραταει 1100 στροφες ρελαντι οταν τσουλαει ((((το νοικιαρικο δεν το εκανε αυτο))) , απλα επιταχυνε για λιγο μονο του οποτε κ πατουσα γκαζι για να επιταχυνω μετεπειτα (ισως αυτος ειναι και ο λογος που κρατει ψηλα τις στροφες οταν τσουλαει...δε θα το ελεγα προβλημα, λοιπον).  Οποτε μεχρι τοτε, δε μου εσβησε παρα μονο μια φορα που το ειχα παρακανει με πολυ χαμηλες στροφες αφου ξεχαστηκα και απλα βαρεθηκα να αλλαξω απο δευτερα σε πρωτη με ....10 μονο χλμ στο κοντερ!!!!!

Το παω λοιπον στο ΓΡΑΤΣΙΑ για αλλαγη λαδιων (oil service). Εκει μου λενε πως υπαρχει μια αναβαθμιση που πρεπει να γινει. Δυστυχως, μη γνωριζοντας τι παιζει, τους λεω ""οκ"" αλλα ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΠΩΣ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΤΛ ΚΤΛ αφου ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι τωρα κ δε θελω να μπω σε μπελαδες. Μου επιβεβαιωνουν πως ειναι γραμμη του εργοστασιου κ πως πρεπει να γινει κ πως ολα ειναι για το καλυτερο. Ρωτωντας τους τι ακριβως θα κανουν, μου απαντουν πως δε γνωριζουν ακριβως αλλα ειναι καμπανια κ θα γινει ""ON LINE".

Μην εχοντας αλλη επιλογη τους αφηνω να το κανουν...παιρνω το αυτοκινητο το απογευμα...τα αποτελεσματα ως εξης,

1. Νωχελικο αρπαγμα χαμηλα, ενω η ροπη μεταφερθηκε πανω απο τις 2,200 στροφες.

2. Μικροτερη δυνατη καταναλωση 5,0 λτρς με το νου μου συνεχεια στο οικονομομετρο - Mεση καταναλωση 6,0 LTRS

   Καταναλωση με το ποδι στο πατωμα στην εθνικη οδο 7,5 λτρς 

3. Αυτονομια 600 χλμ (με το ζορι!!!!!!!)

4. Καμια αλλαγη σε τρεμουλο/κραδασμοι και θορυβος λειτουργιας, ολα μηδενικα οπως κ πρωτα.

Ολα τα παραπανω επιβεβαιωμενα μετα απο 1,500 χλμ που εχω κανει εντος και εκτος πολης (τριτο ντεποζιτο τωρα).

Παιρνοντας τηλ και κανοντας παραπονο για την καταναλωση κ μετατοπιση της ροπης σε πιο ψηλες στροφες, δεν πηρα ποτε σοβαρη απαντηση. Σε δευτερη φαση μου ανεφεραν την αναγκη αντικαταστασης του συμπλεχτη βολαν, ημιαξονιου κτλ κτλ και φυσικα μπαινοντας και διαβαζοντας στο ιντερνετ καθως κ γνωριζοντας πως μια αλλαγη βολαν (πιο ελαφρυ)  μπορει να οδηγησει σε ακανονιστη/νευρικη λειτουργια της συμπλεξης, κραδασμους οπως κ αλλαγη στη αισθηση του συμπλεχτη (πιο αποτομος??), αρνηθηκα το οτιδηποτε. 

Η γνωμη μου λοιπον,

1. Αυτες οι επεμβασεις ΣΙΓΟΥΡΑ δεν αφορουν ολα τα αυτοκινητα σειρας POLO TDI Bluemotion....και πιο συγκεκριμενα ΟXΙ στο δικο μου αφου το αυτοκινητο ηταν πολυ καλο πριν απο αυτη κ καμια σχεση εχει το αυτοκινητο πια μετα απο αυτη.

2, Για οσους εχουν διαπιστωσει αυξηση καταναλωσης στο δικο τους πολο, πιστευω πως αυτη οφειλεται αποκλειστικα κ μονο στην αναβαθμηση στο μοτερ κ οχι στο στην αντικατασταση συμπλεχτη/βολαν/ημιαξονιου 

Η ερωτηση μου λοiπον ειναι η εξης.....Υπαρχει καποιος που να εκανε μονο την αναβαθμιση στη διαχειριση του κινητηρα χωρις να αντικαταστησει την ιδια στιγμη και βολαν/συμπεχτη κτλ κτλ (οπως εγω τωρα) και μετα σε δευτερο σταδιο να εχει προβει στην αντικατασταση αυτων, και αν ναι ?? ποιες ηταν οι παρατηρησεις του μετα την πρωτη αναβαθμιση καθως και μετα την αντικατασταση συμπλεχτη, βολαν κτλ κτλ. Η οποια γνωμη θα με βοηθησει να καταλαβω κατα ποσο μια αλλαγη συμπλαχτη/βολαν/ημιαξονιου θα μπορουσε να επαναφερει τισ καταναλωσεις κ την αποδοση ροπης στα αρχικα (ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ) επιπεδα περα απο το φοβο πως ισως θα αλλαξει η ηρεμη λειτουργια που, ευτυχως, εχω ακομη τωρα τουλαχιστον.

Ευχαριστω για την προσοχη σας.

Δημητρης

Εγώ έκανα τις 2 αλλαγές ξεχωριστά αλλά με διαφορετική σειρά. Πρώτα αλλάχτηκε το σετ βολάν συμπλέκτη. Με εξαίρεση τη μικρή απώλεια στην ευστροφία του κινητήρα σε όλα τα υπόλοιπα υπήρχαν σημαντικές βελτιώσεις. Όσο αφορά την αναβάθμιση στη διαχείριση του κινητήρα αργότερα μόνο θετικά στοιχεία μπορώ να αναφέρω.

Όσο αφορά το θέμα κατανάλωση και με τις δυο αναβαθμίσεις δεν υπάρχει διαφοροποίηση ουσιαστική που να είναι μετρήσιμη και να πρέπει να αναφερθεί.

Για την περίπτωσή σου μπορώ να κάνω μια υπόθεση μόνο. Η αναβάθμιση διαχείρισης κινητήρα που έκανες στηρίζεται σε νέα δεδομένα που αφορούν το διαφορετικό βολάν που αυτή τη στιγμή δεν το έχεις. Στη θέση σου θα έκανα τη μηχανική αναβάθμιση για να λειτουργεί πακέτο με το νέο λογισμικό.

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , SURFER said:

Μην εχοντας αλλη επιλογη τους αφηνω να το κανουν...παιρνω το αυτοκινητο το απογευμα...τα αποτελεσματα ως εξης,

1. Νωχελικο αρπαγμα χαμηλα, ενω η ροπη μεταφερθηκε πανω απο τις 2,200 στροφες.

2. Μικροτερη δυνατη καταναλωση 5,0 λτρς με το νου μου συνεχεια στο οικονομομετρο - Mεση καταναλωση 6,0 LTRS

   Καταναλωση με το ποδι στο πατωμα στην εθνικη οδο 7,5 λτρς 

3. Αυτονομια 600 χλμ (με το ζορι!!!!!!!)

4. Καμια αλλαγη σε τρεμουλο/κραδασμοι και θορυβος λειτουργιας, ολα μηδενικα οπως κ πρωτα.

είσαι από τους τυχερούς, εμένα βγάζει τώρα μετά την αναβάθμιση κινητήρα/σετ βολάν 6,8-7.0 λίτρα το λιγότερο μέσα στην πόλη, αν δώ αυτονομία 575 χλμ στο γέμισμα του ντεπόζιτου κερνάω καφέ όλο το βενζινάδικο!

σίγουρα εγώ δεν αγόρασα αυτό το αυτοκίνητο, και κάποιος πρέπει να με αποζημιώσει για την απαράδεκτη και εντελώς έξω από τις προδιαγραφές κατανάλωση, έλα όμως που άμα τους τρέχεις στα δικαστήρια άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι εσκιμώος! 

Link to comment
Share on other sites

λοιπον εγω εχω να πω με την σειρα μου οτι μετα την αναβαθμιση η εκτος πολης καταναλωση βελτιωθηκε ελαχιστα, βγαζω πανω απο 1100χλμ και εντος πολης περα του οτι εγινε πολυ πιο φιλικο κατεβηκε και η καταναλωση ελαχιστα!!!!μικτο με 60% εκτος πολης και 40% εντος βγαζω περιπου 800-850χλμ!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.