Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

46 λεπτά πριν , hipath said:

είσαι από τους τυχερούς, εμένα βγάζει τώρα μετά την αναβάθμιση κινητήρα/σετ βολάν 6,8-7.0 λίτρα το λιγότερο μέσα στην πόλη, αν δώ αυτονομία 575 χλμ στο γέμισμα του ντεπόζιτου κερνάω καφέ όλο το βενζινάδικο!

Κάτι εδώ πάει στραβά και θα έλεγα να το ψάξεις. Οι περισσότεροι εδώ βγάζουν 800χμ με 900χμ μέσα στην πόλη και 1100χμ με 1300χμ εθνική (σημ. Γεμισμένο τέρμα και το θάλαμο διαστολής).

Δεν μπορεί να υπάρχει τέτοια απόκλιση χωρίς λόγο.

Link to comment
Share on other sites

 575 ειναι πραγματικα πολυ πολυ λιγα.Εαν υποθεσουμε οτι γεμιζεις καλα οπως ειπε και ο Vassilis63 ,το ντεποζιτο περνει οχι 45 αλλα ...60.Τα 575 ειναι νουμερα βενζινας....

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Vassilis63 said:

Κάτι εδώ πάει στραβά και θα έλεγα να το ψάξεις. Οι περισσότεροι εδώ βγάζουν 800χμ με 900χμ μέσα στην πόλη και 1100χμ με 1300χμ εθνική (σημ. Γεμισμένο τέρμα και το θάλαμο διαστολής).

Δεν μπορεί να υπάρχει τέτοια απόκλιση χωρίς λόγο.

τους το έχω πάει δύο φορές για έλεγχο του προβλήματος, υπερβολική κατανάλωση, η στερεότυπη απάντηση είναι "ελέγξαμε το αυτοκίνητο και δεν βρήκαμε κάποιο πρόβλημα".

ρε παιδιά τους λέω, εσείς μπορεί να μην βρήκατε πρόβλημα το αυτοκίνητο όμως καίει τα κέρατά του! απάντηση, "κύριε το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα,  ο έλεγχος έγινε διεξοδικότατα", και ξανά μανά το ίδιο τροπάρι!

τι άλλο πιά να κάνω!

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Εαν ηταν βενζινα,θα ελεγα οτι "κατουραγαν" μπεκ η ο Λ τα εφτυσε.Τωρα ομως ισως ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερου να μην δουλευει σωστα και ο εγκεφαλος θεωρει οτι εισαι "κρυος" και εχει το...."τσοκ" ανοιχτο....

Link to comment
Share on other sites

το μόνο

8 hours ago , Abba said:

 Εαν ηταν βενζινα,θα ελεγα οτι "κατουραγαν" μπεκ η ο Λ τα εφτυσε.Τωρα ομως ισως ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερου να μην δουλευει σωστα και ο εγκεφαλος θεωρει οτι εισαι "κρυος" και εχει το...."τσοκ" ανοιχτο....

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για να δικαιολογήσω την υπερβολική κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι ότι το αμάξι το χρησιμοποιώ για πολύ μικρές διαδρομές με μεγάλη κίνηση, 15 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα από το σπίτι στην δουλειά μου. Σε αυτές τις συνθήκες ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί σωστά για να αποδώσει οικονομικά, συν ότι το πρόγραμμα ξεκαπνίσματος μπαίνει σε λειτουργία πολύ συχνά, λόγω των πολύ χαμηλών μέσων ταχυτήτων της διαδρομής μέσα στην πόλη, και όταν αυτό συμβαίνει καίει πετρέλαιο σαν τριαξονικό φορτηγό! Αλλά και πάλι 6.8 λίτρα μέση κατανάλωση με αυτές τις συνθήκες μάλλον είναι υπερβολικό, τι να πώ!

Link to comment
Share on other sites

Απορώ, αγόρασα το αυτοκίνητο τον 5ο του 15, έχει έρθει η ανάκληση σε όλους για την αλλαγή βολάν και συμπλέκτη, μόνο σε μένα δεν έχει έρθει ακόμη, βέβαια δεν σβήνει, αλλά κρατάει στροφές στις 1100 σαλ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , sokratis91 said:

 

 

Απορώ, αγόρασα το αυτοκίνητο τον 5ο του 15, έχει έρθει η ανάκληση σε όλους για την αλλαγή βολάν και συμπλέκτη, μόνο σε μένα δεν έχει έρθει ακόμη, βέβαια δεν σβήνει, αλλά κρατάει στροφές στις 1100 σαλ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

παρε τουε τηλ και πες τους.μην περιμενεις να σε παρουν αυτοι τηλεφωνο

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
15 hours ago , SURFER said:

 Παιρνοντας τηλ και κανοντας παραπονο για την καταναλωση κ μετατοπιση της ροπης σε πιο ψηλες στροφες, δεν πηρα ποτε σοβαρη απαντηση. Σε δευτερη φαση μου ανεφεραν την αναγκη αντικαταστασης του συμπλεχτη βολαν, ημιαξονιου κτλ κτλ και φυσικα μπαινοντας και διαβαζοντας στο ιντερνετ καθως κ γνωριζοντας πως μια αλλαγη βολαν (πιο ελαφρυ)  μπορει να οδηγησει σε ακανονιστη/νευρικη λειτουργια της συμπλεξης, κραδασμους οπως κ αλλαγη στη αισθηση του συμπλεχτη (πιο αποτομος??), αρνηθηκα το οτιδηποτε. 

Δημήτρη καλημέρα & καλώς μας βρήκες.

Διάβασα προσεχτικά ό,τι αναφέρεις και δε μπορω να πω πως μου είναι άγνωστα... Να ξέρεις πως δεν είσαι μόνος και ό,τι σου συμβεί, πιθανόν εχει πρωτα συμβεί σε κάποιον άλλον.

Προσωπικά, ενώ είχα το εν λόγω προβλημα, ενώ το τόνιζα συνεχώς στην αντιπροσωπεία, η ίδια το αρνιόταν. Καποια στιγμη έμαθα να ζω με αυτο, οπως και συ, αν και προβληματιζομουν ιδιαίτερα ορισμένες φορές μην τυχόν μου σβήσει σε καποια επικίνδυνη στιγμη. Και ενώ ήμουν διστακτικός για λόγους επιδόσεων και κατανάλωσης να δεχτώ τις αλλαγές αναβάθμισης του κινητήρα (βολάν και συναφή), τελικά για λόγους ασφαλείας τα δέχτηκα.

Το θέμα ειναι πως ακόμα και αν δε τα δεχόμουν, το βολάν δεν αντέχει, καποια στιγμη καταρρέει. Όπως και συνέβη. Μου έμεινε το αυτοκινητο σε επαρχιακή πόλη και έτρεχα με οδικές και άλλα τραγελαφικά.

Απλά στο λέω και αυτό να το έχεις υπόψιν σου.

Link to comment
Share on other sites

παρε τουε τηλ και πες τους.μην περιμενεις να σε παρουν αυτοι τηλεφωνο

Πήρα απευθείας στην kosmocar, μου είπε η υπάλληλος στο τηλέφωνο, ότι θα το ελέγξουν και θα με καλέσουν !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μόλις με πήρανε από την kosmocar, ο κύριος που μίλησα, μου είπε πως δεν χρειάζεται να βγει κάποια ανάκληση, απλά πας στην αντιπροσωπεία λες πως υπάρχει πρόβλημα και δεν μπορώ να το συνηθίσω, και παραγγέλνουν τα ανταλλακτικά.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
40 λεπτά πριν , sokratis91 said:

Μόλις με πήρανε από την kosmocar, ο κύριος που μίλησα, μου είπε πως δεν χρειάζεται να βγει κάποια ανάκληση, απλά πας στην αντιπροσωπεία λες πως υπάρχει πρόβλημα και δεν μπορώ να το συνηθίσω, και παραγγέλνουν τα ανταλλακτικά.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Τώρα, με όλο το σεβασμό προς την Κοσμοκάρ Σωκράτη μου, λένε παπ***ές.

Κανονικά ζητούν τον αριθμό πλαισίου και τσεκάρουν τις ανακλήσεις που τους έχουν έρθει. Τι είναι αυτό πάλι τώρα; Οπότε, αν εσύ δεν έχεις πρόβλημα, ταπεινή γνώμη μου, μην κάνεις τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα, με όλο το σεβασμό προς την Κοσμοκάρ Σωκράτη μου, λένε παπ***ές.

Κανονικά ζητούν τον αριθμό πλαισίου και τσεκάρουν τις ανακλήσεις που τους έχουν έρθει. Τι είναι αυτό πάλι τώρα; Οπότε, αν εσύ δεν έχεις πρόβλημα, ταπεινή γνώμη μου, μην κάνεις τίποτα.

Τους έδωσα αριθμό πλαισίου, με καλέσανε και μου είπαν ακριβώς αυτό που γράφω πιο πάνω. Ότι δεν βγαίνει κάποια ανάκληση, μίλησα και με την αντιπροσωπεία και ο μηχανικός μου είπε το ίδιο, αν έχεις πρόβλημα πες το μου να παραγγείλω τα ανταλλακτικά και να έρθεις να τα αλλάξουμε. Εγώ με τις χαμηλές δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα δεν σβήνει δλδ, απλά κρατάει ρελαντί στις 1100. Αυτό που με προβληματιζει εδώ και μερικά χιλιόμετρα είναι ότι όταν πάω να το βάλω μπροστά μερικές φορές είναι σαν να κολλάει η μίζα, δεν μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα δλδ να μην πάρει με την πρώτη ή όπως σε μερικά βίντεο που έχουν ανεβάσει αλλά παιδιά στο φόρουμ, που προσπαθούν να το βάλουν μπροστά και παίρνει μετά την 10η και κάνει σαν τρακτέρ. Δεν μπορώ να το περιγράψω ακριβώς, αλλά ειναι σαν να κολλάει η μίζα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Διαπιστωνω τεραστιες αποκλισεις στα νουμερα του καθενος....ο φιλος Hipath ειναι στα 550 χλμ αυτονομια κ ο φιλος Vasilisrx8 στα 850 χλμ??? Τα δυο ακρα.

Δε μου φαινεται λογικο μιας κ μιλαμε για τα ιδια αυτοκινητα κ τις ιδιες μηχανικες επεμβασεις.

Θεωρωντας πως και οι δυο φιλοι ειναι αντικειμενικοι και αξιοπιστοι, κατι δεν παει καλα εδω ?? Δε νομιζετε? 

Edited by SURFER
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Polakias TDI said:

Δημήτρη καλημέρα & καλώς μας βρήκες.

Διάβασα προσεχτικά ό,τι αναφέρεις και δε μπορω να πω πως μου είναι άγνωστα... Να ξέρεις πως δεν είσαι μόνος και ό,τι σου συμβεί, πιθανόν εχει πρωτα συμβεί σε κάποιον άλλον.

Προσωπικά, ενώ είχα το εν λόγω προβλημα, ενώ το τόνιζα συνεχώς στην αντιπροσωπεία, η ίδια το αρνιόταν. Καποια στιγμη έμαθα να ζω με αυτο, οπως και συ, αν και προβληματιζομουν ιδιαίτερα ορισμένες φορές μην τυχόν μου σβήσει σε καποια επικίνδυνη στιγμη. Και ενώ ήμουν διστακτικός για λόγους επιδόσεων και κατανάλωσης να δεχτώ τις αλλαγές αναβάθμισης του κινητήρα (βολάν και συναφή), τελικά για λόγους ασφαλείας τα δέχτηκα.

Το θέμα ειναι πως ακόμα και αν δε τα δεχόμουν, το βολάν δεν αντέχει, καποια στιγμη καταρρέει. Όπως και συνέβη. Μου έμεινε το αυτοκινητο σε επαρχιακή πόλη και έτρεχα με οδικές και άλλα τραγελαφικά.

Απλά στο λέω και αυτό να το έχεις υπόψιν σου.

Καλημερα φιλε μου κ ευχαριστω για την προσοχη σου....

Δεν μπορω να καταλαβω ποιος μπορει να ειναι ο λογος που κατερευσε το βολαν....??

σε ερωτηση που εκανα στο συνεργειο, ποιο δηλαδη ακριβως ειναι το προβλημα με το βολαν κ θελει αντικατασταση, μου ειπαν πως ειναι για να βελτιωθει το τρεμουλο (που στο δικο μου δεν υφισταται ουτως η αλλιως απο την αρχη κ πριν την αναβαθμιση!!)

Σου εξηγησαν τεχνικα ποιος ηταν ο λογος που κατερευσε??    

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
29 λεπτά πριν , sokratis91 said:

Τους έδωσα αριθμό πλαισίου, με καλέσανε και μου είπαν ακριβώς αυτό που γράφω πιο πάνω. Ότι δεν βγαίνει κάποια ανάκληση, μίλησα και με την αντιπροσωπεία και ο μηχανικός μου είπε το ίδιο, αν έχεις πρόβλημα πες το μου να παραγγείλω τα ανταλλακτικά και να έρθεις να τα αλλάξουμε. Εγώ με τις χαμηλές δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα δεν σβήνει δλδ, απλά κρατάει ρελαντί στις 1100. Αυτό που με προβληματιζει εδώ και μερικά χιλιόμετρα είναι ότι όταν πάω να το βάλω μπροστά μερικές φορές είναι σαν να κολλάει η μίζα, δεν μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα δλδ να μην πάρει με την πρώτη ή όπως σε μερικά βίντεο που έχουν ανεβάσει αλλά παιδιά στο φόρουμ, που προσπαθούν να το βάλουν μπροστά και παίρνει μετά την 10η και κάνει σαν τρακτέρ. Δεν μπορώ να το περιγράψω ακριβώς, αλλά ειναι σαν να κολλάει η μίζα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Σωκράτη, άστο και όπου βγάλει, εφόσον δε σε ενοχλεί κάτι.

Πιθανόν να είναι αρχικό σύμπτωμα αυτό που αναφέρεις, αλλά μπορεί να μην είναι και τιποτα, να θέλει ενα καθαρισματάκι η μίζα.

17 λεπτά πριν , SURFER said:

Καλημερα φιλε μου κ ευχαριστω για την προσοχη σου....

Δεν μπορω να καταλαβω ποιος μπορει να ειναι ο λογος που κατερευσε το βολαν....??

σε ερωτηση που εκανα στο συνεργειο, ποιο δηλαδη ακριβως ειναι το προβλημα με το βολαν κ θελει αντικατασταση, μου ειπαν πως ειναι για να βελτιωθει το τρεμουλο (που στο δικο μου δεν υφισταται ουτως η αλλιως απο την αρχη κ πριν την αναβαθμιση!!)

Σου εξηγησαν τεχνικα ποιος ηταν ο λογος που κατερευσε??    

 

Μου είπαν πως επειδή συμβαίνει αυτό που συμβαίνει στις χαμηλές στροφές, ζορίζεται ό,τι έχει σχέση με το βολάν και σπάει. Συντελεί και σε αυτό το ότι αναγκάζεται ο οδηγός να το οδηγεί λόγω του προβλήματος με διαφορετικό τρόπο, όπως εξήγησες στο αρχικό ποστ σου, είτε βάζοντας 1η ή συμπλεκτάροντας με 2α και ρολλάρισμα.

Ο λόγος που αντικαθίσταται πάντως το βολάν είναι κυρίως γιατί υπάρχει αυτή η ανωμαλία που προκαλείται στις χαμηλές στροφές και σε χαμηλές κυρίως ταχύτητες. Καμία σχέση με τρέμουλο ή κραδασμούς.

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν πως επειδή συμβαίνει αυτό που συμβαίνει στις χαμηλές στροφές, ζορίζεται ό,τι έχει σχέση με το βολάν και σπάει. Συντελεί και σε αυτό το ότι αναγκάζεται ο οδηγός να το οδηγεί λόγω του προβλήματος με διαφορετικό τρόπο, όπως εξήγησες στο αρχικό ποστ σου, είτε βάζοντας 1η ή συμπλεκτάροντας με 2α και ρολλάρισμα.

Ο λόγος που αντικαθίσταται πάντως το βολάν είναι κυρίως γιατί υπάρχει αυτή η ανωμαλία που προκαλείται στις χαμηλές στροφές και σε χαμηλές κυρίως ταχύτητες. Καμία σχέση με τρέμουλο ή κραδασμούς.

Δεν ξέρω θα πάω να ρίξω μια μάτια, αλλά δεν μου το έκανε από την αρχή, εδώ και περίπου 5.000 χλμ ξεκίνησε. Δεν ξέρω τι να πω ;!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 Το βολαν μαλλον χαλαει επειδη ειναι διπλης μαζας (?),δεν ειναι το κλασικο βολαν με μονη πλακα,εχει εσωτερικα κινουμενα μερη ,αρα και "ημερομηνια ληξης".

http://www.caroto.gr/2014/01/07/%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CF%80%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BB%CE%B5%CE%B9/

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

  Να σημειώσω, επειδή είμαι από τους πρώτους που άλλαξαν βολάν, το έκανα υποχρεωτικά γιατί χάλασε το γρανάζι που κουμπώνει η μίζα που βρίσκεται πάνω στο βολάν και δεν έπαιρνε μπρος, όπως φαίνεται και σε σχετικό βίντεο που έχει ανεβάσει φίλος μερικές σελίδες πίσω.

Συμπερασματικά

 Το προηγούμενο βολάν τελικά είχε αρκετά θέματα και κανείς δεν ξέρει πότε βγει εκτός λειτουργίας, ιδιαίτερα αν  σκέφτεται κάποιος αργότερα να  δυναμώσει τον κινητήρα καμιά 40αριά άλογα. Όποιος δεν το έχει αλλάξει ακόμη ας πάει να το αλλάξει . Θα χάσει λίγο από την ευστροφία του κινητήρα (το νέο βολάν αν και μονής μάζας είναι πιο βαρύ) και στα κατεβάσματα των ταχυτήτων θέλει την απαραίτητη προσοχή όταν αφήνεις το συμπλέκτη για να μην κάνει γκαπ, ενώ πριν όσο και άτσαλα να έκανες την αλλαγή, γίνονταν βελούδινα. (σε αρχάριους οδηγούς ίσως τους κακοφανεί λίγο στην αρχή) (επίσης κάποιοι παραπονέθηκαν για επιπλέον ή διαφορετικού τύπου κραδασμούς).

Κατά τα υπόλοιπα μόνο θετικά υπάρχουν από την αλλαγή σετ βολάν συμπλέκτη και αναβάθμισης λογισμικού όπως έχει αναφερθεί από διάφορους κατόχους ανατρέχοντας στις προηγούμενες σελίδες. 

 

Link to comment
Share on other sites

  Να σημειώσω, επειδή είμαι από τους πρώτους που άλλαξαν βολάν, το έκανα υποχρεωτικά γιατί χάλασε το γρανάζι που κουμπώνει η μίζα που βρίσκεται πάνω στο βολάν και δεν έπαιρνε μπρος, όπως φαίνεται και σε σχετικό βίντεο που έχει ανεβάσει φίλος μερικές σελίδες πίσω.

Συμπερασματικά

 Το προηγούμενο βολάν τελικά είχε αρκετά θέματα και κανείς δεν ξέρει πότε βγει εκτός λειτουργίας, ιδιαίτερα αν  σκέφτεται κάποιος αργότερα να  δυναμώσει τον κινητήρα καμιά 40αριά άλογα. Όποιος δεν το έχει αλλάξει ακόμη ας πάει να το αλλάξει . Θα χάσει λίγο από την ευστροφία του κινητήρα (το νέο βολάν αν και μονής μάζας είναι πιο βαρύ) και στα κατεβάσματα των ταχυτήτων θέλει την απαραίτητη προσοχή όταν αφήνεις το συμπλέκτη για να μην κάνει γκαπ, ενώ πριν όσο και άτσαλα να έκανες την αλλαγή, γίνονταν βελούδινα. (σε αρχάριους οδηγούς ίσως τους κακοφανεί λίγο στην αρχή) (επίσης κάποιοι παραπονέθηκαν για επιπλέον ή διαφορετικού τύπου κραδασμούς).

Κατά τα υπόλοιπα μόνο θετικά υπάρχουν από την αλλαγή σετ βολάν συμπλέκτη και αναβάθμισης λογισμικού όπως έχει αναφερθεί από διάφορους κατόχους ανατρέχοντας στις προηγούμενες σελίδες. 

 

Με προβλημάτισε ότι άρχισε να κολλάει η μίζα ξαφνικά δεν μου είχε δημιουργήσει πρόβλημα βέβαια αλλά πολλές φορές σου δίνει την αίσθηση ότι δυσκολεύεται να πάρει μπροστά με τον θόρυβο που κάνει, και πριν από λίγο, πήγα να το βάλω μπροστά, γυρνάω το κλειδί μιζαρει μια δεν παίρνει, ξανά δίνω και πήρε κανονικά, τώρα δεν ξέρω σίγουρα εάν δεν πήρε με την μια επειδή αρχίζει να δημιουργείται κάποιο πρόβλημα η δεν γύρισα καλα το κλειδί. Μάλλον θα προχωρήσω κι εγώ στην αλλαγή του βολάν κτλπ,δεν μου έχει σβήσει εμένα, πατώντας φρένο πηγαίνει μέχρι της 830 σαλ και μετά ανεβάζει πάλι στις 1100, μου σβήνει μόνο όταν έχω π.χ 10 χλμ και βάλω δεύτερη ταχύτητα, εκεί δεν ανεβάζει ταχύτητα σβήνει, προχθές που το πήρε ο θείος μου δεν ήξερε ότι όταν πας να πάρεις μια στροφή με 2η ταχύτητα και περίπου 20 χλμ και πατώντας φρένο αυτό σε "σπρώχνει" και πήγε να πέσει πάνω σε ένα τοίχο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

  Να σημειώσω, επειδή είμαι από τους πρώτους που άλλαξαν βολάν, το έκανα υποχρεωτικά γιατί χάλασε το γρανάζι που κουμπώνει η μίζα που βρίσκεται πάνω στο βολάν και δεν έπαιρνε μπρος, όπως φαίνεται και σε σχετικό βίντεο που έχει ανεβάσει φίλος μερικές σελίδες πίσω.

Συμπερασματικά

 Το προηγούμενο βολάν τελικά είχε αρκετά θέματα και κανείς δεν ξέρει πότε βγει εκτός λειτουργίας, ιδιαίτερα αν  σκέφτεται κάποιος αργότερα να  δυναμώσει τον κινητήρα καμιά 40αριά άλογα. Όποιος δεν το έχει αλλάξει ακόμη ας πάει να το αλλάξει . Θα χάσει λίγο από την ευστροφία του κινητήρα (το νέο βολάν αν και μονής μάζας είναι πιο βαρύ) και στα κατεβάσματα των ταχυτήτων θέλει την απαραίτητη προσοχή όταν αφήνεις το συμπλέκτη για να μην κάνει γκαπ, ενώ πριν όσο και άτσαλα να έκανες την αλλαγή, γίνονταν βελούδινα. (σε αρχάριους οδηγούς ίσως τους κακοφανεί λίγο στην αρχή) (επίσης κάποιοι παραπονέθηκαν για επιπλέον ή διαφορετικού τύπου κραδασμούς).

Κατά τα υπόλοιπα μόνο θετικά υπάρχουν από την αλλαγή σετ βολάν συμπλέκτη και αναβάθμισης λογισμικού όπως έχει αναφερθεί από διάφορους κατόχους ανατρέχοντας στις προηγούμενες σελίδες. 

 

Ευχαριστω το φιλο Vassili για τα λεπτομερη και ειλικρινη σχολια του.

Δε θα συμφωνησω ομως με καποια απο αυτα.

Αυτο που περιμενει καποιος απο ενα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ) πετρελαιοκινητο αυτοκινητο ΠΟΛΗΣ ειναι να ειναι οικονομικο, ροπατο, ησυχο-ΦΙΛΙΚΟ / ""ευκολο""" στην οδηγηση (ιδιως οταν εχεις παρει το χειροκινητο, οχι λογω τιμης, αλλα για να αποφυγεις τους γνωστους μπελαδες απο τα DSG!!!!).

Το να αλλαξω βολαν και να εχω κραδασμους (ποιος ξερει τι επιπλέον ή διαφορετικού τύπου κραδασμούς θα εχω εγω αν το αλλαξω???) κ θορυβους του τυπου """γκαπ??" δεν ειναι κατι που το ακουω με χαρα η κατι που θα με κανει να παω τρεχοντας να το αλλαξω...δε θα ειναι το αυτοκινητο που εκανα test drive...δεν θα ειναι το αυτοκινητο που αγορασα!!! Που σημαινει επισης πως μπαινω σε μπελαδες αφου θα εχω ενα καινουριο αυτοκινητο (μολις 6 μηνων!!!!!!!) στο οποιο εχει μπει βαθεια στα μηχανικα του μερη το χερι του μαστορακου στο ΓΡΑΤΣΙΑ ((που μετα θα σου λεει ΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Κ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΚ????)) κ φυσικα θα εχει χασει μεγαλο μερος απο τη μεταπωλητικη του αξια.

Και φυσικα λυπαμαι γιατι, με ολα αυτα που διαβαζω κ ακουω απο τα αξιολογα κ πολυ ενημερωμενα μελη σε αυτο το φορουμ, αποδεικνυεται πως μαλλον τελικα εκανα λαθος επιλογη αφου εχω ενα μηνα τωρα που παιδευομαι με αυτη την ιστορια και οταν ο λογος που το αγορασα ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!

Η λυση μου φαινεται ειναι μονο μια....Πούλημα! 

 

 

   

Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν , sokratis91 said:

Με προβλημάτισε ότι άρχισε να κολλάει η μίζα ξαφνικά δεν μου είχε δημιουργήσει πρόβλημα βέβαια αλλά πολλές φορές σου δίνει την αίσθηση ότι δυσκολεύεται να πάρει μπροστά με τον θόρυβο που κάνει, και πριν από λίγο, πήγα να το βάλω μπροστά, γυρνάω το κλειδί μιζαρει μια δεν παίρνει, ξανά δίνω και πήρε κανονικά, τώρα δεν ξέρω σίγουρα εάν δεν πήρε με την μια επειδή αρχίζει να δημιουργείται κάποιο πρόβλημα η δεν γύρισα καλα το κλειδί. Μάλλον θα προχωρήσω κι εγώ στην αλλαγή του βολάν κτλπ,δεν μου έχει σβήσει εμένα, πατώντας φρένο πηγαίνει μέχρι της 830 σαλ και μετά ανεβάζει πάλι στις 1100, μου σβήνει μόνο όταν έχω π.χ 10 χλμ και βάλω δεύτερη ταχύτητα, εκεί δεν ανεβάζει ταχύτητα σβήνει, προχθές που το πήρε ο θείος μου δεν ήξερε ότι όταν πας να πάρεις μια στροφή με 2η ταχύτητα και περίπου 20 χλμ και πατώντας φρένο αυτό σε "σπρώχνει" και πήγε να πέσει πάνω σε ένα τοίχο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Σωκράτη έτσι κάνει στην αρχή και μετά τέλος... πήγαινε να το αλλάξεις για να μην μείνεις κάπου.

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Σωκράτη έτσι κάνει στην αρχή και μετά τέλος... πήγαινε να το αλλάξεις για να μην μείνεις κάπου.

Στα ποσα χλμ συμβαινουν ολα αυτα?

 

 

Edited by SURFER
Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , SURFER said:

Ευχαριστω το φιλο Vassili για τα λεπτομερη και ειλικρινη σχολια του.

Δε θα συμφωνησω ομως με καποια απο αυτα.

Αυτο που περιμενει καποιος απο ενα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ) πετρελαιοκινητο αυτοκινητο ΠΟΛΗΣ ειναι να ειναι οικονομικο, ροπατο, ησυχο-ΦΙΛΙΚΟ / ""ευκολο""" στην οδηγηση (ιδιως οταν εχεις παρει το χειροκινητο, οχι λογω τιμης, αλλα για να αποφυγεις τους γνωστους μπελαδες απο τα DSG!!!!).

Το να αλλαξω βολαν και να εχω κραδασμους (ποιος ξερει τι επιπλέον ή διαφορετικού τύπου κραδασμούς θα εχω εγω αν το αλλαξω???) κ θορυβους του τυπου """γκαπ??" δεν ειναι κατι που το ακουω με χαρα η κατι που θα με κανει να παω τρεχοντας να το αλλαξω...δε θα ειναι το αυτοκινητο που εκανα test drive...δεν θα ειναι το αυτοκινητο που αγορασα!!! Που σημαινει επισης πως μπαινω σε μπελαδες αφου θα εχω ενα καινουριο αυτοκινητο (μολις 6 μηνων!!!!!!!) στο οποιο εχει μπει βαθεια στα μηχανικα του μερη το χερι του μαστορακου στο ΓΡΑΤΣΙΑ ((που μετα θα σου λεει ΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Κ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΚ????)) κ φυσικα θα εχει χασει μεγαλο μερος απο τη μεταπωλητικη του αξια.

Και φυσικα λυπαμαι γιατι, με ολα αυτα που διαβαζω κ ακουω απο τα αξιολογα κ πολυ ενημερωμενα μελη σε αυτο το φορουμ, αποδεικνυεται πως μαλλον τελικα εκανα λαθος επιλογη αφου εχω ενα μηνα τωρα που παιδευομαι με αυτη την ιστορια και οταν ο λογος που το αγορασα ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!

Η λυση μου φαινεται ειναι μονο μια....Πούλημα! 

 

 

   

   Καταλαβαίνω εντελώς πως αισθάνεσαι, γιατί το ίδιο έχουμε νοιώσει όλοι εδώ, αφού αγοράσαμε ένα αυτοκίνητο με κάποια χαρακτηριστικά και στην πορεία μεταμορφώθηκε σε κάτι άλλο. Θα σου μιλήσω με ειλικρίνεια, τις πρώτες μέρες μετά την αλλαγή, ναι, μου κακοφάνηκε που έχασα κάποια πράγματα σε κάποιους τομείς, γρήγορα όμως διαπίστωσα ότι κέρδισα πολλά περισσότερα σε άλλους τομείς.

   Δυστυχώς στην παρούσα φάση δεν έχεις την πολυτέλεια της επιλογής (είναι θέμα απλά χρόνου η καταστροφή του συγκεκριμένου βολάν). Εγώ θα έλεγα να προχωρήσεις στις αλλαγές (δεν μπορείς βέβαια να κάνεις και αλλιώς) και αν δεν ικανοποιηθείς πούλησε το.

 Θα διακινδυνέψω όμως μια πρόβλεψη, μετά τις αλλαγές θα πεις ΟΚ 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , SURFER said:

Στα ποσα χλμ συμβαινουν ολα αυτα?

 

 

εμένα άρχισε να μου το κάνει από τα 5.000 χμ

Link to comment
Share on other sites

Σωκράτη έτσι κάνει στην αρχή και μετά τέλος... πήγαινε να το αλλάξεις για να μην μείνεις κάπου.

Εμένα έχει ξεκινήσει στις 18.000 να το κάνει αυτό με την μίζα. Εγώ νομίζω ότι έχω κάνει ακριβώς το ίδιο με τον φίλο, έχω κάνει την αναβάθμιση χωρίς να έχω αλλάξει βολάν. Βέβαια εμένα η κατανάλωση δεν ειναι στα νούμερα που αναφέρει ο SURFER, δεν παρατήρησα αλλαγή στην κατανάλωση η στην ροπή.

Βασίλη να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το αυτοκίνητο ππυ δείχνει πιο νωχελικό. Στο πάτημα του γκαζιού στο δικό μου αυτοκίνητο όταν μπαίνουν τα 23 κιλά ροπής σε κολλάει στο κάθισμα, στο δικό σου αυτοκίνητο μετα την αλλαγή του βολάν ποια ειναι αίσθηση ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.