Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

Λοιπόν, σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης μου.

Τετάρτη στις 16:00 καλώ σε αντιπροσωπεία της VW που όπως αναφέρω και πιο πάνω ειναι εκτός Αθηνών, και τους λέω πως θέλω να προχωρήσω στη αλλαγή του βολάν κτλπ, η υπεύθυνη του service, εξυπηρετική και ευγενέστατη με ρωτάει τα στοιχεία του αυτοκινήτου, της τα δίνω, και μου απαντάει πως επειδη ειναι ήδη 16:00 μπορεί να μην προλάβει να με ενημερώσει σήμερα και θα με καλέσει αύριο το πρωί έως τις 11:00.

Με καλεί λοιπόν την Πέμπτη στη 13:00 αφού μου ζητάει συγγνώμη για την καθυστέρηση 2 ωρών, με ενημερώνει πως θα παραγγείλει τα ανταλλακτικά Παρασκευή πρωί και λογικά την Δευτέρα θα τα εχει στην αντιπροσωπεία, δεν θα χρειαστεί να αφήσω το αυτοκίνητο εκεί, αλλά αν το πάω στις 8 το πρωί το μεσημέρι στις 15:00 θα ειναι έτοιμο να το πάρω και να φύγω. Με παροτρύνει να κλείσουμε ραντεβού οποιαδήποτε μερα μπορώ εγω να το πάω και όχι όποτε ειναι το συνεργείο ελεύθερο, φυσικά της απάντησα πως Τρίτη μπορώ να πάω το αυτοκίνητο και κλείσαμε ραντεβού για την Τρίτη στις 8:00 το πρωί.

Δεν έχω λόγια μέχρι στιγμής για την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μέχρι στιγμής, πραγματικά είχα μια άριστη συνεργασία.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
9 hours ago , sokratis91 said:

Λοιπόν, σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης μου.

Τετάρτη στις 16:00 καλώ σε αντιπροσωπεία της VW που όπως αναφέρω και πιο πάνω ειναι εκτός Αθηνών, και τους λέω πως θέλω να προχωρήσω στη αλλαγή του βολάν κτλπ, η υπεύθυνη του service, εξυπηρετική και ευγενέστατη με ρωτάει τα στοιχεία του αυτοκινήτου, της τα δίνω, και μου απαντάει πως επειδη ειναι ήδη 16:00 μπορεί να μην προλάβει να με ενημερώσει σήμερα και θα με καλέσει αύριο το πρωί έως τις 11:00.

Με καλεί λοιπόν την Πέμπτη στη 13:00 αφού μου ζητάει συγγνώμη για την καθυστέρηση 2 ωρών, με ενημερώνει πως θα παραγγείλει τα ανταλλακτικά Παρασκευή πρωί και λογικά την Δευτέρα θα τα εχει στην αντιπροσωπεία, δεν θα χρειαστεί να αφήσω το αυτοκίνητο εκεί, αλλά αν το πάω στις 8 το πρωί το μεσημέρι στις 15:00 θα ειναι έτοιμο να το πάρω και να φύγω. Με παροτρύνει να κλείσουμε ραντεβού οποιαδήποτε μερα μπορώ εγω να το πάω και όχι όποτε ειναι το συνεργείο ελεύθερο, φυσικά της απάντησα πως Τρίτη μπορώ να πάω το αυτοκίνητο και κλείσαμε ραντεβού για την Τρίτη στις 8:00 το πρωί.

Δεν έχω λόγια μέχρι στιγμής για την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μέχρι στιγμής, πραγματικά είχα μια άριστη συνεργασία.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Καλημέρα και καλό ΣΚ.

Καλά νέα. Ασφαλώς, όλα εκ του αποτελέσματος κρίνονται, παρέα ταύτα είναι μια καλή αρχή. Ακριβώς ίδια διαδικασία είχε ακολουθηθεί και στο δικό μου συνεργείο.

Αναμένουμε εντυπώσεις σου μετά από αλλαγές @sokratis91

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , Polakias TDI said:

Καλημέρα και καλό ΣΚ.

Καλά νέα. Ασφαλώς, όλα εκ του αποτελέσματος κρίνονται, παρέα ταύτα είναι μια καλή αρχή. Ακριβώς ίδια διαδικασία είχε ακολουθηθεί και στο δικό μου συνεργείο.

Αναμένουμε εντυπώσεις σου μετά από αλλαγές @sokratis91

Συμφωνώ, αλλά η μέχρι τώρα συνεργασία μας κύλησε πάρα πολύ καλά. Την Τρίτη τα υπόλοιπα. 

Κάτι που δεν διευκρίνισα, η αλλαγή όλων αυτών των εξαρτημάτων είναι φυσικά στην εγγύηση έτσι, δεν πιστεύω να μου ζητήσουν τίποτα λεφτά?

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , sokratis91 said:

Συμφωνώ, αλλά η μέχρι τώρα συνεργασία μας κύλησε πάρα πολύ καλά. Την Τρίτη τα υπόλοιπα. 

Κάτι που δεν διευκρίνισα, η αλλαγή όλων αυτών των εξαρτημάτων είναι φυσικά στην εγγύηση έτσι, δεν πιστεύω να μου ζητήσουν τίποτα λεφτά?

εννοειται εγγυηση φιλε.οδηγια της μαμα vw ειναι!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 hour ago , sokratis91 said:

Συμφωνώ, αλλά η μέχρι τώρα συνεργασία μας κύλησε πάρα πολύ καλά. Την Τρίτη τα υπόλοιπα. 

Κάτι που δεν διευκρίνισα, η αλλαγή όλων αυτών των εξαρτημάτων είναι φυσικά στην εγγύηση έτσι, δεν πιστεύω να μου ζητήσουν τίποτα λεφτά?

Εννοείται χωρίς χρέωση μέσω εγγύησης, στα πλαίσια ανάκλησης από την Volkswagen (ασχέτως αν ποτέ δε λάβαμε σχετική έγγραφη ειδοποίηση, ως όφειλαν).

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,

είμαι κάτοχος POLO 1.4 TDI 90PS, έχω αντιμετωπίσει τα ίδια προβλήματα γι αυτό και γράφτηκα στο forum. Σκοπεύω να κινηθώ νομικά έναντίον της kosmocar και της αντιπροσωπείας της Πάτρας που μου πούλησε το αυτοκίνητο. Ωστόσο μια τέτοια κίνηση απαιτεί συλλογικότητα για να έχει επιτυχία γι αυτό και αναζητώ κι άλλους με το ίδιο πρόβλημα. Eάν ψάξει κανείς παλαιότερα δημοσιεύματα ή και αγοραστές θα διαπιστώσει ότι από την αρχή το συγκεκριμένο αυτοκινητο παρουσιάζε προβληματική λειτουργία και η εταιρεία από ένα χρονικο διάστημα και έπειτα  γνώριζε για το πρόβλημα αυτό άρα όφειλε να έχει κάνει ανάκληση ή τουλάχιστον να ενημερώνει για το σβήσιμο του κινητήρα στις χαμηλές στροφές κατά την αγορά. Εχω διαπιστώσει ότι μετά την επιδιόρθωση το αυτοκίνητο δεν δουλεύει σωστά.... Ποιός μου εγγυάται ότι  δεν θα βγάλει ζημιές μελλοντικά????

Συνοπτικά, το ιστορικό έχει ως εξής:

Το αυτοκίνητο το παρέλαβα στις 4/12/2015. Στις 22/12/2015 επισκέφτηκα το συνεργείο για να κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την λειτουργία του. Ένα από τα θέματα που είχα ήταν ότι έσβηνε αδικαιολογήτα σε χαμηλές στροφές με 2α. Το συνεργείο με ενημέρωσε ότι χρειάζεται αλλαγή στο σύστημα μετάδοσης βολάν-δίσκο-πλατό ημιαξόνιο κτλ. Μετά από την επιδιόρθωση το αυτοκίνητο παρουσιάζει αυξημένους κραδασμούς, μετατόπιση ροπής σε υψηλότερες στροφές δηλαδή από 1500-2500 έχει πάει στις 2200 με 3500 περίπου και αύξηση της κατανάλωσης. Επιπλέον, η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει πάνω από τους 100oC ενώ σε εθνική με πάνω από 140 χιλιόμετρα ανεβαίνει μέχρι και στους 120oC. Αυτό δείχνει ότι το αυτοκίνητο δεν δουλεύει σωστά. Επίσης, έχω μειωση και στην τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου. Έστειλά δυο επιστολές διαμαρτυρίας στην kosmocar. Στην πρώτη τους ζήτησα τεχνικό έλεγχο δυναμομέτρησης προς επιβεβαίωση των τεχνικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, επέκταση εγγύησης και παράδοση της εργοστασιακής οδηγίας επιδιόρθωσης. Απάντησαν ότι το αυτοκίνητο είναι προγραμματισμένο να σβήνει σε χαμηλές στροφές και η λειτουργία αυτή είναι ηθελημένη (ενώ το συνεργείο με ενημέρωσε για βλάβη). Επίσης, μου είπαν ότι η δυναμομέτρηση δεν είναι δυνατή και ότι το αυτοκίνητο έχει τα τεχνικά χαρακτηριστικά που λένε αυτοί (χωρίς να το έχουν οδηγήσει), για την οδηγία επιδιόρθωσης το κάνανε γαργάρα και για την επέκταση εγγύησης μου έδιναν έκπτωση 50%. Σε δεύτερη επιστολή διαμαρτυρίας ζήτησα επανατοποθέτηση του παλιού συστήματος μετάδοσης και μου απάντησαν ότι αυτό δεν γίνεται. Επίσης, έχω επικοινωνήσει με καταναλωτή ο οποίος γνώριζε για το σβήσιμο του κινητήρα αλλά δεν τον πείραζε και απλά δεν πίεζε το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές. Παρόλα αυτά, και χωρίς ο ίδιος να διαμαρτυρηθεί, στο πρώτο σέρβις λαδιών του πείραξαν τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου χωρίς να τον ρωτήσουν με αποτέλεσμα να έχει μετατόπιση ροπής, αυξημενο ρελαντί, θερμοκρασία λαδιού κλπ κλπ.

Αυτό που έχω καταλάβει από την ιστορία αυτή είναι ότι πρόκειται για αστοχία υλικών της vw , το αρχικό βολάν δεν κούμπωνε καλά στον κινητήρα και άφηνε κενά με αποτέλεσμα να σβήνει σε χαμηλές στροφές το αυτοκίνητο και όταν πια το διαπίστωσαν έπρεπε να κάνουν ανάκληση και ενημέρωση των καταναλώτων κάτι το οποίο δεν έχουν κάνει ακόμη και σήμερα. Αντιθέτως, συνεχίζουν να πουλάνε αυτοκίνητα και μετά από λίγο αλλάζουν το σύστημα μετάδοσης. Νομίζω ότι μας δουλεύουν και πρέπει να διεκδικήσουμε αποζημίωση ..... και στην τελική δεν μας το χαρίσανε το πληρώσαμε.

Παρακαλώ όποιος ενδιαφέρεται είτε για συλλογική αγωγή είτε να συνδράμει ως μάρτυρας ας επικοινωνήσει μαζί μου. Αυτά...........

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη βρε δημητρα αλλα αππ που ειδες την θερμοκρασια λαδιου;;εγω με το vcds δεν εχω δει κατι τετοιο!!!που γνωριζεις οτι ειχε κενα το αρχικο βολαν και δεν κουμπωνε σωστα!εχεις τετοιες τεχνικες γνωσεις;πως καταλαβες οτι μετατοπιστηκε η ροπη ψηλα;δλδ το αμαξι ειναι νεκρο μεχρι της 2500;;;εγω δεν εχω δει κατι τετοιο και δεν ισχυουν αυτα που λες.σορρι κιολας αλλα ειναι χαζομαρες αυτα που λες.στο μονο που συμφωνω ειναι οτι εχει λιγο περισσοτερους κραδασμους αλλα μηπως καλομαθαμε;;για οδηγησε τα αντιστοιχα αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας για να δεις.εγω στο θεμα καταναλωσης ειδα μειωση οχι αυξηση.στην τελικη οτι εβγαζε τοσα και λιγο παραπανω βγαζει!!!δεν διαφωνω οτι εκανε μλκια η vw εξαλλου γερμανοι ειναι αρα κλεφτες.τωρα οσο αφορα την μυνηση εγω προσωπικα θα σου προτεινα να το ξεχασεις δεν ειναι αμερικη η ελλαδα στο νομικο κομματι.λεφτα θα χασεις οπως και την υποθεση.αντε να σου δωσουν ενα σερβις δωρεαν τπτ αλλο!!!

Edited by vasilisrx8
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Οι Γερμανοί δεν ειναι μ@λ@κες. Πουθενά δεν υπάρχει ο όρος ανάκληση για το βολαν του polo.

Υπάρχει ο όρος επισκευή μετα την απαίτηση του πελάτη φυσικά και για αυτο δεν ενημερώνουν κ τους κατόχους.

Η vw δεν αναγνωρίζει προβλημα αλλα ιδιετεροτητα. Έτσι αποποιείται καθε λογής αποζημίωση κλπ κλπ.

Εν κατακλείδι, καλώς ή κακώς το Polaki μας είχε την αστοχία στο βολαν που προσωπικά πιστεύω αποκαταστάθηκε σε μεγάλο βαθμό μετα την επισκευη.Ετσι έχουν τα πράγματα. Ή το δεχόμαστε ή το πουλάμε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Συμφωνώ σε αρκετά σημεία με τη Δήμητρα, ασχέτως αν πλέον έχω συμβιβαστεί σε πολλά σε σχέση με ό,τι έχει συμβεί στο καινούριο αυτοκίνητο που αγόρασα, από τις εργασίες αντικατάστασης του βολάν και μετά. Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που συμβιβάζεται εύκολα, αλλά λίγο η κρίση, λίγο ό,τι διάβασα εδώ, λίγο λαμβάνοντας υπόψιν ότι είμαι παράξενος, συμβιβάστηκα.

Την ενόχλησή μου την έχω εκφράσει πολλές φορές στο συγκεκριμένο φόρουμ. Βλέποντας το γεγονός πως η Volkswagen συνεχίζει να πουλάει νέα αυτοκίνητα και μετά να προβαίνει στις παραπάνω αλλαγές, βλέποντας τις αποζημιώσεις που δίνονται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, βλέποντας πως η Kosmokar ποιεί την νήσσα σε προβλήματα που σχετίζονται με το παρόν θέμα, προβληματίζομαι. Μήπως το έχουμε πάρει λίγο αψήφιστα το όλο θέμα;

Δε λέω, έκανε κινήσεις η Volkswagen για να επιδιορθώσει το πρόβλημα στο ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ (μην το ξεχνάμε), αλλά ουδέποτε με ρώτησε αν είμαι ικανοποιημένος από αυτές, τις σωστές κινήσεις της ή κινήσεις προχειροδουλειάς και προεργασίας στις οποίες προέβη, αν έχει αλλάξει το αυτοκίνητο, τα χαρακτηριστικά του, η οδηγησιμότητά του, προς το καλύτερο ή το χειρότερο, ή αν επιθυμώ refund.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι και γω απ' αυτούς που είχαν μιλήσει στην αρχή για δικαστική αγωγή. Στη συνέχεια, και αφού η VW έλυσε, όπως έλυσε το πρόβλημα, δε μπορώ να πω ότι είμαι δυσαρεστημένος με το αυτοκίνητο. Είμαι όμως σίγουρα δυσαρεστημένος με τη συμπεριφορά της VW και των εδώ αντιπροσώπων της. Κατά την άποψη μου, μιας τέτοιας έκτασης μετατροπή θα έπρεπε να περιέχει και πρόταση αλλαγής του αυτοκινήτου, καθώς είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που αγοράστηκε. Αν και δεν "νοιώθω" τα προβλήματα που αναφέρουν πολλοί φίλοι εδώ (περισσότεροι κραδασμοί, λιγότερη ροπή, μεγαλύτερη κατανάλωση κλπ) είμαι διατεθειμένος να συμμετάσχω σε μια δικαστική αγωγή, αν αυτή αναληφθεί από κάποιο εξειδικευμένο γραφείο και μικρό κόστος, ίσως και καθόλου, αν η αμοιβή είναι ποσοστό της αποζημίωσης.  

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως μετα την μετατροπη εχω μεινει απολυτα ικανοποιημενος με το αυτοκινητο. Μπορει να μην κανει τωρα τοσο εντονα εκεινο το "μπαμ" που εκανε με το διπλο βολαν που σε κολλαγε στο καθισμα, αλλα πρεπει να καταλαβουν ορισμενοι κατι...το αυτοκινητο ειναι  90 (ή 75) αλογα και diesel που σημαινει οτι ολοι το πηραμε για την καταναλωση, δεν το αγορασαμε με σκοπο να κανουμε κοντρες. Το αυτοκινητο δεν καιει τπτ  (ισως και λιγοτερο απο πριν) στην κατηγορια που ειναι και οταν το οδηγας και εκτος πολης, σε ταξιδι, σου δινει την αισθηση οτι οδηγας αυτοκινητο μεγαλυτερου κυβισμου. Τελος, για ποιο λογο να κινηθει καποιος νομικα εφοσον το αυτοκινητο ολοι το καναμε test drive και ειδαμε την ιδιαιτεροτητα του να σβηνει ενω σε αλλες μαρκες (εκανα και στο fiesta)  δεν ειχε το ιδιο προβλημα αλλα επεμεινα να παρω το polo? 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
5 hours ago , giorgos123 said:

... Τελος, για ποιο λογο να κινηθει καποιος νομικα εφοσον το αυτοκινητο ολοι το καναμε test drive και ειδαμε την ιδιαιτεροτητα του να σβηνει ενω σε αλλες μαρκες (εκανα και στο fiesta)  δεν ειχε το ιδιο προβλημα αλλα επεμεινα να παρω το polo? 

Καλημέρα. Συμφωνώ με αυτό που λες, γι' αυτό άλλωστε και οι περισσότεροι προσαρμόσαμε την οδήγησή μας βάσει του συγκεκριμένου θέματος του αυτοκινήτου και μάθαμε να ζούμε με αυτό.

Αυτό το πρόβλημα λύθηκε με τις εργασίες αντικατάστασης του βολάν, ωστόσο δημιουργήθηκαν ένα σωρό άλλα σε κάποιους ιδιοκτήτες.

Εκεί αρχίζει ο προσωπικός μου προβληματισμός εάν πρέπει κάποιος να κινηθεί νομικά απέναντι στην εταιρεία (αφήνω στην άκρη το γεγονός πως δεν είναι ούτε επαγγελματικό, αλλά ούτε και ηθικό για μια εταιρεία της κλάσης της VW να πουλάει ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα καλέσει για εργασίες αντικατάστασης τμήματος του συστήματος μετάδοσης λίγους μήνες αργότερα).

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν εμφανιζόταν οπωσδήποτε κατά το test drive. Πολλοί δεν το εντόπισαν παρά μόνο μετά από καιρό. Τα ίδια τα συνεργεία που το οδήγησαν, όταν τους το αναφέραμε, έλεγαν δε τρέχει τίποτα. Δε νομίζω ότι ευσταθεί το επιχείρημα του test drive. Εδώ οι ίδιοι οι Γερμανοί, δεν το είχαν εντοπίσει.

Link to comment
Share on other sites

On Σάββατο, 25 Ιούνιος 2016 at 0:13 AM, Δήμητρα said:

Παιδιά καλησπέρα,

είμαι κάτοχος POLO 1.4 TDI 90PS, έχω αντιμετωπίσει τα ίδια προβλήματα γι αυτό και γράφτηκα στο forum. Σκοπεύω να κινηθώ νομικά έναντίον της kosmocar και της αντιπροσωπείας της Πάτρας που μου πούλησε το αυτοκίνητο. Ωστόσο μια τέτοια κίνηση απαιτεί συλλογικότητα για να έχει επιτυχία γι αυτό και αναζητώ κι άλλους με το ίδιο πρόβλημα. Eάν ψάξει κανείς παλαιότερα δημοσιεύματα ή και αγοραστές θα διαπιστώσει ότι από την αρχή το συγκεκριμένο αυτοκινητο παρουσιάζε προβληματική λειτουργία και η εταιρεία από ένα χρονικο διάστημα και έπειτα  γνώριζε για το πρόβλημα αυτό άρα όφειλε να έχει κάνει ανάκληση ή τουλάχιστον να ενημερώνει για το σβήσιμο του κινητήρα στις χαμηλές στροφές κατά την αγορά. Εχω διαπιστώσει ότι μετά την επιδιόρθωση το αυτοκίνητο δεν δουλεύει σωστά.... Ποιός μου εγγυάται ότι  δεν θα βγάλει ζημιές μελλοντικά????

Συνοπτικά, το ιστορικό έχει ως εξής:

Το αυτοκίνητο το παρέλαβα στις 4/12/2015. Στις 22/12/2015 επισκέφτηκα το συνεργείο για να κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την λειτουργία του. Ένα από τα θέματα που είχα ήταν ότι έσβηνε αδικαιολογήτα σε χαμηλές στροφές με 2α. Το συνεργείο με ενημέρωσε ότι χρειάζεται αλλαγή στο σύστημα μετάδοσης βολάν-δίσκο-πλατό ημιαξόνιο κτλ. Μετά από την επιδιόρθωση το αυτοκίνητο παρουσιάζει αυξημένους κραδασμούς, μετατόπιση ροπής σε υψηλότερες στροφές δηλαδή από 1500-2500 έχει πάει στις 2200 με 3500 περίπου και αύξηση της κατανάλωσης. Επιπλέον, η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει πάνω από τους 100oC ενώ σε εθνική με πάνω από 140 χιλιόμετρα ανεβαίνει μέχρι και στους 120oC. Αυτό δείχνει ότι το αυτοκίνητο δεν δουλεύει σωστά. Επίσης, έχω μειωση και στην τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου. Έστειλά δυο επιστολές διαμαρτυρίας στην kosmocar. Στην πρώτη τους ζήτησα τεχνικό έλεγχο δυναμομέτρησης προς επιβεβαίωση των τεχνικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, επέκταση εγγύησης και παράδοση της εργοστασιακής οδηγίας επιδιόρθωσης. Απάντησαν ότι το αυτοκίνητο είναι προγραμματισμένο να σβήνει σε χαμηλές στροφές και η λειτουργία αυτή είναι ηθελημένη (ενώ το συνεργείο με ενημέρωσε για βλάβη). Επίσης, μου είπαν ότι η δυναμομέτρηση δεν είναι δυνατή και ότι το αυτοκίνητο έχει τα τεχνικά χαρακτηριστικά που λένε αυτοί (χωρίς να το έχουν οδηγήσει), για την οδηγία επιδιόρθωσης το κάνανε γαργάρα και για την επέκταση εγγύησης μου έδιναν έκπτωση 50%. Σε δεύτερη επιστολή διαμαρτυρίας ζήτησα επανατοποθέτηση του παλιού συστήματος μετάδοσης και μου απάντησαν ότι αυτό δεν γίνεται. Επίσης, έχω επικοινωνήσει με καταναλωτή ο οποίος γνώριζε για το σβήσιμο του κινητήρα αλλά δεν τον πείραζε και απλά δεν πίεζε το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές. Παρόλα αυτά, και χωρίς ο ίδιος να διαμαρτυρηθεί, στο πρώτο σέρβις λαδιών του πείραξαν τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου χωρίς να τον ρωτήσουν με αποτέλεσμα να έχει μετατόπιση ροπής, αυξημενο ρελαντί, θερμοκρασία λαδιού κλπ κλπ.

Αυτό που έχω καταλάβει από την ιστορία αυτή είναι ότι πρόκειται για αστοχία υλικών της vw , το αρχικό βολάν δεν κούμπωνε καλά στον κινητήρα και άφηνε κενά με αποτέλεσμα να σβήνει σε χαμηλές στροφές το αυτοκίνητο και όταν πια το διαπίστωσαν έπρεπε να κάνουν ανάκληση και ενημέρωση των καταναλώτων κάτι το οποίο δεν έχουν κάνει ακόμη και σήμερα. Αντιθέτως, συνεχίζουν να πουλάνε αυτοκίνητα και μετά από λίγο αλλάζουν το σύστημα μετάδοσης. Νομίζω ότι μας δουλεύουν και πρέπει να διεκδικήσουμε αποζημίωση ..... και στην τελική δεν μας το χαρίσανε το πληρώσαμε.

Παρακαλώ όποιος ενδιαφέρεται είτε για συλλογική αγωγή είτε να συνδράμει ως μάρτυρας ας επικοινωνήσει μαζί μου. Αυτά...........

Αυξημενοι κραδασμοι προερχονται απο τοποθετηση ελαφρυτερου βολαν καθως και μετατοπιση της ροπης ψηλοτερα οπως και αυξηση καταναλωσης.Ο λογος εχει αναλυθει,(σε ταξιδια παντα και οχι σε σταματα ξεκινα εντος πολης),το ελαφρυτερο βολαν δεν κρατα την ιδια κινητικη ενεργεια με το βαρυτερο λογω μεωμενης μαζας και ετσι δεν μπορει να εκμεταλλευτη το momentum για να συνδραμει περεταιρω στην κινηση του οχηματος ,ιδιως σε 3κυλινδρο που το βολαν παιζει πολυ πιο σοβαρο λογο απο οτι σε 4κυλινδρο.Λογω του οτι ειναι ελαφρυτερο πλεον,για να κρατησει το momentum χρειαζεται στροφες,αυτος ειναι και ο λογος που η μηχανη "αναγκαζεται" να βγαλει ροπη ψηλοτερα.Το ιδιο πραγμα κανουν οσοι εχουν πολυστροφα (ιαπωνικα κυριως) μοτερια.Ελαφρωμενες ζαντες ,ελαφρωμα βολαν και τροχαλιων ειναι παντα must και απο τα πρωτα που γινωνται.Επειδη ομως δεν μπορει παρα να "ζηταει" στροφες η μηχανη,αναγκαζεσαι να το στροφαρεις ,κυνηγωντας πλεον το ωφελιμο φασμα στροφων που για πετρελαιο ειναι αρκετα ψηλοτερα εξ ου και το παραπανω καυσιμο που χρειαζεσαι.Τωρα ως αναφορα για την θερμοκρασια λαδιου δεν γνωριζω τον τροπο μετρησης που χρησημοποιησες αλλα στους 120 βαθμους που λες το μονο λαδι που επιβιωνει αρκετα για να κανεις μια αλλαγη ειναι τα racing 20-60,αρα το 5-30 εχει "σπασει" και μονο που θα ακουμπησει τους 120 την πρωτη φορα.100 βαθμοι ειναι οκ αλλα οχι να πας 3 ωρες δρομο με 100+ βαθμους σε 5-30.

Ο λογος που δεν πηγα σε κανενα σερβις της vw ειναι οτι στο πρωτο σερβις παντα πειραζουν εγκεφαλο,ειναι παγια πολιτικη της συγκεκριμενης εταιριας και ειναι γνωστη σε εμενα τουλαχιστον.

Το βολαν εαν δεν κουμπωνε αρχικα καλα στον στροφαλο,απλως με το που θα εβαζες μπροστα,σε 3 λεπτα ρελαντι θα ειχες καταστρεψει κουζινετα απο τις μπιελες το λιγοτερο,το περισσοτερα θα εκοβες τον στροφαλο,αρα δεν ισχυει αυτο που αναφερεις.

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς πειράζουν τον εγκέφαλο στο πρώτο σερβις?  Μπορείς να μου το εξηγήσεις σε παρακαλώ? 

Τι ακριβώς αλλάζουν? 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Abba said:

Αυξημενοι κραδασμοι προερχονται απο τοποθετηση ελαφρυτερου βολαν καθως και μετατοπιση της ροπης ψηλοτερα οπως και αυξηση καταναλωσης.Ο λογος εχει αναλυθει,(σε ταξιδια παντα και οχι σε σταματα ξεκινα εντος πολης),το ελαφρυτερο βολαν δεν κρατα την ιδια κινητικη ενεργεια με το βαρυτερο λογω μεωμενης μαζας και ετσι δεν μπορει να εκμεταλλευτη το momentum για να συνδραμει περεταιρω στην κινηση του οχηματος ,ιδιως σε 3κυλινδρο που το βολαν παιζει πολυ πιο σοβαρο λογο απο οτι σε 4κυλινδρο.Λογω του οτι ειναι ελαφρυτερο πλεον,για να κρατησει το momentum χρειαζεται στροφες,αυτος ειναι και ο λογος που η μηχανη "αναγκαζεται" να βγαλει ροπη ψηλοτερα.Το ιδιο πραγμα κανουν οσοι εχουν πολυστροφα (ιαπωνικα κυριως) μοτερια.Ελαφρωμενες ζαντες ,ελαφρωμα βολαν και τροχαλιων ειναι παντα must και απο τα πρωτα που γινωνται.Επειδη ομως δεν μπορει παρα να "ζηταει" στροφες η μηχανη,αναγκαζεσαι να το στροφαρεις ,κυνηγωντας πλεον το ωφελιμο φασμα στροφων που για πετρελαιο ειναι αρκετα ψηλοτερα εξ ου και το παραπανω καυσιμο που χρειαζεσαι.Τωρα ως αναφορα για την θερμοκρασια λαδιου δεν γνωριζω τον τροπο μετρησης που χρησημοποιησες αλλα στους 120 βαθμους που λες το μονο λαδι που επιβιωνει αρκετα για να κανεις μια αλλαγη ειναι τα racing 20-60,αρα το 5-30 εχει "σπασει" και μονο που θα ακουμπησει τους 120 την πρωτη φορα.100 βαθμοι ειναι οκ αλλα οχι να πας 3 ωρες δρομο με 100+ βαθμους σε 5-30.

Ο λογος που δεν πηγα σε κανενα σερβις της vw ειναι οτι στο πρωτο σερβις παντα πειραζουν εγκεφαλο,ειναι παγια πολιτικη της συγκεκριμενης εταιριας και ειναι γνωστη σε εμενα τουλαχιστον.

Το βολαν εαν δεν κουμπωνε αρχικα καλα στον στροφαλο,απλως με το που θα εβαζες μπροστα,σε 3 λεπτα ρελαντι θα ειχες καταστρεψει κουζινετα απο τις μπιελες το λιγοτερο,το περισσοτερα θα εκοβες τον στροφαλο,αρα δεν ισχυει αυτο που αναφερεις.

Καλημερα

Το θεμα της αυξησης της θερμοκρασιας του λαδιου που αναφερει η Δημητρα ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ!!!!

Στο δικο μου που ανεβοκατεβαινω Βολο τα σκ, με τον κλιματισμο να δουλευει και στα 140-150 εχει 115-120 βαθμους. Αν το πιεσω κ παω παρατεταμενα στα 160-170 ανεβαινει στους 130 βαθμους (γεγονος...οχι υπερβολη!!!).  Το αυτοκινητο πριν την αναβαθμιση στο προγραμμα δεν ανεβαζε πανω απο 115 βαθμους υπο πιεση!!!!!! Μπορω να δικαιολογησω μια μικρη αυξηση ςσ αποτελεσμα υψηλων θερμοκρασιων λογω καλοκαιριου, αλλα απο εμπειρια απο αλλα αυτοκινητα που ειχα στο παρελθον, δεν ανεβαινε ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ πανω απο τους 110-115 βαθμους σε καταστασεις """σκισηματος""".

Εδω λοιπον σημαινει πως το μοτερ ζοριζεται πολυ να παραγει εργο υπο πιεση και γιαυτο κ ανεβαζει θερμοκρασιες. Τι ιδιο συμβαινει οταν πηγαινω σταθερα με 130-140, που ενω στα ισαδια κραταει καπου στους 115 βαθμους, μολις βρει παρατεταμενη ανηφορα, αμεσως ανεβαινει στους 125 βαθμους.

Για το φιλο VasilisRX8, που ρωτησε που βλεπεις τη θερμοκρασια λαδιου, το HIGHLINE εχει οργανο ενδειξης θερμοκρασιας λαδιου στο καντραν, εκει που δειχνει και average και στιγμιαια καταναλωση, ταχυτητα ψηφιακα, υπολοιπο χιλιομετρων κτλ κτλ/

 

 

     

 

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας τις εμπειρίες και τις απόψεις του καθενός, δεν ξέρω τι να πιστέψω. Άλλοι λένε ότι μετα την αλλαγή του βολάν η κατανάλωση ειδικά σε ταξίδια πέφτει αρκετά πιο εύκολα, ενώ απο άλλους διαβάζω το αντίθετο, όπως επίσης για την ροπή, άλλοι λένε ειναι ίδια, άλλοι ότι μετατοπίστηκε πιο ψηλά και άλλοι ότι εχει χάσει τελείως το μπαμ, τωρα αυτό για την θερμοκρασία λαδιού η πρώτη που το αναφέρει ειναι η Δήμητρα. Το μόνο πράγμα που αναφέρουν όλοι και συμφωνούν ειναι ότι έχουν αυξηθεί οι κραδασμοί. Έχω χάσει την μπάλα εδώ μέσα δεν ξέρω τι να πιστέψω, και αύριο θα πάω κι εγω για την αλλαγή του βολάν.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , sokratis91 said:

Διαβάζοντας τις εμπειρίες και τις απόψεις του καθενός, δεν ξέρω τι να πιστέψω. Άλλοι λένε ότι μετα την αλλαγή του βολάν η κατανάλωση ειδικά σε ταξίδια πέφτει αρκετά πιο εύκολα, ενώ απο άλλους διαβάζω το αντίθετο, όπως επίσης για την ροπή, άλλοι λένε ειναι ίδια, άλλοι ότι μετατοπίστηκε πιο ψηλά και άλλοι ότι εχει χάσει τελείως το μπαμ, τωρα αυτό για την θερμοκρασία λαδιού η πρώτη που το αναφέρει ειναι η Δήμητρα. Το μόνο πράγμα που αναφέρουν όλοι και συμφωνούν ειναι ότι έχουν αυξηθεί οι κραδασμοί. Έχω χάσει την μπάλα εδώ μέσα δεν ξέρω τι να πιστέψω, και αύριο θα πάω κι εγω για την αλλαγή του βολάν.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Το θεμα της θερμοκρασιας λαδιου συμβαινει κ στο δικο μου...μολις εκανα αναφορα λιγο παραπανω....

 

 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, FSI said:

Τι εννοείς πειράζουν τον εγκέφαλο στο πρώτο σερβις?  Μπορείς να μου το εξηγήσεις σε παρακαλώ? 

Τι ακριβώς αλλάζουν? 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7758474-Dealer-Updated-my-ECU-without-informing-me&p=94629058

Ειχα βρει παλαιοτερα αλλο αρθρο που εδινε περισσοτερες πληροφοριες αλλα ματαια ψαχνω ,δεν μπορω να το βρω αυτη την στιγμη.Αλλαζουν την διαχειρηση που κανει ο εγκεφαλος σχεδον σε ολα ,αλλα σε απολυτες value ειναι μικρες οι διαφορες.Κατι στο boost,στο injector timing...σε ολα.Κυριως τον "κλειδωνουν" περισσοτερο για να μην περνει ευκολα μετατροπες,αλλα παλι πρεπει να βρω το αρθρο για να μιλησω καλυτερα.Ειναι αυτο που λεω εν συντομια,οτι δεν δουλευουν τα γερμανικα με οτι να νε ανταλλακτικα λογω ecu....βαζεις ιμιτασιον αλλα δεν θα δουλεψει σωστα,θελει το δικο τους.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, sokratis91 said:

Διαβάζοντας τις εμπειρίες και τις απόψεις του καθενός, δεν ξέρω τι να πιστέψω. Άλλοι λένε ότι μετα την αλλαγή του βολάν η κατανάλωση ειδικά σε ταξίδια πέφτει αρκετά πιο εύκολα, ενώ απο άλλους διαβάζω το αντίθετο, όπως επίσης για την ροπή, άλλοι λένε ειναι ίδια, άλλοι ότι μετατοπίστηκε πιο ψηλά και άλλοι ότι εχει χάσει τελείως το μπαμ, τωρα αυτό για την θερμοκρασία λαδιού η πρώτη που το αναφέρει ειναι η Δήμητρα. Το μόνο πράγμα που αναφέρουν όλοι και συμφωνούν ειναι ότι έχουν αυξηθεί οι κραδασμοί. Έχω χάσει την μπάλα εδώ μέσα δεν ξέρω τι να πιστέψω, και αύριο θα πάω κι εγω για την αλλαγή του βολάν.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 Με τα update ειναι δυσκολο να κανουν edit ,να σας εξαπατησει και να δειχνει ενα 10% ας πουμε λιγοτερο απο οτι ειναι πραγματικα;Μην εμπιστευεσαι το trip ,μετρα με μπετονι και μετα τα λεμε....

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, SURFER said:

Καλημερα

Το θεμα της αυξησης της θερμοκρασιας του λαδιου που αναφερει η Δημητρα ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ!!!!

Στο δικο μου που ανεβοκατεβαινω Βολο τα σκ, με τον κλιματισμο να δουλευει και στα 140-150 εχει 115-120 βαθμους. Αν το πιεσω κ παω παρατεταμενα στα 160-170 ανεβαινει στους 130 βαθμους (γεγονος...οχι υπερβολη!!!).  Το αυτοκινητο πριν την αναβαθμιση στο προγραμμα δεν ανεβαζε πανω απο 115 βαθμους υπο πιεση!!!!!! Μπορω να δικαιολογησω μια μικρη αυξηση ςσ αποτελεσμα υψηλων θερμοκρασιων λογω καλοκαιριου, αλλα απο εμπειρια απο αλλα αυτοκινητα που ειχα στο παρελθον, δεν ανεβαινε ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ πανω απο τους 110-115 βαθμους σε καταστασεις """σκισηματος""".

Εδω λοιπον σημαινει πως το μοτερ ζοριζεται πολυ να παραγει εργο υπο πιεση και γιαυτο κ ανεβαζει θερμοκρασιες. Τι ιδιο συμβαινει οταν πηγαινω σταθερα με 130-140, που ενω στα ισαδια κραταει καπου στους 115 βαθμους, μολις βρει παρατεταμενη ανηφορα, αμεσως ανεβαινει στους 125 βαθμους.

Για το φιλο VasilisRX8, που ρωτησε που βλεπεις τη θερμοκρασια λαδιου, το HIGHLINE εχει οργανο ενδειξης θερμοκρασιας λαδιου στο καντραν, εκει που δειχνει και average και στιγμιαια καταναλωση, ταχυτητα ψηφιακα, υπολοιπο χιλιομετρων κτλ κτλ/

130 βαθμοι με 5-30 ισον ουτε καν οριακη λιπανση αρα προωρες φθορες σε μοτερ,θα το δεις να αρχισει να καει λαδι.115 υπο πιεση ειναι (ηταν μαλλον..) φυσιολογικο.Το νορμαλ για 5-30 ειναι εως 100 περιπου +/-5 χοντρικα.....

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , Abba said:

130 βαθμοι με 5-30 ισον ουτε καν οριακη λιπανση αρα προωρες φθορες σε μοτερ,θα το δεις να αρχισει να καει λαδι.115 υπο πιεση ειναι (ηταν μαλλον..) φυσιολογικο.Το νορμαλ για 5-30 ειναι εως 100 περιπου +/-5 χοντρικα.....

εμα τι λεμε?

Αυτο συμβαινει απο τη στιγμη που πειραξαν τη διαχειρηση στον εγκεφαλο!

Ουδεποτε ειχα θεμα με θερμοκτασιες λαδιου (τα πρωτα 15,000 χλμ) μεχρι που πηγα κ εκανα το πρωτο σερβις οπου κ πειραξανε τον εγκεφαλο!!!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, SURFER said:

εμα τι λεμε?

Αυτο συμβαινει απο τη στιγμη που πειραξαν τη διαχειρηση στον εγκεφαλο!

Ουδεποτε ειχα θεμα με θερμοκτασιες λαδιου (τα πρωτα 15,000 χλμ) μεχρι που πηγα κ εκανα το πρωτο σερβις οπου κ πειραξανε τον εγκεφαλο!!!

:thumbsd:

Link to comment
Share on other sites

by the way......μολις μιλησα με Γρατσια....βγηκε το καινουριο Πολο με 105 ιππους και 25 κιλα ροπη...

Ειναι και αυτο τρικυλινδρο...δεν εχει αλλαξει κατι σε αυτο!

Ρωτησα αν φοραει βολαν μονης  η διπλης αλλα ο πωλητης δε γνωριζε να μου πει...

αν μαθει κανεις κατι ???

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.