Jump to content
hipath

Polo 2014 Bm 1.4 Tdi - Ο Κινητήρας Σβήνει Με Δευτέρα Και Χαμηλές Στροφές!

Recommended Posts

Guest Polakias TDI

Παίρνοντας αφορμή από το παρόν άρθρο https://www.autoblog.gr/2017/03/23/idiokthtes-mustang-shelby-gt350-mhnyoun-thn-ford/ & σκεπτόμενος τι τραβήξαμε (& τι εξακολουθούμε & τραβάμε κάποιοι από εμάς) με το θέμα της ανάκλησης και των αλλαγών των μηχανικών μερών στο καινούριο μας αυτοκίνητο, σκέφτομαι κατά πόσο ήταν σωστό να μην ακολουθήσουμε τη νομική οδό, που ορθώς τελικά -κατά τη γνώμη μου & σκεπτόμενος το όλο γεγονός τελείως υστερόχρονα- είχαν προτείνει ορισμένοι κάτοχοι στο φόρουμ. Ίσως αν η οικονομική μας κατάσταση το επέτρεπε ή αν είχαμε ξοδέψει το διπλάσιο ποσό για την αγορά του αυτοκινήτου κινούμασταν διαφορετικά, ίσως τελικά να είναι & θέμα κουλτούρας τύπου "δε βαριέσαι, καλά είμαστε, που να μπλέκω τώρα" (το τελευταίο απευθύνεται πρωτίστως σε εμένα).

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα, χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!! έχω να πω το εξής, πήρε ο αδερφός μ το φιέστα το καινούριο σε ντίζελ...αμαξαρα!!! ούτε κλωτσαει, ούτε κάνει θόρυβο, τέρμα ομαλή λειτουργία κινητήρα! όπως έπρεπε να είναι ένα αυτοκίνητο. πολύ απογοητευμένος από το polo...

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , giorgos123 said:

καλησπέρα, χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!! έχω να πω το εξής, πήρε ο αδερφός μ το φιέστα το καινούριο σε ντίζελ...αμαξαρα!!! ούτε κλωτσαει, ούτε κάνει θόρυβο, τέρμα ομαλή λειτουργία κινητήρα! όπως έπρεπε να είναι ένα αυτοκίνητο. πολύ απογοητευμένος από το polo...

Αληθώς ο κύριος. Και καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα

 

Μην ξεχνάς ότι η ford δεν έχει δικούς της κινητήρες diesel η κινητήρες είναι της citroen peugeot

 

Κοίτα εγω είχα polo 6R 1.2 TSI 105hp. Τέσσερα χρόνια το αμάξι δεν μου έκανε κιχ!!

 

Το 2014 έκανα το λάθος και πήρα FORD αμάξι τον 22.000€...!!! 

Το 2017 δεν άντεξα από τα προβλήματα και τα συνεχόμενα κάθε μήνα να τρέχω στην αντιπροσωπεία....

Ευτυχώς το πούλησα και γλυτωσα!!! 

 

Γιατι και εγώ έλεγα ότι δεν τρίζει και τα σχετικά αλλά μετά από ένα μήνα το αμάξι είχε γίνει κουδουνιστρα και δεν ήξερα από που να σταματήσω τα τρηξηματα.

 

Κρατα μικρό καλάθι για τα ford γιατί έχουν την χειρότερη ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης στα πλαστικά τους, καθόλου καλή ποιότητα και συναρμολόγηση

 

Δύο χρόνια μου έβγαλε τα συκωτια , η χειρότερη αγωρα στην Ζωή μου.

 

Η ford αυτό που μπορεί να σου προσφέρει και το ξέρει καλά είναι το θέμα οδήγησης που εκεί είναι πολύ καλά.

 

Τώρα έχω ένα vw passat εδώ και ένα μήνα μεταχειρισμένο και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος και από ποιότητα και συναρμολόγηση που έχει το αμάξι.

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
3 hours ago , giorgos123 said:

καλησπέρα, χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!! έχω να πω το εξής, πήρε ο αδερφός μ το φιέστα το καινούριο σε ντίζελ...αμαξαρα!!! ούτε κλωτσαει, ούτε κάνει θόρυβο, τέρμα ομαλή λειτουργία κινητήρα! όπως έπρεπε να είναι ένα αυτοκίνητο. πολύ απογοητευμένος από το polo...

Καλορίζικο. Και να φανταστείς πως λένε πως οι πωλήσεις του Fiesta πάνε/θα πάνε χάλια γιατί είναι αυτοκίνητο με λιγότερη τεχνολογία από τον ανταγωνισμό & επειδή πολλά μέρη του είναι ίδια με του προηγούμενου. Σίγουρα πρόκειται για ένα μεταγενέστερο & πιο εξελιγμένο σε σχέση με το δικό μας Polo αυτοκίνητο, αλλά συνεχίζω & γω να είμαι πολύ απογοητευμένος & εγώ για την επιλογή & επένδυσή μου, έτσι όπως εξελίχθηκε μετά την ανάκληση.

Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν , OMINUS said:

Αληθώς ο κύριος. Και καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα

 

Μην ξεχνάς ότι η ford δεν έχει δικούς της κινητήρες diesel η κινητήρες είναι της citroen peugeot

 

Κοίτα εγω είχα polo 6R 1.2 TSI 105hp. Τέσσερα χρόνια το αμάξι δεν μου έκανε κιχ!!

 

Το 2014 έκανα το λάθος και πήρα FORD αμάξι τον 22.000€...!!! 

Το 2017 δεν άντεξα από τα προβλήματα και τα συνεχόμενα κάθε μήνα να τρέχω στην αντιπροσωπεία....

Ευτυχώς το πούλησα και γλυτωσα!!! 

 

Γιατι και εγώ έλεγα ότι δεν τρίζει και τα σχετικά αλλά μετά από ένα μήνα το αμάξι είχε γίνει κουδουνιστρα και δεν ήξερα από που να σταματήσω τα τρηξηματα.

 

Κρατα μικρό καλάθι για τα ford γιατί έχουν την χειρότερη ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης στα πλαστικά τους, καθόλου καλή ποιότητα και συναρμολόγηση

 

Δύο χρόνια μου έβγαλε τα συκωτια , η χειρότερη αγωρα στην Ζωή μου.

 

Η ford αυτό που μπορεί να σου προσφέρει και το ξέρει καλά είναι το θέμα οδήγησης που εκεί είναι πολύ καλά.

 

Τώρα έχω ένα vw passat εδώ και ένα μήνα μεταχειρισμένο και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος και από ποιότητα και συναρμολόγηση που έχει το αμάξι.

 

 

    Η ford μονο τον 1.8αρη τον 8 βαλβιδο κατασκευαζει μονης της, αξιοπιστος κινητηρας και κινητηρας σκυλι, τον φορουσε το connect που ειχα, αλλα μαλλον την συμφερει να αγοραζει απο αλλους και να μην κατασκευαζει η ιδια, οπως και η ιδια η mercedes παει και αγοραζει απο τους ντενεκεδες της renault, αναρωτιεμε αυτοι που αγορασαν mercedes τους ειπαν οτι φοραει γαλικο μοτερ πανω στην πωληση ή γαργαρα??? και νωμιζουν οτι οδηγανε καθαροαιμο γερμανικο mercedes??

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , dasauto said:

    Η ford μονο τον 1.8αρη τον 8 βαλβιδο κατασκευαζει μονης της, αξιοπιστος κινητηρας και κινητηρας σκυλι, τον φορουσε το connect που ειχα, αλλα μαλλον την συμφερει να αγοραζει απο αλλους και να μην κατασκευαζει η ιδια, οπως και η ιδια η mercedes παει και αγοραζει απο τους ντενεκεδες της renault, αναρωτιεμε αυτοι που αγορασαν mercedes τους ειπαν οτι φοραει γαλικο μοτερ πανω στην πωληση ή γαργαρα???

 

Ο 1800αρης είναι πάρα πολύ καλώς πράγματι και ίσως και ο μόνος αξιόπιστος κινητήρας που έχει βγάλει.

 

Για τους κινητήρες που λες δεν είναι μόνο η mercedes, 

 

Nissan -mercedes-renault έχουν το ίδιο μοτέρ μπορεί και η BMW? 

 

Ford - volvo- έχουν από το crup PSA .

 

Είναι λίγες η εταιρείες που έχουν δικούς της κινητήρες σε μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , dasauto said:

και νωμιζουν οτι οδηγανε καθαροαιμο γερμανικο mercedes??

Γιατί τα Jeep πέφτουν πίσω κινητήρα diesel της fiat έχουν.

 

Όταν ανοίγεις της πόρτες γράφουν επάνω made in Italy 

 

Προσωπικά για εμένα πιστεύω ότι στους diesel κινητήρες η καλύτερη είναι του Group psa και της fiat για εμένα.

 

Και τα suzuki κινητήρα fiat έχουν

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Για τους κινητηρες της fiat δεν θα το ελεγα, το corsa που εχω εχει τον 13αρη της fiat τον οποιο λενε και καλα διαμαντι, αλλα εγω θα χαρακτηριζα απλα ως ...σκατα κινητηρα!!!

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Μετά από σχεδόν 40.000 χλμ. με το νέο συνδυασμό δίσκο-πλατό-βολάν, έχω την αίσθηση πως τις τελευταίες 2 ημέρες ξαναζώ τα συμπτώματα πριν την κατάρρευση του αρχικού συνδυασμού, προτού με αφήσει στο δρόμο, 2 χρόνια πριν.

Τινάγματα των ταχυτήτων, άτσαλα ανεβάσματα στροφών σε ήπια -από πλευράς μου- κατεβάσματα ταχυτήτων, κοψίματα στην πρώτη ταχύτητα κάπου στις 2000 rpm (δε μου έχει σβήσει), ασθενής αίσθηση έλλειψης δύναμης/ανεβάσματος στροφών/επιτάχυνσης, μία φορά επιτάχυνση αυτοκινήτου με 2α ενώ έμπαινα σε στροφή & είχαν πέσει οι στροφές.

Εύχομαι ειλικρινέστατα να διαψευσθώ & να είναι όλα στο μυαλό μου, αλλά όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο καθημερινά & από κάποια στιγμή & μετά πάλι σου κάνει γνωστά τσαλιμάκια, ε τότε κάτι έχει αλλάξει στη σχέση σας... 

Link to comment
Share on other sites

On 14/5/2018 at 4:27 ΜΜ, Polakias TDI said:

Μετά από σχεδόν 40.000 χλμ. με το νέο συνδυασμό δίσκο-πλατό-βολάν, έχω την αίσθηση πως τις τελευταίες 2 ημέρες ξαναζώ τα συμπτώματα πριν την κατάρρευση του αρχικού συνδυασμού, προτού με αφήσει στο δρόμο, 2 χρόνια πριν.

Τινάγματα των ταχυτήτων, άτσαλα ανεβάσματα στροφών σε ήπια -από πλευράς μου- κατεβάσματα ταχυτήτων, κοψίματα στην πρώτη ταχύτητα κάπου στις 2000 rpm (δε μου έχει σβήσει), ασθενής αίσθηση έλλειψης δύναμης/ανεβάσματος στροφών/επιτάχυνσης, μία φορά επιτάχυνση αυτοκινήτου με 2α ενώ έμπαινα σε στροφή & είχαν πέσει οι στροφές.

Εύχομαι ειλικρινέστατα να διαψευσθώ & να είναι όλα στο μυαλό μου, αλλά όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο καθημερινά & από κάποια στιγμή & μετά πάλι σου κάνει γνωστά τσαλιμάκια, ε τότε κάτι έχει αλλάξει στη σχέση σας... 

φιλε, κι εγώ τα ίδια, δεν ξέρω τι γίνεται με το μπουρδ@#λο που αγοράσαμε. ίδια συμπεριφορά κινητήρα με πριν, με μόνη διαφορά ότι δεν σβήνει. για να στρίψω κατεβάζω αναγκαστικά από 2α - 1η. πολύ τίναγμα στις χαμηλές και μ φαίνεται φρενάρει ο κινητήρας στην 1η, 2α στις χαμηλες...πέφτει μέχρι τις 950 στροφές και μετά σε τινάζει σαν να επιταχύνει κρατώντας όμως τις στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
22 λεπτά πριν , giorgos123 said:

φιλε, κι εγώ τα ίδια, δεν ξέρω τι γίνεται με το μπουρδ@#λο που αγοράσαμε. ίδια συμπεριφορά κινητήρα με πριν, με μόνη διαφορά ότι δεν σβήνει. για να στρίψω κατεβάζω αναγκαστικά από 2α - 1η. πολύ τίναγμα στις χαμηλές και μ φαίνεται φρενάρει ο κινητήρας στην 1η, 2α στις χαμηλες...πέφτει μέχρι τις 950 στροφές και μετά σε τινάζει σαν να επιταχύνει κρατώντας όμως τις στροφές.

Δεν ξέρω και γω τι γίνεται ρε γαμώτο. Ακόμη το τσεκάρω να είμαι ειλικρινής, αυτό που αναφέρεις με την 1η-2α δε μου το έχει κάνει (ακόμα;), αλλά γενικά είμαι πολύ επιφυλακτικός. Από την άλλη, γράφω όπως γράφω εδώ στο φόρουμ μας (μερικές φορές βέβαια έχω βγαλει πολλή πικρία, παράπονο & τσαντίλα), γιατί αν γράψω όπως μιλάω σε φίλους μου για ό,τι μου έχει τύχει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα φάω «block» & κράξιμο από πολλούς. Με συνεργείο που μίλησα, μου είπε πως δεν έχει ακούσει/τύχει κάτι παρόμοιο, πως αν θέλω να πάω για ένα φιλικό μακροσκοπικό έλεγχο, αλλά για να κατεβάσει δίσκο-πλατό κλπ. εντός εγγύησης δε γίνεται αν δεν πάει κάτι πολύ στραβά.

Δυστυχώς έχουν χαθεί & τα ίχνη αρκετών παιδιών με 1.4 TDI με ανάκληση, που έγραφαν συχνά εδώ & δε μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερο δείγμα για το συγκεκριμένο θέμα.

Αυτά για την ώρα, θα επανέλθω.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω γενικότερα κιόλας να απαντήσουν κ άλλοι. ρελαντί στις πόσες στροφές κραταει όταν είναι εν κίνηση το αμαξι? και κάτι ακόμα σε στροφή βάζετε 1η ή μπαίνει κανονικά με 2α? εγώ για να στρίψω σε στενό αν δεν βάλω 1η θα αρχίσει να τρανταζεται ολόκληρο γτ δεν την σηκώνει την 2α

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα παιδιά όταν σας άλλαξαν το δισκοπλατο βολάν είχαν κάνει προγραμματισμό;αν όχι πρέπει να γίνει γιατί είχε έρθει και για αυτό ανάκληση.εμενα από τότε που πήγα για την ανάκληση δεν έχω κανένα θέμα πέφτει μέχρι και τις 850 στροφές με 1η με 2α με όλες τις ταχύτητες.εγω κανενα πρόβλημα μετα την ανάκληση 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα (η έκδοση του δικού μου φαίνεται, δεν χρειάστηκε ανάκληση, είναι το 6C - απλά για να επιβεβαιώσετε όσοι έχετε πρόβλημα, πως λειτουργεί "κανονικά") ρελαντί έχει στις 800 στροφές και μπαίνει 2α σε κλειστή στροφή/στενό κανονικά.

Πιθανόν να πρέπει να τσεκάρετε όσοι ακόμα έχετε θέμα ακόμα αυτό που αναφέρει ο @vasilisrx8 στον προγραμματισμό - αν και θα έπρεπε να σας είχαν ειδοποιήσει/εξυπηρετήσει από μόνοι τους.

Κι εγώ μια ανάκληση/ενημέρωση από το φόρουμ το έμαθα και πήρα τηλέφωνο και το έκανα.

Edited by spdrosin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εμένα μ είπαν ότι μ έκαναν ενημέρωση, αλλά κρατάει στροφές στις 950 και έχει θέμα στην 1η-2α. κλωτσαει και δεν είναι καθόλου σταθερό. στις χαμηλές δεν οδηγείται.την τελευταία ενημέρωση που εβγαλαν την κάνατε? πριν κάνα 2 μήνες περίπου.

Edited by giorgos123
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
3 hours ago , giorgos123 said:

εμένα μ είπαν ότι μ έκαναν ενημέρωση, αλλά κρατάει στροφές στις 950 και έχει θέμα στην 1η-2α. κλωτσαει και δεν είναι καθόλου σταθερό. στις χαμηλές δεν οδηγείται.την τελευταία ενημέρωση που εβγαλαν την κάνατε? πριν κάνα 2 μήνες περίπου.

Και εμένα που είπαμε πως έχω τα θέματά μου, στις 800 στροφες είναι το ρελαντί σε στάση. Μήπως πράγματι δεν σου έχουν περάσει το update εσενα; (Σε μένα είναι σίγουρα περασμένο δυστυχώς)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Polakias TDI said:

Και εμένα που είπαμε πως έχω τα θέματά μου, στις 800 στροφες είναι το ρελαντί σε στάση. Μήπως πράγματι δεν σου έχουν περάσει το update εσενα; (Σε μένα είναι σίγουρα περασμένο δυστυχώς)

εμένα στο ρελαντί σταματημένο κρατάει στις 900 και εν κίνηση βάζοντας ταχύτητα μέσα χωρίς γκάζι κρατάει στις 950. μου είχαν πει ότι είχαν κάνει την αναβάθμιση. θα πάρω τηλ αύριο στην vw να δω τι θα γίνει. εάν δεν φτιαχτεί θα φάει πούλημα το κωλοαμαξο και δεν ξανά ασχολούμαι με αυτήν την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
7 λεπτά πριν , giorgos123 said:

εμένα στο ρελαντί σταματημένο κρατάει στις 900 και εν κίνηση βάζοντας ταχύτητα μέσα χωρίς γκάζι κρατάει στις 950. μου είχαν πει ότι είχαν κάνει την αναβάθμιση. θα πάρω τηλ αύριο στην vw να δω τι θα γίνει. εάν δεν φτιαχτεί θα φάει πούλημα το κωλοαμαξο και δεν ξανά ασχολούμαι με αυτήν την εταιρεία.

Άσε, το έχω γράψει & εγώ πολλές φορές για πούλημα & ακόμα με αυτό είμαι... Πριν λίγο που το οδηγούσα μου έκανε κάτι κουλά, κάτι σε «χυλό» η πρώτη, έμπαινε χωρίς να έχει καμία δυσκολία ή σαφήνεια στο κούμπωμα. Επίσης κάτι κουλά το στροφόμετρο, ενώ φρέναρα & έβαζα από 2α νεκρά, έπαιζε & έπεφτε περίεργα από τις 1200 στις 800 στροφές. Όλα αυτά μπορεί & να μη νου φαίνονταν περίεργα αν δεν τα είχα ξαναβιώσει πριν την πρώτη ανάκληση. Τουλάχιστον, να είχα βολάν διπλής μάζας & να το είχα ευχαριστηθεί μετά την ανάκληση, πάει στο καλό... Αλλά μετά την ανάκληση, είχα άλλο αυτοκίνητο δυστυχώς. Θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς. κι εγώ άλλο αυτοκίνητο οδήγησα και άλλο έχω τώρα. με το πρόγραμμα σε θέμα ταχύτητας και τιναγματος είναι μια χαρά, σε ευθείες ευχαριστιεσαι να το οδηγείς και στα ανοίγματα τραβάει. μέσα στην πόλη όμως και στις χαμηλές κλωτσαει παρά πολυ και δεν έχει ομαλή ροή ο κινητήρας. +ότι μου κρατάει ψηλά το ρελαντί. αφήστε παιδιά οδήγησα το φιέστα του αδερφού μου. αμαξαρα! ομαλή ροή κινητήρα, ούτε περίεργα ούτε τπτ. όπως πρέπει δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα την αλλαγή βολάν κάπου στα 30.000 χλμ. Τώρα έχω 84.000 δεν έχω παρατηρήσει καμία αλλαγή στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου από τότε που έκανα την αλλαγή μέχρι και σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

On 18/5/2018 at 12:51 ΜΜ, sokratis91 said:

Εγώ έκανα την αλλαγή βολάν κάπου στα 30.000 χλμ. Τώρα έχω 84.000 δεν έχω παρατηρήσει καμία αλλαγή στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου από τότε που έκανα την αλλαγή μέχρι και σήμερα.

ήρθα στην vw για την τελευταία ενημέρωση γιατί δεν την είχα κάνει και τους είπα και για το θέμα που μου κάνει και δεν μπορεί να στρίψω με 2α σε στενό και πρέπει να κατεβάσω 1η. απάντηση: λόγω του καινούργιου βολάν έχουν περάσει ένα πρόγραμμα ώστε να ωθεί τον κινητήρα όταν πέφτουν χαμηλά οι στροφές για να μην πάθει τπτ το καινούργιο βολάν. δεν μπορεί να αλλάξει μου είπαν.

Link to comment
Share on other sites

On 29/5/2018 at 8:08 ΠΜ, giorgos123 said:

ήρθα στην vw για την τελευταία ενημέρωση γιατί δεν την είχα κάνει και τους είπα και για το θέμα που μου κάνει και δεν μπορεί να στρίψω με 2α σε στενό και πρέπει να κατεβάσω 1η. απάντηση: λόγω του καινούργιου βολάν έχουν περάσει ένα πρόγραμμα ώστε να ωθεί τον κινητήρα όταν πέφτουν χαμηλά οι στροφές για να μην πάθει τπτ το καινούργιο βολάν. δεν μπορεί να αλλάξει μου είπαν.

εμένα πάντως δεν είναι έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα για σέρβις στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως έχει βγει ανάκληση για το φίλτρο πετρελαίου και το αλλάζουν δωρεάν, εφόσον αυτό που έχεις πάνω είναι γνήσιο και όχι του εμπορίου. Μάλλον αυτά που βγάζουν τώρα είναι πιο ενισχυμένα γιατί κόβονταν η εισαγωγή η εξαγωγή. Και επίσης υπάρχει ενημέρωση για τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου που δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνει. Αν κάποιος πάει και ενημερωθεί, ας δώσει περισσότερες πληροφορίες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
24 λεπτά πριν , sokratis91 said:

Πήγα για σέρβις στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως έχει βγει ανάκληση για το φίλτρο πετρελαίου και το αλλάζουν δωρεάν, εφόσον αυτό που έχεις πάνω είναι γνήσιο και όχι του εμπορίου. Μάλλον αυτά που βγάζουν τώρα είναι πιο ενισχυμένα γιατί κόβονταν η εισαγωγή η εξαγωγή. Και επίσης υπάρχει ενημέρωση για τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου που δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνει. Αν κάποιος πάει και ενημερωθεί, ας δώσει περισσότερες πληροφορίες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Γεια σου ρε @sokratis91, guest star, δε σε βλέπω πλέον συχνά εδώ & νόμιζα πως το πούλησες! Είχα πάει και γω στην αντιπροσωπεία για αυτό & με την ευκαιρία, μου έκαναν και την ενημέρωση του εγκεφάλου.

Φίλτρο πετρελαίου δε μου άλλαξαν, μιας & είχα φροντίσει εγώ για αυτό πριν την ώρα του (είχα βάλει με το ενισχυμένο κολάρο).

Όσον αφορά στο update, μου είχαν πει πως έχει σχέση με την πίεση και τη ροή στο κύκλωμα του πετρελαίου, για αυτό και γίνεται το update.

Από κάμποσα χιλιόμετρα που έκανα, είδα διαφορετική συμπεριφορά στις πιο χαμηλές στροφές (<1700), με αποτέλεσμα να ξεκινούσα πιο ομαλά/δίχως κομπιάσματα, ωστόσο μου είχε φανεί λίγο πιο αργό πάλι, σε όλες τις στροφές του κινητήρα. Το είχα παρατηρήσει και με 2α σε γρήγορη επιτάχυνση αλλά και στην Εθνική Οδό. Κατανάλωση πάνω κάτω ήταν ίδια.

Περιμένω εντυπώσεις & από άλλους που έχουν κάνει το update.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.