Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
oldsantos

Ηλεκτρονική Αφαίρεση Dpf Και Egr..γνωμεσ! Καλυτερα Η Χειροτερα?

Recommended Posts

Σκέφτομαι να απαλλαγώ από αυτά τα πανάκριβα ανταλλακτικά...έχει αφαιρέσει κανείς egr και dpf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έβγαλε βλάβη στην EGR και μου είπαν στην αντιπροσωπεία για αλλαγη αλλα ειναι πολλά τα λεφτά..για καθαρισμό ελεγα,αλλα κατέληξα στην αφαίρεση... μείωση κατανάλωσης καυσίμου,καλύτερη απόδοση κινητήρα και αποφυγή μελλοντικών ακριβών επισκευών του dpf και EGR.Απλά δεν ξερω τι θα παίξει με τους ρύπους..αλλα απο οτι εχω διαβάσει κανενας δεν ειχε πρόβλημα στο ΚΤΕΟ και κανενός δεν άδειασε η τσέπη στα συνεργεία! Ρύπανση και χαζα ίδιους ρύπους σχεδόν βγάζουν με η χωρίς dpf τσάμπα τα πνίγουν με χίλια φίλτρα τα καινουρια αμάξια ολα για κερδοσκοπικούς σκοπούς τα κάνουν!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

και γω σκεφτομαι για dpf  και egr αλλα λιγω αργοτερα, να βγαλει προβλημα και μετα. αν αφαιρεθουν και τα δυο, τα θετικα θα ειναι η μειωση καταναλωσης και αυξηση  δυναμης και τ αρνητικα η αυξηση καυσαεριων; ποσο περισσοτερα θα ειναι τα καυσαερια; μην σπερνουμε και τον καρκινο κιολας. ο θορυβος θα επηρεαστει απο την αφαιρεσει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την Παρασκευή θα ειναι έτοιμο το αμαξι και με 160hp!Θα ενημερώσω μετα το τεστ!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

147 εχω εγω τωρα μονο με προγραμμα και κανονικα με το dpf  και egr. χωρις αυτα πιστευω να παρει καμια 10αρια ακομα. οποτε μαλλον στο συνολο 160 θα φτασει

Share this post


Link to post
Share on other sites

ποιο tdi εχεις 1.2 η 1.6?? ποιο software και ποιο pipecross air filter?? για πες μας να μαθαινουμε κ εμεις............

Share this post


Link to post
Share on other sites

160hp απο 1.6 TDI αν καταλαβα καλα ειναι νομιζω αρκετα αισιοδοξο νουμερο!

Οπως και να εχει λυσεις υπαρχουν για καθαρισμο της EGR και του DPF χωρις να γινει αντικατασταση απλα αρκει μια μικρη ερευνα στο google

Πριν φτασουμε ομως στην επισκευη ολα ξεκινουν απο την σωστη συντηρηση και τον τροπο χρήσης του αυτοκηνίτου..

μικρες διαδρομες ειναι θανατος για τα DPF οπως θα ξερεις αφου δεν αναπτύσσονται μεγαλες θερμοκρασίες για την αναζωογονηση του φιλτρου.

Υπαρχουν ομως τροποι για να αντιμετοπιστουν τα παντα και λέγεται προληψη.. δεν ξερω την οδηγια για service σε TDI αλλα στο Cliακι που αγορασα προσφατα οι οδηγιες για service ειναι τελειως κουλες αφου οπως καταλαβαινει κανεις αναφερονται σε ιδανικές / ιδεατες συνθήκες που απλα δεν υπαρχουν..

Με Service λιπον σε φυσιολογικά χιλιομετρα προληπτικος καθαρισμος EGR , προσοχη στον τροπο που δουλευει το DPF και φυσικα προσοχη δυστυχως που πρεπει να δινουμε στα καυσιμα που βαζουμε στην Ελλαδα και τα προβληματα θα μινουν μακρια απο την πορτα σου.

Ειναι κριμα κατα τη γνωμη μου να ξηλωσεις ζωτικά κομματια απο ενα τεχνολογικα προηγμενο συνολο σε καινουριο αυτοκινητο για το οποιο εχουν δαπανηθει χρονος και χρήμα για εξέλιξη και ερευνα.

Αν κυνυγας τα αλογα τοτε συγνωμη αλλα πηρες λαθος αυτοκινητο κατα τη γνωμη μου!

με πολυ φιλικη διαθεση ολα τα παραπανω και ευχομαι καλη επιτυχια στο project 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκίνητο το αγόρασα από Γερμανία με 160.000χιλ. σχετικά πολύ φτηνά,το πήγα συνεργείο και μου βρήκαν μπουκομένη την egr...το πήρα πιο πολύ για την πόλη, αλλά όταν θέλω να βγαίνω εκτός θέλω να με ''ακούει'',οπότε συνδύασα δύναμη και οικονομία γιαυτό και αγόρασα το 1.6 TDI 105HP και δεν αγόρασα κάποια μικρότερη κατηγορία...επειδή όπως είπες για μικρές διαδρομές για τα egr-dpf είναι θάνατος αποφάσισα να τα βγάλω και να μην ασχοληθώ ξανά με μπουκόματα,χαμηλή απόδοση στις χαμηλές-μεσαίες κτλ. το πρόγραμμα το έβαλα μέσω καλής τιμής από θέμα οικονομίας πιστεύω το ίδιο θα είναι και για διαδρομές εκτός η κατανάλωση θα κατέβει κι άλλο..ευχαριστώ για τα λόγια σου..

 

φιλικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

και εγω ερχομαι απο αυτοκινητο με αρκετα παραπανω αλογα απο τα 105 αλογα diesel που οδηγω τωρα οποτε σε καταλαβαινω.

η αγορα μου ομως ηταν πληρως συνειδητοποιημενη σχετικα με τις παραχωρησεις που πρεπει να κανω!

δεν σου κρυβω πως ηδη εχω ρωτησει και εγω για προγραμμα.. (αν και δεν νομιζω να το βαλω στο αμεσο μελλον) η ενσταση μου δεν ειναι εκει ομως ειναι στην αφαιρεση EGR , DPF.

φυσικα ο καθενας κανει οτι θελει και περιμενουμε νεα σου!

Edited by panos_bklks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Δεν μας είπες ομως τι πρόγραμμα θα βάλεις και που θα βγαλεις dpf και egr. Σε ρωταω για να ξέρω γιατί ειμαι απο κει κοντά

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκίνητο το αγόρασα από Γερμανία με 160.000χιλ. σχετικά πολύ φτηνά,το πήγα συνεργείο και μου βρήκαν μπουκομένη την egr...το πήρα πιο πολύ για την πόλη, αλλά όταν θέλω να βγαίνω εκτός θέλω να με ''ακούει'',οπότε συνδύασα δύναμη και οικονομία γιαυτό και αγόρασα το 1.6 TDI 105HP και δεν αγόρασα κάποια μικρότερη κατηγορία...επειδή όπως είπες για μικρές διαδρομές για τα egr-dpf είναι θάνατος αποφάσισα να τα βγάλω και να μην ασχοληθώ ξανά με μπουκόματα,χαμηλή απόδοση στις χαμηλές-μεσαίες κτλ. το πρόγραμμα το έβαλα μέσω καλής τιμής και γνωστού...και επειδή είχα την τύχη να ξεκινήσω να οδηγώ αμάξι με πολλά άλογα και μου κακοφάνηκε επέλεξα να το δοκιμάσω...από θέμα οικονομίας πιστεύω το ίδιο θα είναι και για διαδρομές εκτός η κατανάλωση θα κατέβει κι άλλο..ευχαριστώ για τα λόγια σου..

 

φιλικά.

+1 Ξηλωσέ τα, θα δεις άλλο αμάξι στο δρόμο, + οτι αυξάνεις και θωρακίζεις την αξιοπιστία του μοτέρ σου πετώντας το pdf.

Edited by dasauto

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν δεν ειναι μονοδρομος.....ξανασκεψου το......

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν δεν ειναι μονοδρομος.....ξανασκεψου το......

Γιατί?Πες μας τι δική σου γνώμη..έχεις κάποια εμπειρία με το θέμα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακριά από την αφαίρεση....Μπορεί να έχεις δύναμη αλλα θα δεις ότι η κατανάλωση σου θα εκτοξευτει....η EGR σαν λειτουργία ειναι να ζεσταινει πιο γρήγορα την μηχανή τα πρωίνα και μέσω της ανακύκλωσης καυσίμου να σου κάνει οικονομία...Τώρα εςυ αποφασιζεις.Τωρα η κατανάλωση σου ποσό ειναι μαύτα τα άλογα;Να μας κρατάς ενήμερους γιατι ακολούθουνε πολλά diesel που στο μέλλον θα έχουν το ίδιο πρόβλημα.

Υ.Γ Στην περιοχή μου πάντως με

200Ε έχεις έτοιμη καθαρισμένη EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπαρχουν λυσεις οπως ειπαμε και για την EGR και το DPF ολα ειναι θεμα επιλογων!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ξέρω το εχω ψάξει αρκετά το θέμα και ειμαι συνειδητοποιημένος σε αυτα που θα κανω ....το project δεν εχει ολοκληρωθεί ακομη..πιστευω πως η κατανάλωση χωρίς το EGR dpf δεν θα ειχε συμαντική αλλαγη,αλλα τωρα με το προγραμμα ειναι ανάλογα με το ποσο γκαζώνει ο καθένας μας αν δεν πατάς δεν καίει αν πατάς καταπίνει ..

Φιλικά.

 

 

 

 

Edited by Charisv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

Το project τελείωσε σχεδόν το μονο που μένει ειναι να βγάλω το dpf μηχανικά και στην θέση του να μπει μια down pipe..προς το παρόν το εχω με το dpf...λογο ECU εχω ανεβεί 32κιλα ροπή,αλλο αυτοκίνητο λεμε!Τωρα το τεστάρω ο χρόνος θα δείξει τι καταναλώσεις κανει κτλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Downpipe ειναι το κομματι που φευγει απο την τουρμπινα.

τι θες να πεις λογο ECU εχω ανεβει 32 κιλα ροπη;

 

καλα χιλιομετρα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...